Tékozló Homár

A Készenléti Rendőrséget küldték a fitt szilvással várakozó vásárlóra FRISSÜLT

2015.04.28. 09:56 | Homár Hilda | 167 komment

lidl_banner_logo.jpg

Elképesztő sztori az egyszeri vásárlóról, aki  egy Lidl parkolójába beszélt meg egy találkozót. A partnert késett, egyszeri vásárlónkat pedig többen is meglátogatták ez idő alatt. Köztük egy kisbusznyi rendőr. 

Tisztelt LIDL

Szeretnék érdeklődni , van e valamilyen szabályuk arra , hogy vásárlást követően meddig tartózkodhatok gépjárművemmel a parkolóban. Kérdezem ezt azért, mert 2015. 04. 23.-án az alábbi eset történt velem.

Délután 5 óra körül érkeztem az újpesti Megyeri úti áruházuk parkolójában. Bementem elintézni az esti vásárlást , majd beültem az autómba. Találkozóm lett volna egy ügyfelemmel 6 óra körül, és találkozási pontként a LIDL parkolóját beszéltük meg. Sajnos ügyfelem jelezte, hogy 7 óránál előbb nem tudunk találkozni. Úgy döntöttem, hogy megvárom a parkolóban.

Körülbelül egy órája várakozhattam, amikor bejött a parkolóba a Készenléti Rendőrség autóbusza. Kiszállt belőle hat rendőr, kiszállítottak az autómból, megmotoztak, átkutatták az autómat, és azt a számomra furcsa kérdést tették fel, hogy mit csinálok itt, és mióta várakozom. Miután válaszoltam a kérdéseikre visszaadták az irataimat, elmondták, hogy ha sérelmesnek érzem az igazoltatást, akkor hol tehetek panaszt, majd elmentek.

Kicsit furcsán éreztem magam, de hát ki nem, ha lerohanja hat rendőr. Azt gondoltam, hogy keresnek valakit. Istenkém a munkájukat végzik, melléfogtak.

Tovább várakoztam, amikor egyszer csak megüti a fülemet, hogy valaki elég hangosan az autóm rendszámát mondja. Odanézve látom, hogy egy alacsony köpcös ember, megismétli a rendszámomat, és hozzáteszi, hogy "még mindig itt áll". Ezek után odajött az autómhoz, és valami biztonsági őr igazolványfélét lobogtatva felszólított, hogy igazoljam magam.

Ekkor már kissé ingerülten reagáltam. Még hallottam amint azt mondja a rádiójába, vagy a telefonjába : "Nem akarja igazolni magát". Ezek után feltételezem, hogy a rendőrök sem véletlenül jöttek pont hozzám, hanem az önök dolgozója hívta ki őket. Főbenjáró bűnt követhettem el, hogy vásárlás után nem távoztam azonnal a parkolóból. Természetesen e gaztett a LIDL-nél azzal jár, hogy hat rendőrt küldenek a bűnösre, és annak a megaláztatásnak teszik ki, hogy a vásárlók és az esetleg arra járó ismerősei előtt megmotozzák és átkutattatják az autóját.

Ígérem, hogy soha többé nem teszem be a lábamat a parkolójukba, sőt még a boltjukba sem. Valahogy csak megleszek a kedvenc fitt szilvásom nélkül. De azt is megígérhetem, hogy ahol csak lehet: barátok, ismerősök, kollégák, Internet, terjeszteni fogom milyen megaláztatásnak teheti ki magát aki a LIDL-ben vásárol.

Tisztelettel:

János

UPDATE máj.1. 

A posztot elküldtük a Lidlnek az alábbi kérdések kíséretében:
- A konkrét esetben ki hívta ki a rendőröket a várakozó vásárlóra?
- Mi volt az oka?
- Ha az önök dolgozója tett bejelentést, miért nem próbált beszélni a vásárlóval, mielőtt a rendőrséget riasztotta volna?
- Általánosságban nézve: van a Lidl boltokhoz tartozó parkolókban maximális várakozási idő?
- Ha igen, milyen módon ellenőrzik ennek betartását?

Az alábbi választ kaptuk a cégtől:

Tisztelt Homár!

Az elmúlt napokban a sajtóban megjelent olvasói levélre reagálva a Lidl belső vizsgálatot folytatott annak felderítésére, hogy a Megyeri úti üzlet parkolójában történt eseményben történt-e mulasztás az üzletlánc részéről. Ennek során kiderült, hogy a Lidl egyetlen alkalmazottja sem hívta a készenléti rendőrséget. A Lidl alkalmazásában nem áll biztonsági őr, ezt a munkát külső megbízással végzik. A vizsgálat során kiderült az is , hogy a külső megbízásban dolgozó biztonsági őr sem járt el parkolóban várakozó autóssal szemben.

Az elmúlt napok erőszakos bűncselekményeinek hatására a Lidl melletti kiskereskedelmi egység alkalmazottja értesítette a rendőrséget.

Sajnálatosnak tartjuk, hogy üzletünk parkolójában történt a vásárló által sérelmezett eset, ugyanakkor kijelentjük, hogy a Lidl semmilyen formában nem volt részese az incidensnek.

A Lidl parkolói a vásárlói számára eddig is és ezután is korlátlanul igénybe vehetőek, természetesen első számunkra a vevőink kényelme és elégedettsége.

Üdvözlettel

Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NastroAzzurro 2015.04.28. 13:20:10

De a köpcös biztonsági ember nem igazoltathat.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.04.28. 13:27:55

@NastroAzzurro: Nem. Ojjektumőrként felkér, hogy igazold magad, mire te vagy előveszed a személyidet és igazolod magadat, vagy felkér, hogy haladéktalanul hagyd el az ojjektum területét. Ha nem teszed, akkor hí rendőri segítséget.
Szóval gyakorlatilag mégiscsak igazoltat, ha ott akarsz maradni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 13:28:24

@Józsi, a köcsög: sütött biszbasz, szilvalekvár van benne. Nem olyan rossz. Úgy árulják, hogy fitt szilvás, de bármennyit is ettem belőle, nem lettem fitt. Lehet, hoyg felnyomom a lidl-t, megtévesztésért. :P

Már meging egy nick 2015.04.28. 13:44:13

Én azt gondolom nem az ördögtől való, ha odafigyelnek a dolgokra egy ilyen forgalmas helyen.

Viszont ennek az "odafigyelésnek" lehetnek fokozatai. Például odasétál egy biztonsági őr és kezdeményez egy kulturált hangvételű beszélgetést az ott tartózkodás célját illetően. Egy képzett és gyakorlott biztonsági őrnek mégiscsak meg kell tudnia ítélni a szituációt, hogy vajon dílerkedésről van-e szó, oda akar-e költözni az illető, rosszul lett, vagy mi van.

Miután a rendőrök is ott voltak talán illene elülni.

Vagy... vagy... vagy... valamit nem tudunk, mert kimaradt a helyzet ismertetéséből. Valahogy nem kerek ez így.

Józsi, a migráns köcsög 2015.04.28. 13:44:50

@batgirl: bisztos többet kellett volna belőle enni!

Paeonia 2015.04.28. 13:48:04

Jánosnak üzenném, ha olvassa a hozzászólásokat, hogy a fitt szilvás süti a Pennyben is kapható.
Ez fontos info, hogy ne kelljen nélkülöznöd!
:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 13:50:25

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: hat bebaszna, ha ulok a kocsimban a parkoloban, oszt ilyen seggfej odajonne, hogy igazoltat:)
meg felszolitana, hogy huzzak el
muhhahha

Manyecska 2015.04.28. 13:54:58

@hagyma: ki kell b.szni rá az ajtót, ahogy a fiam szokta ha biciklist lát.

Vajmaci 2015.04.28. 14:03:04

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: Bírói engedély van. Házkutatási parancs a filmekben... ;)

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: A lidl parkolója nem magánterület. Hacsak...nincs külön kitáblázva hogy az, vagy elzárva a közforgalom elől.

Vajmaci 2015.04.28. 14:09:36

@sarostehen: Bármikor. Tegyük fel, jön a Pápa látogatóba, és pont a házatok előtt méltóztatik elmenni a konvojával. Tegyükfel. Vagy le. Ezesetben a rendőr bekopog, bemutatkozik,megmondja honnan jött, és mi céllal, átnézi a lakásod, megköszöni hogy közreműködő voltál,és elköszön. Mindezt egy jogszabály miatt...nem kell hozzá semmi más engedély. És ezt Te kénytelen vagy eltűrni. Az igaz, emiatt panasszal élhetsz bármely rendőri szervnél, szóban,írásban,és emellett a panasztastületnél is lehet árulkodni. Ők majd jól kivizsgálják.És hidd el...jól kivizsgálják. ;)

hobbitroll 2015.04.28. 14:19:23

@Valenhun: "...Azért fizeti a LIDL a vagyonőreit, hogy az áruház területén (beleértve a parkolót is) bármi nemű gyanús tevékenységet megfigyeljen és ha kell kivizsgáljon, elhárítson..."
bár magánterület ... de
közhasználat céljára átadott magánterület
1., szóval nem kéne játszania a kis teleszart búvárruhát formázó trollnak rendőrt játszani, mert egyszer valaki le fogja csapni mint a taxiórát.
2., ha vásárlás után a lidl szerint 5 perc a megengedhető várakozás, AKKOR ÍRJA KI! különben pedig nyasgem
3., eddig se jártam, eztán se fogok. bár lehet, hogy elmegyek trollt bosszantani a megyeri útra, aztán én is feljelentem a hülye droidját, mert túllépi a hatáskörét.
4., az volt már, hogy a lidl szarjon sünt?

hobbitroll 2015.04.28. 14:23:28

@Vajmaci: és ha épp kű'fődiába', vidéken, dó'gozóba, sulibe, oviba, sopingolni (tehát: máshol) vagyok, és nem fogom őket beengedni, akkor wtf? mer' hiába kopognak ...

@Már meging egy nick: "Például odasétál egy biztonsági őr és kezdeményez egy kulturált hangvételű beszélgetést az ott tartózkodás célját illetően."
napasztmek ... egy mondatban, biztonsági őr & kulturált hangvételű beszélgetés ... mostméteszedesztfelem? :S

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2015.04.28. 14:23:59

A poszt toló ott követte el a hibát, hogy nem az Aldiba ment. Ott mindenki mosolygott volna, még a biztonsági őr és a rendőrök is. Sün!

hobbitroll 2015.04.28. 14:28:47

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: dögöjjönmegalovam, de kipróbálom. Csak megkérhet, nem igazoltathat. Ráadásul el sem küldhet (lásd fentebb), erre is csak megkérhet. Ha nem teszem egyiket sem (pontosabban teszek a kéréseire), toporzékolhat, de más eszköze sajnos sztem nincs :P

sarostehen 2015.04.28. 14:38:21

@Vajmaci: De ekkor is hoz magával valami papírost. (parancs, bírói határozat faszomtudja..). De azt kizártnak tartom, hogy kovács II őrmester bárkihez bekopogtasson, és ott házkutatást csináljon. Mindezt törvényesen.

Manyecska 2015.04.28. 15:00:33

@sarostehen: a TEK se lobogtatja a papirost!:D

pisda 2015.04.28. 15:12:08

@Manyecska:

De arról te se fogsz tudni.

Van egyébként a házkutatás, ahhoz tényleg kell előzetes bírósági engedély, kivéve, ha alaposan feltételezhető, hogy a nyomokat akarja valaki megsemmisíteni. Ilyenkor utólag is kérhető az engedély, de azt akkor külön kell részletesen kivizsgálni.

Illetve van a titkos információgyűjtés, ami lehet házkutatás is. Arra is külön kell engedély, csak erről nem fognak értesíteni, ahogyan a megtörténtéről sem.

Manyecska 2015.04.28. 15:14:05

@pisda: de, amikor a hátamba térdelnek.

pisda 2015.04.28. 15:16:44

@Manyecska:

Hát az nem titkos információgyűjtés.

De azok nem házkutatási esetek, hanem bűncselekmény felszámolására tett intézkedés vagy elfogás.

sarostehen 2015.04.28. 15:35:22

@Manyecska: Nem. De a TEK is parancsra megy ki. Nem pedig saját döntésből.

És azért Kovács II őrmestert ne hasonlítsuk a TEK-hez.

De itt többen azt mondják, hogy a rendőr saját döntésessel azonnal kezdeményezhet bárkinél házkutatást. Ami baromság.
Ha így lenne, szerintetek hány tippadó lenne a rendőrség berkein belül?? (így is túl sok van..)

2015.04.28. 15:55:52

az vmi pálinka?

igi1 2015.04.28. 16:10:27

@Manyecska: nyers dulva :)

Amúgy vigyázz mer vezetőpasik v az ügyfelekkl v a kollégákkal :)

Vajmaci 2015.04.28. 16:33:19

@sarostehen: Nem..nem hoz. A törvény megfelelő paragrafusára hivatkozik. Mint mondottam, utólagosan lehet panaszt tenni az intézkedés ellen. De ez bárminemű intézkedésre igaz. Sajna (és most nem konkrétan Rád értem) sokan nincsenek tisztában bizonyos jogaikkal,és bizonyos jogokkal amit el kell viselniük. Ez sokszor félreértésre ad okot, mint esetünkben is. Nem mondom hogy végezzen mindenki ELTE ÁJK-t, de minimális mindennapokat érintő dolgokban iganis érdemes utánnalesni a neten, vagy egy jogászismerősnél,hogy mi merre. ;)

Vajmaci 2015.04.28. 16:35:01

@sarostehen: A fentebbi példám, nem házkutatásnak minősül...egyszerű biztonsági intézkedés. A házkutatást ahogy Manyecska is írta, papírral, vagy különleges esetben utólagos bírói engedéllyel csinálnak.

Vajmaci 2015.04.28. 16:36:37

Bocs...benéztem...psida írta. Manyecska-nak. :)

sarostehen 2015.04.28. 17:04:18

@Vajmaci: Korábban ezt írtad:
"Házkutatási parancs csak a tv-krimikben van..."

Most pedig:
"A házkutatást ahogy Manyecska is írta, papírral, vagy különleges esetben utólagos bírói engedéllyel csinálnak."

Nem vagy kicsit szélkakas???

Atörökk 2015.04.28. 17:17:41

Örüjj neki, hogy nem az urológián vizsgáltak át.

Aureliano Buendía 2015.04.28. 17:53:07

@Rosszindulatú Vászka: adj egyenruhát a gyök kettő íkúval rendelkező biztonsági őrre, és máris T. J. Hooker lesz belőle.

igi1 2015.04.28. 18:22:55

Szerintem élvezte a törödést mer inkább az zavart a a biztonsàgi őr felírta a rendszámát

ilyet nem tehet ez adatlopás

Shopping 2015.04.28. 18:27:44

Kicsit túlreagálod a dolgot.

Gondolkodj!!!!
Te mit tennél, ha a családi házad előtt megállna egy auto, benne ülne egy fickó több mint egy órán át????
Ugye hogy ugye??
Csak felirnád a rendszámát, megkérdeznéd hogy mi a fenét csinál ott.
Ezt tette a biztonsági őr is. Ez a munkája.

mh1973 2015.04.28. 18:36:25

Eddig sem kedveltem ezt a láncot, hétvégén többnyire úgy néz ki mint egy turi, kibontogatott ruhák szanaszét hevernek, minden bedobva nagy kosarakba, undorító.

sutyerák 2015.04.28. 19:02:38

a hülyegyerek bizt őr megkérdezi:uram! mire vár itt?
ő elmondja.
-okés,semmi gond,minden jót és további szép napot!

Visceroid 2015.04.28. 19:02:39

@Vajmaci: "Ezesetben a rendőr bekopog, bemutatkozik,megmondja honnan jött, és mi céllal, átnézi a lakásod, megköszöni hogy közreműködő voltál,és elköszön. "

Igen. És ilyenkor jön az a kérdés, hogy mi van, ha valami gyanúsat észlel? Teszemazt ottmaradt valami az esti buliból. Vagy éppen olyanja van, szeretné javítani a statisztikákat és "lát" valami nem odaillőt. Ezért nem lenne szabad papír nélkül beengedni a rendőröket, sőt, egyáltalán nem, mert ha papírjuk van, akkor meg úgy is bejönnek, egy ajtó már nem akadály.

sutyerák 2015.04.28. 19:10:43

@Visceroid: teknek nem kell papír,sem bírói engedély.

czjanos 2015.04.28. 19:10:50

Sokszor vásárolok a Lidl valamelyik üzletében. Kivétel nélkül, mindig készségesek, udvariasak, segítőkészek az ott dolgozók.

sutyerák 2015.04.28. 19:18:24

@czjanos: meg lassúak,mint a sánta csiga.

Killary Fucking Clingon 2015.04.28. 19:22:19

@Vajmaci: A helyzet az hogy nem kell oltani se téged se mást. Nyugodtan kijelenthetjük hogy a céged baromságokat művel szinte minden szinten. Ahogy az ügyészségek, és a bíróságok is. A kommunista rendszerből visszamaradt vezető emberekkel, nem túl okos vagy segítőkész járőrökkel. Pl megmondanád hogy mi a túró értelme van annak hogy a Hősök terénél vagy a liget 2 db sávján vegzálnak autósokat, úgy hogy közben föltartják a forgalmat? Miközben az öntudatlanra részegedett angol turista fejjel lefelé lóg Árpád vezér szobráról.. Nem azzal van gondom ha valahová kimennek hívásra, átvizsgálnak egy gyanúsnak tűnő autót a benne ülővel egyetemben. Remélem érzed a különbséget.

Megdobbent 2015.04.28. 19:57:54

De vegul eladta/megvette a drogot vagy azt elvittek a rendorok? :(

lavór 2015.04.28. 20:01:47

Tuti van ott egy trafik... bocs. Nemzeti dohánybolt.

Zsolteee 2015.04.28. 20:04:52

Emberek, ne legyetek már buták :)

Házkutatási parancs nincs, csak amerikában, nálunk házkutatási határozat van, amit a rendőr hatóság bűnügyi szervem büntetőeljárás keretében hoz, és annak egy példányát az érintettel közli. Tehát nem KOvács II dönt úgy, hanem a büntetőeljárás során szükségessé vált. Ez a Házkutatás. Aztán van a magánlakásba belépés, ennek eseteit az Rtv. részletesen szabályozza, tehát taxatíve felsorolja azokat az eseteket, amikor a rendőr engedély nélkül beléphet a magánlakásba, ellenkező esetben csak akkor ha te beengeded. Nem részletezem ezeket a szabályokat, mielőtt erre reagálsz, azelőtt nézz utána.
Következő: a rendőr ha gyanúsnak ítél meg téged valamiért, akkor igazoltatás alá vonhat, mely során ruházat átvizsgálást is végegezhet, ennek keretében a nálad lévő csomagokat és gépjárművedet is megnézheti, ez nem minősül házkutatásnak. Továbbá, amennyiben a rendőrségre bejelentés érkezik, a rendőrséget intézkedési kötelezettség terheli, tehát ha bejelentik hogy gyanús autó várakozik ott, akkor ki kell menni, és intézkedni kell, és az intézkedés során bizony igazoltatni KELL, ez kötelezettség nem lehetőség.
Tehát tessék a rendőrségről e kivételes esetben lepattanni, némi jogszabály ismeretre szert tenni, aztán írogatni.
és igen, én jogot végeztem :D

köszönöm a figyelmet

Advanced Flight 2015.04.28. 20:19:36

Az Aldiban ez nem fordulhatna elő.

igi1 2015.04.28. 20:25:46

@Megdobbent: nbiztos 1 rosszarcú kancigány várta a haverjait

csak ez a magyarázat h hatan is megtapizták :)

igaz azoknak nem lenne birkatürelmük szal gyanús a sztori :)

én is élvezném a eyszerre hat kan törődne velem :)

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2015.04.28. 20:32:49

@Shopping:
Csakhogy nem kérdezte meg, hanem egyből kihivatott egy busznyi rendőrt.

Az lett volna a normális ha ELŐBB odamegy és azt mondja:
"Elnézést kérek feltűnt, hogy ön már legalább egy órája itt várakozik.
Valami probléma van?
Segíthetünk valamiben?
Tudja csak azért kérdezem, mivel a szabályaink értelmében a vásárlást követően maximum 1 órát lehet itt várakozni...."

R. Igor Mortis 2015.04.28. 20:40:16

a poszer szar jenki filmekből tájékozódott?
a túrót lehet ennyit lamentálni, kék-e vagy piros.
beköti az egyiket és csendben lelép a parkolóból.
a távirányítón meg max nem találja el ELSŐRE a megfelelő gombot.
hülye maximalista terroristák.

Krutzifix 2015.04.28. 20:42:03

@Uni1002: Dezső! Látopm, Te is egyike vagy azoknak, akik azt vallják: "Ami a Tiéd, az az enyém, ami az enyém, ahhoz Neked semmi közöd!" tanulj meg gondolkozni, mielőtt jópofának szánt hülye kérdéseket teszel fel! Amúgy miért nem álldogáltok CBA parkolókban? ha már ez a hobbitok, és ennyi időtök meg pénzetek van...

Krutzifix 2015.04.28. 20:43:29

@sutyerák: Ha Te nem vásárolsz Lidlben, akkor miért írsz baromságokat róluk? Menj CBA-ba, vagy Coop-ba, ott biztos gyorsabbak.

neet 2015.04.28. 21:17:40

Campona parkolót évekig píendárnak használtam, most utólag örüljek, h nem volt háthatérdeplés? Örülök. :)

neet 2015.04.28. 21:18:38

@neet: hátha=hátBa. Hát ba... asszem el, pihenni.

venszivar 2015.04.28. 21:31:14

janos.

a lid P. magánterület!

menj ki a népligetbe randizni, ott "csak" a kurvák s a buzik kopogtatnak be....rendőr nem jár arra.

venszivar 2015.04.28. 21:33:11

barom! tégedetett a niggerek + az afrók fognak elkergetni! barom!

Arcade Macho 2015.04.29. 01:09:18

tipikus vadasz vendeg poszt

azzal meg mi a gond hogy a sajat teruleten milyen szabalyokat hoz letre az adott bolt?
megertem en hogy a balkani mentalitas elvarna hogy a Lidl meg Aldi epitsen fillerbaszokaknak P+R -t, de azert megis hadd lehessen mar megerteni a boltokat hogy a sajat vasarlojukat szeretnek helyzetbe hozni

fülzsír 2015.04.29. 01:16:38

Bezzeg ha valami terrorista várakozott volna, akkor meg az a baj, hogy senkinek nem tűnik fel. Nem értem miért baj, hogy hat rendőr odament hozzá? Addig is történt valami. Egyébként hogy tud valaki két órán át egy autóban ülni?

Hajdú Intercity 2015.04.29. 08:07:35

Én is várakoztam már ott a Megyeri úti Lidl parkolóban, igaz a legtávolabbi sorban, így talán nem voltam annyira szem előtt, de senki se jött oda, pedig én is eltöltöttem ott egy órácskát. Lehet, hogy éppen szabadnapos volt az éber őr.

lobster thermidor 2015.04.29. 08:12:47

@mh1973:

Ehhez azért a paraszt vásárlóknak is van némi köze, mert az ugye nem gondolod, hogy az eladók basszák össze az árút, vagy bontogatják ki a csomagokat.

lobster thermidor 2015.04.29. 08:22:54

@Vajmaci:
Magánterület!
Olyannyira, hogy a LIDL akár sorompót is építhetne, és parkolódíjat kérhetne a tartósan ott várakozóktól. Nemrégiben ez történt az Újbuda Center nevű bevásárlóközpontban, ahol is az oda telepített irodaházak dolgozói elfoglalták a parkolóhelyeket a vásárlók elől.

lobster thermidor 2015.04.29. 08:25:36

@Uni1002:

Eléggé egyszerű gondolatmenet így összemosni a dolgokat.

Muad\\\'Dib 2015.04.29. 08:33:16

Azt odáig megértem, hogy elég megalázó tud lenni egy ilyen procedúra. Még az is rendben van, hogy fel van valaki háborodva, amikor hat rendőrt uszítanak rá egy állampolgárra különösebb gyanú nélkül (mert ehhez egy szimpla járőr is elég lett volna).
Viszont az biztos, hogy ha egy parkolóban a delikvens kocsiját törnék fel, akkor most arról szólna a poszt, hogy a lidl biztonsági emberei miért nem figyelik a gyanús alakokat a parkolóban, mert azt ki lehet szúrni, ha ilyenek mászkálnak.

Túrós (törölt) 2015.04.29. 08:36:01

Én is szoktam troll kommenteket írni de ami ezen a blogon megy az kész...

♔bаtyu♔ 2015.04.29. 08:43:00

Ez azt jelenti, hogy figyelnek a Lidl parkolójában amíg vásárolsz, tehát viszonylag biztonságban van az autód.

Amúgy pedig a poszter autóját feltörték volna a Lidl parkolójában, akkor ezért írt volna.

Jó nagy hülye a poszter, a helyében épp inkább oda járnék vásárolni, nem pedig játszanám az agyamat, hogy nem megyek hiszen a biztonsági személyzet pontosan azt tette, ami a dolga, tehát itt biztosan biztonságban lesz az autója.

Fel sem fogja, hogy ez a vegzálás azt jelenti, biztonságos a parkoló.

Peterpapo 2015.04.29. 08:56:25

@Uni1002:
"Az Aldi parkolóiban ki van mindenütt táblázva, hogy a max. vásárlási idő 1 óra, és ha azt túllépi a "kedves vevő" az ő költségére a gépkocsiját elszállítják.
Elgondoltam, mi lenne ha egyszer kipróbálnám,tényleg megtennék?
Akár börtönbe is vethetnének, hogy a majdnem tök üres parkolójukban álldogálok?
Vajon ezekkel fenyegető a táblákkal akarták megteremteni a kedves, vevőbarát vállalati arculatot?"

Nem. ezzel azt szeretnék elérni, hogy a környéken dolgozó irodákból, ne ott parkoljanak a dolgozók egész nap, elvéve a helyet a vásárlóktól. A jó múltkor a Váci úti Tescoba mentem vásárolni csütörtök délelőtt és tíz percig köröztem, mire találtam egy helyet. A Tescoban meg alig voltak vásárlók. Nem akartam elhinni, hogy ennyi ember van szabin, vagy ennyinek nincs munkája, de aztán kiderült, hogy "csak" a környékbeli dolgozók foglalták be a nem kevés parkolóhellyel rendelkező területet az autóikkal. A Budafoki úti Tesconál már fel is szerelték a sorompót és 3 óra ingyenes parkolás van.

Arcade Macho 2015.04.29. 09:00:12

@lobster thermidor: vaci uti tecsko is ezt tette, ugyanis nagyon vonzo celpontnak tunik a metro mellett

Peterpapo 2015.04.29. 09:00:29

@♔bаtyu♔:

Kedves batyu!

Akkor nyilván egyetértettél azzal is, amikor gumilövedéket használtak ártatlan emberek ellen, mert az azt jelentette, hogy a rendőrség figyel arra, hogy az utca biztonságos legyen.

Arcade Macho 2015.04.29. 09:01:37

@Peterpapo: en azt hittem ott van sorompo...

Aki a kis kezecskéivel tapicskolja a pofókot 2015.04.29. 09:05:50

Én arra gondoltam, hogy ha a Fény utcai piac fagyizója melletti betoncsíkon ülésre polgári engedetlenségi mozgalom alakult, akkor talán odamenetnék ma délután kocsival a Megyeri úti Lidli parkolójába a barátnőmmel és üzekedést imitálnánk. Aztán ha a seggdugasz biztonsági őr odajönne, kiszálnék és eltakarnám előle a napot, majd elbeszélgetnék vele a konstruktív hozzáállás, illetve a vevőbarát áruház fogalmáról.

Peterpapo 2015.04.29. 09:16:48

@Arcade Macho:

Igen van már évek óta, de nem működik.

Muad\\\'Dib 2015.04.29. 09:17:30

@Aki a kis kezecskéivel tapicskolja a pofókot:
De ugye, ha majd egyszer az áruházi parkolóban bebass*ák a kocsid szélvédőjét, akkor sem fogsz mammogni a biztonsági őrnek, hogy miért nem figyel a gyanús arcokra?

mojszipupi 2015.04.29. 09:26:37

Az hogy a biztonsági kihívta a zsarukat ilyen vagy olyan indíttatásból az egy dolog. Nekem inkább az a durva h 6 rendőrt erre kivezényelnek. Na itt van a szerep tévesztés. Minek kell 6 rendőr egy emberre akiről csak valaki gondol valamit, semmi konkrét info. Amikor kellenének meg sehol. Vicc kategória

Muad\\\'Dib 2015.04.29. 09:28:48

@mojszipupi:
Így van. Erre valók a sima járőrök.

KRT 2015.04.29. 09:30:20

Arra gondolt valaki, hogy jó okuk is lehet az ilyen megnyílvánulásra? Például tanultak valami korábbi rablásból? Ha valaki még emlékszik a teszkós turpisságra, amikor a rablók csak berohantak a boltba, felkaptak pár értékes parfümöt, bármi kicsi de értékes dolgot, és usgyi, szaladás a kint várakozó járó motorú autóba. Na azóta volt pár incidens olyan emberekkel, akik járatták a kocsijukat a teszkó bejárata közelében.

venszivar 2015.04.29. 09:31:37

@mojszipupi: Lehet, hogy ők voltak a legközelebb! "arrafelé" jártak.....

joska61 2015.04.29. 09:34:28

Csak egy túlbuzgó biztonságis, akinek gyanús volt az ürge, aki a kocsiban ücsörög egy órája. Gondolom nem látott még ilyet.

A lófa szára 2015.04.29. 09:41:58

@igi1: Egyszerűséged elkeserítő.

Muad\\\'Dib 2015.04.29. 09:42:16

@joska61:
Akkor elmondom, hogy milyen módon szoktak kocsikat feltörni, mert biztos nem hallottál még ilyenről.
Egy csóka kószál/üldögél pár órát a parkolóban, kifigyeli kik azok a spórolós okosak, akik ott parkolják meló alatt a kocsijukat. Utána szól pár bugris kölyöknek, akik szép módszeresen bebass*ák ezen kocsik szélvédőjét, és amit tudnak kipakolnak belőle fél perc alatt. Utána irány egy másik áruház.
Feltételezem, ha ez történik, akkor te épp azt fogd írni, hogy hülye semmittevő biztonsági őr...
A lényeg az, mit már többen leírtak. Semmi gond nincs azzal, hogy akit gyanúsnak találnak azt figyelik. Még azzal sincs gond, ha igazoltatja egy rendőr. Azzal van gond, ha egy rajnyi készenlétis verőembert küldenek rá, akik megalázó módon bánnak vele.

anarch 2015.04.29. 10:47:21

@Muad\\\'Dib: Nekem nem úgy tűnik a leírásból, hogy a rendőrök megalázták volna. Inkább csak "megijedt", hogy ezmiez, sokkal inkább sérelmezte a biztonsági őr viselkedését és beszólásait.

Muad\\\'Dib 2015.04.29. 11:05:04

@anarch:
Nekem meglehetősen megalázónak tűnik 6 készenlétist küldeni valakire, megmotozni, miközben még csak alapos gyanú sem merül fel vele szemben semmire. Ilyenkor bőven elég lenne egy rendőr és egy sima igazoltatás.

Beer Monster 2015.04.29. 11:42:58

Egy biztonsági őr ne kémkedjen, neki nem feladata autótolvaj-maffiát lefülelni.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.04.29. 17:30:11

@Muad\\\'Dib: És ha a délelőtt nézelődőt igazoltatják is a rendőrök, mire mennek az adataival a délutáni feljelentés után? Semmire. Nehogy azt gondold, hogy ezt a két dolgot az előadó majd összekapcsolja valaha is.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.04.29. 17:32:51

Attól nem lesz biztonságos a parkoló, ha az őr a neki gyanús alakokra rendőrt hív. Figyeljük meg, hogy ugyanezek milyen gyorsan bújnak be az üzletbe, ha valami hepaj van a parkolóban, nem lát semmit, nem hall semmit.
Hogy gondoljátok már? Arra gyökér volt, hogy személyesen kérdezősködjön, majd biztos egy feltörésnél vagy verekedésnél rendőrt hív, meg tanuskodni jár. Mennyire el vagytok ti rugaszkodva az élettől!

Bluemotion 2015.04.30. 00:27:34

Lehet, hogy már volt, de minden Lidl parkolóban figyelmeztet a tábla a maximális parkolási időtartamra.

venszivar 2015.04.30. 06:04:53

Lehet, hogy jános ááámerikai pitét játszott az ótóban

joska61 2015.04.30. 08:53:06

@Muad\\\'Dib: Jól van, leülhetsz. És gondolkozz el, mit nem értettél a hozzászólásomon, hogy ezt a szösszenetet nekem sikerült címezned.

zackie 2015.04.30. 11:45:46

A múltkor az Asia Center automata benzinkútjánál tankoltam ami szintén gyanús lehetett valakinek, mert loholt oda a bizt. őr gyerek. Nem szólt semmit hanem csak sasolt miközben elsétált mellettem.

V.A. 2015.05.01. 08:44:02

@zackie: Huh, az kemény lehetett. Ezek, akik direkt nem szólnak,csak néznek a szemükkel, na ezek a legkegyetlenebbek.

Csimpi csumpi 2015.05.01. 21:29:39

Most akkor a pószt toló vett még utoljára fitt szilvást vagy nem? A cím megtévesztô.

Terray Gyula 2015.05.01. 22:42:12

Remélem, a Homár a kérdéseit megküldi az immár megismert (nem-Lidl-es) bejelentőnek is:

"- A konkrét esetben ki hívta ki a rendőröket a várakozó vásárlóra?
- Mi volt az oka?
- Ha az önök dolgozója tett bejelentést, miért nem próbált beszélni a vásárlóval, mielőtt a rendőrséget riasztotta volna?"

További magyar hang 2015.05.02. 10:25:25

A Nemzeti Dohányboltos be van parázva rendesen.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.05.03. 10:08:50

A poszt toló nagyon hasonló mentalitású, mint Grünn úr Kisvárdáról, aki üzleti körútja során már Ajakon járt, és beugrott egy virágos kiskertbe, hogy könnyítsen magán, majd bekopogott az ablakon, és papírt kért...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.05.03. 10:11:28

@anarch: Ki tudja, mi lapult a kesztyűtartóban - persze lehet, hogy a másik kocsiban...

bbnet1 2015.05.04. 20:52:49

Az update utáni verzióra reagálnék:

Bicskanyitogató, hogy ezt is úgy emlegetik, mint kibúvó:
"... kiderült, hogy a Lidl egyetlen alkalmazottja sem hívta a készenléti rendőrséget. A Lidl alkalmazásában nem áll biztonsági őr, ezt a munkát külső megbízással végzik."

NEM LESZAROM, hogy a LIDL kiszervez valamilyen tevékenységet, vagy nem ? Attól a felelősség még a céget terheli ?

Vagy akkor a másik oldalról vizsgálva:
Ha felelőssége nincs, akkor joga sincs:
Lophatok nyugodtan, mert a nem LIDL alkalmazott a biztonsági őr, tehát nincs joga semmihez ?

Ugyanez volt a magyarázat, mikor a MÁV-os biztonsági őrök összeverték azt a szegény embert..

szsuzsanna 2015.05.06. 12:59:11

-Engem pl., -soha nem érdekelt, -és soha eszembe se jut, azzal foglalkozni, hogy bármelyik "bótban", -bármelyik országban-, -"ki, és mi, figyel engem"???
-(miért érdekelne?,-én, VÁSÁROLNI megyek...)
-Én, azt sem bánnám, ha, a parkolók is, be lennének kamerázva, amit, JÓL LÁTHATÓAN ki is írnának...

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.15. 21:37:20

@Shopping: ja. Ez. Meg az is, hogy felszólítás elmarad és rögtön, mint a legostobább szőkenő: nem akarja magát igazoli. Kérte? Látta bármi jelét, hogy nem hajlik ilyesmire? Ez a részlet kiemelten fontos.

McZozo 2015.08.05. 12:34:45

@bbnet1: nemővédeném őket de ha elolvastad azt irta hogy még csak nem is az ő szerződéses őreik hívták a rendőrt hanem egy szomszédos cég.

McZozo 2015.08.05. 12:37:19

Amugy jelezném hogy ez hogy ingyen parkolnak használható a multiparkolo nem hiszem hogy mindig igy lesz, pl Angliában majd minden ilyen parkoloban párméterenként kint van hogy csak vásárlók és max 2-3 oráig használhatják. Egyébként elveszik.

Reactor 2016.02.04. 15:40:29

Hát igen, amikor a delikvens egyedül van, akkor könnyű préda a policájoknak. Érdekesmód a 30 fős buckalakó hordákat sose igazoltatják...gondolom, ők a még egyenlőbbek.
süti beállítások módosítása