Na ilyen se volt még: Krisztina vásárlás ELŐTT írt nekünk, hogy segítsünk eldönteni, hol vegye a laptopját. Dilemma a posztban, hasznos okosságok jótállás és garancia témában ezen a linken, a nép javaslata a szavazásban, az Ezerfejű Homár szépen kifejtett véleménye meg a kommentekben. Remélem Krisztina megírja majd, hogy végül melyik megoldást mellett döntött!
Kedves Homár!
Régebb óta követem a blogod, de nem vagyok az a kommentelő típus. Most mégis hozzád fordulok, a segítségre lenne szükségem. Ez nem egy szomorú, a-nagy-ronda-bolt-átveri-a-szegény-kis-vásárlót történet, én spontán csak szeretném megelőzni a bajt - ha tudom. És most nem tudom, hogyan tehetnék meg ezért mindent, ezért kellene egy kis homár-bölcsesség :)
Venni szeretnék magamnak egy komolyabb laptopot, nagyértékűt és ilyenkor bizony a garancia igencsak fontos kérdés. Először is, hogy ne vaktában lövöldözzek a kérdéseimmel, egy Acer Aspire V3 772G (NX.MMCEU.009) lenne szó. Adva van 2 bolt, ami között válogathatok:
1. maga az Acer hazai márkaboltja
2. az Ipon.1:
- Egy márkabolt mindig megbízhatóbbnak hangzik, csakhogy: ezek az Acer shopok egyrészt egy-egy Auchan boltsorán találhatóak, ami -számomra- leginkább azt tudja közvetíteni, hogy ma ott van a bolt, holnap meg már bezárt/elköltözött, de te mindenképpen rábasztál, mert hogy soha többet meg nem találod, az fix.
- Másrészt, magának az Acernek az oldalán nem találtam semmiféle utalást arra, hogy valóban a minősített márkaboltjaikként üzemelnek ezek az üzletek, s a "hol vehetem meg ezt a terméket" menüben az Acer oldala előbb hozza ki az Ipont találatként, mint hogy kijelezné, van ám márkaboltunk is Budapesten.
- Hiába néztem utána cégjegyzékszám alapján az üzleteknek és tűnnek rendbenlévőnek, bennem akkor is bizalmatlanságot ébresztenek ezek a tényezők.2:
Az Iponról elég sok rosszat olvastam a blogon és van amivel tudok azonosulni, van amit én nem így érzek. Személyes tapasztalataim szerint a termékeikkel sosincsen probléma (pedig már 6 éve vásárolgatok tőlük!), azonban az ügyféllel való bánásmód egyre mufurcabb, bunkóbb, nemtörődöm és csináljuk-ki-az-ügyfelet-ha-szólni-mer irányba halad.Hol vásároljon hát szegény kis vásárló? Egy olyan boltban, ami bizalmatlanságot áraszt vagy egy olyanban, ahol szemétként kezelik? Hol tudnám jobban érvényesíteni a garanciámat baj esetén, plusz körök lefutása nélkül? Melyik esetben léphetek követlen kapcsolatba az Acer szervízével és mikor kell az üzleten keresztül hadakoznom velük?
Bocsánat a hosszú off-topic-ért és előre is köszönöm a segítséged,
Krisztina
Az utolsó 100 komment: