Tékozló Homár

Opatija helyett Opric, Gesztenyés Kastély helyett Miko Apartman, de majdnem sikerült! FRISSÜLT! 2x!

2014.08.28. 09:06 | Homár Hilda | 148 komment

Apartmant_to_Beach_1.jpg

Sándor és családja Opatijában próbált nyaralni a Szállás.hu-n keresztül talál szuper apartmanban. A kicsit fellengzős nevű Apartments Chestnut Castle Opatija helyett azonban egy nem ott, nem úgy, nem akkora, nem olyan és egyáltalán típusú szállásba sikerült belefutniuk. Az eset külön érdekessége, hogy nemcsak Sándor, hanem a felesége is elküldte nekünk a sztorit az illetékesekkel folytatott levelezés melléklésével, így aztán csodálatos páros poszt születhetett a női és a férfi megközelítés szemléltetésére. A feleség beszámolójával kezdünk:

Tisztelt Szállás.hu Vezetősége és minden segítőkész Dolgozója!

Hosszas keresgélést követően az Önök oldalán lefoglaltunk egy minden szempontból 4 tagú családunk részére megfelelő felszereltségű, 2 hálószobás, légkondicionálós, tengerre néző csodálatos kilátással rendelkező apartmant Opatija-ban. Neve: Apartments Chestnut Castle Opatija

Kivettük a szabadságot, összepakoltuk a családot, leutaztunk, aztán megérkezéskor ért az oltári pofára esés: a horvátországi háztulajdonos elszállásolt bennünket egy teljesen másik, több utcával odébb levő, rosszabb paraméterekkel rendelkező apartmanban, s azonnal elkérte az apartman árának másik felét!!! A röhej az, hogy ilyen pocsék apartmant olcsóbban és sokkal közelebb is találtunk volna a tengerhez, nem pedig a hegytetőn, 1,5 km-re a strandtól!!!!!!!!!

S meg is történt az, hogy légkondicionáló hiányában a tetőtéri apartmanban a szívbeteg férjem nagyon, de nagyon rosszul volt!!!!!!!!!!! Teljesen hiába foglaltuk az opatijai apartmant pont a légkondicionáló, a tengerre való kilátás, ill. a 2 hálószoba miatt...... Óriási elvárások, igaz???

Köszönjük szépen, hogy a 6 nap nyaralásunk első 3 napja azzal telt, hogy 7 fő ügyintézőjük + 1 fő horvátországi partnerük is csak lerázott bennünket azzal, hogy segítenek rajtunk, de senki sem vette a fáradságot, hogy valójában segítsen rajtunk!

Aztán amikor végre a 3. napon egyedül a horvátországi partnerük komolyan vett bennünket, s megkereste a tulajdonost telefonon vagy e-mailben, azt a választ kaptuk, hogy őt úgy tájékoztatta a tulajdonos, hogy egy sokkal jobb apartmant kaptunk, 400 m-re a tengerhez!!!!!!!!!!!!!!!!  S ezt Önök be is kajálták!!!! A horvátországi partnernek megírtuk válaszul, hogy nézzék meg a felvételeket, melyeket becsatoltunk, illetve a kocsink kilométer órája szerint 1,5 km-re vagyunk a strandtól a hegytetőn!!!! A felvételek alapján csak a vak nem látja!!!! De nem is akarta.....

A tulajdonos soha fel nem vette a telefont, nem válaszolgatott az üzeneteinkre sem, csak egyetlen egyszer: tud adni 1 db (!) ventillátort (!)....Hűha, ezzel sokra mentünk volna.....vajon tényleg helyettesít egy légkondis apartmant? Szerintem csak a 28,5 fokot keringeti, nem lehűti 25 fokra.......
Ő egyáltalán nem is itt lakott, nem is érdekelte semmilyen problémánk, panaszunk, teljesen magunkra voltunk hagyva!!! Hát miféle ügyintézés az ilyen?

Nekünk nem adta ki a lefoglalt apartmant, de mindeközben cím alapján odamentünk a házhoz, ahol látszott, hogy minden erkély és terasz tele volt törölközőkkel....vagyis telt ház volt nála....de akkor vajon miért is fogadta el a mi foglalásunkat?????

De kérdem én, miért is hirdette végig a mi nyaralásunk ideje alatt ugyanazt az apartmant az Önök oldalán, ha már számunkra se volt hely?????????? Nem érzik azt, hogy ez pofátlanul becsapás Valószínűleg nem, csak ha a saját bőrükön, a saját családjuk szenvedte volna el ugyanezt.....akkor azt hiszem, hogy átéreznék!!!!!!!!!!!!!

(S vannak itt még érdekességek, hiányosságok:
Kezdve azzal, hogy az oldalon az apartman Opatija-ban van hirdetve, a valóságban Lovran-ban volt!!!!! A 2 szobás apartman helyett a lányaink a konyhában voltak elszállásolva egy kihúzható ágyon, nulla szekrénnyel egész hétre! S a mi szekrényünkben is csak egyetlen polc volt.... négyünknek!!!!! Röhej!!!!! Az ágyunk olyan kényelmetlen volt, hogy 1 napot nem aludtunk a férjemmel!!!

Minden egyes nap, naponta többször elhagytuk az apartmant, csak mások kiteregetett alsóneműin keresztül tudtuk azt megtenni, ugyanis a járda, mely a mi apartmanunkhoz vezetett, egy másik apartmannal volt összeköttetésben, ahol mások előszeretettel szárítgatták éjjel-nappal a temérdek bugyit!!!! Igen, ez még viccnek is rossz.....de sajnos ez maga a büdös valóság!!!!)

A hab a tortán:
Amikor 1 nappal korábban hazajöttünk, akkor a drága tulajdonos telefonon közölte velünk, hogy hát sajnos ő nem tehet arról, hogy nem tudta kiadni azt az apartmant, amit kértünk......hát kérdezem én, akkor ki a búbánat tehet róla??? A szomszédja???????

Köszönjük szépen, hogy az Önök jóvoltából felejthetetlen nyaralásban részesülhettünk, melyet garantáltan egész életünkben emlegetni fogunk....de én garantálom, hogy egyetlenegy ismerősünk sem fog az Önök jóvoltából Horvátországban nyaralni!!!

Köszönjük szépen a szállás.hu minden egyes csodálatosan segítőkész, lelkiismeretes ügyintézőjének a célravezető segítséget!!!
CSAK ÍGY TOVÁBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

És akkor a kinti kapcsolattartónak címzett levéllel ugyanez a családfő prezentálásában számok, adatok, tények, amúgy férfiasan:

Kedves Isabella, 

Ígéretem szerint küldöm a képeket, hogy tényleg nem azon címen vagyunk, amit foglaltunk, illetve olyan képek is csatolásra kerültek, ahol én is szereplek, nehogy az az válasz legyen, hogy máshol készítettük a képeket. Chestnut Apartman Opatija(!!) helyett a Put Brace 31, Opric(!!) címen vagyunk, még légvonalban is több, mint 1,5 km, s ez még nem a strand!!!

Kép csatolmányok:

Telefonhívások és üzenetek időpontjai és tartalma:

- 2014.08.08. 11:04 : Telefon beszélgetés, ahol Marko megerősíti, hogy vár minket és minden rendben a foglalással (szó sem esett róla, hogy nincs hely a szálláson)
- 2014.08.08. 11:47 : SMS Markonak, hogy minden rendben volt az utalással is.
- 2014. 08.10. 14:21 és 21:52: SMS üzenetek, hogy az Apartman délután 2:30 és 3 között lesz kész.
- 2014.08.11. 14:32 SMS üzenet, hogy az apartman vár minket

Ismételten jelzem, hogy felháborítónak tartom, hogy hosszas keresgélés után találtunk egy minden szempontból 4 tagú családunk számára megfelelő apartmant, két különálló hálószobával és légkondival, csodálatos panorámával, lefoglaltuk, átutaltuk az apartman árának felét, kivettük a szabadságot, ideutaztunk, s jött a "pofára esés"...

A szállás adó elvezetett bennünket egy teljesen másik házhoz, mely még csak külsőre sem hasonlít a miénkhez, illetve teljesen más címen van. Elkérte az apartman árának másik felét, átadta a kulcsokat és azóta szinte elérhetetlen, egyáltalán nem segítőkész. A megkapott apartman pedig meg sem közelíti azt, amiért mi ide jöttünk, ami miatt őket választottuk. A tulajdonos hosszas próbálkozásunkat követően csak annyit reagált, hogy egy ventillátort tud biztosítani, amivel sokra nem megyek, hisz az ugyanúgy csak a meleg levegőt keringeti, nem pedig lehűti az apartmant.

Üdvözlettel:
D. Sándor

UPDATE 08.29. 12:37
A Szállás.hu eléggé rendben lévő válasza (bár az Apartments Chestnut Castle Opatijába 5 perce még tudtam volna foglalni, meglátjuk mikor kerül le.)

Kedves Homár Hilda!

Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket, és reagálási lehetőséget biztosított számunkra.

A Szallas.hu képviseletében az alábbiakban szeretnénk reagálni a panaszra, illetve a felmerült kérdésekre. Elöljáróban annyit szeretnénk elmondani, hogy habár az eset alapos és részletes megvizsgálását követően a hibát egyértelműen a horvát szállásadó partner követte el, elismerjük, hogy a probléma jelentkezése után mi is ejtettünk ügyfélkezelési hibát, ezért a vendég számára a teljes nyaralásra vonatkozó kártalanítást ajánlottunk fel.

1. Az adatbázisukba való bekerüléskor milyen módon ellenőrzik partnereiket?
Vizsgáljuk magát a szálláshelyet, az előtörténetét, azt, hogy megfelel-e a leírtaknak a kínált helyszín és szolgáltatási kör, ezen kívül a pénzügyi stabilitást, illetve az interneten egyéb forrásokból fellelhető vendégvéleményeket is felmérjük.

2. Egy ilyen típusú panasz után mit tud/szokott tenni a szallas.hu?
Áttekintjük a rendelkezésre álló ügyfélszolgálati beszélgetéseket, levelezéseket, valamint a vendég és a szállásadó között folytatott kommunikációt (pl.: SMS, e-mail). Mivel jelen esetben egyértelműen bebizonyosodott, hogy a horvát partner hibázott, ezért törölni fogjuk rendszerünkből, valamint kártalanítási igénnyel élünk vele szemben.

3. Ebben a konkrét esetben történt-e már valami kivizsgálás?
Igen, a fent leírt módon ma 11 óráig megtörtént a teljes körű kivizsgálás, a vendég és a horvát szállásadó partner közötti SMS-ből egyértelműen kiderült, hogy a vendég elutazása előtt sem tájékoztatta az utazókat arról, hogy a szálláshely betelt, miközben már tudta, hogy egy másik, a foglalásnak nem megfelelő paraméterekkel rendelkező apartmanban fogja elhelyezni őket. Vizsgáltuk a vendég és a közöttünk zajló kommunikációt is, s ennek kapcsán elismerjük, hogy magunk is követtünk el hibát, így működési folyamataink javítására vonatkozóan is megtettük a szükséges lépéseket. Egyébiránt hozzá kell tennem, hogy a teljes transzparencia jegyében a szállásfoglaló oldalak gyakorlatával ellentétben nálunk a kezdetek óta még a tulajdonosok, illetve ügyvezetők mobilszámra is elérhető weboldalunkon.

4. Milyen kárpótlást várhat a panaszos?
A Szallas.hu-nál mindig azon dolgozunk, hogy ilyen csalódás soha ne érje foglalóinkat. Az idei évben több mint 200 000 foglalás esetében ezt sikeresen meg is tudtuk tenni. A számosság persze nem mentség, hiszen egyetlen ilyen esetnek sem szabadna bekövetkezni, ezért tekintettel a rendkívüli helyzetre, a vendég számára a nyaralásra vonatkozóan teljes kártalanítást, illetve egy belföldi nyaralást kínáltunk fel.

Amennyiben bármilyen kérdése lenne kérem keressen bizalommal.

Köszönettel

Szigetvári József | ügyvezető
Szallas.hu 

UPDATE2 08. 29.13:12

Az ügyvezető kiegészítő válasza arra kérdésre, hogy mikor veszik le várhatóan a Chestnutot, mert fél 1-kor még tudtunk volna foglalni oda:

Kedves Hilda!

A szálláshellyel egyeztetünk, hogy vele is a meglévő szerződés szerint járjunk el, és ez alapján inaktiváltuk. Ez az inaktiválás pár perc után frissül amelyet a nagy látogatószám tesz szükségessé. A jelen pillanatban már a szálláshely nem foglalható.

A szálláshelyre érkezett egyéb foglalásokat ilyen esetben máshol helyezzük el egyeztetve a vendégekkel.

Köszönettel

Szigetvári József | ügyvezető 

És valóban eltűnt a rendszerből! 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2014.08.28. 11:25:38

@Aureliano Buendía: razzia lesz, igen. Engem egyből bevisznek, elég szar kép van a személyimben..:DD

Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:26:25

@Prien-u47: irigylem a kitartásod. A hitesura szerencsére fukarabb volt.

Manyecska 2014.08.28. 11:26:42

@Aureliano Buendía: wirváren hencshen? über alles..? vagy vmi hasonló..:D haggyá má én csirke vok:):D ON!

Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:27:23

@Manyecska: félreálltál velük valami szűk sikátorba? Áhá, értem:)

Manyecska 2014.08.28. 11:27:55

dehogy, be akartam csengetni valahová..:)@Aureliano Buendía: bocsánat, amúgy wir sind! ikszdé.

Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:28:25

@Manyecska: jaja, a zindeksz is írta. Eccer láttunk ilyent, jött szembe a Nagymezőn egynehány sün, de minket ignoráltak, pedig nem voltunk nagyon szomjasak.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2014.08.28. 11:29:40

A posztoló család a hülye, mert
1. Szállás.hu-n küffődi szállást foglalni? Muhahaha... Booking.com-on érdemesebb, mert ilyen eseteben kivágnák őket a rendszerükből. Azt meg azért megérezné Marko (Ede?), a Szállás.hu-tól meg nem fossa össze a bokáját.

2. Belföldön sem érdemes Szállás.hu-t és a klónjait használni. Igazából csak arra jó, hogy az ember kinézzen magának egy hotelt, vagy panziót.
Utána ki kell guglizni, írni egy mailt nekik és egyből adnak olyan árat, ami kedvezőbb a Szállás.hu-nál.

Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:30:16

@Manyecska: vír zind álle hűű(h)ner pl.
Közben verjük a korsókkal az asztalt. Vagy ilyesmi. Esetleg Markó fejét...

Manyecska 2014.08.28. 11:30:23

@Aureliano Buendía: :D reggel bemondta a rááádió is. sosincs nálam személyi, amúgy.xd ON

Manyecska 2014.08.28. 11:32:05

@Aureliano Buendía: basszus, a hagymáscsirke receptjéből érettségiztem német tagozaton, jó rég volt:) úgy kezdődött man músz ájne hagyma, stb.:DD

Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:32:56

@Manyecska: nálam mindig van, mert becsületes állapolgár vagyok. Meg, ha elüt a helikopter, tudjanak már azonosítani:)

Manyecska 2014.08.28. 11:33:16

@helianthus: nincs mindig megoldás..pisztolyt tartani a fejéhez egyből készségesebb lett volna a pali.:)

Manyecska 2014.08.28. 11:34:24

@Aureliano Buendía: hát mire való a dögcédula??:P

Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:35:11

@Manyecska: csincs lej májmúcá
eztet meg a piréz kisfiú mondogatta, miközben a tömeg áramlott felfelé a csíksomlyói búcsúba. Vajon úgy gondolhatták, hogy a plüssmajom egy piaci rés akkor és ott öt lejért?

Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:36:21

@Manyecska: vagy látványosan lebaszni minden cuccot, gyereket az eredeti szállás kapuja elé, oszt seki, sebe, senyő. Oszt ki bírja tovább.

Manyecska 2014.08.28. 11:43:00

@helianthus: apu meg infarktust kap, nem jó ötlet:) lehet nem is létezik a másik szállás:) :P

Manyecska 2014.08.28. 11:56:12

Elolvastam, röhej, vicc az egész:( helyben kellett volna főbelőni a tulajt:DD

Manyecska 2014.08.28. 12:01:34

@Aureliano Buendía: OFF múltkor ismert táncdalénekesünk, Z.kartársnő parkolt /volna/ be az orrom előtt de a melleitől nem tudott basszus korrigálni a kormánnyal:DD azt biliárdozott /oda is mehetnénk egyszer!/ szomszéd kocsiját telibetolatta!, sűrűn anyáztam:D :O:D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 12:05:14

Majd mingyá jön cicmen, oszt megmondja, mit tett vóna a pószer helyéban!!4

Manyecska 2014.08.28. 12:09:42

@dr. phil. Sün‼ ツ: gondolom farkáig ért volna pont a Markó..ezért mint a hóembert, tudod. :DDD
Jóétvágyat az ebédhez!!:)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.08.28. 12:16:39

@Aureliano Buendía: jó, de te hozod a nagy, ám de még nem amorf kebelpárokat.
@Manyecska: te milyen álat lennél?

Manyecska 2014.08.28. 12:19:26

@Kellemes Zérókomponista: az ágyban állat vagyok, ja. amúgy Kos.:D:D

Rosszindulatú Vászka 2014.08.28. 12:24:02

@dr. phil. Sün‼ ツ: nagyon jó kérdés. Ezen még dolgoznom kell.

Monnyuk ez parádés poszt ebből a szempontból, mert az első öt sor már nyelvtan egyes.

kézműves étcsokimikulás 2014.08.28. 12:27:18

joreggelt...

hazaerve,kicsit aluszva...

hol a kvm???

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.28. 12:29:36

@Manyecska: Nekem tényleg tetszett.
Van akinek nem jön be, nekem szerencsém volt.

chloe queen 2014.08.28. 12:29:47

@ColT: oké, én azt értem, de ha valóban olyan vacak volt a helyzet, minthogy a 2 gyerek a konyhában aludt vagy mi, akkor én tuti nem fizetem ki a másik felét is a szállásnak, hanem max ha át is veszem az apartmant közlöm, hogy ez kb fel annyit ér, mint amennyit a másik szóval elégedjen meg a cuccal vagy nem tudom. De egy ilyen szállás (mint ami a hirdetésben van) helyett egy olyat mint amit a posztoló leírt ugyan azért az árért én nem vettem volna ki... Persze a semminél ez is jobb csak az ára nem mindegy azt hiszem.

@Aureliano Buendía: ha ennyiért egy ilyen szállást kapok én is adok nekik 9 csillagot. :D

Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:30:37

@Rosszindulatú Vászka: és ez egyre rosszabb lesz, hidd el nekem.

Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:32:51

@chloe queen: de nem kapsz, ahogy a fentiekből is látszik:)

kézműves étcsokimikulás 2014.08.28. 12:33:02

@Aureliano Buendía: aluttam kifele is joforman vegig,befele is,gond egy szalka se,ahoty a tigryss mondana...

chloe queen 2014.08.28. 12:33:41

@Aureliano Buendía: valaki mégis kap, ha van 9 csillag, vagy bér szavazók? de tegyük fel, hogy megkapod, akkor adsz neki 9 csillagot nem? :D

Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:40:50

@chloe queen: őszintén? Nem feltétlenül. Olyan, hogy tökéletes nincs ugyebár.

Annyiból jó, hogy a poszter beírta oda is a véleményét, nagyon érdekelne, hogy a szállásosok lépnek-e bármit is. A Búkingnál tuti lenne retorzió, ha minden úgy volt, ahogy a panaszos írta.

Ahol voltunk, beszélgettem a szállásadóval, és ő mondta, hogy nem kicsit más a bekerülés módja a szállás-ra, mint a booking-hoz. Szerintem sejted, melyik helyen több a feltétel.

Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:41:59

@kézműves étcsokinyuszi: na látod... Splitbe kellett volna menned, én mondom.

Mellesleg Prágának is megvan a maga Horváth Ingyentömegközlekedés Csabája.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 12:45:02

@Rosszindulatú Vászka:
Hát a.minden szempontból 4 tagú család, az elég ütős nyitás a maga műfalyába!!4

Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:47:23

@dr. phil. Sün‼ ツ: az engem is egyből sokkolt. Azóta is várom, hogy valaki feloldja ezt a rejtélyt.
Lehet, hogy valami nyereményt kéne kisorsolni a helyes megfejtőnek.

Manyecska 2014.08.28. 12:48:42

@Aureliano Buendía: te figyejj már:DD a mobilszámunk csak 2! karakterben tér el egymástól /3. és uccsó/!!:DDD ez sirály:D

kézműves étcsokimikulás 2014.08.28. 12:50:55

@Aureliano Buendía: ah,nem szeretem a balkan nomeg nem akartam lecsapni a minyimonyokinit a kezedrul utkozben...

:D

chloe queen 2014.08.28. 12:52:56

@Aureliano Buendía: de ha azt nézed, hogy olyan hogy tökéletes nincsen, akkor annak adsz alapból 9 csillagot, aki a vártat vagy a vártnál jobbat hozta nem? Ilyen szempontból viszont, ha a szállás valóban olyan, mint a képeken és valóban van minden akkor megadod a 9 csillagot nem?

Egyébként az eléggé régóta ismert hogy a szallas.hu-ra nem lehet számítani, ha gebasz van a hellyel. Legalábbis úgy rémlik, hogy nem ez az első szállás-os panasz.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 12:59:49

"Hosszas keresgélést követően az Önök oldalán lefoglaltunk egy minden szempontból 4 tagú családunk részére megfelelő felszereltségű, ..."

Szerintem valami olyasmi akart lenni, hogy:
Hosszas keresgélést követően az önök oldalán 4 tagú családunk részére lefoglaltunk egy minden szempontból megfelelő felszereltségű...

Vagy valami hasonló.

Rosszindulatú Vászka 2014.08.28. 13:06:18

@dr. phil. Sün‼ ツ: nekem már az az "Önök" is mérhetetlenül gyanús.

kézműves étcsokimikulás 2014.08.28. 13:13:00

no,leptem,leadom a leadnivalokat...

pa all...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.28. 13:41:23

@Rosszindulatú Vászka: ha nagyon fárasztó, akkor felajánlom a segítségemet. A barát ott segít ahol tud. Oszt én tudok ám nyaralni, csak egy szavadba kerül.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.28. 13:51:36

@Rosszindulatú Vászka: ez nagy igazsag
kurva jo volt otthon, de utana 1 hetet kellett pihennem itthon

herk 2014.08.28. 14:36:38

Dolgotok végeztével visszaadtátok a lakáskulcsot vagy csak elsunnyogtatok, de előtte leamortizálátáok a kecót?
Én az utóbbit tettem volna..

Aureliano Buendía 2014.08.28. 15:32:06

@Manyecska: hú, micsoda számmisztika. A különbség 69?:D

Aureliano Buendía 2014.08.28. 15:33:39

@chloe queen: nem az első ilyen poszt. Bár búking is van.

Szerintem az a baj az emberekkel, hogy mindent felülértékelnek. Talán azért is, mert nem merik bevallani, hogy ez-vagy az nem olyan volt, mint gondolták.

Aureliano Buendía 2014.08.28. 15:36:21

@dr. phil. Sün‼ ツ: nekem is ez lenne az első ötletem. De vajon tényleg ezt akarta közölni a Szerző?

Atörökk 2014.08.28. 17:30:45

Milyeen egy minden szempontból 4 tagú család? :o

Manyecska 2014.08.28. 17:57:58

@atörökk: ha a kutyát is beveszik. Már úgy értem, emberszámba.
Amúgy a 100tagú cigányzenekart kellett volna odaküldeni:D

mikka 2014.08.28. 22:05:33

Magyar menni Croatia :)
Mikor jönnek rá az emberek hogy a horvátok épp olyan görények és vendégszeretőek ha magyarokról van szó mint mondjuk a románok..
Menjetek csak Horvátországba továbbra is...

Leone_510 2014.08.28. 23:44:48

megy a faszom a köcsög jugókhoz , kurva anyjukat, booking.com-ot kell használni eddig nem szívtunk vele, mé nem gyújtotta fel a picsába azt a szobát a gecibe?

Orszag 2014.08.29. 01:11:46

@dr. phil. Sün‼ ツ: Hát, a feltűnőjen sok írásjel árulkodó lehet olvasás nékül is.

sdani 2014.08.29. 06:23:33

Tudom, hogy proli dolog, de én utolsó nap felgyújtottam volna az egészet a gecibe.

zsoltix 2014.08.29. 07:59:14

@atörökk: A négy tagnak megvan mind a négy végtagja.

avan 2014.08.29. 08:01:38

Mi saját szervezésben voltunk idén Horvátországban. Amolyan körutat terveztünk. Sok szállással, sok utazással. Már hónapokkal előtte minden szállást lefoglaltunk a Booking.com -on és semmi probléma nem volt. Minden úgy volt, ahogy leírták, sőt egyszer egy sokkal jobbat kaptunk Trogirban, mert kiadta magyaroknak, amit foglaltunk, mert Ők tovább maradtak, így mi rövidebb időre kaptunk egy 20x jobb lakosztályt. :) Szóval: Booking.com...

Homár Hilda 2014.08.29. 09:29:22

a szallas.hu hétfőre ígért választ

Aureliano Buendía 2014.08.29. 10:39:15

@Homár Hilda: na, az remek, engem nagyon érdekel, ők hogy látják.

Más: állítólag én vagyok a főszervező (ne dőlj be nekik), ezért akkor hivatalosan is meginvitállak a szeptember közepi blogtalálkozóra. A részleteket majd privátice elküldjük neked, amint kezd körvonalazódni.

élhetetlen 2014.08.29. 10:57:05

@atörökk: Már a sokadik vagy, aki nem képes elolvasni egy egész mondatot. Ha azt írta volna, hogy lefoglaltunk egy minden szempontból nekünk megfelelő apartmant, akkor most min rugóznál? Hogy milyen a minden szempontból nekünk? A „nekünk” helyére írd be a „négytagú családunk részére” kifejezést, és a mondat értelmes marad.

Atörökk 2014.08.29. 11:25:16

@élhetetlen:
Már a sokadik vagy, aki beszedte a fogalmazásgátlót, és kerékbe töri a magyar nyelvet.

Ui.: nyolcvanhét felkiáltójelet meg kérdőjelet használni kifejezett debil szokás.

Aureliano Buendía 2014.08.29. 11:38:15

@élhetetlen: nem ezt írtam, így a mondat nem értelmes. A poszt nem egy barkóba, ahol nekünk kell kitalálnunk, hogy ki, hol, kivel, mit, hogyan, hányszor, mennyiért.
A másik az, hogy megtiszteled azzal olvasóidat, hogy érthetően, és helyesírási hibák nélkül írod le a leveled.
Ahogy vászka írta az elején: az első 5 sor már nyelvtan egyes (általános iskolában).
Írhatsz máshogy is, csak akkor jelezd, hogy ez egy dadaista vers, úgy kezeljük.

élhetetlen 2014.08.29. 11:45:02

@atörökk: Találtál a megjegyzésemben valamit, ami arra utal, hogy nem tudok fogalmazni? A „lefoglaltunk egy, a 4 tagú családunk részére minden szempontból megfelelő…” is lehetett volna, de amit a nő írt, az még nem a nyelv kerékbe törése. Az utóiratoddal kapcsolatban igazad van, de erről én nem írtam semmit.

Atörökk 2014.08.29. 11:48:16

@élhetetlen:
Ha nagyanyámnak kéménye és hajócsavarja lett volna, akkor gőzhajó lett volna.

Ja, és ma már a hyperfelkiáltójelózis állítólag gyógyítható.

élhetetlen 2014.08.29. 12:03:37

@atörökk: Nem értelek. a mondatom mondanivalója ez volt: „de amit a nő írt, az még nem a nyelv kerékbe törése”. Ettől függetlenül felőlem akár gőzhajó is lehetett volna a nagyanyád. A tudományos információt köszönöm, („Ja, és ma már a hyperfelkiáltójelózis állítólag gyógyítható„), de nem hiszem, hogy szükségem lenne rá, nincs ilyen betegségem.

élhetetlen 2014.08.29. 12:12:18

@Aureliano Buendía: nem ezt írtam, így a mondat nem értelmes”. Picit gondolkodtam, hogy mit és hol írtál, de rájöttem, azt akartad írni, hogy „nem ezt írta, így a mondat nem értelmes”. És most olvasd el a saját kommented folytatását. Bocs, ez undok dolog volt részemről, vedd elő a humorodat.
Ps. A Száz év magány zseniális.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.29. 12:26:48

nemtom mit nem értetek. balrúl is négytagú meg jobbrúl is, előlrűl meg hátúrrul is. nohát.

horvátország szép és jó, csak nem szopóálarccal felszerelkezve kell elindulni hanem józan paraszti ésszel. nomeg a balfaszokat ott sem szeretik, decens embereket viszont a világon mindenütt szívesen látnak, ez van.

Homár Hilda 2014.08.29. 13:20:20

gyerekek, most komolyan, ennyit ugrálni azon, hogy valaki - láthatóan felindult állapotban - pontatlanul fogalmazott!

BernadettSzaboo 2014.08.29. 13:23:32

Na ... most a szallas.hu vajon akkor is kártérit-e, ha az ügy nem kerül fel a Tékozló Homárra? Várjuk hasonlóan pórul járt utasok egyéb tapasztalatát :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.29. 14:05:29

@Homár Hilda: ugye? ráadásul mégcsak nem is pontatlan, mer igenis van értelme!

pufey 2014.08.29. 14:10:03

A Szallas.hu nem hazudtolta meg önmagát...
Nekünk 2 éve volt egy elb....szott fonyódi nyaralásunk, amikor az egyik szálloda pofátlanul bababarátnak hazudta magát, közben még egy babakádjuk sem volt. Mi meg szívtunk 1 hétig, aztán a panaszainkat meg nagy ívben leszarták. Írtam a szallas.hu-nak, hogy ugyan legalább a bababarát minősítést vegyék már ki a hirdetésből, más ne szívjon úgy, mint mi, erre ők is leszartak, mindössze továbbították levelemet a hotelnek, amit én már előzőleg ugye megtettem. Szóval ez a nagy magyar valóság... Ha fizettél, onnantól kezdve már senki sem akar megismerni, szóba állni veled, segíteni neked...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.29. 14:11:58

@Homár Hilda: Vicckategória, de tényleg! Milyen cég az, ahol megáll az élet, ha valaki szabin van?
(Ööö... ne vedd magadra. :-) )

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.29. 14:15:05

@pufey: mégis mit tehetnének azon kívül, amit leírtak? kártalanítják a vendéget, elnézést kérték, levették a szállást a kínálatból. a szallas.hu-tól ennél több nem várható el. a vendég meg megtanulta, hogy az élet még pénzzel sem habostorta oszt kész.

Szallas.hu 2014.08.29. 14:52:31

@uns97: Kedves Hölgyem/ Uram!

Az érintett vendéggel már megtörtént a közvetlen kapcsolatfelvétel, illetve részünkről a nyaralásra vonatkozó teljes kártalanítás felajánlása.
A Szallas.hu mindig törekedett, törekedni is fog és ebben az esetben is törekedett arra, hogy az okozott károkért kárpótolja a vendégeket.
Ebben az esetben a szállásadó is hibázott, hogy nem adott teljeskörű tájékoztatást a vendég számára még elutazása előtti nappal sem, illetve mi is megvizsgáltuk a részünkről elkövetett hibát és elvégeztük a szükséges intézkedéseket.

Üdv,
A Szallas.hu csapata

Szallas.hu 2014.08.29. 15:01:47

@Jani haverja: Kedves Uram!

Több mint 14 ezer szálláshely döntött úgy partnerünk szeretne lenni és foglalkozni velünk, ahogy közel 400 ezer ember követi oldalunkat mindennap és ad tanúbizonyságot az általunk közvetített szolgáltatások elkötelezettsége ügyében.

Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata

Szallas.hu 2014.08.29. 15:14:35

@Aureliano Buendía: Kedves Felhasználó!

Amikor új szállás kerül a rendszerünkbe, minden esetben vizsgáljuk magát a szálláshelyet, azt, hogy létezik-e, valós helyen van-e, ellenőrizzük, hogy megfelelően adta-e meg a szálláshely típusát és besorolását, valamint adategyeztetést végzünk. Szerződésben komoly szankciók megfogalmazásával kötelezzük arra, hogy az általa megadott információk a valóságnak megfeleljenek. Jelen esetben a szálláshely a közvetített adatok ellenére más szolgáltatást biztosított a vendégek számára, vagyis nem a valóságot tükrözte, így rendszerünkből inaktiváltuk a szálláshelyet.

Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata

Aureliano Buendía 2014.08.29. 16:19:20

@élhetetlen: jogos, az m és a vessző nálam néha összeakad, ezért megkövetlek, ám a többit fenntartom:)

Aureliano Buendía 2014.08.29. 16:29:28

@Szallas.hu: Tsiztelt Uram/Hölgyem!

Köszönöm megtisztelő válaszát. Őszintén bízom benne, hogy ugyanez megtörtént volna akkor is, ha nincs a Homár-poszt.

Ha elfogad egy aprócska észrevételt (és nem csipkelődésnek szánom): azt gondolom, hogy ha az Önök horvátországi partnere egyből komolyan vette volna az ügyet, akkor a szóban forgó család talán nem jön haza keserű szájízzel. Ez kicsivel több szerintem mint az Önök által is ejtett ügyfélkezelési hiba.

Mindezek ellenére örülök, hogy ilyen formában utólag rendeződik a dolog.

További sikeres működét kívánok!

Tisztelettel:

Aureliano Buendía
ezredes

Macondo

élhetetlen 2014.08.29. 17:01:24

@Aureliano Buendía: Úgy látom, a humorod nem került elő, pedig be kéne látnod, hogy az elírás (ami engem nem zavart) nagyon magas labda volt, le kellett csapni. Amit pedig továbbra is fenntartasz, úgy gondolod, rám vonatkozik, nekem szól?

Le Orme 2 2014.08.29. 17:02:08

Többen írták, hogy a booking.com-ot kell használni, ott nincs ilyen zűr. De ott is van. A lefoglalt szobáimat valakinek kiadta a hotel, és helyette felajánlott eredeti áron kétszer annyiba kerülő luxuskategóriájú szobákat némi kedvezménnyel. Természetesen nem fogadtam el, és végül az eredeti ár +3% felfelé kerekítéssel megkaptam a jobb szobákat. Mindez Csehországban volt.

Le Orme 2 2014.08.29. 17:15:44

"Az ágyunk olyan kényelmetlen volt, hogy 1 napot nem aludtunk a férjemmel!!!"

Értem.

élhetetlen 2014.08.29. 17:15:51

@Aureliano Buendía: Mégegyszer. Csak annyi történt, hogy öt soron keresztül ragoztad, hogy mivel tiszteljük meg az olvasóinkat. Előtte írtál írtál egy mondatot, amit sikerült elgépelned. Ezt én viccessnek találtam. Csak ennyi történt. Nem vitatkozom az elveiddel. Így jó?

Aureliano Buendía 2014.08.29. 17:55:17

@élhetetlen: átérzem a helyzet cinikusságát:) Azért hozzáteszem, hogy az én elírásom (karaktertöbbletem) talán nem rontja az érthetőséget;)

A másik, hogy én neked írok, és nem a nyilvánosságnak. Nem ment fel, de más a lépték):

Aureliano Buendía 2014.08.29. 17:56:59

@élhetetlen: én is nevettem volna, ha épp nem állok az éhhalál szélén, mert egy fél kenyérrel mentem el egy nagyobb bringázásra, ami csak azért gáz, mert elszoktam már ettől:(
15 évvel és 10 kilóval vagyok több, mint fénykoromban:(

Fejesrob 2014.08.29. 18:16:04

Kellett ez már. Mást sem hallok az indexen, minthogy külföldön milyen jó, itthon milyen szar, lehúznak, bezzeg Ausztria, bezzeg Horvátország.

Fejesrob 2014.08.29. 18:27:16

A szállás tulaja gyakorlatilag átbaszta a szállás.hu-t.

Nálam az volt, hogy a vendég nem mondta le a szállás.hu-nál, hiába könyörögtem neki, hogy mondja le, mert olyan mintha jönne.

Végül a szallas.hu rendes volt, mert elfogadta a vendég nekem küldött mail-jét, tehát egészen biztos, hogy nem szarrágó csapat.

Utózönge, hogy a vendég pedig felhívott 2 hét múlva (már nem a szallas.hu-n keresztül), hogy újból meggondolta magát, 3 hét múlva (ez egy másik időpont jönne).

Mondtam neki, hogy jöhet. Majd 1 nappal mielőtt jött volna, mondtam, neki, hogy bocs, de már nem aktuális. Aztán amikor pampogott, felhívtam a figyelmét, hogy ha a netes rendszereken eljátssza a becsületét, más is meg fogja ezt vele csinálni.

Szallas.hu 2014.08.29. 21:20:51

@pufey: Kedves Felhasználó!

A Szallas.hu-nál mindig azon dolgozunk, hogy ilyen csalódás soha ne érje foglalóinkat. Az idei évben több mint 200 000 foglalás esetében ezt sikeresen meg is tudtuk tenni. A számosság persze nem mentség, hiszen egyetlen ilyen esetnek sem szabadna bekövetkezni, ezért tekintettel a rendkívüli helyzetre, a vendég számára a nyaralásra vonatkozóan teljes kártalanítást, illetve egy belföldi nyaralást kínáltunk fel. Minden hozzánk beérkező panaszt, valótlanságot, kiemelt figyelemmel kezelünk, hiszen a több éves felénk tanúsított bizalmat soha nem kockáztattuk, hogy egy-egy foglalás nyerő Joker legyen, majd a következményekkel nem számolva, bezárjuk az ajtót.
A gyermekes családoknak különösen nagy figyelmet szentelünk, amiről tanúbizonyságot ad az is, hogy visszatérő vendégeink között meglehetősen nagy számban vannak családosok, akik körültekintő ügyintézésünk miatt választanak bennünket.
Az fenti ügyet illetően, ahogy a korábbi, szerencsénkre mondható nem sok esetben, de vállaltuk a felelősséget amennyiben hibáztunk és törekedtünk mindig a megfelelő megoldást megtalálni.

Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata

pufey 2014.09.05. 13:13:19

Tisztelt Szállás.hu!

Az említett jelzésre/kérésre 2012.09.04-én, 11:29-kor kaptam Önöktől a semmitmondó választ. Ügyintéző monogrammja K.A. Ha kíváncsiak ez alapján vissza tudják keresni a rendszerükben.

Üdvözlettel: K.K. alias Pufey