A Cordon Electronics Kft. az egyik legnagyobb európai szervizhálózat hazai leányvállalata, működhetne akár európai módon is. Ehhez képest nálunk csak azért nem vezetik a szerviz-feketelistát, mert létezik a Telemax. Péternél azzal húzták ki a gyufát, hogy 24 hívásból egyszer sem sikerült elérnie őket telefonon, és a kinyomtatott(!) emailekkel felfegyverkezett anyuka sem jutott dűlőre velük, pedig amit egy mama sem tud elintézni, azt nem is lehet. De vajon miért nem tájékoztatja az Cordon az ügyfeleket csak úgy, a kapcsolattartás részeként? (De ettől még kézmeleg szappanos víz és telefon egy mondatban, jaj.)
Kedves Tékozló Homár!
A következő levelet voltam kénytelen küldeni a hivatalos Sony supportnak, a Cordon Electronics Kft-nak.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Panaszt szeretnék tenni a Sony Xperia Z3 (D6603) IMEI(355188061628941) telefon minőségével kapcsolatban továbbá a Sony mobiltelefonjainak hivatalos, garanciális szervizelését ellátó Cordon Electronics Kft-vel kapcsolatban.
A telefont 2014.09.30-án Sony Xperia Z3 (D6603) vásároltam a Westend Citycenter I.em.-én a Sonycity Kft-ban. A további kiegészítőket vásároltam hozzá eltérő időpontokban:
- Sony Smart Watch 2 (2015.09.30. Soncity)
- Sony DK48 mágneses töltőállvány (2015 október)
- WCR14 Sony Wireless töltő szett (2015.03.03. Soncity Kft)
- Sony SRS X2 vezeték nélküli hangfal (2015 februárja, Soncity Kft.)
- További Sony kiegészítő egy korábban vásárolt Sony MDRV55B.AE vezeték nélküli fejhallgató. (2014.06.23, Soncity)A kiegészítők felsorolásával szeretném bizonyítani a Sony márka iránti múltbéli bizalmamat, elköteleződésemet.
A telefont először DK48 mágneses töltőállvánnyal töltöttem, majd a WCR14 Sony Wireless töltő szett megvásárlásával már két lehetőség is nyílt a telefon vezeték nélküli töltésére. A nyílászárókat így érthető módon nem használtam, nem kophattak el.
A készülék először 2015-02-17-én hibásodott meg. A telefon hátlapja megrepedt, mindenféle ütés vagy külső behatás nélkül. Ezt a szerviz garanciálisan javította.
2015.04.15-én újra szervizbe kellett vinnem a telefont, a képernyőn spontán megjelenő és növekvő barnás-sárga elszíneződés miatt. A szerviz ezt is javította garanciálisan.
2015.07.01-én harmadszorra is szervizbe kellett vinnem a telefont. Amikor ezt a bejelentést tettem: „Hiba leírás: A telefont kézmeleg, szappanos vízzel és nedves rongyal tisztítottam, mert a kikapcsoló gomb nem működött megfelelően. Sokszor nem reagált megnyomásra. Minden nyílászáró megfelelően és ellenőrzötten zárva volt. A telefon nem merült teljes terjedelmében víz alá. Tisztítás után a gomb megfelelően működött, de a képernyő először vibrált majd teljesen kikapcsolt”.
A szerviz visszautasította a garanciális javítást 2015.07.02-án.
A 2015.07.08-án Br:192,278 Ftos javítási költséget állapított meg, ezt e-mailben közölte és válaszomat kérte. Továbbá a következőt írja: „Amennyiben az árajánlatot nem fogadja el, a készülék még nem lesz kiadható, összeszerelt állapotban, ezért azonnal sajnos nem áll módunkban kiadni azt. Amint átvehető lesz, a megadott elérhetőségeken értesíteni fogjuk.”
Aznap 2015.07.08-án válasz e-mailt írtam, amiben a garanciális javítás felülvizsgálatát kértem, mivel: „Ahogy, az a hiba bejelentésből is látszik, a telefon nem gondatlanságból nyitva hagyott nyílászárók miatt hibásodott meg. Azért kezdtem el tisztítani, mert a középső (ki-be kapcsoló gomb) nem működött megfelelően. Az ismeretlen eredetű folyadék itt, a ki-be kapcsoló gombnál jutott be a a telefonba. Ezt a véleményemet az Önök által készített fényképek is alátámasztják. Az a tény, hogy a telefon gombja nem működöt megfelelően, nem a vásárló gondatlansága, az emiatt bekövetkezett kár, szintén nem lehet a vásárló felelőssége.„
Az e-mail-emre a mai napig nem kaptam választ. Újabb e-mailt írtam 2015.07.20-án, amiben kértem, hogy tájékoztassanak az ügyem folyamatáról. A szervizt 2015.07.13-óta naponta 2-3 alkalommal megpróbáltam felhívni a megadott telefonszámon, a vonalat rendszerint 10percig tartottam, egyetlen egy alkalommal sem jártam sikerrel (ez 12 munkanapot jelent, napi min. 2 hívással ez 24 alkalom). A telefon átvehetőségéről nem tájékoztattak semmilyen formában.
A szerviz csak hétköznap munkaidőben 9-16 óráig van nyitva.Ebből kifolyólag eddig összesen 4 szabadságot kellett kivennem, hogy a telefont eljutassam a szervizbe és visszakapjam. A készüléket 10 hónapja vásároltam, ebből 2 hónapot szervizben töltött.
További szabadságot sajnos nem tudtam feláldozni a telefonomra ezért a mai napon, 2015.08.03, édesanyám személyen ment a szervizbe, kinyomtatott e-mailezéssel. Itt állították, hogy nem válaszoltunk az első általuk írt e-mailre, majd a kinyomatott levelezést látva kénytelenek voltak elismerni a tényt. A kérdésre, hogy a miért nem tájékoztattak semmilyen formában a telefon átvehetőségéről, a garanciális javítás elutasításnak felülvizsgálatára vonatkozó kérésemre továbbá, hogy miért nem elérhetőek telefonon nem kaptunk választ.
A felülvizsgálatra való kérelmemet beismerték, hogy figyelmen kívül hagyták.
Kérem Önöket, magyarázzák meg a fent említett problémákat és nyilatkozzanak, hogy fordulhat elő egy prémium termékeket gyártó/forgalmazó cég termékével?
Tisztelettel>
P.
Az utolsó 100 komment: