Van, aki már az idei nyaralását is leszervezte, és van, aki még a tavalyit intézi. Ilyen Péter, akinek köszönjük, hogy bízik a Homárban, mi meg szárazon tartjuk a puskaport. (A fantasztikus papírbusz ezúttal is a Papírportálról származik.)
Kedves Homár!
Itt egy újabb Orangeways-sztori. Bár tudom, hogy Dunát lehet velük rekeszteni, a mienk már 6 és fél hónapja húzódik.
A feleségem augusztus 31-én 9-kor utazott volna az Orangeways-szel a bécsi repülőtérre. A megállóban elég sok ember volt, busz sehol. Amikor elkezdtünk aggódni, megkérdeztünk néhány várakozót, kiderült, hogy ők még a 7 órás járatra várnak.
10-kor nem bírtuk tovább, és megannyi sikertelen hívás után az ügyfélszolgálat felé, elkezdük a barátainkat hívni, hátha valaki vállal egy hirtelen fuvart. Körülbelül a hatodik épp ráért és a közelben volt, fél órán belül meg is érkezett, és elrobogott Bécsbe. Örök hála neki, ha ő nincs, a repjegyet bukjuk. Így csak az oda-vissza benzinpénzt és az autópályamatricákat.
Az Orangeways-nek panaszt nyújtottunk be. Ők 90 napig gondolkodtak, mert a szabályzatuk szerint szabad nekik. Aztán ráhagytak még kb. másfél hónapot. Végül némi fenyegetésre az illetékes hatóságokkal és a médiával, érdemes választ kaptunk, a panaszt jogosnak ítélték. Állításuk szerint jelezték a PayPal felé a visszatérítést, március 12-én. Pénz persze sehol. Az indok: "Sajnos a 60 napos limit lejárta után nekünk nem áll módunkban visszatéríteni. A kifizetést a PayPal ügyfélszolgálatán tudjuk jelezni feléjük. Bizonyára ez megtalálható a Paypal üzleti szabályzatában, mely bárki számára elérhető." Még jó, hogy ők 90 napig gondolkodhatnak...
A PayPal üzletszabályzatát ugyan nem volt türelmem átolvasni, de nem is érzem szükségesnek. Nem gondolom ugyanis, hogy jogosan hivatkoznak erre. Nagyra értékelném, ha lehoznátok, bízom a Homár Powerben :)
Péter
Az utolsó 100 komment: