Tékozló Homár

Asztal mellől felülbírált kárigény FRISSÜLT

2015.05.28. 09:46 | Homár Hilda | 230 komment

allianz_logo.jpg

Iszonyú lassú ügymenet, egymásnak ellentmondó információk, felülbírált kárigény, semmirevaló ügyfélszolgálat. Biztosítós történet bírósági végkifejlettel.

Kedves Homár,

Továbbított levelek formájában megosztanék Veled egy történetet,  ami lassan egy éve húzódik az említett biztosítóval. Az ő válaszaikat azért nem továbbítom, mert gyakorlatilag nincs mit :-).

Tavaly júliusban a saját garázsomban egy térkővel betörték az autóm jobb első ablakát. Rendőrség, biztosító jött, utóbbi a kárt felvette, ajtókárpitot és a bőr üléshuzatot cserére írta fel. Rendőrség a nyomozást lezárta, az alkatrészeket elkezdtem beszerezni, mivel japán autó, így hetekig tartott a szállítás.

Idén január elején jött egy levél az Allianztól, hogy a cserét mégsem, csak a javítást térítik. Mindezt látatlanban, valaki az íróasztal mögül döntötte el. A kárszakértő előtte javíthatatlannak ítélte őket (azok is voltak, szakadt bőr, szétszaggatott és behorpadt műanyag). Az ominózus levél egyébként elkerülte a figyelmemet, ennyi saram mindenképpen van a sztoriban. Ezután kulminálódott a történet.

Papírokat leadtam, hiánytalanul. Ugyanaz a kárszakértő jött ki, aki felvette a kárt. Semmit sem az említett januári levélről, továbbra is az eredeti felállás szerint járt el, így megsemmisítette a kicserélt alkatrészeket. Rá kb 2 hétre újra kijött, beépítettség ellenőrzés gyanánt. Mindent rendben talált, hisz minden rendben is volt.

Ezután pedig a biztosító kifizette a kár egynegyedét, mondván csak a javítást téríti.

Írtam egy levelet, majd még egyet. Nulla reakciö. A telefonos ügyfélszolgálattal tudtam egyeztetni az ügyben, nagyjából 15 alkalommal, de velük beszélni teljes időpocsékolás, semmiben sem tudnak segíteni, ugyanazt az email címet adják meg minden alkalommal, ahonnan viszont senki sem reagál semmit. Igencsak 22-es csapdája. 600 ezer forinttal megrövidített és kárt okozott nekem az Allianz. Mindezt úgy, hogy azóta elérhetetlenek az ügyben. Bízom benne, hátha a nyilvánosság ereje hat, ugyanis holnap megkezdődik a hivatalos út az ügyben. Irány a bíróság, mert nem hagyom annyiban.

Üdv:
Laci, aki borzasztóan csalódott ügyfél

A levelek:

Tárgy: Re: 037014143
> Címzett: <autokar@allianz.hu>
> Másolatot kap:
>
> Tisztelt Allianz,
>
> Köszönettel vettem a reakciójukat, ami azonban jónéhány kérdésemre nem adott választ.
>
> 1. Július 23-án történt a kárbejelentés, a kollégájuk javíthatatlannak ítélte a sérült alkatrészeket (ülőlap, hátlap, ajtókárpit), ezért cserére vette fel őket. A javítások és az alkatrészbeszerzések (Japánból rendelve) ezután elindultak, mint az a számlákon szereplő dátumokon is látszik. Több, mint 5 hónap elteltével méltóztattak Önök arról tájékoztatni minket (amikor természetesen már szinte minden lezajlott, pusztán az ajtókárpitra vártunk, mely 3 hónap alatt ért ide), hogy cserealkatrész nincs, csak a javíthatatlan alkatrészekek javítása. Kérdem én: miféle eljárás 5 hónap eltelte után módosítani a kárrendezésen, hiszen egyrészt unfair, másrészt nyilvánvaló lehetett az Önök számára, hogy a javítás és a beszerzés időközben zajlik.
>
> 2. 2015. február 10-én minden dokumentumot leadtam Önöknek. Február 17-én a kárszakértő kollégájuk jött, hogy megsemmisítse az Önök szerint javításra(!) ítélt alkatrészeket. Ezt meg is tette, jegyzőkönyv bizonyítja. Újabb kérdés: mi alapján semmisíttették meg az ajtókárpitot, illetve a bőr üléshuzatokat, ha saját maguk szerint ehhez nem volt joguk? Mi alapján okoztak nekem jelentős anyagi kárt?
>
> 3. A hab a tortán: 2015. február 27-én a kollégájuk az új alkatrészek beépítettségét ellenőrizte. Amire Önök szerint nem volt szükség. Hogy is van ez akkor pontosan?
>
> Amennyiben a fenti sorokat elolvassák, megérthetik a fenntartásaimat a kárkifizetés mértéke és az eljárás módja miatt, hiszen jelentős anyagi kárt okoztak nekem. Az Önök által elutalt kártérítési összeget jogfenntartással elfogadom és a fennmaradó részre is igényt tartok. Ha nem kapok Önöktől 48 órán belül kielégítő választ, illetve a hátralévő kárösszeg a számlámra nem érkezik meg 5 munkanapon belül, akkor ezt a levelet (természetesen az ügy teljes dokumentációjával együtt) egyrészt az MNB-hez, mint a Felügyeleti Szervükhöz, másrészt a Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi bloghoz is eljuttatom. Ügyvédem révén pedig a bíróság elé visszük az ügyet.
>
> Bízva a mielőbbi és békés rendezésben:
> ...

> Tárgy: Fwd: Re: 037014143-felülvizsgálati kérelem
Címzett: <autokar@allianz.hu>
Másolatot kap:

>Tisztelt Hölgyem/Uram,
>
> A tárgyban jelölt kárszámon történt kifizetés kapcsán fordulok Önökhöz felülvizsgálati kérelemmel. Egyúttal továbbítom Önöknek a 2015. március 18-i keltezésű levelemet, amivel kapcsolatban még válaszra sem méltattak. Ebben minden apró részletre rávilágítottam, mely elfogadhatatlanná teszi számomra az Önök eljárási módját, illetve a kifizetett összeg nagyságát. Természetesen (a várakozásukkal ellentétben) a hivatalos utat a végsőkig bejárom az igazam bizonyítása érdekében, beleértve a nyilvánosság bevonását is. A türelmem ugyanis végleg elfogyott.
>
> Várom mielőbbi válaszukat.
>
> Üdvözlettel:

 

UPDATE Lacitól gondolom főleg igi kedvéért.

Kedves Hilda,

A kommenteket olvasva láttam, hogy nem teljesen tiszta mindenki számára a történet. Csak röviden szeretnék pár dolgot hozzáfűzni:

1. Zárt teremgarázsban törték fel az autót, sajnos a sokadik eset volt a házban. Ennek ellenére kamera nincs.
2. Telefont, személyes iratokat, kabátot is elvittek az autóból, de ez a történet szempontjából lényegtelen. Ráadásul azt ugye nem térítette senki.
3. A cascóm 10% önrészt tartalmaz, illetve ezen felül 10%-ot avultattak mindenen, azaz annyira nem jó buli ez. Főleg, hogy ki se fizették :)
4. Számlás javításnál csak új alkatrészt fogadnak el. Az autómhoz sajnos utángyártott gyakorlatilag nincs, főleg nem a cserélendőkből. Így maradt a gyári, ami köztudottan rohadt drága. Magam is sokkot kaptam az árak láttán.
5. Az egész ügyintézést nem részletezném újra, önmagáért beszél szerintem.
6. Összesen kb 200 ezer forintba (plusz az ellopott dolgok pótlása) kerül az egész buli (egyelőre pedig mínusz 650 ezer) magyarán az "önfeltörés" annyira nem logikus és kifizetődő buli :-).

