Gyulát igen komoly akadálypályán hajtotta végig a Telekom azért, hogy visszaszerezze a régi telefonszámát. Aztán az út végén tudjátok mi várta? Ühüm, egy nagy fityisz.
Kedves Homár!
Szeretném közkincsé tenni a T-Mobillal esett kalandomat. Különösebben nagy méltánytalanság ugyan nem történt velem, de a hasonló helyzetbe kerülőknek hasznos információval szolgálhat az eset (ellentétben a T-Mobillal, akik nem igazán voltak képesek hasznos információval szolgálni).
Történt ugyanis, hogy pár éve külföldre költöztem. Nem volt kedvem a havi előfizetési díjat a semmiért fizetni, de a telefonszámat, ami ekkor már 16 éve megvolt, sem szerettem volna elveszteni. A rendelkezésre álló lehetőségek közül az tűnt a legegyszerűbbnek, hogy az előfizetésemet Dominó-ra cserélem, így viszonylag olcsón fenn tudtam tartani a számot. Ez közel két évig jól is működött, ekkor azonban elfelejtettem feltölteni a kártyát és amikor a legutóbbi hazalátogatáskor észbe kaptam, már kicsúsztam a határidőből. Ekkor kerültem közelebbi ismeretségbe a T-Mobil "fantasztikus" ügyfélszolgálatával.
Mivel a szám hívásakor a központ csak annyit mondott, hogy a szám "átmenetileg ki van kapcsolva", gondoltam még nincs minden veszve és elbandukoltam az egyik T-Pont-ba. Ott kivártam a kb. egy órás sort és elmeséltem az ügyintézőnek, hogy mi járatban vagyok. Az ügyintéző unott arccal közölte, hogy ha a weben nem tudtam feltölteni a kártyámat, akkor ő sem tud segíteni. Ajánlotta, hogy vegyek egy másik Dominót. Utálom amikor végighallgatnak, hogy utána a válasz második mondatából kiderüljön, hogy az illető egyáltalán nem figyelt. Ettől függetlenül udvariasan megismételtem, hogy nekem a telefonszám kell, nem a szolgáltatás. Erre már csak a vállát vonogatta az illető. A számítógéphez az egész beszélgetés alatt nem nyúlt hozzá, a telefonszámomat sem kérdezte meg.
Mindenkivel megesik időnként, hogy nem a megfelelő emberrel sorsolják össze az ügyfélszolgálaton, ezért gondoltam megyek még egy kört. Pár nappal később besétáltam egy másik T-Pontba. Itt az ügyintéző sokkal segítőkészebb volt. Megkereste az adatbázisban a telefonszámomat. Mondta, hogy sajnos tényleg kicsúsztam a határidőkből és, hogy sajnos semmit sem tud tenni. Ő egy előfizetést próbált utána eladni nekem. :-) Neki is elmondtam, hogy engem kizárólag a telefonszámom visszaszerzése motivál. Mivel ebben nem tudott segíteni, elköszöntünk egymástól.
Ezek után próbálkoztam az internetes ügyfélszolgálattal. Leírtam a problémámat és vártam a választ. Röpke egy héten belül jött a jó hír, hogy ha írok egy kérvényt, akkor egy új előfizetéshez vagy egy új Dominóhoz visszakaphatom a régi számomat. További örömömre, a kérvényt emailen is be lehetett adni. Gyorsan megírtam és elküldtem a kérvényt. Kicsivel több mint egy hét múlva jött az újabb válasz, hogy ezt bizony csak személyesen lehet elintézni, fáradjak be egy T-Pontba. Itt már egy kicsit felment a vérnyomásom, annál is inkább, mert a gyors levélváltásnak köszönhetően, addigra már a legközelebbi T-Pont is csak 18 órányi repülőzéssel volt megközelíthető.
Gondoltam, most már csak azért is végigcsinálom. Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy megkérdezzem, milyen meghatalmazást fogadnak el ilyen esetben. A menü ügyes kicselezésével sikerült egy embert is kapnom a vonal másik végére. Ő elmondta, hogy nem jó ám bármilyen teljes bizonyító erejű magánokirat. Ők csak az ügyvéd, illetve közjegyző által készítettet fogadják el. Így aztán amikor az édesapám pár nap múlva a friss, ropogós, ügyvéd által készített meghatalmazás birtokában előadta, hogy mit szeretne, akkor udvariasan elmondták neki, hogy sajnos időközben már kiadták a telefonszámot egy új előfizetőnek.
Ezek után arra gondoltam, hogy felhívom a számom új tulajdonosát és megkérdezem tőle, hogy nem lenne-e kedve eladni a számot nekem. De a híváskor csak annyit mond a központ, hogy a szám "átmenetileg ki van kapcsolva". Lehet, hogy meg kéne kérnem édesapámat, hogy menjen be egy másik T-Pontba azzal a felhatalmazással? :-)
Itt a vége, fuss el véle!
Tisztelettel:
Gyula
Az utolsó 100 komment: