Az említett szervíz a TMX, a cég pedig a Lenovo. A Homár archívuma alapján jót tenne a megítélésének, ha több kapcsolata lenne a Telemaxszal.
Sziasztok!Változtatás nélkül, nevem nélkül közölhető, ha Ti is úgy érzitek, hogy egy egészen kicsit csiszolhattak volna még a válaszon! :)Ezt írtam nekik:Kedves Helpdesk!
Szeretnék kritikával élni, a szervizük (TMX) a legborzalmasabb, embertelenebb, amit én valaha is láttam. Az egyébként teljesen jó véleményem a márkáról egy csapásra lerombolódott, magam soha többé nem veszek Lenovo laptopot! Sőt, mindenkit erre fogok biztatni a környezetemben - mindezt a szerviz hozzáállása miatt.
Elérhetetlenek, nincs élő telefonos ügyfélszolgálat, a kérdésekre nem válaszolnak, és az is több mint egy hónapig tartott, hogy írjanak egy sms-t, további várakozásra kérve! Személyesen másfél órát vártam, ülőhely nélkül, a pultok nem üzemeltek, vagy háromnegyed órát foglalkoztak egy problémás ügyféllel, gyerekkel, idősek, terhes anyuka álldogált órákig!
A konkrét problémám, hogy kértem az adataim lementésének lehetőségét, mert a gépet javíthatatlannak nyilvánították nagy sokára. Elsőként a gépet nem találták, most pedig az adatok nincsenek meg. Több mint egy hete azonnali visszahívást ígértek, azóta SENKI NEM VOLT KÉPES FELHÍVNI, az ügyfélszolgálat ELÉRHETETLEN!
Kíváncsi vagyok, hogy mikor kapok értesítést az adataim hollétéről! Várom már nagyon! Botrányos, balkáni ügyfélkezelés, méltatlan egy jó hírnévre törekvő cégnél - szerintem.
üdv:
R.
A válasz:
Tisztelt R.,
Elnézését kérem a késői válaszért. Fontos tudni, hogy acszervízzel sok kapcsolata sajnos nincs a cégneknek. Már jeleztem a cég felé a történteket.
Igyekszünk tenni az ellen, hogy ne történjen több ilyen.
Megértését köszönjük.Lenovo Support "
Az utolsó 100 komment: