Szocske szerint nem egyéni pech, hanem gyíkemberes összeesküvés előre megfontolt selejtraktár-ürítés áll a folyton bekrepáló akciós izzói mögött. Másnál is nyúvad a benzikúton vett LED-es OSRAM?
Szia Homár!
A MOL-töltőállomásokon nagyszabású OSRAM matricagyűjtő kampány zajlik, már majdnem vége lett de meghosszabbították.
Még tavaly vettem is néhány db E27 10W LED fényforrást. Már régen csak LED-eket használok, de a nagyobb neveket eddig drágának tartottam, gondoltam most itt a lehetőség kipróbálni.
Az első benyomás nagyon pozitív, kellemesebb a színhőmérséklet és a fényereje a korábban vásárolt "gazdaságos" márkáktól.
Aztán néhány hét múlva az első villogni kezdett. Gond nélkül cserélték. Majd egy másik is. Bő 2 hónap alatt van, amit már 2x cseréltek.
A kúton már meg sem lepődnek, ha valaki izzóval a kezében megy be, veszik is elő a cseredarabot és a kitöltendő papírost.
Vajon biztos, hogy jó reklám az OSRAM-nak a selejtet így kiszórni? Ezek után aligha veszek OSRAM terméket, sem akciós, sem teljes áron...
Üdv:
szocske
UPDATE
A folytatásban olvasónk újabb levele, ami sok mindenre fényt derít az eseményekkel kapcsolatban.
Bár a termékek selejtesek, az OSRAM kap egy pirospontot ügyfél/reklamáció kezelésből.
Email címet nem találtam a MOL OSRAM promóció, de még az osram saját weboldalán sem, csak nagynehezen egy sajtókapcsolatit és egy webmesterit. A sajtósra írva a mail visszapattant, ezt továbbítottam a webmasternek, de sok jót nem reméltem.
Azonban ma kaptam az Osram magyarországi képviseletétől egy levelet, amiben elmondták, hogy a termékek kb. 1%-a tényleg gyári hibás, ráadásul sajnos ezeket egy adagban szállították ki, így járhat valaki úgy, hogy csak selejtest kap még cseretermékként is.
Ha nem a mol kútra megyek cserélni, hanem az Osram márkaboltba, akkor garantáltan hibátlant kaphatok cserébe, szóval bár a termékek tényleg selejtesek, az ügy kezelése teljesen korrekt.
Üdvözlettel:
szocske
Az utolsó 100 komment: