Tékozló Homár

A telefonkönyves csalás keresőoptimalizációs verzióban FRISSÜLT

2015.02.02. 09:26 | Homár Hilda | komment

seo1_1.png

A sztoriban sokszor felbukkanó SEO kifejezés Search Engine Optimizationt, vagyis keresőoptimalizálást jelent. Ez egy igen praktikus marketingterület. Azzal foglalkozik, hogy jól megmondja, hogyan lehet egy cég honlapját a gugli találati lista első oldalára, azon belül is minél magasabbra juttatni. Nagy biznisz, érthető módon. Az emberek kb. 85%-a eleve csak találati lista első oldalát nézi meg, azon belül is minden második ember csak az első találatra kattint, és az első háromnál az emberek háromnegyede nem is jut tovább.

SEO szolgáltatást hirdető cég csomagátvételi kísérőlapnak álcázva írat alá megbízási szerződést.

Szeretnénk megtudni, hogy esett-e már más is áldozatául annak a SEO szolgáltatást hirdető cégnek, aki az általa előre kitöltött szerződéses ajánlat lapját használja – az ajánlatát tartalmazó – levél átvételét igazoló kísérőlapként. Megtévesztve ezzel olyan dolgozókat, akik például egy cég kereskedelmi egységében látják el feladataikat, köztük a küldemények átvételét. Megrendelve ezzel – egy futártól átvett levél rutinszerű visszaigazolásával (szignó és pecsét) – az üzlet számára egy az illetékesek által nem igényelt szolgáltatást.

Történt ugyanis, hogy egy kereskedelmi vállalkozás (webshoppal és kereskedelmi egységgel) marketingese, kicsivel Karácsony előtt kapott egy telefonhívást. A hívásban SEO szolgáltatást ajánlottak, amit a vállalkozás egyébként önerőből jó hatásfokkal maga végez. A marketinges kolléga a legtöbb esetben hatékonynak bizonyuló „lerázó” technikát vetette be: küldjön írásos ajánlatot, áttanulmányozás után, amennyiben az ajánlatuk fölkelti érdeklődésünket, jelentkezni fogunk.

A telefonvonal másik végén azonban egy sikerdíjas megbízási alapon dolgozó erőszakos szélszes kitért a technika elől és tovább folytatta a szigorúan meghatározott szkript alapján felépített mondókáját. Kérdéseket tett föl, hogy egyébként milyen kulcsszavakra fizet a cég, stb. Mivel ezt hosszú lett volna elmagyarázni, nem mellesleg bizalmas információkat kiadni sem szándékozott a cég marketingese, a legegyszerűbb három kifejezést elmondta a telefonba, továbbá megadta a weboldal egyébként is nyilvános címét. Tudomása ugyanis nem volt róla, hogy ezeket az adatokat a későbbiekben úgy használja majd föl a SEO-s cég, mint a szolgáltatás megkezdéséhez szükséges kulcsszavakat. Plusz a sok-sok mellébeszélés közben elhangzott egy akkor jelentéktelennek tűnő részlet is a szolgáltatással kapcsolatban: 8 napos próba lehetősége.

Azonban a vállalkozás marketinges kollégája sem ma jött le a falvédőről, sejtette, mire megy ki a játék, nem mellesleg szabadult volna már a TÚL hosszúra nyúlt beszélgetésből. Többször is kért ’hát visszaigazolást arra vonatkozóan (mivel a felvételt tudomása szerint rögzítette a cég – erről kapott ugyanis felvilágosítást a hívás elején), hogy amennyiben nem indítják el a szolgáltatást, az ingyenes próba időszak leteltével sem lép automatikusan életbe a szerződés – melyet mindahány alkalommal meg is erősített a telefonban az értékesítő.

A történet vége kezd formát ölteni.

Igen, valóban kiszámlázott a SEO-s cég 150 000 HUF összeget – nem igényelt és meg sem kezdett szolgáltatásért cserébe.

Az egyébként is mesébe illő történetnek azonban van két vitatható momentuma:

1. „technikai okokból” nem áll módjában a SEO-s cégnek az eredeti hangfelvételt rendelkezésünkre bocsátani (pedig a beszélgetés egy bizonyos pontján ez elhangzik)

2. a számlájuk mellé csatolták azt a szerződéses ajánlatot, amit a kereskedelmi cég üzletének egyik eladója a szokásos csomagátvételi módon szignózott és pecsételt le, tehát nem ügyvezető írta alá és nem is a helyettese, akiknek egyébként jogosultsága van ilyen szolgáltatást megrendelni.

Kérdés, hogy a jogilag rendkívül erősen körbebástyázott SEO-s vállalkozás megütheti-e a bokáját azért, mert a postással egy olyan – szelvénynek tűnő (3 részre hajtogatott A4-es lap) – papírra íratja alá a csomag átvételét, ami történetesen a szerződéses ajánlat maga?

megbizasi_szerzodes.jpg

Elgondolkodtató-e, hogy ez a cég jelenleg arra hivatkozik követelése jogosságát megerősítendő, hogy ő írásban is (a megrendelőlapon – alig látható helyen) felhívta a figyelmet arra, hogy csak olyan írja alá a szerződést, aki illetékes a szerződés jóváhagyásában? Azonban ez a megrendelőlap el sem juthatott az illetékeshez az aláíratás előtt, mert ugye szándékosan kihagytak egy lépést. Lehetséges, hogy épp azért hívják föl a figyelmet erre az evidenciára, mert ők pontosan tudják, hogy erre a tévedésre alapozzák kétes sikerüket?

Miközben valójában ez, egy kimondatlan alapszabály. Szerződést az írjon alá, aki viselni tudja a szerződés minden hasznát és terhét is. Ez amolyan szokásjogféleség, nem? Ezt a legtöbb szerződésben nem szokták kitételként megfogalmazni. Olyan szokásjog ez, mint ahogy azon kollégák, akik napi 10-20 csomagot is átvesznek postástól vagy futártól, leszignóznak egy papírt és nyomnak rá egy pecsétet.

Lehetséges, hogy bűncselekményt követ el az, aki ezt a szokásjogot kihasználva egy olyan papírt nyújt csomagátvétel igazolásaként, amit aláírva gyanútlan áldozatunk akár átírathatja az egész vállalkozást egy SEO szolgáltatást nyújtó cég tulajdonába?

Szándékosan szélsőséges példát választottam a történet végére. Mert az ingerküszöbünk már oly magas, hogy szinte csak egy ilyen elképesztő példa zökkenthet ki a fásultságunkból, hogy észre vegyünk, hogy kikkel is üzletelünk valójában. Mert igen, olyan vállalkozások is ott állnak a startpisztoly alatt és versenyeznek – egyébként korrekt szolgáltatást ajánló és nyújtó – más vállalkozásokkal, akik miatt, a soron következő korrekt ajánlattevő már nem rúghat labdába, mert a bizalmunk végképp elveszett.

Szolgáltatás egyébként kimutathatóan semmi nem történt, de milyen naiv feltételezés is lenne ezt várni a végkifejletben, hiszen ők nem informatikusok, ahhoz ők nem értenek. Ők jogászok, ahhoz viszont nagyon értenek.

Panaszlevelezésünkkel beollózásával nem tenném próbára senki türelmét és idegzetét. Legyen elég annyi, hogy az ügy elakadt. 3 csata levél és kétszer 40 perces telefonbeszélgetés sem közelíti az álláspontokat, habár azt nagyon arrogánsan hajtogatják, hogy hozzájuk eljutott egy aláírt megrendelőlap, magunkra vessünk, ha a kollégáink között akad olyan, aki túllépi a hatáskörét. Továbbá értésünkre adták, hogy rágalmazási ügyekre (is) szakosodott jogász csapat áll mögöttük, tehát gondoljuk meg alaposan, hogy közzé kívánjuk-e tenni az eset tanulságát.

A szabad véleménynyilvánítást viszont megakadályozni nem tudjuk, sőt, még meg is köszönjük! Hátha a kommentelők közül akad valaki, aki ráismer erre a vállalkozásra (M..-WebHirdetés Kft.), dolgozott nekik, vagy sikerült az átverést megúsznia.

UPDATE febr. 19.

Az alábbi levelet kaptuk a Max Webhirdetés Kft. képviselőjétől. (Az indításban szereplő TLDR nem egy hiba, hanem a Too Long; Didn't Read rövidítése,  ami kb. annyi, hogy összefoglalva vagy röviden, szóval az a 4 sor van azoknak, akik nem akarnak jobban belemélyedni a témába.)

Kedves Homár!

http://homar.blog.hu/2015/02/02/a_telefonkonyves_csalas_keresooptimalizacios_verzioban oldalon megjelent rágalmazó cikkre cikkre szeretnék reagálni.

TLDR: A megbízónak az ingyenes próba során 8 napja volt, hogy elálljon az általa aláírt szerződéstől, de ezt nem tette. 4 alkalommal kapott emailben tájékoztatást, mielőtt ezt megtehette volna. A szerződéskötés módjával is tökéletesen tisztában kellett lennie a neki előzetesen küldött szóbeli és írásbeli tájékoztatások alapján.

Azoknak, akiket a részletek is érdekelnek, néhány fontos kiegészítés a történethez:

Munkatársunk a xxxxxxxxx VIDEO KFT.-t 2014.11.28-án 9 óra 49 perckor kereste meg telefonon. Amint azt a megkeresett cég képviselője is jól érzékelte, a beszélgetés valóban „szigorúan meghatározott szkript” szerint zajlott. Munkatársainknak tilos eltérniük a leírt szövegtől és a szolgáltatás teljes folyamata is szabványosítottan zajlik.

A beszélgetés úgy kezdődött, hogy a xxxxxxxx VIDEO KFT. képviselője (X. SZ.) határozott „IGEN”-nel felelt arra a kérdésünkre, hogy keresőoptimalizálással kapcsolatban „Ön jogosult döntést hozni?”

A beszélgetés során munkatársunk hozzájárulást kért a szerződéses ajánlat postai kézbesítésére: 
„Még egyetlen percet kérek a címadatok egyeztetésére, hogy postázhassuk Önöknek az ingyenes próbát is tartalmazó SeoStart szerződéses ajánlatunkat és egy külön csomagban, egy lezárt borítékban a sikerdíjas ajánlatunkat és a jelszavát. […] Mint említettem, szerződéses ajánlatunkat postán küldjük, az átvételkor kérem, figyeljenek arra, hogy az aláírásra jogosult cégképviselő, vagy meghatalmazott helyettese írja alá. Hozzájárul ehhez?”

X.SZ. erre is határozott „IGEN”-nel felelt.

Ezután felhívtuk X.SZ figyelmét a szerződési feltételeinkre és díjainkra:
„A szolgáltatásaink lényeges jellemzőit, szerződési feltételeinket és díjainkat kérjük, olvassa el előzetesen a weboldalunkon, lediktálom a címet: www.maxweb.hu/aszf betűzöm [...]”

Tehát megbízónk még véletlenül sem érthette azt, hogy „csomagátvételi kísérőlapnak álcázzuk” a szerződéses ajánlatot, kifejezetten hozzájárult a szerződés postai úton való kézbesítéséhez, arról tudnia kellett.

Már csak azért is tudnia kellett, mert a szerződés kézbesítése előtt két alkalommal is írásban tájékoztattuk:

2014.12.08. 11:25-kor X.SZ. részére az általa megadott *xxxx@xxxxxxxxx.hu email címre előzetes tájékoztatást küldtünk a következő tartalommal és linkekkel: 
„[…] Tájékoztatjuk, hogy ha az ingyenes próbaidőszak alatt nem áll el az aláírt szerződéstől, a szolgáltatás díjkötelessé válik. Kérjük, olvassa el Adatkezelési SzabályzatunkatSzerződési Feltételeinket és Díjlistánkat. […] Szerződéses ajánlatot postai úton küldünk. […]”

Majd 2014.12.08. 11:43–kor ugyanerre az email címre előzetes csomagszállítási értesítést küldtünk a következő tartalommal:
Telefonon történt megbeszélésünk alapján az ígért SeoStart szerződéses ajánlatunkat és egy külön lezárt csomagban az Önök jelszavát, további kedvezményes ajánlatainkat és a SeoStart szerződés megbízót illető példányát postai küldeményként a mai napon feladtuk. Az átvételkor kérjük, figyeljenek arra, hogy az aláírásra jogosult cégképviselő vagy az ő meghatalmazott helyettese írja alá a szerződést. Kérjük, előzetesen olvassák el az adatkezelési szabályzatunkat, aktuális díjlistánkat és szerződési feltételeinket: 
http://www.maxweb.hu/adatkezeles 
http://www.maxweb.hu/aszf
Az Ön küldeményeit a feladást követően az [***] szállítja.

http://www.maxweb.hu/aszf oldalon egyébként a díjlista és a SeoStart megbízási szerződés mindenkori aktuális változata is szerepel, előre elolvasható, kinyomtatható.

Megbízónk a kulcsszavait a telefonbeszélgetés során az alábbi kérésünkre adta meg:
„Legyen kedves megadni legalább 1, legfeljebb 3 kulcsszót, amire a keresőoptimalizálási szolgáltatásunkat aktiválhatjuk.” Ezek után nehezen érthető, hogy „Tudomása ugyanis nem volt róla, hogy ezeket az adatokat a későbbiekben úgy használja majd föl a SEO-s cég, mint a szolgáltatás megkezdéséhez szükséges kulcsszavakat”

Miután a szerződést megbízónk képviselője aláírta és a xxxxxxx VIDEO KFT. bélyegzőjével lepecsételte, egy ettől független, másik aláírással a futárnál a mellékelt küldemény átvételét is aláírásával igazolta, majd a szerződés megbízót illető példányát átvette.

Ezt követően a szolgáltatás aktiválásáról értesítést küldtünk részére 2014.12.11. 8:24-kor:
Kedves *X.SZ.!
http://www.xxxxxxxx.hu/ weboldalra a SeoStart keresőoptimalizálás szolgáltatást 8 napos ingyenes próbával aktiváltuk. A linkajánlásokat már el is kezdtük. Ennek eredményeiről nemsokára tájékoztatjuk Önt. A keresőoptimalizálást 3 kulcsszóra indítottuk el: **údiótechnika, **tótechnika, **aseone […] A telefonos szakértői tanácsadás szolgáltatást is aktiváltuk Önnek […]

Ha a megbízó a korábbi tájékoztatások + a szerződés aláírása + a szerződés megbízót illető példányának kézhezvétele ellenére valóban olyan figyelmetlen lett volna, mint amilyennek a cikkben leírja magát, az aktiválási értesítő alapján már mindenképpen tudnia kellett, hogy a szolgáltatás teljesítése, tehát a 8 napos ingyenes próba elkezdődött.

Miért adunk 8 napos ingyenes próbát? Azért, mert a keresőoptimalizálás egy olyan verseny, ami a megbízó részéről is erőfeszítést igényel. Nem minden ügyfelünk képes vagy hajlandó ezt az erőfeszítést megtenni, a weboldalát átalakítani, stb. Az is lehet, hogy elsőre meg sem érti teljesen, mit tartalmaz a szolgáltatás, milyen feladatok hárulnak rá. Épp ezért adunk 8 napos teljes körű próbalehetőséget, ami egyben 8 napos indoklás nélküli elállási jogot is jelent. Ha a 8 nap alatt a megbízó nálunk okosabb, olcsóbb, ügyesebb szolgáltatót talál, vagy csak egyszerűen meggondolja magát, akkor egyoldalúan, indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ilyenkor a szolgáltatás nem válik díjkötelessé, tehát semmit nem kell fizetni.

Épp azért, hogy még a figyelmetlen, feledékeny cégek se kerülhessenek át akaratuk ellenére a díjköteles időszakba, a 8 napos ingyenes próba utolsó előtti napján a teljesítés pillanatnyi állásáról értesítést küldünk. A 2014.12.18. 8:24-kor a xxxxxxxxx VIDEO KFT. részére küldött linkjelentésben a következők szerepelnek:
„[…] A szolgáltatás 8 napos ingyenes próbaidőszaka a holnapi napon lejár. […] Jelenleg 3  kulcsszóra folyik a keresőoptimalizálás: **údiótechnika, **tótechnika, **aseone

Ön várhatóan még további kb. ** kulcsszavas linkajánlásokat fog kapni SeoStart szolgáltatásunk keretében, amennyiben elállási szándékát nem jelzi az aláírt megbízási szerződés szerinti módon”

Ezek után mindenki döntse el, mit hisz el az eredeti cikkben szereplő állítások közül.

üdvözlettel:

Konkoly Thege Szabolcs

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2015.02.02. 09:27:45

Igen! Ezt írtam két hete hogy a drága postásunk, puszi a kacsójára, azt mondta nehogy átvegyem..:D:P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.02. 09:33:40

"A telefonvonal másik végén azonban egy sikerdíjas megbízási alapon dolgozó erőszakos szélszes kitért a technika elől és tovább folytatta a szigorúan meghatározott szkript alapján felépített mondókáját. "

Elsőre, másodikra is, rábaszni a telefont, és csók.
Megnézni, mit írsz alá.

Amúgy meg büntetőjogba szerintem ez belefér..."Igen, valóban kiszámlázott a SEO-s cég 150 000 HUF összeget – nem igényelt és meg sem kezdett szolgáltatásért cserébe."

Manyecska 2015.02.02. 09:35:07

Úhh, de dúlva-elolvastam a posztot- de én a csomagon láttam ezt a szelvényt, külön soha nem írnék alá semmit hátnemhátde. A legtöbben visszaküldték, puszi a cég pocijára!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.02. 09:40:35

"Kérdés, hogy a jogilag rendkívül erősen körbebástyázott SEO-s vállalkozás megütheti-e a bokáját azért, mert a postással egy olyan – szelvénynek tűnő (3 részre hajtogatott A4-es lap) – papírra íratja alá a csomag átvételét, ami történetesen a szerződéses ajánlat maga?"
Szerintem simán, főleg ha nem szolgáltat semmit.

Manyecska 2015.02.02. 09:51:41

@ColT: oszt, a postásnak mióta áll jogában bármit aláíratni a leveleken kívül, bassza már meg!:((( :D ?? ez jogilag szerintem simán megdönthető pl.Vagy nem?

Manyecska 2015.02.02. 09:53:31

@ColT: érted, nem közvetítő, b+, hanem postás ugye. Álljanak ki gitározni a Blahára vazze.:D mondjuk a nyúl is kiállhatna ő legalább tud is.:P

Komojtalan 2015.02.02. 10:18:25

Ezt nem értem. Ha egyszer nem kell a "szolgáltatás", akkor miért nem lehet azt mondani: Köszönöm nem kérjük. Miért kell lerázós fal dumával egymás idejét rabolni? Én hetente "nyerek" valamit, erre annyi a válaszom: Köszönöm, de drága lenne nekem az az ingyenes ajándék. A beszélgetés ezután soha nem tart még 5 másodpercig sem. Világosan érti a hívó fél, hogy nem sikerült bepaliznia, leteszi a telefont.

Rosszindulatú Vászka 2015.02.02. 10:30:12

Őszintén salynálom.

Egyre nehezebb versenyt lopni ebben a rohanó (rohadó?) világban. Nem is beszélve a morális hanyatlásról.

Manyecska 2015.02.02. 10:35:20

@Rosszindulatú Vászka: Aki korpa közé keveredik megeszik a disznók. Szar ügy.

Rosszindulatú Vászka 2015.02.02. 10:40:08

@Manyecska /válasz ment!/: Úgy van! Ideje volna már tiszta vizet önteni a nyílt kártyák közé.

dieter 2015.02.02. 10:43:27

Ha jól értem nem a postás volt, hanem valamiféle futár (vélhetően alaposan beavatott), aki _csak_ az ajánlatot vitte!
Azt kellene tudni, hogy az átvevő aláírásra jogosult-e a cég nevében? Ha csak egy kereskedelmi alkalmazott akkor vélhetően nem. Ekkor már felesleges velük tovább vitatkozni, nem jogosultak semmire. Ha mégis, akkor kicsit bonyolultabb, de akkor is kétséges, hogy bármire jogosultak lennének. Amúgy jellemzően elég nekik az a néhány balek aki tényleg befizeti, nem fognak ezek bíróságra menni.

dieter 2015.02.02. 10:46:50

@dieter: hmmm, pedig elolvastam, le van írva, hogy nem aláírásra jogosult írta alá. Innentől kezdve a posztoló már csak azt a 3 levelet és a 80 perc telefonbeszélgetést sajnálja amit erre az ügyre áldozott.

Manyecska 2015.02.02. 10:47:03

@Rosszindulatú Vászka: jut eszembe ígértél valakinek pálinkát, mellesleg az Aurelio nekem is kétszer ígért hogy hoz pályinkát a talikra, azóta várom én is:P:D

Manyecska 2015.02.02. 10:48:16

@dieter: nem, a postás hozta nálunk, zöld ruhában-vagy valami ufó volt, nemtudom.

Rosszindulatú Vászka 2015.02.02. 10:48:38

@Manyecska /válasz ment!/: Pályinkát? Hát asse tudom mijen színe lehet. Az mi az?

Manyecska 2015.02.02. 10:59:45

@Rosszindulatú Vászka: na, pont erről beszéltem!..:D szerintem ügyfélszolgálatokon osztogatják xd

Joe911 2015.02.02. 11:12:52

Ez egyszerű:
- Az átvevőnek volt-e aláírási joga (aláírási címpéldány stb.) ? Ha nem volt, akkor a cég nevében nem köthetett szerződést, innentől szerintem nem is érvényes.
- Másrészt létezik olyan is, hogy Elállási jog. 14 nap és ez a szolgáltatásokra is vonatkozik ám ...tájékoztatták erről a megrendelőt ? Nem ? Akkor a 14 napból 12 hónap lesz...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.02. 11:26:09

@Joe911: Cégek esetében is érvényes az elállás?

Már meging egy nick 2015.02.02. 12:02:17

Cégeknél nincs elállás.

Engem is hívtak, hogy ugyanezek-e, vagy mások azt nem tudom. Adwords -öt is akarnak intézni olyan telefonos fajta is van.

Csakhogy ez egy bizalmi szolgáltatás, hogy lehet egyáltalán ilyesmiről telefonon beszélni bárki ismeretlennel aki felhívja az embert?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.02. 12:05:42

Nem értem a problémát. Nem jogosult írta alá, csókolom. De ha jogosult írta volna is alá, ez becsapás. És ha érvényes lenne, a szerződés szerinti teljesítés nem történt meg, csókolom.

A webhirdetéskáefté meg szarjon sünt! Valódi vállalkozások elől szívja el a levegőt.

ptspts 2015.02.02. 12:26:53

Nem elég ennyit visszaírni? ,,Cégünk álláspontja, hogy nincs érvényes szerződésünk az önök cégével, és fizetni nem fogunk. Kérjük, se személyesen, se szóban, se írásban ne keressenek, ezen megkeresésekre reagálni nem fogunk.''

Én úgy tippelem, hogy nem éri meg nekik bíróságra menni, és ennyiben fog maradni az ügy. 40 percig telefonálni fölösleges.

Joe911 2015.02.02. 12:34:59

@ColT: Jogos, cégeknél nincs. Szerződést mondjuk akkor is fel lehet mondani szerintem, de szerintem létre sem jött.
Jó is lenne, ha egy alkalmazott aláírhatna bármit s az érvényes lenne a cégre....

Zöldegér 2015.02.02. 12:44:03

@atpijkamo: Az a baj valszeg, hogy bár a szerződés valóban nem érvényes, ennek a bebizonyítása és semmissé tétele hosszadalmas procedúra, és ez alatt élőnek tekintendő a szerződés. Gondolom első körben azzal érvelnek, hogy nekik nem kötelességük tudni, ki jogosult aláírni, és miért ír alá valaki olyasmit, amit nem olvasott el. Az meg, hogy ez így van kiagyalva, más lapra tartozik. (szerintük)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.02. 12:53:20

@Zöldegér: "miért ír alá valaki olyasmit, amit nem olvasott el"

És ez így van. Gondolom a vétkes dolgozó mregkapja a magáét, de a békát le kell neylni, ha perelnek, a jogi utat végigjárni. Bár nem hiszem, mert elég kétes ügynek tűnik.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.02. 12:54:40

Az a bűnös, aki fizet, és ezzel bátorítja a szarevőket.

Zöldegér 2015.02.02. 13:07:05

@atpijkamo: Persze, hogy így van. De még nem mindenki jutott el addig, hogy ha elé tesznek 15 tértivevény között egy ilyet, akkor visszadobja, és ne írja alá reflexből. Vannak még jóhiszemű emberek, szegények.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.02. 13:12:13

@Zöldegér: Azért egy szerződés és egy tértivevény között van lényeges különbség.

Az ilyen impulzív aláírók egyszer nagyon megszívják, és akkor majd utána kezdenek vigyázni.

Manyecska 2015.02.02. 13:35:07

@Zöldegér: még jó tíz éve, akkor titkárnő voltam, jött egy ajánlat törlőkendőkre! be kellett ikszelni, visszafaxolni..főnök aláírta, én meg elolvastam az alsó két hangyaf.sznyi betűs sort miszerint ezúton megrendelek 80.000Ft! + ÁFA értékben csomagot. 10 éve..azt mondja főnök hívjam fel őket, a fiatal hang meg azt mondta: "igen, ez így van" mondom melyik dimenzióból jönnek??

