Oké, túl szép volt az elképzelés miszerint csak szólnunk kell, hogy kösz, nem kérjük az áremelést, és már meg is van oldva minden. Van akinek igen megvan, és van, akinek nem. Íme a gyakorlat. Életképek telenorosoktól.
Kedves Homár!
Nem tudom írtak-e már ebben a témakörben, mert igencsak aktuális. A telenor (szándékosan kis betűvel) ugyebár júl. 1-től teljesen egyoldalúan árat emel, hiába az előfizetői szerződésben foglaltaknak és a hűségidőnek. Azt most hagyjuk, hogy mi lenne, ha én mint fogyasztó próbálnám ugyanezt megtenni...
Természetesen a szolgáltató annyira nagylelkű, hogy felajánlja a lehetőséget, miszerint ha júl 1-ig nem fogadom el a díjmódosítást, akkor az nem lép életbe. Ezzel gyakorlatilag nyíltan beismerik, hogy teljesen hülyére vesznek minket!
Na de most jön a java: a módosítás el nem fogadásáról nyilatkozni lehet a telenor online vagy telefonos ügyfélszolgálatán. Ezt ma meg is próbáltam, kb 2 órám ment el vele az életemből, és a nagy büdös lóf...-ra sem jutottam. Az online ügyfélszolgálat nem is létezik, hiába léptem be felhasználónévvel és jelszóval.
A telefonos ügyfélszolgálat pedig folyamatosan elérhetetlen. (nyilván hozzám hasonló szerencsétlenek ezrei próbálkoznak folyamatosan - de ez ugye teljesen váratlan volt, ki gondolta volna, hogy senki nem akarja elfogadni a drágítást???)
Vagyis a drága telenor a TE beleegyezéseddel drágít, hiszen nem ad neked lehetőséget nem beleegyezni.
Először is: szarjanak sünt!
Másodszor pedig: ha valakinek van ötlete, hogy lehet túljárni az eszükön, az írja meg! Még van egy napunk!
Üdv,
Z
-------------------------------------------------
Kedves Homár !
Mindenféle módon (a postai levélírást nem ) próbálom,próbáltam azt a kérésemet valamilyen módon eljuttatni,hogy szeretnék a régi tarifánál maradni.
Interneten lehetetlen,telefonon (végighallgatva a menűpontok sorozatát) odáig jutottam,hogy kétszer megígérte egy hang,hogy visszahívnak. SMS-ben elküldtem kérésemet, válasz nem érkezett, mint a megígért visszahívás sem (SMS küldés ideje:június 27 09 09 00.)
Az imént megörültem mivel SMS érkezett a Telenortól,sajnos örömöm korai volt: Most még elérhető! 1 perc áráért 5 percet adunk neked stb.szöveg.... Arra nézve,hogy a ma használt tarifán szeretnék július 1 után is beszélni, reakció 0.
Még egy elégedettségi mérésre szóló felkérést is kaptam, elégedett 10, nem elégedett 0, és így az egész skála 0-10 ig. Talán Te kedves Homár eléred őket, velük én nem tudok szót érteni.
---------------------------------------------------
Szia Homár!
Az elmúlt napokban nálad is volt már bejegyzés a Telenor kétoldalú szerződésmódosításáról és az ügyfélszolgálat hozzáállásáról. Én néhány napja szereztem tapasztalatokat velük.
Történt ugyanis, hogy megkaptam sms-ben a figyelmeztetést: ha június 30-ig nem reagálok, akkor elfogadottnak tekintik a kétoldalú szerződésmódosítást. Reagáltam: a facebookos ügyfélszolgálaton (messze ők a legpraktikusabbak), ahol visszahívást ígértek másnapra. Fel is hívott egy rendkívül jól kiképzett kollégájuk. A taktikájuk a következő: a lehető legtöbb, kis ajánlatot tenni, hátha valamelyikre ráharap az ügyfél.
Végtelenül korrekt volt az egész beszélgetés. Meghallgatta és elfogadta a panaszomat, mely szerint egy 2 éves hűségidő nem csak engem, hanem a szolgáltatót is köt, így ha én mennék be hozzájuk egy kétoldalú szerződésmódosítással, hogy csökkentsék a havidíjamat, nyilván nem egyeznének bele.
Először felajánlotta, hogy az 5000 forint helyett most ingyen válthatok tarifacsomagot, de megbeszéltük, hogy az enyémnél csak drágábbak vannak, amiben ráadásul nincs is annyi szolgáltatás (MyTariffra akart rábeszélni).
A következő ajánlat az volt, hogy akkor 3 hónapig havi 1000 forintot jóváírnak a számlámon, de erre meg kiszámoltuk együtt, hogy mennyit bukok azzal, hogy 18 hónapig cserébe viszont 700-zal többet fizetek, tehát jeleztem, hogy ez sem elfogadható megoldás: aláírtunk, maradjon minden úgy, ahogy volt. A beszélgetés végén, néhány további kör után pedig ebben is maradtunk: megemlik a havidíjamat, de a különbözetet minden hónapban, a 18 hónap végéig, amíg ezt a díjcsomagot használom, jóváírják a számlámon - azaz pénzügyi értelemben nem változik semmi.
Nyoma sem volt annak a fenyegetőző hangnemnek, amiről a korábbi posztoló írt, ezért is írtam korábban, hogy jól kiképezték az ügyfélszolgálatost: nyilván van, akit könnyű meggyőzni, vagy ráharap egy jól csengő ajánlatra, vagy egyáltalán fel sem hívja őket, és akkor ott megemelkedik a havidíj, de ha valaki köti az ebet a karóhoz, és kibírja a kötélhúzás végéig, akkor - mivel nincs más lehetőségük - egyszerűen nem tudják megemelni a havidíjat. Szerintem ez ma Magyarországon, a piaci szereplőket és főleg a Telenor hírnevét figyelembe véve nevezhető tisztességes és korrekt eljárásnak. Önmagában az, hogy árat akarnak emelni, számomra elfogadható, ha betartják a törvényeket, magukra is alkalmazzák őket, és nem akarják szándékosan megtéveszteni vagy megfenyegetni az ügyfelet.
Üdvözlettel,
M.
---------------------------------------------------
Üdv!
Most tettem le a telefont a Telenorral.
Nem fogadtam el semmilyen módosítást vagy jóváírást és javaslom ti se fogadjatok el semmit, így a szerződésem marad a régi. A következőket ajánlották fel:
- Deezer zenehallgatás ingyen (3 hónapra, majd nekem kellene lemondani (havi 1200ft)). Kösz nem.
- Ingyenes csomagváltás (MyTariff-ra) Kösz nem.
- Jóváírás, hogy a havidíj a régi marad. (Az sms díjam meg 3-ftot emelkedik) Kösz nem.
- Türelmemet kérte majd, közölte, hogy "az Ön esetében minden marad a régiben, semmilyen emelést nem eszközölünk." Kösz viszhall.Először csomag váltottam, de meggondoltam magam. All in S csomagban voltam, és vagyok most is mindenféle változtatás nélkül!
Csak kötni kell az ebet ahhoz a bizonyos karóhoz!
Terjesszétek az igét!
ancsika 2015.06.30. 08:46:03
ebből látszik, hogy mennyire nincsenek felkészülve ezek a rendszerek a tömeges támadásra...
valami csúnya dolognál pillanatok alatt omlana össze az egész infrastruktúra...
Beerhead 2015.06.30. 08:49:29
Fausto(tm) 2015.06.30. 08:57:48
sarostehen 2015.06.30. 08:58:37
De a HR részével is gondok vannak. nekem éjjel fél 1-kor sikerült felhívni őket. 30 percig hallgattam a zenéz, majd bontották a kapcsolatot.
Aztán 20 perc múlva ismét. Ekkor kértem egy visszahívást.
SomethingWild 2015.06.30. 09:13:52
Vizsgálja az ilyen eseteket a Fogyasztóvédelem, a Versenyhivatal, a Spagettiszörny vagy bárki, akinek ez tiszte lenne?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.30. 09:16:57
Különben kártyásokra nem vonatkozik úgysem egyik szolgáltatónál sem, hogy lehet szólni, így aztán minket nem érint... Nekem céges teló van, amit majd a cég kifizet a T-nek...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.30. 09:18:12
Az ügyfélszolgálatra meg úgysem fognak sokat költeni, amíg a többi telefoncég ugyanolyan köcsög, a felhasználók száma meg kb. ugyanannyi.
prokee · http://blog.prokee.hu 2015.06.30. 09:22:26
Én elolvastam, és bár elsőre és másodszorra leráztak, harmadszorra felbontottam a hűségidős szerződésemet az áremelés miatt - kötbér nélkül.
A mostani bolondokháza nem jött volna létre, ha mindenki elolvassa, amit kapott.
telkoe 2015.06.30. 09:24:30
Egy CC tulterheltsege meg semmit nem mond az infrastruktura terhelhetosegerol.
sarostehen 2015.06.30. 09:29:35
Manyecska 2015.06.30. 09:34:57
venszivar 2015.06.30. 09:40:55
venszivar 2015.06.30. 09:42:29
Doryyka 2015.06.30. 10:00:58
Manyecska 2015.06.30. 10:08:47
AtiSnatch 2015.06.30. 10:13:20
Dezsike 2015.06.30. 10:15:51
Rosszindulatú Vászka 2015.06.30. 10:29:36
Ha sikerül ellenvetéssel élni, akkor max. egy hónapig lehet örülni annak a háromszáz forint spórolásnak, utána jön a következő SMS, hogy "tarifacsomagját a piaci igényeknek és trendeknek megfelelően kivezetjük a Telenor kínálatából, kérjük válasszon új akciós ajánlataink közül. A tarifaváltás díja csak ma csak Önnek 150 év hűséggel 300.000 Ft, melyből bruttó 72 Ft lebeszélhető".
RS-MBIK 2015.06.30. 10:42:22
Tessen lenni szíves elfaxolni a telenor nevű izé központjába, hogy a szerződés módosítását nem fogadjátok el.
Vagy tértivevényesen tessen feladni a Magyar Királyi Vezérkari Postán (sorsjegyet NEM KÉREK!!!).
És a kérdés megoldva.
Rosszindulatú Vászka 2015.06.30. 10:43:33
RS-MBIK 2015.06.30. 10:44:25
Faxszám: +36 1 464 6171
Faxszám: +36 1 4646 700
Így, első blikkre...
Tetsu 2015.06.30. 10:48:12
Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.06.30. 10:56:44
Terézágyú 2015.06.30. 11:04:21
Manyecska 2015.06.30. 11:26:29
Jim Raynor 2015.06.30. 11:31:43
én is foxoltam :D
mondjuk a levélbe azért beleírtam, hogy mennyire fasza, hogy egy távközlési cégnek a 21. században faxot kell küldeni... :DDD
a telenor oldalán ezek a faxszámok vannak:
+36 1 464 6111
+36 1 464 6171
Terézágyú 2015.06.30. 11:33:24
"mi ingyen hívhattyuk egymást"
és minek hívjátok egymást? Ő téged cuncimókusnak, te meg őt...?
Manyecska 2015.06.30. 11:45:53
/van benne valami elementárisan vad:P/
Manyecska 2015.06.30. 11:53:09
Manyecska 2015.06.30. 12:01:35
igazságos 2015.06.30. 12:10:06
CsakMintTe 2015.06.30. 12:10:48
"Kedves Ügyfelünk! ELNÉZÉSEDET KÉRJÜK A MEGNÖVEKEDETT VÁRAKOZÁSI IDŐ MIATT.
A Telenor június 24-25-én SMS-ben, személyre szabott módon tájékoztatott a díjszabások várható módosításáról. A módosítással kapcsolatos döntésedet a Telenor bármely ügyfélszolgálati csatornáján jelezheted, és ennek függvényében lép, vagy nem lép hatályba a díjváltozás. Emiatt a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben átmenetileg nagyobb várakozási idővel kell számolnod, ezért ÉRDEMES A 1220-AS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATON A 6-OS MENÜPONTBAN A 2-ES GOMBBAL VISSZAHÍVÁST KÉRNED. A Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér bármilyen csatornán és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így HA VISSZAHÍVÁST KÉRTÉL AKKOR A VISSZAHÍVÁSIG NEM KELL AGGÓDNOD A JÚLIUS ELSEJEI TARIFAVÁLTOZÁS MIATT. A Telenor ügyfélszolgálata nagy erőkkel dolgozik a kérések megválaszolásán és déltől az üzletekben is gyorsított ügyintézési eljárást vezettünk be az áremeléssel kapcsolatos kérdések kezelésére. Az okozott kellemetlenségekért elnézésedet kérjük!"
És:
"Telenor Hungary Sziasztok, elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt! Elektronikus úton az alábbi űrlapon keresztül tudjátok jelezni állásfoglalásotokat: www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok, illetve mi is szívesen rögzítjük visszahívási igényeteket, ha megírjátok nekünk privát üzenetben a telefonszámotokat. ^Vio - Hipernet Guru"
Az űrlap elérhető volt, bár a kitöltés és elküldés után se kép, se hang, viszont írtam privátban is, ahogy ajánlották, kb. tegnap este hatkor, és ma 11 körül válaszoltak.
Azért persze sünsünsün, hogy ennyire nincsenek felkészülve egy ilyen rohamra, meg a rövid határidő, meg az áremelés, meg minden, persze, de azért az mégis szép tőlük, hogy aki bármilyen úton-módon bejelentkezik, azt július folyamán visszahívják, és addig nem léptetik életbe az emelést. Tűzoltás, de legalább ennyi.
A nagyobb probléma az, hogy ha valakinek valami egész másért kellene az ügyfélszolgálat, az is totálisan meg van lőve. (Nekem múlt héten volt egy halasztást nem tűrő problémám, hát nem is tudom, mit csinálnék, ha most lenne...)
Manyecska 2015.06.30. 12:11:08
Manyecska 2015.06.30. 12:13:10
igazságos 2015.06.30. 12:13:49
De hogy ilyet kitalálni, hogy a sok birkát 250 forintért beterelni a boltokba, meg az ügyfélszolgálatra, hogy márpedig akkor nem emelünk, ha aláírsz, ezért minimum az egész céget be kéne tiltani.
Itt pedig nem az összegről van szó, hanem arról, hogy miért kell ezt csinálni az emberekkel.
Jim Raynor 2015.06.30. 12:14:04
mire kellene a formanyomi? leírtam két mondatban, beleírtam az azonosítómat, oszt csá.
Manyecska 2015.06.30. 12:16:21
igazságos 2015.06.30. 12:19:01
Bezsarolod őket, mint a birkákat, hogy megdöglötök, és akkor is árat emelünk, 250 FT-ért, de ha jelzitek, akkor nem tehessük mégse, b@sszátok meg, k@cs@g@k.
Gyertek hát, így is úgy is b@szunk a pofátokba, csak ti még eztet nem lássátok, de akkor sem aggyuk meg magunkat, és lesz emelés.
igazságos 2015.06.30. 12:20:51
Így is úgy is jut elég a Telenornak, 250 forintot behajthatják másképpen, de hogy ezek után inkább nem lenne telefonom, az is biztos.
Értem én, hogy szabályok, de ez akkor is
MEGALÁZÁS VOLT.
Manyecska 2015.06.30. 12:25:31
igazságos 2015.06.30. 12:31:53
de hallottam már erről a számlálóról, hogy az is trükkös találmány
Manyecska 2015.06.30. 12:35:12
Cry Baby 2015.06.30. 12:38:37
Manyecska 2015.06.30. 12:38:48
Jim Raynor 2015.06.30. 12:42:51
baszki, akkor küldd el nekik excelben, és elegáns lesz :DDDD
Manyecska 2015.06.30. 12:44:23
prokee · http://blog.prokee.hu 2015.06.30. 12:46:29
@Manyecska:
Akkor én valami VIP-ügyfél voltam, mert jött levelem, emailem és SMS-em is.
Igaz, figyelek arra, hogy az elérhetőségeim mindig aktuálisak legyenek.
Manyecska 2015.06.30. 12:48:04
bár lehet a férjem nevére vettük de monnyuk az ő levelei is nálam landolnak még. Tökrejtély.
Meridian74 2015.06.30. 12:53:26
Amúgy az nem úgy van, hogy 5 percen belül élő kezelőt kellene kapni a callcentert felhívva?
Feltéve, hogy a hívást tudja fogadni a callcenter vonala, és nem foglaltat jelez azonnal...
Meridian74 2015.06.30. 12:55:30
Talán néhány ezer bejövő hívás egyidőben... sztem már 1024 felett elkezdi eldobálni a hívókat, mert minek? Nincs annyi alkalmazottjuk hogy ezt egyébként lekezeljék...
CsakMintTe 2015.06.30. 13:04:11
igazságos 2015.06.30. 13:04:56
2015.06.30. 13:05:58
de nem július 1 a határidő (+15 nap)... ?!
Manyecska 2015.06.30. 13:09:23
Manyecska 2015.06.30. 13:10:47
2015.06.30. 13:13:36
www.youtube.com/watch?v=_QIswil2a4w
sarostehen 2015.06.30. 13:22:13
kb mintha egy 5ik osztályos csinálta volna :DDD
Manyecska 2015.06.30. 13:29:11
sarostehen 2015.06.30. 13:31:15
Manyecska 2015.06.30. 13:33:12
igazságos 2015.06.30. 13:38:45
igazságos 2015.06.30. 13:40:12
Manyecska 2015.06.30. 13:41:15
pingvin66666 2015.06.30. 13:42:52
5 másodperc csend..
"Szíves türelmét kérjük...
Szíves türelmét kérjük...
Szíves türelmét kérjük...
Szíves türelmét kérjük...
Technikai okok miatt a kérését nem tudjuk végrehajtani. Kérjük ismételje meg hívását később."
Trágyadomb az egész. Több, mint tizenkét éve vagyok Pannonos/Telenoros, eddig semmilyen problémám nem volt velük.
Amit akartam, a netes felületükön keresztül (még ha olykor nem is elsőre) sikerült megoldanom. Most meg semmi. Lófasz. Az MyTelenor bejelentkezés után egy frankó beetető szöveg fogad, a "még magasabb színvonalú" kifejezést tartalmazva.
Az utóbbi egy-két évben kezdték el orrba-szájba küldözgetni a "MÁJMENÜ" ajánlatokat, meg a sok sok, hét napig érvényes "ESEMES-MEGABÁLYT" kombókat. Amiket én például baszhatok, mert két annyira egyszerű telefonom van, amely még WAP kapcsolatra sem képes, pénzem meg nincs, részletre meg vegyen akinek hat anyja van. Küldözgetik az 0-tól 10-ig való értékelést ezzel-azzal kapcsolatban.
Nem lett volna kurvára egyszerűbb, hogy ha egy IGEN/NEM sms-t kellett volna küldeni egy kurva telefonszámra? Egyrészt saját magukat kímélték volna meg, másrészt pedig mindenki könnyedén lerendezi, és nem kell egy tetves ügyfélszolgálati iroda után, vagy faxgép után vadászni egy nyamvadt kisvárosban, ahol még a kábeltévé/internet is olyan borzasztóan pocsék, hogy a Telenor oldal négy perc alatt tölt be. EPIC FAIL.
Jó, jó, tudom. A sok-sok feledékeny vagy nemtörődöm ember az ő malmukra hajtja a dolgokat, ezért nem tesznek szart se érte, nyernek rajta. Aki nem ellenkezik, az megy a július elsejei feketelevesbe. Nálam garantáltan elásta magát a cég. Az irományukban legalább egy valamiben igazuk van. Magasabb lett az ügyfélszolgálati színvonal. Csak mínuszban.
Ilyen félkegyelmű bandát már régen láttam, pedig tele van vele ez a sárgolyó. Elkezdek galambokat tartani, vagy összegyűjtök egy pár CB rádióra, aztán azon beszélgetünk a rokonokkal.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.30. 13:43:15
Manyecska 2015.06.30. 13:43:28
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.30. 13:44:55
igazságos 2015.06.30. 13:54:29
Leone_510 2015.06.30. 14:19:00
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2015.06.30. 14:22:13
Black Hole 2015.06.30. 14:30:41
Black Hole 2015.06.30. 14:33:25
Honeyy 2015.06.30. 14:34:25
"Szia, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Köszönjük, hogy elküldted a számokat. Illetékes kollégáink júliusban mindenkivel felveszik a kapcsolatot, de üzeneteddel már eleget tettél annak, hogy a határidőn belül jelezd, hogy elutasítod a díjmódosítási ajánlatot. "
Ennyi.
