Tékozló Homár

Lába kélt a szaláminak a Tesco-szállítmányból FRISSÜLT

2014.10.20. 14:26 | Homár Hilda | 74 komment

1024px-Sausage-hungarian-uherak.jpg

Elfelejtették betenni? Megette valaki út közben? Lenyúlta egy macska vagy a vásárlónál csúszott be a hűtő hátuljába? Esetleg ennél sokkal hátborzongatóbb lett a sorsa szerencsétlen téliszaláminak, amit Cicó keres? Ki tudja. Remélem a Tesco válaszol majd, hogy mi a poliszi náluk ilyen esetekre. Az egyetlen tuti megoldás egyébként szerintem a tételes átnézés átvételkor, akármilyen macera is. 

Szia Homár,

Imádtam idáig a Tesco-online bevásárlást... Nincs autóm, viszont van két kisgyerekem, sokszor külföldön dolgozó férjem – szóval nálam életet mentett, és már nagyon sokszor igénybe vettem. Viszont mivel már csaknem két hónapja sunnyognak egy rúd téliszalámival, elhatároztam, hogy panaszkodom nektek egy sort.

Augusztusban az egyik bevásárlásból hiányzott egy téliszalámi. A kiszállításnál – természetesen – nem szoktam tételesen ellenőrizni, hogy minden megvan-e (szokta valaki egyáltalán?). Általában 2-3 hetente szoktam rendelni, szóval elég sok minden benne szokott lenni az online kosaramban, és nem vettem észre rögtön, hogy egy kis rúd téliszalámi (400 g-os, 2000 HUF) hiányzik. Csak másnap este, amikor adni akartam belőle a lányomnak, akinek ez a kedvenc csemegéje, és persze már napok óta szeretett volna már szalámit enni. Előkotrom a megrendelőlistát, azon rajta van. Szóval kifizettem!

Másnap telefonálok a Tescónak, hogy héhahó, és először valami olyasmit mondtak, hogy háááát, ha a szállító már visszaért az áruházba, és nála nem volt maradék szalámi, akkor már nem tudnak mit csinálni. (Mi van?) Utánanéz, visszahív. Vártam, vártam... majd felhívtam őket, megkérdeztem, mi újság. Ezúttal egy sokkal segítőkészebb munkatársuk jelentkezett, aki legalább sajnálkozott, és azt mondta, megbeszéli az áruházzal, hogy utalják vissza nekem a pénzt.

Vártam, vártam... majd felhívtam őket, és közölték, hogy hááát még nem telt le a harminc napos fizetési határidő. Vártam, vártam... majd felhívtam őket, és közölték, hogy, háááát, nem tudják mi van, felveszik a kapcsolatot újra az áruházzal, és majd akkor. Vártam, vártam... No, így ment ez elég sokáig. Telefonáltam, megígérték, hogy visszahívnak, de ez egyszer sem sikerült nekik.

És hát nem azért a két fillérért, azaz kétezer forintért... hanem az elv! És ilyen szempontból mindegy, hogy ellopták vagy elfelejtették azt a téliszalámit, vagy felfalta a teherautóba belopózott kóbormacska. Hűséges megrendelőjük vagyok, azaz voltam, ráadásul meg is ígérték már, hogy visszautalják, stb. (Úristen – vajon miért kezdek el mentegetőzni, ez valami magyar izé? Átvágtak 2000 Ft-tal! Ez tök világos – és nekem jár az a 2000 Ft, vagy az a téliszalámi, vagy bármi, amivel kárpótolhatnak.)

Üdv,
Cicó

UPDATE 10.21. 18:07

Cicó update-je:

UPDATE!!

Most hívtak a Tescóból, és kihozzák a téliszalámit!! - Pont fogyóban van, úgyhogy ennek most nagyon örülök. 

És lehet, hogy át kéne nézni tételesen a megrendelést, de én idáig úgy voltam vele, hogy mindenkinek jobb, ha kölcsönös bizalmon alapul ez az egész (és idáig nem is volt semmi gond): a kiszállító is hamarabb végez, több megrendelést tud teljesíteni, és akkor én nem csak napokkal későbbre tudok rendelni. És éljünk már inkább egy olyan helyen, ahol a Tesco téliszalámija nem azon múlik, hogy átbogarásztam-e az egész pakkot! Ők meg bízzanak meg bennem annyira (miután már vagy 50-szer rendeltem tőlük), hogy nem kamuzom. És lőn!

UPDATE 2. okt. 29.
Megjött a Tesco válasza is!

Köszönjük, hogy lehetőséget adtak a reagálásra. Őszintén sajnáljuk a történteket, természetesen utána járunk, hogy pontosan mi történt. Ugyanakkor október 21-én felvettük a kapcsolatot vásárlónkkal és kiszállítottuk a téli szalámit.

Bár szerencsére ritkán felejtünk az áruházban termékeket, néha mégis csúszik hiba a rendszerbe. Ilyenkor, ha a vásárló rövid időn belül jelez, akkor még aznap még egyszer útba ejtjük és szállítjuk az árut.

Amennyiben a vásárló csak később veszi észre a termék hiányát, akkor kisebb értékű termék esetén ingyen házhozszállítási kuponnal lepjük meg. Nagyobb értékű termék esetén visszautaljuk annak vételárát OTP rendszeren keresztül, melynek átfutási ideje 30 nap is lehet, sajnos.

Mint ahogy azt Cicó is írta, hűséges vásárlóink egyike, ezért az ő figyelmébe is ajánlanánk 100% elégedettségi garanciánkat, mely október 16-ától a Tesco áruházakban forgalmazott összes termékre érvényes. Részletes információk a http://tescominoseg.hu/elegedettseg-garancia oldalon érhetők el.

Üdvözlettel,

Tesco Sajtóosztály

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.20. 14:29:10

Nem kéne alaptalanul vádaskodni. Lehet, hogy a lánya zabálta fel a csmsgéjét.

Manyecska 2014.10.20. 14:31:50

..csak semmi Cicó, kiverni belőlük a ..téliszalámit is..

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.20. 14:36:55

Kurva gagyi blogmoci. Na, megyek, eszem egy kis téliszalámit...

Der Sün!! 2014.10.20. 14:37:00

Ez a Cicó túl sokat cicózik!
Tessék menni asztalt csapkodni!44!

Manyecska 2014.10.20. 14:39:12

@Der Sün!!: szalámival!!@atpijkamo: hússalátát, sajtosrudat meg kettő sütit ettem /nem kell így rám nézni!!!/, most megyek úszni:) legalább a merülés nem igényel erőfeszítést tuti..:(:D jó,kicsit éhes voltam. Na.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.20. 14:41:29

@Der Sün!!: "asztalt csapkodni"

Oszt mi lesz, a lánya szekrényében megtalálja a szlámivéget?

Dezsike 2014.10.20. 14:43:16

Ez ugyan olyan, mint a boltban "a pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el". Ha elment a futár és nem szóltál neki, hogy hiányzik, buktad. Bármit online rendelsz meg kell nézni, hogy minden megvan-e minden tartozékkal és csak akkor kifizetni/átvenni, ha igen.

Manyecska 2014.10.20. 14:48:47

OFF @atpijkamo: én találtam hétvégén a fiam íróasztal-fiókjában..szórakozott a lelkem azt bevágta a maradék uzsonnát.felajánlottam hogy utánahajítunk még pár egeret,stb:D :( a lábaim a földbe voltak gyökerezve pedig alapálláson nem úgy hordom/nem is máshogy/ Szóval nincs új a nap alatt! ON

Manyecska 2014.10.20. 14:50:18

De miért nem a cuki G-Robyval szállítacc..?:) ők már régebb óta űzik..

AtiSnatch 2014.10.20. 14:51:11

Felhívom már a Tacskót, hogy vettem egy hüttőt, de csak a dobozt kaptam meg... Ráadásul a pofátlan szállító még egy Baccpapucsot meg egy orandzsevéj szórólapot is belecsempészet...

Manyecska 2014.10.20. 14:54:33

@AtiSnatch: valakit megihletett ma:
www.origo.hu/itthon/20141020-rendorokre-lott-volna-a-szokni-probalo-ferfi.html
csak semmi cicó..nála a stukker:DD hijjnye, aztakva!..:P

Der Sün!! 2014.10.20. 15:03:02

@atpijkamo:
Akkó majd a lányával csapkoggya az asztalt.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.20. 15:07:00

@Manyecska: Ezért nem hord fegyvert az őr. Nagyon kezdők. Másik dolog, hogy nem kell embertelenül tartani a foglyot, valami láthatást kell biztosítani, különben jézuskrisztus is bekattan.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.10.20. 15:14:53

Egyértelműen a poszter a hibás. Miért nem nézte át tételesen a listát. Az a 3 per hiányzik az életéből??

És ha este megették, de most úgy gondolja megpróbálja visszakérni a pénzt?

Legközelebb tessék jobban figyelni, és tételesen átnézni hogy mit kaptál.

igi1 2014.10.20. 15:34:04

Aki ilyen balfék, az mit kaphat a valós életben!?

Persze, szaporodni azt tud.

igi1 2014.10.20. 15:36:01

szerintem meg kamu poszt

Rosszindulatú Vászka 2014.10.20. 15:36:39

"Csak másnap este, amikor adni akartam belőle a lányomnak, akinek ez a kedvenc csemegéje, és persze már napok óta szeretett volna már szalámit enni."

Okos anyuka.

igi1 2014.10.20. 15:40:20

@Rosszindulatú Vászka: nem okos, hanem

ÉLETREVALÓ b+

Manyecska 2014.10.20. 15:50:14

@igi1: ugye a melegpornók is úgy kezdődnek: végy egy rúd szalámit..:D na, ne írjatok mert a víz alatt vagyok!!:D

Rosszindulatú Vászka 2014.10.20. 15:54:06

@Manyecska: meg ojan film is van, hogy a Gestapó kolbászába rejtik a Bukott madonnát nagy didikkel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.20. 16:01:29

"nem szoktam tételesen ellenőrizni, hogy minden megvan-e (szokta valaki egyáltalán?)"
Én sem, de nem csodálkozok, ha az áruház bekamuzza, hogy benne volt az valójában. Ettől függetlenül, a helyes hozzáállás az áruház részéről, ha helyből pótolja.
Érdekes, Angliában ezt nem merik eljátszani. A szaros kínai ebayes boltosok sem. Csak itthon ilyen cigánykodóak.

Darth Revan 2014.10.20. 16:02:30

" adni akartam belőle a lányomnak, akinek ez a kedvenc csemegéje, és persze már napok óta szeretett volna már szalámit enni."

Az ilyenektol kaparom a falat.

1) milyen anya vagy te, hogy a lanyodnak napokig kell varni egy rohadt teliszalamis kenyerre.
2) a tortenet szempontjabol tok mindegy, hogy a lanyod akart teliszalamit enni, vagy a kutyadat eteted vele.

A tortenet rovidebben:

A posztolo rendelt a Tescotol, a teliszalamit nem kapta meg es a penzet sem kapta vissza.

Seggturkász Agyturkász 2014.10.20. 16:02:38

Igazi b***atlan picsa, még jó hogy át kell nézni....

Majd legközelebb megnézi mit vesz. Én is szoktam és a futár is szokott segíteni, gyorsan végigmegyünk a listán azt csá.

igi1 2014.10.20. 16:04:16

@Manyecska: szerintem bajok lesznek veled, ha már most mindenről a melegpornó jut az eszedbe.

:D

van neked férjed, nem!?

nem a pinától kéne félned!?

:D

igi1 2014.10.20. 16:05:38

@Darth Revan:

szerintem meg nem veszel minden opciót figyelembe

lehet, hogy a 2 lányka nem bírta kivárni, mire anyuka odaadja nekik a téliszalámit, és rájártak azalatt :D

tudnék mesélni

ja, én a Budapest szalámiért vagyok oda

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.20. 16:21:25

@Manyecska: Itt az egyik kollega fiókjában egy 2 hetes tortaszelet vót...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.20. 16:24:17

@igi1: Tudnál mesélni. Te vagy az egyik lányka? Vagy honnan tudod, mi zajlik a postolónál?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.20. 16:29:58

@ColT: "fiókjában egy 2 hetes tortaszelet vót..."

És megverte az asztalt, hogy a teszkó nem szállította ki?

igi1 2014.10.20. 16:31:57

@ColT: hát ha nem vette észre, hogy nincs téliszalámi, akkor azt se venné észre, ha titokban megennék a gyerkőcök

:D

utólag nem ér lóvét behajtani

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.20. 16:32:49

@Darth Revan: "A posztolo rendelt a Tescotol, a teliszalamit nem kapta meg es a penzet sem kapta vissza."

Nem.

A posztoló rendelt a Tescotol. Napok múlva a teliszalámit nem találta meg. Lehet, hogy a gyereke ett meg, a kutyája vagy az exe, vagy az is lehet, hogy ki se szállították. Mindenesetre a Teszkótól a szalámi árát nem kapta meg.

AtiSnatch 2014.10.20. 16:33:07

A poszter otthon gondolkodott, hogy hogyan tűnhetne jófejnek, gondolta beleírja a kislányát is a történetbe. Nem tudta, hogy ezzel óriási hibát vétett.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.20. 16:51:59

@atpijkamo: Mi vertük meg majdnem, mert a taknáni találta meg, és büdös vót :D

@igi1: Valahol igaz, de mi van, ha széfben tartja a szalámit? Érted-e, nem látol bele. Nm érdemes nagyívű kijelentéseket tenni, mert röhejes-e lesz?

igi1 2014.10.20. 17:09:26

@ColT: ponn ezt mondom én is, olvass vissza

minden lehetséges lehetőség számba jöhet érted

A sötét nagyúr mondta azt, hogy én mondok rosszat.

ptspts 2014.10.20. 17:13:04

Az, hogy a posztoló kislánya már napok óta nem kapott a kedvenc csemegéjéből, nem a Tesco hibája. Meg lehetett volna rendelni korábban is a szalámit, akár jó előre is, mert sokáig eláll.

A Tesco panaszkezelése egy vicc. A leírtak alapján nem kaptam kedvet hozzá, hogy tőlük rendeljek (függetlenül attól, hogy van-e kedvem átvételkor tételesen átnézni a csomagot).

A poszt kiválóan alkalmas új kommentelő-szűrések beállítására.

RnYk 2014.10.20. 17:36:10

csemegéje... jeahhh
csemege atya ég!

azért megjegyeznem, hogy egy ideális gyerek ha mar napok óta azt akarj akkor a zacskó zörgésére ott terem és maga szerzi meg az olyan nagyon vágyott csemegét sőt lehet magától megy le a csemgébe csemgézni mitobb elcsemegézi a csemegét és amikor elfogy a csemege új csemegét megy kerni édesanyjától aki finoman szólva is lepéshátrányban van a csemege történtét illetően és az a rohadt tecsko se fizet...

Természetesen a történtben szereplő személyek kitaláltak. :) Mondjuk a tecsko az nem.

Na szerzek egy kis diákcsemegét!

Manyecska 2014.10.20. 17:59:45

@ColT: :))) égett a gyertya is rajta még, mi? @Seggturkász Agyturkász: szóval a futár még kefél is?? hmm. nem tudtam hogy ilyen extraszolgáltatás is jár mostanában ezek mellé:D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.20. 18:41:23

@ptspts: "A Tesco panaszkezelése egy vicc."

Az. Bármit szó nélkül visszavesznek. Ezek hülyék. Mondjuk egyedül a kibontott DVD-n nyűglődnek egy kicsit, de aztán azt is visszafizetik. Félig elfogyasztott kutyaeledellel ugyan nem próbálkoztam még.

igi1 2014.10.20. 18:59:00

Csak xólnék poszter, hogy annak a 2000 forintos kis téliszaláminak 6000 ft/kg a kilónkénti ára.

= luxus

=> téliszalámit nagyot, ha 4000 ft/kg körüli az ára

megamenn 2014.10.20. 19:06:28

ha pikszalámival verik agyon a bogarakat meg a zegereket akkor az 5000?

igi1 2014.10.20. 19:13:29

@megamen: hé, mondod te, amikor pináznod kéne, nem!?

mivé lettél te is

Aureliano Buendía 2014.10.20. 19:31:31

@Rosszindulatú Vászka: reméljük, a gyereke értelmesebb lesz felnőttnek.

Aureliano Buendía 2014.10.20. 19:33:35

@AtiSnatch: rühellem, amikor a gyerekükkel takarózva próbálnak szánalmat/együttérzést kelteni, ráadásul ilyen modoros stílusban.

Elég lett volna a lényegre szorítkozni.

Ja, és tételesen ellenőrizni. Nem két nap múlva sopánkodni. Akkor már minek?

yxcvbnma 2014.10.20. 19:43:53

Hát, akkor ne rendeljen többet a Tescoból.

Azt még megértem, hogy az analóg bevásárlás túl nagy macera.
Azon már kicsit csóválom a fejemet, hogy a futárral együtt tételesen átnézni a szajrét túl nagy macera.
De az már ritka nagy böszmeség napok múlva reklamálni.

Most őszintén, a Tesco helyében te egy ilyen telefonos panaszra tettél volna valamit érdemben? Nem érzed egy kicsit sem agyatlanságnak ezt az egészet?

Martinicske 2014.10.20. 19:56:55

Én azt gondolom, hogy az ember vagy

- megengedi azt a luxust magának, hogy átnézi és ha nincs meg akkor kiderül

- megengedi azt a luxust magának, hogy nem nézi át és ha nincs meg akkor meg tudja emészteni

Ez a leghülyébb megoldás, hogy megnézni lusta vagyok, de ha nincs meg akkor megy a hepaj.

Ennyi erővel aki online rendel a teszkóból másnap bármit újra kérhet azzal, hogy most vettem észre nincs meg?

kamushamus 2014.10.20. 20:07:54

Oszt ha a futár híjja a posztolót, hogy nála hagyott egy rúd szalámival többet, akkor poszttoló visszaadta-e volna-e? :)

CsakMintTe 2014.10.20. 20:16:22

"A kiszállításnál – természetesen – nem szoktam tételesen ellenőrizni, hogy minden megvan-e (szokta valaki egyáltalán?)."

Itt hagytam abba az olvasást. Ugyanis, igen, szoktam. Nem csak azért, mert ahol hibázni lehet, ott hibáznak is, de azért is, mert a Tesco futárnak csak annyit kell fizetned, mint amennyi az átvett áru értéke. (Értsd: vissza is küldhetsz bármit, ami mégse tetszik, ergo ha meg se kapod - és kiderül -, miért kéne kifizetni?)

Na jó, végigolvasom, hátha egyéb ökörséget is művelt a poszter :)

CsakMintTe 2014.10.20. 20:27:30

Na itt a következő:

"Csak másnap este, amikor adni akartam belőle a lányomnak..."

Miért, addig minden ott állt elöl a konyhapulton a teszkózacsikban? Vagy ki pakolt el? Cicónak nem tűnt fel pakolás közben semmi?

Vagy... Komolyan, lehet annyi, de annyi sok mindent rendelni, hogy ne emlékezz rá, mi minden volt?

Fogalmam sincs, miért dobtam el ezen ennyire az agyamat, de azért még figyelmeztetném Cicót, hogy valamelyik említett családtagját el ne hagyja valahol a marhanagy odafigyelésben...

igi1 2014.10.20. 20:36:42

@CsakMintTe: ugye hogy én is azt mondom, kamu ez a sztori.

CsakMintTe 2014.10.20. 20:39:12

@igi1: Az a baj, hogy magát a típust, aki ez a Cicó, simán el tudom képzelni. Szóval nem biztos, hogy kamu, csak akkor viszont gigaszánalmas.

AtiSnatch 2014.10.20. 21:33:29

Az vót má, hogyasszongyja: csak semmi Cicó?

Navarone 2014.10.20. 23:45:49

A posztoló is hibázott. Tételesen ellenőrizzük az átvett árut.

ebella 2014.10.21. 05:14:47

@Darth Revan: Mondjuk az én gyerekem sem kapott meg mindent azonnal, ahogy kimondta. Nem is értem, hogy miért kellene neked a gyereked alázatos szolgájának lenni, aki ugrik, ha a tízéves gyereke valamit kitalál, ami esetleg nincs is otthon.

pirimogyoró 2014.10.21. 06:23:26

Egy percig nem állítom, hogy a történet nem igaz, de annyit mondhatok, hogy legalább 15-ször rendeltem a Tescóból és mindig hiánytalanul meghoztak mindent, sőt, rendkívül szép árut kaptam! Minden zöldség, husi friss volt, jobb, mint bent a boltban.
Ha valamilyen megrendelt áru nincs, helyettesítik mással, amit a megrendelő vagy átvesz, vagy visszaküldi.
A szállítók tételesen adnak át mindent, ezért nem értem, hogy keveredhetett el a szalámi.
Én mindig ellenőrzök mindent, mielőtt elpakolok, tehát ha valami hiányozna mégis, azt azonnal észrevenném, nem másnap este...
A Tesco helyében nem térítenék semmit, hiszen aki a boltban is elhagyja az üzletet, nem mehet vissza utólag reklamálni, hogy ez meg ez hiányzott.

Atörökk 2014.10.21. 07:55:38

Cicónak valami egyéb rúdra volna szüksége.

Oblivion01 2014.10.21. 08:34:03

TERMÉSZETESEN átnézzük mindig tételesen, hogy minden megvan-e. Mióta TERMÉSZETES, hogy ezt nem csináljuk?! A posztoló magára vessen...

Csimpi csumpi 2014.10.21. 08:45:46

Meg kellett volna nezni, nem-e volt a kabat ala rejtve?!

rio.pete 2014.10.21. 09:16:53

Az online bevásárlást összeállító munkatársak ugyanúgy lophatnak a Tescoban, mint a raktárosok (lásd a folyton üres borotvásdobozokkal). Én múlt héten rendeltem, kevesebb áru került a kiszállított számlára, mint amit online fizettem. Lehet találgatni, mi lett a kiszámlázatlan áruval.

Bilok 2014.10.21. 09:26:37

Most így belegondolva, fel fogom hívni az autókereskedést, ahol 4 éve vásároltam, hogy annak idején TERMÉSZETESEN nem számoltam át tételesen, hogy mind az 1 autót ideadták-e, és most meg nem találom. Adjanak egy másikat.

SzerződésSertés 2014.10.21. 11:08:04

A Tescoval ugyan nincs tapasztalatom, de más kiszállítós élelmiszerbolttal igen: valóban nem áll módjában az embernek, hogy azalatt a fél perc alatt, amíg a futár lerakja a cuccost, addig tételesen átnézze mind a 6-8 szatyrot/dobozt. Az kipakolással-listanézéssel együtt jó 20 perc, a futár ki is szaggatná a haját, ha addig feltartanám. Azért általában benne szokott lenni minden, ha nagyritkán mégsem, akkor odatelefonál az ember és másnap kiküldik, illetve többször jött már olyasmi, amit meg nem rendeltünk, akkor aznap visszajön érte a futár és elviszi. Gondolom az ominózus szalámi is egyszerűen rossz pakkba került, csak hát az illető aki megkapta, b*szott odatelefonálni a boltnak, hogy hé, én ezt nem kértem, nem fizettem ki, nem engem illet, ezért nem volt meg este pluszban sehol.

joska61 2014.10.21. 11:16:44

Téliszalámit is csak az aldiból. :-D glurl.co/ALDI

McZozo 2014.10.21. 12:47:00

@Darth Revan:
Ezzel az erovel sok konyv felesleges a maga par szaz oldalaval mert majd mindet meg lehetne par mondatba fogalmazni. Pl Monte Cristo grof feltekeny rosszakaro lecsukatja a fohost aki marha sok idot tolt bortonben majd egy zsakban hullakent kiszabadul es bosszutall a vagyonbol amit a rabtarsatol orokol.

Darth Revan 2014.10.21. 12:57:13

@ebella:

Nem a gyereknevelesrol akartam vitazni :)
Amugy en nem tartom az ordogtol valo dolognak, hogy ha a gyerek enni szeretne, akkor azt adok neki, amit ker :)

Darth Revan 2014.10.21. 13:01:14

@McZozo:
Ha regenyt szeretnek olvasni, akkor leemelek egyet a polcrol. A Homaron posztolok viszont ragaszkodhatnanak a szikar, tomor teny kozleshez, ahelyett hogy itt elik ki az irodalmi venajukat.

CsakMintTe 2014.10.21. 13:38:56

@SzerződésSertés: A teszkófutárnak kötelessége megvárni, míg a vevő mindent át nem néz. Nem egy GLS futár, amelyik kiköveteli a vételárat, és már rohan is... Nem. Ezek a futárok munkakörileg megvárják, míg egyezteted a cuccot a listával, és csak utána tolják az orrod elé a bankkártyaolvasót meg az aláírnivalót, és közben sem szaggatják a hajukat.

szamaritánus 2014.10.21. 17:08:17

nalunk 5000 ft-os tetelrol volt szo, de 2 honap utan sikerult megoldani. mondjuk kitartonak kellett lenni...

dani27bpbp 2014.10.22. 03:00:58

Köszönöm a kommentelőknek a megerősítést, de olvasva a posztot kissé elbizonytalankodtam, mert én mindig végignézem tételesen a tescos rendelés listáját...

Kurgan 2014.10.22. 14:15:30

Nálam is lemaradt egyszer valami. Egy telefon, később visszahívtak, majd pontosan 30 nap után visszakaptam az árát.
Nyilván egyszerűbb lett volna kihozni, de így is jó.
És amúgy tényleg mindig türelmesen végigvárják, amíg végignézem.

Darth Revan 2014.10.23. 17:40:14

Aki felnott ember letere "Cicó "-kent irja ala a levelet azt szivasan pofan vernem egy peklapattal.
süti beállítások módosítása