Legjobb védekezés a támadás - nyilván ez a mondás a vezérlő fonal az Euronics üzletvezetőjének életében. Esetleg tesztelhetné a Jó tett helyébe, jót várj szerinti életet is, hátha boldogabb lenne tőle.
Sziasztok!
A sztori 2014. november 29-én kezdődött, amikor a barátnőmmel besétáltunk a Corvinban található Euronics üzletbe. Megtetszett nekünk egy Samsung 6400-as LED TV és úgy döntöttük megvásároljuk. Az eladó korrektül bemutatta a paramétereket, majd megkérdeztük, hogy van-e lehetőség arra, hogy a tv-t csak későbbi időpontban 2015. január második-harmadik hetében vinnénk el! (A tv-t azért vettük meg akkor, mert jó áron volt és azért szerettük volna később elvinni, mert éppen költözésben voltunk és addig nem akartuk már magunkkal cipelni). Az eladó közölte, hogy természetesen megőrzik addig a raktárukban. Kaptam egy számlát, amire rábélyegezték, hogy nincs átvéve és jóhiszemben távoztunk.
Innen már sejteni lehet, hogyan folytatódik a sztori.
2015 január 20-án bementem az üzletbe, hogy elhozzam a tv-t. Hosszas keresgélés után közölték velem, hogy nem találják, de nyugodjak meg bizonyára egy másik raktárban helyezték el. Január 21.-re ígértek telefonos visszajelzést, mert akkor dolgozik pont az a kolléga, aki értékesítette és minden információ birtokában van. Rendben, gondoltam egy napot kibírok.
Mivel nem történt értesítés a bolt részéről, ezért január 25-én ismét bementem az üzletbe. Ekkor számon kértem a boltvezetőt, hogy hol van a tv, mert a megbeszélt telefonos értesítést sem sikerült teljesítenük. A boltvezető elkezdett telefonálgatni, mintha éppen akkor hallott volna először a történetről. Eközben a tv-t értékesítő eladó szánva- bánva elmondta, hogy valószínűleg valamelyik kollégája mégegyszer eladta azt. Kérdésemre, hogy ráírta-e, hogy "Ne add el paraszt, mert már ki van fizetve" nem adott egyértelmű választ. Ezután a boltvezető is visszaérkezett és tájékoztatott, hogy rendelt egy új készüléket a gyártótól, de időbe telik mire meghozzák. Megkértem, hogy tételesen nyújtson tájékoztatást mi történt január 20-25 között, hogy most sikerült intézkedni. Nem kaptam választ, de kérte, hogy írjam fel a telefonszámomat és majd azon értesítenek. Erre persze reagáltam, hogy egyszer már megadtam a számom, akkor sem hívott senki.
2015 február 15-én megelégelve, hogy senki nem vette fel velem a kapcsolatot, ismét immár harmadszor is megérkeztem az üzletbe, hogy a tv után érdeklődjek. Rögtön a boltvezetővel sikerült találkozni, elmondtam miért vagyok itt, mire közölte, hogy a kollégái tájékoztatása szerint én már elvittem a tv-t és a probléma megoldódott.
Mondtam, hogy "kurvára nem oldódott meg" majd meglobogtattam a számlát. Erre elindult a raktárba megnézni, hogy van e tvjük a szóban forgó típusból. 10 perc múlva visszatért és közölte, hogy van egy készülék, amit oda ad nekem, de ha már elvittem egyet korábban, akkor komoly jogi lépésekkel kell számolnom. Egyébként úgy tudja, hogy biztonsági felvétel is van arról mikor én már elvittem a tv-t.
Megkértem, hogy akkor szeretném látni a felvételt. Közölte, hogy ő sem látta de mondták neki, hogy van ilyen. Elmondtam, hogy ez a történet egy hibás teljesítés a bolt részéről itt polgári jogi jellegű kártérítési igénnyel élhetek, ami a kamatigényt is magában foglalhatja. Ugyanis már korábban kifizettem a vételárat és addig a bolt kamatmentesen használhatta a pénzem. A boltvezetőt láthatóan nem érdekelte különösebben a dolog, sőt nem is értette, hogy miért vagyok dühös mikor megkapom a tv-t. (Azt már nem is mondtam el, hogy mivel egy megvásárolt eszköz úgy eltűnt, hogy senki nem tud róla semmit, joggal gondolhatom, hogy ellopták ezért feljelentést tehettem volna ismeretlen tettes ellen lopás bűncselekménye miatt.)
Kértem, hogy vegyünk fel jegyzőkönyvet az egész ügyről, az egyik kolleganőjéhez irányított, aki szépen írt pár mondatot, hogy átvettem a tv-t sértetlenül. Mondtam, neki, hogy ennél részletesebbre gondoltam mire megkaptam a panaszkönyvet, amibe felvezethettem az észrevételeimet, 30 napon belül írásban választ fogok kapni róla. A panaszkönyv elég vaskos volt, amelyben én töltöttem ki az utolsó lapot.
Az egész ügyön nem fújtam volna fel magam ennyire, ha korrekt hozzáállást tanúsít az üzlet. Ami abban nyilvánult volna meg, hogy időben értesítenek, bocsánatot kérnek a kellemetlenségekért, ne adj Isten házhoz szállítják a terméket. Ennek ellenére a hangnem mindvégig cinikus volt, a boltvezető otthagyta nekem a készüléket és szó nélkül távozott. Gondolom most sincs fogalma arról, hogy miért problémás egy vásárlónak egy ilyen jellegű ügymenet. THE END.
Az utolsó 100 komment: