Tékozló Homár

A márkahű ügyfelet is kiborította a a Sony-szerviz

2015.08.31. 09:55 | Homár Hilda | 103 komment

screenshot_2015-08-30_22_10_00.png

A Cordon Electronics Kft. az egyik legnagyobb európai szervizhálózat hazai leányvállalata, működhetne akár európai módon is. Ehhez képest nálunk csak azért nem vezetik a szerviz-feketelistát, mert létezik a Telemax. Péternél azzal húzták ki a gyufát, hogy 24 hívásból egyszer sem sikerült elérnie őket telefonon, és a kinyomtatott(!) emailekkel felfegyverkezett anyuka sem jutott dűlőre velük, pedig amit egy mama sem tud elintézni, azt nem is lehet. De vajon miért nem tájékoztatja az Cordon az ügyfeleket csak úgy, a kapcsolattartás részeként? (De ettől még kézmeleg szappanos víz és telefon egy mondatban, jaj.)

Kedves Tékozló Homár!

A következő levelet voltam kénytelen küldeni a hivatalos Sony supportnak, a Cordon Electronics Kft-nak.

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Panaszt szeretnék tenni a Sony Xperia Z3 (D6603) IMEI(355188061628941) telefon minőségével kapcsolatban továbbá a Sony mobiltelefonjainak hivatalos, garanciális szervizelését ellátó Cordon Electronics Kft-vel kapcsolatban.

A telefont 2014.09.30-án Sony Xperia Z3 (D6603) vásároltam a Westend Citycenter I.em.-én a Sonycity Kft-ban. A további kiegészítőket vásároltam hozzá eltérő időpontokban:

-  Sony Smart Watch 2 (2015.09.30. Soncity)
-  Sony DK48 mágneses töltőállvány (2015 október)
-  WCR14 Sony Wireless töltő szett (2015.03.03. Soncity Kft)
-  Sony SRS X2 vezeték nélküli hangfal (2015 februárja, Soncity Kft.)
-  További Sony kiegészítő egy korábban vásárolt Sony MDRV55B.AE vezeték nélküli fejhallgató. (2014.06.23, Soncity) 

A kiegészítők felsorolásával szeretném bizonyítani a Sony márka iránti múltbéli bizalmamat, elköteleződésemet.

A telefont először DK48 mágneses töltőállvánnyal töltöttem, majd a WCR14 Sony Wireless töltő szett megvásárlásával már két lehetőség is nyílt a telefon vezeték nélküli töltésére. A nyílászárókat így érthető módon nem használtam, nem kophattak el.

A készülék először 2015-02-17-én hibásodott meg. A telefon hátlapja megrepedt, mindenféle ütés vagy külső behatás nélkül. Ezt a szerviz garanciálisan javította.

2015.04.15-én újra szervizbe kellett vinnem a telefont, a képernyőn spontán megjelenő és növekvő barnás-sárga elszíneződés miatt. A szerviz ezt is javította garanciálisan.

2015.07.01-én harmadszorra is szervizbe kellett vinnem a telefont. Amikor ezt a bejelentést tettem: „Hiba leírás: A telefont kézmeleg, szappanos vízzel és nedves rongyal tisztítottam, mert a kikapcsoló gomb nem működött megfelelően. Sokszor nem reagált megnyomásra. Minden nyílászáró megfelelően és ellenőrzötten zárva volt. A telefon nem merült teljes terjedelmében víz alá. Tisztítás után a gomb megfelelően működött, de a képernyő először vibrált majd teljesen kikapcsolt”.

A szerviz visszautasította a garanciális javítást 2015.07.02-án.

A 2015.07.08-án Br:192,278 Ftos javítási költséget állapított meg, ezt e-mailben közölte és válaszomat kérte. Továbbá a következőt írja: „Amennyiben az árajánlatot nem fogadja el, a készülék még nem lesz kiadható, összeszerelt állapotban, ezért azonnal sajnos nem áll módunkban kiadni azt. Amint átvehető lesz, a megadott elérhetőségeken értesíteni fogjuk.” 

Aznap 2015.07.08-án válasz e-mailt írtam, amiben a garanciális javítás felülvizsgálatát kértem, mivel: „Ahogy, az a hiba bejelentésből is látszik, a telefon nem gondatlanságból nyitva hagyott nyílászárók miatt hibásodott meg. Azért kezdtem el tisztítani, mert a középső (ki-be kapcsoló gomb) nem működött megfelelően. Az ismeretlen eredetű folyadék itt, a ki-be kapcsoló gombnál jutott be a a telefonba. Ezt a véleményemet az Önök által készített fényképek is alátámasztják. Az a tény, hogy a telefon gombja nem működöt megfelelően, nem a vásárló gondatlansága, az emiatt bekövetkezett kár, szintén nem lehet a vásárló felelőssége.„

Az e-mail-emre a mai napig nem kaptam választ. Újabb e-mailt írtam 2015.07.20-án, amiben kértem, hogy tájékoztassanak az ügyem folyamatáról. A szervizt 2015.07.13-óta naponta 2-3 alkalommal megpróbáltam felhívni a megadott telefonszámon, a vonalat rendszerint 10percig tartottam, egyetlen egy alkalommal sem jártam sikerrel (ez 12 munkanapot jelent, napi min. 2 hívással ez 24 alkalom). A telefon átvehetőségéről nem tájékoztattak semmilyen formában.

A szerviz csak hétköznap munkaidőben 9-16 óráig van nyitva.Ebből kifolyólag eddig összesen 4 szabadságot kellett kivennem, hogy a telefont eljutassam a szervizbe és visszakapjam. A készüléket 10 hónapja vásároltam, ebből 2 hónapot szervizben töltött.

További szabadságot sajnos nem tudtam feláldozni a telefonomra ezért a mai napon, 2015.08.03, édesanyám személyen ment a szervizbe, kinyomtatott e-mailezéssel. Itt állították, hogy nem válaszoltunk az első általuk írt e-mailre, majd a kinyomatott levelezést látva kénytelenek voltak elismerni a tényt. A kérdésre, hogy a miért nem tájékoztattak semmilyen formában a telefon átvehetőségéről, a garanciális javítás elutasításnak felülvizsgálatára vonatkozó kérésemre továbbá, hogy miért nem elérhetőek telefonon nem kaptunk választ.

A felülvizsgálatra való kérelmemet beismerték, hogy figyelmen kívül hagyták.

Kérem Önöket, magyarázzák meg a fent említett problémákat és nyilatkozzanak, hogy fordulhat elő egy prémium termékeket gyártó/forgalmazó cég termékével?

Tisztelettel>

P.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2015.08.31. 10:11:32

Lehetne kérni, hogy mindenki olvassa át a "művét", mielőtt elküldi? Annyi az ilyen-olyan hiba, hogy az már meg sem zavart, hogy nem nagyon értem az alapproblémát - mi baj van a mivel???

buksikutya 2015.08.31. 10:11:36

Sony Smart Watch 2 (2015.09.30. Soncity)

azt hogy csinaltad, baratom?
beultel az idogepbe?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:13:40

@Antalbaba: A kikapcsológomb nem működött rendesen, áteresztette a vizet, ezért kézmeleg, szappanos vízzel és nedves ronggyal megtisztította a telefont.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:17:37

Vettem egy Sony Xperience Q9 törhetetlen telefont. Földhözvágtam. A szerviz azt mondja, hogy az nem törhetetlen, hanem vízálló. Mitévő legyek?

Troppauer_Hümér 2015.08.31. 10:17:46

Prémium termékekhez nem jár prémium szervíííz.
Pláne nem Agyarországon.
Pont az ilyen hozzállás tereli az embereket a dzsunkamobilok felé. Hasonló hardver, harmadannyi ár, gyakorlatilag ugyanúgy nincs szervize mint a Sonysnak, aki azt hiszi hogy van.

Józsi, a migráns köcsög 2015.08.31. 10:18:53

barna-sárga elszíneződés? nem a farzsebbe köll tartani a telót, akkor nem esik bele a budiba!

AtiSnatch 2015.08.31. 10:24:12

Sonykám, So So Sonyyyyyyyyyyy. Csak lenne nálam a bicskám, legalább lenyúzhatnám a vízálló bűrét...

Antalbaba 2015.08.31. 10:25:39

@atpijkamo: kb. itt vesztettem el a fonalat - ha vmi beázik, akkor bizti ami bizti öntök bele még egy kis szappanos lét is??? Darwin vajh ismerős valahonnan?

Józsi, a migráns köcsög 2015.08.31. 10:27:42

@AtiSnatch: te, az a wireless töltő az jó valamire szerinted? köll nekem olyan?

Troppauer_Hümér 2015.08.31. 10:28:21

@Józsi, a köcsög: Lehet nem ott tartotta hanem melegebb helyen. Ahol a köcsögök szokták.

Antalbaba 2015.08.31. 10:28:22

@Troppauer_Hümér: ez a másik... Nem a Sonynak kéne elpanaszolni ezt az egészet? Legalább másolatban? Annak panaszkodni, aki eddig is tojt a fejünkre nem túl hatékony:-(

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:29:03

@Antalbaba: :)) Na! Az első 20 kommentben még a posztolót nem lehet.

@Troppauer_Hümér: Én még sose elsőztem, és nem is fogok.

AtiSnatch 2015.08.31. 10:29:24

@Józsi, a köcsög: nem tom, z1c-n még nincs ilyen fícsör. de a mágneses tőtő az jó :)

Józsi, a migráns köcsög 2015.08.31. 10:34:36

@AtiSnatch: na megnéztem. 80 ojró cakkompudli indukcijós tokkal együtt. annyiért már inkább baszaxok a madzaggal.

Troppauer_Hümér 2015.08.31. 10:34:41

@atpijkamo: Nem baj, a védelmem alatt állsz!

penzor 2015.08.31. 10:35:34

Írtam egy csomót és elveszett. A sors szerint így nem is fontos.
Ismeretlen eredetű folyadék ---- ezt azért megismétlem. A posztoló egy nő. Nacsá.

Józsi, a migráns köcsög 2015.08.31. 10:38:06

@penzor: hallod bélám, szerintem jobb is ha rövidebben írsz mer mink úccse ércsük amit összehadoválsz.
szerintem eccer próbáld ki, hogy az kommancsodból kihúzod minden negyedik szót, meglátod ponnannyi értelme lesz úgyis de nem foglajja a pixeleket annyira! ;)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:41:58

@Antalbaba: Kéne alapítani egy Stephenson díjat azoknak, akik a készüléküket pusztították el megkérdőjelezhető (=idióta) módszerrel.

Manyecska 2015.08.31. 10:42:45

@penzor: Nő bmeg.én meg Ancsikából Jancsikába avanzsáltam-kicsit félrehallottam, eléggé megtöri a varázst.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 10:47:07

"A telefont kézmeleg, szappanos vízzel és nedves rongyal tisztítottam, mert a kikapcsoló gomb nem működött megfelelően."

HE? És mit tud kintről tisztítani? :D

"Kérem Önöket, magyarázzák meg a fent említett problémákat és nyilatkozzanak, hogy fordulhat elő egy prémium termékeket gyártó/forgalmazó cég termékével?"
Kérem a postolót, magyarázza meg, hogy mire számított? Attól, hogy valamit "prémiumnak" hívnak, az is csak egy tömegcucc, csak drágább. A Sony meg mossa kezeit a szar szervizpartner miatt.

Esetleg szólj a Sonynak, hátha ők tudnak rájuk hatni. Meg a Fogyasztóvédelemnek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 10:48:14

@Antalbaba: Borzalom. Nem tudják kifejezni magukat, helyesen írni sem.

KaTe 2015.08.31. 10:57:40

Ha egy nyomógomb nem működik rajta megfelelően, azon vajon segít- e egy vizes tisztítás? Érthető okokból lusta voltál visszavinni a szervizbe, ők pedig kijátszották a "beázott terméket nem javítunk" kártyát. Ebben nagyon profik. Ezért se veszek vízálló telefont és ezért se gondolkodom azon, hogy egy ilyen telefont bármilyen szinten is víz érjen. Sok szerencsét és türelmet kívánok a bizonyításhoz, mert ők úgy is arra fogják fogni, hogy a benne található indikátor színe eltérő volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 10:58:41

@KaTe: Főleg hogy leírta a postoló, hogy vizes ronggyal letötölte.
Iletve vízálló telefon : van (pl. a CAT modelljei), csak az nem ilyen csillivilli, hanem melóhoz való.

homar-fan 2015.08.31. 11:00:34

Ejnye ejnye poszt-toló!

Én 2 éve vettem egy Lenovo A660-at apámnak (aki horgászik és évi átlag 3 telefont zúz le vagy ejt vízbe) kemény 110 USD-ért.
img.91mobiles.com/articles/wp-content/uploads/2012/09/LenovoA660RuggedPhone2_thumb.jpg

2 éve működik, többször kibírta, hogy több méteres vízbe esett a tiszába és még szappan sem kellett hozzá, hogy a sarat lemossuk róla.

Ja, és bruttó 192,278 ft-ért 8 db újat veszek, ha majd egyszer kileheli a lelkét!

no.nick.today 2015.08.31. 11:10:18

Vízálló telefont azért érdemes venni, mert ha ráborul a kisfröccs, akkor nagyobb eséllyel túléli. A Sony Z2 és Z3 kapcsán is többször felmerült, hogy a burkolati elemek nem megfelelő illeszkedés miatt beázhat.

Vízálló telefont csak úgy lenne szabad eladni, hogy a vevő előtt úsztatják a bekapcsolt készüléket egy akváriumban 2-3 percig.

lcsaszar 2015.08.31. 11:10:48

A Sony DK48 mágneses töltőállvány kijött már, vagy csak 2015 októberben fog kijönni?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 11:25:16

mijaz hogy szappanos vízzel mosom a telefonomat????
Ez egy új divat?
Vagy kötelező??

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 11:29:42

Van valami alkalmazás, ami vízhatlanná teszi a telefont. Poszter letöltötte? Mert ha nem, ugrott a gari.

Manyecska 2015.08.31. 11:31:21

@atpijkamo: szia yól vagy?:P Kiderült hogy a pááárom egyik legjobb régi barátja a nyúl! egy szintén régi ismerőse szásszázalékosan. Szerinted hová ugorjak???..:O OLX

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 11:32:55

@Manyecska: Hát nam annyirra. Jöttem kiheverni a nyaralás fáradalmait.

Szerintem MENEKÜLJ!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 11:35:18

@AtiSnatch: :))

Sokan meg elhiszik, hogy a telójuk képes számolni a lépéseiket. Hát a zsebében van, onnnan a lábát NEM LÁTJA!

Troppauer_Hümér 2015.08.31. 11:36:22

@AtiSnatch: Manyi évi tizenöt mobilt huggyozna ketté, minekután kéthetente terhesnek képzeli magát.

Manyecska 2015.08.31. 11:39:34

@atpijkamo: mégha csak ismerőse lenne de barátok, nagy valószínűséggel hábmeg itt nem lesz csoportos terápia!!:P

Manyecska 2015.08.31. 11:40:43

@Troppauer_Hümér: Te nagyon buta ember vagy/lehetsz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 11:40:56

@batgirl: Nem, az van általában a használatiban, hogy szappanos víz + ezzel nedvesített rongy. Nem beletenni kell a telót, hanem letörölgetni vele.

@AtiSnatch: Yeah!

@lcsaszar: Attól függ, hova szorult be, és hogy hányan ránngatják...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 11:45:33

@ColT: még időben szóltál, gondoltam este megfürdetem a kisdrágát, nehogy már ne haladjak a korral.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 11:47:02

@AtiSnatch: mindent megtehetek..
képes vagyok rá..
mindent megtehetek..
képes vagyok rá..

(ez egy mantra, a gyengébbek kedvéért)

AtiSnatch 2015.08.31. 11:50:40

@batgirl: mondjuk az azért nem árt hozzá, hogy tényleg vízálló legyen a telefonod. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 11:51:36

@AtiSnatch: nem értem. kija franc akar a vízalatt telefonálni????

AtiSnatch 2015.08.31. 11:55:38

@batgirl: fényképezni. meg nem félni, ha megázol, meg ha fürdőkádban olvasol. meg ilyenek.

Manyecska 2015.08.31. 11:59:11

@ColT: kicsi a valag izé világ.@atpijkamo: a fiam is folyton azt nézi nem értem:D amúgy a páááromat szintén sokkolta. aszongya "nem a xy?? az a legjobb barátom volt":DD úrjézus.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:00:07

Nékem is vót X Periféria telefonom.
A szopfverje sz@r mert állandóan összeomlott, de a töréstesztje kiváló volt.
Legalább 10X falhoz kentem. :)

Vadászbaszó nyúl 2015.08.31. 12:03:15

@Manyecska: rengeteg jó ötletem van, ha önállóan nem boldogulsz.

