Tékozló Homár

Brutál mód nyikorog a Nike, de a Playersroom szakértője nem hallja

2015.08.19. 14:40 | Homár Hilda | 267 komment

playersroom_logo.jpg

Ki mondta, hogy egy cipőnek csendben kell üzemelnie? Attól, hogy ez a hagyomány, akár lehetne trendszetter fícsör is a lépésre nyekergő cipő, igaz, ebben az esetben érdemes lenne a vevőket a vásárlás előtt ismertetni vele, mert hát ki tudja, tetszik-e nekik ez az újítás. Multimédiás panasz egy nem is olcsó nyekergő Nike-ról és a Playersroom panaszkezeléséről. 

Kedves Homárék!

Az én Playersroom történetemet nagy műgonddal öntöttem videóba és szövegbe.  Kérlek, biztosítsatok helyet a történetemnek, talán másokat megvéd a bajtól! Köszönöm, és minden jót kívánok!

Belátom, hogy az alábbi történet nem született volna meg, ha rendszeresen olvastam volna ezt a blogot…

Olvasson tovább!

20 perc maradt ki a filmből a vihar miatt, de a Cinema City szerint végignézték, akik bennmaradtak

2015.08.19. 09:38 | Homár Hilda | 165 komment

cinema_city_master_rgb_whitebg.png

A hétfő esti vihar alaposan széttrollkodta Budapest estéjét is. Azt gondolhatnánk, hogy piszok mázlisták azok, akik épp egy moziban húzták ki a világvégét. Hát nem. Ágiék kiakadását tökre meg lehet érteni, a Cinema City érvelését kevésbé. Rég nincs minden teremre gépész, így nyilván csak megsaccolták, hogy honnan folytatódjon a vetítés, várható volt, hogy lesznek az élménnyel elégedetlen nézők. Vajon miért nem alkalmazták az elvileg pont ilyen helyzetekre kitalált emergency jegy (házirend, 21. pont) megoldást a panaszt tevőknél? Pláne, hogy a mozi maga is elismeri, nem tudta minden teremben tájékoztatni a közönséget a helyzetről. 

Szia!

Szeretném megosztani Veled és az olvasóközönségeddel, ami tegnap este történt velem és családommal a Cinema City Aréna mozijában.

19:40-es vetítésre vettünk jegyet. A vihar ekkor már elérte Budapestet, rendesen szétáztunk, de szerencsésen megérkeztünk a moziba. Elfoglaltuk a helyünket. A szokásos negyed óra- húszperces reklám és ajánló közben merültek fel az első gondok: a hang eltűnt, majd a kép is kifagyott. Kb. 5 perce vártunk, amikor bejött a mozi egyik alkalmazottja és kis türelmünket kérte. El is indult az ajánló onnan, ahonnan korábban megszakadt a hang. Tehát vissza tudták tekerni.

Olvasson tovább!

Egy csapásra megoldotta saját gordiuszi csomóját a Telenor

2015.08.18. 15:14 | Homár Hilda | 52 komment

download.jpeg

Mostanában a Telekom kapta az osztást heti rendszerességgel, de a Telenornál sem móka és kacagás az élet. Mondjuk az, hogy egyszer rosszul számláznak, még oké, bárki hibázhat, de azért az talán túlzás, hogy az ügyfélszolgálaton egy bizottság üljön össze a megoldás kereséséhez - hogy aztán ugyanúgy rossz számlát küldjenek, majd egy huszárvágással töröljék az egészet.

Üdv Hilda!

Tizenéve tartó Telenoros kalandunk lassan a végéhez ér, köszönhetően a szolgáltató legutóbbi húzásának, ami sikeresen (és azt gondolom jogosan) kiverte nálam a biztosítékot.

Pár hónapja a lányom djuice20 számlás csomagjához szerettünk volna internet előfizetést kötni. Mivel még volt a rabságból (lánykori nevén hűségidő) szűk egy hónap, így hallva a 2000 ft/500Mb-os lehetőséget, nem éltünk vele, mondván, 1 hónap múlva valószínűleg egy előnyösebb szerződést tudunk majd velük kötni egy másik, már a netet is magában foglaló csomagra. Aztán a hűségidő lejártát követően látva, hogy nagyságrendileg ilyen havidíj összegű csomagnál csak jelentősen kedvezőtlenebb csomagok vannak, ennek tudatában tértünk be egy Telenor üzletbe.

Olvasson tovább!

Nem látott a vendég fejébe a szálloda

2015.08.18. 10:30 | Homár Hilda | 236 komment

 hotel.png

Érzésem szerint ez az a poszt, ahol a posztolónak nincs igaza, de lássuk, mit mond a köz, olvasás után szavazzon: elvárható, hogy a hotel személyzete kilogikázza vagy legalább gyanítsa a vendégszámból az elhelyezkedési problémákat, vagy a vendégnek kell ilyen esetben plusz köröket futni?

Hello!

A gyulai Hunguest Hotel Erkelbe foglaltunk szállást. Mivel öten vagyunk (két felnőtt plusz három kisgyerek - 2, 6 és 8 évesek), ezért egy sima szobában már nem férünk el (nem lehet három pótágyat berakni), így vagy apartmanszobában szoktunk lenni vagy összenyitott két szobában.

Megérkeztünk, felmentünk, és meglepődve tapasztaltuk, hogy a két egymás melletti szoba nem összenyitható...

Olvasson tovább!

Jézus, őszig kell várni a buszba ragadt a mobilra! FRISSÜLT Újabb telefont nyelt be a szélvédő

2015.08.17. 14:46 | Homár Hilda | 136 komment

wearewithyou.jpg

Elképzelhetetlenül rémísztően lehetetlenül borzalmas helyzetbe került szegény olvasónk, akinek benyelte a mobilját egy turistabusz-elem. Mert hát ki az, akit nem önt el deremesztő pánik már csak a gondolatra is, hogy egy (esetleges!) őszi karbantartásig nem kapja vissza a telefonját?!

Tisztelt Olvasók! 

Alábbi ügyben szeretném a véleményüket kikérni:

2015.07.25.-én egy buszos kiránduláson vettem részt. Az utat egy emeletes busszal tettük meg. Az emeleten az első sorban kaptam helyet. Az ülés előtt egy műanyag burkoló rész található, amiben kialakított tárolóhelyek vannak. Ebbe raktam bele a telefonomat.

Olvasson tovább!

Teendők figyelmetlenségből rendelt SEO-szolgáltatás esetén

2015.08.17. 10:29 | Homár Hilda | 167 komment

seo1_1_1_1_1.png

A keresőoptimalizációs szolgáltatásban utazó Max-Web Kft. tevékenysége jó hosszú nyomot hagyott már a Homáron. Írtak az olvasók és a cégvezető is, ő legutóbb formabontó módon tulajdonképpen azt fejtette ki, hogy mire kell figyelnie egy cégnek, ha nem akar kapni a rásózott jóból (lecke 1.). Zsoltnak ez az okosság már későn jött, rajta épp a 140 000 forintot keresik. Neki és sorstársainak érdemes ránéznie ennek az oldalnak a teendők fejezetére (lecke 2.).

Tisztelt Tékozló Homár!

Sajnos áldozata lettem a Max-web Seo csalásának. 

Pont egy olyan időpontban hívtak amikor ezer volt a dolog, és nagyon meggyőző volt a cég alkalmazottja, kihangsúlyozva, hogy ingyenes 8 napig. A telefonbeszélgetés után nem is foglalkoztam az üggyel. Jött a levél postával, amit alá is írtam. Volt rá vagy fél percem.  Hozzáteszem trükkös maga a levél is. Nem véletlenül van így kitalálva.Nincs ember aki a postás előtt elolvasna egy teljes oldalnyi apró betűs részt, hisz még millió címzetthez kell levelet vinnie. Aztán jöttek e-mail-ek, amivel nem foglalkoztam, és jött a számla kis idővel később. Itt szembesültem mindennel. Ekkor olvastam el a levelet, az apró betűs részeket, a maileket. 

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása