Tékozló Homár

PlazaMarketes cuccokra nem él a garancia? FRISSÜLT

2014.10.09. 09:24 | Homár Hilda | 44 komment

07-904x396.jpg

Tamás elképesztően higgadt pasi lehet a való életben,  különben nem hiszem, hogy ilyen megbocsátó hangvételű levelet tudott volna összeütni a 4 hónap alatt 2x meghibásodó vadiúj hűtőjéről. Pláne, hogy a sztoriban olyan wtf mondatok is szerepelnek mint a sajnos nem tudnak küldeni szerelőt, mert felmondott meg a "Ja, hogy a PlazaMarketnél vásároltak? Arra NEM él a gyári garancia! ". Amihez képest pl. a honlap boldolva hirdeti, hogy "Valamennyi termékünkre Dupla Garanciát adunk!"

Tisztelt Homár!

Júniusban vásároltunk egy Samsung side by side hűtőgépet a PlazaMarket webáruháznál. Az online bolt összehasonlító weboldalak mindegyike ajánlott-ként szerepeltette, valamint a vételár is itt volt a legkedvezőbb. A termék rendben megérkezett, rendben is volt vele minden bő egy hónapig, amikor is elromlott. Azonnal felvettük a kapcsolatot a céggel, ígérték rögtön küldik is a szerelőt. 

A szerviz körülbelül öt nap múlva vállalta a kiszállást: hát rendben, kibírjuk. A jelzett napon reggeltől estig otthon várva szomorúan tapasztaltuk, hogy nem jött a szerelő. Az ügyfélszolgálat a következő napon arról tájékoztatott minket, hogy a szerviz próbált minket telefonon elérni, sőt még csengettek is, de sajnos nem voltunk elérhetőek... Ekkor gondoltam úgy, hogy felveszem a kapcsolatot a Samsung hivatalos márkaszervizzel, akik arról tájékoztattak, hogy MINDEN Európában vásárolt, európai számlával rendelkező termékre él a hivatalos, egy éves gyári garancia. 

A gyári szerelő másnap reggel ( ! ) a megbeszélt időpontban ott is volt, majd amikor megnézte a számlát, a következőket mondta: "Ja, hogy a PlazaMarketnél vásároltak? Arra NEM él a gyári garancia! " Meglepetten kérdeztem, hogy miért, mire azt a választ kaptam, hogy a cég Szlovákiában visszaigényli az ÁFA-t, és így adja el termékeit Magyarországon. Hozzáteszem nem tudom, hogy ez így igaz-e, mindenesetre a szerelő rögtön távozott. A számlát jobban megnézve azon tényleg 0%-os ÁFA szerepel...

A következő héten küldött a PlazaMarket szerelőt, aki megállapította a hibát, megrendelte az alkatrészt, ami két héttel később beépítésre is került. Az ezt megelőző egy hónap hűtő nélkül telt el...

A hűtő a javítás után egy hétig jól működött, majd újfent nem hűtött megfelelően. Újra jeleztük a hibát, jött a PlazaMarket szerelő, megállapította, a hűtő tökéletesen működik. Az egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy a hűtőgépben folyamatosan 14-15 fok van, a beállított 5 fokkal ellentétben... Újfent jeleztük a hibát, két hét hitegetés után a PlazaMarket jelezte, hogy sajnos nem tudnak küldeni szerelőt, az ugyanis felmondott.

Újabb két hét hűtőgép nélkül, most hétvégére vállalták, hogy elszállítják a hűtőt, javításra. Mondanom sem kell, egész nap otthon vártunk, nem jöttek. Hétfőn jelezték, hogy a szerviz nem vállalja ilyen nagy értékű készülék elszállítását, hátha megsérül, különben is a hűtő teljesen jól működik, hiszen ők megvizsgálták! Itt tartunk most.

Tényleg nehéz velük kommunikálni, bizony sokszor nem veszik fel a telefont, az emailekre is késve válaszolnak, de ezzel együtt lehet élni annak tudatában, hogy a terméket jóval olcsóbban kaptam meg. De hogy NEM ÉRVÉNYES a gyári garancia, és valami hozzá nem értő sufni szerviz (NEM) biztosítja a garanciális hibaelhárítást?

Így gondolja meg mindenki, hogy hol vásárol...

Ha a PlazaMarket kicseréli a terméket újra, vagy visszafizeti a vételárat, amit kértem tőlük - azt hiszem jogosan, hiszen 30 napnál hosszabb időtartam telt el javítás nélkül - úgy ígérem, hogy azt is le fogom itt írni, a négy hónap hűtőgép mentes időszakot elfelejtve.

Üdvözlettel,

Tamás

UPDATE 10.13. 13:11

Az alábbi választ kaptuk a Plázamarkettól:

Tisztelt Homár!

Engedjék meg, hogy az Önök által írt cikkre válaszoljunk röviden.

Természetesen van garancia. Az általunk forgalmazott termékek tartalmazzák a számlát, garanciajegyet és használati utasítást. A garanciát nem mi adjuk mint kiskereskedő cég, hanem a termék gyártója. Mi a garanciális ügyintézést, az esetleges termékcsere vagy pénzvisszafizetés lebonyolítását intézzük.

Mint ahogy tettük ebben az esetben is, amint Tamás cikkében is írta, bejelentette a hibát, amit fogadtunk és elindult az ügyintézés, először egy alkatrész cserével oldotta meg a termék javítását a szerviz, erről van dokumentált munkapunk. Majd második bejelentés után is kiment a szerviz és megállapította, hogy a hűtő rendesen üzemel, erről is van dokumentált munkalapunk.

A kijelentéssel kapcsolatban, felkerestük a Tamás által megadott szervizt, de megkeresésünkre még nem kaptunk érdemleges választ, ezt a megkeresést a Samsung központba is továbbítottuk, jó lenne ha lenne erről egy hivatalos dokumentum is de sajnos nincs, hogy hogy történt ez az elutasítás, a kijelentés megtörtént-e, ha igen akkor miért, milyen jogszabályra hivatkozva.

Visszatérve, nem tudjuk Tamás mikor küldte be a cikket, ettől függetlenül, a dokumentált szerviz álláspont szerint a hűtő működik, ennek ellenére mi nem vonjuk kétségbe Tamás állítást miszerint a hűtőben nem a megfelelő hőfok van, ezért ezalatt már e-mailben arról is tájékoztattuk, hogy kérésének eleget téve visszaadjuk a termék teljes vételárát.

Megjegyezzük továbbá webáruházunk megbízott szakszervizzel is rendelkezik egyes garanciális problémák intézésére.

Továbbá szeretnénk kijelenteni, hogy minden termékünkre él a garancia és a folyamatos a telefonos és e-mailes garanciális ügyintézés, mint ahogy ebben az esetben is történt, Tamást soha nem utasítottuk vissza semmilyen kérésben, folyamatos volt a garanciális ügyintézés és a végén a vételárat is visszaadjuk. Ezután javítsanak ki ha tévedünk de nem ez a garancia?

Köszönjük, hogy leírhattuk.

Tisztelettel:

PlazaMarket műszaki webáruház

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zdanee 2014.10.09. 09:29:31

Ez a reklám eredeti a poszt felett? A vigyorgó Jehova tanujával és a Fotosoppal összetöpörített minihűtővel?

Manyecska 2014.10.09. 09:36:00

Tamás táplevegőn él. Vagy Alaszkában.:D

Dr. Kix 2014.10.09. 09:44:39

Ilyen himihumi helyekről nem vásárolunk, ha garanciát akarunk. Ez kb. ilyen egyszerű.

AtiSnatch 2014.10.09. 09:48:52

"Tisztelt Uram, Nem értjük véleményét melyet itt is közzétett, mivel minden egyes alkalommal e-mail-ben tájékoztattuk Önt. Az, hogy Ön új hűtőt szeretne, nem attól függ, hogy ide 5 csillagos véleményt ír - hanem, hogy mit állapít meg a szerviz. Mint azt Ön is írta megállapították, hogy a hűtő működőképes, ezért nem szorul javításra. A hibás alkatrész kicserélésre került, utána is kiment a szerviz és nem tapasztalt hibát. Sajnos telefonon valóban nem tud minket mindig elérni, mivel más vevő is szokott hozzánk telefonálni. Pont ezért mondja be az automata, hogy minden ügyintézőnk foglalt. Tisztelettel: PlazaMarket"

Dr. Kix 2014.10.09. 09:49:48

@Manyecska: Kedvence a tartós tej és a különböző konzervek. :)

Der Sün!! 2014.10.09. 10:07:51

Én sajnálom a hüttőt!

samcro 2014.10.09. 10:45:05

Erről van-e szó?

plazamarket.hu/samsung-rf-24-fsedbsreo-amerikai-tipusu-huto.html?search=samsung%20h%C5%B1t%C5%91

Mert akkor jó ára van. Jó drága. Faszom venne ennyiért hüttőt. Még akkor sem, ha kőgazdag lennék. De amúgy nem vagyok irigy :) De ha már ennyit kibaszok egy hüttőre, akkor inkább nem a legolcsóbbat veszem, mert ott tuti szürkeimport, meg egyéb átbaszások vannak. Vagy nem. De előtte legalábbis felhívom a gyártó hótlányt, hogy ha az "Úgyisátbaszlak" webshopból rendelek, akkor él-e a gari.

Egyébként az ára tartalmazza az ÁFA-t a honlap szerint. Bár az nincs ideírva, hogy 0% vagy 27%-os ÁFA-t tartalmaz-e.

Komojtalan 2014.10.09. 10:58:26

Azt nem értem a PM mitől ajánlott, vagy ha ajánlott akkor mi a feltétele a nem ajánlott minősítésnek? 2 éve vettem (volna) egy 16GB pendrivet, de mivel hülye azért nem vagyok, meg amúgy is a Nagykőrösi úti átvevőhely közelében lakom személyes átvétellel, kp. fizetéssel. 3 hét alatt nem tudták kiszállítani, pedig 2 hét múlva már értesítettek is, hogy átvehetem. Nem egy 100k -s hűtőről beszélünk, hanem egy akkor 2.5k -s pendrivéről ami gondolom legalább 10-20 -asával fogy hetente, nem egy nagy kockázat berendelni. 3. héten mondtam nekik dugják fel maguknak ha megjön és vettem máshol. Akkor megnéztem és kb. 70% volt az elégedettsége az üzletnek, mennyitől lehet a nem ajánlott?

Az hogy adócsalók egy dolog, de mi köze van ehhez a Samsungnak? Szlovákia legjobb tudomásom szerint Európában van, inkább az lehet hogy minőség hibás gépeket (is) árulnak amire nem ad garanciát a gyár, azért is olcsóbb.

MrZed001 2014.10.09. 11:01:56

Ettől a szótól, hogy "szürkeimport", feláll a szőr a hátamon.
Hát még mindig itt tartunk ?
Samsung áll annak a szarnak az oldalán? Az.
Akkor a Samsung gyártotta, tehát nekik is kell szervizelni és kész.

1, A vevő NEM TUDJA hogy mi milyen import, HISZ NEM Ő SZERZI BE az üzletnek akitől veszi (azok meg nem reklámozzák ezt)
2, Ha tudná is, kit érdekel ?!?? Globalizációs világunkban ha veszek itt egy Samsung terméket, akkor elvárom a gyártótól, hogy akár a maláj szervize is javítsa, garanciában is.
3, amelyik kormány nem tesz a "szürkeimportnak" gúnyolt vevő copatás ellen, az cinkos és vétkes

Thule 2014.10.09. 11:04:20

Pedig az ASZF-ben az oldalukon ez van:

Árak

Az árváltozás jogát fenntartjuk. Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak,

tartalmazzák a 27% ÁFA-t,

az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvénynek megfelelően vannak feltüntetve, gazdasági társaságok esetében, az általános forgalmi adóról szóló 143 §. alapján adózunk.

Úgyhogy ez a 0%-os dolog nem jött be, valaki hazudik... vagy az ASZF és ez esetben súlyos megtévesztés folyik, vagy a posztoló sumákol.

joska61 2014.10.09. 11:05:39

@Dr. Kix: Pontosan. Ráadásul ez egy ideje így van. A samsung elég keményen odacsap az ilyen szürkeimportos cuccoknak. Valljuk be, nem jogtalanul.

samcro 2014.10.09. 11:20:25

@MrZed001: +1

Amúgy mobilshopoknál ez durván előjön. Kint a készülék ára, mondjuk 23.000-tól.
www.gsmvonal.hu/mobiltelefon/36838-samsung-s6312-galaxy-young-duos-dual-akcios

A gombra kattintva már kiderül, hogy az olcsóhoz nincs se doboz, se gari, nem is magyar nyelvű. Amire már gari is van, az 32.000 Ft.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.10.09. 11:30:14

"Az ügyfélszolgálat a következő napon arról tájékoztatott minket, hogy a szerviz próbált minket telefonon elérni, sőt még csengettek is, de sajnos nem voltunk elérhetőek... "

Óóppersze. Innentől fotosop a szerviz vergődése...

Az ilyen céget egyrészt nem teljesítés, másrészt vásárló megtévesztése (nem tájékoztattak, hogy nincs gyári gari) harmadrészt áfacsalás miatt fel kéne nyomni a sértettne.

Viva la releva

cobre 2014.10.09. 11:35:09

El foglak keseríteni. Nem elég, hogy gyakorlatilag nincs garancia termékre, a 27% ÁFA-t is be kell(ene) fizetned állam bácsi számára. Érdemes utánanézni vagy megkérdezni erről egy könyvelőt.

MrZed001 2014.10.09. 11:35:15

@samcro:
Az egész "szürkeimport' mint elképzelés is csak egy bomlott agyú über pénzhajhász mocskos ... fejéből pattanhatott ki, mert logikailag egy totális bukta.
Végül is, a Samu legyártotta azt a terméket, és el is adta egy kereskedőnek. Aztán hogy ez a kereskedő kinek (másik kereskedő, vagy végfelhasználó) adja el, vagy melyik országban, nem mindegy ???
Ugyan mi a rák füléért kellene globalizált világunkban kizárólag a Samu magyarország által behozott Samu termékekre garanciát vállalnia ?
Miért, talán az nem ugyanaz, mint amit a Samu Germany visz be oda ? Már hogy a rákba ne lenne ugyanaz.
Valaki indítson már egy angol nyelvű facebook csoportot, hogy ha már globalizáció van, legyen már végre a garancia meg a szerviz is KÖTELEZŐEN globális.

cobre 2014.10.09. 11:42:20

@MrZed001: A törvény szerint a garanciát az vállalja, aki az országba behozza a terméket, adott esetben a Pláza Market.

Samsung pedig persze hogy nem akar fizetni/javítani/cserélni, ha egyszer törvényi kötelezettsége nincsen rá. Jófejségből persze megtehetné, de a gazdasági érdek az nagyobb úr.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.10.09. 11:44:13

@MrZed001: +1 amúgy, logikailag a Samsung vállalja a garit, függetlenül az ÁÍFA-tól. Ha már EU van, azt kéne kényszeríteni, hogy adott világcég termékét, ha az illető cég árulja az adott országban, akkor az adott képviselet kötelezően intézze garridőn belül - függetlenül attól, hol vették azt a szart.

Tök jó lenne ha az uniót valami értelmes dolfogra használnánk.

Hű, ez most off? Nincs benne hogy Samsung.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.10.09. 11:46:00

@cobre: Érdekes lenne a szlovák Samut is megkérdezni, ott van-e rá gari?

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.10.09. 11:47:14

@cobre: Amúgy a gyártói gari az nem ilyen. A neve is mutatja, a gyártó vállalja. Az egy dolog, hogy a kereskedővel intézed.

MrZed001 2014.10.09. 12:13:33

@cobre:
"ha egyszer törvényi kötelezettsége nincsen"

Pontosan, erről pedig a kormányok tehetnek, meg a lobbisták által megkent mocskos kapitalista képviselők, akik 100 milliós házakat vesznek a <1 milliós fizetésükből, és csuklóból szavazzák le a tényleg jobbik javaslatát, hogy minden képviselőnek és családjának KÖTELEZŐ vagyonosodási vizsgálatot amint belép a parlamentbe ... meg amint kilép onnan akkor is.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.09. 12:39:19

Nem semmi gondolkodásomba került megfejteni az újmagyar "boldolva" szó jelentését.

szk2 2014.10.09. 12:48:16

Az áfa nélküli árusítás lehetősége a különbözeti adózásról szóló törvényen alapul (megtalálható a 1992. évi LXXIV. törvényben.)A különbözeti adózás a használtcikk-kereskedelemben és bizományos értékesítés esetén vehető igénybe. Lényege, hogy az árusított termék egyszer már gazdát cserélt, és kifizették utána az áfát, valószínűleg egy olyan uniós országban, ahol kisebb az áfa mértéke. Mire a készülék egy magyar üzletbe kerül, jogilag már használt terméknek minősül. A különbözeti adózás szerint így már nem teljes ára után kell áfát fizetni, csak a felvásárlási és eladási ár különbsége után. A nullszázalékos áfával kínált termék ezek szerint már használt cikknek minősül, legalábbis jogilag.Az áfa nélkül vásárolt telefonokkal kapcsolatos legtöbb probléma a garancia miatt van,vagy rövidebb időre szóló jótállással hirdetik,vagy gyári garanciát sokszor nem is, csupán az adott üzlet garanciáját ígérve.

movhu 2014.10.09. 13:00:42

"Mit tegyen ha a termék garanciális időn belül meghibásodik?
1. Vegye fel a kapcsolatot a PlazaMarket.hu -val telefonon vagy e-mailben"

No itt hagyunk el tetszőleges webshopot. Ez rendesen úgy néz ki, hogy gyári garanciajegyet adnak, aztán vihetem a gyártó hivatalos képviseletére, minden más kamu.

uns97 2014.10.09. 13:02:33

Tenyleg rohej, hogy egy vilagceg meghatarozhatja, hogy melyik orszagban, sot tovabbmegyek azon belul melyik boltban vett temekÉre vallal garanciat. Par eve ugyanez a szitu egy 3 ev garancialis Samsung HDD-vel megesett velem is, az elado kisker ceg kozbe megszunt, a magyar Samsung valasza 1 evvel a garancia lejarta elott: "tetszett volna olyan cegtol vasarolni ami nem szunik meg a garancia ido alatt..." Na ja, majd jovobelato tanfolyamot fogok vegezni egy vasarlas elott... a megoldas Hollandia volt, erdekes ott a Samsung szo nelkul a sorozatszam es a gyari garanciaidon beluliseg ellenorzese utan kicserelte a HDD-t.

Vagy tegyenek rola, hogy a neten levo hirdetesek hangsulyozzak ki a nem ervenyes mo-i garanciat - akkor tudom mit rizikozok az esetleges olcsobb arral - vagy egy vilagceg aminek tok mindegy hol adjak el a sz@rjat igenis vallalja ra a garanciat abban az orszagban ahol HASZNALJAK a cuccot, vegulis a Samsung huto eseten a penz nem az Indesitnel, vagy a Electrolux-nal csapodott le, hanem maganal a Samsungnal. Ja hogy nem a magyarnal az lenyegeben a mai globalizalt vilagban erdektelen, boxolja le a magyar kepviselet azzal ahol eladasra kerult valojaban a termek, gondolom egy gyari szam ismereteben nem kulonosen nehezkes kideriteni hova szantak a cuccot. (kivetel ez alol a lopott holmi, arra termeszetesen nem varom el a garanciat - de tetelezzuk fel hogy ilyenek nincsenek forgalomba... :D)

