A Knappnál a bútorkészítésen túl első blikkre úgy túnik, értik az idők szavát is. Van egy jól működő honlapjuk, aktívak a Facebookon, sőt, van egy blogjuk is. Most már csak azt kéne megugraniuk, hogy a FB nemcsak a dícséretek helye, hanem mindenféle véleményé, a panaszkezelés helyes módja pedig nem a törlés-tiltás. Ami egyébként simán hozhat új ügyfeleket.
Kedves Homár!
Mostanság agyon reklámozott KNAPP konyhabútor "korrektségéhez" szeretném az én tapasztalatomat leírni. Facebook oldalukról a hozzászólásom után letiltottak, majd a letiltás észrevételét megjegyzőt is letiltották. Bejegyzésem:
Én nem ajánlanám a Knapp konyhabútort, mert többszöri nekifutásra majdnem öt hónap alatt készült el konyhánk.
Június elején kértem helyszíni felmérést, ami időben megtörtént, majd a bemutatóteremben "megterveztettük" a panel konyhát (146 cm x 200 cm). Jún. 17-én utaltuk az előleget, jún.27-én látványtervet kértünk a burkolás elkezdése miatt. Jún. 28-án jeleztük e-mailban és személyesen is (a felmérő kollégájánál tudtunk a kinyomtatott látványterven) a hibát. A bútor 135 cm, a fal szélessége 145 cm, tehát 10 cm-es rés van a fal és a bútor között. Egy hét múlva reagáltak észrevételünkre, hogy nem probléma, a vízvezető eltakarja a hézagot a pulton, alulra pedig 10 cm-es takaróléc kell, valamint egy 25x70 cm-es nyitott felső polcot is kértünk a 24x70 cm-es hézagba. A rendelést már nem tudják módosítani, csak utólag megrendelni.
Július 20-án jöttek beszerelni az elkészült elemeket, természetesen a pultból hiányzó 10 cm-t nem lehetett eltakarni a vízvezetővel, így fél pulttal maradtunk. Ügyvezető úr hívott bennünket, hogy egyeztet a kollégáival a hiba miatt, visszahívást igért. Várjuk a hívását azóta is.
Augusztus 3-án jöttek legközelebb a megbeszélt 13 óra helyett 18.30-ra (még nem laktunk a lakásban). Ekkor a hiányzó pultot hozták, de takaró lécet, polcot, vízvezetőt a kihozott pulthoz nem hoztak. A szoklit már nem tudták fölszerelni, mert 19.30 után a fúrás, vágás miatt a szomszéd följelentéssel fenyegetett, ha nem fejezik be. A pótrendelés azért nem érkezett meg augusztus 3-ra, mert Renáta "kedves" értékesítési ügyintéző "elsiklott a pótrendelés fölött". "Kedves" Róbert kolléga is fordítva ül a lovon, zaklatásnak tartja a telefonos és e-mail érdeklődésünket.
Augusztusban kétszer egyeztettünk a vízvezető méretéről, amit a szerelők kétszer lemértek és lerajzoltak. Az egyeztetés teljesen fölösleges volt, mert sehova nem jegyezték le. Júliusban a teljes bútort, augusztus 3-án a beszerelést maradéktalanul kifízettük. Október 5-én 10-re igérték a pótrendelés kiszállítását és beszerelését. Aznap délelőtt le is mondták, mert a fűrész szervízben van.
Okt.16-ra kaptuk a következő időpontot, amikor is a számunkra ismeretlen beszerelő kollágájuk nem tudott semmiről, csak a vízvezetőt akarta föltenni, végül sikerült a szoklit és a takarólécet is. A polcot visszavitte, mert a műhelyben egyszerűbb méretre vágni. >Már majdnem tökéletes minden, csak a mosogatógép ajtaja nem nyitható a szokli miatt. Jeleztük a hibát. E-mailt kaptunk, hogy nov.3-án a polcot visszahozzák, nem vágják méretre, csak a mosogatógép alatti szoklit igazítják meg.
Nem vagyok szakember, ezért gondoltam, hogy pontos, precíz méréssel, ötlettel, szuper, minden centimétert kihasználó konyhánk lesz. Tévedtem. KNAPP konyhabútor dolgozói úgy gondolják több százezer forintért, ami szerintük az "olcsókonyha", ez és így jár a megrendelőnek. Ők tulajdonképpen szívességet tesznek nekem.
Üdvözlettel:
H.S.Mária
UPDATE dec. 5. 8:16
A posztot elküldtük a Knappnak, ezt a választ kaptuk tőlük. Elég korrekt.
Kedves H.S. Mária!
Szeretnénk megköszönni a levelét és sajnálatunkat kifejezni, hogy habár nem szándékosan, de ennyi idegeskedést és gondot okoztunk Önnek, miközben az a fő célunk, hogy minden kedves ügyfelünknek örömöt szerezzünk a megálmodott és megvalósított konyhabútorral. Megértjük, hogy a rossz érzéseket meg szerette volna osztani nyílvánosan, mi is éreztük már így jó pár szolgáltató miatt, és ahogyan ezt mondani szokták, a ki nem adott méreg csak rosszat tesz az egészségnek…
Teljes mértékben elismerjük az elkövetett hibákat, amelyből már az eset után mi is levontuk a következtetést, és változtattunk a belső folyamatokon.
A fő gondot a rossz és többszálon futó kommunikáció okozta, amely során számos információ elveszett vagy rosszul lett továbbítva. Azért, hogy az újabb ügyfeleknél ez már ne fordulhasson elő, még nyáron CRM rendszer fejlesztésébe és bevezetésébe kezdtünk, hogy minden információt egy helyen tárolhassunk, és bármely kolléga azonnal meg tudja mondani egy adott rendelés státuszát, kivitelezés időzítését. Sajnos, az Ön rendelése még ezen időszak előtt történt, amikor a hirtelen megnövekedett forgalommal igyekeztünk megküzdeni, és ekkor előfordult, hogy hibák csúsztak be. Folyamatosan fejlesztjük a folyamatokat, oktatjuk a kollégákat, hogy minden ügyfelünk elégedetten távozzon tőlünk. Azonban bármikor előfordulhat olyan, hogy hibázunk – kollégák elnéznek valamit, rossz méretet kapunk, a gyártó csúszik a megrendeléseinkkel, kimarad a csomagból egy elem -, mi is emberek vagyunk, ilyen esetekben igyekszük a leghatékonyabban megoldani a helyzetet.
Reméljük, hogy elfogadja bocsánat kérésünket, és azért örömét tudja lelni a konyhájában.
Üdvözlettel:
Bodocs István ügyvezető
Knapp.hu
Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.04. 11:54:16
Terézágyú 2015.12.04. 11:57:05
Gyári visszaállítás vótmá?
Józsi, a migráns köcsög 2015.12.04. 11:57:42
Antalbaba 2015.12.04. 12:00:12
Lángharcos 2015.12.04. 12:01:55
"Tisztelt Knapp Bútor! Érdeklődnék, hogy mennyi esélye van annak hogy az ÁPRILISBAN megrendelt és KIFIZETETT!!!! konyhabútor megrendelésem hiányzó részét még az idén teljesítik? Senkinek sem ajánlom őket, megbízhatatlanok, a nyílvántartásuk átláthatatlan, probléma esetén senki sincs akihez fordulni lehetne és érdemi információval tudna szolgálni!"
Józsi, a migráns köcsög 2015.12.04. 12:02:07
borso 2015.12.04. 12:07:42
ptspts 2015.12.04. 12:07:54
Szerencsére a Homárról nem tudja leszedni a véleményt, így mindenki értesülhet arról, hogyan működnek a dolgok a Knappnál, és mindenki dönthet arról, rendel-e a jövőben bármit is a Knapptól.
felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 12:09:37
Terézágyú 2015.12.04. 12:10:09
ja értem, amikor nem szubtitál a vertox meg az eszkúder.
felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 12:11:30
Józsi, a migráns köcsög 2015.12.04. 12:12:58
@Terézágyú: belefluktuáltál a média résébe.
felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 12:14:56
Manyecska 2015.12.04. 12:19:09
Józsi, a migráns köcsög 2015.12.04. 12:22:11
rarabel 2015.12.04. 12:22:20
A posztolót szabad?
És a Knappbútort?
Meg az EMAG-ot?
rarabel 2015.12.04. 12:25:40
sáros_tehén 2015.12.04. 12:31:25
Terézágyú 2015.12.04. 12:33:38
(Rejtő)
Intelli 2015.12.04. 12:34:35
A kisember itt próbálná a nyugati ügyintézést előnyben részesíteni, de az sem megy, ezeknek mocskos balkáni ügyintézés kell.
Ahogy írták, teljes összeget csak a munka kifogástalan elvégzése után!
Ha nem tetszik a cégnek akkor ott már valami sumus van, akkor könnyes búcsút veszünk egymástól és lesz más aki megcsinálja ilyen feltételekkel.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.04. 12:36:13
mindig
autószerviz
"a panaszkezelés helyes módja pedig nem a törlés-tiltás"
Ah, dejó 5let!!! Meg kéne honosítani a Homáron!
Terézágyú 2015.12.04. 12:36:46
Józsi, a migráns köcsög 2015.12.04. 12:37:07
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.04. 12:37:55
Igen. Tanúsítom.
A mosónők korán halnak 2015.12.04. 12:39:21
A mosónők korán halnak 2015.12.04. 12:40:28
Terézágyú 2015.12.04. 12:48:33
Tippelhetek, hogy mi történt a letiltás észrevételét megjegyző letiltásának észrevételét megjegyzővel...?
felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 12:54:25
Kurva jó is vagyok egyben, de nagyon
Dübörög a Homár
Jajj, de jó, de mégiscsak nemár
juhaszvik 2015.12.04. 13:07:47
gramnáczi harap: "a fűrész szervízben van"
Rosszindulatú Vászka 2015.12.04. 13:21:46
juhaszvik 2015.12.04. 13:26:20
Rosszindulatú Vászka 2015.12.04. 13:30:14
A mosónők korán halnak 2015.12.04. 13:36:40
juhaszvik 2015.12.04. 13:40:56
Vadászok Őrangyala 2015.12.04. 13:42:40
Rosszindulatú Vászka 2015.12.04. 13:47:56
Manyecska 2015.12.04. 14:01:17
2015.12.04. 14:11:43
Rosszindulatú Vászka 2015.12.04. 14:13:16
felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 14:24:01
@Rosszindulatú Vászka: szerintem a Buvlgari alternatívája vagy ilyesmi. Most menőzik, hogy királynő.
Manyecska 2015.12.04. 14:25:19
Manyecska 2015.12.04. 14:30:52
Rosszindulatú Vászka 2015.12.04. 14:37:37
Manyecska 2015.12.04. 14:40:59
Beerhead 2015.12.04. 15:32:17
A posztolót rendkívül sajnálom, én tuti ráborítottam volna az ügyfélszolgálatra a félremért konyhapultot.
2015.12.04. 17:55:18
Őslakos 2015.12.04. 20:29:50
Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.12.04. 21:28:13
Volt a szcientológus csóka, aki baccpapucsban (na jó, valami drága szarban), meg klottgatyában akart vacsorázni menni, és nem engedték be az étterembe, ezért feljelentett mindenkit a Rotary Klubnál. Ez máig megvan más blogokon: vacsora.blog.hu/2008/08/21/egy_kommentezotom_irta_a_villa_medicirol_tanulsagos
Aztán volt valami üvöltöző, apa-fiús, skodás, szerelős(?), használt autós(?) történet, de arra nem igazán emlékszem.
Dikusz 2015.12.05. 09:59:07
2015.12.05. 10:40:15
Viszont, a facebookról törölni a cégnek kellemetlen kommenteket (amelyekben nem állítanak hazugságot vagy csúsztatnak, esetleg túloznak, hanem igazak), nos, ez olyan gyakorlat, ami számomra nagyon ellenszenvessé teszi a cégüket. Így, ha a válasza meg is győzött volna, ez a törölgetés tutira eltántorít attól, hogy akár egy konyhai hokedlit is vegyek a cégüktől. Szép napot!
Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.12.05. 12:17:53
2015.12.05. 12:57:07
2015.12.05. 14:59:07
AZ ÁLLAMI ADÓHATÓSÁGNÁL NYILVÁNTARTOTT, 180 NAPON KERESZTÜL FOLYAMATOSAN FENNÁLLÓ 10 MILLIÓ FORINTOT MEGHALADÓ ADÓTARTOZÁSSAL RENDELKEZŐ MAGÁNSZEMÉLYEK (ÉS EGYÉNI VÁLLALKOZÓK) 2015.09.30-I ÁLLAPOT
659 FINTA EDE 8230 BALATONFÜRED KÉKI UTCA 3. (itt még megvan adva a lépcsőház, emelet és ajtószám is, de aki kíváncsi rá, nézzen utána ;) ).
Tönkretettük szegényt, de teljesen, mi mocskok :PPP
Aureliano Buendía 2015.12.05. 17:04:23
Aureliano Buendía 2015.12.05. 17:08:12
Aureliano Buendía 2015.12.05. 17:10:20
Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.12.06. 12:41:57
.
.
.
Megvolt. Ki legyen a következő?
Kondom Keselyű 2015.12.07. 06:41:06
A CRM nagyon jo dolog, de azert erdemes lenne a kisfonokokkel leulni beszelgetni.
Hiaba nem voltak tokeletesen lefektetve a munkafolyamatok,informacios csatornak,itt a dolgozokkal is oriasi baj van.
En is dolgoztam olyan helyen,ahol az osztalyok kozotti kommunikacio finoman szolva is akadozott,
VISZONT
Ha en,egyszeru gyalog azt lattam,hogy egy vevo egy honapja szopik,akkor nem olyan helyre tovabbitottam a problemajat,ahol tudtam,hogy senki nem fog foglalkozni vele.
A fejekben is rendet kell rakni,mert 5 honapot szopott egy vevo,es ezt nem lehet egyedul a CRM hianyara fogni.
Tehetséges ugandai buzi 2015.12.09. 16:28:39
Te is olvastad a Galaktika első számát, abban jelent meg Dmitrij Alekszandrovics Bilenkin - Eltörött az eszkuder c. kisnovellája.
(Vagy az 58. számot, abban ugyanez jelent meg, képregény formában...)
Csak elírtad, mert nem a vertox szubtitál, hanem a zseltox!
Klasszikust csak pontosan idézni!
Knapp, aki Schwachta Szókratésszel lehet azonos 2015.12.14. 13:50:18
Szubrina 2015.12.28. 00:33:45
Mi a magyarázat a facebookon kitiltott felhasználóra.
Akkor korrekt, ha nem fizetek az adott dologért mert nem tetszik, hiszen mi is emberek vagyunk a megrendelők.
Egyébként a vevő is hülye volt, mert onnantól kezdve el kellett volna állnia íz üzlettől, hogy 10cm abszolút nincs kihasználva egy konyhában, hanem holmi takarólécekkel akarják megoldani a mérnöki hiányosságot.
Elfogadhatatlan.
Kristóf9 2017.12.22. 23:07:28
gyzk 2018.02.20. 15:51:04
Én pontosan egy éve rendeltem meg a konyhabútorom és azóta se lett befejezve, sajnos teljesen kifizettem.
Vedd fel velem a kapcsolatot és akkor össze tudják vonni a rendőrségi feljelentést mint sorozatban elkövetett csalás-sikkasztás bűntettet. Pénzt nem nagyon fogunk látni tőle mert a rabkeresményéből nem tudnak majd túl sokat levonni.
td1 2018.07.12. 16:25:05