Manyecska 2015.06.30. 14:53:46
Black Hole 2015.06.30. 15:00:10
Manyecska 2015.06.30. 15:03:26
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.30. 15:52:48
igazságos 2015.06.30. 16:00:44
neki van oldala?
Meridian74 2015.06.30. 16:31:10
telkoe 2015.06.30. 16:33:27
"Aki ért az ilyen rendszerekhez világosítson már fel, mégis mekkora terhelés kell ahhoz, hogy ki se csöngjön?"
Talán néhány ezer bejövő hívás egyidőben... sztem már 1024 felett elkezdi eldobálni a hívókat, mert minek? Nincs annyi alkalmazottjuk hogy ezt egyébként lekezeljék...
Nincs erre abszolut szam. Igazan ilyenkor is illene legalabb egy foglalt hangot adni vagy bemondats h nem elerheto, az mar eleg szomoru ha a MRS / MRF is behajolt a halozatban.
gabors 2015.06.30. 16:46:35
legyen végre Nemzeti Telenor !!
Aureliano Buendía 2015.06.30. 18:05:53
xJelena 2015.06.30. 18:43:59
atörökkk 2015.06.30. 18:48:06
Black Hole 2015.06.30. 18:56:21
atörökkk 2015.06.30. 19:25:28
SEMMILYEN értesítés, se levél, se SMS nem jött. További jó okoskodást.
Escaped 2015.06.30. 19:53:55
Tomasz_a_gozmozdony 2015.06.30. 21:03:44
gabors 2015.06.30. 21:37:58
Manyecska 2015.07.01. 07:51:14
Manyecska 2015.07.01. 07:54:30
Manyecska 2015.07.01. 07:58:54
greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.07.01. 09:42:09
Az 1220-on csak visszahívást lehet kérni.
Most állítólag adtak 15 napot (eleve is annyit kellett volna az ÁSZF-ük 9.2.3.10-e szerint.)
Meridian74 2015.07.01. 09:46:42
És ami lényeg, mobilon is gyorsan letöltődik, mivel sokan mobilról keresik meg és hívják.
greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.07.01. 09:48:08
KisIst79 2015.07.01. 10:45:09
A hűség szerződéseseknél még megértem a cirkuszt, de akinek nincs hűség az előfizetésén az mit ugrál?
Az adóemelés nem kétoldalú szerződésmódosítás? Ott is van 15 napom, hogy közöljem a kormánnyal, hogy nem fogadom el és minden marad a régiben?
greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.07.01. 11:09:07
A polgári társadalom a szerződéses kötelmek és jogszabályok betartásán alapul.
Ahogy összeszámoltam, a Telenor ezzel a kis akcióval cirka 6 törvény- és jogsértést követett el, de minél tovább nézem, annál többet találok. Ez állatorvosi ló.
KisIst79 2015.07.01. 11:32:47
Ha nem kellene vasárnap bezárni, akkor is lehetett volna ügyintézni...
Milyen "álcázott" áremelés??? A telenor egy gazdasági társaság. Ha a cégnek növekednek a kiadásai (adó, bér stb.) valahonnan szert kell tennie a többlet bevételre a kifizetéshez. Bármíly meglepő ezt a nyújtott szolgáltatás árának emelésével tudja előteremteni...
Ezen az alapon a jövőben a pénél sem fogadom el az emelést... A BKV (BKK) emelését is elutasítom... A mozijegyért sem leszek hajlandó többet fizetni.... A kábeltévéért pedig pláne nem...
greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.07.01. 11:41:54
Csak ügyesebben kellett vóna.
KisIst79 2015.07.01. 13:33:33
Lényegtelen, hogy magyarázod magadnak, egy gazdasági társaság életének része, hogy a szolgáltatásainak emeli az árát. Az pedig a vicc kategóriája, hogy egy sima ügyfél ezt saját kénye-kedve szerint megvétózhatja.
A hűség szerződés más, ott mindkét félnek tartania kellene magát az aláírás pillanatában hatályos szabályozáshoz.
A (nem hűség) szerződést fel lehet mondani, ha nem tetszik és kismillió másik szolgáltató közül lehet választani. Ennyi...