Az odáig oké, hogy szó nélkül kicserélték a 4 hónapos lyukasorrú cipőket a Foot Lockernél, hiszen lábbelikre 2 év szavatosság van. De mi az, hogy nem adnak számlát a régi helyett ráfizetéssel vett cipőkre, meg, hogy akkor folyamatosan új cipője lehet a kölyöknek??? Inkább ne lyukadjon ki egy 25 ezres cipő pár hónap alatt! Persze a vásárlók hibája is, hogy eljöttek számla nélkül, de az okostojás férfiolvasók emlékezzenek vissza, milyen volt kamaszfiúnak lenni, az öntudatos nénik meg csak legyenek simán empatikusak. (Az üzletfotót innen kölcsönöztük.)
Tegnapi nap fiam és csapattársa visszavitt 2 pár Adidas Torsion cipőt a Váci utca 11. sz alatt lévő Foot Locker üzletbe, mivel mindkettőjük cipőjének 4 hónap után kilyukadt az orra.
A cipőket készséggel kicserélték, a srácok nagyon örültek rádobtak még 1000 ft-ot az eredeti 24.990-ft-ra kaptak egy új cipőt és elégedetten eljöttek. Viszont az újonnan választott cipőkről sem, számlát, sem nyugtát nem kaptak. Csupán hazahoztak egy pénzvisszafizetésről szóló (azt hiszem) visszáru nyugtát, ami a tönkrement cipőről szólt.
Ma felhívtam az üzletet, ahol közölték, hogy mit képzelek én, miért adnának bármiféle számlát az új cipőről, hiszen így akkor folyamatosan új cipője lehet a kölyöknek. Miután közöltem velük, hogy ebben az esetben a felettes szervükhöz fogok fordulni, arrogáns hangnemben közölték velem, hogy akkor vigyem vissza az új cipőt és visszaadják a pénzt /itt felmerül bennem a kérdés, vajon én mivel bizonyítom, hogy mennyit fizettem az új cipőért?/ a jövőben pedig tőlük nem kell vásárolnom!
Mélységesen felháborítanak tartom, az eljárást, a visszaélést azzal, hogy a srácok nem voltak kellőképpen tájékozottak, valamint a velem szemben megengedett hangnemet.
Az utolsó 100 komment: