Tékozló Homár

Torkos István Fogadó: a reklám kell, a kedvezményt nem adja

2015.02.20. 15:40 | Homár Hilda | 556 komment

177264_379833122098401_997521329_o.jpg

A Torkos Csütörtök mozgalomnak köszönhetően immár 10. alkalommal ehette tegnap degeszre magát olcsóbban a nép. A jubileumi akcióban részt vevő éttermek közül idén a sormási István Fogadónak sikerült a leggyorsabban bekerülnie a Homár torkos_csütörtök tagje alá, akik úgy tűnik a vendégeknek nem, a szervezőknek viszont elfelejtettek szólni arról, hogy mégsem vesznek részt az akcióban. 

Tisztelt Homár!

Tegnapi tapasztalataimat osztanám meg. Helyszín: Sormás, István fogadó, interneten a részt vevő éttermek között megtalálható, ez alapján választottuk. Korábban tartottunk ott rendezvényt, elégedettek voltunk, minden szempontból.

Olvasson tovább!

A CBA-zöldségek sanyarú élete sokadik rész

2015.02.20. 13:03 | Homár Hilda | 22 komment

rendezett_kornyeken_jo_kozlekedessel_a_nagy_fuvaros_utcaban_padlizsan_elado.jpg

Nálunk a CBA-ban eleve csak II. osztályú zöldséget árulnak. Kőbányán még rohasztják is ezek szerint. 

Kedves Homár!

Az alábbi fényképeket február 12-én fényképeztem egy kőbányai CBA Prímában. A fotón "II. osztályú" rohadt padlizsán, és egy meggyötört fejes saláta látható, melyeket eladásra kínáltak. Ez csak azért érdekes, mert az utóbbi időben hasonlóak miatt megégette magát a CBA Príma, és ha jól tudom, vizsgálat is folyt ezekben az ügyekben.

Olvasson tovább!

Nem fogadta el a meghatalmazást az OTP, nem kapta meg a pénzt a gyerek

2015.02.20. 10:35 | Homár Hilda | 66 komment

1_1.jpg

Bevallom, azért késett a poszt, mert 20 perce próbálom kitalálni, hogy mi lehet az a szitu, ami miatt valaki "pár százezer" forintot küld egy 14 éves gyereknek, akinek aztán egyben kell ez az összeg, de persze a sztori szempontjából ez teljesen lényegtelen vonal. A kérdés ugyanis az, hogy jogosan kérte-e a bank a meghatalmazást a szerződéshez képest. Megkérdezzük.

Addig meg lássuk, mit gondol ön a dologról általánosságban:

Sziasztok,

Tudom, ez sokak szemében first world problem (nem annyira égető probléma), de tanulságképpen leírom.

A gyerekemnek van az OTP-nél (banknak nevezik magukat, de nem azok) egy Junior számlája. Elmúlt 14 éves. Van személyije, lakcímkártyája, lassan 1 éves lesz ez a számla. Utaltam a számlájára nagyobb összeget (pár százezer forintot), fel akarta venni bankfiókban. Nem adták ki neki, különböző okokra hivatkozva. (a szabályzatukat linkeltem, ki kellett volna adniuk a pénzt).

Olvasson tovább!

Köszöntjük Az Ország Boltja 2014. I. helyezettjét a Homáron! FRISSÜLT

2015.02.19. 15:47 | Homár Hilda | 98 komment

powertuning_orszag_boltja_2014.jpg

Vásároltam, visszavittem. Megpróbáltam, megpróbáltam, megpróbáltam. Bementem. Átvettem, visszavittem. Megpróbáltam. Bementem. Átvettem. Visszavittem. Átvettem. Visszavittem. Most is ott van. Az Ország Boltjában. 

Tisztelt Tékozló Homár!

Levelemmel azért kerestem meg Önöket, hogy a még mindég folyamatban lévő esetemet a PCLAND ONLINE KFT-vel jelentessék meg, mert példaértékű „AZ ORSZÁG BOLTJA 2014 – SZÁMÍTÁSTECHNIKA I. HELYEZETT” minőség díjas cég garanciális eljárása!

  • 2013.01.31-én vásároltam a Pcland Online Kft-nél egy Shuttle XH61V Slim-PC Barbone (s1155) típusú számítógépet 2 év garanciával.
  • 2014.09.30-án a számítógépet visszavittem, mivel többszöri kifagyást követően el sem indult. Átvették garanciális javításra, melyre kb. 2 hetes határidőt ígértek. Az időpont letelte után nagyon sokszor próbáltam érdeklődni a PC elkészülte után, de hiába, mert a telefont egyáltalán nem vették föl, hiába van a honlapjukon 3 db telefonszám is megadva, ill. a garanciális ügyekre vonatkozó, általuk megadott mobil számot sem lehetett elérni.

Olvasson tovább!

Hát ezt vajon hogy számolták ki a Vodafone-nál?

2015.02.19. 12:42 | Homár Hilda | 49 komment

vodafone.jpg

Kedves Homár!

Rokkantnyugdíjjas vagyok, egyetlen kapcsolatom a külvilággal a mobilinternet. Az utcát nem tudom elhagyni önmagam. Propelleres netem van de annyira gyenge a térerő hogyha köd van akkor már nincs netem. Építettek egy vodafone tornyot a közelembe, annyira közel van hogy szabad szemmel is simán látni, és így hogy lejárt a hűségem átakartam menni a vodafonhoz. Meg is rendeltem online a legolcsóbb előfizetéses mobilnet csomagot.
A megrendelést miután jóváhagytam a visszaigazoló SMS-el rá kb kettő percre jött is az e-mail hogy megrendelés törölve. Ismerősömmel felhívattam őket, kiderült, lejárt a személyigazolványszámom és tényleg le volt járva. De mivelhogy okmányiroda 15km-re van a legközelebbi így megrendeltem újra, azzal az opcióval hogy "Nem adok meg okmányszámot" de cserébe hitelképességi vizsgálatot csinálnak.  Erre másnap jött az e-mail: fizessek átvételkor a futárnak 202 990 Ft-ot és utánna jóváírják a havi 2990Ft-os havidíjjamból... 

Na így már nem leszek vodafonos.... 

Gondolkodásgátló izé öregedésgátló rendszer PVF garanciával

2015.02.19. 09:09 | Homár Hilda | 74 komment

hydroface_review1.png

Szegény Mónika jól bedőlt a pénzvisszafizetési garanciának, pedig egy guglizással rájöhetett volna, hogy dr. Kamini hol a Hydroface-ért, hol a Stryxadermért lelkesedik ugyanazokkal a szavakkal, ráadásul hol szemüveges kesehajú anyámasszonykatonája, hol sármos őszes teniszoktató, nem beszélve a párizsi Jeanie T.-ről, aki néha félvér néha nem. A honlap többi állítását is gondolom érdemes ennek megfelelően kezelni, including  pénzvisszafizetési garancia.

T. Homár!

A következő történet károsultja vagyok, kérem hozzák le hátha célt ér a cégnél.

Hydroface pénzvisszafizetés átverés

2014.10.17-én Hydroface Anti-Aging nevű krémet rendeltem a hydroface.com oldalon 10.900 forint értékben. Nem szokásom ilyen jellegű rendelések leadása, de a pénzvisszafizetési garancia meggyőzött róla, hogy ez egy valóban jó termék lehet.

A termék meg is érkezett de a használata bőrkiütést eredményezett nálam. Felvettem a termék forgalmazójával a kapcsolatot a pénz visszafizetésére vonatkozó igényemmel.

Olvasson tovább!

Pozor! Pozor! Telefonkönyves csalás megint

2015.02.18. 12:54 | Homár Hilda | 59 komment

internetes-csalo.png

Ügyes, igazán ügyes.  Mert hát ki az a hülye, aki nem választja azonnal a 65 ezret inkább, amikor a 600 ezer is elhangzik a beszélgetésben. Ha ebből csak minden 5. tényleg be is fizeti, már élnek a csalók, mint Marci Hevesen.

Kedves Homár!

Az imént telefonhívás érkezett a kis családi cégünket vezető édesanyámhoz a 06 70 363 7401 telefonszámról, mely szerint érvényes szerződésük van a (nyilván online) telefonregiszterükben velük, és miután nem mondtuk azt le az ingyenes időszakban, ezért most kötelesek vagyunk 65.000 Ft-ot fizetni, különben 600.000 Ft feletti kötbérrel számolhatunk.

Hosszú évek óta ismerjük a hasonló cégeket, ezért mindig is azzal hajtottuk el őket, hogy kizárólag ingyenes regisztrációk érdekelnek minket.

Természetesen most is elhajtottuk őket, de szeretném minél több ember figyelmét felhívni erre a friss (bár nem újszerű) átverésre.

Üdv:

Bocy

Feketelista: Electropark.hu

2015.02.18. 09:28 | Homár Hilda | 99 komment

electropark_uj_buda_center.jpg

Zsófi is hosszú í-vel szervizel, de ettől még nem érdemli meg, hogy egy csak papírrepülőnek alkalmas fecnire cseréljék a hűtőjét. Egyáltalán: mért ad ilyet a márkaszerviz, és mért nem veszi vissza, ha a partnere időközben felszívódott? Megkérdezzük őket. Zsófinak meg ezt a posztot ajánlom.

Kedves Homár!

A következő eset történt velem.

2 évvel ezelőtt vásároltam az electropark.hu webáruházban egy Zanussi hűtőszekrényt, ami tönkrement a napokban.... 2 év után - abból 1 évet külföldön töltöttem, tehát nem is használtam, szinte vadi új állapotban van.

Olvasson tovább!

Tényleg a selejtet szórja ki az OSRAM a benzinkutakon? FRISSÜLT

2015.02.17. 14:22 | Homár Hilda | 104 komment

osram_png.png

Szocske szerint nem egyéni pech, hanem gyíkemberes összeesküvés előre megfontolt selejtraktár-ürítés áll a folyton bekrepáló akciós izzói mögött. Másnál is nyúvad a benzikúton vett LED-es OSRAM?

Szia Homár!

A MOL-töltőállomásokon nagyszabású OSRAM matricagyűjtő kampány zajlik, már majdnem vége lett de meghosszabbították. 

Még tavaly vettem is néhány db E27 10W LED fényforrást. Már régen csak LED-eket használok, de a nagyobb neveket eddig drágának tartottam, gondoltam most itt a lehetőség kipróbálni.

Olvasson tovább!

16 év és egy telefonszám ment a levesbe a T miatt

2015.02.17. 09:36 | Homár Hilda | 106 komment

thisistheend.jpg

Gyulát igen komoly akadálypályán hajtotta végig  a Telekom azért, hogy visszaszerezze a régi telefonszámát. Aztán az út végén tudjátok mi várta? Ühüm, egy nagy fityisz. 

Kedves Homár!

Szeretném közkincsé tenni a T-Mobillal esett kalandomat. Különösebben nagy méltánytalanság ugyan nem történt velem, de a hasonló helyzetbe kerülőknek hasznos információval szolgálhat az eset (ellentétben a T-Mobillal, akik nem igazán voltak képesek hasznos információval szolgálni).

Történt ugyanis, hogy pár éve külföldre költöztem. Nem volt kedvem a havi előfizetési díjat a semmiért fizetni, de a telefonszámat, ami ekkor már 16 éve megvolt, sem szerettem volna elveszteni. A rendelkezésre álló lehetőségek közül az tűnt a legegyszerűbbnek, hogy az előfizetésemet Dominó-ra cserélem, így viszonylag olcsón fenn tudtam tartani a számot. Ez közel két évig jól is működött, ekkor azonban elfelejtettem feltölteni a kártyát és amikor a legutóbbi hazalátogatáskor észbe kaptam, már kicsúsztam a határidőből. Ekkor kerültem közelebbi ismeretségbe a T-Mobil "fantasztikus" ügyfélszolgálatával.

Olvasson tovább!