Figyelmetlenség vagy agresszív marketing? Ki tudja, mi áll a 4 éve húzódó ügy mögött. Pedig kevés idegesítőbb dolog van spamelésnél, nem beszélve arról, hogy kötelező feltüntetni a levelekben a leiratkozási lehetőséget, ami 1-2 kattintás, egyáltalán nem telefonos megoldás kell, hogy legyen.
Sziasztok!
Megosztanám veletek történetemet az MTAphoto nevezetű fotós céggel, na ha más nem, ez a cég biztosan megérdemli, hogy „öregbítsék a jóhírét”..
Kb. 4 éve kerülhettem kapcsolatba a céggel, amikor még kis csitriként, a fővárosba felkerülvén én is hirtelen modell akartam lenni (csak pillanatnyi hülye ötlet volt, tényleg). Aztán kicsit később rádöbbentem, hogy ennél értelmesebb életcélok is léteznek, így leiratkoztam (volna) a hírlevelükről. Persze nem sikerült, hiszen akkor itt véget is érne a történet.