Manyecska 2015.08.31. 12:05:03

@Vadászbaszó nyúl: ne tartsd magadba mer ráhúzódik a helyére..

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 12:05:54

@Manyecska:

Két barát találkozik az utcán.
- Képzeld, megnősültem! - mondja az egyik.
- Tényleg? És kit vettél el?
- Jézus Máriát!
- Ne hülyéskedj már!
- De komolyan. Itt a fényképe, nézd meg!
- Jézus Mária!

Leone_510 2015.08.31. 12:06:10

@atpijkamo: van ilyen alkalmazás...be kell tenni 30 mp-re a mikróba ez képez rá egy antiH2O réteget

Manyecska 2015.08.31. 12:06:16

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: Te tényleg?? @penzor: Te nem véletlen unijós továbbképzésen vagy hadddd kérdezzem már meg...?:..:D

Vadászbaszó nyúl 2015.08.31. 12:07:47

@Manyecska: alumíniumkohó, Tiszalök, zsilipkamra, stb.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 12:08:06

@Leone_510: Valami magyar cég gyárt olyan gépeket, amivel a kész áramkört vonják be vízhatlan réteggel. Na, az ilyennel készült telefon minden nyílást nyitvahagyva is vízhatlan lesz.

homar-fan 2015.08.31. 12:09:02

@ColT: Még véletlenül sem!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 12:10:54

@batgirl: "kija franc akar a vízalatt telefonálni?"

:)) Tíz búvár közül kilenc ezt ajánlja.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 12:12:11

@ColT: "@homar-fan: Ugye te nem a Hangyma fia vagy?"

:)) Te most lekreténezted a @homar-fan: -t?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:14:52

@Manyecska: Hisztis vén csonttól, minden kitelik. :)
Amúgy nálam a telefonok ott kezdődnek, ha megálják a helyüket a villáskulcsaim,fogóim között a szerszámosládámban.
Most is valami ilyen van. Még bírja az amortizációt. XYDé

Rosszindulatú Vászka 2015.08.31. 12:20:33

Kézmeleg szappanosvíz csak ánuszrózsára. Minden másra ott a WD40.

Manyecska 2015.08.31. 12:21:43

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: najóvan pááárom mondta tegnap a keresztfiamnak /valami balhé volt bátyáméknál/ "ebből az a tanulság hogy nővel nem kell kezdeni":DD ON

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:26:53

@Manyecska: én is már mondtam olyat, hogy megkéne gyugni valakit..... asse baj ha nő! :)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:26:53

@Manyecska: én is már mondtam olyat, hogy megkéne gyugni valakit..... asse baj ha nő! :)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:28:30

Na! 1X nyomok 2X élvezek? Hüje blogmotor.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2015.08.31. 12:59:00

az vót má hogy hogy vehetett 1 hónap múlva okosórát, meg majd csak 2015 októberba meg mágneses töttőt?

AtiSnatch 2015.08.31. 13:06:08

@batgirl: ez inkább Péterfy Bori.

GhostBusters 2015.08.31. 13:16:44

A Sony néhány éve megszüntette tagságát a márkás és megbízható, valamint szervizháttérrel rendelkező brandek szövetségében.
Ezek után ilyeneket olvasni, hogy emberek ennyit áldoznak egy ipari hulladékért és a kiegészítőkért, teljesen megdöbbentő.

Jómagam 20 évvel ezelőtt, mikor tönkrement egy kazettás Walkman-em, sk bontottam meg a házát javítás céljából. Amit ott bent láttam, arra csak egy választ lehetett adni: Sony-t soha többé! Azóta tartom is, és a családot is meg lehetett győzni!

GhostBusters 2015.08.31. 13:18:43

A brandek szövetségét kéretik nem komolyan venni :D

AtiSnatch 2015.08.31. 13:39:56

@GhostBusters: nehéz is lenne, mert kábé az összesről olvastunk már itt a homáron...

FDToth 2015.08.31. 13:43:33

Sony termeket en pont a Cordon miatt nem veszek mar. Minel tobben igy tennenek annal nagyobb valoszinuseggel keresne a Sony egy megbizhatobb szervizpartnert.
A
Sony vizallo telefonjai meg kulon poszt...

Manyecska 2015.08.31. 13:48:02

A zén gyermekem véletlen beleöntötte a húgymeleg izé kézmeleg ananászlét a távkapcsolóba asztán azt bedoPta egy zacskó rizsbe, másnapra működött. Á: 2000 Ft+ÁFA :P..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.31. 14:03:46

@ColT: Hangymanak galaxyja van es ha horgaszik a telefont a kocsiban haggya
@atpijkamo: mi van pubi, nyalsz a lonak megint?

ha a kikapcsolo gomb nem mukodik, akkor megcsinaltatom, nem kimosom a telefont
a sony tenyleg szar, a tv-jukon kivul semmit nem vennek ami sony
/de ez cask sajat tapasztalat, pl VAIO/

lcsaszar 2015.08.31. 14:26:51

A szervizben olvasták a kiegészítők jótanuló módjára felsorolt listáját, és jót röhögtek. "Há-há, ez már megint bement a csőbe... Elromlott a telefonja, erre összevásárolt egy csomó tartozékot. Gondolta, hogy azokkal több szerencséje lesz... Na majd azokat is lemosogatja, aztán jönnek javításra.

További magyar hang 2015.08.31. 14:33:14

A SONY nem prémium termékeket gyárt, max. erős középkategóriát.

homar4prez 2015.08.31. 15:40:22

Sony notik is megérnek egy misét. Drivert vadászni hozzájuk kész öröm, a rájuk nyomtatott típusszám pedig köszönőviszonyban sincs azzal a számmal, amivel a support oldaluk jelezve vannak.

Valami felső középkategóriás telefonjuk power gombja kezdett lötyögni ismerősnél, típushiba, szerencsére neki megjavították.

Azokat se értem, akik közel 200k-t adnak egy telefonért. Persze, mindenki arra költi a pénzét, amire akarja, de a halál adni ki ennyit egy használati tárgyra. Mondjuk én azokat se értem, akik több tíz/százezreket hordnak magukon ékszerben.

Aureliano Buendía 2015.08.31. 17:36:30

„Br:192,278 Ftos javítási költséget állapított meg”

Nem értem mi a baj ezzel... kétszáz forintot csak ki tudsz pengetni;)

Black Hole 2015.08.31. 21:12:06

Én azt csináltam a telefonommal mikor nem működött a bekapcsológombja, hogy kifőztem petróleumban, aztán telenyomtam WD-40-el. Azóta jó! Azért nem hipós vízben főztem ki, mert nem vízálló.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 22:02:17

@Black Hole: "telenyomtam WD-40-el. Azóta jó!"

Oké, a bekapcsológomb jó.

És a telefon?

Black Hole 2015.08.31. 22:05:26

@atpijkamo: fasza bakker! Csúszik mint az állat! Telefonálni meg ott van a régi Nokia 47926, mert az 2 hétig sem merül le, ha nem használom!

Escaped 2015.08.31. 23:27:40

Édes-bús emlékezés, ava egy régi gép elpqrentálása: Szegény sunyi-ericson 8 évig bírta. Rühedtül drága volt, de kigürcölte a belét, esett, kelt, ázott, izzadt. Nem találok méltó utódot neki:
htttp://pcworld.hu/mobil/sony-ericsson-s700i-a-csucsmobil-20041010.html

joska61 2015.09.01. 09:12:59

"A további kiegészítőket vásároltam hozzá eltérő időpontokban:

- Sony Smart Watch 2 (2015.09.30. Soncity)
- Sony DK48 mágneses töltőállvány (2015 október)"
És csodálkozik, hogy elhajtják. :-D

lcsaszar 2015.09.01. 10:49:15

Na és SONY márkájú szélvédőre tapasztható tapadókorongos autós tartót miért nem vett hozzá?

esef 2015.09.01. 20:11:10

gőzborotvával kellett volna mosni, na...

zolee001 2015.09.03. 03:18:17

Az isten barma magyarországon vásárol 2015 ben,megérdemli.

OFF: Ezeket a csetelö köcsögöket nem lehet kitakaritani innen végérvényesen?
süti beállítások módosítása