Nem egy first world problem, de tényleg nevetséges a csokigolyó-mennyiség és a hozzáállás is, igaz, olvasónk sem a türelem szobra, ha egy héten belül lezavarta az egész projektet a vásárlástól a Homárig. Nem baj, a Sole-Mizo a rettenetes Krémkaland név meg a külön írt csokigolyó miatt eleve megérdemli az osztást.
Kedves Homár!
Évek óta olvasója vagyok a blognak és sokszor elképesztő dolgokat olvasok, és mindig azzal nyugtatom magamat, hogy ilyen nem történhet meg velem. Ezidáig!
Szóval a mellékelt fényképeken látható minden.
Kb. egy hete vásároltunk a MAGYAR gyártó SOLE-MIZO zrt kft bt gmk kétkamrás puffasztott mittudomén csokival bevont görög joghurtjából több dobozzal. Amikor eljött a vacsora utáni finomság evés ideje, jött a meglepetés. A 4 bontatlan dobozból az egyikben oly kevés csokigolyó volt az alján, hogy épp, hogy eltakarta az alját. No ejnye, mondtam otthon, és másnap írtam egy figyelem felkeltő levelet. Gondoltam, kapok egy levelet, olyan szöveggel, hogy "elnézést....bla-bla-bla stb...." No a MAGYAR gyártónak erre sem futotta. Ebből két dolog jutott az eszembe, az egyik felháborító, a másik bicskanyitogató és nem az a 2 Ft-ért!
- Ha egy gyártó ilyen kis aprósággal nem foglalkozik, akkor a nagyobb kérdésekhez is hasonlóan áll hozzá?
- MAGYAR gyártó a MAGYAR fogyasztókat talán nem leszarni kéne, hanem, mint vásárlóként kezelni.Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a MAGYAR gyártó, nem az elégedett vásárlók/fogyasztókból él? Most 4 fogyasztóval kevesebb, mert többet nem nem vásárolunk a SOLEMIZO és bonafarm gittegylettől.
Persze csak legyinthet, hogy 4 fogyasztó az nem azámít, de ahogy a 90-es évek elején a rendőrség szlogenje az volt, hogy " két féle autós létezik az egyik akinek az autóját ellopták, a másik akinek el fogják." A jó magyar (I)GAZSÁG mit sem változott az egész hozzáállás a gyártó/szolgáltató és a fogyasztó/lakosság között.Üdv: Péter
UPDATE: 12.18. 12:31
Na végül csak válaszolt a Sole-Mizo Péternek, és tök kedveset.
Tisztelt .... Péter Úr!
Köszönjük, hogy megtisztelt minket bizalmával és jelezte nekünk a problémát. Sajnos az email-je elkeveredett rendszerünkben, így csak a mai nap folyamán kapta meg a Minőségirányítás. Ezért külön elnézését kérjük, hogy csak most tudunk érdemben reagálni. Minden reklamációt nagyon komolyan veszünk és kezelünk, ezért ez a késedelem különösen kellemetlen számunkra.
A reklamációját kivizsgáltuk, a gyártás során – a dokumentációk alapján – semmilyen eltérést nem tapasztaltunk, illetve a laborvizsgálataink és a tömegellenőrzésünk sem mutatott hibát. Ettől függetlenül reklamációját teljesen jogosnak ítéljük és elfogadjuk. Sajnos egyedi hibák minden törekvésünk és szigorú minőségellenőrzési rendszerünk ellenére esetenként előfordulhatnak, a gyártási technológiában és az ellenőrzések során megtesszük a szükséges helyesbítő intézkedéseket. A Sole-Mizo Zrt. nevében szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenség miatt.
Mivel Önt a Mizo termékeket fogyasztóink népes táborában tudhattuk és szeretnénk továbbra is megtisztelő bizalmát élvezni, tisztelettel kérem, hogy adja meg elérhetőségét, hogy egy termékcsomaggal kompenzálhassuk az okozott kellemetlenség miatt.
Üdvözlettel:
Sole-Mizo Zrt.
Az utolsó 100 komment: