Nagyot futnak ma a húsos részlegek. Alábbi panaszosunk a Sparban próbálkozott, de a bolt egy mesterhármas védvonallal megakadályozta a vásárlást. A pénztárgépbe más egységárat felvinni, mint a kiírt? Ügyes! A panaszra azzal védekezni, hogy rossz áron mér a mérleg? Brilliáns! Az egészet masszív agresszív viselkedéssel megtámogatni? Igen! Remek ötletek, fantasztikus kivitelezés. Dóra háziasszony valószínűleg legközelebb nem náluk keresi majd a csirkemellet vasárnapra.
Kedves Homár!
Bemásolom Nektek is a Sparnak írt levelemet. Már sokadszor vernek át, de a mai viselkedésük végleg betett.
Kedves Spar!
A mai napon vásároltam a dunaújvárosi Interspar hentespultjából ~60 dkg csirkemellet. A pultban egyértelműen ki volt téve, hogy 1299 Ft/kg az ára. A hölgy lemérte, odaadta, a matricán is ez az ár szerepelt, eszerint mérte a húst, minden rendben volt. Majd a pénztárnál szembesültem azzal, hogy a vonalkód lehúzása után a pénztárgép 1699 Ft-os áron húzta le a terméket.
Fizetés után (mint oly sokszor sajnos, mert rengetegszer előfordul, hogy rossz áron húznak le termékeket) mentem a vevőszolgálathoz, és elmeséltem mi történt, s vártam, hogy visszaadják a különbözetet. A vevőszolgálatból telefonáltak a hentes részlegre, s a hölgy jött ki felháborodva, hogy Ő SZÓLT MINDEN VÁSÁRLÓNAK, hogy nem működik az internetkapcsolat, és az ő mérlege rossz áron számolja a húst. Mondtam, hogy nekem bizony egy árva szót sem szólt, s a pultba is ez az ár volt feltüntetve, így nem is volt semmi gyanús.
Erre elkezdett velem veszekedni, hogy a pultban az 1699 Ft-os ár van kint. Mondtam, hogy biztosan nem, hiszen épp amiatt tettem vissza az 1399 ft/kg áras belső csirkemellfilét az előre csomagolt pultba, mert ez jobb áron volt, egyértelműen fel volt tüntetve. Lényeg a lényeg, ő védte az igazát a főnökei előtt. Nem mentünk vissza megnézni, hogy mi szerepel a pultban, biztos vagyok benne, hogy azóta a hölgy kicserélte, hogy ne essen gyanúba.
Nem is az árak különbözősége ami felháborított (hiszen ezt szinte heti rendszerességgel megtapasztaljuk), hanem a hentes hölgy arroganciája, amivel belehazudott az arcomba, s a főnökeiébe is. A pénzt természetesen visszakaptam, amit kifizettem a húsért (a teljes árat, s a húst visszavitték, nem adták oda a kiírt áron), de azt gondolom, hogy ha nem arrogánsan hazudozva, hanem elnézést kérve szólnak, hogy elfelejtették a táblát kicserélni, a gép pedig nem jól mér, akkor elfogadom a választ, mint mindig, de ez a bánásmód iszonyatosan felháborított. Nem a kétszáz forintos végösszegi különbözet, hanem ez az arrogáns hazudozás bosszantott fel.
Kedves Spar, szeretném az állásfoglalásukat kérni, hogy ebben az esetben mi lett volna a korrekt eljárás.
Köszönöm.
Az utolsó 100 komment: