Tékozló Homár

Egy karakter az élet a Samsungnál FRISSÜLT!

2014.08.29. 14:29 | Homár Hilda | 346 komment

Samsung-SmartTV.png

Zol nagyon rendesen, Homárolvasó-barát módon egy rövid és egy hosszú verzióban is megírta a Samsung világában zajló történetét. A hosszú tényleg hosszú lett, de azt javaslom olvasásra inkább, mert a részletek és a tanulságok szokás szerint ott rejtőznek, és tök magyarul van meg minden. A kérdőív az én munkám, remélem tetszik.

 Kedves Homár,

Nem tudom, elég érdekes-e az alábbi, de ha úgy látod, hogy igen, két okból is szeretném a nyilvánossággal megosztani: egyrészt hátha érint pár hozzám hasonló szerencsétlent, másrészt érdekelne, hogy érdemes-e felvenni a kesztyűt és továbbvinni az ügyet.

Röviden a türelmetleneknek:
Samsung tévét vettem két éve. Garancia két év, plusz egy, ha regisztrálod a Samsung honlapján. Megtettem, tévé beregisztrálva, igazoló szelvény van. Idén egy meghibásodás után kiderült,hogy a plusz egy év (2015-ig szóló) garancia semmis, mert a regisztrált sorozatszám hiányos volt, a teljes kód alapján ez nem magyar piacra szánt termék, bocs... A Samsung oldala anno hibásan fogadta be a tévé sorozatszámát és adott ki róla garanciahosszabbítást, így jártam.

És részletesebben az érdeklődőknek:
Két éve vettem egy Samsung Smart tévét (Dream TV Kft, mindegy, nem léteznek már; 11. kerben volt az egyik boltjuk). Alapból két év garancia járt hozzá, plusz egy év, ha regisztrálod a tévé sorozatszámát a magyar Samsung honlapján. Létrehoztam egy saját Samsung fiókot, regisztráltam ahogy kell,  típus, sorozatszám, stb. Dobozról és számláról olvastam le az adatokat. Később ez fontos lesz. Kaptam egy szép igazoló szelvényt, csatoltam.

Névtelen.jpg

Tévével minden király, de egyszercsak elromlik a beépített wifi, irány a magyar Samsung Ügyfélszolgálat. Kedves volt a hölgy, A profilom alapján megtalálta a regisztrált tévét, megbeszéltük, hogy akkor kiküld egy szerelőt, hamarosan hív. Hívott is és elmondta, hogy a tv regisztrált sorozatszáma egy karakterrel kevesebb, mint ami kellene, hogy legyen; de nem baj, fényképezzem le a tv hátulján lévő matricát és küldjem el, azon rajta van a teljes kód, majd ők kijavítják a weboldalukon, és akkor majd tényleg küldik a szerelőt. 

Jelzem, anno a Samsung weboldala probléma nélkül elfogadta a kódot. Ha ma próbálnád beütni azt a sorozatszámot, ami a termék dobozán vagy a számlán általában található, akkor a regisztráció már nem enged tovább. A teljes sorozatkód magán a terméken található. Most már tudom, mert idén regisztráltam más Samsung termékeket, és mindig közvetlenül a tévéről, ssd-ről stb. kellett leolvasnom a teljes kódot,vagy legalábbis az utolsó betűt, különben nem engedte regisztrálni a cuccot.

Miért ragozom túl ezt a sorozatszámos dolgot: egy nap múlva visszahív a hölgy, hogy bocsi, de mivel a sorozatszám utolsó kódja alapján úgy látják, hogy ezt a tévét nem magyarországi piacra szánták (valószínű a szlovákoktól hozták be), vagy nem hivatalos magyar Samsung márkakereskedőtől vettem, ezért a garanciahosszabbítás érvénytelen.

Ön honnan nézi le frissen vásárolt tévéje sorozatszámát?
a garancialevélrol
a dobozról
falhoz lapulva a tv hátuljáról
anyátokról
Poll Maker

Próbáltam érvelni, hogy egyrészt ők adták ki ezt a garanciahosszabbítást két éve, meg hogy nem jelezték a termék sorozatszámának hibáját sem akkor, sem utána, ő csak annyit tudott ismételgetni, hogy a kód hiányos volt, az oldal hibásan regisztrálta azt, ez nem magyar piacra szánt termék, stb.

Nem is nagyon akartam vele vitázni, tudom, hogy szegény csak a munkáját végezte, kértem, hogy küldje el mindezt írásban is, hogy a fogyasztóvédelmi panaszbejelentésnél tudjam majd csatolni. Adott egy emailcímet, sehsupport@samsung.com, vegyem fel velük a kapcsolatot. Meg is tettem. 20 napig tartott, amíg ezt a "sokatmondó" emailt megkaptam:

"Mindenekelőtt szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy társaságunk kész a hatályos jogszabályoknak megfelelően segítséget nyújtani Önnek a készülék kijavításával vagy a csereutalvány biztosításával kapcsolatban, ehhez azonban szükséges a készülék szervizmérnök által végzett teljeskörű bevizsgálása, az Ön érdekeit szem előtt tartva, a hiba jellegétől és az esetleges javításhoz szükséges alkatrészektől függően döntést hozhassunk az ügyében."

Számomra továbbra is értelmezhetetlen, hogy most akkor érvényes a hosszabbított garancia, vagy csak akkor, ha nem kerül sokba nekik. Készek segítséget nyújtani (ez király, na végre), de kell a kivizsgálás (nyilván meg kell állapítani, mi a tv baja, rendben), hogy döntést hozzanak az ügyben (milyen ügyben???)

Nyilván van egy csomó más megoldás is, mint itt siránkozni meg felesleges köröket futni: javítsam meg saját pénzen, vegyek egy wifis sticket, próbálkozzak vezetékes nettel, stb., de nagyon baxa a csőrömet, hogy így átvertek, ráadásul még ki is oktatnak, hogy én voltam a hülye, nem ők meg a szerencsétlen weblapjuk.

Na mindegy, a trolloknak jó szórakozást (sajnos nem hitelre vettem, meg nem az auchanban, de bízom bennetek, hajrá), aki meg esetleg konstruktív tanáccsal szolgálna, hogy érdemes-e ezt piszkálni, fogyasztóvédelemhez menni stb. vagy hagyjam a p-ba az egészet, annak előre is kösz.

Ha lesz valami új, megírom.

Üdv,Zol

UPDATE 09.02. 13:31

Zoli beszámolt a fejleményekről,SPOILER: megoldódott az ügy!

a honlapon volt egy link a regisztrált tévém mellett, hogy "Helyszíni javítás igénylése"... Úgy gondoltam, az ügyfélszolgálat hamar dönt az ügyben és beismerik, hogy hibáztak, ráadásul azt hittem, hogy ha ezt az internetes segítségkérést választom, az is náluk köt ki, szóval eltelt pár hét, mire mérgemben kipróbáltam ezt az opciót. Mentegetem magam, de valójában hülye voltam, hogy nem néztem meg hamarább, nem volt evidens, hogy ezzel ki tudom kerülni az Ügyfélszolgálatot. Katt a linkre, Samsung oldalán kitölt egy űrlapot, másnap már hívott a szerviz, hogy jönnek, mi a baj. Már vágták is, hogy wifikártya, kértek pár nap türelmet, amíg megrendelik a cserét. 
Most végzett a szerelő, TV megjavítva, garanciát rendben találta. Remélem a Samsung Ügyfélszolgálat olvas homárt, mert én ezek után biztos nem szólok nekik, hogy probléma megoldva, bekaphatják. 
És ezer köszönet a Samsung szerviznek, így is lehet!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.29. 23:37:17

@chloe queen:
Javaslom Tóta W blogját, vagy a tököm tuggya..
Nem járok ilyen polblogokra.
Na, ott vannak a zigazi trollok!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.29. 23:41:48

@Homár Hilda: no problem
szerintem az nagyon klassz dolog, ha osszejon egy barati tarsasag es neha szemelyesen is osszeulnek
/inni, okosozni/
en is elmentem volna Maryvel, ha juniusban lett volna

sot ha nem lennenek papirkutyak datummal, helyel is kiirhatnak, mikor hol
sot lehetne havi homar tali
gondold el a vendeglatohely milyen sttresszebn lenne, hogy jonnek a homarak

Thule 2014.08.29. 23:42:23

@batgirl: Tudod, Batgirl, az a helyzet, hogy a kritikát el kell olvasni (meg kell hallgatni) és ha jogos, meg kell fogadni. Sajnos jogos. Sünről is nahát milyen érdekes, kiderül hogy ha akarNA akkor tudNA normálisan írni és képes _lenne_ offolás nélkül kommunikálni de hát ugye nem akar. Azért nem akar, mert itt van az OFF banda, akiknek ez tökéletes, ami itt folyik és egymást erősítve toljátok a fasságokat befele. Hiába ütöd chloe queent, ettől függetlenül minden amit ír, teljesen igaz. Az igazság meg fáj, tudom...

Szétoffoltok minden egyes posztot, Te is, Sün is, sorolhatnám még. Egyszerűen nem bírjátok ki.
Ne haragudj, de úgy kib@sztalak volna már innen régen mint a huzat. Az offolásnak van egy határa, ti ezt minden áldott posztban megszámlálhatatlan alkalommal állandóan túllépitek és ROHADTUL idegesítő folyton ezzel szembesülni.

Ugyanis, tök jó lenne egy adott posztra válaszként beírt hozzászólásokat tanulságként, ötletekként (!) kezelni és utólagosan is elolvasni.

Egyáltalán nincs rendjén az sem, hogy a már nem 'friss ' témákat úgynevezett 'engedéllyel' szétoffoljátok, mert bakker mi van ha valakinek az adott céggel, helyzettel stb fél év múlva lesz kapcsolata, rákeres a Google-ben a dologra és hopp idekerül a homárra.

Mit fog látni: 500 hozzászólás

Amiből 450db teljesen OFF, trash, spam, totális bullshit. Amit odaműveltetek, Te meg a társaid, Sün stb.

Ez annyira undorító, annyira egy szar dolog és nem jut eszetekbe, nem bírjátok felfogni aggyal, hogy rajtatok kívül más is létezik a földön.

A Tékozló Homár nem chatszoba, jó lenne végre ezt véglegesen tudatosítani magatokban és végre moderálni magatokat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.29. 23:52:11

@Thule:
Ehh, nem érted te eszt.
Mióta blogúsz?
Csak ennyi kérdésem van.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.30. 00:05:55

@chloe queen:
És mennyit blogoztál már?
Ez is érdekelne!
Csak őszintén!!4

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.08.30. 00:12:49

@Homár Hilda: A szűrés gombra itt találsz példát:
vastagbor.blog.hu/2014/05/05/szolgalati_kozlemeny_187

Ha rákattintok, az adott felhasználótól többet nem jelenik meg hozzászólás. Ugyanúgy odahány a közös placcra, de legalább a törzsgárda el tudja kerülni. Ettől persze a betévedők látni fogják, de hát ez is valami.
Másik hátránya, hogy törlődik a szűrőre tettek listája a sütik (cookie) törlésekor.
Én a chat-modult javaslom, de ahhoz valahonnan integrálni kéne egy motort, ami bonyi lehet.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.08.30. 00:14:45

@dr. phil. Sün‼ ツ: A nevükre kattintva az adatlapjukra jutsz, ahonnan átkattintva az "Aktivitás" fülre/gombra nézelődhetsz.
Azt is meg fogod tudni, ki mióta blogol.

PannonBoy 2014.08.30. 00:29:47

Samsungot vásárolni csak hivatalos Samsung partnertől vagy a Samsung magyarországi hivatalos disztribúciójától szabad venni. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.30. 00:32:05

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: a szuressel pont ez a gond
OK szurok itt 4-5 nicket
es utana barmozik meg naponta, hulyezik stb.
jo nem latom, de elcsAMCSOGNAK FELETTEm jugy hogy nem is latom
meg amugy sem akarok szurni senkit
minek?
hat akkor szurjuk az internetet
amugy van uj hetvegi poszt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.30. 00:33:24

@PannonBoy: vagy nem lesz kiterjesztett garanciad...
ez van
amugy meg sony

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.30. 00:34:32

@atörökk: Hildank nyitott neked uj csetposztot
szerintem szuper otlet

Atörökk 2014.08.30. 00:53:18

@hagyma:
Vaúúúú! Vaúúú-vaúúú! Vaúúúú!

Troppauer_Hümér 2014.08.30. 01:28:29

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Viszont arról is lemarad, aki a tésztaszűrőt hasznájja, mikor az egyik jólmegszűrt éppen a témához szól hozzá. Mert van ám ilyen is.

Manyecska 2014.08.30. 04:37:06

@hagyma: szerintem írd a sajàt blogod nem?

braue 2014.08.30. 04:48:20

Nekem is Samsungom van. Előtte is az volt. Egyik se romlott el soha. Ahogy nézem, ebben kell bíznom a továbbiakban is!:))

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.08.30. 09:15:16

@chloe queen: ne ágálj, ez közösség is. Olyan vagy, mint egy vén nyanya. Az megvan, hogy tudatalatt te vagy az itteni eljövendő onlinenemzetség diktátoramazonja? Most ezt a személyed ellen fogod venni - ne így legyen - de annyira lerí, hogy ha telenné itt a királynő - hoppá, eleveutalás - akkor ugyanabba fordulna a történet, mint amit te itt most kifogásolsz. Igen, létezik ilyen, hogy egyik ember jobban ismeri a másikat, mint ő maga. Nem mondom ezt 100%-ra, de hátorozottan belegondolásra érdemes felvetésnek tartom ezt.
@Manyecska: nemröhöghetsz, hát nem érted, hogy fagyott a hangulat, mint csirkelába?
@Thule: az első harmada/negyede, relevanciától, népérdektől függ a terjedelme, de az első fele azért hajlamos a posztokról szólni.. Ne mondd nekem, hogy nem. Az meg tök jó, hogy ilyen messziről jöttél és rögtön mindenki reformerévé lennél, ha tehetnéd. Körültekintés, párbeszéd nélkül; vegytisztán a magad elképzelését, katonásan alkalmazva a rendszerre. Gratulálokhallod.

Hohanyo 2014.08.30. 09:46:43

Csak úgy érdekességképpen itt van két blog, ők hasonló helyzetben húztak el innen. Lehet példát venni.
bagzomacska.blog.hu/
maincoon.blog.hu/

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.30. 09:51:16

@Homár Hilda: Kérdezd meg Szilyt. Ezt itt a ársaság tartja jó kattintásszámon. Különben nézz meg egy valóban érdekfeszítő postot, ahhoz jönnek értelmes hozzászólások. A 100-nál meg már úgysincs mi újat írni.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.08.30. 10:11:32

@Kellemes Zérókomponista: Attól, hogy valakinek nem látod naponta kiírva itt a nevét, nem jelenti azt, hogy nem törzsolvasó. Félreértelmezitek a blogok szerepét és nem tudjátok elképzelni, hogy egy szűk csoport vagytok, akik úgy gondolják, hogy ez tartja fent a blogot. A kattintásszámra meg ne hivatkozzunk, mert van egyedi látogató, meg van oldaltöltés. Az, hogy te frissítgetsz, meg hozzászólsz percenként nem érték.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.30. 11:02:30

@Homár Hilda: jesszusmárja, dehogyis. a szűrőgomb az az amivel minden olvasó egy kattintással eltüntetheti a neki nem tetsző ember kommentjeit.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.30. 11:20:23

egyben az egyetlen civilizált lehetőség arra, hogy a nyervogók is boldogok legyenek meg a többiek is.

ha nem látsz bele a technikai részébe akkor szólj és szívesen segítünk. már en unom ezt a sok nyafogóscuncust szal ideje lépned valóban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.30. 11:33:58

@háromlábúbogár: drága bogaram! szerinted így nézne ki a homár ha és amennyiben? :) :)

Aureliano Buendía 2014.08.30. 13:40:28

@chloe queen: ha azt vesszük, igen. Ha rákötnék egy UTP-kábelt, lehetne rajta netezni. Fog a kistököm ezzel játszódni.

Aureliano Buendía 2014.08.30. 13:42:11

@hagyma: most dicsekszel, vagy panaszkodsz? Mellesleg ezen a tízen felül te is itt csetelsz, szóval vácc dö problem?

Aureliano Buendía 2014.08.30. 13:45:17

@Hohanyo: megkérdezhetem hogy miért offolsz, és miért nem a posztoló által felvetett kérdésre keresed a választ?
Előre is köszönöm!

Aureliano Buendía 2014.08.30. 13:48:31

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: te most hozzászóltál a történethez, csak én nem látom át a válaszod kapcsolatát a Samsung garanciával?
Elnézést az értetlenkedésemért, nekem még reggel van.

Aureliano Buendía 2014.08.30. 13:49:34

@Manyecska: hol? Én egyet sem láttam. Két kutyaütővel találkoztam, a másik kettő papírkutya volt!:)

Aureliano Buendía 2014.08.30. 13:59:36

@chloe queen: azt megfigyelted, hogy a héten három posztra is érkezett válasz (telenor, meki, szálás), és nem sokkal előtte a vodára?
Mindhárom (négy) blog rendesen meg lett küldve egyéb hozzászólásokkal is. Nem ezen múlik, ideje lenne észrevenni,
Meg azt is, hogy a Homár kétféle egyszerre: a hozzászólók ötletelnek, véleményt nyilvánítanak a támában
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSSSSSSSSSSS
megbeszélnek egyéb dolgokat is.

Lehet őket/minket trlollozni, de tetszik, vagy sem, mi működtetjük az oldalt. Ha nem lenne ez a törzsgárda, talán már a Homár is a heti egy posztokat elérő blogok közé süllyedne vissza.

KRT 2014.08.30. 14:02:04

@Homár Hilda: "hozzászólások elrejtése ettől a személytől" gomb lenne a legjobb. Vagy egy fórum. Akár külsős oldalon is. Itt pedig írtani az offtopicot.

Aureliano Buendía 2014.08.30. 14:04:33

@Homár Hilda: remélem, majd személyesen is meg tudjuk beszélni, de:
-a legjobb tényleg az lenne, ha lenne az a szűrőgomb, amit Colt mondott, minden macskajancsi el tudná dönteni, kiket olvas, és kiket nem (lenne meglepődésa részükről)
-akárhogy is nézzük, a Homár azért nem fulladt közédektelenségbe a ti munkátokon kívül, mert a törzsgárda ide jár. Csak ezt a sokazoff-tollokvagytok-macskajancsik nem akarják belátni.

Aureliano Buendía 2014.08.30. 14:09:19

@Thule: te most épp offolsz, de gondolom, ez nem annyira zavar téged. Nincs több kérdésem.
Csak óvatosan, mert ha a gerenda a lábadra zuhan, fájni fog.

Aureliano Buendía 2014.08.30. 14:10:29

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: minden tiszteletem ellenére jelzem, hogy a törzsgárda jelen esetben nem te vagy;). Ám a szűrésgomb esetében valóban ezt keressük.

Aureliano Buendía 2014.08.30. 14:11:56

@Hohanyo: akkor miért nem ott írogatsz? Nincs is több kérdésem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.30. 14:41:06

@Nattramn: ?

@chloe queen: "A chat vagy off meg onnantól nem érdekes ha téma lecsúszot"

Nézd már eg milyen témák vannak! A legtöbbje gyakorlatilag megoldja magát és/vagy tényleg teljesen gyökér a beküldő, vagy nem lehet eldönteni, mi benne az igazság.
És akkor én még általában a postolókat szoktam védeni, mert nem maguktól írtak.
Nem, ez nem olyan hely, ahol tanácsot lehet adni. A legtöbb esetre az a legértelmesebb lépés, hogy szóljon a hatóságnak, vagy ügyvédnek, mert ha leszarja a fejét a cég, akkor mégis mit tud tenni? Ha magától nem jött rá, hogy hova kéne fordulni. Persze a legtöbb ember ahhoz is teljesen hülye, hogy ha tanácsot kér, és adsz neki, akkor azt megtegye, amit mondtál. mit vársz?

El kell fogadni, hogy ez k. szégyenpad a cégeknek. Illetve hogy majd ha lesznek relevánsan hozzászólható postok, akkor releváns beszélgetés is lesz. Ahogy szokott is lenni a megfelelő postoknál.

A kattintás meg azért érdekes, mert ha nincs látogatottság, a legtöbb blog lehúzhatja a rolót (pl. nálam se nagyon van, bár én nem is a nézettségért rakok ki képeket).

Nem vagy fekete bárány, csak mindig idejön valaki akinek nem tetszenek a folyamatok, és azt hiszi, hogy egy fecske tud nyarat csinálni.
De ám legyen, legyen rendszabályozva a chatelés, és akkor biztos kurva jó lesz, hogy lesz majd 10 értelmes komment, amit a kutya nem olvas.

RedWing 2014.08.30. 17:21:40

@chloe queen:

Tényleg nem bántásból mondom, de a mai világban az a legbiztosabb megoldás, ha feleséged/férjed/testvéred nagykerben dolgozik, aki megkapja nettó nagykeráron és ha baj van, csak visszaviszi melóhelyre és kicserélik neki szó nélkül. ;)

Hohanyo 2014.08.30. 17:32:36

@Aureliano Buendía: Azért, mert én nem az offolók csetelésére vagyok kíváncsi, hanem a blogra. (nem, ti nem a blog része vagytok)

De én itt befejeztem, mert szemmel láthatólag felesleges minden szó.
Majd Hilda (vagy egyéb bloggazda) eldönti, hogy mit akar itt látni, mi a célja a blognak és remélhetőleg tesz is majd érte.

Aureliano Buendía 2014.08.30. 17:39:51

@Hohanyo: az megvan, hogy most épp csetelsz és offolsz?
Képezd, én ki tudom válogatni a téma szempontjából releváns és nem releváns hozzászólásokat is.
Értő olvasásnak hívjál. Gyakorold kicsit:)

De, mi is a blog részei vagyunk. Emellett egymásra is kíváncsiak. A kettő együtt működik itt, és a második részét közösségnek hívják. Azt persze te sem akarod észrevenni, hogy a törzsgárda IS aktívan hozzászól a témákhoz IS.

Szerintem olvasd el @ColT: hozzászólását, kiválóan összefoglalja azt, amit a legtöbben erről a kérdésről írtunk.

Ha tetszik, ha nem, a Homár azért nem süllyedt el, azért nem lett mikroblog az évek folyamán, mert a törzsgárda életben tartotta. És még valami: mikor dzsekil eltűnt, és szünetelt a blog, kik jöttek ide minden nap, és jelezték, hogy igenis szükség van a Homárra?
Nem, nem te voltál az.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.08.30. 18:10:39

@Aureliano Buendía: Túlértékeled magad cseppet. Az index nem állíthat le egy ilyen látogatottságú oldalt. (Nem, a látogatottságot nem ti generáljátok, csak a részei vagytok.) Nem vagytok ti semmiféle megmentők, vagy jótevők. A közösség persze pozitív, de ez más blogokon is megvan (jelentősebb off nélkül).
Ha kíváncsi vagy a másikra, százféle lehetőség van a kapcsolattartásra, de nektek az nem felel meg.
Azt felhhozni, hogy a jelenlegi (és korábbi) hozzászólásom ebben a posztban off volna pedig egyenesen szánalmas tőletek. Emlékeztetőül: a blog gazdája három ízben ejtett szót ebben az offtopic témában. Szóljál már be inkább neki, jó?

Aureliano Buendía 2014.08.30. 18:23:27

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: ne magamat, hanem a közösséget, ami itt kialakult, keversz néhány dolgoz.

Senki nem mondta, hogy leállítja, egyszerűen már eljelentéktelenedett volna. Ha tetszik, ha nem. Mindamellett senki nem akar látogatottságot hozni, egyszerűen csak itt lalakult ki látogatottság.
Amiről te beszélsz, hogy más blogokon is megvan, persze, tény. De ott valami nagyon spec érdeklődés van, ami egybefogja az embereket. Valaki kockának hívná őket például. Itt szélesebb a paletta.
Jelenleg pedig épp olyan off vagy, mint amit szóvá teszel. Ettől függetlenül a témához kapcsolódó hozzászólásaid el szoktam olvasni, és egyik-másik talán tetszik is, de most off vagy.
Maradjunk annyiban, hogy a homárnak három halmaza van:
-csak témához hozzászólók
-témához is hozzászólók+off
-csak off
Én, mikor idekerültem, már ez volt, és ma is ez van. Pedig több éve történt már ez.

Jelen pillanatban amúgy átkerültél a másodikba. Ha nem tetszik is neked, de ez a rögvalóság. Az, hogy Hilda mit ír, az ő dolga szerintem. Ő viszi a boltot.

Sajnálom, ha a hozzászólásom lényegét nem tudtad elsőre megérteni, többet nem tudok segíteni.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.08.30. 18:26:44

@Aureliano Buendía: Ez esetben köszönöm, hogy elmagyaráztad és elnézést kérek, hogy offolással rontottam a közösségi életet. :)

Aureliano Buendía 2014.08.30. 18:29:46

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: nekem ezzel nincs bajom, mivel nem vita, hanem véleménykülönbség. Az én közösségi éeletemet nem rombolod ezzel, mint láthatod, vagy ha visszaolvasol;)

Csak jelzem, hogy vannak egyéb szempontok is.

Aureliano Buendía 2014.08.30. 19:03:03

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: egy kis kiegészítést ajánlanék még a figyelmedbe, ha megengeded:
Dzsekil 05.29-én (egy szép hétfői napon) posztolt utoljára. Ezután 10 napig gyakorlatilag nem volt új poszt.
Sok-e, vagy kevés ez a 10 nap? Én azt gondolom, hogy egy olyan pörgős blog, mint a Homár (napi 3-5 poszt) életében ez nagyon is sok. Ez alatt a 10 nap alatt mégsem szívódott fel a társaság, aki rendszeresen idejár. Én meg merem kockáztatni a kijelentést, hogy ennek nem elhanyagolható szerepe van abban, hogy a Homár nem szűnt meg. Persze, nem tudhatjuk, mi lett volna, ha... (talán Hilda majd egyszer elmeséli)
10 nap után jött Rezső, 29-én, 30-án és júni másodikán tolt fel egy-egy posztot.
Mindezek után még 21 nap telt el, míg Hilda elkezdte nekünk a posztokat kirakni.
Szerinted ez a 21 napi aktivitásu(n)k nem járult hozzá a Homár feltámadásához? Én bízom benne, hogy valamennyire igen.

nickM 2014.08.30. 19:36:19

OFF

@Homár Hilda:
Kedves Hilda!

Bocsánat, hogy belevau, de szerinted nem lenne esetleg érdemes nyitni egy topicot Ráncfelvarrás - cica- és ketrecharc témában? @Aureliano Buendía -nak igaza van, kb. a nyolcadik posztot offoljuk szét ezzel. :(

@Aureliano Buendía:
Nyilván. Ugyanakkor egy másik példa: Opatija poszt kb. 33600 megjelenítés, összesen kb. 200 hozzászólás. Hilda végre szól a poszternek is, hogy megjelent a beküldése(!), de ha az első húsz hozzászólásban már kb. retardált meztelencsiga a szerencsétlen, akkor miért szóljon hozzá/válaszoljon a kérdésekre? Mondjuk legalább a szolgáltatónak már nem kell fáradnia azzal, hogy lehülyézi. Ráadásul újabban a blogketrecbe is 1-2 napos késéssel kerülnek ki a posztok, így aki a főoldalról jön, már csak chat-et lát. Tudom, félreértek mindent, meg ostobenkó is vatyok, de szerintem a megoldás csak némi rugalmasság kérdése. :/

Tixtelettel:
1 db macskajancsi

OFFolás beszüntetve.

ON

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.30. 19:38:11

na, csinálok már egy kis reklámot ennek a szerencsétlennek is egy kicsit:

clientcoach.blog.hu/

osztán tessenek megnézni a releváns (vagy bármilyen, muhahhha) hozzászólások számát.
segítek: 0 azaz nulla.

Homár Hilda 2014.08.30. 20:37:49

@nickM: lesz külön poszt rá, már írom, de csak darabokban megy, mert a hétvégémet eredetileg nem erre szántam

Homár Hilda 2014.08.30. 20:39:34

@sugargiraffusplumps.: biztos vagyok benne, hogy ez a blog sokaknak hasznos, ha nem kommentelnek alá az ég világon semmit, akkor is

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.30. 20:45:50

@Homár Hilda: minden bizonnyal, de ha ezt tézisként elfogadjuk, akkor feltehetjük a kérdést: mire jók a kommentek egyáltalán?

valamint: oda miért nem kommentel senki?

vihar a biliben, ha összefoglalhatom így sommásan.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.30. 20:55:25

mivel egyazegybe bekopizza a homár-posztokat szal nyugodtan leírhatná az úrinép a véleményét oda is, neddebár?

mégsem teszik.

erre azt az egy logikus magyarázatot találom, hogy nem tudnak ellenállni ördögi vonzerőknek, ellenbe tagaggyák keményen. olyan ez mint a pornónézés kérlexépen :D :D

nickM 2014.08.30. 21:12:52

OFF

@sugargiraffusplumps.:

Azért egy 2 hónapos blogot összevetni a Homárral, amit pluszban az index.hu is tol, mint süket a csengőt nem igazán elegáns, de hajrá.

@Homár Hilda: Köszönjük szépen és bocsánat a hétvégéért, nem ez volt a cél :( !

ON

Aureliano Buendía 2014.08.30. 21:22:02

@nickM: az Ábbázia poszt abból a szempontból vegyes, hogy szerintem nem történt meg olyan nagy arányú posztolóhülyézés. Valamint arra a szálláshú is reagált. Amennyire én emlékszem, legalábbis. Arról volt szó esetleg, hogy ott kellett volna vernie a tamtamot elsősorban.
Aki azonban bármilyen blogra is tol posztot, számolnia kell azzal, hogy lesznek neki nem tetsző hozzászólások is. Néhány posztoló ennek tudatában is van amúgy.
Arról ne is beszéljünk, hogy milyen posztok születnek. Az Abbáziás esetében a fogalmazás milyensége, valamint az írásjelek halmozása a milyenség rovására ment. Ha tetszik, ha nem, ez is szempont.

Aureliano Buendía 2014.08.30. 21:23:59

@nickM: annyiból nem feltétlenül van igazad, hogy a Homár kb. egy-két hete került vissza az ajánlott oldalak közé a főoldalon, sokáig pausa volt.

Manyecska 2014.08.30. 21:43:41

@Nattramn: :DDDD@háromlábúbogár: hát hallod mért is nem vagy itt?:DDD:OO

Manyecska 2014.08.30. 21:44:48

Szerintem mindenki aki nem a témához szól hozzá utána öt percig térdepeljen a sarokban, kukoricán /mi a nyúllal ezt közösen oldanánk meg ugye nem baj/..:DDDDD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.30. 21:46:55

@nickM: csak egy kérdés

Tied ez a blog?
Igen? Akkor tessék elmondani mit szeretnél.

Nem a tiéD?
Akkor tessék arrébb fáradni, ha nem tetszik.

nickM 2014.08.30. 22:02:02

OFF
(utolsó, ha egyszer Hilda megígérte, hogy lesz ráncfelvarrós poszt, akkor majd ott)

@Aureliano Buendía: Emlékeim szerint elő is került pár normális hozzászóló, akiknek szintén problémájuk volt az oldallal. (Vajon miért?)

@sugargiraffusplumps.: Mennyi is voltál abból a kétezerből? :)

@batgirl:
Csak egy kérdés:
Tied ez a blog?
Nem a Tiéd?
Érdeklődve várom válaszod (illetve nem, majd a vonatkozó posztban, ha majd egyszer lesz).

*Szerintem erről lemaradtál, de a magam részéről mindösszesen annyit szeretnék, hogy egyszerűen/egyértelműen elkülőníthetőek lennének a témához kapcsolódó és nem kapcsolódó hozzászólások. De valahol édesmindegy.

ON

Atörökk 2014.08.30. 22:02:03

@Manyecska:
Várjálvárjál. A nyúl IS térdelni fog, vagy hogy? :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.30. 22:05:23

@nickM: ugyehogy te sem tudsz rá jobb magyarázatot az enyémnél?

ritkán dicsexek mer egy végtelenül szerény állat vagyok de jelen esetben mégis nekem van igazam :D nem mintha számítana.

gabors 2014.08.30. 22:05:54

itt vannak meg a troll nacik ??

mindazok akiknek nem tetccik igy !!!

good bye !!! nem kell elolvasni egy Komment/Valaszt/Hozzaszolast sem !!!

Vagy ahogy Venszivar csinalja leptem !!!

Aureliano Buendía 2014.08.30. 22:10:28

@nickM: emlékeim szerint ez a pár hozzászóló pont nem volt itt, mikor kb. egy hónapra megszűnt a Homár, mint olyan. Legalábbis ez rémlik;)

Amúgy a cukorzsiráfópumpának van némi igaza. Már azzal ugrik a letöltésszáűm, hogy én rányomok az elküldésre. Vagy frissítem, jött-e új hsz.

venszivar 2014.08.30. 22:27:25

@gabors: pontosítok!!!:)

LÉPEM!

EZ az egyik "védjegyem"!

Aureliano Buendía 2014.08.30. 22:33:40

@venszivar: inkább lépj át a talisba, és nyilatkozz.

gabors 2014.08.31. 00:13:30

@venszivar: bocs hozza akartam tenni hogy "lepem" tm/copyright venszivar !!!

ez a Tied !!! mindorokke / forever ... amen

gabors 2014.08.31. 00:22:01

Moar komolyan Hilda ??? moderalni akarsz valami ilyet ?? En csinaltam valami NAGYON targyra bealittott blogot (akkor mailing listanak csufoltuk ) ... nem igazan lehet ezt...

avagy kiirtasz trollokat ?? az sem megy akarki regisztralhat !!

kiirtasz email cimeket ??? hurra .. az sem megy . sokaig !!

utnna meg lesz homar ket harom Komment/Hozaszilassal ..

Bocs nezd mar meg a troll nacik mikor es mit szoltak barmihez !!! Az hogy "inteligent" volt-e eppen azt meg Rad bizzuk (me mint the allah of all)

gabors 2014.08.31. 08:26:05

IGEN IGEN

Hozza szeretnek szolni a poszthoz LEHET SZABAD ?

Nacik ???

"Nem tudom, elég érdekes-e az alábbi,"

NEM !!! mivel nem az aldiban vetted es csak a ravatalban lehetne mindehhez barmit is hozzatenni !!!

Na!!! hurra troll nazik

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.31. 16:46:22

Hu, de sok hozzaszolas tortent!
Csak tessek,csak tessek! A homar trollok, most egy kicsit elvonultak innen, hogy masik posztban trollkodjanak, es igy lehessen az igaz kommenteloknek szabad helyuk.

Jo ez igy?

Pedig nemis direkt tortent.

AtiSnatch 2014.08.31. 19:27:55

na végre, eltűntek a trollok... :D

Atörökk 2014.08.31. 19:51:35

@batgirl: @AtiSnatch:
Ne offojjatok, mert a tanácsért ide fordulók nem fogják tudni kibogarászni a témába vágó hozzászólásokat!

AtiSnatch 2014.08.31. 19:54:30

@atörökk: már csak azt nem tudom, hogy a rengeteg komment között hogy találtad meg a miénket?

megamenn 2014.08.31. 20:22:04

gyanítom, hogy a témához nem kapcsolódik szorosan, de azért félve, hogy az -esetleges- offolással összezavarom a segíteni vágyó potenciális kommentelőket, mégis megkérdezem az idelátogató és a témában valamelyest jártas egyéneket, hogy ha kitartóan keresek, vajon találok wifis pinát?

AmcsiJancsi 2014.08.31. 22:56:08

(Ez sem) ide tartozik, de azért megkérdezem:
Szóval gyüvök látogatóba Mo-ra (két hét múlva), oszt bérlek kocsit interneten. Kapom az e-mailt, hogy oké, kocsi le van foglalva, készpénzfizetés esetén ennyi, VISA, Mastercard oké, de akkor 27% ÁFA.
Ez most azér mert csalnak az adóbevallással? Ha igen, akkor hol kell feljelenteni őket?

venszivar 2014.08.31. 22:58:34

@AmcsiJancsi: CIA, FBI, MOSZAD, TEK.....kezdésnek ennyi.

Bluemotion 2014.09.01. 00:40:51

@Aureliano Buendía: Úgy érzem, hogy túlértékeled egy kissé magad, egy közel kétéves regisztrációddal.
Véleményem szerint a blog "feltámasztásának" semmi köze a még több off téma posztolásának, hanem szimplán arról van szó, hogy a Homár az Index egy bejáratott brandje, és nem marathatott szerkesztő nélkül.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.01. 09:24:24

HILDA NÉNNYE!! NINCS ÚJ POSZT??????????

2014.09.01. 09:26:23

"Dream TV Kft, mindegy, nem léteznek már; 11. kerben volt az egyik boltjuk)"

hát, ha így állsz hozzá...

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.09.01. 12:18:50

Nem olvasom végig
DE
" érdemes-e felvenni a kesztyűt "
NAná! Hátha a következő sarkon ott a párja

Jó napot!

Aureliano Buendía 2014.09.01. 17:39:31

@Bluemotion: ez már volt macskajancsi, saját gondolat?

bekbórd! 2014.09.01. 19:35:12

Tv-ket nem vágom, de próbálkozhatsz a békéltető testületnél

robbob 2014.09.02. 09:12:04

Azért nem használja a Samsung a teljes gyári számot a dobozokon mert azzal bizonyos termékeknél vissza lehetne élni (pl. Bemész a tescoba megnézel egy dobozt és az azon lévő szám alapján igényelsz egy olyan alkatrészt amit a javításkor nem kérnek vissza csak kiküldenek egy másikat a rossz helyett).
Aki nem a hivatalosan a Samsung Magyarország Zrt. által forgalmazott terméket vesz hanem szürkeimportból származó verziót ami -mivel áfát nem fizettek utána- lényegesen olcsóbb nyilván nem fogja a plusz garanciát megkapni rá. Az már más kérdés hogy hogy lehet annyira balfasz a magyar Samsung hogy ez nem derül ki a regisztrációnál.

bayard 2014.09.02. 13:03:14

Köszönöm mindenkinek, aki a témához szólt, tanulságos volt (enyém a fenti sztori).
Pár dolgot helyretennék azért.
A bolt kiválasztásánál nem csak az olcsóság számított; interneten természetesen tájékozódtam, jó véleménnyel voltak a vásárlók, nem pusztán webshop volt, hanem szép bemutatótermes bolttal, stb. Ilyen drága terméknél azért igyekszem tudatosan vásárolni. Azt persze elismerem, hogy akkoriban fogalmam se volt, hogy ennyit számít az, hogy "márkakereskedő"; ezt legalább megtanultam egy életre. Ahogy a doboz vs. a termék hátulján lévő sorozatszám közötti különbséget is. Mondjuk az jó kérdés, hogy ha a számlára a dobozról írják fel általában a sorozatszámot, és hiányzik egy szám, akkor érvényes-e a garancia?

Kettő, és ez a legfontosabb: ha anno regisztrálásnál kiderül mindez, befogom a számat, kicsit szívom a fogam, de így jártam, az ember tanul a hibájából és továbblép. De amikor még az ügyfélszolgálat oktat ki téged, hogy ők nem tehetnek semmiről, mert nem az a lényeg, hogy az ő honlapjuk volt xar anno, meg nem az, hogy adtak igazoló lapot, meg hogy utána sem szóltak,hogy bocsi, vissza az egész, nem dehogy... rossz a sorozatszám, és kész. Aztán a fogyasztóvédelem emlegetése után egy hónapig húzzák-halasztják a döntést, majd hozzád vágnak egy olyat, hogy "megnézzük, ha nem túl drága a javítás, akkor majd döntünk", szóval igazából ez a magyar hozzáállás, a felelősség eltolása, a mismásolás, ez idegesít. Még azzal is beértem volna, ha simán beismerik és elnézést kérnek, hogy igen, anno xar volt a honlap, kiküldik a szerelőt és osztozunk a javítás költségén.

Amúgy FRISSÍTVE: A problémám kezdetén telefonon hívtam az Ügyfélszolgálatot (adtak egy VIP Ügyfél kártyát a tévéhez, hogy azt kell hívni, ha baj van, utólag már csak röhögni tudok ezen is). De a honlapon volt egy link a regisztrált tévém mellett, hogy "Helyszíni javítás igénylése"... Úgy gondoltam, az ügyfélszolgálat hamar dönt az ügyben és beismerik, hogy hibáztak, ráadásul azt hittem, hogy ha ezt az internetes segítségkérést választom, az is náluk köt ki, szóval eltelt pár hét, mire mérgemben kipróbáltam ezt az opciót. Mentegetem magam, de valójában hülye voltam, hogy nem néztem meg hamarább, nem volt evidens, hogy ezzel ki tudom kerülni az Ügyfélszolgálatot. Katt a linkre, Samsung oldalán kitölt egy űrlapot, másnap már hívott a szerviz, hogy jönnek, mi a baj. Már vágták is, hogy wifikártya, kértek pár nap türelmet, amíg megrendelik a cserét.
Most végzett a szerelő, TV megjavítva, garanciát rendben találta. Remélem a Samsung Ügyfélszolgálat olvas homárt, mert én ezek után biztos nem szólok nekik, hogy probléma megoldva, bekaphatják.
És ezer köszönet a Samsung szerviznek, így is lehet!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.02. 13:23:05

@bayard: "ezek után biztos nem szólok nekik, hogy probléma megoldva, bekaphatják."

+

Örülök, hogy sikeresen megoldódott!

McZozo 2014.09.02. 14:37:00

@bayard:
MAjd szepen kuldik utolag a szamlat, ne orulj meg.
Plusz ha nem is akkor a szervire fogjak raverni es nekik nem teritik majd meg, ami utan a szerviz legkozelebb 5x meggondolja hogy javit e tevet tovabbi csekkolas nelkul :)

bayard 2014.09.02. 15:50:26

@McZozo: ez legyen az ő gondjuk, gyanítom, a szerviz könnyebben megvédi magát, mint én, egy egyszerű user. Plusz ők nem tehetnek semmiről, a Samsungnál a TV regisztrált, a garancia vége hivatalosan 2015. Mindkét garanciáról papírom volt, a honlapon sem lett volna látható a bejelentő opció, ha nem lenne érvényes garancia. Bevallom, elégtétellel töltene el, ha most az Ügyfélszolgálatnak kéne magyarázkodnia a szerviznek, hogy miért nem volt jogos a kiszállás :)

nickM 2014.09.03. 00:03:18

@bayard: A munkaszervezés csúcsa! :D
De örülök, hogy megoldódott a probléma, remélem McZozo jóslata nem válik valóra! (Ha netán mégis, a további frissítések is jöhetnek - de semmiképpen se legyen így!)

ahanem01 2014.10.03. 12:51:55

@hagyma: Akkor ez egy szar szabály.

ahanem01 2014.10.03. 12:54:42

@Thule: Tök igazad. Ez a sok ráértő, észt osztani akaró, sötét gyökér.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.03. 13:27:46

"Ez a sok ráértő, észt osztani akaró, sötét gyökér."

Abszolút igazad van. Pláne azok, akik még hozzá se tesznek, csak fikáznak. Gyökérnégyzetek.
süti beállítások módosítása