Settenkedőbe nem sok szolidaritás szorult, legalább is levelében egy fél mondat erejéig sem képes együttérezni a szerencsétlen alkalmazottakkal, akik sztrájkkal próbálják kikényszeríteni a fizetésüket, csak az elmaradt péksütije miatt nyivákol. Ezt persze tök jogosan teszi. Sőt, tulajdonképpen a legjobb amit tehetett a vékony lánykáért és kollégáiért az ez a poszt. Talán az x db ferihegyi Vodafone Red VIP ügyfélnél többen értesülnek így a lehetetlen helyzetről. Esetleg maga a Vodafone is.
Tisztelt Homár,
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, amilyennel még soha nem találkoztam. A mai nap folyamán utazom Budapest, Liszt Ferenc repülőtérről a párommal nyaralni és szerettem volna igénybe venni a Vodafone által bőszen hirdetett Vodafone Red VIP utasszolgáltatást. A legnagyobb megdöbbenésemre senki sem várt a Vodafone üres pultjánál majd, egy ott ácsorgó vékony lányka közölte, hogy ők bizony sztrájkolnak mert a Cavok Kft. aki a Vodafone szerződött partnere nem fizeti ki őket, több havi munkabérrel tartoznak.
Mondtam nekik, hogy bennünket ez nem érdekel, mert mi egy szolgáltatásra regisztráltunk, aminek az a lényege, hogy soron kívül átkísérnek bennünket az utasbiztonsági ellenőrzésen, kapunk üdítőt, kávét, péksüteményt és ezt szeretnénk igénybe venni. (Megjegyzem, ezért a szolgáltatásért váltottunk Vodafone Red díjcsomagra és mivel évente legalább két alkalommal repülünk, jól jött az ajánlatuk.)
A vékony lányka megint csak azt hajtogatta, hogy érti a problémát de mi is értsük meg, hogy Ők éhbérért dolgoznak, gyakorlatilag kora hajnaltól minden nap, embertelen körülmények között, úgy hogy a bérüket nem kapják meg, ezért ma sztrájkolnak. Mondd meg kedves Homár, te hallottál már ilyet? Én egy egyszerű utas vagyok, akinek minden extra szolgáltatás számít, ezért választottam a Vodafone Red-et, itt az üres pultjuk, Ők meg sztrájkolnak. Rajtam kívül még jó pár utas elégedetlenkedett, mert nem kapták meg az ígért szolgáltatást.
Üdvözlettel:
Settenkedő
UPDATE 08.27.16:57
Itt a Vodafone válasza, egyben kérnénk panaszosunkat, hogy jelentkezzen, mert az emailcíméről visszapattannnak a levelek és így nehéz segíteni rajta!
A Vodafone Red Pass szolgáltatása a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a RED előfizetők számára, az előzetes terveknek megfelelően, július 1. és augusztus 31. között érhető el. A jelenleg is zavartalanul működő Red Pass szolgáltatást az elmúlt közel két hónap alatt több ezer elégedett ügyfelünk vette igénybe. A megjelent panaszos levél nyomán természetesen azonnal informálódtunk a helyszínen és egyértelműen kiderült, hogy a szolgáltatás július elseje óta folyamatosan, zavartalanul működik.
A Vodafone semmilyen fennakadásról nem kapott értesítést és nincs semmilyen fizetési elmaradása.
Amennyiben a levelet elküldő kedves Ügyfelünk jelentkezik nálunk, az esetleges panaszát kivizsgáljuk és természetesen kárpótoljuk őt!
Üdvözlettel,
Vodafone
Az utolsó 100 komment: