Csak azért, hogy ne maradjatok poszt nélkül négy napig. Amúgy is nehéz kipihenni a sok beiglit meg a beiglit, miközben már csikorogva ráfordulunk a szilveszteri körre.
Csak azért, hogy ne maradjatok poszt nélkül négy napig. Amúgy is nehéz kipihenni a sok beiglit meg a beiglit, miközben már csikorogva ráfordulunk a szilveszteri körre.
A morgolódó törzsgárda forduljon el, a többieknek gyorstalpaló webshopos vásárlások esetére. Csókpuszi és boldog karácsonyt!
Az Onlineveszem.hu-n vásároltam, de személyes átvételt kértem, így is elállhatok a vásárlástól 14 napig?
Személyes átvétel esetén is megilleti a fogyasztót az elállási jog, hiszen a termék üzletben történő átvétele pusztán a teljesítés helyének alternatívája, amelytől függetlenül az ügylet távollevők között jött létre, azaz a speciális rendelési folyamatból adódóan a fogyasztónak joga van a 14 napos elálláshoz.És, ha nem az Onlineveszem.hu telephelyén vettem át, hanem egy Piki-Paki Ponton?
Elállási jogát természetes az előzőek alapján ugyanúgy gyakorolhatja. Különbség annyiban lehet, hogy a kereskedővel leszerződött egyéb pontokon (pl. benzinkút) való átvételért díj számítható fel, ha erről a vállalkozás előzetesen tájékoztatta a fogyasztót.
Az Elittárs társkeresőről többször volt szó nálunk is, főleg amiatt, hogy lemondhatatlan, elérhetetlen - bár utóbbit átmenetinek nevezte és az indulás utáni hirtelen giganépszerűséggel indokolta a cég -, és behajtással fenyegetőzik. Kata nem egy elittárssal karácsonyozik, de próbálkozott náluk, elkövetve 2 őshibát: a szerződési feltételek nemolvasását és a levelekkel való nemfoglalkozást.
Sziasztok!
Kata vagyok és hónapokkal ezelőtt előfizettem társkeresés gyanánt az Elittársra, ahol végül nem találtam meg az igazit, bár nem is fűztem hozzá hiú reményeket. Azóta persze már a való életben sikeresen kiirtottam szingli mivoltomat egy kedves fiúval, de az Elittárstól néha még kaptam leveleket, amikkel nem foglalkoztam, hanem töröltem őket.
Áron levele még december 9-én érkezett. Ez elég fontos infó ahhoz, hogy kellő súlyával értékelje mindenki a sztoriban szereplő dec. 21-dikéig zárolt összeget. Az eset jóbarátja itt olvasható.
Hello Homár!
Olvastam pár hete, hogy valakinek kétszer is törölték a vásárlását Tesco Online Bevásárláskor, szerintem ez egy mélyebb sztorit is megér, mint ami most történt velem a hétvégén.
Csütörtökön leadtam a rendelést szombat estére. Már jó fél éve használjuk a Tesco online bevásárlást így nem lepődtünk meg hogy késik, de aztán 11-kor feladtuk a várakozást, gondoltuk úgyse túlóráznak ennyit. Se telefon, se semmi, hogy mi lett a cuccal, ment a levél ügyfélszolgálatra, hogy mégis mi lett a rendeléssel.
És, ha ez a bármim konkrétan egy ultraszéles monitor? Elég a márka vagy éljen az empíria? Egy bemutatóteremtől elvárható, hogy minden típus ki legyen állítva? És egy üzlettől, hogy kibontsa a cuccot, mielőtt megveszem? Megannyi kérdés.
Szerettem volna egy LG monitort venni karácsonyra. Lévén szó arról, hogy egy prémium termékről van szó, gondoltam előtte kipróbálnám. Az Lg ügyfélszolgálat segítőkészségét szerintem szépen bemutatja ez a beszélgetés:
LG Electronics Magyarország: Üdvözlöm! XY vagyok. Miben segíthetek?
Zoltan: Jó napot, azt tervezem hogy veszek egy LG wide screen monitort, valamelyik 34"-t, viszont előtte szeretném kipróbálni, de legalább megnézni őket. Erre hol van vajon lehetőség?
Bence elégedetlenül dünnyög a bajsza alatt, pedig akár üdvözölhetné is, hogy a Remingtonnál győzött a Girl Power (oké, kicsit úgy tűnik, a józan ész fölött is).
Kedves Tékozló Homár!
Az alábbi egyben humoros és felbosszantó sztorit szeretném megosztani veled, ezt a levelet küldtem a Remington Magyarország FB oldalának, mindent tartalmaz.
Tisztelt Remington Magyarország!
A korábbi levelezésünk alkalmával arra a végeredményre jutottunk, hogy Önök szeretnének engem kárpótolni, mivel a munkatársaik felé nem megfelelően kommunikálták ki promóció (Bluetooth hangszóró) részleteit, így a feltehetőleg jogosan igényelt akciós ajándékomról lemaradtam.