Tékozló Homár

Nem annyira sikerült a kártyás fizetés a Tele 5 taxijában

2015.01.20. 09:00 | Homár Hilda | 96 komment

fp-rokstories1.jpg

Ahhoz képest, hogy a Tele 5 elvileg már jóval a kötelező kártyás fizetési lehetőség bevezetése előtt felszerelte autóit POS terminállal, Gábor tapasztalata alapján nem működik zökkenőmentesen a rendszer. Olvasónk eléggé rápörgette magát a témára, de szerintem érhető a kiakadása: ha az ember kifejezetten kártyás taxit rendel, az azt jelenti, hogy azzal akar fizetni és kész. 

Kedves Homár!

Szívesen megosztanám a Tele5-nek írt panaszlevelemet.  Kérdés: kártyás autóban miért nem tudok kártyával fizetni?

"Tisztelt Ügyvezető Igazgató Úr!

Engedje meg, hogy írásban küldjem meg észrevételemet, mert régóta tartogatom....5-8 évvel ezelőtt heti rendszerességgel üzleti ügyben utaztam a Tele5 kocsijaival teljes elégedettséggel vettem igénybe a szolgáltatást, kizárólag a Tele5 autóit használtam.

A ma reggeli történet után nyugodt szívvel állítom és ki merem jelenteni: maguk 1 db ügyfelet sem érdemelnek meg!

Az elmúlt 3 alkalommal mindegyik rendelésnél botrány volt, mert nem azt a szolgáltatást kaptam, amit rendeltem.

Taxi rendszáma: xxxxx
Szolgáltatás időpontja: 2015.01.17, 05:24
Útvonal: 1164 Bp. xxxxx-ból a Corvin-negyedbe Kisfaludy utca xx

Rendeltem egy kocsit, ami kártyás. Egy szóval nem mondták, hogy nem tudnak kártyás autót küldeni. Mellesleg megjegyzem amikor a kolléga kiállt a sárgára festett autóval nem jelezte, ,hogy nem tudok kártyával fizetni. A szolgáltatást nem fizettem ki, mert nem azért rendeltem kártyás taxit, hogy szívassam a sofőrt, mert "2 nappal később kapja meg a fuvar díját" hanem azért, mert nem volt nálam elég készpénz otthon. Egy barátom lett rosszul, ő érte mentem szombat hajnali 5-kor, hogy hazavigyem taxival. (tehát 2x 5000 Ft -ot fizettem volna)

A diszpécser közölte nem az ő feladata mérlegelni, hogy működik-e a kártya lehúzó. Persze a sofőr közölte, én rosszat teszek vele, ha betelefonálok a diszpécsernek. Lényeg: nem volt nála lehuzó, ha lett volna akkor sem használta volna, mint a múltkori 2014.10.27-i fuvaromnál. Ott a kolléga közölte van, de rossz vegyek ki pénzt az automatából és elvitt az ATM-ig az én költségemen, mert addig is ketyegett az óra....

Köteles vagyok én ATM-et keresni? Saját költségen pénz felvenni, össze vissza rohangálni? Ha mondják, hogy csak kp-s autót tudnak küldeni akkor ennek megfelelően vagy rendelek vagy hívom a Főtaxit, a Főtaxi sofőrjei tudják és akarják, nem merik nem használni....

Egy utast maguk nem érdemelnek meg, hogyan veszik a bátorságot, hogy bugyuta játékot űzzenek az ügyféllel? Ha az ügyfél kártyás autót kér és külön kéri hogy olyat küldjenek, akkor miért küldenek olyan autót, amiben nem tud fizetni kártyával. Pitiáner ócska tisztességtelen játék, nem őszinte, rákényszerítik ezzel az ügyfelet, hogy pénzt vegyen fel; automatát keressen, mert a taxis sofőrjeik nem szeretik, nem akarják használni a kártya lehúzót.

Mellesleg minden sárga kocsiba tudomásom szerint kötelező a kártya lehúzó terminál.... vagy nem? Javítson ki kérem, ha ebben az egyben nincs igazam, de az egész ügyet az NFH, a BKK, BKIK is fogja vizsgálni, mert feljelentésemet írásban küldöm el.

Érdekes lehet a történet kártya lehúzó automatát biztosító banknak is, hiszen a kollégái megtagadják a kártyás fizetés lehetőségét. A terminált biztosító bank is szívesen fogadná a történetet.

Legyen szíves utána járni, hogy engedhetik meg sofőrjeik ezt a magatartást, ez a problémakör 3 alkalommal történt ez meg nyilvánvaló nem véletlen esetek. A diszpécser is megerősítette sok a panasz..Micsoda egy cég...nem volt elég a taxis hiénák történeteiből? Most újfajta proli játékot űznek? Nem kell több ügyfél?

Ezek után ki az a hülye ügyfél, aki beül az Önök egyik autójába időpontra sietve. Miért játszák el sofőrjeik nap mint nap azt az ócska játékot az ügyféllel, aki readásul még kp-ban a 200-500 Ft "aprót" borravalóként adná a sofőrnek persze csak akkor, ha korrekt a szolgáltatás.

Az is egy kérdés, ha rendel valaki egy autót, mondják 12 perc és 18 perc után érdeklődőm, hol a sofőr..amire azt a választ kapom nem tudunk kocsit küldeni..akkor meg minek vállalták el a fuvart.

Várom megtisztelő válaszát! Ön dönti el vagy rendet rak és kirúgja a társasságtól ezen selejt taxis kollegákat vagy cége a legalja kategóriában marad. Pedig kereshetne még többet, de így nem fog menni.

Jómagam is szolgáltatási szektorban xxxxxx vezetőként dolgozom, egy elnézést ilyenkor dukálna a kollégától!!!!

Csak jelzem, visszaútban Főtaxival jöttem, kártyával fizettem.

Üdvözlettel:

xxxxx ügyfél"

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VilMarci 2015.01.20. 09:07:10

Én nem bíznék egy olyan taxiban, aminek xxxxx a rendszáma. Mindenesetre jó tudni, hogy kivel ne menjek legközelebb.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 09:07:18

"5-8 évvel ezelőtt heti rendszerességgel üzleti ügyben utaztam a Tele5 kocsijaival teljes elégedettséggel"

Az nem ez a cég volt. Régen én is a Teleöttel utaztam.

Nem olyan rég Tarlós megnehezítette a taxistársaságok dolgát, akkor voltak nagy összeolvadások. Mindenki döntse el maga, ez javított vagy rontott a szolgáltatáson.

Egyébként nemrég rendeletileg emelték a fuvardíjat, növeltek a taxisok költségein. Ennek eredményeképpen kevesebbet utaznak az emberek, a taxisok bevételei nem változtak, csak kevesebb utas fizet többet. Mindenki döntse el maga, hogy ez jó vagy rossz.

AtiSnatch 2015.01.20. 09:08:00

"a Főtaxi sofőrjei tudják és akarják, nem merik nem használni...."

Vadászgatunk, vadászgatunk?

AtiSnatch 2015.01.20. 09:13:46

"xxxxxx vezetőként dolgozom"

Kovi, te vagy az?

szamaritánus 2015.01.20. 09:18:27

központozás, posztló, központozás!
tahó taxitársaságnak tahó ügyfél jár amúgy.

joska61 2015.01.20. 09:24:10

Én lehetőleg semmilyentaxival utazom. Ha valamivel mégis muszáj, akkor főtaxi. Elég régen így van ez újra.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 09:45:19

@szamaritánus: Csalk ennyi a problémád? És a zavaros fogalmazás? Egyéb helyesírási hibák?

AtiSnatch 2015.01.20. 09:54:43

@atpijkamo: @szamaritánus: ne bánccsátok, vezető szegény.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.20. 10:21:32

Ha rosszul volt a haver, miért nem mentőt hív? Meg taxihoz miért kell még 1 ember?
Azért a taxisokat nem sajnálom, ha valaki nem fogja fel azt az egyszerű dolgot, hogy kártyával kéri a kocsit, az viselje a hisztis ügyfelet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.20. 10:23:05

@szamaritánus: Xxxxx vezető, ott már nem kell központozni.

@atpijkamo: Mondom vezető. Hendikepes.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 10:30:31

Heti rendszerességgel utazok taxival, de még sose jutott eszembe bankkártyával fizetni. Párezer forint mindig van nálam. Pedig bisztos tisztább, szárazabb érzés.

Kedvencem, aki a boltban 2 kiflit és egy tejfölt bankkártyával fizet, és céges áfás számlát kér. Vajon mire számolja el?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 10:33:20

@ColT: Na de egy vezetőnek egy elnézés ilyenkor dukálna.

Szerintem tetováltassa a homlokára, hogy vezető, hogy mindenki tuggya.

"Vezető állásban dolgozom egy nagy multinál. Targoncás vagyok."

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 10:45:05

@ColT: :)) Ja, villanyszerelő. Az néha vezeti az áramot. Én nem vagyok az, néha mégis vezetem. Vagy a kihúzott, de még feltöltött nótbúk táppal kis lyukat égetek az ujjamba. Juj!

Bluemotion 2015.01.20. 10:46:32

Teljesen jogos a posztoló levele, a készpénzes fizetés, mindig is a fekete gazdaság melegágya volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.20. 10:47:07

@atpijkamo: Azt hogyan? A 220 puffert nehéz a töltőcsatin megfogni.

Bluemotion 2015.01.20. 10:48:35

@atpijkamo: Szerinted, sima blokk elegendő az áfa-visszatérítéshez? A PayPass alapú kártyás fizetés maximum 5 másodpercet vesz igénybe.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 10:51:11

@ColT: Kihúztam a hálózatból, mert tudom, milyen érzés a 22ö-at megfogni. szóval kihúztam, és nyugodtan nyúlkáltam hozzá, mikor egy scikra csapott ki az egyik kontaktból, és milliméter mély lyukat égetett az ujjamba. Vannak kondenzátorok egy ilyen tápban, gondolom azok voltak még feltöltve. Szóval kell várni pár másodpercet.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 10:53:17

@Bluemotion: "áfa-visszatérítéshez"

Te mindig visszatérítteted a reggelid ÁFÁ-ját? Milyen jogcímen?

"PayPass"

Bár az lenne!

Egyébként kápével gyorsabban fizetek, mint 5 másodperc. Nagyon ügyes gyerek vagyok.

Attila F 2015.01.20. 10:57:35

Most már az összes taxiban kötelező elfogadni kártyát, nem is kell külön kérni "kártyás" autót. Ki is van írva minden taxiban, az "utasok jogai" között. Általában az anyósülés támlájára van kitéve a papír.
Lehet mindenfelé panaszt tenni - gondolom, végső esetben visszavonják az érintett taxisok engedélyét.

Manyecska 2015.01.20. 11:01:30

@atpijkamo: scikra és ikra mindííg rövid i.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 11:04:21

@Manyecska /válasz ment!/: Míndíg mínden hósszú í, úgy nem lehet tévední, és sókkal elegánsabb.

Manyecska 2015.01.20. 11:04:59

OFF most mondták be hogy "a Libegő nem közlekedik a sűrű köd miatt" basszus, eltévednek a székek..??..:)

Metamorfi 2015.01.20. 11:05:32

Feljebb már leírták az igazságot. Közösségi taxit kell igénybe venni, Uber-rel vagy Wundercar-ral kell utazni, fele annyi a km díj, nem érdeke a sofőröknek a lehúzás, átverés, kocsikáztatás úgy, mint a taxisoknál.

atpijkamo: A fizetés nem merül ki abban, hogy átnyújtod a kp-t, szóval nem kevesebb az, mint 5 másodperc. KP-t átadod, visszajárót megkapod, pénztárgép blokkot nyomtat, eladó a kezedbe nyomja mindkettőt. Na ebben az időpillanatban fizettél....

Bluemotion 2015.01.20. 11:06:12

@Attila F: Esetleg ott bukhat a dolog, hogy a végső határidő 2015.07.01:

A személyfuvarozási szolgáltatás kapcsán kétségtelenül a fix tarifa a legnagyobb változás, azonban a rendelet további, az utasok komfortját biztosító, biztonságát növelő szabályozást is tartalmaz, amelyeket 2015. július 1-ig fokozatosan vezetünk be, és amelyek értelmében

minden taxi gépkocsiban lesz lehetőség bankkártyás fizetésre

www.bkk.hu/taxisoknak/

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 11:06:17

@Attila F: "visszavonják az érintett taxisok engedélyét"

Sokkal egyszerűbb ott a helyben kivégezni, akkor tuti nem véti el mégeccer ugyanazt a hibát. Mégjobb a családdal is végezni, hátha öröklődne.

hvg.hu/vilag/20150120_13_fiatalt_meszarolt_le_az_Iszlam_Allam_m

Manyecska 2015.01.20. 11:06:48

..ráfutásos baleset xddd..

FDToth 2015.01.20. 11:17:11

Én már megelégeltem azt, hogy rengeteg taxiban nem lehet kártyával fizetni iylen-olyan okok miatt, úh írásbeli állásfoglalást kértem a BKK-tól, hogy iylen esetben mi a megoldás.
Ha nincs kp, és nem működik a temirnál (vagy rosszabb esetben nincsen), akkor én csak az átutalát látom egyetlen megoldásnka. Odaadom az iratokat (úgy is minidg céges a fuvar) és köv. munkanap átutalom a sofőr számlájára.
Nekem is mondogtaják az ATM-t, de nem én fogom bevállani ennek költségét (odaút, visszaút a cmíre + ha 150eFt-ét már kivettem).
volt már, hoyg riaktak a taxiból az éjszaka közepén, de leglább inygen volt a fuvar :)
múltkor olyan idokot mondott nekem az egyik taqxi s(taxi 2000) a kártyás fizetésre, hogy nem bírtam ki nevetés nélkül: 'a rekdkívüli hideg miatt nem működik a terminál :D aztán megkérdeztem, oyg hol a temrinál? rögtön szevizbe lett :D

Attila F 2015.01.20. 11:17:51

@atpijkamo: azt írtam, végső esetben. Egyszeri hibáért nyilván nem büntetik ezzel, de ha állandóan megszegi a szabályokat, akkor, felteszem, ez is egy lehetséges szankció.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 11:23:54

@Attila F: Oké.

Szóval szerintem fasság a taxisokat vagy bárkit párezer forintos bankkártyás fizetéssel szivatni. Majd ha a bankok vagy a mibiltársaságok mindkét oldalon megteremtik az előnyös feltételét, hogy apró összegeket kártyával vagy mobillal fizessünk, akkor majd értelme lesz és elterjed. Nem is értem, a 21. században miért használunk még mindig pénzt.

Addig pedig megyünk az ellenkező irányba, lásd, a havi egyszeri kp. felvét ingyenességét.

Attila F 2015.01.20. 11:30:39

@atpijkamo: nem vág annyira a témába, de sokan - köztük én is - inkább kártyával fizetek. Ingyenes (sőt, most már a legtöbb bank visszatérítést is ad), egyszerű, általában biztonságosabb, szóval azért sok előnye van. Meg azért egy átlagos taxifuvar néhányezres számlája szerintem nem "apró" összeg.

De mondjuk a poszt szempontjából a lényeg az, hogy amennyiben kötelező elfogadni a kártyát, akkor nem tagadhatják meg az azzal való fizetést.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.20. 11:34:04

ha van választási lehetőségem, hoyg készpénzben, vagy bankkártyával fizetek, akkor hadd döntsem már el, hoyg melyikkel akarok két kiflit és egy tejfölt venni! Számlát nem kérek.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 11:38:26

@Attila F: Jogod van kártyával fizetni. De gondolom a bank cserébe lehúzza a taxist, azért nem szeretik a kártyát. Biztos nem az adózás miatt, mert mindig kapásból adják a számlát, ha kérem. Nem látom a hatalmas előnyét, hogy egy kétezer forintos tételt kártyával fizessek. Mert kapok a banktól 3 forint visszatérítést? Ezt inkább nem minősítem, mert kitilt a Hilda.

Viszont ha a Darwin díjas utas nem a taxis hibájából, hanem mert megtelt a napi limittye, vagy mert valami hülye hiba van a bankban, azért nem tud fizetni, akkor mi van. Ott hal éhen az útszélen, mert baszik kápét hordani magával.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.20. 11:46:43

@atpijkamo: öreg vagy papi. Ragaszkodsz mindenféle régi szar beidegződésekhez.

Atörökk 2015.01.20. 11:47:34

A megtörténő problémakör olyasmi, mint a gabonakör?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 11:51:10

@batgirl: Félig tévedsz. Nem ragaszkodom. Én lennék a legboldogabb, ha meglenne a feltétele, hogy könnyen, gyorsan, megbízahatóan, olcsón fizessek kártyával vagy mobillal. Meglenne e feltétele a vásárlói és eladói oldalon is. Amíg viszont ez nem áll fönn, nem fogok faszkodni és fillérbaszni és más idejét és pénzét elcseszni. A 21. században járunk, már jól benne, nem is értem, miért használunk még egyáltalán készpénzt.

Attila F 2015.01.20. 11:53:05

@atpijkamo: Hát, a visszatérítés csak az egyik előny. Bár mondjuk a kártyás fizetésekre járó 2-5% visszatérítés szerintem jobb, mint a készpénzesre járó nulla.
Nem véletlenül terjedt el a világ boldogabbik felén a kártyás fizetés. És nem csak elterjedt, de általában mindenki szorgalmazza is a terjedését. Olcsóbb és fehérebb, mint a készpénz-használat.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 11:58:33

@Attila F: Ha erről meg vagy győződve, akkor el kell tudnod magyarázni, a taxis meg a boltos miért ellenkezik kis értékű fizetésnél.

Engem akkor is zavar, hogy egy tejföl vásárlása miatt miért kell megvárnom, míg előkeresi a megfelelő bankkártyáját a tucat közül, bedugja a konzolba, keresi a kódot, keresi a szemüvegét, megtalálja, keresi a konzolt, bepötyögi a pin kódot, bepötyögi másodszor is, mert nem volt jó, meg várunk a tranzakcióra, meg várunk atranzakcióra, meg nyomtatja papírt, meg megint nyomtatka a másik papírt, meg keresi a szemüvegét, hogy aláírjon, meg aláír, meg anyámkínnya. Odaadom a huszast, oszt jónapot.

dani27bpbp 2015.01.20. 12:05:26

Minden taxis társaság könnyen ki tudja szűrni, hogy melyik sofőrje nem használtatja vagy csak minimálisan használtatja a kártyaolvasót. Egyszerű statisztikai táblázat az egész.

neménvagyok 2015.01.20. 12:05:30

@atpijkamo: Majd én megmondom: azért, mert pénzbe kerül, jellemzően 1-5%-ba, vagy ha ez nem ér el egy minimumot, akkor fix jutalékot kér a bank. Adott esetben ez egy doboz cigi, vagy 1 doboz tejföl, meg 2 kifli esetében több is lehet, mint az árrés. Na és ott van még kormányunk nagy ötlete, az tranzakciós illeték, amit szintén a boltos fizet.

Atörökk 2015.01.20. 12:06:50

@neménvagyok:
Ha kimész pl. Németországba, ott is elég sok boltban ki van írva, hogy 10 euro alatt csak kp.

Manyecska 2015.01.20. 12:06:54

@atpijkamo: na ja, útszél. az itten T-Irodaház nagy ível természetesen mert csak...szóval itt bomlik a döglött rigó a járdaszélen, negyedik hete, nekik így jó. Csináltam fakeresztet ágakból majd a feje fölé tűzöm szegény állatnak:((( :D
Ezek nem normálisak, komolyan mondom..

Metamorfi 2015.01.20. 12:10:57

@atpijkamo: Ha odaadod a húszast, akkor nincsenek is buktatók?

-Magdika: "Jaj fiatalember nincs kisebb, nem tudok visszaadni?"
-atpijkamo: "Nincsen sajnos."
-Magdika: "Erzsike!!!! (üvöltve a másik kasszásnak) Váltsál már nekem Szívem!"
-Erzsike: "Kis türelmet aranyoskám, még ezt a vevőt letudom és szaladok hozzád drágám."

Aztán amíg felváltják egymás között ismét percek......biztos mindig tudtak visszaadni neked azonnal húszezerből.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 12:12:13

@neménvagyok: Jó, akkor érthető, hogy a taxis miért nem akar egy kétezer forintos fuvar után még a banknak adózni háromszáz forintot.

Megszivatom a taxist 300 forintra, hogy a banktól visszakapjak 20 forintot. A fillérbaszás csimborasszója.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 12:18:17

@Metamorfi: :)) A huszassal nincsenek.

Mikor 987 forintot fizetek, szoktam nyújtani a pénzt, és kérdezni a pénztárost, hoy ezresből tud-e visszaadni. Változatosak a reakciók. Az egyik kislány szabályosan lefagyott.

A piacon a péknél vettem ezeröccázért kenyeret és nem tudott ötezresből visszaadni. Asszonta, én vagyok aznap az első vásárló. Mondtam, bazmeg, persze, mer hatkor nyit a piac, ti meg 07:05-kor húzzátok fel nagynehezen a rolót, anyátokat. Nah, próbálkozhattam volna bankkártyával...

Mákony Béla 2015.01.20. 12:20:07

@atpijkamo: Ez azért mellébeszélés, mert ugyanez történik, amikor keresi a mammer az aprót, a címletet, és aztán odab.ssza pénztárosnak a tárcát, hogy guberálja ki magának belőle. Legalább annyi idő, mint egy normál kártyás fizetés.

Utálom a készpénzt, figyelni kell rá, elhagyom, számolni kell, sérülékeny, és egyébként pedig a család melegágya. És nem vagyok szociálisan érzékeny arra, hogy a kártyás fizetés milyen költséggel jár a kereskedőnek. Ő sem érzékeny arra, hogy nekem meg költséggel jár a készpénzben kivét, ha nem vagyok a 150.000-s álomhatáron belül.

Nem beszélve arról, hogy ha valahol _kötelező_, akkor még akkor is mondhatja azt a poszter, hogy ragaszkodik hozzá, ha egyébként hüje. Daxlizásnál nem kis tételekről beszélünk, ezért még a mérfizetsz20forintotkártyával argumentum sem védhető.

Mákony Béla 2015.01.20. 12:21:09

@Mákony Béla: persze nem a család melegágya, az az otthon és a kenyér - hanem a csalásé :D:D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 12:21:30

@Manyecska /válasz ment!/: Nemtom mi tud bomlani egy rigón 4 hétig. A katonaságnál figyeltem a konyharaktár mellett egy döglött patkányt. Nem volt két hét, hogy fényesek legyenek a csontjai. (Mármint egy ilyen kisebb 25 centis szőröset, nem egy 170 centist egyenruhában.)

Bluemotion 2015.01.20. 12:23:37

@atpijkamo: "Viszont ha a Darwin díjas utas nem a taxis hibájából, hanem mert megtelt a napi limittye"

"miért kell megvárnom, míg előkeresi a megfelelő bankkártyáját a tucat közül, bedugja a konzolba, keresi a kódot, keresi a szemüvegét, megtalálja, keresi a konzolt, bepötyögi a pin kódot, bepötyögi másodszor is, mert nem volt jó, meg várunk a tranzakcióra, meg várunk atranzakcióra"

A PayPass esetében a fizetés gyorsasága abból is ered, hogy a rendszer nem ellenőrzi, hogy van-e fedezet a kártyánkon, azaz nem épít fel a kártyaelfogadó terminál kapcsolatot a saját bankjával, az a kártyatársaság számítógépével, ami lekérdezi a számlavezető bankunkat.

Egyébként itt megjegyzem, hogy ilyen esetben a fizetés történhet, karkötő, óra, telefonra ragasztott matrica, vagy szimplán NFC-t támogató telefonnal is (az utolsó esetben OTP+Telekom elfőzetés megléte szükséges)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 12:24:33

@Mákony Béla: Csakhogy minden századik mammer, de minden második kártyás.

Nah, meg mikor felét bözsivel, a másik felét kértyával fizeti... anyám...

Manyecska 2015.01.20. 12:26:36

@atpijkamo: akkor csak pihen..tartósítja a fenyőgyanta amiben fetreng szegény:( viszek neki virágot is, tényleg! Cuki fejfája lett..

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 12:26:39

@Bluemotion: Bármárlátnám. Pedig derekasan bennejárunk a 21. században... már a kenyérpirítóban is számítógép van, és fennvan a fészbúkon...

AtiSnatch 2015.01.20. 12:26:57

@Mákony Béla: szeretnék a családomnak meleg pénzágyat :D

Atörökk 2015.01.20. 12:28:00

@Neela _ t:
'stét! ;)

@atpijkamo:
Kéne csinálni boltokban mammer-vásárlási-órákat, mondjuk reggel 9-10, meg délután 2-3-ig, akkor épeszű ember nem menne, azon kívül meg lehetne haladni a boltokban is :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.20. 12:31:31

@atpijkamo: @neménvagyok: Érthető, csak el nem fogadható. Ha lehet kártyával fizetni, akkor lehessen, nincs olyan, hogy most éppen nem.

Neela _ t 2015.01.20. 12:32:13

@atörökk: olcsó napszemcsi nem érkedel véletlen? :D

Manyecska 2015.01.20. 12:32:49

@Neela _ t: engem igen de már vagyok elég vénkurva hogy megvehessem magamnak.XD

Atörökk 2015.01.20. 12:33:02

@Neela _ t:
Ne zavarj, éppen kukoricát ültetek! :D

Neela _ t 2015.01.20. 12:35:02

@Manyecska /válasz ment!/: vénkurva? :O
Vérkurva :D az a vámpírverzió.
@atörökk: betonra? :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 12:35:57

@atörökk: Igaz. De ha már álmodunk, merjünk álmodni nagyot. Faszba a készpénzzel, adni kell a mammernek is egy kártyát, oszt lengesse. Meg egy csomó leolvasót, hogy csekkolhassa, hogy nem nyúlták le a pénzét. Meg ugyanzt mobillal. Meglengetjük a mobilunkat, oszt attam meked egy ezrest kölcsön. A technológia régótamegvan hozzá, csak a bankok meg mobilszolgáltatók lennének partnerek hozzá. Nem pedig az újabb lehúzós ötletet látnák benne.

Atörökk 2015.01.20. 12:36:32

@Neela _ t:
Igen, oda. Feltörtem. Közöd? :D

Atörökk 2015.01.20. 12:37:54

@atpijkamo:
Mondom én, a gonosz multik a haladás ellenségei.

Neela _ t 2015.01.20. 12:38:24

@atörökk: pfff bakker :D
Amúgy meg csak úgy 30perc késésben vagyok. A MÁV is sokkal jobban teljesít.

neménvagyok 2015.01.20. 12:39:03

@ColT: Ebben persze igazad van, ha a cég úgy döntött, akkor el kell fogadnia. Én csak elmondtam, hogy miért próbálja elkerülni. Amúgy sztem ebben az esetben tényleg hibás lehetett a terminál, mert egy ilyen hisztis utas esetében biztos, hogy végül elfogadta volna a kártyás fizetést is.

Atörökk 2015.01.20. 12:40:21

@Neela _ t:
Közéd is lövethetne :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 12:42:35

@atörökk: ... és nekem gyanúsak, mert valaki negette az uzsonnám ...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 12:43:43

@AtiSnatch: Ha a MÁVtól függne, már nem. Nem érne időben oda a felmentő ítéletéhez, és még a vonaton kivégeznék.

Atörökk 2015.01.20. 12:47:08

@atpijkamo:
Hallucinálsz, nem is volt uzsonnád. Ott is ellenséget látsz, ahol van.

Neela _ t 2015.01.20. 12:49:06

@atörökk: vagy jöhetnék gyalog is.
Vagy!
Akkor nem kéne menetidő, nem csak annyi, hogy
Indul: egyszer
Érkezik: majd :D
@AtiSnatch: mire számítottál? Fiatalabb vagyok, mint te :3

Atörökk 2015.01.20. 12:53:20

@Neela _ t:
Főleg. Akkor meg minek rohangálsz ide-oda, ülj meg nyugton a fenekeden, miről maradsz le, semmiről :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 12:56:41

@atörökk: Akkor megbaszta a barátnőmet. Mindegy, valami piszkálódást művelt. Nem tökéletes már a memóriám.

@Neela _ t: "Fiatalabb vagyok"

Az nem mindenhol előny. Te meg nem éred meg, hogy nyugdíjba menny. Ha kéccáz évig élsz, akorse. Egy cigánypurdé 5 nyuggert kéne eltartson. Napersze.

AtiSnatch 2015.01.20. 12:58:18

@Neela _ t: hol itt az összefüggés? szólok HKZSGY-nek, "elüt a gecibe" :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.20. 13:02:45

@neménvagyok: Azt mi is tudtuk, miért próbálja elkerülni :)

@Neela _ t: A MÁV nem késik :D

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.01.20. 13:14:44

@atpijkamo: Azért hagy ne szarjam már le a taxisra rótt terheket.
Mi a taxis? Vállalkozó.
Miért lehet nála kártyával fizetni? Hogy a fillérbaszó, meg a digiboy is hozzá üljön be, ne a szittyataxihoz.
Érdekel bárkit, hogy milyen szerződést kötött az elfogadó bankkal? Nem.
Vállalkozóként vállalta annak kockázatát, hogy 30ezer helyett csak 800 lesz a fuvar? Igen.
Milyen megoldás van, ha ezt el szeretné kerülni?
a) nem taxizik, elmegy kubikolni
b) kilép a társaságból, kiírja a kocsira, hogy csak kp, eriggy ügyfél!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 13:20:09

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Évekig korrektül elvittek két kerülettel arrébb 1200 forintért. És kicsit többért vissza is hoztak. Most ugyanaz minimum 2000 forint, de van sárga fólia az autón, és fizethetek bankkártyával. Bassza szájba az annyát, aki szerint ez megéri.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 13:34:50

@AtiSnatch: Rohattul utálom ezt a "megvédjük az embereket" attitűdöt. Majd lesz nekik sárga taxi, meg bankkártyaolvasó, meg ingyenpénzkivét, meg apámfasza. Aztán majd jól megfizetik az emberek, hogy jól "megvédték" őket. Barmok. Legyenek szívesek békénhagyni a társadalmat! Valami 53%-os az állami újraelosztás, világcsúscs. Az én pénzemet majd köszönöm, én elosztom, nincs rájuk szükségem, hogy újraosszák.

Meg hatvanszorosa lett a termékdíj, hogy jól ellenőrizhessék a kajánkat. Ezután nem lesz a Homáron büdössajtos poszt? Dehogynem lesz. Amit meg nem ellenőriznek, ott szemét között van a 6 éve megromlott és lefagyasztott kaja, azt cimkézik újra. Pancserek.

Atörökk 2015.01.20. 13:46:33

@atpijkamo:
Ne legyen már ilyen csőlátásod, nálad gyengébb képességű emberek is belátják, hazánk felemelkedése a 2015-2022 időszakban a sárgára fóliázott taxikon áll, vagy bukik, a bankkártyaelfogadás pedig már csak a hab a tortán!

AtiSnatch 2015.01.20. 13:46:55

@atpijkamo: látom te is találkoztál már az (f)idióták új mantrájával...

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.01.20. 15:59:54

Vagy 20 éve nem vitt fillérbaszó!
Rohaggyon rájuk a sárgaság meg a terminál!
Nem 1X látom, hogy egy v.(2) sávban állnak, egymás mellett, köztük leeresztett ablakok, és békésen pofáznak oda-vissza órákon át rendszeresen!
Megálltam múltkor a belső megett azt rá duduztam, intve, hogy lehet tovább tekerni....
Erre kicseszte a 4 villogót, azt intett vissza, hogy kerüljem ki!
Nos, mennyen velük az apucikájukfacukája.

onlame 2015.01.20. 16:05:20

Mennyi gyökér troll komment, komolyan... Tipikus unatkozós nyálverés.

Ha kérek egy autót, amiben kártyával tudok fizetni mert épp nincs nálam annyi kápé, akkor küldjenek egy k*rva kocsit, amiben működik a rohadt leolvasó.

Ennyiről szól a történet.

Mindig van nálam kápé egyébként, hogy ne kerüljek kényelmetlen helyzetbe, ha beüt a geb*sz, de ha valahol lehet kártyával fizetni, akkor kártyával fizetek, mert a kápé kifejezetten azért van nálam, ha - mint mondtam - beüt a geb*sz és nem tudom használni a kártyát.

Ja, és hogy tovább szitsam a kedélyeket, én is szoktam bözskével ÉS kártyával fizetni (mondjuk nem a 3326 forintból azt a maradék 326 forintot, hanem ha nagyobb tétel), és pont lefosom, hogy a mögöttem lévő fél perccel tovább áll sorban... Szerintem sokkal idegesitőbb az (és tovább is tart), amikor még 5 percig rendezgeti Rozika a pénztárcájában a fecniket meg az aprót, mint az, hogy én lecsippantom a kártyát és zsebrevágom.

Aureliano Buendía 2015.01.20. 17:07:30

Fele ilyen hosszan bőven elég lett volna.
Amúgy Sziti takszi. Ott mindig van terminál. De jól tudod, már kötelező. Olyan nincs, hogy nincs.

Aureliano Buendía 2015.01.20. 17:09:19

@atpijkamo: az itt általános. Én jobban meglepődöm, ha egy posztoló tud helyen írni.

Aureliano Buendía 2015.01.20. 17:14:45

@atpijkamo: miből van az a kenyér, ami 1500 forintba kerül?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.20. 17:21:40

@Aureliano Buendía: Purpur búzából. Két kenyér és két bagett, hogy pontos legyek. Nagyon finom és nagyon egészséges.

purpurkenyer.hu/amit-tudni-erdemes-t18/

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.01.21. 12:43:09

Tegnap beülök egy 4es taxiba a Madách térnél, cuccokal
Mondom rövid út, Margit hidig
Elege van a rövid utakbol, üljek már át a mögötte álló taxiba
OK, nekem mindegy, de ha gondolja menjünk Debrecen felé, akkor talán kifizetődő
Elvitt. Közben düdörgött valamit.
Mondom, mióta Tarlós 280-ra emelte a dijat semmi baj nem lehet
Erre szidja Tarlóst hogy azóta kevesebb a fuvarja
Ajánlottam hogy menjen villanyszerelőnek, jobban fizető szakma
Éppen akkor fejeztem be egy 3órás melót netto 6800-ért

Dr.Démonmac1 2015.01.23. 01:47:53

Üdvözlettel, egy volt ügyfél.. én is megjártam a tele 5 tel, egy alkalommal.
(Többször azért nem, mert soha többé nem mentem velük)
süti beállítások módosítása