Helyes válasz: mikor meddig. Mondjuk azt nem látom magam előtt, ahogy akció alatt eltett ruhákat napokkal később is olcsóbban hozok el, de a korábban lezárt akció meg a panaszkönyv hiánya biztos, hogy nem oké. Ahogy olyan sincs, hogy nem tudják visszavenni a hibás árut, mert már más az ára. A nem 3 napig tartó 3 napos akció meg nem csak olvasónknak tűnt fel a cég FB-ja szerint. Hát, hogy gondolták ezt? Kiváncsian várjuk az Invázió válaszait.
Kedves Homár Hilda!
Leírom hogyan vágtak át mindenkit a budakalászi Invázióban, ahol ráadásul panaszkönyv(!!) sincs... Remélem reagálnak rá valami okosat, mert szerintem tisztességtelen az egész.
10.31-én pénteken bementünk a családommal a budakalászi Auchanban található Invázióba. A bejáratnál kétméteres táblákon az volt kiírva hogy MINDEN FÉLÁRON 3 NAPIG!! (ez később lesz érdekes). Megérdeklődtük: a termékekre a teljes ár van kiírva, a kedvezmény a kasszánál kerül levonásra, nem mellesleg kihangsúlyozták hogy a mai naptól három napig tart az akció.
A fiaim lelkesen ruhát próbálgattak, vásároltak. A kasszánál kiderült hogy nincs mód kártyás fizetésre, elmentem a közeli bankautomatához, az meg nem működött... Az eladóhölgy felajánlotta, hogy amit nem tudunk kifizetni, elteszik nekünk és vasárnap (merthogy szombaton, nov. 1-én nem lesznek nyitva) mehetünk érte. Megkérdeztem hogy biztosan akkor is él-e majd az akció, mert ha nem, nem szeretném megvenni a maradék ruhát. Egybehangzóan válaszolták hogy igen, ráadásul, ha az akció időtartama alatt teszik el, az akció lejárta után is az akciós árat számolnak majd.
11.2-án, vasárnap mentünk vissza, láttuk, hogy az akció eltűnt... Helyette az van kiírva ugyanolyan hatalmas táblákra hogy MINDEN 3.-ADIK FÉLÁRON 3 NAPIG!! A nyelvtani hibán túllépve azért találtam furcsának a plakátot, mert 1 nap telt le az akcióból amit 3 naposra ígértek.
Mondtuk, hogy félreraktak nekünk ruhákat pénteken, egy lány el is kezdte bepötyögni a tételeket a kasszába. Ekkor derült ki, hogy a termékeket teljes áron vihetem el. Mondtam, hogy mást ígértek, azt a választ kaptam hogy: "Mi is úgy tudtuk, de a vezetőség péntek este záráskor küldte az utasítást hogy új akciónk van, szedjünk le minden plakátot, tegyük ki az újakat. És mi nem tudunk mit csinálni ezzel, de ha választ még egy ruhát, a legolcsóbbat féláron adjuk..."
Hihetetlen. Az üzletvezető lány hebegett-habogott csak, amikor mondtam neki hogy tisztességtelen beígérni valótlan dolgokat a vásárlónak (főleg 100%-ig biztosra), akár szóban, akár plakáton, ráadásul amikor visszamentünk nem is szólt volna arról hogy mégsem vihetem el féláron a ruhákat, ha a kasszánál nem tűnik fel a végösszeg. Átment támadóba és elkezdte hogy őt ez nem érdekli(!!) és ha kell a ruha akkor vegyem meg, ha meg nem, akkor ne. Ekkor kértem a vásárlók könyvét.
Az üzletvezető lány elment megkeresni(?!), a másik eladó, a piros hajú fiú pedig közben elmesélte hogy aznap kb. én vagyok a századik emiatt reklamáló és hogy teljes mértékben megérti a problémámat, nagyon sajnálja is, hogy akaratlanul átvertek, de nem adhatják oda féláron a ruhákat, mert akkor a különbözetet nekik kellene kifizetni... (Esküszöm, ő volt a legnormálisabb, és az egyetlen, aki nem sértődéssel és támadással reagált a panaszomra.)
Közben visszajött az üzletvezető azzal, hogy nincsen panaszkönyv, nem találja. Nincs és kész. Itt meguntam és otthagytam őket, mert az üzletvezető hozzáállása miatt és a panaszkönyv hiányában teljesen tehetetlen lettem. Semmilyen békeltető-testületes, fogyasztóvédelmis információ nincs kinn sehol, pedig ez is kötelező lenne.. Nyugtasson már meg a TékozlóHomár népe, hogy jogosan vagyok-e felháborodva, vagy valamit rosszul látok...
A másik hogy a barátnőm vissza akarta vinni a nadrágot (hibás, lyukas a zsebe) amit pénteken vásárolt 3995Ft helyett 2000Ft-ért és nem tudták kicserélni neki, mert ugyanaz a nadrág aznapra már újra 3995Ft lett. Panaszkönyvet ő sem kapott, valami felettes telefonszámot sem, és amikor azt mondta hogy kéri vissza a vételárat, az üzletvezető közölte vele hogy felejtse el.
Köszönöm hogy elolvastad a levelem.
Remélem kiteszed a blogra és reagál is valamit a vezetőség.
Zsuzsi
Az utolsó 100 komment: