A dolgok jelenlegi állása szerint Istvánék a második télnek futnak neki fafűtéssel és elektromos főzőlappal, és egyáltalán nem azért, mert ők a Gázfelhasználás Elleni Júdeai Nemzeti Front előretolt csapata. Az még oké, hogy valaki az E.ON-nál tavaly félrenézett egy számot, de vajon mi akadályozhatja őket a hiba korrigálásában?
Tisztelt Homár Blogosok!
Jelen történetemet azért mesélem el, mivel remélem lendíteni fog az E.ON szolgáltatóval kapcsolatos több mint 1 éves ügyintézésemen.
Tavalyi év folyamán, júliusban felszereltek számunkra egy előre fizetős gáz mérőórát, amivel nem is lenne gond, szívesen és örömmel töltenénk rá, mivel szükség van a földgázra a háztartásban mind fűtés, mind főzés szempontjából. Minden rendben is zajlott a felszerelés során, minden flottul ment.
Ám eljött az ideje az első feltöltésnek mikor kezdett lefogyni a kezdeti feltöltés, és ekkor jöttünk rá egy hatalmas gondra. Míg a szolgáltató által felszerelt gáz mérőóra gyári száma: 12***661-es számú, addig az ő rendszerükben ez 12***601-esként van feltüntetve, mind a központi rendszerben, mind az internetes ügyfélszolgálatba belépve. Mondanom sem kell, abban az esetben ha töltenénk az órára, akkor a 661-es végű órára töltenénk, de ezt ők a rendszerben nem látnák, mivel ott a 601-es gyári szám szerepel.
Tavaly nyár óta nem állt lehetőségünk tölteni a mérőórára a szolgáltató hibája miatt. Szerencsénkre van cserépkályha is a házban így a fűtést fatüzeléssel megtudtuk oldani, de tarthatatlannak tartom azt, hogy már 1 éve a gáztűzhely elektromos főzőlapján kell főznünk s gázfűtésre még számíthatni sem számíthatunk.
Az ügyben millió egy telefon hívás és e-mail üzenet volt a szolgáltató felé, de érdemi változás sajnos nem történt. Idén azaz 2015 júliusában voltak leolvasni a gáz mérőórát, s meglepődve látta a hölgy hogy a nálunk kint lévő mérőóra gyári száma nem egyezik a rendszerben lévővel. Neki is elmeséltem a történteket, a többszöri megkeresést, a hölgy lefotózta a mérőórát és biztosított arról, hogy a rendszerben módosítani fogják a számát. Ez volt 2 hónappal ezelőtt.
A tegnapi azaz 2015.09.03. napon telefonos ügyfélszolgálatra betelefonálva újra megkértem őket, hogy módosítsák, melyről a hölgy a telefon másik végén biztosított is, hogy azonnal megtörténik a módosítás. Természetesen nem történt! A mai napon ezért e-mailben újra megkerestem őket, s remélve a csodát az e-mail végén megemlítettem az én kedves szolgáltatómnak, hogy a történetet megjelentetem a Tékozló Homár blogon is. Egyszerűen felháborítónak tartom, hogy itt van már szeptember, és a közelgő hideg idők ellenére nem fogok tudni a gáz mérőórára tölteni, miközben a fűtés elsősorban pont arról üzemelne.
Reménykedem az ügy pozitív végkimenetelében, s maradok hűséges olvasótok!
István
UPDATE szept. 8. 13:27
Posztunk megjelenése után jelentkezett az E.ON, hogy szeretné felvenni a kapcsolatot Istvánnal.
Tisztelt Homár!
A mai napon meg is történt a mérőóra gyáriszámának átírása! Köszönöm a segítségét! Hálával tartozunk önnek! :) További szép napot!
Tisztelettel:
István
CID 2015.09.07. 09:59:18
Józsi, a migráns köcsög 2015.09.07. 09:59:48
AtiSnatch 2015.09.07. 10:00:13
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.07. 10:01:29
Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.09.07. 10:03:38
mellesleg itt, az Európai Egyesült Kalifátusban lesz olaj úgy hallottam..
AtiSnatch 2015.09.07. 10:05:16
sarostehen 2015.09.07. 10:23:12
Csak halkan kérdezem.. régi feltöltős szerződést felmondani..(órát elviszik..) majd az újat megkötni (új órát hoznak ki)
Ja és a felszereléskor persze nem volt eszed megnézni hogy mi van felszerelve, és mi van a munkalapon...
sarostehen 2015.09.07. 10:24:55
Amilyen posztokat Hilda kirak mostanság ez nem előny lesz hanem hátrány...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.07. 10:27:48
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.09.07. 10:34:04
joska61 2015.09.07. 10:34:42
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.07. 11:03:24
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.07. 11:04:23
Ha nem fizetné a számlákat, mi alapján kötnék ki a cuccot? :D
De majd amikor azt át kell íratni!
Terézágyú 2015.09.07. 11:04:29
(Meglepődni persze nem lepődtem meg ezen.)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.07. 11:05:51
Meg mondjuk ezt úgy nem szoktam érteni.
Elég sokszor tud módosítani adatot maga az ügyfélszolgálat is. Bemegy az ember, átírják.
HA nem tudja, hanem a backoffice módosítja, akkor meg kérek valami bizonyítékot, hogy én kértem a módosítást. Azzal aztán lehet menni panaszt tenni, ha nem történt meg.
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.07. 11:48:20
Homár Hilda 2015.09.07. 11:53:05
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.07. 11:54:50
Terézágyú 2015.09.07. 11:57:58
Mármint erre nincs semmilyen elfogadható indok, félreértés ne essék :)
Arra lennék kiváncsi, hogy konkrétan, valójában, igazából, ténylegesen stb. hol akad el egy ilyen kis dolog, mint átírni egy számot.
sarostehen 2015.09.07. 11:59:12
Manyecska 2015.09.07. 12:01:50
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.07. 12:08:51
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.07. 12:12:15
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.07. 12:14:01
Rögtön az elején. Felveszik a feladat listába, oszt ott is marad örökre.
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.07. 12:18:55
Rosszindulatú Vászka 2015.09.07. 12:25:33
Ugye érezzük, hogy ez egy kicsit gáz.
Terézágyú 2015.09.07. 12:27:06
"Rögtön az elején. Felveszik a feladat listába, oszt ott is marad örökre."
Ilyen eccerű? :)
Terézágyú 2015.09.07. 12:30:32
Mindig írnak, telefonálnak, szólnak a leltárellenőröknek - és semmi nem történik...
Józsi, a migráns köcsög 2015.09.07. 12:45:45
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.07. 12:49:35
Manyecska 2015.09.07. 13:01:18
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.07. 13:05:50
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.07. 14:04:46
@sarostehen: Egy óracsere több tízezer Ft, aki "feltöltős" órát használ, az ritkán képes előteremteni annyit.
@atpijkamo: Az a baj, hogy a Nemzeti Gázszolgáltató is ugyanazt az elátkozott adatbázist fogja megkapni.
@Manyecska: Kipróbáltátok a fülbedugást?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.07. 14:06:26
nemNewl 2015.09.07. 14:07:03
Ő már annak is örülne, hogy valaki simán megdugja, nemhogy fülbe... XDXDXDXD
Manyecska 2015.09.07. 14:08:56
Manyecska 2015.09.07. 14:10:21
XDXD
Manyecska 2015.09.07. 14:13:52
Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.09.07. 14:20:43
Xd
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.07. 14:22:12
@atpijkamo: Azt majd akkor, ha Putyin, vagy a most qrwára nyugatbarát ukrán nacionalisták elzárják a gázcsapot, és kifogy a tartalék...
Terézágyú 2015.09.07. 14:30:36
"Volt egy kollégám annak volt egy dossziéja..:"Se nem sürgős, se nem fontos.." felirattal"
Akkor az eonnál is egyszerűen csak egy lusta segg az ügyintéző és kész? Akinek sose néznek a körmére...?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.07. 14:39:59
Manyecska 2015.09.07. 14:44:30
Aureliano Buendía 2015.09.07. 18:27:41
Amúgy elég szopacs. De a posztoló hátán fát lehet hasogatni, ahogy nézem. Abból megy a fűtés.
kozkozkoz 2015.09.07. 20:51:19
hobbitroll 2015.09.07. 21:29:29
Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.09.08. 08:46:07
Szunyog István Szabolcs 2015.09.08. 09:34:12
joska61 2015.09.08. 09:55:10
Józsi, a migráns köcsög 2015.09.08. 10:25:35
Aureliano Buendía 2015.09.08. 17:01:35
j311 2015.09.14. 00:40:53
A szó elszáll.
Ilyenkor váltani kell tértivevényes ajánlott levélre.
Drága? Attól függ miről hívjuk az ügyfélszolgálatot és annak mennyi a percdíja. Még az is lehet, hogy olcsóbb, főleg ha órákig kell telefonálgatni.
Gorbacsov homlokán a májfolt 2015.09.17. 16:31:59
Bááár, ha belegondolok, a csajom tegnap este se némult meg...
Na mindegy. Megyek, az Árkádban szarok, Sugárban hányok...