Tékozló Homár

Miért nem lehet koncertjegyet visszaváltani?

2015.12.14. 09:25 | Homár Hilda | 112 komment

ticketexpress.jpg

A Ticket Expressz egyáltalán nincs egyedül azzal a gyakrolattal, hogy a megvásárolt jegyeket csak a meghirdetett esemény elmaradása esetén hajlandó visszaváltani. De vajon miért van ez így? 

Helló Homár, 

Még nem volt időm utánajárni, de majd egyszer! 

2 db koncertjegyek vásároltam ajándékba a TEX-től összesen 17 ezer forint értékben 2015 Okt 17 körül egy 2015 Dec 5-i előadásra. Amint kiderült, hogy az ajándékozottak nem tudnak ebben az időpontban a koncerten részt venni, jeleztem az irodának, gondolván (naivan), két hónappal az esemény előtt még vissza lehet váltani a jegyeket. De hát ááá, nem megy az könnyen faluhelyen, ugye.  A levelezésünket továbbítottam, benne van minden.

Sent: Monday, October 19, 2015 8:55 AM

Tisztelt Cím,
Születésnapi ajándékként vásároltam 2 db jegyet a Havasi Szimfonikus előadásra December 5. 19:30-as előadásra (17 ezer forint értékben).
Sajnos nem tudnak részt venni az eseményen, vissza szeretném a jegyeket váltani. Hogyan és hol tehetem ezt meg?
Köszönettel:
Üdv,
Csilla

On Monday, October 19, 2015 3:23 PM, Callcenter HU <callcenter@tex.hu> wrote:

Tisztelt Ügyfelünk!
A jegyeket nem lehet visszaváltani, csak ha elmarad a rendezvény. Cégünk ezért bevezette a nyugalom szerződését, ami a jegyár 5,5 %-a, és lehetővé teszi, hogy baleset, betegség, stb esetén akkor is visszaváltsuk a jegyet, ha nem marad el a koncert. Sajnos vásárláskor nem kérték ezt a szolgáltatásunkat, így nem tudunk segíteni.
Javasoljuk, hogy baráti körben próbálják meg továbbadni a jegyeket.
Üdvözlettel:
TEX Vevőszolgálat

Tisztelt Cím,
Köszönöm a válaszukat. Véleményem szerint ez a magatartás ( visszavásárlás elutasítása, illetve annak lehetőségének feláron való értékesítése) sérti a fogyasztó érdekeit.  Nem szeretnék a jegy továbbértékesítésével foglalkozni, és kikérem az illetékes hatóság véleményét ezügyben.
Köszönöm figyelmüket.
Üdv,
Csilla

Tényleg szabályszerű és normális dolog, hogy bukom a koncertjegyek teljes árát ha közbejön valami (honnan tudhatnám előre, hogy nem leszek-e influenzás azon a héten) és nem tudok az eseményen részt venni? Tényleg fizessek 5,5 %-kal többet, hogy bármikor visszaválthassam (mert ebben az esetben lehet csak visszaváltani)? Miért nekem kellene foglalkoznom a jegyek továbbértékesítésével??? (nyilván fogok) 

Szerencsére ezeket sikerült eladnom, bár így is buktam 900 Forintot, ami annak az ára, hogy ÉN elmentem a jegyirodába, ahol átadták a jegyeket...De ezen már fenn sem akadok... Hátha nektek van válaszotok már...
Köszi!

Csilla

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2015.12.14. 09:30:10

Na akkor...
Talán még nem lehet a posztolót, de.
Ha valaki vesz egy ilyen méregdrága jegyet, akkor
1. látatlanban kell? azt se tudod, ráér-e az illető, de te kidobsz egy csomó lóvét a jegyre?
2. és nem kérdezed meg, hogy mi van, ha mégsem jó az időpont???
szerintem lehet a posztolót.

Manyecska 2015.12.14. 09:30:48

Na vajon miért van így?? Szűzanyám.

AtiSnatch 2015.12.14. 09:31:51

Szeretik a ticketexpress...

ifjú vénszivar 2015.12.14. 09:42:58

koncertó után v. alatt?

"nyugalom szerződés"! besza-behúúúúú!:D

2015.12.14. 09:51:40

Koncertjegy? Én piát szokok kapni ajándékba. Persze mert megválogatom az ismerőseimet!

metal · http://electric.blog.hu 2015.12.14. 09:59:02

Elolvasni a vásárlási feltételeket még vásárlás előtt? Odáig nem jutott el a nagyon okos posztoló? Le van ám ott írva ez kereken.

ciccmen úr (törölt) 2015.12.14. 10:00:59

Havasi az a zseléhuszár? Ilyen séró önmagában világszám!

Komojtalan 2015.12.14. 10:03:00

@megélhetési SÜNöző (retro homározó): Sajnos ez egy olcsó jegy volt, lehet ezért nem ért rá az ismerős :-). Ma egyáltalán nem ritka a 10-30k -s jegy. De az igaz, hogy előtte lehetett volna tájékozódni ha már 17k -t megért az ismerős vannak olyan viszonyban.

McZozo 2015.12.14. 10:03:31

En nem ertek egyet az ilyenszintu teljes elzarkozassal, de ez mondjuk sok szolgaltatassal igy van, pl repjegyet vonatjegyet se nagyon valtanak vissza, ott is ilyen biztositasok megletehez kotik a visszavetelt tudtommal.

Szerintem ugy lenne korrekt valahogy hogy az esemeny bekovetkeztenek kozeledtevel mondjuk egyre diszkontaltabb aron kellene visszavenni, mert ugy mar az eladonak is egyre kockazatosabb az ujraertekesites.

Dikusz 2015.12.14. 10:44:21

@megélhetési SÜNöző (retro homározó): szerintem is lehet. A cég a válaszában leírta, hogy 5,5% (max 850,- Ft) plusz költség megfizetésével biztosíthatta volna a visszaváltást. Utazási irodáknál is van útlemondási díj amit ha tetszik, ha nem tetszik, meg kell fizetni.

Másrészt két hónapot ír, hogy annyival előtte váltaná vissza a jegyet, "kb" vásárlási időpontként írja október 15-ét, ez a koncert időpontjához képest is alig több, mint másfél hónap.

szekertabor · provo.blog.hu 2015.12.14. 11:04:26

Sajnos ez a poszt valóban túl sokat vár a jegyirodáktól. Előfordul, hogy egy jegyiroda méltányosságból visszavesz egy jegyet, ha az adott eseményre nagy az érdeklődés, és jó eséllyel újra el tudja adni. De nincsen olyan jegyiroda, ahol ez vásárlói jog lenne. A TEX esetében kifejezett jófejség, hogy a jegylemondás lehetőségét csekély pluszköltség fejében biztosítják.

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2015.12.14. 11:15:54

A posztoló sose repüljön, mert kellemetlen meglepés fogja érni!

Darth Revan 2015.12.14. 11:17:26

A jegyuzerek orulnenek a korlatlan visszavaltasnak a legjobban. Nem lenne kockazatuk.

igazsagos1.0 2015.12.14. 11:28:34

Komolyan mondom, ez botrányos.

Javaslat:

Faluhelyre NE ADJUNK AJÁNDÉKBA KONCERTJEGYEKET, AMIK BUDAPESTRE SZÓLNAK.

Inkább virítsd a lóvét, te...

Aztán majd az ajándékozottak eldöntik, koncertre mennek-e belőle, vagy karácsonyi vacsorára valóra költik.

Ha úgy működne a világ, soha, senki se menne el az előadásokra Magyarországon.

nyúlontúlnyuszi 2015.12.14. 11:44:41

Azért nem egészen korrekt a jegyirodától ez a hozzáállás, akárhogy is puffogtok, hogy elkellett volna olvasni a szabályzatot. B+ ha veszek egy kiflit, akkor sem kérem a pékség szabályzatát! jó tudom, nem ugyanaz, de mért nem lehetne visszavenni a jegyet?????? Havasinak van annyi hódolója (a franc sem érti), hoyg ne lehessen eladni.
Mellékesen, nem rossz zene, de szerintem bőven van benne lopatika. Egy dvd-je nekem is van.

batnyuszihopp 2015.12.14. 11:46:29

úgy ki lettem tiltva, hogy az csak na. nagyon zokon vette a megállapításomat. HP.

Navarone 2015.12.14. 11:47:27

Az ügyfél nem nézett utána a visszavásárlási feltételeknek, és ezért a Tex a hibás...?

ciccmen úr (törölt) 2015.12.14. 11:53:08

@Manyecska: A csávó szerintem valamilyen kóboráram hatása alatt áll.

Naná! Elektromos zongorán nyomja!

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.14. 11:54:46

@Cicmen: Meg beesik az eső. biztos. xdxd szerintem bedugom a kettőhúszba az ujjam két feles után én is tudok ilyet occsóbban.xd

metal · http://electric.blog.hu 2015.12.14. 11:59:31

@nyúlontúlnyuszi: "B+ ha veszek egy kiflit, akkor sem kérem a pékség szabályzatát! jó tudom, nem ugyanaz, de mért nem lehetne visszavenni a jegyet?????"

Miért, a kiflit visszaveszi a pék? Ha odaviszed, hogy mégse voltam annyira éhes, és 1 megmaradt?

ciccmen úr (törölt) 2015.12.14. 12:12:36

@metal: Miért, a kiflit visszaveszi a pék? Ha odaviszed, hogy mégse voltam annyira éhes, és 1 megmaradt?

Szerinted összehasonlítható? A kifli meg a koncertjegy teljesen más! Koncertjegyre ne tegyél parizert csaxólok!

batnyuszihopp 2015.12.14. 12:12:43

@Megvan a nyúl kecsegek! xd: most ez jutott. tudod, most felhasználom a régi nickjeimet, lassan elfogynak.

nyúlontúlnyuszi 2015.12.14. 12:13:55

@metal: mondtam, hoyg nem ugyanaz, de azért nem kell ám diploma ahhoz, hoyg megértsd, amit akarok mondani.

hirtelendi 2015.12.14. 12:16:29

@nyúlontúlnyuszi: Mi az hogy nem korrekt? Ne hülyéskedjünk már, ha szabadon visszaválthatók lennének a jegyek, akkro mindenki ész nélkül vásárolna, majd pár nappal előtte lemondaná, amire nem tud vagy mégsincs kedve elmenni. Repülőjegyet is alap esetben csak felárárt vagy ha elég olcsó méga zért sem lehet lemondani, néha átfoglalni se.

2015.12.14. 12:22:30

Nem ez a cég, egy másik online jegyirodánál történt anno, hogy vettünk hetijegyet egy fesztiválra. Miután megvettük, kiderült, hogy egy másik városban lesz, én meg munka mellett akartam hétköznap kijárni koncertekre, amit így nem lehetett volna megvalósítani. Rontotta a helyzetet, hogy a megye lakóinak, ahol eredetileg lett volna, akciós hetijegyet hirdettek meg, így eladni is sokkal olcsóbban tudtuk volna.

Végül némi szájhúzás után, hogy a sajtóban megjelent hírek szerint nem volt biztos a helyszín (érdekes módon az oldalukon ott volt az eredeti helyszín, de a bizonytalanságról semmi), végül kifizették.

Engem az érdekelne amúgy, hogy koncert jegynél hogyhogy nincsen a netet vásárlás esetén a 14 napos elállás?

nyúlontúlnyuszi 2015.12.14. 12:24:33

@hirtelendi: hirtelen nem tudok elképzelni olyat, hoyg mindenki, elkezdene ész nélkül vásárolni koncert jegyeket, és alig várják, hoyg visszaválthassák. Dehát én vidéki vagyok kérem szépen.

sáros_tehén 2015.12.14. 12:30:04

@nyúlontúlnyuszi: Jegyüzérekről még nem hallottál? Vesz 1000 jegyet. A jegyirodában elfogy a készlet. Nincs több. Sima user 2 dolgot tehet 1. nem megy a koncertre, 2. megveszi drágábban a jegyüzértől.
Jegyüzér az utolsó napon visszaviszi az összes megmarad jegyét az irodába, és kéri vissza azok árát.
Hát ezért sem lehet visszaváltani.

nyúlontúlnyuszi 2015.12.14. 12:32:03

@sarostehen_: lehet limitálni is, ezzel ki lehet szűrni a jegyüzéreket. Amúgy meg vagyok döbbenve, hogy egyáltalán létezik még ez a szakma?????????????

sáros_tehén 2015.12.14. 12:35:45

@nyúlontúlnyuszi: Aham.. és miégis menyi lenne az a szám ahol limitálni lehet?

Sztem felesleges fingreszelés lenne.
Nem lehet visszaváltani. Ennyi. Tudomásul kell venni, és ennek tudatában vásárolni.
Mellesleg itt még párszáz Ft-ért lehet venni olyan kiegészítést, hogy vissza lehessen váltani. Akkor miről is megy a fingreszelés??

metal · http://electric.blog.hu 2015.12.14. 12:35:49

@nyúlontúlnyuszi: Én értem, hogy mit akarsz mondani, de ettől még nincs igazad. Ez egy szerződés a két fél részéről, amit az egyik úgy kötött meg, hogy nem olvasta el előtte, de beikszelte, hogy elolvasta. Majd később reklamál a szerződés betartásáért. És nem, ebben a szerződésben nincs se jó erkölcsöt sértő, se aránytalan rész, mindenki eldöntheti, hogy ezekkel a feltételekkel kell-e neki a jegy, vagy sem. És ráadásul, ha fél a dologtól, akkor lehet venni kicsit drágábban úgy a jegyet, hogy az visszaváltható, de persze az ügyfél ezzel sem él, de reklamál, hogy miért nem jár neki ez alapáron. Amúgy gondolom a TE jól megijedt a posztoló fogyasztóvédős fenyegetésétől:)

nyúlontúlnyuszi 2015.12.14. 12:40:05

@sarostehen_: @metal: engem meglehet győzni, lehet hogy jogilag igazatok van. Már túl vagyok azon, hogy minden keserű szájízért harcoljak. Rendben. Így jártak akik nem tudnak elmenni egy koncertre. Legyen. Jogilag rendben. És ha veletek történik, akkor sem lesz keserűség, mert a jog mindent megold. Hagyjuk. Én együttérzek a posztolóval.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.14. 12:42:29

@sarostehen_: koncertek előtt tele van velük a bejárat..:)
ez off de a Nyugati-aluljáróban nem müxik a jegyautomata kp-s fizetési módja, konzekvensen oda is ugrik egy mandró hogyaszongya: van nálam négy felesleges jegy nem veszi meg? :D Namost ezt add össze. Ezek kifigyelték? vagy elrontották??

sáros_tehén 2015.12.14. 12:45:58

@nyúlontúlnyuszi: Én ha aláírok egy szerződést, akkor annak a következményeit vállalom. És ha én nézek el valamit akkor nem a másikat próbálom rossz színben feltünteni.

Bombaló 2015.12.14. 12:48:01

@nyúlontúlnyuszi: Demokráciában jogszolgáltatás van nem igazság...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.14. 12:49:08

@nagybalfasz: mondjuk azért, mert nem egy fizikálisan létező terméket veszel hanem egy élményt ami erőteljesen szubjektív? maaaaóóórgittt.

sáros_tehén 2015.12.14. 12:52:53

@nyúlontúlnyuszi: De fordítsuk meg a dolgot. Van egy rendezvény szervező céged. Beleöltél nem kevés munkát, időt, és pénzt.
Leszervezel egy koncertet, kifizeted a fellépőt, a helyszínt, a technikát, stb stb. Árulod a jegyet. 1 hónappal a rendezvény előtt már nem is lehet jegyet kapni. Öröm, boldogság. Aztán 2 nappal a koncert előtt mondjuk visszaviszik a jegyek 30%-át.
Te örömmel, fizeted mindenkinek vissza a jegyárat? Mert "jajj szegény hát biztos nem tud eljönni, pedig szeretne??"

Terézágyú 2015.12.14. 12:54:04

Manapság már nem tanítják az általános iskolákban, hogy a hónapneveket a magyarban kisbetűvel írjuk...?????????

Amikor én jártam, még tanították... ennyire megváltozott ez a világ????

Kondom Keselyű 2015.12.14. 12:59:10

Nem azert fizettel, mert TE elmentel,hanem azert,mert ott vart rad valaki.

Kondom Keselyű 2015.12.14. 13:06:34

Ket oka van,amiert nem veszik vissza
-konnyebb lemasolni
- ez valami adofizetoi penzbol reklamozott(khm fidesz-berenc) bohoc,de egy komoly eloado eseten egy evre elore sem kap szabad idopontot a szervezo.
nyilvan ha o elore kifizet egy csomo penzt,hogy a rendezveny napjan minden ok legyen, az elovetben elfogyott jegyek szamahoz igazit kb. Mindent,akkor nem fogja csak ugy visszavenni

Dezsike 2015.12.14. 13:20:20

A jegyirodák a legszemetebb dolgok a világon. Vettem koncertjegyet, erre felszámítottak egy rahedli extra kezelési költséget amiről az ÁSZF egyik eldugott pontjában volt csak némi említés, a rendelés alatt egy szó nem esett róla, a fizetés elindítása előtti összefoglaló oldalon jelent meg először. Már beigértem a csajnak a koncertet, egye fene, kifizetem a kezelési költséget... A koncert elmaradt, igéret a visszautalásra 30 napon belül. A 29. napon elindították a dolgot, így éppencsak a 30 napba beleférve a lóvé ugyan visszajött, de csak a jegyek ára, a kezelési költség nem. Már nem volt kedvem tökölni a dologgal, végülis 1000 Ft alatti tételről van szó, költsék gyógyszerre.

metal · http://electric.blog.hu 2015.12.14. 13:25:25

@nyúlontúlnyuszi: Fordítsuk meg a dolgot. Van két fajta jegy:
1. drágább, visszaváltható
2. olcsóbb, nem visszaváltható.

Továbbra is szerinted jogos (igazságos) követelni, hogy váltsák vissza azt a jegyet, amit azért kaptál olcsóbban, mert nem visszaváltható?

2015.12.14. 13:27:46

@sugargiraffusplumps.:
Ez hogy jön ide? Nem a koncert után viszed vissza, hogy nem jó. Termék esetében nem garanciális problémákról szól a 14 nap, hanem akkor is visszaviheted, ha nem tetszik a színe.

cardiobascuralis 2015.12.14. 13:27:52

@Cicmen:
"Koncertjegyre ne tegyél parizert csaxólok!"
Miért, kóstoltad már?
Hátha jó.

cardiobascuralis 2015.12.14. 13:30:15

@nagybalfasz:
Lehet, hogy azért, amiért a koncertjegyre nincs jótállás meg szavatossági idő sem?

cardiobascuralis 2015.12.14. 13:31:15

@nyúlontúlnyuszi:
Elsőre megértette, hogy faszságot akartrál írni.
És sikerült.
Hiába, ha az ember valamit nagyon akar...

2015.12.14. 13:31:26

@Kondom Keselyű:
A lemásolás kamu, nem hiszem, hogy a visszavett jegy vonalkódja újra használható lenne, az újra értékesített jegyhez új kódot fognak regisztrálni, a régit meg törlik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.14. 13:32:07

@nagybalfasz: pontosan ezért nem viheted vissza. nincs olyan info a vásárlás után a koncertre vonatkozóan amit ne tudhattál volna már a vásárlás előtt is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.14. 13:34:23

mindenesetre ha valakinek visszaváltandó 2016-os david gilmour koncsertójegye londonba (időpont mindegy) akkó szóljon. tenkjúverimáccs.

2015.12.14. 13:35:11

@cardiobascuralis:
Még egyszer:
Az elállásnak köze nincs a jótálláshoz éa a szavatossághoz.

De megválaszolom magam:
Az elállási jog azért van, mert netes rendelés esetében nem tudod vásárlás előtt kipróbálni, megnézni a terméket. Ilyesmi nem merül fel egy jegy esetében, ahol ebből a szempontból tök mindegy, online vetted, vagy fizikai jegyirodában, esetleg helyszínen.

2015.12.14. 13:36:25

@sugargiraffusplumps.:
Így van, de te nem ezt írtad, hanem jöttél a szubjektív élménnyel, aminek ehhez semmi köze.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.14. 13:38:37

@nagybalfasz: szerintem van köze, mer elég szubjektív, hogy neked teccik-é az adott zenekar/előadó/akármi és így előre tudhatod, hogy akarsz -e asszonykórust hallagatni avagy sem.
de valszeg tényleg rosszul fogalmazhattam, elnézést.

cardiobascuralis 2015.12.14. 13:39:40

@nagybalfasz:
Valóban semmi köze, de aminek a megvételétől elállhatsz, arra valamelyik van a kettő közül.

A jegy nem ilyen.
A koncertjegyet hogy a faszomba próbálnád ki megvásárlás után (de még a koncert előtt)? Vegyék vissza, mert nem tetszik a színe?
A koncertjegy csak egy szimbólum, valójában nem a jegyet veszed meg, hanem a részvételi jogot a koncertre, a jegy csak arra szolgál, bizonyítsd, hogy vettél ilyen jogot. Kb. mint a pénz. Te hány új tízezrest vittél már vissza a banktautomatába, hogy baszd meg, vedd vissza, mert nem tetszik a színe?
És mennyire röhögtek a közelben tartózkodók?
Ennyire azért nem atomfizika, baszd meg, hogy ne lehessen felfogni.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.14. 13:39:47

@sugargiraffusplumps.: nekem csak nonstop Skanzelizé-koncertre szóló jegyem van, de a zuhanyzót feltörlik helyetted is!! :XD

Kondom Keselyű 2015.12.14. 13:40:39

@Dezsike:
Ez tiszta szanalom.
Az oke,hogy a jegyiroda nem szervez koncertet,igy ha elmarad ,az nem az o saruk.
Viszont nem is a vevo hiabaja ,igy az lenne a korrekt,hogy vagy benyeli a ticket express,vagy a szervezo.
Szerintem ezert lehetne nyugodtan perelni,ha valaki lenne ennyire fillerbaszo.

agresszív kismalac mackója 2015.12.14. 13:47:51

Malac azt üzeni, hogy nyaljátok ki.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.14. 13:49:32

@agresszív kismalac mackója: Mi hasonló jókat szintén, így karácsony tájékán. A kultúra jegyében szigorúan!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.14. 13:52:01

@sugargiraffusplumps.: "2016-os david gilmour koncsertójegye londonba"

Én Freddie Mercury koncertre nem kapok jegyet seholsem. Időpont, földrész, város, mindegy.

cardiobascuralis 2015.12.14. 13:55:45

@Kondom Keselyű:
Talán olvasd el a cikket.
Nem maradt el a koncert.

fillérbaszó vadász 2015.12.14. 13:57:45

@Kondom Keselyű: Az kezelési költség, amiről beszéltek. Az miért járna vissza, ha elmarad a koncert. Miért kéne lenyelnie ezt a pénzt az irodának, ha teszem azt, elmarad a Madonna koncert, mert a művésznőnek beteg lett a kutyája?

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.14. 13:59:19

@atpijkamo: a bőrgyógyász se adja vissza az anyajegyed. na és.

Dezsike 2015.12.14. 14:14:49

@fillérbaszó vadász: 1. A kezelési költséget építsék bele a jegy árába, vagy írják alá, hogy +x Ft kezelési költség, aztán az alapján eldönti a vevő, hogy kell-e neki a jegy vagy nem, ne az utolsó pillanatban tolják a képébe, hogy ja, ez is van (mielőtt bárki beleköt, az "elfogadom az ÁSZFet" jelölésig nem említették sehol, csak közvetlenül a jelölés lehetősége előtt... és igen, sokakkal ellentétben elolvastam és csak annyi volt benne, hogy kezelési költséget felszámolHATnak, de az nem volt odaírva, hogy mikor, miért és mennyit).
2. Ha elmarad a koncert, annak valami oka van. Ha Madonna kutyája beteg lett és ő mondta vissza, nyelje le ő az ebből fakadó költségeket. Ha technikai oka van akkor nyelje le a szervező, vagy az aki okozta... De ne a szerencsétlen vevőt (és rajta keresztül a jegyirodát, aki nem tehet róla) szivassák már ezzel.

Darth Revan 2015.12.14. 14:29:20

@nyúlontúlnyuszi: "Én együttérzek a posztolóval."

El tudta adni a jegyeket, valami 900 forinton pampog.
900 forint sok egy 22 ezer forntos nyugdijbol tengodo nyugdijasnak, de ha valaki 17 ezret szan karacsonyi ajandekra, az ne rinyaljon 900 forntiert.

ifjú vénszivar 2015.12.14. 14:33:59

Add oda pl.a mikulás gyárnak....

AZ a több százezer meggyesmarcipános sz.cukorra éhes gyerek, kiknek húsra, gyümölcs sem jut, biztos elmenne rája.

Darth Revan 2015.12.14. 14:36:40

@atpijkamo:

Nem reg Lennon live koncert volt Dublinban. Ha lesz Freddy Live is, majd elotte szolok

www.thegrandsocial.ie/events/lennon-live/

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.14. 14:41:10

@Darth Revan: nincs már szétesve az az ürge egy kissé?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.14. 14:44:10

@Darth Revan: :))

Egy kordagyuri live érdekelne. :))

(Valójában nem, mert nem folyik a csapból, csak arra kell ügyelnem, hogy ne jáccam le. Viszont a Máté Péter mindenhonnan folyt, és baromi idegesítően rezgette a hangját, nem voltam vígasztalhatatlan, mikor megnyílt a lehetősg a live koncertjére.)

cardiobascuralis 2015.12.14. 14:49:34

@atpijkamo:
A kordagyuri live Kordát is egyre jobban érdekli.
(Meg persze Klárikámat is.)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.14. 14:51:07

@Dezsike: "az "elfogadom az ÁSZFet" jelölésig nem említették sehol"

Ha elfogadod az ÁSZFet, akkor az ÁSZF ismeretének hiánya nem mentesít a díj megfizetése alól.*

* Aki ilyeneket mond, az szarjon süncsaládot. Még egy ilyen szarságot sem olvastam, el, nem is fogok, rövid ahhoz az élet, elvárom, hogy ne legyen benne rejtett bomba, a saját halálos ítéletem, stb.

ptspts 2015.12.14. 15:00:55

A válasz egyszerű. Miért nem lehet a jegyet visszaváltani? Mert ez egy ilyen jegy, vásárlás előtt tájékoztatták róla a vevőt. Miért nem árulnak indoklás nélkül visszaváltható jegyet? Mert a jegyiroda és/vagy a szervező így döntött. Miért döntött így? Elhangzott néhány lehetséges magyarázat, de lehet, hogy nincs köztük az igazi ok, de nem is feladatuk elárulni, mert olyan jegyet árulnak, amilyet csak akarnak, indoklás nélkül.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.14. 15:01:13

@atpijkamo: láccik hogy nem tudod milyen amikor zárlatos a pólya..xdxd

Kondom Keselyű 2015.12.14. 15:33:07

@cardiobascuralis:
Talan olvasd el,mire valaszoltam ...

Egyebkent az ertheto ,hogy tobb aron is megvasarolhato a jegy.
Az szamteches webshopok is gyakran olcsobban adjak a netes megrendelest,mintha besetalnal,raadasul egy koncert szervezoje 4-5 jegyirodaval is leszerzodhet,akiknek kulonbozo jutalekot fizet.
Ha vna a kozeledben olcso jegyiroda,megveszed ott,ha nincs,akkor mesz a dragabbhoz.

Elmarado koncert eseten leginkabb a szervezot terheli az osszes koltseg,esetleg a jegyiroda,ha ok ugy allapodtak meg, de semmikepp nem lehet a vevore haritani.

Kondom Keselyű 2015.12.14. 15:38:05

@Kondom Keselyű:
Ha olcso termeket,vagy szolgaltatast vasarolsz,akkor a bankkartyas,paypal es az sms fizetes is kulonbozo aron megy,mert mas a kozvetito,mas jutalekkal,es nem akarjak a bankkartyas vevokkel is az smses jutalekot fizettetni.

Patrick Bateman 2015.12.14. 15:41:19

Faszér' kell a hónapok neveit nagybetűsíteni. Aztán ezek azok, akik Karácsonyt, meg Húsvétot írnak, még a Svéd-Brazilra mennek szurkolni.

Patrick Bateman 2015.12.14. 15:44:46

Egyébként baromi triviális okból nem lehet visszaváltani. A szervezőnek esze ágában since megfinanszírozni a rendezvényt, legalábbis nem teljesen saját zsebből. Ehelyett elkezdi árulni a jegyeket, és a befolyó összegből fedezi a költségeket. Ha mindenki visszaváltogatná a jegyeket, a befolyt összeggel képtelenség lenne gazdálkodni.
So simple.

Kondom Keselyű 2015.12.14. 16:08:05

@Patrick Bateman:
Ez nekem is megfordult a fejemben,hasonlo hozzaszolast en is irtam.
Aztan atgondoltam,es rajottem,hulyeseg.
Vajon,ha mondjuk 1-2 hettel a koncert elott meg vissza lehetne valtani korlatozas nelkul,akkor hany % elne a lehetoseggel ?
Nem hiszem,hogy egy huszezer fos koncert eseten az ilyen esetek szama meghaladna a ketszazat.Az pedig 1%.
Raadasul a bevetelek nem csak jegybol allnak,hanem szponzor,bufe.
Lenyegeben a koltsegvetes merhetetlen reszet erintene a dolog.

Patrick Bateman 2015.12.14. 16:38:41

@Kondom Keselyű: Az a baj, hogy nem lehet valószínűségekkel számolni. Ilyen rendezvények esetében a szervezőcégek gyakran pl. rövid lejáratú hitelt vesznek föl, ahol a fedezet egy része pl. a jegybevétel. A bank (és a szervező is persze) nehezen nyelné be, ha azzal a kockázattal is számolnia kellene, ha pl. két nappal az időpont előtt valaki elkezdi pl. azt terjeszteni a fellépőről, hogy mittomén pedofil viszonya volt a kislánya kölyökdelfinjével, és a jónép tiltakozásképp elkezdi tömegesen visszaváltani a jegyeket. A szponzori szerződések is zömmel olyanok, hogy ha kifizették, akkor pénz nem jár vissza és pont.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.14. 17:09:24

hilda megint felvette a moderálósmaszkját.
mi az isten bajod van azzal a két szóval, hogy "nini, szellem"?
ehhh.

upho 2015.12.14. 17:25:13

Hát te nagyon ostoba vagy posztoló :( Többen is írtátok, hogy alig állnának el a visszaváltástól, de számoljunk csak. Egy 1-2000 fős belépős bulin, ha csak 10 ember száll ki a finisben, már az is 170 ezer forint, talán ha ennyit keres a szervező. Csomó felállás van, százalékos elosztás a szervező és a fellépő közt, fix gázsi a fellépőnek, aztán ha marad még akkor keres a szervező is, stb. Nem akarok pontos számokat, nézzen mindenki utána akit érdekel. Csak annyira kotorásszunk más zsebében, amennyire a sajátunkban is engednénk másokat, a "nyelje be a szervező" véleményt formálóknak üzenném. Moziban is gyakori eset, hogy befoglalja a parasztja a legjobb helyet, mert fizetni előre nem kell, aztán nem jön el, én meg ülhetek a szélén.

enrico palazzo 2015.12.14. 19:32:27

Ez amúgy egy elég visszás történet. Egyfelől a koncertjegyet abban a pillanatban, hogy megvetted tulajdonképpen nem terméket vettél, hanem egy élményre fizettél be, ami abban különbözik mondjuk a kalandparktól, hogy fix időpontban van, fix helyen, stb. Nem lehet variálni, mint pl. egy utazásnál. Tehát a tex részéről korrekt a sztornő lehetősége némi plusz fejében.

