Rutinügyekből születhetnek a legrémesebb, legidegölőbb, legarcvakarósabb, legléleknyomorítósabb sztorik. Szegény Steve például tavaly augusztus óta próbálja átíratni a szolgáltatását a Diginél.
Kedves Homár!
A DIGI-vel 2015.08.19-e óta tart vesszőfutásom. Azóta megoldhatatlan feladat elé állítottam eme remek szolgáltatót, mely akár 1000 Mbit/s sebességgel is tud menni, de jaj neked, ha az ügyfélszolgálattal akad dolgod.
Történt, hogy a korábban jelzett időpontban jeleztem nekik, hogy az általam megkötött 24 hónapos hűség nyilatkozatos OKOS csomagjukat (TV+Internet+telefon) költözés miatt szeretném áthelyeztetni ugyanazon társasház másik lépcsőházában abba az ingatlanba, ahova költöztem. Tekintettel arra, hogy az ÁSZF-ben utána néztem joggal gondolhattam, hogy rutin ügy, hiszen kizárólag a cím változik az előfizető nem. Így nem kell, hogy érintse a tulajdoni jogviszonyokat sem, hiszen a szerződés nem a tulajdonos, hanem az előfizető és a DIGI között jött létre.
Ekkor jött a fekete leves és tart még most is. Több, mint 30 óra beszélgetés az ügyfélszolgálattal és panaszlevél megírása amire 30 napon belül, a 26.napon az alábbi választ kaptam:
From: Ügyfélszolgálat - Digikábel [mailto:ugyfelszolgalat@ digikabel.hu]
Sent: Monday, October 12, 2015 10:52 AMTisztelt Nagy István!
A Társaságunkhoz 2015.09.16-án és 2015.09.21-én érkezett megkereséseire vonatkozóan az alábbiakról tájékoztatjuk:
Levelét továbbítottuk illetékes vezető kollégánk részére, válaszáig szíves türelmét kérjük.
Szolgáltatásainkkal kapcsolatban bármilyen jellegű kérdése van, forduljon hozzánk e-mailben, 1272-es 0-24 óráig elérhető telefonszámunkon. Köszönjük megértését!
Tisztelettel:
Azóta hetente többször beszélgetek a telefonos ügyfélszolgálattal, akik türelmemet kérik, de ők csak továbbítják a társosztály felé. És azóta sem történik semmi, vagyis de, novemberben megkaptam a felszólítást, hogy amennyiben nem rendezem az általam nem hozzáférhető szolgáltatás havi díj elmaradását akkor felmondják a szerződésem?! Jeleztem nekik külön, hogy ne nekik kelljen rájönniük, hogy pontosan azóta nincs befizetve a számla mióta jeleztem a költözés tényét és az áthelyezést kértem. De nem esik le nekik, hogy ahány hónapos a tartozásom, annyi hónapja képtelenek megoldani a problémám.
Decemberre összeszámoltattam 16 alkalommal telefonáltam és nem történt semmi előrelépés. Voltam személyes a kirendeltségen, de minden kontaktusban azt mondják majd válszolnak. Esetleg írjam meg, a panaszomat, hogy nem válaszolnak?! :) Minden alkalommal elmondják, hogy új szerződés jön létre, pedig ez csak áthelyezési kérelem, ami az ÁSZF-ük szerint is módosítás. Nem az előfizető változik meg csak a szolgáltatás helyszíne.
Januárra már személyesen is beírtam a „vásárlók könyve”-be, de továbbra sincs semmi válasz. A számlák természetesen azóta is rendületlenül érkeznek. Szóval az ég világon semmi változás. Talán a nyilvánosság ereje kicsit felpörgeti őket, mert mire olvassátok ez a röhejes történet éppen 100 napja folyik.
Üdv
Steve
sáros_tehén 2016.01.25. 10:48:19
Mivel a szerződést az adott címre kötöd. Gondolod ugyan így át tudnád vinni másik utcába/kerületbe/városba?
AtiSnatch 2016.01.25. 10:54:18
sáros_tehén 2016.01.25. 10:58:26
atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.01.25. 11:03:34
Antalbaba 2016.01.25. 11:17:24
ancsika 2016.01.25. 11:18:17
ügyfélszolgálatra beballagni, elővenni a kolbászos szendvicseket és az ügyfélszolgával közölni, hogy akkor oldja meg a problémát, mert addig te ott maradsz
hja és egy video és hangfelvételre alkalmas készüléket sem árt vinni
21 perc alatt megoldódik a problémád...
joska61 2016.01.25. 11:25:35
cmx85s 2016.01.25. 11:44:54
Az új helyen új előfizetés, két évig kedvezménnyel.
Tron65 2016.01.25. 11:50:49
Azért "házon belül" kissé gyorsabban is megoldhatnák.
The Crazy One 2016.01.25. 12:16:32
Biztos nincs itt semmi kihagyva a sirámból?
AtiSnatch 2016.01.25. 12:35:15
ancsika 2016.01.25. 12:45:03
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.25. 12:57:01
Mondják... Majd kötsz másikat, hátha azt át tudják írni...
NFH-nak, fogyvédnek jelezted már? Mert addig persze, hogy nem írják át.
Esetleg lehetne kötbért igényelni.
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.25. 13:06:38
ancsika 2016.01.25. 13:08:40
McZozo 2016.01.25. 13:45:34
Arrol nem beszelve hogy sokszor hulyeseget is beszelnek. Anno FHB val volt ilyen elmenyem hogy szivattak, mert a fiok mast mondott mint a telefonos ugyfelszolgalat. Es a fiokvezeto meg engem akart hulyenek nezni. Igy kenytelen voltam sajat mobilon elotte felhivni a sajat ugyfelszolgalatukat. ott elmondani hogy mit mond a fiokvezeto, majd a fiokvezeto kezebe nyomni a mobilom hogy tessek akkor most itt elottem meccseljetek le kinek van igaza. Az let amit en gondoltam es amit a ugyfelszolgalat mondott a fiokvezeto meg puffogott.
ancsika 2016.01.25. 13:56:44
Egysimaegyfordított 2016.01.25. 14:17:08
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.25. 14:35:28
CsakLajosAz 2016.01.25. 15:50:28
Próbáld meg Románul beadni a panaszt :) Hátha.
nickM 2016.01.25. 16:46:00
Mellesleg honnan veszitek, hogy lejárt a hűség? (A levél alapján pont azért hurcolná magával, mert még van.)
Poszter úgyse jár erre, de ha mégis: Nem lehet, hogy azt képtelenek felfogni/kezelni a rendszerben, hogy X utca Y szám alatti lakos X utca Y szám alá költözik? (Csak kóbor ötlet, bőven lehet hülyeség, de láttunk már sok csodát, simán el tudom képzelni, hogy nem lépcsőházanként, hanem egybesült társasházként kezelik a nyilvántartásukban.)
atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.25. 17:15:00
Ez ellen egyszerű tenni. Költözzön el a szolmszéd utcába, oda átrakják az előfizetést, aztán költözzön vissza ugyanarra a címre, de az új lakásába, és akkor oda áthelyezik az előfizetést. Mindent én mondjak meg?
nickM 2016.01.25. 18:02:34
atpijkamo104 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.25. 18:10:45
Régen sokszor kapott itt segítséget a poszter, és magam is sokat tanultam. Persze ehhez jó és változatos posztoknak is kell lennük. Mióta Hilda vasmarkaiba szorulva tengetjük napjainkat ez ritkán teljesül. Férfi kellene a gátra.
nickM 2016.01.25. 19:10:36
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.25. 19:29:30
Jah és aki digit használ, sikeres ember nem lehet
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2016.01.25. 20:28:07
lobster thermidor 2016.01.27. 14:06:08
Tényleg, ez így mennyivel egyszerűbb, mint egyenes úton, normálisan kezelni az ügyeket. :)
bigsteve 2016.01.29. 18:25:33
bigsteve 2016.01.29. 18:28:13
Meridian74 2016.02.02. 07:02:22
LOL, de egyet sem láttam még. Amúgy hozzánk két magyar srác jött, akik egyébként a GTS-nek építettek optikát... persze a GTS-nek van/volt román régiója is, de ők egy magyar alvállalkozók voltak.
kellett nekem digi net · http://kellettnekemdigi.blog.hu/ 2016.02.10. 18:19:58
Telefonos hibabejelentőn találtam egy, azaz egy darab embert, aki értette, hogy mi bajom van. Értelmesen elmondta, hogy mit csináljak, mit írjak meg a hibabejelento@digikabel.hu címre. Megtettem. Kár volt. Meg sem próbálják értelmezni amit írok, visszatolnak egy szabvány szöveget, a hibát meg magasról leszarják.
Sokáig azt hittem, hogy soha többé UPC, de most ott tartok, hogy névleg lassúbb, ténylegesen drágább, mégis visszamegyek hozzájuk, mert a digi egy ideje minden tekintetben kritikán aluli. :(