Szilvi két céget kutyáz egyszerre, de igazából csak a Unionra kéne haragudnia szerintem, hiszen az Euronics-szal a szervizkört már rég lefutotta. De, hogy a törött képernyője és a teljes körű biztosítása miért nem hatja meg a biztosítót, az rejtély.
Vigyázat az Euronics áruházzal és az Union Biztosítóval!!!!
Az ügy 2014 tavaszán kezdődött azzal, hogy eldöntöttük, hogy veszünk egy kicsit jobb számítógépet, ezért a használtan kínált laptopok helyett inkább az Euronics-ot választottuk szerencsétlenségünkre. Az eladók nagyon kedvesen rábeszéltek, egy Asus márkájú, közel 180000 ft-os gépre, és mellé nagyon-nagyon ajánlották, hogy kössünk egy teljes körű biztosítást is, hiszen az ördög sosem alszik, baj bármikor megtörténhet.
Rengeteg sületlenséggel próbálták ránk tukmálni a biztosítást, : „ha leöntik bármivel, akkor is fizet a biztosító”, „ha cipővel ráugrálnak és totáálkárra megy a gép, akkor fizetik a teljes árát a gépnek. stb.” Természetesen nem ezért kötöttük meg a 15000.- Ft-os biztosítást, hiszen minden normális ember tudja, hogy ezek az érvek hazugságok, hiszen sem szándékosság, sem önrész nélkül nem fizet egy biztosító sem. Bár az önrészről az eladók mélyen hallgattak.
A problémák azzal kezdődtek,hogy nem lehetett rátelepíteni semmilyen programot, mert az alaplap hibás volt. Mivel a 72 óra lejárt, mire ez kiderült, (bár csak pár órával,) az Euronics mosta kezeit, ők már nem tehetnek semmit, garanciálisan javítható, vigyük a szervizbe, vagy hagyjuk ott, majd elküldik ők. Végül, miután a pénzünket elszedték, és ránk sóztak egy hibás gépet, a szervizben viszonylag gyorsan kicserélték az alaplapot, és a vásárlástól számított 3-4 hét múlva kaptunk is végre egy használható laptopot. Na ekkor elhatároztam, hogy Euronics soha-soha többé!!
Egy évig nem is volt baj, de sajnos ekkor megtörtént, ami bárkivel megeshet. A laptop tetejét lehajtottuk, és másnap amikor kinyitottuk, a képernyőn egy repedés látszott belűlről. Nem értettük a dolgot, hiszen nem történt semmi különleges esemény, és külsőleg sem látszott semmilyen sérülés a gépen, még a repedés is csak belsőleg volt. Egy éves az eszköz, de szinte még karcolásmentes, annyira vigyáztunk rá.
Az Asus szervízben a szerelők azt mondták, hogy valószínűleg közé szorulhatott valami puha dolog, lehet ez olyan kicsi is amit nem vettünk észre, és az nyomta meg a monitort, és ezért nem látszik kívülről semmi, vagy megfeszülhetett a lecsukásnál, ilyesmi. Nem tragédia, gondoltuk, hiszen van egy teljes körű biztosításunk, vittük a hivatalos biztosító által elfogadott szervizbe.Papírok kitöltve, több nap várakozás, mikor jött a hidegzuhany: az Union Biztosító aki felvett 15000.- Ft-ot egy teljes körű biztosításra szánalmasan siralmas kifogással azonnal megtagadta a teljesítést. Arra hivatkoznak, hogy abból amit leírtunk,(az igazságot) nem tudják megállapítani, hogy mi okozta a sérülést, ezért nem teljesítenek.Továbbá, hogy nem történt káresemény. Elrepedt, és használhatatlanná vált a laptop! Ez nem káresemény?? Leírtuk, hogy mi történt, csak a biztosító nem akarja teljesíteni a kötelességét.
Ezek szerint, ha a kocsimra teljes körű biztosítást kötök, és amikor nem látom, a parkolóban valaki összetöri a kocsit, és én ezt leírom, és nem fűzök hozzá semmilyen mesét, akkor sem tartja be az Union biztosító a törvényességet? Ebből következően, ha leírom, hogy mi történt, az nem elég, vagyis az Union biztosító szerint az ügyfeleknek hazudniuk kellene egy meg nem történt eseményt ahhoz, hogy esélyük legyen rá, hogy a cég fizessen ha káresemény történik??????
Engem mint vásárlót és mint biztosítást kötőt becsaptak, és ezek után mindenkinek el lehet gondolkodnia azon, hogy ha az Union Biztosító a saját ügyfeleivel így elbánik, ha 40-50 ezer Ft javítási költségért képes mindent elkövetni, hogy megússza a teljesítést, akkor érdemes-e náluk biztosítani bármit is? Mert ez csak egy laptop, de mi van egy életbiztosításnál, ahol több millió forint is esélyes lehet a kifizetésre? Vagy egy lakás vagy ház biztosítása esetén? Vagy mi történik egy dolgozóval, aki karriert szeretne ebben a szektorban, és időt, pénzt, és fáradságot nem kímélve velük szerződik, nekik hozza az ügyfeleket, elköteleződik a céggel. Egy kis probléma esetén Ők mire számíthatnak az Union Biztosítótól ha ilyen kis ügyekben sem tartják be a törvényességet?
Baj bármikor megtörténhet, de ezek szerint nem az Union Biztosító a megoldás az előre gondoskodásra!!!
Szilvi
Az utolsó 100 komment: