Tékozló Homár

A leiratkozásmentes hírlevél szolgáltatás

2015.07.03. 14:48 | Homár Hilda | 242 komment

logo_mtaphoto_white.jpg

Figyelmetlenség vagy agresszív marketing? Ki tudja, mi áll a 4 éve húzódó ügy mögött. Pedig kevés idegesítőbb dolog van spamelésnél, nem beszélve arról, hogy kötelező feltüntetni a levelekben a leiratkozási lehetőséget, ami 1-2 kattintás, egyáltalán nem telefonos megoldás kell, hogy legyen. 

Sziasztok!

Megosztanám veletek történetemet az MTAphoto nevezetű fotós céggel, na ha más nem, ez a cég biztosan megérdemli, hogy „öregbítsék a jóhírét”..

Kb. 4 éve kerülhettem kapcsolatba a céggel, amikor még kis csitriként, a fővárosba felkerülvén én is hirtelen modell akartam lenni (csak pillanatnyi hülye ötlet volt, tényleg). Aztán kicsit később rádöbbentem, hogy ennél értelmesebb életcélok is léteznek, így leiratkoztam (volna) a hírlevelükről. Persze nem sikerült, hiszen akkor itt véget is érne a történet.

Olvasson tovább!

Feketelista: Nikcsi Divat

2015.07.03. 06:42 | Homár Hilda | 86 komment

screenshot_2015-06-10_14_29_23.png

Niki utólag már fújhatja az okosságot, de hátha másnak még időben jön a tanács: 2500-ért manósapkát még talán, de Converse cipőt, pláne többet ne innen akarjon venni, mert ekkora a garancia arra, hogy meg is kapja. (És mire élesedett a poszt, a nikcsidivat.hu már nem is üzemel, így legalább további pofáraesések kizárva.)

Kedves Tékozló Homár!

Szeretném ha mindenki megtudná, hogy egy bizonyos nikcsidivat.hu mennyire szélhámos és ráadásul garázdaság miatt teszek nemsokára feljelentést ellene. Divatruhákat és cipőket árul a hivatalos weboldalán ahol előre utalással 2-4 hét szállítási időt garantál.

42 ezer forintért vásároltam/ vásároltam volna converse tornacipőket a weboldalon még április 25- én, el is utaltam azonnal a pénzt de a mai napig nem érkeztek meg a cipők! A legdühítőbb az, hogy 3 normális hangvételű emailomra még csak nem is válaszolt majd amikor megfenyegettem, képes volt 1 sorban reagálni, hogy nincs okom a fenyegetőzésre mert 3-6 hét a szállítási idő!

Nos, az is letelt a mai napon de cipő az sehol... Jó lenne ha ezt mindenki olvasná, nehogy más is így járjon!

Üdvözlettel,

Nikoletta

Napi fúj: szalonna a Coopból

2015.07.02. 15:41 | Homár Hilda | 74 komment

Nem nagyon szeretnék semmit hozzáfűzni a Coop-szalonna állapotához, de javaslom, hogy a galériát csak saját felelősségre nyissa meg mindenki.

A magyar minőség!

Édesanyám a mai nap vásárol egy kis szalonnát a nyíregyházi, Búza téri Coop ABC-ben.

Hazahozta, lelkesen nekiestem késsel, hogy felvágom és már sütöm is, mert már nagyon éhes voltam. Belevágtam késsel, és kifolyt a belsejéből egy zöld, takony állagú, büdös trutymó. A hús belülről kezdett el rohadni... erre nem megoldás az ecetes víz.

Z.

Brávó Tele5!

2015.07.02. 14:22 | Homár Hilda | 17 komment

taxi2.jpg

Ehavi pozitív posztunk tényleg hihetetlen.

Kedves Homár,

Egy magyarul nem beszélő ismerősöm taxizott három napja Budapesten, egy 20.000-essel fizetett, de sem a taxis, sem ő nem figyeltek oda, és a 3000-es fuvardíjra 7000-et kapott vissza. Ezt kb fél órával később vette csak észre.

Felhívta a tele5-öt, de ők nem tudtak vele kommunikálni, ezért nekem magyarul kellett elmagyaráznom a helyzetet. Az ügyfélszolgálat kedves volt, sajnálták, hogy ilyen probléma van, és jelezték, hogy a pénztártól való távozás után nem sok lehetőségem van, de megpróbálják elérni a taxist. Sajnos már nem volt szolgálatban, de kérték, hogy küldjem el emailben a panaszomat. Pár óra múlva vissza is írtak, hogy beszéltek a sofőrrel, aki megszámolta és tényleg több pénze van 10.000-rrel, mint indokolt lenne. Szóval ő akkor jönne, és visszaadná. 

Így is lett.

Tény, hogy ez normális eljárás, de olyan könnyű lett volna letagadniuk, hogy szerintem jár az extra pont a társaságnak.

Üdv,

Puskás Levente

Kedves nénik, bácsik, ez termékbemutató, nem gála!

2015.07.02. 09:45 | Homár Hilda | 62 komment

img_20150519_165032_1_1_1.jpg

A termékbemutatós cégek amiatt külön nagy dögök, hogy a legkiszolgáltatobbakra: idősekre, betegekre szakosodtak, és rájuk sózzák alaposan túlárazott termékeiket. Roland szerint a kiskunhalasi Bayern Line Promotion Kft. is ezzel foglalkozik. (Minimális infó van róluk a neten, ami van, az se túl bizalomgerjesztő.) Már a parlament előtt van a termékbemutatókat szigorító tervezet, addig is óvatosan velük. 

Kedves Tékozló Homár

Édesanyám kapott egy levelet, amit elsőbbségivel adtak fel, benne egy meghívó valami Gála műsorra. Sajnos a meghívót elszedték, előtte pedig nem fényképeztem le :(

Na de a lényeg:
- 3 férfi és 1 nő reggel 9től nyaggatta az embereket délután negyed 3-ig !
- Kecskemétről jöttek állítólag
- volt akit telefonon kerestek fel, de hogy honnan szedik a mobilszámokat? és sose termékbemutatót mondanak, hanem Gála műsort!

Olvasson tovább!

Külföldi rendszámmal csak a nagyon felkészült autós Parkol6

2015.07.01. 14:17 | Homár Hilda | 100 komment

6192915528_1.jpg

"Úgy tűnik a Nemzeti Parkolási Szisztéma nincs felkészülve a forintokkal vacakolás helyett mobillal fizetni akaró külföldiekre. Vagy legalább is nem igazán akar segíteni nekik." Tavaly augusztusban írtuk ez. Majdnem egy évvel később  csak a helyszín változott, a helyzet változatlan.

Segítség!

Május 7-én a Terézvárosban szerettem volna parkolni egy német rendszámú autóval. Kp nem lévén nálam, sms-ben próbáltam fizetni. Nem ment, hibás formátum, jött vissza a válasz. Újra próba másként, kötőjel, anélkül, semmi eredmény. Autó otthagy, drukkol, hátha megúsz. Nem úsz meg, egy óra múlva piros csomag a szélvédőn.

Másnap hívom az ügyfélszolgálatot, elmesélem a sztorit, kérdezem, mit rontottam el, hogy sms-ben nem bírtam fizetni. Mondja az amúgy kedves munkatárs: a rendszám után vessző, aztán ország felségjelzés kell nekik, akkor jó lett volna. Honnan tudhattam volna ezt, kérdem én??? Az automatán elolvastam még a graffitiket is, de erre vonatkozóan egy sor sem szerepelt sehol. A mobilszolgáltatói szerződésemben van ez leírva, mondja a srác segítőkészen, amire nanemááár az önkéntelen reakcióm. Írjak panaszlevelet, javasolja.

Olvasson tovább!

Halló, Arrogancia Digital?

2015.07.01. 09:44 | Homár Hilda | 71 komment

extreme_digital_2.jpg

Az Extreme Digital régi barátunk, az ügyfélszolgálat ebben a sztoriban is felbukkanó pokrócsága igazán nem újdonság rendszeres olvasóink számára. Az viszont igen, hogy kiszállítottnak állítanak egy meg nem érkezett terméket.

Kedves Homár!

Egy jó másfél hónapra visszanyúló történetet szeretnék megosztani arról, miért nem fogok soha többé az Extreme Digitallal üzleti kapcsolatba kerülni.

Április 24-én rendeltem tőlük egy készleten lévő hajvágót, illetve egy beszerzés alatt álló mobiltelefont (90 ezer forint értekben). 

Olvasson tovább!

A Telenor ügyfélszolgálatán sokat szívóknak van egy rossz hírünk, ami egyébként jó is

2015.07.01. 06:31 | homáradmin | 20 komment

A Telenort váratlanul érte az érdeklődés, mint FKF-et a hóesés decemberben, úgyhogy hivatalos közleményben kér elnézést az ügyfélszolgálatain kialakult sorok miatt, és meghosszabbítja a kétoldalú szerződésmódosítással kapcsolatos jelentkezési határidőt, olvastuk az Indexen.

„A Telenort váratlanul érte a hatalmas érdeklődés a július elsejei tarifaváltozással kapcsolatosan, a szokásos napi forgalom többszöröse jelentkezett ügyfélkapcsolati csatornáinkon, ezért az ügyfeleknek az elmúlt időszakban a társaság ügyfélszolgálatain hosszabb ideig kellett várakozniuk. A Telenor ezúton is elnézést kér érintett ügyfeleitől.

Az ügyfelek érdekében kedden a társaság a kétoldalú szerződésmódosítással kapcsolatos jelentkezési határidőt is meghosszabbította, így minden érintett ügyfélnek lesz ideje jelezni döntését és nem a május végi ügyfélértesítőben szereplő július 1-jei dátummal kell számolniuk."

És itt van egy cikk arról, hogy levélben is szólhatunk, ha nem akarunk magasabb mobilszámlát.

Még mindig Telenor FRISSÜLT

2015.06.30. 14:34 | Homár Hilda | 90 komment

telenor.jpg

Elég magas nemhiszemel-faktorral dolgozik a cég. 

Kedves Homár!

Telenor továbbra is, csak kis érdekességnek, ki hitte volna, hogy pont 30-án MUNKAIDŐBEN frissítik az online rendszert mikor az istenadta nép esetleg felszólal, hogy a szerződésben két fél van :).

Üdv: Ádám

Nem csoda, hogy az előfizetők is próbálkoznak:

Saját Telenor trükk: küldtem nekik emailt ugyfelszolgalat@telenor.hu és másolatban elküldtem a Fogyasztóvédelmi Hatóságnak. :)

A hírek szerint elég, ha telefonon visszahívást kérünk"Ezért a szolgáltató azt javasolja az ügyfeleknek, hogy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal kérjenek visszahívást. Hozzátették, hogy a Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így az ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt."

De azért az sem sétagalopp.

Tegnap ~20:00 körül Aquincum Auchan - Telenor (via Viktor): 

img_20150629_195210.jpg

Elérhetetlen a Telenor

2015.06.30. 08:36 | Homár Hilda | 100 komment

telenor-logo_1.gif

Oké, túl szép volt az elképzelés miszerint csak szólnunk kell, hogy kösz, nem kérjük az áremelést, és már meg is van oldva minden. Van akinek igen megvan, és van, akinek nem. Íme a gyakorlat. Életképek telenorosoktól.

Kedves Homár!

Nem tudom írtak-e már ebben a témakörben, mert igencsak aktuális. A telenor (szándékosan kis betűvel) ugyebár júl. 1-től teljesen egyoldalúan árat emel, hiába az előfizetői szerződésben foglaltaknak és a hűségidőnek. Azt most hagyjuk, hogy mi lenne, ha én mint fogyasztó próbálnám ugyanezt megtenni... 

Természetesen a szolgáltató annyira nagylelkű, hogy felajánlja a lehetőséget, miszerint ha júl 1-ig nem fogadom el a díjmódosítást, akkor az nem lép életbe. Ezzel gyakorlatilag nyíltan beismerik, hogy teljesen hülyére vesznek minket! 

Olvasson tovább!