Két hete írtunk először a nehézkesen működő online megyei matrica visszaváltásról. Akkori levélírónk, Anna nemcsak nekünk írt, hanem az illetékes szervnek is. Kapott választ.
Kedves Hilda,
Egy kis update az ügyben. Küldtem egy hivatalos panaszt az ügyfélszolgálatnak, amiben nemtetszésemnek adtam hangot és kaptam rá az automata válaszon kívül egy NEM nekem címzett (LOL) semmitmondó választ. Gondolom nem én vagyok az első panaszos, sablon CTRL+C - CTRL+V. Az ügyintéző személy szerint nem tehet róla, tudom. Sajnálom őket, de ez nem szolgáltatás.
Anna
"Tisztelt Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.!
Ez úton csalódottságomat és panaszomat fejezem ki az elektronikus ügyintézésükkel kapcsolatban. Honlapjuk szerint: "A visszaváltás a nemzetiutdij.hu oldalon található „Megyei e-matrica visszaváltása”
menüpont alatt található igénylőlap kitöltésével és beküldésével gyorsan és egyszerűen kezdeményezhető." Eddig rendben is lenne, a kezdeményezés ténylegesen gyors az űrlap kitöltésével, a
nyilatkozatban jelzik, hogy a megtörténtről külön nem tájékoztatnak.Amit hiányolok:
- az online kereskedés szabályai szerint 48 órán belül küldeni kell egy visszaigazolást. Nem tudom igazolni, hogy elküldtem a kérelmet. Sem egy másolatot a megadott email címre, sem egy visszaigazolást a kérelemre nem kaptam. A megtörténésről való értesítés mellőzése (nyilatkozat) nem ad okot, felmentési lehetőséget erre.
- nem kaptam tájékoztatást, hogy mikor szándékoznak utalni. Telefonos ügyfélszolgálatuk sem tud erre felvilágosítást adni. Ha ez szerepelne legalább a honlapjukon, az ügyfél az információ alapján eldönthetné, hogy a három visszaváltási opcióból melyik a megfelelő számára. Ennek hiányában a "gyorsan és egyszerű" nem helytálló.Véleményem szerint ez nem egy ügyfélbarát, kényelmes, gyors szolgáltatás. Amennyiben nincsen meg az online infrastruktúrájuk és kapacitásuk a kérelmek feldolgozására felelőtlenség ilyen szolgáltatást nyújtani. A kevesebb több lett volna.
Kérem tudassák meddig szándékoznak halogatni a kifizetést.
Tisztelettel,
L. Anna."válasz:
"Tisztelt O. Szilárd!
Társaságunkhoz intézett megkeresését köszönjük. Tájékoztatjuk, hogy a visszavásárlás folyamata elindult, a jogosultság árát Társaságunk a feldolgozást követően visszautalja az Ön által megadott számlaszámra. Az összeg megérkezéséig továbbra is szíves türelmét és megértését kérjük.
Javasoljuk, hogy esetlegesen felmerülő további kérdésekkel kapcsolatban a jövőben is bizalommal forduljon Társaságunkhoz az alábbi elérhetőségeinken:
· 0-24 óráig hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül (06-36-587-500),
· e-mailben (ugyfel@nemzetiutdij.hu),
· személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban (http://www.nemzetiutdij.hu/Ugyfelszolgalat-kereso/),
· internetes oldalunkon (www.nemzetiutdij.hu).Ajánljuk e-ügyfélszolgálatunkat ahol kényelmesen, gyorsan, sorban állás és kényelmi díj fizetése nélkül vásárolható e-matrica és ellenőrizhetőek a korábbi vásárlások: https://ematrica.autopalya.hu/.
Tisztelettel:
NÚSZ Zrt.Ügyfélszolgálat
márc. 12-dikei kiegészítés Annától:
BREKING!!! Megerkezett az 5000 Ft a számlára tegnapi teljesítesi nappal, ma láttam. Ezt is megéltük. :) Remélem másoknak is érkezik.
Üdvözlettel, Anna.
FDToth 2015.03.13. 10:13:04
én áltláaban javaslatokat írok, hátha megfogadják és eszeitn változtatnak., de nem, nem továbítják, ahogy elkészíteték és kitalátákj, az suzerzoitnük úgy jó...
Antalbaba 2015.03.13. 10:19:43
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.13. 10:22:12
AtiSnatch 2015.03.13. 10:23:14
sarostehen 2015.03.13. 10:49:42
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.03.13. 11:02:14
- az online kereskedés szabályai szerint 48 órán belül küldeni kell egy visszaigazolást."
Mondjuk kérdés, erre vonatkozik-e, mert mégiscsak állami "cég", ami egyenlőbb.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.13. 12:10:41
ROTFL
4.bp.blogspot.com/-tlONq9rI-4Y/URdSchkk_oI/AAAAAAAAxGM/Qu5BKH9UlS8/s320/rotfl.PNG
Államosítani a picsába!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.13. 12:12:28
Nem hagynak senkit az útszélen. Az nem olcsó.
Atörökk 2015.03.13. 12:43:36
igi1 2015.03.13. 13:19:00
Ha nem, tudnék javasolni, hová tapasszátok azt a rohadt matricátokat.
igi1 2015.03.13. 13:20:50
igi1 2015.03.13. 13:22:05
Minden budapesti ingyenes chipkártyát kap
én is, én is
oszt dugjátok fel a matricátokat a seggetekbe, jó mélyen
igi1 2015.03.13. 13:24:40
Le is nyúltak 3000 forintot.
Manyecska 2015.03.13. 13:57:38
Homár Hilda 2015.03.13. 13:58:31
Manyecska 2015.03.13. 14:09:20
:) @Homár Hilda: Jó nap ez a mai:)
Atörökk 2015.03.13. 14:13:32
Csak este érek majd rá, addig ráér? :)
Baluci 2015.03.13. 14:23:33
Ennek a százszorosát lerabolja az állam mindenkin egy évben, egyesek észre sem veszik???...
Igazi gumicsont!
Manyecska 2015.03.13. 14:26:55
Aureliano Buendía 2015.03.13. 17:38:48
O. Szilárd odabasz.