Visszavonom múlt heti megjegyzésemet: a Burger King sem tojik az egészre, csak kicsit lassabban reagált posztunkra, amiben Dani panaszkodott, mert Ferihegyen zárás előtt a BK-nál egyáltalán nem kapott enni, a KFC meg egy csoffadt szendvics alkatrészeivel szúrta ki a szemét.
Tisztelt Szerkesztőség!
Szeretném kérni az alábbi szöveg megjelentetését a Magyaros vendégszdretet Ferihegyen bejegyzés kapcsán.
A reptéren lévő Burger King üzletet – a belvárosi üzletektől eltérően – cégünk, az SSP Hungary Kft.
Kedves Dániel,
Ezúton szeretnénk elnézést kérni azért, hogy a Burger King üzletben dolgozó kollégáink mind hozzáállásukkal, mind pedig a nyitvatartási idő be nem tartásával kellemetlenséget okoztak Önnek.
Ugyanakkor hadd mondjam el, hogy évek óta azon munkálkodunk, hogy az általunk működtetett reptéri vendéglátóipari egységekbe betérő vásárlók elégedetten, pozitív élménnyekkel távozzanak. Igyekszünk – a szakmai tudás gyarapitása mellett – felvértezni dolgozóinkat azzal a vendégbarát attitűddel is, melyet minden kedves vásárlónk joggal vár el tőlünk.
Erőfeszítéseinknek hála vannak pozitív visszajelzések, nemzetközi elismerések és sajnos időnként előfordulnak az Önéhez hasonló vészjelzések is. Igérjük odafigyelünk ezekre és megtesszük a szükséges lépéseket.
Bízunk benne, hogy a jövőben pozitív élményekkel is gazdagodik a budapesti repülőtéren.
Üdvözlettel,
SSP Hungary Kft.
Artech 2015.04.20. 16:36:49
Artech 2015.04.20. 16:41:46
Hú, akkor most megkönnyebbültem,kedves
SSP Hungary Kft.
Köszönöm.
bikmakk · http://srbija.blog.hu 2015.04.20. 16:56:54
He?
Értem én, hogy azt akarja mondani, hogy a reptéri BK-t nem a Fusion Bef. Zrt. üzemelteti, hanem egy másik cég. De elolvasta a levelet küldés előtt?
gabors 2015.04.20. 17:13:16
WTF ???
flopping burger mar szakma is ??? vagy OKJ vizsga kell a fagyasztott pogacsak dobozanak felnyitasahoz ???
Vadászbaszó nyúl 2015.04.20. 17:14:49
hpapagaj 2015.04.20. 17:51:14
kibasszuk a vezetőt, fegyelmit kapnak a dolgozók.
Aureliano Buendía 2015.04.20. 17:54:54
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.20. 18:55:47
www.facebook.com/kilatas/posts/966779666688365
igi1 2015.04.20. 19:13:08
Sandor Akarki 2015.04.20. 20:19:43
megamenn 2015.04.20. 20:52:45
herk 2015.04.20. 21:34:27
Pitta2 2015.04.20. 22:13:53
Ha valóban fontos az elégedett ügyfél (és a bevétel), akkor reggel 4-kor kellene nyitni. Akkor jönnek az első utasok és csak egy bezárt éttermet találnak a háttérben unatkozó kollégákkal. Ha más étterem ki tud nyitni 4-kor,akkor önök is.
Vadászbaszó nyúl 2015.04.20. 23:55:25
110% húspogácsa. Szép volt.
igi1 2015.04.21. 00:37:47
2015.04.21. 07:10:48
De szép egy mondat is ez! Szocialista brigádnaplónak is dicsőségére válna!
Trollie 2015.04.21. 07:16:07
"Azon dolgozunk, hogy elégedett legyen az ügyfél..."
Attól, hogy 100 -szor leírom, hogy gőzmozdony vagyok, még nem vagyok az...
Ahogy előttem írták, "főnököt kibasztuk, munkavállalóknak zsebben a fegyelmi".
Ez már inkább válasz lenne.
killerkaller 2015.04.21. 08:48:45
2015.04.21. 09:03:50
ezt a bullshitet copypaste-ezni télleg sok idő lehetett...
Trunkel 2015.04.21. 09:09:18
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.21. 09:14:43
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.04.21. 09:23:12
herk 2015.04.21. 10:04:52
Vadászbaszó nyúl 2015.04.21. 10:13:34
ne túráztasd a nemlétező agyad. Kilégzés-belégzés programra alkalmas, ennyi.
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.04.21. 11:08:29
Terézágyú 2015.04.21. 11:56:04
"Ha valóban fontos az elégedett ügyfél (és a bevétel), akkor reggel 4-kor kellene nyitni."
Sőt: be se kellene zárni.
És ha elfogy a hús, akkor a főnök a saját húsából vágjon egy darabot, csak hogy az ügyfél elégedett legyen!!!!!!!
fillérbaszó vadász 2015.04.21. 15:00:53
fillérbaszó vadász 2015.04.21. 15:01:56
fillérbaszó vadász 2015.04.21. 15:03:40
gabors 2015.04.21. 16:22:27
nem várt fordulat 2015.04.21. 20:28:43
De ez "A reptéren lévő Burger King üzletet – a belvárosi üzletektől eltérően – cégünk, az SSP Hungary Kft.
Kedves Dániel,"...
Na nem baj, tanul belole, hatha...
Manyecska 2015.04.21. 20:37:45
joska61 2015.04.22. 09:21:30
kozkozkoz 2015.04.22. 14:57:08
Tehetséges ugandai buzi 2015.09.19. 11:25:12
Én tulajdonképpen magasról, nagy ívben leszarom, hogy egy Börger King éttermet a Pannonia Fusion, vagy önök üzemeltetnek. Mert én NEM a Pannonia Fusion Börger Kingjébe, vagy az SSP Hungary Börger Kingjébe térek be egy vápperre, hanem - bármely hihetetlen - simán egy Börger Kingbe. Értem én, hogy valszeg más az adószámuk, meg más a frencsájsz cég, csak leszarom. A vápper érdekel, nem a tulajdonosi háttér.
Majd akkor hiszem el, hogy önök azért dolgoznak, hogy elégedetten távozzak az önök által üzemeltetett vendéglátóipari egységből, ha például a reptéri Börgerben is elfogadják a kedvezményes BK aranykártyámat. Ilyesmi kézzelfogható jeleket várok.
Uram, uram, a kurva életbe már!
Tehetséges ugandai buzi 2015.09.19. 11:37:54
Mert az emberek sem tudják, hogy más cég üzemelteti a reptéri BK étterem és halkan szólok, hogy kurvára nem is érdekli őket. Az SSP Hungary védekezése cégjogi szempontból érthető, csak az átlagember nem néz cégjegyzéket, amikor panaszt tesz amiatt, hogy az _egyik_ BK étteremben nem kapta meg azt, amit máshol igen.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.28. 16:20:22
Mindegy, Hümér Helén megkapta arra a napra is az üldöztetési járadékát valahonnan.