Ugyanakkor most lesz Morricone, Hans Zimmer... és ilyen lófaszjóska előadásra hasonló jegyár van belőve...hát jajj.

cardiobascuralis 2015.12.14. 19:50:58

@atpijkamo:
Pedig azt mondják, hogy aki hülye, haljon meg.

És aki elolvasás nélkül aláír bármit, az hülye.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.14. 19:54:16

@cardiobascuralis: Ez mind így igaz.

De itt nem aláírásról van szó, hanem online feltételek kattintásos elfogadásába.

Aureliano Buendía 2015.12.14. 19:57:45

@Terézágyú: régen a személyes névmásokat is kisbetűvel írták, de mostanság divat nagybetűzni. Agyrém.

Faby 2015.12.14. 20:07:25

@Dezsike:
Ja, a kezelési ktg!
Neten megveszem a jegyet, hitelkártyával kifizetem, otthon kinyomtatom.
Akkor milyen kezelési költség merül fel?
Alkalmazott nem foglalkozik vele (nem Micike a pénztárban adja el), készpénzt nem kezel, a jegy előállítása se kerül neki pénzbe (papírt, festéket/tonert a sajátomat használom)
Akkor most ezt így hogy?
Nemhogy olcsóbbnak kellene lennie, ha így veszem meg, mintha jegyirodában?

Apropó, hamár így van, minek kell a jegyet kinyomtatni? Vonalkódot le lehet olvasni a teló képernyőjéről is, akkor?

cardiobascuralis 2015.12.14. 20:07:42

@upho:
Ha egy szervező úgy látja, hogy csak 170 ezret keres egy bulin, akkor azt nem kezdi el szervezni.

Kondom Keselyű 2015.12.14. 20:14:41

@Faby:
Kezelesi ktsg mindig van!
Nekem egy szamlam van,oda erkezik a fizetes,oda utalta a hitelt a szamlavezeto bank.A havi torlesztot ugy vonjak,hogy van kulon egy 50 forintos tetel,ami a beszedes dija :D

Aureliano Buendía 2015.12.14. 20:14:58

a posztolót már lehet? Ez azért elég nagy felütés volt hétfőn. Hilda, ne lődd el a puskaport már az elején.

upho 2015.12.14. 20:15:47

@cardiobascuralis:
egy példa volt, tetszés szerinti összeggel behelyettesíthető. Legyen egy 200 fős klubkoncert akkor, de remélem hogy érted amit mondok.

Azie 2015.12.15. 00:24:06

@sarostehen_: Szépen összefoglaltad. :) Ha pedig kis tételben gondolkodunk, akkor a visszaváltással ellehetetleníti az egymás mellett több jegyet vásárlók helyzetét.

Black Hole 2015.12.15. 02:21:57

@Aureliano Buendía: nyugtass meg, hogy a poszter nem csak szerintem tajgetosz pozitív!

joska61 2015.12.15. 08:50:33

Én elmentem volna. Nem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.15. 09:55:31

@toláát sáni: no, ami erről eszembe jutott azt már teljes joggal moderálhatná ki.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.15. 10:41:05

@toláát sáni: azon dilemmázok, hogy ezt most negatív vagy pozitív előjellel értékeljem. :(

kawaii malac 2015.12.15. 11:04:26

@sugargiraffusplumps.: Ennek a dilemmának az eldöntéséhez tudni kellene, hogy bejön-e neked.

Bluemotion 2015.12.15. 13:13:50

Csilla, kisebb tétel ugyan, de a mozijegy árát sem térítik vissza.

Aureliano Buendía 2015.12.15. 18:38:56

@Black Hole: leírhatom a véleményem, de akkor egy hétig ki leszek tiltva:)

Black Hole 2015.12.15. 20:13:20

@Aureliano Buendía: kb ugyanarra gondolunk, szerintem :)

Aureliano Buendía 2015.12.15. 20:43:52

@Black Hole: nálam annak a függvénye is, hogy hogy néz ki:)
süti beállítások módosítása