Tékozló Homár

A hősök köztünk járnak

2015.05.12. 09:58 | Homár Hilda | 35 komment

hero.jpg

Szabolcs még áprilisban borult ki azon, hogy 2 órát váratta a Vodafone, mert a problémája (biztosítási ügyintézés) mindenki másnál hátrébb van sorolva a rendszerben. A Vodafone bocsánatot kért, de Szabolcs szerint nem eléggé, ezért továbbment. Nem is hiába.

Kedves Hilda!

A vodafone panasszal kapcsolatban küldenék egy kis update-et.

A panaszkönyvi beírásra és az emailben tett panaszra válaszul kaptam egy semmitmondó levelet a Vodától, hogyhát ez egyszeri eset volt, sok volt a sorbanálló stb. stb.

Abszolút nem mondanak igazat, ezt a helyszíni tapasztalat és a saját munkatársuk is megerősítette amikor az eset történt, ezt le is írtam korábban, direkt várakoztatják a lehető legtovább a biztosítós ügyfeleket.

Írtam egy mailt az ügyben a kormányhivatal hajdú-bihari fogyasztóvédelmi osztályának, igazából sok eredményt nem remélve, hiszen a várakozáson túl nem lettem megkárosítva. Tegnap azonban levél jött a Vodától hasonló mellébeszéléssel, hogy a sok várakozó stb stb...., azonban ezúttal a kormányhivatali panaszbejelentésre hivatkozva felajánlottak egy havi előfizetési díj kompenzációt, ami esetemben kb. 20ezer ft.

Szeretnék minden kedves Homár olvasót arra buzdítani, hogy amellett hogy elküldi a homárnak panaszát és igénybeveszi a nyilvánosság erejét, küldjön egy bejelentést a megyei kormányhivatalának is, hisz ezen tapasztalat alapján eredményes munkát végeznek. Ki tudja, ha másokat is így szándékosan megvárat a voda és többen bejelentik, akkor egy csinos bírsággal majd elveszik a kedvüket ettől.

Köszi kormányhivatal, köszi homár! 

részemről az ügyet lezártam, megnyugodtam, biztosítást a vodánál többet nem kötök :-)

üdv,
Szabolcs
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.12. 10:01:24

Ez mind szép és jó. De attól tartok, most a húszezresre ácsingózva sok idióta fog okkal-oknélkül panaszkodni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.12. 10:06:09

"Írtam egy mailt az ügyben a kormányhivatal hajdú-bihari fogyasztóvédelmi osztályának, igazából sok eredményt nem remélve, hiszen a várakozáson túl nem lettem megkárosítva. "

Az pont elég, szerintem :)

megamenn 2015.05.12. 10:11:02

Erre még az amcsik is ( akik mint megtudtuk hihhetetlenül magasak ) elégedetten csettintenének.

megamenn 2015.05.12. 10:45:49

Egyébként meg már velem is előfordult olyan, hogy vettem valamit ami nem volt jó, én meg visszavittem, de a boltban azt mondták, hogy jó az, de én meg, hogy nem, de igen, de mostasztán nem nem...aztán meg mégis.
Hiró-e vagyok én is?

megamenn 2015.05.12. 11:00:08

Szabolcs vlsznleg még ennél is jobban örült volna egy kis pinának..

Lehoz Tamas 2015.05.12. 11:32:57

Elismeresem a posztolonak. Elobb-utobb csak feltunik majd valakinek, hogy mennyi penzt fizet ki a Voda kompenzaciora es csak tesznek valamit. Nekem tobb haverom is rendszeresen kap kompenzaciot. Mindenkinek csak javasolni tudom, amint nem tetszik neki valami, tartsa a markat. Fizetni fognak.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.12. 11:37:35

@Lehoz Tamas: "mennyi penzt fizet ki a Voda kompenzaciora"

Nem megy ki onnan pénz, senkit nem fog zavarni. Egyébként meg olyan flotta kedvezményeket adnak, lepetézel: 4,85 Ft/percért telefonál a lányom más körzetekbe, a vodás hívás még olcsóbb, meg ilyenek.

Manyecska 2015.05.12. 11:39:39

@Lehoz Tamas: én meg leveleket küldök nekik rendszeresen!! Pl.ma is. Kíváncsi vagyok válaszolnak-e?

Manyecska 2015.05.12. 11:44:46

@atpijkamo: mér a t-sek közt is ingyen van a baráti hármas /:P/ kedvezmény, na ehhez mit szólsz?

Kelpo 2015.05.12. 12:17:57

@atörökkk: Megélhetési időbűnözés ;)

atörökkk 2015.05.12. 12:21:31

@Kelpo:
Elvégre az idő pénz...

killerkaller 2015.05.12. 12:23:08

....."biztosítást a vodánál többet nem kötök :-)".......

Lehet, hogy pont ez a céljuk.

Manyecska 2015.05.12. 12:25:40

@Kitalátor (másként) gondolkodó: ezt már az Ürge ötven árnyalatánál megbeszéltük, ugye..

Black Hole 2015.05.12. 13:06:55

Hogy mik vannak? Exem, faxom mexáll!

Terézágyú 2015.05.12. 13:54:29

szóval megvágta a vodát húsz ronggyal, többet nem megy oda, és még szidja is mindenhol...

Terézágyú 2015.05.12. 13:55:37

bezzeg a kormányhivatalt meg dicséri...

Manyecska 2015.05.12. 14:13:54

@Kitalátor (másként) gondolkodó: nem tudod hogy kell kiirtani viberen Csoportot?? nem találjuk. folyton bejön a gyerek.:D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.05.12. 14:38:20

@Manyecska: Hál'Istennek lassan egy éve nincs okostelefonom! Ilyen gondom nem volt, nem csatlakoztam csoporthoz,de emlékszem, hogy a Viber meglehetősen autonóm volt, úgyhogy kikapcsoltam teljesen. Aki fontos volt, azt elértem máshogy, pláne amikor már egy gyerek volt csak külföldön. Ő meg ingyen (pontosabban a multiszupernáci szolgáltató átalánydíjas szerződésével) tud hívni, és elég, ha én megcsörgetem.
Este meg Skpe.
Ha megint lesz okostelefonom, akkor meg az UPC-s vonalamat fogom kihasználni.

Manyecska 2015.05.12. 15:30:39

@Kitalátor (másként) gondolkodó: hádde, az övé volt, ő csinálta a Csoportot, asszongya a pasim te megint bejött x úr a beszélgetésünkbe. :D Frankó.

igi1 2015.05.12. 22:23:34

@Terézágyú: ezek az életrevaló személyek.

Na ez az, aki felveszi a földalapú támogatást a vezeték építése miatt, kártérítést is kér, de nem ám annyit, amennyi járna, hanem a dupláját, plusz még a kiesett kárt is kifizetteti.

Lehet, hogy nem szimpatikus személyek,

DE VALAMIT TUDNAK.

Az a baj az ilyen Szabolcs félékkel, hogy ÖNTELTEK, az önteltség pedig előbb-utóbb nem vezet semmi jóra.

joska61 2015.05.13. 09:24:19

Az alap, hogy nem csak a homárnak nyavajgunk, hanem érdemit is teszünk. A Homár a többiek okulása végett van értesítve. Okosabbjánál.
süti beállítások módosítása