Üdv
Laci

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2015.05.28. 09:57:03

Már megint jobb és balkéz problémák:-( Minden napra egy eset...

sarostehen 2015.05.28. 10:00:15

Esetleg személyes ügyintézés? Lehet egy próbát megért volna.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.28. 10:04:26

@sarostehen: értelmetlen. Legalábbis nekem személyesen még annyit sem sikerült elérnem, mint mailben.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.28. 10:14:32

"megsemmisítette a kicserélt alkatrészeket"

Pereld be károkozásért!

igi1 2015.05.28. 10:18:22

Hát először is:

Ha a TE garázsodban, a TE autódat VALAKI beb@ssza egy térkővel (ami nyilván a te térköved volt), AKKOR MILYEN JOGON VÁRSZ KÁRTÉRÍTÉST b+.

Mintha saját magad rongáltad volna meg a kocsidat. Erre meg akármilyen biztosító hülye lenne fizetni.

Valaki igencsak utálhatja a posztert, japán autókat mit rongálnak, egy 100 éves Suzukin meg Hondán XD (az se magyar)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.05.28. 10:22:58

@igi1: az én házamban törik el a vízvezeték, az én vízvezetékem, és igen, elvárom a kártalanítást. Tudod miért????
Mert biztosítva van.

AtiSnatch 2015.05.28. 10:26:14

@batgirl: dehogy tudja. ahhoz ész is kell.

igi1 2015.05.28. 10:27:19

@batgirl: hoppá

majd rájössz hogy megint buktad miért is

1. a vízvezeték NEM A SAJÁT TULAJDONOD, az a vízszolgáltatóé

na meg ott nem TE csináltad a TE vízvezetékeden a kárt, mert ki lenne ilyen hülye rajtad kívül

:)

igi1 2015.05.28. 10:28:53

A POSZTER KÁRT CSINÁLT SAJÁT MAGÁNAK.

Jó lenne, ha felfognátok mi a különbség, de úgy láccik, nem jön össze.

Mondjuk ha az autó elromlana, a garázsodba, akkor jönne jogosan a kártérítés a poszternak.

Így viszont mondhatjuk, hogy ő csinálta saját magának, és máson akarja leverni.

Van különbség, de hát sok itt a hülye, aki úccse érti, és jön megint ide nem illő példákkal.

joska61 2015.05.28. 10:29:59

@pythonozok: Gondolom fellépés és cég kérdése. Nekem személyesen már több mindent sikerült elintéznem, míg telefonon és levélben könnyebben le lehet rázni a panaszost.

Manyecska 2015.05.28. 10:30:25

@igi1: Ne veszekedjetek már, elapad a tejem!!! Meg másnak is:DDD

igi1 2015.05.28. 10:31:07

Amúgy meg ez is csak több pénzt akar bevasalni. Sajnos, ha ez így menne a mai világban mindjárt nem itt tartanánk, hanem több lenne a fogyasztók kis kosárkája is, hogy több kóla férjen bele.

AtiSnatch 2015.05.28. 10:32:22

@igi1: légy egy kicsit előrelátóbb amikor osztod az észt, hamar elfogy.

igi1 2015.05.28. 10:32:53

@Manyecska: de látod, nem értik, mit csináljak velük.

Ha én felkötném az asszonyt a saját lakásomba, nem fizetne utána a biztosító, hiába volt rá életbiztosítás. XD

mert nem természetes halállal távozott a fél oldalborda

azt meg senki se fogja bebizonyítani, hogy nem a poszter csinálta direkt magának a térköves dobálást, hogy több pénzt vasaljon be a biztosítón

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.28. 10:34:40

@joska61: lehet. Nekem csak információ kellett volna, de az e-mailes ügyfélszolgálat jobban képben volt, mint akivel személyesen beszéltem.

Leone_510 2015.05.28. 10:35:59

szerintem biztosítási csalás tipikus esete a haver kárszakértővel, érdekelne milyen típusú az autó , hogy nem lehet itthon újrabőröztetni azt az egy sérült ülést

legjobb marhabőrből is kijön 150e Ft-ra az ülés
50eFt az üveg
ajtókárpit - passz , biztos ez a fennmaradó 700-800e Ft-os tétel...

az jó ha megtanultak a biztosítók is számolni

venszivar 2015.05.28. 10:39:26

Leugrom popcornért!

@igi1: Tudd, hogy hol a HATÁR! állj inkább ki....:):D

Leone_510 2015.05.28. 10:39:56

@igi1: "Ha én felkötném az asszonyt a saját lakásomba, nem fizetne utána a biztosító, hiába volt rá életbiztosítás. XD"

ha bebizonyítod , hogy a perverz szexuális fojtogatós dolgot műveltétek és véletlen baleset történt akkor talán

igi1 2015.05.28. 10:43:44

tehát ha kárfizetés megtörtént, már alapból valaki hibázott a biztosítónál

amúgy + nyilván nem volt casco XD

igi1 2015.05.28. 10:47:17

Ja, az vót már, hogy nem hagyjuk nyitva a garázst!

@venszivar:

a kis csimotáid voltak, meg se kell szólalnod

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.28. 10:47:30

@batgirl: "az én vízvezetékem, és igen, elvárom a kártalanítást. Tudod miért????
Mert biztosítva van"

Most kivételesen Iginek van igaza, nem neked. (Igi persze nem érti, hogy miért.) Azért, mert ha te, vagy a te vendéged szándékosan szétveri a vízcsövedet, arra nem fizet a biztosító. Csak, ha magától törik el. Ilyen erővel ránézel, hát, kéne itt egy kis felújítás, majd szétverem, és a biztosító kifizeti. Még jó, hogy nem így működnek a dolgok.

igi1 2015.05.28. 10:48:37

Még a rendőrséget is kihívta a poszter.

Ügyes.

Körülnéztek a garázsba meg nyilván azóta előkerítették a tettest. XD

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.28. 10:49:32

@Manyecska: "Ne veszekedjetek már, elapad a tejem"

:)) Manyíííí! Nagggyon hülye vagy!

AtiSnatch 2015.05.28. 10:49:46

@igi1: szerinted a kgfb fizet ilyen után?

Rosszindulatú Vászka 2015.05.28. 10:50:31

Nem-e avultatott a bizti és azért lett csak egy része kifizetve? Sztem de.

igi1 2015.05.28. 10:51:14

@AtiSnatch: nem vágod máma sem a humort. :)

de amúgy megint buktad batgirllel a dolgot

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.05.28. 10:52:22

@igi1: ma nagyon sötét napod van, látom.

igi1 2015.05.28. 10:52:52

akkor mindenki irányozzon beb@szni a másik kocsiját egy térkővel lehetőleg annak garázsában, s mindjárt tejel a biztosító mint a katonatiszt

a szomszéd is meg te is jól jársz vele, fele-fele alapon

de szép világ lenne

igi1 2015.05.28. 10:54:25

@batgirl: ez most kivételesen nem gyütt össze neked se snaccsnek.

de példálózzál tovább hátha megérted

a rendőrségi eljárással a poszter megtévesztette a biztosítót s ez bejött neki, mert kifizették

igi1 2015.05.28. 10:58:41

Konkrétan leírják, hogy lopnak, csalnak, hazudnak, de még észre se veszik, oszt sajnáljuk már a posztert hogy nem kapott még több pénzt.

AtiSnatch 2015.05.28. 11:00:40

@igi1: humort? tőled?

csak úgy tiltottalak. mint Hilda szokta a törökköt, de jó úton jársz afelé, hogy csak átgörgesselek...

igi1 2015.05.28. 11:02:40

@AtiSnatch: súlyosbítsd még a helyzetedet. Batgirl legalább visszavonul ilyenkor.

Máma beégtél de nem baj, egyszer nekem is lehet igazam.

killerkaller 2015.05.28. 11:02:47

@igi1: "1. a vízvezeték NEM A SAJÁT TULAJDONOD, az a vízszolgáltatóé"

Árnyalva egy cseppet: ha például van vízórád, akkor az óra előtti -méretlen- csőszakasz a szolgáltatóé, az óra utáni a tiéd.

A poszter milyen biztosítás alapján nyújthatott be kárigényt? Casco vagy ingatlan biztosítás?

Manyecska 2015.05.28. 11:06:26

@igi1: tkp.amikor a fiam hozzávágta a cipőjét a kutyához mely tombolva ugatott az ablaknál, ott is fizetett a lakásbiztosítás!:)..ja, földig érő ablak, nem vagyunk állatok...sajnos a kutya nem védte ki a lövést:DD..

AtiSnatch 2015.05.28. 11:06:41

@igi1: lehetne már tényleg egyszer igazad. várjuk, mint a messiást.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.05.28. 11:07:40

@igi1: nem visszavonulok ilyenkor te nagyon ostoba, hanem jobb dolgom is van ,mint a sületlenségeire válaszoljak.

igi1 2015.05.28. 11:08:01

@killerkaller: de nem állsz neki legalábbis térkővel dobálni a vízvezetékedet. XD

A biztosító így is úgy is hibázott.

De a rendőrség is arra volt csak jó, hogy a papírokat kiadja.

igi1 2015.05.28. 11:09:13

@AtiSnatch: @batgirl: csak szólnék, hogy ma sem gyütt össze.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.05.28. 11:09:21

@killerkaller: a házon belüli vízvezeték az enyém.

Komojtalan 2015.05.28. 11:09:22

A 600k -s ülést én is picit sokallom, hacsak nem Ferrariról van szó :-), de japánt ír. Amúgy miért ne törhettek volna be hozzá a garázsba, ellenkezőjét bizonyítani kellene, viszont ha betörtek pont az ülést törik össze annyira hogy javíthatatlan lesz? Esetleg nagy térkő volt, mondjuk egy szikla, ez esetben meg is van a tettes: Fekete László erős ember magyar bajnok (esetleg a verseny egyik résztvevője) :-). Ha legalább a műszerfal lett volna, pl. kitépték a milliós CD -jét. Pont most törte ismerős a sport Golfját és 3 hétig kellett várni az ülésre, mert kinyílt az oldalsó légzsák -> kuka az ülés, de az is "csak" 2-300k volt és baleset. Persze lehet a térkő nyitotta ki a légzsákot :-).

AtiSnatch 2015.05.28. 11:10:17

@igi1: erről beszélek én is ;) :D

FDToth 2015.05.28. 11:15:15

Allianz-al pedig nem szokott probléma lenni, de itt levél már mehet is a MABISZ-nak és ügyvéd megkeresése is ajánlott

igi1 2015.05.28. 11:21:13

@AtiSnatch: hja, még még... csináld

sarostehen 2015.05.28. 11:25:52

@igi1: Általában a vízóráig a vízművek tulajdona / felelőssége.
A további vízcsövek a tulajdonos tulajdona/felelőssége.

(ha a vízművek lenne a tulajdona akkor talán az építkezésbe is be kéne szállni pár forinttal.)

AtiSnatch 2015.05.28. 11:29:16

@atpijkamo: a te lieblinged, nem az enyém :D

Homár Hilda 2015.05.28. 11:32:50

@igi1: honnan veszed, hogy magának csinálta??? gondolod, ha ennek a lehetősége egyáltalán felmerült volna, akkor a biztosító hajlandó lenne bármit is fizetni?

igi1 2015.05.28. 11:33:32

@sarostehen: így van

a poszternek viszont be is jött a trükkje

a végén még visszaperelik tőle a kiutalt pénzt, ha eccer rájönnek, mint snaccs, aki nem adja fel :)

nem baj, biztosítási bűnözőket segít itt

venszivar 2015.05.28. 11:35:21

Igi a tőgyeitől nem látja az erdőt SE!
:):D

LÉPEM!

igi1 2015.05.28. 11:35:37

@Homár Hilda:

BIZONYÍTSD BE TE hogy nekem nincs igazam, s nem a poszter volt.

Nem tudod, mi?

A poszter azzal, hogy kihívta a rendőröket ilyenre, szintén bűncselekményt követett el

ti is, mivel kiraktátok a posztot további bűncselekményre biztatva a posztert

AtiSnatch 2015.05.28. 11:36:09

@Homár Hilda: Atörökköt kevesebbért is banoltád már, csaxólok :)

igi1 2015.05.28. 11:37:16

AZT CSAK A POSZTER ÁLLÍTJA, hogy valaki betörte a kocsi ajtaját a garázsában.

Lehet, hogy ő volt, lehet, hogy valaki más.

De itt gondatlan a poszter volt, tehát milyen jogon várja mástól a lóvét!?

Ha bezárva lett volna a garázs, akkor járna neki.

venszivar 2015.05.28. 11:38:11

mert a török egy tahóóóó :):D:)

igi1 2015.05.28. 11:38:19

Szóval vigyázni is kéne az ilyen posztokkal, nem kéne kiplakátolni a biztosítók meglopását.

igi1 2015.05.28. 11:39:58

@venszivar: ti ezekben a dolgokban nagy szakértők vagytok

hogy kell lenyúlni a biztosítót XD

ti erre már komoly üzletágat is építettetek

sarostehen 2015.05.28. 11:43:12

@igi1: Azt nem írta, hogy cascora intézte vagy lakásbiztosításra, vagy mire..

PL a casconál pont az a lényeg, hogy ha TE okozol kárt a saját tulajdonodba, akkor azt is kifizeti a biztosító.
(pl nekimész a falnak akkor azt is kifizeti)

igi1 2015.05.28. 11:44:16

kivétel ez alól, hogy ha van biztonsági kamerája a poszternak, de akkor TUDNÁK, ki volt a tettes

Attila F 2015.05.28. 11:44:38

@igi1: Ha jól értem, van itt ez a csavaros eszű, rafinált bűnöző, aki lezúzta a kocsiját egy kővel, majd magára hívta a rendőröket, hogy jól lehúzza a biztosítót.
Még szerencse, hogy te leleplezted ezt a gengsztert, Poirot, mielőtt világuralomra törne.

igi1 2015.05.28. 11:45:20

@sarostehen:

A POSZTER OLYAT ÁLLÍT, AMIT NEM TUD BIZONYÍTANI.

Attila F 2015.05.28. 11:45:39

@igi1: "Ha bezárva lett volna a garázs, akkor járna neki."

Ezt most ugye pont annyira tudod, mint amikor azt mondtad, hogy csak bontatlan terméket lehet visszaküldeni a webshopoknak, ugye?

igi1 2015.05.28. 11:46:50

Tehát a rendőrség kihívása csakis arra szolgált, hogy

BIZONYÍTSA AZ ÁLLÍTÁSÁT.

@Attila F: ne példálózz már, lécci

sarostehen 2015.05.28. 11:47:35

@igi1: Te olvasni is tudsz kismajom?? vagy csak a CapsLock gombot ismered??

Mit állít a poszter, amit nem tud bizonyítani??

igi1 2015.05.28. 11:49:25

Azért durva, hogy nem esik még mindig le.

na ezért rafkós a poszter, mert úgy csinálta, hogy a hülyék se jöjjenek rá

igi1 2015.05.28. 11:50:47

a poszternak saját zsebből kellett volna állnia a kocsi teljes javítását

ezt akármelyik biztosító elutasította volna

Attila F 2015.05.28. 11:51:59

@igi1: Miért ne példálózzak? Mert nem volt igazad?

Azért összefoglalom a sztorit röviden:
1. A biztosító azt mondja, fizeti a cserét.
2. A csóka megveszi a cuccokat.
3. A biztosító azt mondja, mégse fizeti ki a cserét.

Te dühös lennél? Most tételezzük fel egy pillanatra, hogy az igazat mondta a poszter.
(Bizonyítania egyébként nem kell semmit. Ha a biztosító szerint biztosítási csalás történt, azt neki kell bizonyítania.)

igi1 2015.05.28. 11:52:43

@Attila F: 1. a biztosító be lett csapva a rendőrségi papírokkal

Manyecska 2015.05.28. 11:53:38

@igi1: Viszont jó tippeket adsz!!:D

sarostehen 2015.05.28. 11:54:27

@igi1: Szerintem csengess az ápolóknak, mert reggel nem kaptad meg a gyógyszereid..

igi1 2015.05.28. 11:55:38

@sarostehen: hja, nem én majmozok másikat ismeretlenül

:)

@Manyecska: ugye! irányozzon mindenki betörni a másik kocsiját de azonnal

Attila F 2015.05.28. 11:56:27

@igi1: Nem kéne annyi Columbót nézni.

igi1 2015.05.28. 11:56:45

@Manyecska: ej-ej, pedig máma nem is péntek van

sarostehen 2015.05.28. 11:57:02

@igi1: Te pedig alaptalanul vádaskodsz itt (poszter vádolod biztosítási csalással) igen.. az sokkal emberibb..

igi1 2015.05.28. 11:57:49

@Attila F:

elég ránéznem 1-1 cigányra :) biztos sokan homároznak

@sarostehen:

a poén az, hogy NEM ALAPTALANUL, de eccer csak leesik Hildának is

igi1 2015.05.28. 11:59:11

szóval adjatok még több zsét a poszternak, hátha vérszemet kap :)

sajnos ahol pénz van, ott be is próbálkoznak

Manyecska 2015.05.28. 12:00:18

@igi1: erre is épült már ipar, összetöretik a kocsit, minek szarakodna egy ajtóval. Ha már lúd, legyen kövér, nem? :D

igi1 2015.05.28. 12:00:35

lopni úgy kell, hogy a többiek ne értsék

sarostehen 2015.05.28. 12:01:29

@igi1: Ha ilyen okos vagy akkor talán bizonyítani is kéne az állításod.. Egy szaros weboldalon névtelenül vádaskodni, és fröcsögni nagyon egyszerű...

Attila F 2015.05.28. 12:02:01

@igi1: Már csak ez a kis szalonrasszizmus hiányzott, hogy teljes legyen a napom.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.28. 12:03:00

@Antalbaba: "Megint???"

Ha napi szinten 9.45 és 10.00 között percenként rámész az oldalra akkor "megint" :)
Engedd, hogy sajnáljalak. :)

Manyecska 2015.05.28. 12:05:06

@igi1: azt meg ifával csinálják, nem térkővel, mondjuk az igaz hogy egy IFA nem fér be a garázsba..xdd

igi1 2015.05.28. 12:05:31

@sarostehen: @Attila F: látod, látod, törjétek még csak a kis buksitokat a poszton.

csak felfogjátok eccer, mer már besírok a röhögéstől

nem értek ti fel a poszter eszéhez

PITTA 2015.05.28. 12:05:39

@igi1: A vízvezeték, csak a vízóráig a szolgáltatóé...

igi1 2015.05.28. 12:06:28

@Manyecska: látod, kellek én ide hangulatjavítónak XD

egyszerűen nem értik, hogy ez itt feketén-fehéren

LOPÁSI MÓDSZER

igi1 2015.05.28. 12:10:41

Gratulálok a poszternak.

sarostehen 2015.05.28. 12:13:18

@igi1: Biztos vannak akik így próbálnak pénzhez jutni.. de azért nem kéne általánosítani, és alapvető információ hiányában megvádolni a posztert

Manyecska 2015.05.28. 12:13:36

@igi1: ettől még a teje is beindul neki is..

igi1 2015.05.28. 12:15:54

@Manyecska: ez szerzett papírt arról, hogy nyitvahagyta a garázsát, és kárt okozott valaki a kocsijában eközben

:D

hatalmas

Attila F 2015.05.28. 12:16:36

@igi1: Jó, hogy itt vagy, és lerántod a leplet az ilyen gazemberekről. Hidd el, nem lehet mindenki olyan széleskörűen tájékozott, mint te, úgyhogy ne haragudj ránk, butákra.

igi1 2015.05.28. 12:17:00

@sarostehen: örülök, hogy kezded kapizsgálni

nem rajtam van a hangsúly, de a lopás lehetséges változatait ne népszerűsítsük már blogokban

igi1 2015.05.28. 12:18:55

már rég levettem, amikor ti a nekem eséssel vagytok elfoglalva

ez azért rafkós különösen, mert a rendőrség se értette, se itt nem értik, mi az eljárás lényege

nem rám kéne koncentrálni, hanem a poszterra, de még ez se jött át

AtiSnatch 2015.05.28. 12:20:24

@igi1: inkább népszerűsítsük a fogamzásgátlási módszereket. jó reklámarc lennél. vállalod?

sarostehen 2015.05.28. 12:21:20

@igi1: De rajtad van a hangsúly, mert Te ALAPTALANUL vádaskodsz.

A késsel is lehet embert ölni, és vajas kenyeret kenni. Mégsem tiltják be.. vajon miért?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.05.28. 12:22:25

@AtiSnatch: szerinted szív valamit, vagy iszik? Sosem tudom eldönteni.

igi1 2015.05.28. 12:22:30

A poszternek saját zsebből kellett volna minden kárát fizetnie.

A rendőrségnek meg nem kellett volna eljárnia, hiába hívja ki őket.

De mivel a biztosítónak kellett a rendőrségi papír, ezért a poszter megpróbálta beszerezni.

Anélkül egy kanyit se kapott volna!!!!

igi1 2015.05.28. 12:23:28

@sarostehen: NEM ALAPTALANUL

Itt csapott be titeket a poszter.

AtiSnatch 2015.05.28. 12:23:30

@batgirl: szerintem gyárilag selejtes.

igi1 2015.05.28. 12:24:40

Ti most tolvajt pártoltok. :)

Manyecska 2015.05.28. 12:26:18

@igi1: egyezzünk meg te iszol én szívok..:DDD

Attila F 2015.05.28. 12:26:31

@igi1:
"ez szerzett papírt arról, hogy nyitvahagyta a garázsát, és kárt okozott valaki a kocsijában eközben "

Én csak azt nem értem, hogy akkor miért nem azt mondta a biztosító, hogy a poszter nem kellő gondossággal járt el és tagadta meg a kifizetést? Minek mondta, hogy kifizeti a cserét, aztán meg azt, hogy a javítást?
Segíts a válaszokkal, bölcs guru.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.28. 12:31:54

@Manyecska: en mar a multkor mondtam, hogy rakapott a piara
szivni en is szivok

sarostehen 2015.05.28. 12:35:47

@igi1: "NEM ALAPTALANUL"

Ezt tessék bizonyítani. Amíg nem tudod, addig csak alaptalan vádaskodás.

igi1 2015.05.28. 12:41:41

@sarostehen: úgy úgy, amit a poszter állít, az is vádaskodás :)

igi1 2015.05.28. 12:45:01

@hagyma: nem adok :) te vetessé Maryvel magadnak

@Attila F: ez az, a biztosítónak ALAPOSABBAN KI KELLETT VOLNA VIZSGÁLNIA az ügyet

de a rendőrségi papírok elég volt a fizetéshez

közbe a biztosító is rájöhetett, hogy a poszternál valami nem stimmel, ezért nem akarnak már fizetni neki

a végén még vissza fogják követelni a javításra kiadott pénzt is, + mehet a dutyiba a poszter

igi1 2015.05.28. 12:46:47

még több ilyen posztot, Hilda

igi1 2015.05.28. 12:48:47

A papírokat meg betörésre adta ki a rendőrség :)

Fogadjunk.

Attila F 2015.05.28. 12:51:39

@igi1: Bravó! Megoldottad, ez az. (Csak annyit nem értek, hogy amennyiben a biztosító rájött, hogy csal a poszter, akkor miért akarnak neki mégis fizetni valamennyit. De mindegy.)
Erős hónapod van, a fahéj-, meg a fejhallgató-tolvajokról is lerántottad már a leplet.

Black Hole 2015.05.28. 12:57:08

@igi1: teljesen igazad van, csak ezt nem minden hülye érti meg! Szerintem ne hagyd magad, adj a surmók pofájára! Igaziból számomra már csak az nem világos, hogy a poszternek honnan volt térköve? Szerinted is hiányzik most valahonnan egy térkő? Vajon a rendőr miért nem tett feljelentést, mikor látta a nyilvánvalóan lopott térkövet, amivel biztosítási csalást követtek el? Korrupciót sejtek! Szerintem a biztosító embere is benne van a buliban! Valószínűnek tartom, hogy ez a triumvirátus egy komplett biztosító maffia! A biztosítós ember ott gyanús, hogy egy kis karcolás miatt a fél autót kicserélteti a biztosító pénzén! Szerinted 1/3 /fő alapon osztoznak, vagy valaki többet zsebel? Mit zsebel? Zsákol!

igi1 2015.05.28. 12:59:16

@Black Hole: látod, hogy nem adják fel. :)

szerintem a poszter tönkretette a kocsiját, oszt beb@szta egy térkővel, hogy ne neki kelljen kifizetni, hátha a biztosítóval és rendőrséggel elintézteti

simán kinézem belőle, ha most több pénzt követel

azért követel, mert nagy a mellénye, mert bejött a dolog

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.28. 13:04:16

@igi1: hat nekem nem is kell kannasbor
sajnos Mary eltazott Missouriba
10 napig szalma vagyok es nekem kell beszereznem a sorocsket

Black Hole 2015.05.28. 13:07:57

@igi1: amúgy a biztosítók nagyon korrektek szerintem. Pl mikor valami fasz bele tolatott a kocsimba, és csinált benne kb 150 ezer forintos kárt, a biztosító simán beajánlott 24 700 forintot! A könnyeim kijöttek a meghatódottságtól! Mondtam is, hogy nem tudom mirevélni ezt a nagyvonalúságot.

Manyecska 2015.05.28. 13:08:10

@Attila F: és akkor még a "kárigény"-t nem veséztük ki!! :D

igi1 2015.05.28. 13:09:34

@hagyma: ahogy ismerlek, szerintem betároztál előre, s elkérted a lóvét Marytől. XD

@Attila F: látod, hogy simán fizetett neki a biztosító. Az a lényeges információ nyilván kimaradt a beadandók közül, hogy a poszter hagyta nyitva a saját garázsát a saját házában. :)

Manyecska 2015.05.28. 13:09:45

@hagyma: ez a "ha kimész hoznál még egy sört a hüttőből?" kérdés amúgy genetikailag kódolva van bennetek.

killerkaller 2015.05.28. 13:10:28

Szépen alakul ez! Lassan lehet fontolgatni a megfilmesítési jog eladását.

NyuszivagyMcPride? 2015.05.28. 13:10:52

@Black Hole: most mé buktacc le minkete? kapc 10 kot!

igi1 2015.05.28. 13:10:53

@Black Hole: ez így van, ezzel nincs is semmi gond

nem te voltál gondatlan, nem rajtad múlott, hogy egy idegbeteg épp a te kocsidon élte ki magát

ez itt nem pálya, itt kizárólag a lóvé kisajtolásáról van szó, a poszter most már vérszemet kapott, hogy bejött az átvágása, annyit kérhet, amennyit akar

igi1 2015.05.28. 13:12:14

@TérkövesBiztosítóMaffia: te csak arról dumálj inkább, hogy hunnan akasztottad le azt a térkövet, s mér nem egy terhes hostess kismamához vagdostad inkább szórakozásból

most mit ártott neked szegény kocsi, meg különben mér nem egy téglával bajlódsz

ennyire rossz sorsuk lenne a térköveknek, hogy simán hajigálhatjuk be nyitva hagyott garázsban álló kocsikhoz!?

Manyecska 2015.05.28. 13:12:29

@igi1: azt te nem tudod mire képesek három doboz sörért..holtukból felkelnek vazze. pedig úgy aludtam hogy a szájába lógott a lábam, annyira horkolt hogy meKfordultam:D megpuszilta a lábamat a kis cukiság.:D Ja nem a hagymáról beszélek mielőtt.., ikszdé.

igi1 2015.05.28. 13:13:18

@killerkaller: jobb vagyok mint a holokausztos nemes lászló

igi1 2015.05.28. 13:15:03

@Manyecska: de, ha csak rágondolnak a sör ízére, kinézetére, illatára, már kenyérre lehet kenni őket

valamiből meg kell venni sört érted

arról is mesélhetnék, miket szoktak csinálni a pasik a garázsukban, miért hagyják állandóan nyitva, mondván: szerelnek

közbe assziszik, hogy hülyék az asszonyok, családtagok, hogy nem tudják, mi folyik ott, miközbe szerelés címén egész nap ott lebzselnek

igencsak furcsa, hogy simán betörték a kocsit, a poszter meg nem volt a garázsban épp akkor

a pasik nem szokták azt elhagyni

Manyecska 2015.05.28. 13:15:28

@igi1: Mondom inkább rúgjon fejbe éjjel, de nem hallgatom tovább!! Szerinted jól tettem?? ON

hobbitroll 2015.05.28. 13:15:41

@igi1: nem tartom valószínűnek. Mást is szívatnak. Annyi a különbség, hogy az ismerősöm nem homárposztot ír, hanem beperli őket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.28. 13:16:11

@igi1: kartyam van szivem
@Manyecska: ezt hatarozottan vissza kell utasitsam
a huttobol en hordom be
viszont a boltban O veszi
hat szeret vasarolni, mit csinaljak?

amugy a biztosito az ilyen a vilagon mindenutt
nehez penzt kihuzni beloluk ez nem meglepetes
az inkabb, ,hogy miert tart hetekig beszerezni barmit egy autohoz
ha nekem hetekig nem lenne kocsim ehen halnank

igi1 2015.05.28. 13:18:52

@Manyecska: ágyazz meg neki a wc-be, ott úgyis jól érzik magukat. :)

@hobbitroll: hát ha berepelné, még kiderülne 1-2 elhallgatott dolog...

igi1 2015.05.28. 13:19:59

@Darth Revan: már vót

bár itt inkább a házbiztosítás játszott, arra több zsét kapott a poszter

mint a cascora

igi1 2015.05.28. 13:21:31

úgyhogy alaposabban kivizsgálnám az ügyet a biztosító helyébe, ha már eddig b@sztak dolgozni

vagy különbe fizessék ki a poszter kárigényét ha már megdolgozott érte

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.28. 13:22:26

terko figyelo kamera kell minden garazsba!

igi1 2015.05.28. 13:23:58

@hagyma: minek

akkor a rendőrség nem nyomozott volna :)

nyomozni csak bűncselekmény esetén lehet

igi1 2015.05.28. 13:29:30

ha a rendőrség előkerítette volna a tettest, akkor kellett volna, hogy fizessen a biztosító, hiszen akkor nyilvánvaló, hogy nem a poszter okozott kárt saját kocsijában

igi1 2015.05.28. 13:32:49

lezajlott a szokásos eljárás, csak itt nem nézték, hogy nyitva hagyott garázs

mert ha nem a poszter volt a hibás, akkor lezárják a nyomozást, perkálnak, jogos a poszter panasza

Manyecska 2015.05.28. 13:33:35

@igi1: nem fér be ez paneli lak. 93 kg /magas/. Én is alig. Kapcsolatunk próbájaként beraktam a hajcsavarókat egy este:D nem sokat..

igi1 2015.05.28. 13:37:17

EZ ÍGY LOPÁS.

1 dolgon hasalt el a buli:

NINCS MEG A TETTES

így pedig mindenki azt mondhat, amit akar, de ha a poszter megkapta a lóvét, a biztosító tökön szúrta magát

Black Hole 2015.05.28. 13:38:21

@TérkövesBiztosítóMaffia: basszus, te nagyon rafinált vagy! Először gondolkodtam, hogy a neved miért nem TérkövesBiztosítóRendőrMaffia, mire rájöttem, hogy a "Biztosító" rész foglalja magában az utalást arra, hogy rendőr is van a buliban, mert ugye a rendőrt hívjuk Biztosúrnak is! Eszem megáll!

igi1 2015.05.28. 13:41:21

@Black Hole: tuti, hogy a biztosítós csóka mondta a poszternak, hogy szerezzen rendőrségtől papírt, különben egy kanyit se kap.

vagy már gyakorlott a poszter, mert egyből kihívta a rendőrt

egyébként nekünk is szépen fizették a földrengés - kárt

AtiSnatch 2015.05.28. 13:48:32

@Black Hole: a garázsajtósokról nem is szólva :D

Manyecska 2015.05.28. 13:49:49

@igi1: jut eszembe kár, lehet feljelent a szomszédasszony a szombati félnapos nászunkért csendháborítás címszó alatt..?

igi1 2015.05.28. 13:50:20

ha betöröd egy térkővel a kocsit, nem szólal meg a riasztó!?
ha nincs semmi védelmed, miért hagyod őrizetlenül tárva-nyitva a garázst!?

ha elszaladnak a tettesek, azt azért lehet látni vagy mi

vagyis a poszter nyitva hagyta a garázst, s közbe lelépett valahová

felelőtlen egyed

AtiSnatch 2015.05.28. 13:51:44

@Józsi, a köcsög: most hívták a vidámparkból. felvennék ringlispílnek de már elfogadott egy irodai munkát, ventilátor lesz a főnöknél.

igi1 2015.05.28. 13:52:59

ilyenkor tökre ott lennék a poszter mellett, hogy mégis mit vár úgy az élettől ezek után, hogy ilyen esetet le mer írni, és elküldeni a homárra

igi1 2015.05.28. 13:54:30

@AtiSnatch: de csak ha leesett azután

Józsi, a migráns köcsög 2015.05.28. 13:56:44

@AtiSnatch: kéccázhúsz felett kerékbezárt magány? az lesz az!! nemtom figyeled-e a finom szimbolikát a sorok közt-e?

igi1 2015.05.28. 14:01:53

@Józsi, a köcsög: már megszakértettem a posztot

elvoltak velem, a poszter meg most röhög a markába :)

venszivar 2015.05.28. 14:03:37

hagyma · hagyma.blog.hu/ 2015.05.28. 13:22:26
terko figyelo kamera kell minden garazsba!

barom! a térkövet miért, minek figyelje a kamera? te barom!

Black Hole 2015.05.28. 14:05:53

@igi1: az én esetemben a kár közel 1/6 részét megtérítették! Amúgy kicsit azért én is hibásnak éreztem magam! Mert én álltam mögötte, mikor tolatott! Valahol máshol kellett volna lennem! Annyi jószándék azért volt bennem, hogy nyomtam a dudát! Az meg csak jött! Mondtam is a nejemnek, hogy "bazmeg ez a köcsög belénk jön, szegény biztosító meg fizethet!". Amúgy soha nem értettem, hogy a biztosítókat miért szidják sokan. Pl nagybátyám hétvégi házát kirabolták. Mindent vittek belőle! Bútor, színestv, hifi, fagyasztó, a fagyasztóban, volt egy disznó, meg minden egyéb kaja. Szóval maradtak a falak. Biztosítást fizettek vagy 20 éven keresztül, és a betörés miatt keletkezett kárra is volt biztosítva! A biztosító szerint már minden annyira amortizálódott volt, hogy örüljenek annak, hogy a betörő nem számolt fel szállítási költséget. Ennek ellenére mégis fizettek annyit, hogy az új asztalra tudtak belőle venni egy abroszt!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.28. 14:09:46

@venszivar: ugy latomm nem vagod fantasztikus humoromat
terkovel tortek be a kocsi ablakat ~ terko figyelo kamera
hahaha
egyeb?

igi1 2015.05.28. 14:09:59

@Black Hole: nem is lehet mindenki sikeres ember, na.

Nem mondtam én se, hogy a poszter lop, de ez így nem volt fer, és a poszter ezt kihasználta, amiért mégiscsak lopott, mert ennek hasznát lenyúlta.

hát ha a biztosító hülye, a poszter nem tehet róla

AtiSnatch 2015.05.28. 14:10:29

@Józsi, a köcsög: célzás, hogy elemes helyett használjon hálózatit?

Manyecska 2015.05.28. 14:10:36

várjatok addig legyantázom a lábam..!
:D

igi1 2015.05.28. 14:11:13

@Atörökk: már vége a bulinak. :)

akinek kellett az elmenekült mostanra

apti is rafkós, nekem adott igazat, oszt elmenekült batgirl elől :)

Black Hole 2015.05.28. 14:11:18

@AtiSnatch: garázsajtó bűnözés az durva! Nem is értem, mi tudja rávinni az embert!

igi1 2015.05.28. 14:13:46

@AtiSnatch: újratölthető napelemes van már

le vagy maradva meginn

a mai nem a TE NAPOD

@Black Hole: most mondd meg

HOVÁ TŰNT ADDIG, AMÍG BEB@SZTÁK A KOCSIT!?

csak megszólal valami riasztó, látta valaki, hogy bemegy, vagy elfut valaki

repül a repül a repül a térkő

ki tudja, hol, mibe áll meg :)

ilyen erővel szerintem dobálja ki a zsét az ablakon is

AtiSnatch 2015.05.28. 14:15:04

@Black Hole: vigyázz, mert a nagybátyád mindjárt biztosítási csalóvá avanzsál.

Black Hole 2015.05.28. 14:20:53

@igi1: persze, lopásról szó sem volt! Ez módszeresen fosztogatja a biztosítót, ráadásul mivel nem egyedül van benne, így már bűnszövetkezet, vagyis biztosítási csalásokra szakosodott maffia! Az ilyenek kötnek a szomszédnéninek balesetbiztosítás, mami meg van hatódva, jövő héten meg a kamion alól bámul ki üveges tekintettel! Aztán meg kiderül, hogy nem az unoka a kedvezményezett...

venszivar 2015.05.28. 14:23:43

barom! na ha ez így volt, akkor jutalmul, mert olyan szellemes barom vagy, megérdemled, hogy az ottani niggerek a pofádba hugyozzanak....

ÉN, majd a sírodra!:):D

Black Hole 2015.05.28. 14:25:57

@igi1: ezt szerintem a rendőr is kérdezte, de az ilyen elvetemült állat simán behazudja, hogy a Barátokköztöt nézte a házimozi rendszeren, csak éppen a nagyobb élmény kedvéért fejhallgatóval a fején, hogy mélyebben szántson a hallójárataiban Miklós hangja!

venszivar 2015.05.28. 14:28:29

NA, klántagok!

Igi jól behúzta a tagságot a csőbe.....,lógós csöcsű "elintézte", hogy a hónap végére egy posztra száznál több brekegést generáljon. S most még a pi..a csöndben is van....:):D

LÉPEM!

Atörökk 2015.05.28. 14:37:34

Szellemi armageddon jöjj el! Ja, nem, már itt van.

Manyecska 2015.05.28. 14:53:07

@venszivar: Na látod! Mondd a nejednek fogjon mást, többször, inkább.:DD

lcsaszar 2015.05.28. 15:46:43

Térkő? Én eddig csak Kromofágról hallottam. De ahhoz is nagy görénynek kell lenni, hogy a szomszédok így vegyenek elégtételt. Nem is tudom elképzelni, mit követhetett el.

igi1 2015.05.28. 15:54:31

@Atörökk: az már elmúlt mire ideértél

igi1 2015.05.28. 15:56:02

@Black Hole: az biztos a posztert is nagyon szerethetik a környéken

ha letojja, sz@rik bele, hogy nyitva hagyja a garázst, oszt csodálkozik hogy valaki nem szereti őt

már ez ellentmondás

Atörökk 2015.05.28. 17:19:41

@igi1:
A tiédet nem fog tudják tudni kikezelni, igaz, nálad okafogyott is lenne

Black Hole 2015.05.28. 17:23:21

@igi1: namost van akit sörrel kínál a szomszéd, van akit térkővel! Embere válogatja! Engem a szomszéd pl fröccsel szokott, a felesége Unicummal, mert tudják mit szeretek. Poszter valószínű mániákus térkőgyűjtő! Így ő térkővet kapott egy baráti szomszédtól! Ki tudja a feleségétől mit kapott?

igi1 2015.05.28. 20:02:56

@Black Hole: de aki így simán tárva-nyitva hagyja a garázst, az egyéb elmebetegségeket is elkövethet, bárki besétálhat csak úgy, mikor kedve tartja, betörni egy kocsit :)

igi1 2015.05.28. 21:24:14

én a helyébe vittem is volna valamit

az már mindjárt betöréses lopás lenne :)

Escaped 2015.05.28. 21:53:18

@igi1: Vitt valamit: ajándék térkövet!

Homár Hilda 2015.05.28. 22:05:50

@igi1: még egy ilyen, és örökre leszel kitiltva

venszivar 2015.05.28. 22:24:45

@Homár Hilda: mit írt ez a jány?:D ugyan már hildus, akkor egy udvari bolonddal kevesebb s 30% komment veszteség neked! hagyd ímre! mivel haragított + ENNYIRE?
Nézd el a jövő paraolynpikonjának...:):D

Sandor Akarki 2015.05.28. 22:38:12

Mi az, hogy elkerülte a figyelmemet? Volt ajánlott szám, esetleg tértivevény vagy nem?
Mondjuk az elég gáz, hogy megsemmisítette a javítandó alkatrészt amiről jegyzőkönyvet vett fel...

Sandor Akarki 2015.05.28. 22:40:16

Mondjuk, magyarországi szolgáltatóknál ha problémám van, akkor alapból felügyeleti szerv és/vagy bíróság, felülvizsgálati kérelem? Miva'''? Leírták, hogy nem, innentől minek őket kérlelni?

Black Hole 2015.05.28. 22:43:53

@igi1: ebben van valami! Nálam is van mindig egy térkő! Belsőzsebben! Látok egy nyitott garázst, és van benne autó, akkor nem tréfálok. Mondjuk én nem hagyom benne, mert a rosseb szedd fel megint másikat. Van rá kötve egy vékony kis kötél,amivel vissza húzom!

Atörökk 2015.05.28. 22:45:26

"2. Telefont, személyes iratokat, kabátot is elvittek az autóból, de ez a történet szempontjából lényegtelen."

Gratulálok Laci, egy hetes díjmentes prémium-magasleshasználatot nyertél.

igi1 2015.05.28. 23:02:50

hja, fenyegetőzéshez értenek itt egyesek :)

azt hiszik, attól lesznek emberek

igi1 2015.05.28. 23:04:10

csak nehogy Hildát pereljék be a végén, oszt mehetne ő is a dutyiba

a poszter mellé bűnpsegédkezés miatt:)

ha én ezt tudtam volna, legközelebb eltalálom a Hildát egy térkővel , oszt kitilthat

igi1 2015.05.28. 23:05:46

Mivel a poszter saját maga hagyta nyitva a garázsát, ez sem lopás volt, hiába vitték el az iratait, az olyan, mintha elhagyta volna az utcán.

igi1 2015.05.28. 23:07:22

@Black Hole: azt még hagyján, de mindenét a kocsiban is hagyta.

A törökk szerint.

igi1 2015.05.28. 23:09:30

A rendőrség nem nyomoz akkor, ha mondjuk épp egy arrajáró térkővel dobálózó emberke találja meg az irataidat a nyitott kapualjadban. XD

Mondom, hogy megértsék:

A RENDŐRSÉG NEM NYOMOZHATOTT VOLNA, ez a poszter GONDATLANSÁGA, amire NEM JÁR semmiféle pénz.

igi1 2015.05.28. 23:12:54

Sajnos ez nem így működik, akkor mindenkinek lenne igénye.

Legközelebb meg csak akkor hagyja nyitva a garázst (vagy akkor se), ha van kamerája is.

Igen, jó buli, tekintve, hogy a poszter előbb fizetett, de ugyanezt be is akarja vasalni

0-ra AKAR KIJÖNNI, vagy egy kis haszonnal.

Úgy, hogy ő volt a hibás.

Black Hole 2015.05.28. 23:14:23

@igi1: szerintem ebben, mint mindenben, rohadtul igazad van! Ha valami nyitva van, és abból visznek valamit el, akkor az nem lopás. Azért köll a lakás ajtaját is zárva tartani! Kiflit lopni is csak akkor szabad, ha a szállító autója nyitva van! Itt is úgy van. Kirámolnak egy autót, és azt kamuzzák, hogy nyitva vót'! Ha a tulaj nem tudja bizonyítani a zárás tényét, akkor még ő kérhet elnézést!

igi1 2015.05.28. 23:19:57

@Black Hole: de tényleg, éppen arra járt az ember, és felvette, ami a nyitott garázsba volt, hát honnan tudta, hogy a tulaj épp ott hagyta.

az az övé, amit te találsz, az a tiéd

talált tárgyak osztályán keresgélhetne a poszter

igi1 2015.05.28. 23:22:01

azért kellett idő abban a garázsban motoszkálni az autóba

de hogy utána be is törjék...

há minek, mikor szerencsétlennek lesz így is elég baja

de nem szólalt meg a kocsi riasztója, ha egy térkővel megdobálod!?

senki nem látott közlekedni az utcában egy-kettő térköves barna gyereket!?

igi1 2015.05.28. 23:24:10

A poszter TUDTA azt, hogy GONDATLAN VOLT, ennek ellenére hívta a rendőröket.

igi1 2015.05.28. 23:25:20

nem irigylem a posztert, nincs vele bajom, de ezt így nem

ha te vagy a hibás, fizesd te a saját felelőtlenséged árát

ezért tart itt az ország

Black Hole 2015.05.28. 23:25:48

@igi1: persze! Simán azt gondolhatja, hogy neki hagyták ott. Volt már olyan is, hogy tulaj utána ment az ilyennek, vissza vette a cuccot, a károsult meg fogta magát, és feljelentette! Kapott is kártérítést rendesen! Ki mit talál, övé! Há' nem?

igi1 2015.05.28. 23:35:37

@Black Hole: az biztos, hogy az, aki elvitte, körberöhöghetné a posztert, mondván, ő csak találta, a poszter meg tőle ellopta

igi1 2015.05.28. 23:38:32

@Black Hole: de érted, kirabolod, oszt utána még betöröd az ajtót!? MINEK!?

nem logikus

A csörömpölést hallani kellett a szomszédnak is.

HA TE TOLVAJ VAGY, igyekszel minél értékesebbet ellopni, MINÉL HALKABBAN.

MINÉL KEVESEBB ZAJT CSAPNI.

Tehát a térkővel dobálás már nem jön ide, akkor sem, ha utálják a posztert.

Ja, a dugipénzt is?

igi1 2015.05.28. 23:41:25

Egy elegáns tolvaj csak jönne, látna, kutatna és a végén elvinne, csöndben, halkan, besurranva.

mert egy térkővel dobálás után előjöhetne a tulaj, vagy bárki

ezt ki kéne próbálni, hogy a kocsi riasztója megszólalna-e, ha bevernéd az ablakot egy térkővel akkor is, ha nincs lezárva

de mivel az iratai is benne voltak, és az ablak betörése ahhoz kellett, hogy elvigyék az iratokat, akkor kellett megszólaljon a riasztó

vagyis a poszter úgy hagyta nyitva a garázst, hogy hosszabb időre eltávozott

mert ha nem ő hagyta nyitva, akkor lopás, oké rendőrség, oké kárigény

igi1 2015.05.28. 23:43:34

akkor pedig a szomszédok közül valaki kifigyelte a posztert és ráküldték a térköves embereket

ha a kocsi be volt zárva, az megint más, mert a kocsin belül hagyta az iratait és úgy lopták el

viszont, mivel a garázst nyitva hagyta, hiába zárta el a kocsit, azt is elvihették volna

igi1 2015.05.28. 23:45:59

A buli itt NEM A HASZONSZERZÉS,

HANEM A KÁR MÉRSÉKLÉSE,

0-RA VALÓ KIJÖVÉS,

VAGY A MINIMÁLIS HASZON ELÉRÉSE.

igi1 2015.05.28. 23:54:11

Ja, hogy kifigyelték a kocsit, meglátták benne, hogy a poszter otthagyta minden értékét

oszt térkővel dobták meg, hogy megszerezzék a szajrét

épp hátha még a holtak is felkelnek sírjukból a zajra...

Ja az vót már, hogy minek hagyod őrizetlenül a kocsidat zárt teremgarázsba, benne mindeneddel hosszabb időre!?

Még mindig nem tiszta, hogy honnan szedtek térkőt, és miért nem látott senki térkővel sétálgatót a közelbe

igi1 2015.05.28. 23:55:08

@Sandor Akarki: nem, ugyanis a tulaj sem vállal felelősséget más otthagyott cuccáért

ha elhagyod, elveszíted, az nem lopás

igi1 2015.05.29. 00:00:33

itt sincs kamera, holott már többször volt kocsifeltörés

ha a kocsiban volt már kár, és a poszter akart pénzt a biztosítótól, feltörethette, most is arról van szó, hogy minél több pénzt akar kicsikarni

ez így nem fér össze még mindig

- ha be volt zárva a kocsi, riasztó kellett, hogy induljon, akkor bennehagyta mindenét, és lelépett hosszú időre, valakinek hallania, látnia kellett az esetet

nagyon bátor, magabiztos tolvaj lehetett, ha még zajt is csap, letojván, hogy bárki meghallhatja

- ha nem volt bezárva a kocsi, zárt teremgarázsba, akkor meg minek dobták be térkővel, zajt csapva

de akkor meg nem hagyod benne mindenedet, ha tudod, hogy nincs bezárva a kocsid

Black Hole 2015.05.29. 00:21:57

@igi1: de basszus, ez az ember nem elhagyta, hanem kilopták a kocsijából! Azért az nagy különbség! Ilyen alapon mindenki vihetne mindent a boltból, mert nincs zárva az ajtaja!

igi1 2015.05.29. 00:52:40

@Black Hole:

Autóba értéket nem hagyunk!

férfiember pénztárca és mobilja nélkül nem közlekedik egyébként még a budiba se

A POSZTER GONDATLAN VOLT.

Ha a poszter nem hagyja ott az értékeit, nem törték volna be a kocsit, semmilyen igényt nem jelezhetett volna a biztosító felé.

igi1 2015.05.29. 00:57:57

Poszter!

Szerintem vegyél új kocsit. Minek ilyen japán kocsikkal szórakozni, amihez még alkatrész sincs.

Ha már úgyis ennyire nem vigyázol az értékeidre, örüljél, hogy nem a kocsit lopták el.

igi1 2015.05.29. 01:02:32

Én örülnék a helyébe, hogy ennyit is adott a biztosító, nem még követelnék tőle.

De biztos nem nekem van igazam.

Black Hole 2015.05.29. 01:15:44

@igi1: ha valami a kocsiban marad, az nem azt jelenti, hogy fel kell törni! Ilyen alapon a lakásodban sem tarthatnál semmit, nehogy betörjenek! Nehogy már a poszter legyen a hibás, mert a kocsiját betörték! Az a baj, hogy ilyen felfogás van még mindig. Lopni, betörni nem normális dolog. Az sem normális, hogy paranoiás módon figyelni kell, nehogy valamit előhagyjak, meg szem előtt maradjon bármi is! Ezelőtt 8 évvel itt még meg lehetett csinálni, hogy az autódat ott hagytad nyitva a bolt előtt, mert csak valami apróságért beugrottál! Az időseknek nem győzik sulykolni, hogy az ajtókat zárni kell! Nem csak éjjel, de nappal is. Az ablakokon nincsenek rácsok! Miután Bulgária, meg Románia csatlakozott az unióhoz, azóta szabadult el a pokol. Jött egy rakás kellemesen barna úriember.

Atörökk 2015.05.29. 01:34:02

Nagyon sajnálom a posztolót. Elmaradt haszna keletkezett.

igi1 2015.05.29. 01:38:28

@Black Hole: Zárt teremgarázsba se járkál akárki be

a poszter most már vetíthet a saját garàzs nem egyenlő a zárt teremgarázzsal. Így utólag ő került ki a bajból.

Igen a helyesbítésével ez lopás.

még mindig nem értem, miért kellett térkővel betörni a kocsit ezzel nagy kockázatot vállaltak a tolvajok

igi1 2015.05.29. 01:42:02

@Atörökk: adjál neki egy kis aprót

kuponra nincs új alkatrész japánoknál

csóró helyen parkol dràga kocsival ahol előtte sem volt biztonságos hosszú időre lelép, a kocsiba van az egész élete

Térkővel dobálóznak szerintem megkêrhették volna a posztert ennyi erővel h adja már át nekik mindenét ha úgyis tojik az egész életére.

Jó poszt

Sandor Akarki 2015.05.29. 01:49:45

@igi1: Nem t'om. II/A-ban megnézel egy parkolót, akkor be van vésve a hegybe, utána rajta 250 tonna föld és jön a ház. Mondjuk akkor nem hallotta. Vagy becsukhatós a pince, tolvaj be, kilincsre zár oszjóvan.

igi1 2015.05.29. 01:51:02

Se törés robaja se riasztó? Ajjaj

há valahogy eccer csak eszébe jutott h hol van mindene

Ha a kocsikulcsot magával vitte

@Sandor Akarki: jobb kocsiknãl a kulcs is jelez meg a telefonod a megszólal a riasztó

Igaz mindenét benne hagyta

Sandor Akarki 2015.05.29. 01:52:13

@Sandor Akarki: Vagy szomszéd hallott valamit de nem ment ki, mert nem érdekelte/aludt/amúgy sincsenek jóban. Vagy kiment és röhögött aztán visszament. Meg se kérdezték, mert úgyse látott semmit.

Black Hole 2015.05.29. 01:52:21

@igi1: lehet, hogy nem is akarták törni neki az autóját! Lehet, hogy arra felé térkővel ping-pongoznak, oszt' megpattant rossz felé! De lehet, hogy a gyereke akart így törődést kicsikarni tőle! Az is lehet, hogy szülői értekezleten beszót, és az osztályfőnök lett morcos!

Sandor Akarki 2015.05.29. 01:53:43

@igi1: Mindegy végülis. Azt tudjuk, hogy japán az autó, simán lehet 20 éves és szépen újrakárpitozta. Persze lehet, hogy 2, nem emlékszem, hogy olvastam volna.

igi1 2015.05.29. 01:55:41

Mondom itt számítani kellett arra is hogy a poszter hamar visszatér az értékeiért

tehát itt nagy volt a kockázat hiába figyeltek

Sandor Akarki 2015.05.29. 01:55:55

Senki nem alszik? :D Mindenki éjjeliőr vagy mi?
Hehe.

igi1 2015.05.29. 01:57:47

@Black Hole: hádde ha látsz kabátot honnan tudod h hagyott is benne valamit?

egy kabátért nem törsz fel egy kocsit

@Sandor Akarki: nem passzol sehogy sem a sztori

elégnek kéne neki lenni annak amit eddig kapott

Black Hole 2015.05.29. 01:58:06

@Sandor Akarki: szomszéd lehet, hogy előtte a nejével ordibált olyasmit, hogy "... ráadásul ezzel a mocsokkal, te ribanc?"
Majd idegesen kirohant, felkapott egy térkövet az udvaron, a többit meg tudjuk!

igi1 2015.05.29. 02:01:49

@Black Hole: á vittèk volna az egész kocsit
ha már ennyire bátrak voltak

igi1 2015.05.29. 02:04:06

Azért kérjük megírni poszter h megkaptad e a maradék zsét. :)

Black Hole 2015.05.29. 02:18:34

@igi1: betört szélvédővel már nem jó elvinni! Homloküreg gyulladást kap a huzattól!

igi1 2015.05.29. 09:09:57

@Black Hole: nem értem még mindig

ha a poszter a hibás mit pattog

amit lehetett a lopás miatt kifizették már neki

Black Hole 2015.05.29. 12:12:48

@igi1: azért miért a poszter a hibás, mert összecseszték a kocsiját? Basszus, mész az utcán, jön a szimpatikus sötét bőrű, pofán basz, erre te leszel a hibás, mert nem volt rajtad bukósisak, és szabadon volt az arcod, tehát lehet ütni?
süti beállítások módosítása