Tékozló Homár

Drága bírságnak számít a 10.000 huf?

2014.12.01. 15:36 | Homár Hilda | 151 komment

rt.jpg

Értjük a posztoló fájdalmát és felháborodását, de egy együttérző hátlapogatáson kívül sok mindent azt hiszem nem tudunk ezúttal felkínálni, tekintve, hogy az éves parkolási matrica megléte nincs összefüggésben a tilosban parkolással, az meg nyilván nem a közegeken számonkérhető tudás, hogy ő az utcában lakik-e vagy sem. A bírság összegéről persze lehet vitatkozni, lássuk mit mér a Homár!

Túlzás ilyen esetben a 10.000 huf helyszíni bírság?
Nem. Még több kéne, így sincs visszatartó ereje!
Nem, pont jó. Hibázott, fizessen.
Igen, piszlicsáré ügy, a nagykutyák bezzeg megússzák!
Igen, 5000 is elég lenne.
Poll Maker

Tisztelt Tékozló Homár!

A tegnapi napon esett meg velem, hogy leparkolva a 13. kerületben a LAKÁSUNK UTCÁJÁBAN hétfőre virradóan egy kedves kis parkolási büntetés volt az autóm ablakában, teszem hozzá folyamatosan fizetem a parkolási matricát ami a parkoláshoz szükséges.

Vétségem pusztán annyi volt, hogy a sarkon lévő italkereskedés miatt (ahova kb havonta jön áru) egy három méteres részen ki van jelölve a rakodási terület -a rakodási területbe belelógott az autóm mivel az adott utcában és környéken lehetetlen volt megállni a hétvégi helyfoglalók miatt vasárnap este!
Hétfőre virradóan pedig már figyelt is a büntetés, amely 10.000 Ft volt.

Törvények ide-oda, hibáztam, de ez a lakásom utcájában a lakásommal szemben 10.000 Ft nem túlzás?!
Mérsékelt bírságkérésre pedig válasz hogy ne fizessek és akár a bírság kétszeresére is számíthatok.

„Ezért azt javasolom, hogy ha vitatni kívánja eljárásunk jogszerűségét, vagy élni kíván a méltányosság jogintézményével, ne fizesse be a kivetett bírságot, hanem várja meg a hatóság idézését az ügyben, és nyújtsa be jogorvoslati-, vagy méltányossági kérelmét. Tájékoztatom, hogy a hatóság – kérelmének elutasítása esetén, a hivatkozott kormányrendelet alapján – a helyszíni bírságot pénzbírsággá változtatja, ami a bírság összegét megkétszerezi.”

Milyen világ ez? Lassan már a kerületemben a lakásom utcájában is félek megállni kocsival!

Üdv a kedves 13. kerületi közterület-felügyeletnek!

Üdvözlettel:

Peat

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.12.01. 15:43:22

Sajnálom a balneológusokat.

2014.12.01. 15:45:29

10.000. Valóban létezik ilyen olcsó bírság parkolásért?

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.12.01. 15:49:12

Szabálytalanul parkoltál? -> IGEN
Számít valami, hogy a szembe házban laksz? -> NEM
Olcsón megúsztad? -> IGEN
Jogos a büntetés? -> IGEN

2014.12.01. 16:10:01

Az italbolt TÖBBET fizet a háromméteres helyéért, mint a posztoló az éves matricájáért. Aki gazdagabb kutya, az b@szik. Ennyike.

Amúgy sajnálom a posztolót. Hét elején még van sok sajnálkozásom, be kell osztani, mert péntekre már nem marad.

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.12.01. 16:20:23

"Törvények ide-oda, hibáztam, de ez a lakásom utcájában a lakásommal szemben 10.000 Ft nem túlzás?!"

Nem túlzás sőt.

Miért érzed arra feljogosítva magad, hogy a lakásodnál szabálytalanul parkolj?

Amúgy meg sem "olcsó" bírság nincs, sem "drága".
Ahogy "tankolni" sem lesz olcsóbb, mert a tankolás ingyen van, a benzin lesz olcsóbb.
A villanyszámla sem "drága", hanem sok.

Sandor Akarki 2014.12.01. 16:22:35

Szerintem minden autótót ki kell tiltani az országból, magyar ember segge alá magyar lovat oszt jóvan.

Freddy a Krüger 2014.12.01. 16:38:44

Ha most leírom véleményemet posztolóról, B.Hilda megint kibasz innen. Tékozló Homár helyet át kéne nevezni a blogot Gyengélkedő Szellemi Karonülők Virtuális Nappali Melegedőjére.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.01. 16:41:00

Parkolási büntetés??? Tilosban parkoltál, azért büntettek meg. Örüjjé, hogy nem mozgássérült helyre parkoltál, az 300 ezer lenne.

Ha terhes kismama lennél, akkor a felét elengednék bisztos.

Egyébként az ilyen helyi lakosok miatt rohadt nehéz leparkolni a XIII. kerületben. A felének be kéne zúzni az autóját, mindjárt lehetne megállni.

Trunkel 2014.12.01. 16:45:07

10.000 Ft nem sok. DE.
Azért ne feledjük el a részletekben rejlő információkat. Vasárnap este leteszi az autóját a ház elé. Nem állta el teljesen a kijelölt részt csak rálógott, tehát valószínűleg nem akadályozta a rakodást, ami elmondása szerint is elég ritka. Másnap el akarta vinni onnan. Szóval igazi gennyládának kell lenni annak a közteresnek, aki megbüntette egy éjszaka miatt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 16:48:12

Kurvára nem érdekes, hogy ott laksz-e. Világosan megvannak a rakodási terület határai, nem szabad oda lógni, oda állni sem. 10 ropi, örülj neki.
Az a baj, hogy tényleg sokan megússzák. De az megint más történet.

dieter 2014.12.01. 16:48:28

A Kresz így ír erről:
"15§ (6) Az (1) bekezdés b) pontjában említett jelzőtábla alatt kiegészítő tábla utalhat arra, hogy a várakozás kijelölt rakodóhely szabadon hagyása érdekében tilos. A kiegészítő tábla feltünteti azt az időszakot és távolságot is, amelyen a tilalom fennáll (61/c. ábra)." Tehát ebben a formában a tábla szabálytalan (vagyis inkább hiányos) ezt jelezni kell az út fenntartójának! Sőt igazság szerint ilyen tábla KRESZ szerint nincs is, mivel a rakodást jelző kiegészítő tábla a várakozni tilos táblához csatolható. Esetleg meg lehet próbálkozni a közút fenntartójánál, hogy a kihelyezett tábla valóban az ő tudtukkal és engedélyükkel került ki, vagy csak a bolt tulajdonosa vásárolta a táblaboltban! Ugyanis ekkor jogtalan a büntetés....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 16:49:49

@Trunkel: Számítani lehet rá, hogy a közteres gennyláda. Nem vitatkozunk vele=nem lógunk be a lezárt területre, mert a közteres minden szarért képes büntetni, nem adunk rá lehetőséget.
Érdekes, engem eddig 1x büntettek meg tilosban állásért. Azóta nem állok tilosba.

dieter 2014.12.01. 16:50:11

Kár hogy ennyi troll van itt, akik gondolkodás nélkül csak fröcsögnek (ja, hogy pont ezért troll...)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 16:53:09

@dieter: Vigyázz, nehogy a sok gondolkodás megártson :D

Manyecska 2014.12.01. 16:54:11

@ColT: én már a Modern Talkingtól is sikongató lábrázást kaptam, annó..

killertom24 2014.12.01. 16:54:53

Mondjuk az is megérne egy misét hogy a mi adónkból felépített és abból fenntartott, köztulajdon tárgyát képező utcát milyen alapon sajátítja ki az önkormányzati parkolómaffia és sápolja meg azokat akik a többszörösen adózott jövedelmükből vásárolt és abból is fenntartott autójukkal ott akarnak megállni...

Manyecska 2014.12.01. 16:57:00

@atpijkamo: engem pont így büntettek meg..gyerekkel már a 20.kört róttam /Óbuda rulez!/ gyerekorvos, végre beáll, beteg gyerekkel eltámolyog, mire észbekaptam hogy hoppá ott volt egy tábla, visszamentem már ott figyelt a 10.000-es bünti. Rohadjon meg. Az volt a szerencsém hogy Baby on Board matrica volt vastagon a kocsin. :):P asszem. mert egyébként kasza!!

venszivar 2014.12.01. 17:01:51

HA van, akkor nem! DE! nem a fenét...

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.12.01. 17:03:43

@Trunkel: Közteresnek honnan kéne tudnia, hogy másnap reggel el fog menni? Honnan kéne tudnia- hogy másnap hajnali 5-kor nem jön-e áru a boltba?

Tehát nem gennyláda volt hanem végezte a munkáját. Jogos a büntetés.

Fogadni mernék, ha ő lenne a boltos, és egy ilyen paraszt miatt nem tudnának normálisan rakodni, akkor azért menne a picsogás, hogy mekkora tahó aki odaáll, és a közteres miért nem bassza meg 300 ezer büntetésre.

Bikli néni 2014.12.01. 17:11:31

Nem azért, mert a poszt tolónak igaza lenne, de azért megkérdezném itt a többieket, akik oltják, hogy ők hova a bánatba álltak volna vasárnap este a kocsijukkal (valószínűleg hazaérkezett valahonnan), ha sehol nem volt máshol hely? Én ezt veszem ki ugyanis a posztból. Persze, értem én, bevállalta, megszopta, na de akkor is. TI mit csináltatok volna az ő helyében? (Jó, tudom, nem reklámoznátok a Homáron, hogy hülyék vagytok.)

Trunkel 2014.12.01. 17:11:43

@ColT: szerintem ő se fog többet :)

@amsz: egyáltalán mifaszt sétálgat vasárnapról hétfőre virradóra arra (bármerre) közteres? nincs annak családja? vagy azokat is szénné bünteti, ha nincs meg a kvóta? ezek sajna nem a rendre vigyáznak, hanem pénzt gyűjtenek - stadionra, yacht-ra, rolexre tökmindegy. férgek.

megamenn 2014.12.01. 17:32:16

de túlzás. nem is értem, a közteres ( az a mocsok )miért nem nyomozta ki, hogy kié az autó és az hol lakik, mi a telefonszáma és hogyan kerülhetett a tilosba az autó, mikor akar elmenni onnan, tanúsít-e megbánást a szabálysértés miatt, van-e munkahelye és bejelentett lakcíme, és az-e a neve nekije, hogy feri?

gabors 2014.12.01. 17:46:43

"rakodási területbe belelógott az autóm"

akkor mi a kerdes ??? ez miert homar topic ???

telkoe 2014.12.01. 17:49:55

@Bikli néni: Nem volt az egesz orszagban mashol hely? Esetleg buszke autotulaj proletar azt hitte, hogy ha mar autoja van a varosi surmonak akkor kotelezoen jar hozza a lakasa utcajaban bocs "LAKASA UTCAJABAN" mert tavolabbrol mar nem tudja hazavonszolni a segget?

gabors 2014.12.01. 17:50:20

@dieter: draga, kibaszott relevans amit irni tetszett ide koszike :-)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.01. 17:51:47

Nem angyalok a közteresek. DE! Nékem az teccik ha:
....ha valaki v. valakik sérelmére szab.sértenek, rögtön közterest vagy sünt kiáltanak!!
Meg hogy hol lapulnak és azonnal akasszák, négyeljék a tahóját mert odaállt, engem, minket, akadályoz!
Az elkövető szemszögéből meg: csúnya hatóság, "a másik is ott áll, azt mé' nem", "engem mé', "csak 5 percre", "csak ide hoztam" "itt nem lehet?", mé'??????? stb.
Na szóval ezeken kellene már túlesni.

Tény: Elkövettem? figyelmetlen voltam? leszartam? Igen! = VÁLLALOM akkor b@cdki! Akár hogy nem tetszik.
Nincs én utcám, te helyed,és sok miért és kifogás nyafogás! egyszerű mint faék!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 17:53:09

@Trunkel: Nem biztos, van aki semmiből sem tanul. Aztán hőbörög, hogy hülyék a közteresek. Azok, azért nem érdemes velük ujjat húzni.

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Hogy gyün ez ide?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 17:54:19

@Trunkel: Szerintem hétfő reggel büntették meg, mielőtt leért.

dieter 2014.12.01. 18:02:58

@gabors: Azért homár, mert esetleg lehet igaza is Peat-nak. A szabályos rakodóhely kitáblázásánál fel van tüntetve a korlátozási időszak, pl munkanapokon 8-19. Ez esetben ha hétfő reggel 8 előtt büntették meg, akkor nem jogos. Vagy ha a cikk elején lévő tábla van csak kirakva - ami nem KRESZ tábla, a NŐI WC feliratú táblával egyenértékű táblaboltban kapható tájékoztató tábla - akkor szintén nem jogos. Csak úgy lehet(ne) igazságot tenni, ha meglenne a pontos hely és pontos időpont - de ezt nem kötötték az orrunkra.
Örülök, hogy sikerült derültséget keltenem! :)

Der Sün!! 2014.12.01. 18:03:12

@ColT:
Bisztos belógott a rászkódó lába a megállni tilosba!

Pószter kőtözzön tanyára, ott nem lóg bele a megállni tilosba!44!!

FDToth 2014.12.01. 18:03:21

normálisabb helyeken, rakodásra kijelölt helyre kiteszik h ha csak egy héten/hónapban egyszer jön, akkor mikor jön (pl egy tábla, amin lehet cserélni ezt az időpontot). így aki látja a táblát, az tudja éppen mikor lehet ott parkolni és mikor nem.
a köztereseknek meg ki van adva h nem mérlegelhetnek, amire azt gondolják h picit is szabálytalan, azt büntessék, mert mltányosság nincs, csak dupla büntetés,
ahol dolgozom, ott több helyen is mozgássrült kártyával parkolnak többen úgy a jáádán, hoyg pl. egy babakocsibval nem lehet elférni, sőt a gyologostkelőhös is beállnak. tudom mozgássrült elivleg, de rájuk nem vonaktoznka szabályok?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.01. 18:08:52

"ezek sajna nem a rendre vigyáznak, hanem pénzt gyűjtenek - stadionra, yacht-ra, rolexre tökmindegy. férgek"

Miről beszélsz? Van felvétel, mehetsz te is.
Ugyan olyan közalkalmazottak, mint Hivatali Micike aki az ablak mögött leheli a stemplit! Amelyik meg zsebre dolgozik az barom, idő kérdése mikor repül. Nem egy közülük minimálbéres. Ennyiért kísérik a kallert és köpködtetik magukat. Nem jó szándékból.

Tegnap volt a rádióban, hogy a 660 ezres közszférás 28-30%-a alig több mint 70 ezerért szívat6ó!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 18:09:00

@FDToth: Rájuk is vonatkoznak, csak a magyar bürokrácia egyik rákfenéje van itt is, hogy alkalomszerűen megvágnak pár madarat, ahol éppen a hatósegg gondolja, a többi meg nem kap semmi büntit.

@dieter: A rakodási terület kb. mindegy is, de ha megállni tilos is van, az már nem véletlenül van ott - és valószínű hogy a közteres nem olyan béna, hogy időpont előtt büntessen.

Troppauer_Hümér 2014.12.01. 18:16:21

Hónapok óta csak gyengeelméjűek und kretének semmitmondó sztorijait osztja meg a nagyérdeművel I. Releváncs Hilda. Tippre: ő írja őket. Ennyi agyament barom nincs.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 18:19:19

@Troppauer_Hümér: beszélgess Dieterrel, ő most a relevancia zászlóvivője :D

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.01. 18:23:24

@dieter: Több fényképet készítenek mint VV Macától. Meg beazonosítható háttérrel!
Az első kocka a hatályos tábla!
2000 ősz óta megszűnt, az hogy "vedd már ki a képet bacdki,itt egy rugó!"
Kép megy internyeten azonnal, kutyanyelv azonnal nyomtatódik.
Már nem plajbászolnak nyálazva! Bevétel + az ÖK.-é. Intézkedési kényszer már nincs!
De azt sem várható tőlük, hogy "csak" az aszfaltot koptatni zavarja ki őket gazdájuk! megszűnt bujkálni a MCDodo-ban!

Tévedés nem védem csak van rálátásom ismerős révén.

AtiSnatch 2014.12.01. 18:23:43

@Troppauer_Hümér: Gyóóóó geccó. Relevánsan igazat adok neked, azzal a kitétellel, hogy nem ő írja őket, mer ugye hasonoó a hasonlónak örül. Meg aszt kihagytad, hogy ettől függetlenül(vagy ép ezért) sajnálod a posztolót, így már csinálhatod is a új accot :D

Én nagyon sajnálom egyébként a posztertot. :)

ptspts 2014.12.01. 18:26:57

Ha a posztoló nem tartja jogosnak a bírságot, és nem akar fizetni, akkor dieter hozzászólását javaslom megfontolásra. Persze lehet, hogy összességében 10000 Ft-nál több költsége és időkiesése lesz, mire érvényt szerez az igazának.

Itt van a teljes hatályos KRESZ, az összes táblával és útburkolati jellel: net.jogtar.hu/kresz

Ha a posztolónak volt érvényes parkolási matricája, és parkolása nem vétett a KRESZ ellen, akkor szerintem nem jogos a büntetés.

Ha a posztoló azt szeretné, hogy bármikor parkolhasson a lakása közelében, akkor vegyen vagy béreljen állandó, kizárólagos parkolóhelyet. Ha nem kapható, akkor a posztoló várjon, vagy költözzön el.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 18:38:07

@ptspts: "Ha a posztolónak volt érvényes parkolási matricája, és parkolása nem vétett a KRESZ ellen, akkor szerintem nem jogos a büntetés."

Ha nem vét a KRESZ ellen, akkor meg se büntetik. Micsoda relevancia, komoJan mondomm.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.01. 18:42:13

XIII-as Tóth Józsi meg nagy fütty, mert "csapata" 1 közteres, 1 parkolós, 1 polgiőr felállással kolbászol legtöbbet. Kivédhetetlen! :(

Sőt! Elmondanám a forgalommal szembeni parkolás is hasonló díjtételes. Jó ezt észben tartani. De más kerületiek is nyírják a lezserül parkolókat! Sünök is!!
Ez az új módi adományozásra!

dieter 2014.12.01. 18:44:45

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: Bevallom két dolog megzavart: a poszt elején található kép csak illusztráció, vélhetően még véletlenül sem ilyen van kihelyezve a büntetés helyszínén (ha mégis, akkor lsd a korábbi hsz-eim); valamint hogy Budapesten 9 óráig simán hajnal van, tehát 7 vagy 8 után, vagy a táblán jelölt időszakban megbüntethették jogosan (ha mégsincs kint időszakot jelölő tábla, akkor szintén a korábbi hsz-eim). És valóban, a közterületesek már vannak annyira rutinosok, hogy nem csak össze-vissza büntetgetnek (bár itt is ki lehet fogni egy bal lábbal kelő és/vagy hétfő reggel túl álmosan szándékosan vagy véletlen hibázó közterest)

2014.12.01. 18:55:47

@Trunkel: jó jó, de pont ez a felvételi követelmény a köztereseknél. minden gennyládát a megfelelő pozícióba !

gabors 2014.12.01. 19:00:23

@dieter: na persze minden lehetseges !!!

de mi halandok (veled ellentetben) csak azt vesszuk alapul amit a posztban a poszt-tolo (akit nagyon sajnalok amiert ilyen HULYE) kepes kommunikalni ....

mert meg az is lehetseges hogy a posztolo egy tavoli idegen vilagbol, a galaxis masik vegerol csoppent BP XIII. ker-be ezert van meglepve es kerdez hulyesegeket, ebben az esetben plane nagyon sajnalom :-)

Der Sün!! 2014.12.01. 19:06:57

@AtiSnatch:
Én a KRESZ-táblát salynálom!4!
Hámmé pont oda bökték le?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.01. 19:18:00

@dieter: Most nézem én is bakker, hogy ilyen tábla nincs is mint a poszt illusztrációs fotója! Rendesen mixelt.
A "talicskás ember" csak "várakozni tilos" egy csíkos táblával leledzik.
Méter korlátozás mindenképp dukál, hogy tudja a paraszt, hogy meddig tart a tábla hatálya.
Idő korlát nem minden esetben szükséges, (gyérebb forgalmas területen dívik) pl: (H-P-ig 8-17-ig)
A körúton való rakodást, anno rekonstrukciójakor, megtiltották és a rá merőleges kis utcák elejére helyezték át, hogy ne akadályozzák a főút forgalmát.
Itt pölö "csak" méter korlát van, mert pakolhatnak éjjel-nappal.
Fő lényeg még hogy a taligás táblának is van szabályzata a rakodókra, hogy CSAK folyamatos le és fel rakodásra lehet a területet használni, MAX 5 percig és a sofőr ne távozzon el gépmadarától.
No és csak "hivatásos" árú szállítók részére van fenntartva!
Arra nem érvényes a pálya, hogy Bandi bácsi cekkereit, rekeszeit pakolja ki-be személyverdából, hiába van a kispiszkos a multi mellett!

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.01. 19:31:44

@Der Sün!!: A KRESZ tábla hatályát a hígító és a vasfűrész oldja! :)

Szódásüvegtalpú szemüveges kollégám, nyáron faágakba rejtett roki táblát figyelt be, potom 50 ezerért a IX-ben.
Úgy hogy poszter ne ríííjjjjáááá!

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.01. 19:36:10

Kicsit off!
A Rudi taxissal haknizó, alkalmi Mikulás, ad áfás számlát miután lelépett a kölköktől és felvette a zsozsót?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 19:38:57

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: Azt se tudja senki. Aztán hisztiznek.
Nem az a kérdés, van-e értelme, hogy nem szabad, hanem hogy megbasznak érte.

dieter 2014.12.01. 19:47:28

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc:
Ez itt a lényeg, sokan nem tudják hogy pontosan hogyan is lehet ilyen helyen megállni vagy várakozni!
Az időkorlát tudtommal minden esetben kell, ezért ilyen helyen nyugodtan hagyhatom az autómat vasárnap este, ha a táblán pl munkanapokon 8-10 és 15-18 szerepel (persze ha hétfő reggel 8:00-ig gépkocsistól eltakarodok onnan)! És napközben is nyugodtan megállhatok ott mondjuk 17:30-kor, amíg 5 perc alatt a zasszony vesz 2 sört az italboltban. És akár otthagyhatom az járművet (ha fizetős akkor parkolójeggyel) a fenti példánál maradva 12:04-12:31 közt, míg megebédelek.

Der Sün!! 2014.12.01. 19:53:37

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc:
Az is lyó, de hatásossabb tőbül kitépni, akkó hamarabb gyógyul a helye!4!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.01. 20:01:06

@dieter: 5 perc alatt az asszony a boltban? Olyan asszony érdekelne.

Manyecska 2014.12.01. 20:40:48

le is lőhették volna..xddd

Manyecska 2014.12.01. 20:41:55

@ColT: thomas anders..rulez xd

Manyecska 2014.12.01. 20:50:03

Mâr elnézést de a huf meg hufnàgel közt milyen összefüggés vaj...?:-)

Aureliano Buendía 2014.12.01. 20:50:34

@Bikli néni: egy fél sarokkal odébb pl.
Hidd el, senkinek nem törik le a lába egy kis gyaloglástól.

A te logikád szerint akár még az esetleg a sarkon levő zebrára is parkolhatott volna. Vagy a járdára. Hisz reggel úgyis elmegy onnan.

Közterület. Tehát mindenkié. Szerintem neki sincs névre szóló parkolóhelye.

Manyecska 2014.12.01. 20:51:47

vaj lol xdd..szóval van.Van..??

Manyecska 2014.12.01. 20:55:50

@Aureliano Buendía: milyen finon is az egy csimótàt/bébihordozót cipelve omfg...volt hogy itt a fizetős parkolóban kellett megàllnom xd..ehh tényleg a legjobb a bicikli

Aureliano Buendía 2014.12.01. 21:04:12

„Vétségem pusztán annyi volt, hogy a sarkon lévő italkereskedés miatt (ahova kb havonta jön áru) egy három méteres részen ki van jelölve a rakodási terület -a rakodási területbe belelógott az autóm”

Tehát szabálytalanul parkoltál? Igen.

„mivel az adott utcában és környéken lehetetlen volt megállni a hétvégi helyfoglalók miatt vasárnap este!”

Tehát te mozgássérült vagy, aki nem tud egy sarkot gyalogolni. Sajnállak. De tényleg.
Ja, és te is hétvégi helyfoglaló vagy ezen az alapon. Mive, ha jól sejtem, nincs bérelt helyed (közterületen nem is lehet).

„Törvények ide-oda, hibáztam”.

Ennyi a lényeg. Hibáztál, elkaptak. Miért akarod elsunnyogni? Miért akarsz magyarázkodni, ahelyett, hogy gerinces lényként bevállalnád, hogy igen, jogos a büntetés. Miért kell a kibúvókat keresni? Légy végre jellemes, és ne maszatolj.
Te hibáztál, téged büntettek meg. Minek kezdesz magyarázkodni? Úgysem lehet. Nincs olyan, hogy törvények ide-oda.
Ha gyorshajtásért kapnak el, mivel próbálsz magyarázkodni? Hogy minden nap azon az úton vezetsz, legyen csak a fele a büntetés?

„de ez a lakásom utcájában a lakásommal szemben 10.000 Ft nem túlzás?!” a parkolási bírság mióta lakcímtől való távolság függvénye? Ha majd Sopronban parkolsz tilosban, akkor magadtól befizetsz inkább 100.000,- forintot önként, arra való hivatkozással, hogy nagyon messze laksz onnan?

Bélám, gondolkodj.

Aureliano Buendía 2014.12.01. 21:05:57

@Manyecska /kűdtem levélt!/: eccő engem is szeretkeztek meg egy tízesre, tanulópénz, befizettem. Ez ilyen.

Bikli néni 2014.12.01. 21:06:58

@Aureliano Buendía: Már visszakőtöztem vidékre, de anno dolgoztam a XIII. kerületben, és bár nincs a kisujjamban minden utcája, de azt tudom, hogy ott kiba nehéz parkolóhelyet találni. A poszt azt írja, abban az utcában akart leparkolni, ahol lakik. Én ebből azt szűrtem le, hogy nem feltétlenül ragaszkodott volna ahhoz, hogy a háza előtt tegye le a verdát, de valószínűleg a közelben se volt hely, bár ezt nem tudhatjuk. Jó volna, ha a poszter megszólalna, bár ennyi oltás után nyilván nem fog.
A gyaloglással nincs nekem se bajom, ne forgasd ki a szavaimat.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.12.01. 21:08:41

HILDA!

Hilda!

Kérlek:
1. Lead, sztori, szavazás!
2. Ezt a szavazóokádékot felejtsd el, válassz másikat, hacsak nem a fizetésed múlik rajta!

Nagyon köszönöm. Tényleg kikészít :)

Bikli néni 2014.12.01. 21:13:06

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Nálunk a bevásárlóközpont tetőparkolójában van felfestve jól láthatóan 2-3 családos parkolóhely, közvetlenül a rokihelyek mellett (a helymaximálás elve szerint egyedül oda fér be úgy kocsi, hogy egy ajtónyitásnyi hely maradjon a másik autó mellett, hát mindenki oda pofátlankodik be). Soha a büdös életben nem sikerült még oda beparkolnom, mikor a deddel mentem, mert mindig valami batár dög parkolt ott. És a kisgyerekes autót még a rokis autónál is könnyebb azonosítani, mert ha matrica nincs is mindegyiken, azért a gyerekülés megléte vagy hiánya árulkodik arról, jogosan vette-e igénybe a kiemelt parkolóhelyet. Szórakozásból be szoktam lesni az ott parkoló kocsikba, egy kivételével még soha, egyikben se volt gyerekülés.

ptspts 2014.12.01. 21:14:15

@ColT:

> Ha nem vét a KRESZ ellen, akkor meg se büntetik.

Általában, egyértelmű esetben. De lehetnek véleménykülönbségek, és az ellenőr is hibázhat. Majd a bíróság kimondja, ha eljut odáig.

> Micsoda relevancia,

Ezt mire írtad? Mi nem releváns számodra, milyen szempontból?

Aureliano Buendía 2014.12.01. 21:31:06

@Bikli néni: nekem jelenleg IS oda szól a parkolási engedélyem az 1-es körzetbe, tudom jól, milyen ott a parkolási helyzet. Néha valóban nehéz parkolóhelyet kapni, ilyenkor jön a kőrözés, vagy pedig a gyaloglás. Én sem szeretem, ha nem kapok ott helyet, ahol szoktam parkolni, de mivel nem az enyém az utca, állok máshova. Nem olyan nagy kaland.
Az, hogy ő abban az utcában szeretett volna leparkolni, a történet szempontjából nem releváns. Az viszont igen, hogy annak ellenére állt meg, hogy az szabálytalan. Ha pedig egy álmatlanságban szenvedő közteres pont arra jár, akkor így járt. Mondom: a gyaloglásba még senki nem halt bele szerintem. És olcsóbb is, mint a bírság.

A posztoló pontosan tudta, hogy szabálytalan volt, de szerette volna/szeretné elsumákolni. És pont ez a baj, nemcsak vele, hanem úgy általában az emberekkel. Jelesül az, hogy nem akarják vállalni a döntéseik következményét, kibúvókat keresnek, hogy önmagukat felmentsék. Bezzeg, ha más parkolt volna oda, a posztoló nagy eséllyel azon dühöngött volna, hogy ilyenkor bezzeg sehol egy közteres.

Idézlek: „... de azért megkérdezném itt a többieket, akik oltják, hogy ők hova a bánatba álltak volna vasárnap este a kocsijukkal (valószínűleg hazaérkezett valahonnan), ha sehol nem volt máshol hely?”.
A válaszom: odébb.
A te soraidból pedig pont az jön le, hogy felmentenéd őt. Vasárnap volt, este vol, nem volt más hely. Nosza, parkoljon akkor tilosban.

Én csak a gondolatmeneted folytattam, nem a szavaidat forgattam ki.

Idézem a posztolót is:
„Törvények ide-oda”

WTF?

EzWokEn · http://www.puruttya.hu/ 2014.12.01. 21:45:12

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Biztos egy f*sz leszek most, de most azért mert neked gyereked van, már ki kell nyalni a seggedet!? Persze buszon lehetek méltányosabb és ha ülök átadom a helyemet (mondjuk 1. nem buszozok 2. ha mégis, akkor szinte sosem ülök le, pláne nem az agyontömött buszon), de parkolásnál - mert van Baby On Board matricád!? O.o
Szép dolog a gyerekvállalás meg minden, de miért hiszi minden picsa, hogy ha gyereke van, akkor bármit megtehet / megkaphat / soronkívül elintézhet mindent!? És nem 1-1 esetekre gondolok, hanem állandóakra...

EzWokEn · http://www.puruttya.hu/ 2014.12.01. 21:46:45

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Biztos egy f*sz leszek most, de most azért mert neked gyereked van, már ki kell nyalni a seggedet!? Persze buszon lehetek méltányosabb és ha ülök átadom a helyemet (mondjuk 1. nem buszozok 2. ha mégis, akkor szinte sosem ülök le, pláne nem az agyontömött buszon), de parkolásnál - mert van Baby On Board matricád!? O.o
Szép dolog a gyerekvállalás meg minden, de miért hiszi minden picsa, hogy ha gyereke van, akkor bármit megtehet / megkaphat / soronkívül elintézhet mindent!? És nem 1-1 esetekre gondolok, hanem állandóakra...

Bikli néni 2014.12.01. 21:56:58

@Aureliano Buendía: Nem mentem fel a posztolót, tényleg hazardírozott azzal, hogy tilosban parkolt (még akkor is, ha biztos volt benne, hogy vasárnap éjjel oda nem állnak be rakodni), szóval így járt. Én se vekengenék a homáron (csak magamban), ha itt nálunk elkapna a rendőr gyorshajtásért, mert b*sztam figyelembe venni a lakott területen kívüli főúton a kint felejtett 40-es + ideiglenes villanyrendőr táblákat, mert arra járok minden nap és tudom, hogy hetekkel ezelőtt dolguk végeztével elhúztak onnan a munkások, tehát nincs ok az extra lassításra.
Csupán eljátszottam azzal a gondolattal, hogy mi van akkor, ha mondjuk 1 km2-es körzetben tényleg SEHOL nincs parkolóhely. (Nem állítom, hogy ez történt, csak megkérdem, mi lett volna, ha, mekkora az a táv, amit még ésszerű legyalogolni.)

Azt viszont - és ezt már nem erre a konkrét esetre mondom, hanem általában - nagy parasztságnak tartom, hogy ha valaki vélt vagy valós igazának tudatában akarna föjjebbezni vagy méltányosságot kérni, akkor befenyítik a bírság megduplázásával, és tekintve, hogy egy bírság kb. 5000-300000 (ex has) forint között mozog, még azzal se lehet magyarázni ezt, hogy ez az eljárás költsége, mert ez bullshit (lásd nemrégiben a totalcaron megjelent, láthatatlan rokihelyre parkolós esetet). Ez a szabály egyértelműen arra próbál játszani, hogy akit - akár jogosan, akár nem - megbüntettek, az kussoljon és fizessen, ettől pedig a gyomrom forog. Még egyszer mondom, ez nem erre a posztra vonatkozó véleményem.

Bikli néni 2014.12.01. 21:59:47

Mondjuk most kapcsolok. Vasárnapról hétfőre virradóan, egyáltalán éjjel dolgoznak a közteresek? Ezt jó tudni... mondjuk tudomásom szerint még életemben nem parkoltam tilosban, de én eddig abban voltam, hogy ha lejár a fizetős parkolás ideje, elhúznak haza ők is.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.12.01. 22:08:15

@Homár Hilda: Az a baj, hogy a jobb szavazógépek úgy működnek, hogy rákattintasz a választani kívánt jelölőre és ezzel kész is. Kiírja az eredményt, opcionálisan megköszöni, hogy hozzányúltál.
Nos ez nem olyan, ellenben rákattintasz, nem írja ki, hogy milyen az aktuális állás, elvisz az oldalról és még vissza sem tudsz térni rá, csak ha betöltöd újra onnan, ahonnan eredetileg odamentél.
Tehát shit.

Vagy én vagyok nagyon béna, vagy nekem van csak windows 3.1 és internet explorer 4.0.

Ezek lehetnek ;)

Megértésed köszönöm szépen!

Bikli néni 2014.12.01. 22:09:56

@EzWokEn: Én se szeretem az olyan anyákokat, akik "kisgyerekkel vagyok" felkiáltással maguknak vindikálnak mindenféle előjogot, de mint szintén kisgyerekes anya, azért picit Manyecska védelmére kelnék. Egy gyerekkel kicsit más a közlekedés, mint nélküle. Ott kell a hely, hogy kivedd a gyereket, a hordozót, a babakocsit, vagy mondjuk hordozod, és akkor nagyon nem mindegy, hol parkolsz le... (nem véletlenül találták ki a fentebb is említett családos parkolóhelyeket).

Szerintem ő se úgy értette, hogy ha kint van a Baby on board, akkor neki mindent szabad, hanem valószínűleg úgy, hogy a közteresnek is leeshetett, hogy a gyerekorvosnál nem szórakozásból van bent, és nyilván a kettő közt látott némi kényszerű összefüggést.

Aureliano Buendía 2014.12.01. 22:14:30

@Bikli néni: azok sosem pihennek:)
Én egyszer parkoltam tilosban, 10 pénzem bánta, igazából fej vagy írást játszottam. Nem jött be. És ennyi.

dieter 2014.12.01. 22:15:34

@Aureliano Buendía: @Bikli néni: Ezt próbáltam eddig is magyarázni, hogy a várakozni tilos tábla alatt lévő kijelölt rakodóhelyre utaló kiegészítő táblán szerepelnie KELL (megnéztem) annak az időszaknak amikor a tilalom fennáll. Ami pedig vélhetően nem vasárnap este. Tehát a posztoló nem állt meg tilosban vasárnap este, csak másnap reggel inkább szundizott, és nem parkolt el a megadott időre. Ekkor kaphatott csak büntit.

Aureliano Buendía 2014.12.01. 22:21:23

@Bikli néni: de a posztoló vekereg. Épp csak a terhes, tolókocsis guppi maradt ki a történetből:)

Kurvasok helyen marad kint tábla, igyekszem nem rutinból vezetni, némi ráhagyással persze:)

Elhiszem, hogy szar érzés, ha minden parkolóhely foglalt, de akkor megyek egy kört a tömb körül, olyan nincs, hogy az összes hely foglalt. De pl. a vasárnap esték itt is gázosak. Ám még senkit nem láttam összerogyni az utcán, mert 300 métert kellett sétálnia.

Nem tudom, hol történt az eset, én arra tippelnék, hogy a Dráva utca-Szt. István krt. közötti részen inkább, onnan kifelé inkább a lakótelep a jellemző, ott meg azért pl. a Vizafogó lakótelepen sok hely van este is.

Szerintem a bírság azért duplázódik, mert az, hogy megfellebbezed, nem halasztó hatályú, és mivel nem fizeted be a megadott határidőig, automatikusan átalakul bírsággá. Ami már más tarifa.

De azért lássuk be: a nem-kaptam-máshol-helyet-a-házunk-előtt című indoklás nem nagyon állná meg a helyét:D

Aureliano Buendía 2014.12.01. 22:24:57

@dieter: mivel nem tudjuk, hol történt az attak, így elég nehéz lenne látatlanban nyilatkozni szerintem.
Most ezért nem fogom szétsztítvjúzni Angyalföldet.

Bikli néni 2014.12.01. 23:11:51

@Aureliano Buendía: Nem tudok ellenérvet felhozni :) Mondjuk nekem a XIII. kerületről az ilyen Visegrádi utca és környéke ugrik be, a lakótelepi részét annyira nem ösmerem.
Egyébként élek a gyanúval, hogy az történhetett, amit @dieter: írt.

Egyébként még az jutott eszembe, hogy a poszter ugye rendelkezik valami parkolókártyával. Nem lehet, hogy azért nem akart átmenni másik utcába, mert ez a kártyája csakis kizárólag az X utcába szólt, ahol lakik? És mondjuk ő is tudta, hogy nem fog reggel 8 előtt lelépni onnan, áruszállítás meg tudomása szerint aznap nincs, szóval akár ezért se akarhatott átmenni másik utcába, ahol jó eséllyel fizetni kellett volna már hétfő reggeltől a parkírozásért.
Mondjuk a vége ugyanaz: kockáztatott, bebukta.

Manyecska 2014.12.02. 02:22:25

@EzWokEn: nem fasz vagy csak orbitàlis seggfej hol írtam ezt??? bikli néni jól írja.

Manyecska 2014.12.02. 02:27:52

ennek is az anyjân volt a matrica LOL omfg.

Manyecska 2014.12.02. 02:31:42

@EzWokEn: a matriccca azér van mert àltalâban a zemberek nagy része normâlis kivéve a babafób sz idiótàkat de jobb ha nem szaporodik ellenben xddd tehàt tudod belénk is jóttek màr

Manyecska 2014.12.02. 02:45:21

@EzWokEn: sza futottak màr belénk is kocsival àllò helyzetben mer elbambult ....épp terhes bocsànat vemhes voltam irâny rögtön a doki...akkor màr hetedikk hónapban voltak..màr nem Július...voltam értsd erösen làtszódott rajtam a megkefélt àllapot.sza ha a gyerekúlésben lett volna akkor a bébi tuti kitekerem a fószer myakàt. ha màr csak kettővel kevesebb idióta nem tapad rà jaszkari mòdon a hâtsómra màr megérte. mondjuk gyorsulàsi versenyt màr tartottam a zöldnél de azt élvezte a gyetek xd

Manyecska 2014.12.02. 02:55:09

@Bikli néni: nem én csak. azt mondtam talàn azért nem büntetett szénné mert összefüggést vélt felfedezni ami zsír...:-) ..és a bànat figyelte a tàblàt.eccer mondjuk kifakadtam a régi ikarus buszon hogy ott àll a sok birka és nyugodtan nézi ahogy a b.nagy kocsit nem tudom lerakni leszàllàs közben..nehogy bémeg megizzadjon.az egy főre eső bunkók szàma télleg kettő.

Manyecska 2014.12.02. 03:02:10

@Bikli néni: ja a kicsike màr. 180 centi magas.minden köcsögöt lever.xd alkalmasint..nem féltem őt.:-):-) és elnézést az offért stb nem àllt szàndékomban..csakhàt..

Manyecska 2014.12.02. 03:06:34

claudia milyen frappànsan oldotta meg igaz két év böri fenyegette....rokikàrtyàval..na az a lol nem az ha bübcsikével beelőznek.mellesleg akkor mivan nagy cucc omfg kérem taccsoljon ki.

Manyecska 2014.12.02. 03:13:13

nade poszter eleve fizet x forintot a parkolàsért xdd ez benne a szopcsa..xd ..volt egy ismim aki pont ezért festett fel a hâz előtt .körúton..sajàt helyet!! màr sokadjâra bsztâk meg azt ideges lett.:-):-)

ebella 2014.12.02. 04:34:41

Ez rendben van így. Aki szarik a szabályokra, az az embertársaira szarik és büntetést érdemel.

Fazakas László 2014.12.02. 04:52:51

@killertom24:

NAGY IGAZSÁG!
Ráadásul azért a pénzért nem őrzik, de még csak le se mossák a kocsit!
Tehát jogi fogalmazásában véve ezt az egész parkolásos dolgot, a kategória büntető-törvénykönyvi megnevezése:
MUNKA NÉLKÜL SZERZETT JÖVEDELEM!
Az állam és a kormány helyében én az ilyen dolgot az összes parkolótársaság rovására minimum 90%-os adóval sújtanám!
Aztán azok vagy megszünnek, vagy nem ...

Érdekes de Szlovákiában sokkal hamarabb rájöttek, sehogyan sem jó eladni (vagy bérbeadni) azt a közös területet, melynek a nevében már eleve benne van, hogy az bizony a közé - vagyis -
KÖZTERÜLET!

Fazakas László 2014.12.02. 05:02:12

@Bikli néni:

Engem büntettek meg egyszer rokis helyen 3/4 10 után.
Normális ember azt hinné, ezek a köcsög közteresek csak munkaidőben dolgoznak, de lehetséges az, akkora náluk a kaszálás ebben a parkolásos-szabálytalan megállásos buliban, hogy már 3 műszakoznak!
Mindenesetre amikor bementem a köcsögökhöz reklamálni mindezért, az volt rá a válaszuk -
a KRESZ éjszaka is KRESZ!
És ebben (sajnos) igazuk van. Mit tehettem? Fizettem.
És átkozom ezt a mocskos tolvajbandát azóta is, a példaképem Szlovákia, ahol ilyen lehúzós-technikákkal nem tizedelik és dézsmázzák meg az autósokat.

lófüle elemér 2014.12.02. 05:47:46

"... hétvégi helyfoglalók... "

Pont mint te.
Nagy gyökér vagy.

lófüle elemér 2014.12.02. 05:53:00

"Baby on Board matrica "

Akinek nagy Magyarország matrica van fenn, annak mi jár? (A röhögésről ne beszéljünk ha francia autóra teszi ki az állatja)
CASCO matrica CSAO-ra alakítva mit ér?
Donald kacsa?
Kukucskáló szem mennyit ér?

A kutyát nem érdekli mit ragasztasz fel, inkább a KRESZ-re fordítsd az energiád.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.12.02. 07:46:31

@Freddy a Krüger:
A nap -ha nem a hét- kommentje! ,, Gyengélkedő Szellemi Karonülők Virtuális Nappali Melegedője" :-)

@dieter: Élükön a prosztolóval.

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Azzal ingyen lehet parkolni? Jó ezt tudni!

@Bikli néni: Én a rokkantaknak fenntartott parkolóba álltam volna be, hogy a szefós prosztolónak ne jusson hely!

@Troppauer_Hümér: Van. És pont ide írogat. Mint én.

@ptspts: Ez az! etesd!

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: Szifonszemű vigyázzon, ha nem éát rendesen, még villamossal is találkozhat a nagy pesti utczán!

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.12.02. 08:06:23

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Hufnágel Pisti leginkább forintban (HUF) kapta a fizetését. én is szoktam Hufnágelként feloldani az oda nem illő HUF ,,rövidítést".

Babymatricásak gyakorta elfelejtenek vezetni. Úgy bevágnak az ember elé ,, a semmiből" mintha a körúton akarnának véget vetni a túlhordásos állapotnak. No, meg a zebrán is tesznek a más kölykére, ő fiatal ANYUKA, aki az oviba igyekszik. Sajna, nem tanulni. (Igen ovi utcájában lakom.)@Fazakas László:

@Bikli néni: Há' lebbezzen föl! Ki tartja vissza?! A törvény nem, azt látjuk...
(Azért a bíróság előtt nem parkoljon zebrára, rokihelyre, mert oda az érvelése!)

@dieter: Nem állt meg tilosban, csak odateleportált a verda. Nyilván piréz jedi a prosztoló.

@Aureliano Buendía:nem Újlipócia, Márcsak a jog előtti egyenlőtlenség okán kérdem?

@Fazakas László: A rokik délután 16, az autik, és szefók 17, a vakok 18, míg a siketek 20 óra után gyógyulnak meg. Reggel 6, 7, és 8 órakor lesznek újra fogyik. Mi?

@lófüle elemér: Keresztény halacska! Van olyan keresztyén ismerősöm, aki azért nem teszi ki, mert bevallottan elnehezedik néha a jobb lába, így nem tarja magát méltónak a hirdetésre...

Netuddki. 2014.12.02. 08:33:15

Mi a faszom ez a szavazás?

telkoe 2014.12.02. 08:39:15

@Fazakas László: Normalis ember azt hinne hogy meg a hozzad hasonlo buta suttyo is felfogja miert van odafestve a rokkanthely. Ha meg nem erted, akkor ott a birsag, ahogy macskanak sem magyarazzak miert ne a szobaba szarjon hanem beleverik az orrat es elobb-utobb rajon hogy mit nem kellene csinalni.

Jogaszkodast meg ne eroltetsd, mert csak meg jobban latszik hogy mennyire ostoba vagy.

zooDoo 2014.12.02. 08:41:47

A minimálbér 10%-a a büntetés. Arányosan kéne büntetni, de hát a sok panel prolinak a nyilvános kivégzés lenne megfelelő elégtétel.

Taxomükke (UK) 2014.12.02. 08:47:32

A szóismétlés miatt még külön megbüntetném tízezerre.

sarostehen 2014.12.02. 08:58:39

@Bikli néni: Azért mert családos nem feltétlen kisgyerek. Tudod 10-12 éves gyerek is gyerek, és attól a család család marad. És az ekkora gyereknek 99% hogy már nem kell gyerekülés. Sehol nincs kitéve hogy csak x éves gyerekig.

_krampampuli_ 2014.12.02. 09:17:54

"Csupán eljátszottam azzal a gondolattal, hogy mi van akkor, ha mondjuk 1 km2-es körzetben tényleg SEHOL nincs parkolóhely. (Nem állítom, hogy ez történt, csak megkérdem, mi lett volna, ha, mekkora az a táv, amit még ésszerű legyalogolni.)"
Ugyan már... Ezen szerintem kár rágódni. Tegyük fel, hogy valaki a posztoló előtt már beállt erre a tiltott helyre, tehát már szabálytalan hely sem állt volna rendelkezésre, akkor ugyan mi lett volna? Köröz reggelig, de akkor sem gyalogol? Vagy beáll egy útkereszteződésbe???

Ugyan nem a fővárosban élek, de ahol lakom, ott is időnként durván nehéz szabályos parkolóhelyet találni. Azt választottam, hogy egy igen olcsó használt autót vettem, és több, mint a duplájáért hozzá egy garázst is, egészen közel a lakásomhoz. Jobb ez így nekem...

telkoe 2014.12.02. 09:48:51

@_krampampuli_: Köröz reggelig, de akkor sem gyalogol? Vagy beáll egy útkereszteződésbe???

Van eleg sotetke egyszeruke aki beall egy kapubejaroba, garazsbejaroba, parkba, rokkantparkoloba ahol eppen befer mert ez neki jar. Annyi esze az ilyen egysegsugaruaknak nincs hogy rajojjenek hogy a) fizet a kozeli parkolasert vagy b) nem jar autoval.

Amikor veletlenul kap egy buntetest akkor telenyafogja a vilagot es ertetlenkedik.

ebella 2014.12.02. 10:05:34

@Fazakas László: Ja. Egyszer mentünk tóciában, a határtól nem messze. A főút kanyarodott (sehol egy kereszteződés), mi nem jeleztünk, mert nálunk nem kell, de náluk akkor kellett. Mi voltunk a tizedik magyar autó akiket sorba állítottak. Mindenki fizette mint a katonatiszt. Nem, nem lehúzósak a tótok. áááá

joska61 2014.12.02. 10:11:40

"Törvények ide-oda, hibáztam, de ez a lakásom utcájában a lakásommal szemben 10.000 Ft nem túlzás?!" Nem. Ezt tanulópénznek hívják.

fda 2014.12.02. 10:15:27

Tényleg van olyan nagyvárosi, belvárosi bolt, ahova havonta egyszer jön áru?

(Szerintem az ilyen ellen úgy kell védekezni, hogy nem lakik az ember olyan túlzsúfolt helyen, ahol a saját háza előtt nem állhat meg normálisan. Vagy ha ilyen helyen lakik, akkor be kell tartani a szabályokat. A sok dög autótól moccanni sem lehet a belvárosokban, valahol érthető, hogy akinek ez a dolga, nem mérlegeli, hogy csak félig lóg oda, és biztos ott lakik és biztos nem talált helyet, hanem ráteszi a csekket, hogy legközelebb tartsa be ő is a szabályt. Emellett személyesen sajnálom a posztírót, hogy ilyen körülmények között kell élnie. Ez azonban az ő választása, annak előnyeivel (minden közel van) és hátrányaival (zsúfoltság) együtt.)

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.12.02. 10:20:21

@_krampampuli_: Akkor IJ. Azért mert nincs parkolóhely attól még nem lehet megállni sem az út közepén, sem tiltott helyen sem a járdán .. stb.

fda 2014.12.02. 10:23:47

Az vegyen autót, aki tudja hol tartani.

Nekem is van, és építettem hozzá garázst.

Zsiráfot, motort és csónakot nem veszek, bár szeretnék ilyeneket, de azt nem tudnám hova tenni, ezért lemondok róluk.

Az egyszerűen nem jó hely egy milliós értékű használati tárgynak, hogy az utcán betolakszok valami kutyaszaros helyre, félig elállom a járdát, félig letaposom a füvet, félig rálógok a rakodási területre, mindezért még napi szinten fizetek is. Aki csak így tud autót tartani, az ne tartson autót!!!

Be kellene vezetni, hogy autót az tarthasson, aki fel tud mutatni saját tulajdonú vagy tartósan bérelt garázst vagy parkolóhelyet a lakása körül, ahol tartósan tárolhatja a tonnás cuccát. Az utcai szabad parkolóhelyek pedig megmaradhatnának értelmes célokra: vendéglátogatás, betegszállítás, bevásárlás, kirándulás.

szita szita péntek 2014.12.02. 10:34:27

Sok-e a 10k? Hmmm... Azt kell mondjam, hogy a hazai büntetési tételek mellett a olcsón megúszta a poster.

Ha viszont arra gondolok, hogy 3k bünti esetén SEM állna még egyszer le úgy, hogy rálógjon a tiltott területre - nos akkor sok.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 10:42:14

@szita szita péntek: "olcsón megúszta a poster"

A posztoló egy kretén. A kétezer forintos parkolási bírsággal keveri, azért sokallja.

dzsaszper 2014.12.02. 10:47:39

Ha jól értem nincs kiegészító tábla hogy mikortól meddig rakodási terület...

Nos, érdekes lehet megpróbálkozni egy méltényossági kérelemmel, elismerve a hibát. Marha idegesítő, ha az ember fáradtan hazaesik és még vadászhat parkolóhelyre akár több sarokra az otthonától...

@szita szita péntek: egyetértek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.02. 10:47:46

@ptspts: Az a baj, hogy az ellenőr ritkábban hibázik, mint azt hiszik, sajnos.
A KRESZ meg nem véleményalapú.

Relevancia meg, magácska szidogatja itt a fröcsögőket, de a magácska kommentje sem releváns a témához tehát ne offoljál vaze :P

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 10:57:15

@fda: "Zsiráfot, motort és csónakot nem veszek, bár szeretnék ilyeneket, de azt nem tudnám hova tenni"

:))

"autót az tarthasson, aki fel tud mutatni saját tulajdonú vagy tartósan bérelt garázst"

Japánban csak így tudsz autót venni.

szita szita péntek 2014.12.02. 11:00:48

@fda: "Zsiráfot, motort és csónakot nem veszek, bár szeretnék ilyeneket" - No azért az sem elhanyagolható, hogy valszeg nincs szükséged zsiráfra, motorcsónakra napi rendszerességgel - urambocsá a munkádhoz...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 11:18:39

@ColT: "5 perc alatt az asszony a boltban? Olyan asszony érdekelne."

:)) Ma már röhögtem, de ekkorát még nem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 11:21:57

@Aureliano Buendía: "zebrára is parkolhatott volna. Vagy a járdára. Hisz reggel úgyis elmegy onnan."

A XIII. kerületben én egy buszmegállóba szoktam 23 és 4 között. Különben tényleg csak egy kilométerre tudnék megállni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 11:27:59

@Bikli néni: "dolgoznak a közteresek? ... ha lejár a fizetős parkolás ideje, elhúznak haza ők is."

A parkolóőr csak a fizetős parkolás idejében dolgozik. A közteres nem, mivel neki semmi köze a fizetős parkoláshoz.

Csigorin 2014.12.02. 11:28:59

@Fazakas László: "MUNKA NÉLKÜL SZERZETT JÖVEDELEM!"

Mivel amiota kapitalizmus van, nem csak MUNKA hanem TOKE reven is lehet jovedelmet szerezni.
Pusztan azon okbol hogy birtokolsz valamit, es ezt mas igenybeveszi.

Szar dolog, de igy van.

fda 2014.12.02. 11:42:07

@szita szita péntek: Ha munkához kell az autó (ahogyan egymillió budapesti ezzel próbálja a sajátját megindokolni) akkor különösen igaz, hogy a vállalkozás gazdálkodjon ki egy telephelyet annak a munkakocsinak. Nem ám a csomagtartóban tárolja az összes, munkához szükséges szerszámot, nyersanyagot, munkaruhát, gépet...
Miféle gagyi, autót igénylő vállalkozás az, akinek nem futja egy garázsra?
A fenti ötletemet, miszerint csak saját parkolóval lehessen autót tartani, elsőként épp a vállalkozások tulajdonában álló kis- és nagyteherautókkal, és természetesen a személygépjárművekkel kezdeném.

Az autó nem "munkához kell" attól, hogy valaki lusta reggel a munkahelyére biciklizni vagy buszozni, inkább a belvárosi dugóban szarakodik mindenki örömére.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 11:45:04

@Csigorin: "TOKE reven is lehet jovedelmet szerezni"

Aki a TÖKE révén szerezj jövedelmet, az a férfi pornószínész, meg a dzsigoló.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.12.02. 11:55:11

Bocs, ha már valaki írta volna:
a posztolónak nincs igaza.

ptspts 2014.12.02. 12:12:00

@ColT:

> Az a baj, hogy az ellenőr ritkábban hibázik, mint azt hiszik, sajnos.

Érdekes lenne erről ebben a témában megismerni az adatokat: mennyit hibázik egyértelműen, mennyi a vitatott eset, és az emberek mennyit hisznek. Én úgy tippelem, hogy az ellenőrt annál inkább jutalmazza a munkaadója, minél több szabálytalanságot észrevesz. Tehát a saját érdeke egy nem egyértelmű esetben a szabálytalanság felé hajlik.

> A KRESZ meg nem véleményalapú.

Szerintem minden jogszabály véleményalapú, és az is le van írva, hogy melyik bíróság véleménye a mérvadó. Illusztrációképpen idézek a KRESZ-ből: ,,Járművel a forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak, továbbá az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének, az útburkolat minőségének és állapotának) megfelelően kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra.''. Az, hogy ez egy konkrét esetben megtörtént-e, vélemény kérdése. Egyes rendőrök, bírók stb. úgy vélekedhetnek, hogy 55 km/h túl gyors volt az adott viszonyokhoz képest, mások úgy vélekedhetnek, hogy ez még megfelelő volt.

> Relevancia meg, magácska szidogatja itt a fröcsögőket, de a magácska kommentje sem releváns a témához tehát ne offoljál vaze :P

Kérlek, idézd be az első hozzászólásomból azt a részt, ami szerinted nem releváns a témához, és indokold meg, hogy szerinted miért nem releváns. Mindaddig, amíg ez meg nem történik, úgy veszem, hogy egyetértünk abban, hogy az első hozzászólásom minden mondata releváns volt.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.02. 12:25:17

"Keresztény halacska"
Na meg a búvár kund abigél ragacs.

Ez a csúnya hely a H.Gy. > Garam sarok.
Vasárnap odaestél, hetfőn + bebubukáltad, elvakaróztad.
Mert reggel 8-tól már nem a tied a pálya.
Kicsi odább van azé hely! Hej! Tudom ;)
@Aureliano Buendía is biztosan tuggya mint minden földi :)

A megátalkodott közteres nem a Baba téren pihen, hanem keresi a pörgős helyeket, mert vadász ő is.
Balekra.

szita szita péntek 2014.12.02. 13:47:29

@fda: "Az autó nem "munkához kell" attól, hogy valaki lusta reggel a munkahelyére biciklizni vagy buszozni, inkább a belvárosi dugóban szarakodik mindenki örömére. "

Zseniális. Értem amit mondasz, és igen, van benne igazság - ám a szűklátókörűséged is nyilvánvaló. Szerinted olyan ritka élethelyzet az, hogy az egyik gyereket reggel oviba, másikat suliba kell ellogisztikázni el kell menni dolgozni, majd a munkaidő végén _időben_ megejteni ugyanezt visszafelé? Ez nem egy extrém élethelyzet és még számtalan hasonló lehet. Röhögve elképzelhetőnek tartom, hogy egy ilyen utat (nyilván távolság függő) napi 1 órával (vagy még többel) több idő abszolválni tömegközlekedéssel - ami könnyedén elegendő lehet ahhoz, hogy ne tudd ellátni a feladataidat egész egyszerűen azért mert nem érsz oda időben. (Ha mindegyik úthoz csak egy buszra kell várni csak 5 percet, az önmagában fél óra.) Az is biztos, hogy egy valamiből nem lesz senkinek több soha: időből. Évi +300 óra utazásra? Az évente kb. 2 hónap teljes munkaidős meló! ... pfff... Igen is megértem azokat, akik kocsival járnak nagyvárosban is. Az a sok-sok kocsi, mind-mind egy egyéni döntés eredménye és ennyien egyszerűen nem akarhatnak rosszat maguknak!

Freddy a Krüger 2014.12.02. 14:31:00

@Fazakas László:
Teljesen igazuk volt, te faszkalap.

@fda:
Áruld már el, mi a pöcsömnek képzeled magad, hogy így eldöntöd, kinek legyen autója, meg kinek nem? Akinek van, a belvárosban hol építsen, vagy béreljen garázst, te ultrakretén?

fda 2014.12.02. 14:47:05

@szita szita péntek: A gyerekcipelés ismerős, én is csinálom kettővel.

Azért az idő-veszteség számításhoz érdemes azt is figyelembe venned, hogy a nagyvárosokban bizony nem nulla ideig tart A-ból B-be teleportálni autóval sem. Én a budapesti barátaimtól valahogy a panaszt hallom, hogy minden mindenhol milyen lassú.

Arról a havi 50-80 ezerről, amibe az autó napi szintű használata kerül, ne is beszéljünk, hogy ki, mennyi idő alatt keresi meg. Az átlag magyar például bazi sok idő alatt, hiszen ez az átlagfizetés fele-harmada...

fda 2014.12.02. 15:14:44

@Freddy a Krüger: A magyarázatot lásd fentebb, a zsiráfos és motorcsónakos példámnál.

Bárhogy szeretnék, helikopterem sem lehet, mert nincs hova tenni. Pontosabban lehet, csak ahhoz ki kell költözni a belvárosból. Meg 8 méteres szekrénysort sem vehetek, ha nem fér be a szobába, nem tarthatom az utcán.

Ha valaki olyan helyen vett lakást, ahol nem lehet hova tenni egy autót, akkor nem kell autót venni, vagy valahol messzebb kell tartani.

Az biztos nem megoldás, hogy naponta kínlódni a parkolással. Én biztos nem csinálnám, aki meg csinálja, az ne csodálkozzon, ha megbüntetik ha tiltott helyre áll!

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:19:06

@Fée verte: de az, Újkib... izé, Újlipócia, csak én a Zeccerűség kedvéért Angyalföldként hivatkoztam ráLYa.

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:23:56

@szita szita péntek: ha háromezer lett volna a bünti, akkor is picsogna a posztoló.

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:27:17

@dzsaszper: akkor vagy korábban próbál hazamenni, vagy vadászik.

Ez van, ha adott környéken több az autó, mint a hely. Indul az össznépi társasjáték, olyan ez, mint mikor mindig egyel kevesebb szék körül járkálnak az emberek zenére, és mikor elhallgat, le kell ülni. Valaki mindig seggre esik.

és mégis mi lenne a méltányossági kérelem alapja? Hogy lusta volt +200 métert gyalogolni?

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:28:59

@szita szita péntek: a pesti autósok java részének sem. Csak kényelmesebb a dugóban araszolni munkába menet, onnan jövet, mint a villamosból nézni a dugóban araszolókat.

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:31:35

@atpijkamo: nem tudom, melyik részln laksz.
Én Újlipótba, a Nyugati környékére szoktam menni autóval néha, ez jellemzően napközben van, mikor a jómunkásemberek elmentek otthonról, de a helyüket elfoglalták a környéken dolgozók/ügyintézők.

Nem tudom, melyik csoportban van több autó, de eddig kb. 2x tettem egy kört a Katona József-Kresz Géza környékén, amúgy azért mindig kapok helyet. Max 200 méterrel többet kell sétálnom. Nabumm.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 17:38:13

@Aureliano Buendía: "mi lenne a méltányossági kérelem alapja?"

Ezt könnyen megmondom: szellemi korlátozott.

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:38:16

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: sanszos, hogy ez lehet a hely, akkor tényleg 8 után ébredt a koma.
Párszor sétáltam haza részegen pl. a Visegrádi utcában, szerintem azon a részen ott mindig akad pár hely.

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:40:45

@szita szita péntek: persze, van ilyen is, de ha figyelmesen nézelődsz, az autósok java egyedül utazik.

Persze, tudom, épp 2 perce rakta ki a sarkon a nejét.

Hozzáteszem, én is autóval járok, épp ezért tudom, hogy mennyire nem létszükséglet hét közben. A BKV simán kiváltaná, mivel régebben azzal jártam, így tudom.

Most pedig bringával járok, ha nincs eső.

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:42:17

@atpijkamo: magyarul egy retardált fasz.:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 17:43:16

@Aureliano Buendía: Nem "laksz", "dolgozol". Nem laknék olyan helyen, ahol megfulladok a szmogtól.

A Szent István park környékén. (Nem összetévesztendő az Istvánparkkal a keletinél.)

Éjjel esélytelen. A sok hülyéje mind lerakta a kocsit, és otthon durmol. Nem buliznak ezek sohasem?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 17:47:03

@Aureliano Buendía: "Most pedig bringával járok, ha nincs eső."

Tegnap láttam egy bringást. Özönvíz, 2 fok. Ennél nem tudok rosszabbat. Annyira sajnáltam.

Hóban szoktam volt bringázni, no problem. Olvadó hóban, na AZ kihívás.

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:51:34

@atpijkamo: tudom hol van, angyalföldi voltam/vagyok egy ideje. Kb '86 óta.

A Nyugatitól sokszor botorkáltam haza részegen a kis utcákban is a hegedűs és a Váci közt (javarészt Visegrádi), de szerintem annyira nem volt vészes a helyzet.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 17:54:25

@Aureliano Buendía: "sokszor botorkáltam haza részegen"

Akkor nyilván mindig beleléptél egy kutyaszarba. Nem értem, a XIII. kerben a járda közepére szaratják a dögeiket. Egyszer valamelyiknek a hátára kenem. OLYAN szaga van!

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:55:25

@atpijkamo: csikó koromban és is felmentem a Normafához bringával, és le a Libegőig hóban, fasza volt. Ma már nem csinálnám. Esőben főleg nem.

Még kilencbenvalahányban Bp-ről lebringáztunk ketten Egercsehibe. 3->21->23->25

Hatvantól kb. Tarnaleleszig esőben. Épp elég volt. A sejtjeim is szarrá áztak.

Aureliano Buendía 2014.12.02. 17:56:37

@atpijkamo: az tényleg jellemtő. Javarészt a sok idő nyanya a kis szarcsimbók kutyájukkal.

Én, ha látom, hogy nem szedik fel a népek, szólok nekik.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 17:57:57

@Aureliano Buendía: Hetvenes években Istenhegyin lefelé nyocvannal előzgettük a kocsikat. Nem tudom, hogy maradtam életben. Ma olyan pofont adnék az akkori magamnak!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 18:00:59

@Aureliano Buendía: Vizsla. Járda közepén. Tudod, az olyan pucér kutya, kendőzetlenül, széttért lábakkal SZAR. Engem néz. Póráz végén a gazdája. Engem néz. Én őket nézem megdöbbenten. Ámulok és bámulok.

Aureliano Buendía 2014.12.02. 18:04:21

@atpijkamo: kilencvenvalahányban az volt az egyik mókám, hogy próbáltam minél gyorsabban lejönni az Eötvös úton. 76,4 km/h volt az abszolút rekordom. Bukósisak? Ma sincs, nemhogy akkor.
Annak a közepén lefelé menet van egy enyhe jobbos kanyar. Na, én ott előztem autót, mert meg akartam dönteni az aktuális rekordomat. A végén meg a fogas átjárója.

Ma én is felpogoznám magamat, de akkor kurvára élveztem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 18:07:54

@Aureliano Buendía: Aki még nem bukfencezett át jobbra kanyarodó autó motorháztetején, az nem is igazi bringás.

A bringások osztódással szaporodnak, mikor rájuknyitják a kocsiajtót. Na, ilyenem még nem volt. Közel volt.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.02. 19:48:44

Borítékolom, hogy a Kresz Gejza eleje és környéke a leg kutyaszarosabb pálya a környéken! Arra még betintázva sem érdemes botorkálni, biztosan lágy állagú taposó akna kerül a talpra.

Taxomükke (UK) 2014.12.03. 15:13:14

@ebella: Ez mikor történt, 1978-ban?

Arcade Macho 2014.12.03. 23:00:58

hat ez szopas
hogyan lemaradtam errol a REMEK prosztorol!!!

azt hiszik egyesek, hogy a sajat utcajaban kell legyen a parkolohejje, behalok ettol de komolyan

nem mellesleg engem is idegesit a tobbi pronyo genyo autos akik elfoglaljak elolem az utcat :)

Arcade Macho 2014.12.03. 23:03:13

@Freddy a Krüger: "Akinek van, a belvárosban hol építsen, vagy béreljen garázst, te ultrakretén?"

ki kell utni a belvarosi foschadek haznak a foldszintjen a valaszfalakat es mehet az uri moka!

Arcade Macho 2014.12.03. 23:17:24

szopas amugy hogy az ott bejelentett matricas elol aljadek gane modon lehetvegezik a parkolohelyet, hat ez megis milyen mar?

megis milyen ez mar hogy ott akar mas megallni ahol lakik masvalaki, fokent a nedves poszter?
a poszter is ha egyszer sikerul egy jol megtermett helyet kifognia az ablaka alatt akkor nehogy mar odebbaljon! vegyen egy kis betont hogy meg szilardabb legyen a talajfogas, elvegre az az eves 2000 Ft befizetett matricapenz az siman feljogositja mindenre... utana lehet korbekeriteni azt a kis teruletet gondozni ~ 20 evig es utana mar tenyleg az ove is lesz

Arcade Macho 2014.12.03. 23:32:06

nem lehetne amugy az ottlakokat megrostalni egy kisse?
vagy esetleg az autoval NEM rendelkezoket megdobni evi fel millaval amennyibe a kozterulet foglalas kerul?
engem ha megdobnanak annyival tutti leadnam ocskavasnak az autot...

na jo nem, hanem odamennek mas lakasa ele perkolni :)))
süti beállítások módosítása