Tékozló Homár

Válaszol a NÚSZ, csak nem a kérdésekre és nem a levélírónak

2015.03.13. 09:57 | Homár Hilda | 20 komment

7460153_124205_a6330d8c96c52d638f38310bca14eeef_wm.jpg

Két hete írtunk először a nehézkesen működő online megyei matrica visszaváltásról. Akkori levélírónk, Anna nemcsak nekünk írt, hanem az illetékes szervnek is. Kapott választ.

Kedves Hilda,

Egy kis update az ügyben. Küldtem egy hivatalos panaszt az ügyfélszolgálatnak, amiben nemtetszésemnek adtam hangot és kaptam rá az automata válaszon kívül egy NEM nekem címzett (LOL) semmitmondó választ. Gondolom nem én vagyok az első panaszos, sablon CTRL+C - CTRL+V. Az ügyintéző személy szerint nem tehet róla, tudom. Sajnálom őket, de ez nem szolgáltatás.

Anna

"Tisztelt Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.!

Ez úton csalódottságomat és panaszomat fejezem ki az elektronikus ügyintézésükkel kapcsolatban. Honlapjuk szerint: "A visszaváltás a nemzetiutdij.hu oldalon található „Megyei e-matrica visszaváltása”
menüpont alatt található igénylőlap kitöltésével és beküldésével gyorsan és egyszerűen kezdeményezhető." Eddig rendben is lenne, a kezdeményezés ténylegesen gyors az űrlap kitöltésével, a
nyilatkozatban jelzik, hogy a megtörténtről külön nem tájékoztatnak.

Amit hiányolok:
- az online kereskedés szabályai szerint 48 órán belül küldeni kell egy visszaigazolást. Nem tudom igazolni, hogy elküldtem a kérelmet. Sem egy másolatot a megadott email címre, sem egy visszaigazolást a kérelemre nem kaptam. A megtörténésről való értesítés mellőzése (nyilatkozat) nem ad okot, felmentési lehetőséget erre.
- nem kaptam tájékoztatást, hogy mikor szándékoznak utalni. Telefonos ügyfélszolgálatuk sem tud erre felvilágosítást adni. Ha ez szerepelne legalább a honlapjukon, az ügyfél az információ alapján eldönthetné, hogy a három visszaváltási opcióból melyik a megfelelő számára. Ennek hiányában a "gyorsan és egyszerű" nem helytálló.

Véleményem szerint ez nem egy ügyfélbarát, kényelmes, gyors szolgáltatás. Amennyiben nincsen meg az online infrastruktúrájuk és kapacitásuk a kérelmek feldolgozására felelőtlenség ilyen szolgáltatást nyújtani. A kevesebb több lett volna.

Kérem tudassák meddig szándékoznak halogatni a kifizetést.

Tisztelettel,
L. Anna."

válasz:

"Tisztelt O.  Szilárd!

Társaságunkhoz intézett megkeresését köszönjük. Tájékoztatjuk, hogy a visszavásárlás folyamata elindult, a jogosultság árát Társaságunk a feldolgozást követően visszautalja az Ön által megadott számlaszámra. Az összeg megérkezéséig továbbra is szíves türelmét és megértését kérjük.

Javasoljuk, hogy esetlegesen felmerülő további kérdésekkel kapcsolatban a jövőben is bizalommal forduljon Társaságunkhoz az alábbi elérhetőségeinken:
· 0-24 óráig hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül (06-36-587-500),
· e-mailben (ugyfel@nemzetiutdij.hu),
· személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban (http://www.nemzetiutdij.hu/Ugyfelszolgalat-kereso/),
· internetes oldalunkon (www.nemzetiutdij.hu).

Ajánljuk e-ügyfélszolgálatunkat ahol kényelmesen, gyorsan, sorban állás és kényelmi díj fizetése nélkül vásárolható e-matrica és ellenőrizhetőek a korábbi vásárlások: https://ematrica.autopalya.hu/.

Tisztelettel:

NÚSZ Zrt.Ügyfélszolgálat

márc. 12-dikei kiegészítés Annától:

BREKING!!! Megerkezett az 5000 Ft a számlára tegnapi teljesítesi nappal, ma láttam. Ezt is megéltük. :) Remélem másoknak is érkezik.

Üdvözlettel, Anna.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FDToth 2015.03.13. 10:13:04

ez kb mint az ekáer ügyfélszolgálata: kérdezel, válsasz9lnka egy jogszabályi idézéssel. visszaírsz h konkrét válszt akarsz, nem idézetzet a jogszebyálbók, erre műr nem írnak, csak h aújból írsz nekik. a másoidk vlszukat kiegésítik azza ha jogszabályban leíytaknál többet nem tudnak mondani.
én áltláaban javaslatokat írok, hátha megfogadják és eszeitn változtatnak., de nem, nem továbítják, ahogy elkészíteték és kitalátákj, az suzerzoitnük úgy jó...

Antalbaba 2015.03.13. 10:19:43

...dik? Kitört a hétvége;-)

sarostehen 2015.03.13. 10:49:42

Abból a rengeteg pénzből ilyen magas színvonalú ügyfélszolgálatra telik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.03.13. 11:02:14

"Amit hiányolok:
- az online kereskedés szabályai szerint 48 órán belül küldeni kell egy visszaigazolást."
Mondjuk kérdés, erre vonatkozik-e, mert mégiscsak állami "cég", ami egyenlőbb.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.13. 12:12:28

@sarostehen: Te nagyon irigy vagy. És a szíjártó miből veszi a következő házat? Arra nem gondolsz?

Nem hagynak senkit az útszélen. Az nem olcsó.

Atörökk 2015.03.13. 12:43:36

Vihar a biliben, szépvolthilda, ugorgyunk.

igi1 2015.03.13. 13:19:00

Esetleg öngyik lettetek-e már amiatt a k@rva matrica miatt!?

Ha nem, tudnék javasolni, hová tapasszátok azt a rohadt matricátokat.

igi1 2015.03.13. 13:20:50

@FDToth: sztem ezek tényleg élvezik egymást, csak nekünk szólnak a végén...

igi1 2015.03.13. 13:22:05

Sokkal érdekesebb ez:

Minden budapesti ingyenes chipkártyát kap

én is, én is

oszt dugjátok fel a matricátokat a seggetekbe, jó mélyen

igi1 2015.03.13. 13:24:40

Nekem meg volt pofájuk a k@cs@g@knek azt mondani, hogy ha aznapra vásárolok HU-GO -s útdíjat, de nem használom fel, akkor rohadjak meg, mer elsikkasszák a pénzem.

Le is nyúltak 3000 forintot.

Manyecska 2015.03.13. 13:57:38

@FDToth: sztem kábé nem írj héven.xd

Homár Hilda 2015.03.13. 13:58:31

@Atörökk: ma jó napod van: 3 poszt lesz uh még 2x szólhatsz be! szívesen:)

Manyecska 2015.03.13. 14:09:20

@igi1: te megkaptad a levelem?? hétvégén nem leszek itthon khmm sza mondom..
:) @Homár Hilda: Jó nap ez a mai:)

Atörökk 2015.03.13. 14:13:32

@Homár Hilda:
Csak este érek majd rá, addig ráér? :)

Baluci 2015.03.13. 14:23:33

Ezen a rongyos 5ezer forinton mit össze-vissza verik egyesek a nyálukat!... Annyira unalmas már!
Ennek a százszorosát lerabolja az állam mindenkin egy évben, egyesek észre sem veszik???...
Igazi gumicsont!

Manyecska 2015.03.13. 14:26:55

picsába nem fűrészeltem el a széklábat rókafogú fűrésszel..xdd

Aureliano Buendía 2015.03.13. 17:38:48

@AtiSnatch: meg. Jó nagy fos az ügyfélszolgálatuk.

O. Szilárd odabasz.
süti beállítások módosítása