Levélírónk félévet várt, hogy mérsékelje a BKK miatt keletkezett sistergő gyűlöletet magában. Mérsékelten sikerült. Kicsit érthető is, mert a raklapnyi jegyet lobogtató idegenvezőre rendőrt hívni, azért mégiscsak nem normális. 5 csillagos szálloda ide, egyik vendég NAGYON magas beosztása oda.
Tisztelt Homár blog!
Egy programszervező iroda munkatársa vagyok, városnézésre épített játékokat szervezek, nagyrészt külföldi cégek közép- és felsővezetői számára. Gondolom, nem kell részleteznem, hogy a Malév megszűnése tisztességesen hazavágta a konferencia turizmust, ennek következtében a szolgáltatók vért izzadnak, hogy a cégek Budapestre hozzanak egy-egy komolyabb rendezvényt. Hosszú hónapok kőkemény munkájának eredménye egy ilyen konferencia.
A rendezvények rendszerint rendben mennek, kivéve ha BKV is van a programban.
2014. szeptember 26.
(csak most írok, mert most tudom dûhöngés nélkül megtenni)Délelőtti csoport - 120 fős csoport, fejenként 2 db jegy, 72.000 Forint. A résztvevőknek kiosztva a jegyek, minden rendben is megy, amikor is a Hősök terénél az ellenőr leszállásnál meg nem hallja, hogy külföldi a csoport, uccu neki, gyors ellenőrzés, 1 !!! résztvevő a 120-ból véletlenül 2x ugyanazt a jegyet érvényesítette, csapat leállít, idegenvezető magyaráz, hogy elnézte, emberünk mutogatja a nem érvényesített jegyét, nincs bocsánat, nincs kegyelem, csalás, meg kamerák...stb.- 8.000 Ft bírság
Kb. 1 órával ezen program befejezését követően, indul a délutáni, 100 fős csoportom, fejenként 2 jegy, összesen 60.000 Ft. A délelőttiből "okulva" az idegenvezetőim lelkére kötöm, hogy ne adják oda az embereknek a jegyeket, hanem személyesen ők érvényesítsék, hogy ne legyen gond belőle. Két órával később jön a hívás, idegenvezető kibukva.
A csoportot felterelte a 4-6 -os villamosra, értelemszerűen utolsónak száll fell, hogy biztosítsa, hogy senki nem marad le. Amint belép, ajtó csukódik, villamos elindul és az ellenőr eléáll. Kigombolt ingben, szőrös, tetovált mellkassal. Idegenvezetőnk mondja, hogy de most lépett be , kezében a jegyek, "most már késő", a csoport a villamoson, érvényesített jegyek nélkül abban a pillanatban, amikor a villamos elindult.
Az ellenőr nem engedte tovább, a kezelő felé. A csoport a Király utcai megállónál kellett volna leszálljon, ugyanis a közeli 5 csillagos szálloda vendégei, de nem engedik, a Wesselényi utcánál terelik le a csoportot, mint a birkákat az ellenőrök. Az idegenvezető iratait követelik, majd rendőrt hívnak. Amíg az idegenvezetőt a rendőrök igazoltatják, az ellenőrök a háta mögött a csoporttól bevasalják a fejenként 8.000 Ft-ot. Pechünkre a csoport egyik tagja egy multinacionális vállalat egyik nagyon magas beosztású embere. Kifizette a helyszínen. Természetesen a végén én álltam a cekket - égő fej, sűrű bocsánatkérések és 56.000 Ft büntetés, mindez egy féléves munkám eredménye.
Másnap Deák téri ügyfélszolgálatra lementem, hogy mégis mit javasolnak, "hát vegyenek napi jegyet, azt nem kell érvényesíteni!" - " Igen, de az közel 1.000 Ft-al többe kerül" "Hát igen, akkor nem tudom".
Összesítve: 1 nap - 132.000 Ft a jegyek ára + 64.000 Ft büntetés a BKV-nak (ennyi bevételkiesés nekem) + egy rendkívül nehezen idehozott 240 fő számára mesés országimázs, ami az esti gálavacsora egyik fő beszédtémája volt.
Elkészíthetjük e szép városról a legszebb imázsfilmet is, ha ennyi ember befektetett munkája után ezzel az élménnyel engedjük el a vendégeket.
EZER KÖSZÖNET BKV!!! Köszönet a segítségért és a közreműködésért, és hogy tesznek érte, hogy szép emlékkel térhessenek haza vendégeink!
Sz.E.
Az utolsó 100 komment: