
Annyit szidtuk már, ezért ne titkoljuk el azt sem, ha valaki megdicséri őket. A Homár egy elégedett Telemax-ügyfél levelével köszönti hosszúhétvégét.
Sziasztok!
2014. 06.14. én vásároltam egy Samsung Galaxy S4 Active készüléket a Partnero GSM-en keresztül. Hivatalos Magyarországi garanciával csak kék színben volt amit abszolút nem bántam meg, gyönyörű a teló. Már régóta vártam rá a Kit Kat frissítést, amit múlt héten kedden meg is kapott. Ezek után elkezdett rendetlenkedni. Sűrűn fagyott és nem hallottam időnként a másik felet. Interneten keresztül megrendeltem a szervizfutárt (természetesen a telót már a vétel után beregisztráltam). Ez szerdán volt, péntekre lehetett időpontot kérni.


Gondolom az ifjúság általában terebélyes tűrésküszöbe és az izmos pesti albérlet árak miatt kollégiummal kapcsolatos ügyekben ritkán kapunk levelet. A Homár létezése óta cakk-pakk 3 ilyen volt, 1 a Galvanira vonatozott, akárcsak az alábbi levél. 