Zöldegér 2015.02.02. 13:50:26

@atpijkamo: Vagy olvassák a Homárt és okulnak. Viccen kívül, én is jobban odafigyelek, mióta innen okulok.

hobbitroll 2015.02.02. 14:23:00

@Rosszindulatú Vászka: a Pályinka az lyó. Ééértem? :)

Doryyka 2015.02.02. 14:30:40

Na, szoljatok, ha rosszul tudom, de itt lehet szerepe az alairasi cimpeldanynak, nem? Ha az alaironak nincs olyan...

Aureliano Buendía 2015.02.02. 17:45:18

Először is: alkalmazottal jól elbeszélgetni, hogy olvasson is aláírás előtt. Ha nem érti, kérdezzen. Mármint a saját főnökétől.

Onanntól, hogy nem az aláírásra jogosult(ak) aláírása szerepel, az a szerződés nem érvényes.

És fenyegetőzni mindig olcsóbb, mint ügyvédek hadát alkalmazni.

Balint Gyuri bacsi 2015.02.02. 19:03:30

Az van, hogy en szarnek ra egy nagyot az egeszre. A fene idegeskedne ezeken. Pereljen be ha valami nem tetszik!
Egyebkent eleg erdekes orszag ahol engedik a jogaszokat garazdalkodni.
A kozbizlom oly mertekig errodalodott, hogy a tarsadalom alapjait kezdte ki. Magyarul: senki nem bizik senkiben az ilyen szarhazi ingyenelok miatt. Jo pelda a politikusnak ment gusztustalan haracsolo allatfaj.

Balint Gyuri bacsi 2015.02.02. 19:05:34

Egyebkent meg annyit fuznek hozza, hogy ezen sirni kellene.
Annyira tul megy minden hataron.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.02.02. 19:06:25

@Doryyka: Pontosan. Végre valaki.

Nem vagyok jogász, cégem sincs, de azért az elég egyértelmű, hogy aláírásra nem jogosult nem tud érvényesen szerződni. Komolyan nem értem, mi ez a vergődés, a szerződő feleknek érdemes meggyőződniük arról, hogy a másik jogképes-e. A mütyür kft elmulasztotta ezt megtenni, így járt.

Ennyi erővel egy random oviban is nekiláthatnának fagyielőfizetést lőcsölni a szülőknek, hisz a gyerek ráutaló magatartással befalta a próbadarabot.

Baszki, micsoda ötlet! :D:D

PannonBoy 2015.02.02. 19:21:39

Ez a szerződés jogilag semmis! Az aláíró nem volt tudatában, hogy mit ír alá és a szándék sem volt meg. Valamint, ha nem volt aláírási jogosultsága, hogy a cég nevében ilyent tegyen, szintén semmissé teszi a szerződést.

A SEO-s átverő banda nem fog kapni semmit. Sikertelen lesz, nyugodtan vihetik perre, el fogják bukni. De azért "nice try" volt.

2015.02.02. 19:33:44

Nem ertem a hisztit. Csak abban az esetben ervenyes a szerzodes ha cegjegyzesre jogosult szemely irta ala. Tehat egy recepcios vagy egy asszisztens valoszinuleg nem jogosult, azaz hiaba ir ala egy bujtatott megrendelest, abban a hitben hogy csak atvette a kuldemenyt, az nem ervenyes.

galaxiscsirke 2015.02.02. 19:40:49

Ugyan késő ilyenkor, de ha ilyen hív föl,akkor az elején közölni vele,hogy a beszélgetést rögzítem. Ha nem elég felkészült,akkor esélyes,hogy erre leteszi. Ha nem,akkor megkérdezni, hogy honnan vannak meg neki a cégem adatai, és mivel/mikor járultam hozzá, hogy engem reklámcélból megkeressenek. Ha erre is tud válaszolni, és ez után is komolynak akar tűnni, akkor ha annyira akarja,egyeztessünk 1 időpontot, és keresse meg a főnököt/tulajt/cégügyben eljárni jogosultat [megfelelő aláhúzandó]személyesen az ajánlatával. Pont. Ha meg nem elég komoly,és zavarba jön, akkor (mivel valóban érdemes rögzíteni az ilyen hívásokat) közölni vele szépen érthetően,hogy kérem,hogy ne kezelje tovább az adataimat, és törölje. Pont.

VT Man 2015.02.02. 19:45:03

Ha cégre akarsz telefont, vagy bármit intézni, akkor mindig kérik az aláírási címpéldányt és a meghatalmazást.

Ha ez nincs, nem tudsz telefonra se szerződni. Érthető: hiszen ilyenkor érvénytelen lesz a szerződés, mert nem írta alá a cégtől senki hivatalosan.

Vitalij 2015.02.02. 19:56:43

Van céges bélyegzőm!

Holnap írok egy szerződést a fizetésemelésemről, és aláírom.:D

Ügyvédi gárda? Üres fenyegetőzés.

melaena 2015.02.02. 20:15:48

@Joe911:
Cegeknel az elallas eleg vicces.
multkor beszeltem egy arccal,o eleg csunyan megszopta.
haverjanak vallalkozasa van esamikor megtudta,hogy az ember tv-t akar,megkerte,hogy vegye a cege nevere,mert ugy el tudja szamolni.
srac megvette a tv-t a haver cegere,hazavitte,aznap megdoglott.
viszi vissza masnap 72 oras csere,ahol kozoltek,hogy ceges vasarlasnal nincs ilyen,megy a szervizbe.
majd 1 honap mulva visszakapja javitva a tvt :D

melaena 2015.02.02. 20:20:08

Egyebkent egy nagyon fontos dolog kimardt :
A SEO-hoz modositani kell a honlap tartalmat.
Ezt eleg nehez megtenni,ha nincs hozzaferesed a serverhez,ami a ceg weblapjat tartalmazza.

Kb. olyan,mintha egy lakberendezo ceg ugy szeretne atrendezni az irodat,hogy oda nincs kulcsa, es a tulajdonosoknak esze agaban nincs beengedni.

tavolirokon2 2015.02.02. 20:22:22

SEO = csalas.

Az igazi SEO megoldas az lett volna, ha bogyos szoke macat kuldenek at a ceghez gyakornoknak, aki ellopja a ceg pecsetjet, es alkalmazottkent ilyen szerzodeseket irogat ala egesz nap.

Amugy valoszinuleg olcsobb kifizetni, mint pereskedni. A titkarno par evre elore felvette a bonuszat es a fizetesemeleset, nem nagy ugy.

Meg ha sikerul is szovetkezni a tobbi meglopott ceggel, valoszinuleg fel-fiktiv ceghalozatrol van szo, ami eleve ugy van felepitve, hogy egy tollvonassal lehessen egyet megszuntetni es egy az egyben atjatszani mindent a Max2-WebHirdetes kft-be.

bunkó · http://bunko.blog.hu 2015.02.02. 20:48:37

A poszt kissé zavaros, ami ami kissé bűzlik.
Az aláíratás pillanatában történt állítólagos csalás/megtévesztés tényét a ti részetekről nem tudnátok bizonyítani, az aláírás viszont tény, hogy megtörtént.
A szerződés persze természetesen semmis (a jogosulatlan aláíró miatt), emiatt a cégnek ne fájjon a feje. De ezt nem mondanám meg az aláírónak, helyette azt mondanám neki, hogy ha a másik fél perel, akkor az összeg le lesz vonva a fizetéséből. Ha eddig nem jutott el odáig szellemileg, hogy "nem írunk alá vakon minden szart", akkor most majd megtanulja egy életre (néhány álmatlan éjszaka alatt).
Legközelebb meg amikor alkalmazottat vesztek fel, akkor az IQ legyen a szempont és ne a mellbőség.

borzimorzi 2015.02.02. 21:13:51

@ColT: Nem érdemes letenni, akkor valaki mást fog zargatni. Inkább tedd mellé, hadd mondja csak, attól fogy a pénze. Legkésőbb 5 perc múlva rájön, hogy a levegőbe beszél.

Üdv:
b

recommented 2015.02.02. 22:07:04

Szoktak hívogatni SEO szolgáltatást kínáló direkt marketinges droidok, akikről két mondat után kiderül, hogy halvány fingjuk nincs az egészről. A legszebb az egészben, amikor azzal érvelnek, hogy látták, a weblap nagyon hátul van a Google keresésben.
Első helyen vagyunk. :)

Ha jó kedvem van, akkor csak annyit mondok, hogy köszönöm, nem kérem a szolgáltatást.
Ha rossz kedvem van, akkor játszom egy kicsit a buta telefonos nénivel. Volt, amelyik megsértődött. :)

recommented 2015.02.02. 22:08:16

Ja a poszthoz: ez sima csalás. Ha valaki ezek után fizet, az meg is érdemli.

recommented 2015.02.02. 22:15:04

Két dolgot keversz. A népszerű 72 órás csere lehetősége régóta nem létezik, lehet, hogy jófejségből vagy nosztalgiából alkalmazza pár nagyobb áruház, de semmilyen ilyen kötelezettségük nincs.

Az elállást kormányrendelet szabályozza, nem választható, hanem a feltételek teljesülése esetén kötelező érvényű. Teljesen mindegy, hogy magánszemély vagy cég vásárol.

PannonBoy 2015.02.02. 23:08:40

Egyébként az ilyen szemét cégeket szívesen felgyújtanám és behinteném sóval a maradványát. Az ilyen cégek gazdasági kárt okoznak és a törvényesen működő, normális cégek működését nehezítik meg.

Pierr Kardán 2015.02.02. 23:45:49

@atpijkamo: Corvinuson végzett a tag. Biztosan marketingből írta a diplomamunkáját. Azóta se munkával keresi a pénzt :-((

(Mielőtt valaki megsértődne, én is a Corvinuson végeztem, én is marketingből írtam a diplomamunkámat, de én sajnos munkával keresem a pénzt.)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.02. 23:59:43

@melaena: "A SEO-hoz modositani kell a honlap tartalmat."

Nem feltétlen. Külső linkeket lehet ráirányítani pl.

Arcade Macho 2015.02.03. 02:16:59

a sok kommenter nem emlekszik arra hogy a poszter cegenel valaki 8 napos proba SEO szeminart igenybe vett
le kell csapni a telefont, vagy tartani es vezetni a hulyesegre a masikat viszont akkor legyen felveve az a beszelgetes

2015.02.03. 02:40:43

Nekem ez rendőrségi ügynek tűnik, szerintem nem a céggel kéne tárgyalgatni, hanem berongyolni az első rendőrkapitányságra, és feljelentést tenni csalás miatt.

vaitouda 2015.02.03. 08:05:44

A télapó, a húsvéti nyuszi meg a SEO szakértő bemennek a kocsmába.
A csapos nézi, méregeti őket:
-Ba...átok meg! SEO szakértő nincs is!

Tehát minden ilyen szerződés semmis.

♔batyu♔ 2015.02.03. 09:12:12

Ja, felkészült jogászcsapat.

Egyszer én is jártam így, persze magasról szartam az általuk megbízott ügyvédi iroda felszólításaira.

Aztán végül küldtek egy fizetési meghagyást, amire nagyon halványan nagy betűkkel rá volt nyomtatva, hogy minta.:)))

sas70 2015.02.03. 10:24:49

A pénzemről nem akarják levenni a rontást? Mert ez kb. az a műfaj.

2015.02.03. 11:21:58

A történetben szereplő telefonos ember NEM profi, hanem nyeretlen kezdő.
Engem naponta találnak meg ilyen marketinges szarok és egy köszönjük nem kérjük mondattal már teszem is le a telefont.
Meg se várom mit makog ezután még a droid.

2015.02.03. 11:27:46

@melaena: ne légy naiv kérlek.
A cégnek esze ágában se volt valódi munkát végezni. A becsapás, trükkös aláíratás és a pénz bezsebelése a céljuk.

fda 2015.02.03. 12:16:50

Csalás, az egyértelmű.

Azonban csalással sem sikerült élő szerződést kicsalniuk.

A portásnak, és hasonló csomagátvevő embereknek jellemzően nincs joga a cég nevében eljárni, nincs joga szerződést aláírni, tehát az az aláíratott papír semmis. Ezek után annyiszor 150 ezres számlát küld a csaló, ahányszor csak akar.

Mondjuk én el szoktam olvasni, legalább felületesen, hogy mire írom oda a nevemet.

melaena 2015.02.03. 12:23:55

@recommented:
Nem keverem,te ertetted felre.

Ha vasarlok egy muszaki cikket,es meghibasodik,akkor ket opcio van :
-3 munkanapon belul kotelesek azonnal cserelni,vagy visszafizetni az arat.
-3 munkanapon tul elkuldik szervizbe,es x heten belul javitjak,vagy csere,ha nem javithato.
Ez az aminel ha nem maganszemely vasarol,mar 3 napon belul is rogton szerviz.

Van a masik kategoria :
a paraszt hazaviszi az uj lcd tevet,szetszaggatja a csomagolasat.nezi az edes eletet.
majd ket nap mulva kitalalja,hogy nem megy a szine a butorhoz,es visszahanyja a dobozaba,hogy azt majd valaki masnak eladjak ujkent.
No,ilyenkor, ha nem neten vette,akkor tenyleg az elado joindulatan mulik a dolog.

Meridian74 2015.02.03. 14:08:43

Nem kel mást tenni mint nem fizetni, kifogás levelet persze megírni, aztán várni. Ha perre viszik akkor pereskedni, de amúgy odáig nem jut el az egész, mert tudják a valódi pert elveszítik, és azzal a perköltséget is.

Hasonló volt az este egy MT-s Tudakozó Kft-vel is, aki a MT (Magyar Telekom) logoját, levélpapír formátumát próbálta felhasználni (egyébként még mindig él a cég) és különböző szolgáltatásokat értékesíteni. Ugyanez az eljárás, és egy rövid kurvaanyzás után megmondtuk: nem fizetünk, ha nem tetszik, akkor pereljen be. Egy ideig küldözgetták a felszólító leveleket, de aztán az is elmaradt, rájöttek: a postai levelek is csak kidobott pénz, mert kukában végezték reagálás nélkül.

Meridian74 2015.02.03. 14:09:56

@Meridian74: este=eset, és annyit tennék még hozzá, a cég MT volt, csak hasonló nevet választottak, és leutánozták a MT stílusát a leveleik formátumában...

Egyéves Önkéntes 2015.02.03. 15:42:38

@tavolirokon2: "Amugy valoszinuleg olcsobb kifizetni, mint pereskedni."

De valami rendkívül hülye lehetsz, ha így gondolkozol.

Nem szeretnél Lajos aranyat venni tőlem? Vagy keresőoptimalizálásra előfizetni??

rókuci 2015.02.03. 16:29:30

Csak nekem tűnt fel, hogy a csatolt lap tetején ott van a jobb sarokban az, hogy mit is ír alá az ember? Vagy az emberek többsége mindent csak úgy aláír, mert ez a szokás?

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.03. 17:38:43

@rókuci:
Postai átvétel. Mond ez neked valamit?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.02.05. 19:08:22

@atpijkamo:

Ennek a Szabolcsnak valamelyik felmenője lehetett a híres csillagász és országgyűlési képviselő Konkoly-Thege Miklós. Biztosan azért akarja a cége a csillagot is lehazudni az égről.:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.05. 19:10:13

@Mj: Csak a Konkoly-Thege M. úton dolgozott a KFKFI-ban, és megtetszett neki a név, felvette. A sajátját már besározta addigra, gondolom.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.02.05. 19:13:16

@atpijkamo:

De gáz, szegény "eredeti" család.:-S Viszont akkor lehet, hogy apósom ismeri a KFKI révén.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2015.02.05. 19:15:17

@atpijkamo:

Azt én tudom, éppen ezért is írtam azt, amit.:)

Egyéves Önkéntes 2015.02.06. 12:46:59

Itt a következő versenyző: ma jött a Tudakozó.hu Hungary Kft-től hasonló levél szerződéssel.

opontop 2015.02.10. 15:16:22

A cikk tökéletesen leírja a történteket - ugyanez történt velem is.

A telefonban egy ingyenes szolgáltatást ajánlottak, ami ingyenes is marad, nem kell lemondanom... A szolgáltatás nem érdekelt, mert van erre szakemberünk. Az értékesítő kolléga nagyon igyekezett, így gondoltam jó fej leszek, nem kellett volna.

Jauár elején küldték a számlát, amit visszaküldtem nekik és jeleztem, hogy töröljék minden adatomat és nem fogok fizetni a semmiért.

Néhány napja hívtak, a hölgy nem volt kedves, de a lényeg töröltek mindent.

Destroyah2 2015.02.19. 11:11:35

engem korábban hívott egy nő, hogy 25k+ÁFA-ért/!/ beteszik a nyaralómat a google maps-re. és hogy ez nekem de jó lenne...

vizesnyolcas 2015.02.19. 13:31:35

Már a telefonkönyves csalás esetén sem értettem, a "bűnüldöző szervek" miért nem lépnek fel intézményesen az ilyen "vállalkozásokkal" szemben.
Annak a "szerződéses ajánlata" annyira felháborított, hogy elkeztem lenyomozni az feltüntetett elérhetőségeket, meg a weboldalat, amelyen a szolgáltatást teljesítették volna. A tapasztalatok egyértelműen bizonyították, hogy az egész egy közönséges szélhámosság.
Próbaképpen szabályos feljelentést tettem a XI. kerületi kapitányságon. Ők a kisujjukat sem mozdították az ügyben, pedig részletesen leírtam azokat tényeket, amelyeket a hatóság is könnyen ellenőrizhetett volna, és amelyek egyértelműen bizonyították, hogy a szélhámos cég egyáltalán nem rendelkezik azokkal a feltételekkel, amelyekkel a szerződés szerinti szolgáltatást nyújtani tudná.
Nem értem, hogy a hatóság ilyenkor miért nem teszi azt, ami a dolga lenne; és ha meggyőződött róla, hogy átverésről van szó, miért nem teszik meg az első legkézenfekvőbb lépést, hogy zárolják a pénzbeszedő számlát.
Másfél vagy két évvel később olvastam valahol róla, hogy a Komárom-megyei rendőrök végül csak lefülelték a bandát.

Ilona Molnar 2015.02.27. 20:44:34

Engem is felhívtak.mondtam küldjenek tájékoztatót. Küldtek de nem én vettem át hanem felvitték apumekhoz ami másik cím. Felhívás őket mikor küldtek számlát a kiscsajnak hebegett. Kértem nézze meg hol a szerződés. Nem tudta megnezni. Fogyasztovedelemhez fordultam. Tudnak k róla sok az ilyen csaló cég. Írtam nekik kivel szerződék? Pontosan tudom mit beszéltünk így nem tudnak atverni. Ráadásul hibás kereső szavakat adtak meg. Mikrolapkeratinnal helyett mikro lakk keratin. Írtam nekik. Vissza írtak hogy nem fogok számlát kapni és törölték a szolgáltatást,amit nem kértem. Van egy webaruhazam ami nincs meg kész arról írtak le az adatokat. Se adószám semmit nem tudnak. Erre küldtek egy felszólítást egy napra rá. A rendőrségen teszek feljelentést és a médiákhoz is fordulni fogok. Csaló cég. Miért akarnék egy félkész wrboldalt havi 200 ezerért hirdetni?

RandTrend 2015.05.21. 13:30:02

Minket is elért a téma, és félig-meddig, de sikerült beleszaladni a késbe.
Jelenleg ügyvéddel konzultálunk, és fogyasztóvédelemmel. Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy egy ilyen csaló cég hogy tud évek óta létezni.

De ez a tipikus dolog, hogy az ügyintéző (aki mellesleg elfelejti megemlíteni, hogy a hívást állítólag rögzítik) nem tud semmit, nem tud adni senkit, az ügyvezető nem elérhető, a székhelyükön nem lehet megtalálni őket stb.

Már nagy izgalommal várjuk a következő levelüket.

ozsozs 2015.05.25. 13:23:08

@RandTrend: Engem is érdekelne a következő levelük, én jelenleg egy számlánál, egy elveszett kedvezmény számlánál és a behajtási átalánynál tartok. Eddig mindet visszaküldtem. Ha van valakinek friss infója, szívesen venném.

fay rodisz 2015.06.02. 07:17:14

Nem igazán értem, a sok észlény mit pattog az aláíróval, hogy miért nem figyel.
Zsenikék, neki az a dolga, hogy átvegye, aláírja, és átadja az "Akármi Manager" hívónevű nyálas öltönyös droidnak, aki utána átnézi és reagál rá a megfelelő módon, amit itt láthatóan elmulasztott azzal, hogy kapott valamit és még értelmezni sem tudta az abban leírtakat.
A vezetői idiotizmusért nem a recepciós felel.

kolerix 2015.07.21. 10:12:15

Most futottam bele én is.... Annyi különbséggel,hogy sajnos az enyém egy 2 fős Bt és én vagyok az aláíró és a postásnál én írtam alá. Sejtelmem nem volt,hogy mit írok alá,mert csak egy levél átvételét gondoltam a dolog mögött. Most ott díszeleg "rászkennelve" a megrendelőn a postás aláírás. Foglalkozzak evvel az egésszel?

egyelőre név nélkül 2015.07.22. 11:14:31

Sziasztok!
Sajnos mi is belefutottunk ebbe a csapdába. Nagyon szeretném tudni, hogy ki hogy áll a témával. Volt már bírósági ügy? Mire lehet számítani?
Mi semmiképpen nem szeretnénk fizetni, ez megtévesztés, amire nem lehetett felkészülni.
Nekünk már ügyvéd ír, lehet, hogy bírósági ügy lesz belőle. Szívesen összefognánk más károsultakkal, együtt biztosan nagyobb eséllyel nyernénk ellenük. Légy szíves jelentkezzen az, aki ugyanígy járt és egyesítsük erőinket. Köszönöm!

egyelőre név nélkül 2015.07.22. 11:44:51

@RandTrend: Hogy állnak a témával? Mi is visszaküldtünk nekik mindent, de ügyvéd ír már nekünk. Jogásszal konzultálunk mi is és próbálunk más károsultakkal összefogni. Van esetleg valamilyen fejleményük a legutóbbi bejegyzésük óta?
Nagyon várom a válaszukat.

RandTrend 2015.07.22. 12:14:22

A fogyasztóvédelem nem tud semmit tenni az ügyben. Csak a bíróság tehet bármit is.
Mi már eleve ügyvédi segítséggel küldtük vissza a "szerződést", és a számlát. Azóta nem reagáltak semmit. Gyakorlatilag alapból úgy készültünk, hogy ebből nagy valószínűséggel bírósági ügy lesz. Borzasztóan feldühítettek minket ezzel az etikátlansággal, és eszerint választottuk meg a reakciót.

egyelőre név nélkül 2015.07.25. 16:24:57

@RandTrend és minden károsult részére: Készítettem egy e-mail címet erre a célra, hogy segíteni tudjunk egymásnak az ügyben és össze tudjunk fogni a csalók ellen:
maxweb.karosultak@gmail.com
Legyenek szívesek erre az e-mail címre írni mindazok, akikkel ez az átverés megtörtént, fogjunk össze, lépjünk fel közösen ellenük!

kergfsa 2015.08.05. 13:18:14

@Joe911: ez ennyire nem egyszerű:

"6:18. § [Vélelmezett és látszaton alapuló képviselet]
(1) Üzlethelyiségben vagy az ügyfélforgalom számára nyitva álló egyéb helyiségben képviselőnek kell tekinteni azt a személyt, akiről okkal feltételezhető, hogy az ott szokásos jognyilatkozatok megtételére jogosult. A képviselő jogkörének korlátozása harmadik személlyel szemben hatálytalan, kivéve, ha a harmadik személy a korlátozásról tudott."

Ettől függetlenül a szerződés szerintem bár létrejött, de szerintem érvénytelen és itt több megtámadhatósági ok is megállhat, különös tekintettel a tévedés/megtévesztésre.

A kérdés persze az, hogy ha bíróság elé kerül az ügy, akkor a bíró hogyan ítéli meg ezt, mindenesetre az érvénytelenség megállapításához jogászi segítséggel érdemes nekifutni.

Mátyás Péter 2015.09.25. 10:08:45

@Manyecska: A cégem megteszi a feljelentést a Maxweb ellen, tanukat keresünk az ügy minél hamarabbi lezáráshoz. Cégem minden költséget áll, az üggyel kapcsolatban.
maxweb.karosultak@printanddisc.hu erre az e-mailcímre károsultak jelentkezését várjuk.

Anikó Augusztin 2015.12.10. 16:13:29

Írtam a megadott e-mail címre:(

donjohan 2017.03.04. 15:34:21

Nem kérdés , ezek csalók, akik a vállalkozások túlterheltségét és esetleges figyelmetlenségére utaznak ,
a Czellér Zsanett Max-Ad Kft www.maxad.hu egy átverésen alapuló vállalkozás.

veroczi 2018.11.30. 11:26:25

2011-óta ugyanezt csinálja a Magyar Vállalkozás Kereső is csak már sokkal kifinomultabb módszerrel. Szélhámos és csalók gyülekezete. Soha semmit ne vegyetek át tőlük!

veroczi 2018.11.30. 12:12:21

Bocsánat, elfelejtettem a cégcsoport nevét. Gondolom változatos a tevékenységük. Online Kereső Cégcsoport Kft
süti beállítások módosítása