movhu 2014.10.09. 13:03:14

@ColT: Ha ezt az oldalt megnézed

plazamarket.hu/garancia

Akkor rájössz, hogy ennél a cégnél szó sincs gyári garanciáról. Valójában szerintem benyelik a javítás árát és bíznak a megtérülésben, vagy viszik vissza Szlovákiába javítani, ahol a gyár vállalta a garanciát. Nem véletlenül telik több hétbe náluk a javítás.

Joe911 2014.10.09. 13:13:27

@cobre: Létezik szavatosság is, azt pedig lehet a gyártóval szemben is érvényesíteni...
Amúgy olyan, hogy Gyártó garancia nincs. Van kötelező jótállás és szerződéses jótállás.

Hűtőszekrényre 1 év kötelező jótállás van, ha e felett vállal +jótállást a Samu az már szerződéses jótállás és ott már szabhat meg feltételeket.

Egyébként ez a 0% ÁFA dolog meg nem szürke, hanem fekete import...0%-os számlával behozhatja, de amikor eladja akkor meg kell fizetnie a 27% ÁFA-t amit a számlán is fel kell tüntetnie...szerintem

movhu 2014.10.09. 13:24:32

@Joe911: Nem kell. Szlovákiában "forgalomba helyezi" azt ottani ÁFA tartalommal(ne adj isten egy még kisebb ÁFA-s országban), majd mint second hand, de új eszköz eladja itt. Akkor az ÁFA tartalom már nulla. Igaz így meg kellene magyarázni, hogy a honlap rejtett zugaiban miért írja, hogy a 27% ÁFA-t már tartalmazzák az árak.

Martinicske 2014.10.09. 13:49:35

@movhu: picit fura lenne ez a megoldás, hiszen ha szlovákiai cég az üzemeltető akkor magyar címre is kiszámlázhatja a szlovák áfával :)

Kivéve, ha átlép egy bizonyos összeghatárt, azt hiszem jelenleg ez éves szinten 35.000 euro, az felett már be kell jelentkezni a magyar áfa alá. Ez az amit el szoktak felejteni. A nav meg nem igen, vagy csak nehezen tudja ellenőrizni. De volt már rá példa, hogy ilyennel megcsíptek szlovák céget és egyben követelték a több éves működés elmaradt magyar áfáját. Nagy baj lett belőle.

A 0% közösségi értékesítés is lehetett, de a beküldő tudná megmondani hogy cégként rendelte-e a hűtőt.

Látni kellene azt a számlát, hogy valamit mondani lehessen. Ha nagyon kérdéses akkor a nav segít kielemezni, elvégre erre (is) vannak.

Martinicske 2014.10.09. 13:52:40

@movhu: ebben viszont igazad lehet. Szerintem is úgy lehet a garancia ahogy írod. Ezt támasztja alá, hogy a szervizes fel tudott mondani, mert a Samsungnak hazánkban valószínűleg egy országos hálózattal van szerződése és nem egy ember járja az országot :)

Atörökk 2014.10.09. 14:04:16

"Meglepetten kérdeztem, hogy miért, mire azt a választ kaptam, hogy a cég Szlovákiában visszaigényli az ÁFA-t, és így adja el termékeit Magyarországon. Hozzáteszem nem tudom, hogy ez így igaz-e, mindenesetre a szerelő rögtön távozott. A számlát jobban megnézve azon tényleg 0%-os ÁFA szerepel..."

Vannak bajok... Kár, hogy a vevő szempontjából tök mindegy, hogy a cég honnan vásárol, ha belföldről, ha külföldről, beszerzés után az áfa visszaigényelhető. Más kérdés, O% áfa csak akkor lehet a számlán, amit a vevő kap, ha a cég nem áfás, az viszont (kereskedő cég esetében) szinte kizárt. Szóval több, mint érdekes.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.10.09. 14:05:25

Szlovák rendszámod van és garanciára számítasz. Ez így nem megy.

Atörökk 2014.10.09. 14:07:39

Az e-cégjegyzék szerint:
"Cégkeresés adószám alapján
(A cég adószámának kezdete: 26915777.)

2014. október 9. napján 14 óra 06 perckor 26915777 kezdetű adószám a cégnyilvántartásban nem szerepel. "

Ennyi.

cobre 2014.10.09. 14:29:54

@atörökk: Hmm, valóban. Innentől szvsz érdemes átadni a NAV-nak őket. A szlovákiai adószámukat megnéztem, az érvényes, ez viszont lényegtelen, hiszen a magyar "cégtől" vásárolt a poszter.

Javaslatom:
- hűtőt vigye vissza néhány markos legény segítségével és kérje vissza a vételérat. Lesz némi aszatalcsapkodás, de nem kétlem, hogy ha az adószám érvénytelenségére hivatkozik a többi probléma mellett, akkor előkerül a megfelelő mennyiségű pénz (majd utaljuk-at ne fogadja el, csak kp-t)
- vegye meg a hűtőt egy hivatalos forgalmazónál
- NAV-nak elküldeni a számla másolatát

fingerbangs 2014.10.09. 15:12:08

mindenki TANULJA MEG hogy áfacsaló cégtől nem vásárolunk, se hűtőt se mobilt,
a sok fillérbaszó meg ne rinyáljon ha átverik

Amusing 2014.10.09. 16:33:50

máskor is a legolcsóbb helyről kell vásárolni!

Netuddki. 2014.10.09. 16:35:05

@cobre: A markos legények se ingyen vannak...

dr. mesterséges színezék 2014.10.09. 17:39:56

@fingerbangs: "mindenki TANULJA MEG hogy áfacsaló cégtől nem vásárolunk, se hűtőt se mobilt, "

Hajaj... ettől nem szűkül le túlságosan a vásárlásra igénybe vehető helyek száma? Mondjuk, kb. nullára?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.10.09. 18:07:41

Nem tom de valaha volt közöm maszekként és alkalmazottan is hűtőket szegelni....
Anno a gengszterváltás után is még két év volt a gari, mer tartós fogyasztási cikknek számított a doboz! Ha netán meg lejárta után pár hónappal kihalt, akkor is némi asztal emelgetés püfölés után, "márkavédelem" címen pisti-pisti kp. alapon a szagszervíz + javította!
Pofám leakad, hogy 1 évre SEM!!!! szarakodták el zsizsik gengszterek a garanciát.

Ja, aszt tudatosították Za Nussiék 2000-ben hogy felejtős ha egy hűtő 20-25 évig elment.
Csak 8 év lett a kihordási idő!!
VEGYÉ másikat. :(

"mivé lettünk nagyapa"

movhu 2014.10.09. 20:51:55

@cobre: Hova is vigye vissza? Az Esztergályos utcába, legalábbis a honlap szerint. Hivatalosan nem is létezik. Esetleg lehet Sústružnícka utcába vinni, hátha. Iroda, raktár, asztal tuti nincs, ellenben néhány száz bejegyzett cég tuti, legalább lehet válogatni :)

tisztapista 2014.10.09. 20:53:52

Annyi bevált hely van, ahol jó árak vannak. Reklám nélkül mondom, hogy tudok olyan üzletet, ahonnan én is rendelek, akiknek boltjaik is vannak, de online is lehet rendelni.

Velük még nem volt ilyen gondom, és gondolom az áfát sem csalják el.

joska61 2014.10.10. 08:38:12

@ColT: Szlovák samu szerviz szempontból nincs, nálunk van a regionális központ. Szlovák szervizek főnöke is itt csücsül.

Komrob 2014.10.13. 10:59:14

Csak egy gondolat: a hűtő nem elromlott, hanem nincs benne gáz. Gázt feltöltetni pár ezer forintért, oszt csókolom.