Tékozló Homár

Idióta ügyfelek a rögtönítélő bíróság előtt

2016.02.17. 09:52 | Homár Hilda | 102 komment

7919461_155813_baa4bea51c713b785f958f51d68225a3_wm.jpg

Egy bankban az ember a sokadik bankrablós film után is leginkább neutrális térben félmagas pultok mögött üldögélő finoman sminkelt nőkre, decens férfikollégákra, némi fojtott hangú morajra és a sorszámjelző pittyegésére számít. Ehhez képest Gáborékat egy mezei keddi napon gúnyolódó alkalmazottak és lincshangulat fogadta. Mi lehet mondjuk egy zsúfolt pénteken?

2016. január 5-én este fél öt után kicsivel érkeztünk meg kedvesemmel az Unicredit Bank Sugár Üzletközponti fiókjába, hogy társkártyát igényeljünk egy meglévő bankszámlához. Az bankhoz érve már kívülről is feltűnt, hogy rengetegen vannak, tulajdonképpen az ingyen osztogatnak valamit szófordulat fordult meg mindkettőnknek a fejében.

Miután beléptünk az ajtón, ahol a sorszámkérő automata mellett (de inkább előtte, mintha testével akarná védeni tőlünk) ott állt a biztonsági őr hölgy. Érdeklődött, hogy mit szeretnénk ügyintézni. Mikor mondtuk, hogy mi a szándékunk, akkor nyugtázta, hogy akkor jó, lakossági, mert vállalati ügyintézést már nem lehet kezdeményezni. Picit furcsállottuk a dolgot, de hozzászoktunk már a mindennapos „csodákhoz”, ezért nem kerítettünk a nagy feneket a kijelentésnek.

Mikor pár lépéssel odébb várakozni kezdtünk, nem sokkal később bejött a fiókba egy hölgy, aki a pénztár szolgáltatását szerette volna igénybe venni: pénzt szeretett volna befizetni! A biztonsági őr hölgy közölte vele, hogy már nem húzhat sorszámot, mert annyi a várakozó, hogy ez nem teszi lehetővé, hogy őt is kiszolgálják munkaidőn belül. A hölgy igencsak felháborodott, és ennek hangot is adott. Erre figyeltünk mi is fel. Párom a hölgy segítségére sietett, és megpróbálták jobb belátásra bírni a biztonsági őr hölgyet, nem sok sikerrel. Közben több ember is bejött, akik szintén nem húzhattak sorszámot. Köztük páran feladták és elmentek, egy hölgy még ott maradt a másikkal együtt, és várták a jó szerencsét…vagy a megkegyelmezést, hogy mégis csak fizethetnek be némi pénzt a pénztárba.

Közben mi sorra kerültünk és az ügyintézőnket megkértük, szóljon a fiókvezetőnek, legyen kedves kijönni, hogy panaszt tehessünk. Az ügyintéző el, majd vissza, hogy sajnos a vezető most tárgyal, nem fog tudni kijönni. Ezután a vásárlók könyvét kértük, hogy írásban panaszt tegyünk. Közölték, hogy olyan nekik nincs. Közben a sorszám nélkül várakozók közt közel lincshangulat alakult ki. Ketten kivárták úgy is a sort, hogy nem húzhattak sorszámot. Közülük az úgymond csendesebbik hölgy érdekes módon megtehette a pénztári befizetést, a másik hölgy próbálkozása hiábavalónak bizonyult. Nem akarták őt kiszolgálni. Gondolom, túl hangos volt ahhoz, hogy mégis csak megkegyelmezzenek neki.

Miközben várakoztunk az ablaknál a bankkártya ügyintézésre, a biztonsági őr hölgy elkérte a kulcsot az egyik alkalmazottól (kb. 16:50 volt), hogy bezárja az ajtót, és mindeközben egy igencsak érdekes beszélgetés zajlott le köztük. A banki alkalmazott felvilágosította az őrt, hogy amennyiben ilyen sok ember tartózkodik a teremben, máskor nyugodtan kérje el a kulcsot korábban, akár 16:35-40-kor és zárja be az ajtót.

A vásárlók könyvét nem kaptuk meg, helyette egy saját, banki nyomtatványt kaptunk kézhez, ami két lapból állt. Nekiálltunk a kitöltésének és mindenközben a háttérből, az időközben már a pénztár zárást végző munkatársak igencsak gúnyos megjegyzéseire figyeltünk fel, ami kritikán aluli volt. Mivel mi előtte megemlítettük, hogy különböző médiumokban megpróbáljuk színre vinni ezt a minden kritikán aluli ügyfélkezelést és ügymenetet, ők most jót szórakoztak rajta, hogy hahaha, a rögtönítélő bíróság, milyen idióták ezek az emberek. Hogy is képzelik, hogy majd ők a bankkal ujjat húznak. Mi ezt meghallva nemtetszésünket fejeztük ki és kértük őket, hogy próbáljanak úgy viselkedni, mintha még ügyfelek tartózkodnának a fiókban. Ekkor még egy hölgy csatlakozott a díszes társasághoz és gúnyosan, megvetően és minden jó ízlés határát átlépve beszélt hozzánk és kezelt (le) minket.

Hazafelé úton, felhívtuk a bank központi ügyfélszolgálatát és feltettük azt a kérdést, jogos-e, hogy nyitvatartási időn belül (zárás előtt majd fél órával), nem szolgálják ki az esetleg messzebbről, a nyitvatartási időt figyelembe véve érkező ügyfeleket. Erre azt a választ kaptuk, hogy holnap visszahívnak. Ez meg is történt, teljesen korrekt módon és az a válasz érkezett, hogy a szabályzatuk megengedi, hogy ha a bank területén nagyobb számú ügyfél tartózkodik, akkor ne engedjenek a területre több embert. Ez érthető is, de ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy várakoznom kell, mondjuk az ajtó előtt a beengedésre, és nem azt, hogy időben érkezve ne intézhessem el az ügyemet. Az írásbeli panaszra pedig 30 napja áll rendelkezésre a banknak, most ezt várjuk.  

Azt gondolom, hogy 3-4 olyan személy is tartózkodott akkor ott, akinek nem szabadna ügyfelekkel foglalkozni. Egyszerűen azért, mert nem alkalmasak rá. Nem tudnak kommunikálni és nem képesek kezelni egy egyszerű problémát. Ezt a történetet tanulság szempontjából szerettem volna közzétenni, mert azt gondolom az ügyfélközpontú gondolkodás még nem érte el ezt a szép kis országot.

Gábor

Update: megjött a bank válasza, amiben teljesen másról beszélnek, mint amit kérdeztem, és hivatkoznak arra, hogy fellebbezésnek helye nincs.

foto.JPG

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darth Revan 2016.02.17. 10:12:17

Na, ezert kell az OTP-nel bankolni :)

12-13 eve dolgoztam egy OTP fiokban es nalunk ugy volt, hogy a kulcsot a zarban csak a nyitvatartasi ido vegen lehetett elforditani. Ha otig voltunk nyitva, az ugyfel 4:59-kor meg bejohetett gond nelkul es huzhatott sorszamot (persze utaltuk erte)

A munkaidonek pedig akkor volt vege, ha az utolso ugyfel is tavozott.

cmx85s 2016.02.17. 10:14:22

Az Unicreditnél tényleg botrányos az ügyfélkezelés, általában bent van 5-6 ügyintéző, és közülük 1-2 foglalkozik az ügyfelekkel. A többi ki-be sétálgat, beszélget, vagy a netet bújja. Az ügyfél pedig nem tehet mást, várakozik és magában puffog.
Ellenben, épp két hónapja küzdök a K&H-val egy számlanyitáson. Elsőre nem sikerült kiküldeniük a bankkártyát egy hónap alatt, majd az újragyártott bankkártyához nem küldték ki a PINt, mondván, hogy ugyanaz, mint az előző volt. Mondom, nem volt előző, új kártya, új számla. Erre igényeltek új PIN-t, ami útközben "elveszett". Most a harmadik PIN-re várok. Szerintetek, melyik jobb?? Én úgy érzem, cseberből vederbe, bár itt legalább némelyik ügyintéző igyekszik segíteni, amiben csak tud, és sűrűn elnézést kér a központ töketlenkedése miatt, bár, ebben aztán tényleg nem ő a hibás.

sáros_tehén 2016.02.17. 10:16:52

Unicreditbe pont a pénz befizetést szoktam szeretni. Odamegyek az automatához, és 1 perc alatt befizetek.
Ügyintézővel már nem is tudom mikor beszéltem utoljára.

joska61 2016.02.17. 10:26:02

Azt a szófosást...

The Crazy One 2016.02.17. 10:47:16

Jesszusom.
Ám miért avatkoztok bele más dolgába? Miért mentél fél órával zárás előtt? Igen, tudjuk, dolgoztál aznap és nem engedtek el hamarabb. Ebből kifolyólag, miért maradjon tovább miattatok a banki alkalmazott?

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 10:47:38

@joska61: Sok szóval sem mond semmi konkrétat. És modoros. Rögtönítélő bíróság elé állítanám.

Az Unicredittel vagyok a legjobban megelégedve. Igaz, nem szoktam személyesen bejárni, még kevésbé zárás előtt pár perccel.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 10:51:42

@cmx85s: Fordulj valamelyik OVB-fiókhoz, elintézik a legtöbb macerát helyetted, pontosabban a bank helyett, és őnekik még érteni is kell hozzá, mert vizsgáztatják őket. Ha debreceni lennél, tudnék kontaktot is javasolni.
@joska61: Az rendben van, hogy a szakszervezetek és a maffiák genetikailag azonosak, de ez a páros most melyik volt?

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 10:53:17

@The Crazy One: Mert azért kapja a nem alacsony fizetését, hogy az ügyfeleket kiszolgálja.

Poszt toló helyében már mennék is át másik bankhoz.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 10:55:06

@The Crazy One: Mondjuk az ilyenekre odafigyelhetnének a bankok is, és tarthatnának tovább is nyitva, akár csak pl. egy univerzális alkalmazottal és egy pénztárossal, meg egy vezetővel, de ez gazdasági döntés kérdése. Az ügyfelek meg még mindig nem bíznak a pénzbefizető automatákban, és a csekkjeiket is féltik a csekkautomatáktól.

Darth Revan 2016.02.17. 10:57:37

@cmx85s:

" általában bent van 5-6 ügyintéző, és közülük 1-2 foglalkozik az ügyfelekkel. "

Ennek altalaban oka van. Az otp-ben volt sokszor, hogy en csak uldogeltem, mikozben mas kollegaknal rengetegen voltak. De en a jelzaloghitel szamlakazelessel foglalkoztam, nem voltam masra betanitva, hiaba jottek hozzam az ugyfelek, hogy segitsek nekik en nem tudtam a hitelfevetellel kapcsolatos ugyukben segiteni.

Fausto(tm) 2016.02.17. 10:59:04

@The Crazy One: "Miért mentél fél órával zárás előtt? "
Ezt a hülye kérdést... Talán azért, mert az még a nyitvatartási idő?

The Crazy One 2016.02.17. 11:00:58

@Fausto(tm): igen, ez érthető, de nem állok be a sorba mérgesíteni magamat. Így jártam, talán holnap kevesebben lesznek...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 11:06:49

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: 1. ) A NAV-nak mindenhez köze van.
2.) Az online pénztárgépek miatt ők ellenőrizhetik a nyitvatartási idő betartását is, 3.) Lehet, hogy a pénztárgép időkorlátos.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 11:13:44

Sem bankfiókban, sem postán nincs online pénztárgép.

A nyitvatartási idő túllépéséért nem büntetnek.

mqqq 2016.02.17. 11:16:43

@Semmitnemérszakitiltással: A NAV-nak ehhez semmi köze, van egy folyamat, hogy a Gizike vagy a biztiőr pontban egészkor nyitja ki a kaput, ezáltal addigra kell minden munkatársnak felkészülni (lámpák fel, rendszereket indítani, nem ügyfélajtókat bezárni stb).

mqqq 2016.02.17. 11:18:23

@Kitalátor (másként) gondolkodó: nincs időkorlátos pénztárgép, a NAV pedig leszarja a nyitvatartási időt (sok pénztárgépes helyen nincs is, vagy változó).

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 11:21:20

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: @mqqq: Akkor a NAV nem is értesül arról, hogy hány kotont, Túró Rudit és nőgyógyász (=kaparós) sorsjegyet adnak el a Postaboltban?

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 11:24:04

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Régiek voltak az infóim, most már valóban vannak, mint olvasom. Mikor bevezették az online marhaságot, még nem voltak a postákon.

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 11:31:59

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: Vasárnap nem szabad nyitva tartani. Önkormányzatok határoznak úgy, hogy este 10 után nem lehet árulni szeszesitalt, vagy akár semmit. Egy perccel sem szabad túllépni.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 11:34:39

@atpijkamo110: Természetesen vannak egyéb betartandó szabályok, de általánosságban a megadott nyitvatartási idő túllépéséért nem büntetnek.

lobster thermidor 2016.02.17. 11:36:45

Nekem meg az a véleményem, hogy a kedves poszter reklamáljon a kormánynál, vagy személyesen Orbán Viktornál!
Amikor kivetették a bank, és a többi büntetőadót, valamint a devizahiteleseket állítólag megsegítő törvényeket, akkor tudható volt, hogy a bankok sem hülyék, ezért ennek a kormányzati harácsnak az árát az ügyfelek fogják megfizetni, de pártunk, és kormányunk mossa majd a kezeit, hiszen ők nem terheltek közvetlenül a lakosságra semmit. Én is hosszú ideje az Unicreditnél vezetem a számláimat, egy olyan fiókban, ahol könnyű volt parkolni, és az évek során jó munkaviszony alakult ki az ott dolgozókkal. De érthető módon gazdasági okokra hivatkozva a kerületünkben tavaly bezárták az eredetileg választott számlavezető fiókot, majd az újonnan választott fiókot is megszüntették néhány hónap múlva. Így most a néhány megmaradt fiókokban kell intézni az ügyeimet, ahova nyilván többet kell autóznom, és a sorban állással több időt tölthetek az eddiginél, a bankosoknak pedig csökkentett személyzettel kell ellátni a bezárt fiókok rájuk lőcsölt ügyfeleit. Ez legalább három, négyszeres forgalmat jelent a nagyobb, központi helyen levő filiálékban, gondolom a korábbinál egy fillérrel sem magasabb fizetésért. Köszönjük Orbán, köszönjük fidesz!

mqqq 2016.02.17. 11:41:49

@Kitalátor (másként) gondolkodó: de, de ennek semmi köze a nyitvatartási időhöz :D

lobster thermidor 2016.02.17. 11:43:39

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos:
Hahaha...!
Mert más banknál jobb a helyzet, amikor sorban vonulnak ki az országból, vagy zárják be a fiókokat. De örüljetek, mert majd többségben lesznek echt magyar tulajdonú bankok, ugyebár ezt tartja kívánatosnak a vezér, ahol csak az számít, hogy Orbán melyik oldalán ül az új tulajdonos a felcsúti stadion VIP páholyában, egyébként pedig a'la Quaestor a pénzt kamionnal lopja ki a bankból. Igaz, a mondás is így szól: Magyar seggbe magyar lóf@szt!

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 11:52:12

@lobster thermidor: Amíg még van miből választani, addig tegyük meg. Majd marad az ótépé, mint a hetvenes években.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 11:55:16

@lobster thermidor: Kifelejtetted a vasárnapi zárvatartást és a trafikjog újraelosztását, elégtelen. Egyébként nem a miniszterelnökhöz, hanem a strasbourgi Emberjogi Bírósághoz kell fordulni, mert így már ismét több bank van Luxemburgban (a fővárosban), mint Budapesten. Továbbá karitatív akciót kell szervezni az éhező-szomjazó, rongyokban járó banki alkalmazottak megsegítésére, mert az egyenesen felháborító, hogy a többségüknek akár 5-6 évig is kell dolgozni és/vagy szopni, mire megkeresik a bruttó fél misit havonta, ami meg csak annyi, amit egy szakvizsgázott, 25-30 éve tanító középiskolai tanár is keres, és csak az 5/3-a egy hasonló szintű végzettséggel, tapasztalattal bíró kormánytisztviselőnek...

ghck 2016.02.17. 11:55:37

@Fausto(tm): "Talán azért, mert az még a nyitvatartási idő?"

Ez nem hivatal, akkor zár, és azt szolgál ki, akit akar. Ha az embereit időben haza akarja engedni a bank, akkor erről megfelelően gondoskodik. A nyitvatartási idővel tehát úgy számolj, hogy addig kell *befejezned* az ügyedet, amiért odamész. Tudod, mint a közlekedési lámpánál a zöld jelzés. Amíg zöld, addig kell átkelned (mondjuk a zebrán, kereszteződésen). Azt ugye nem gondolod komolyan, hogy ha egyszer csak végtelen sor alakul ki a bank előtt, akkor átváltanak hirtelen négy műszakos munkarendbe?

Legközelebb menj korábban, és ne picsogj annyit!

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.17. 11:59:04

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: @mqqq: Egyrészt igen, ez egy folyamat, amit betartanak.
A NAV viszont kiválóan bele tud kötni, ha nyitás előtt, vagy zárás után adnak el valamit egy boltban, akár a postaboltban.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:00:29

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: Azért ebben ne legyél olyan biztos. Az önkormányzat élvezettel fogja bezárni a rendeletet megszegő boltokat.

@lobster thermidor: Nálam ugyanez, parkolóval rendelkező fiókot zártak be, mindenki kedves volt. Az Unicredit mondta is annakidején, hogy a különadók miatt nem akar díjakat emelni, inkább fiókokat zár be.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.17. 12:00:46

@lobster thermidor: Azért a bankot nem fogom sajnálni, amiért egyszer azokat a szarkupacokat is lehúzták végre. Pont eléggé utálhatóak, hogy röhögjön rajtuk az ember.
A post témájával csak az a baj, hogy megint egy-több olyan alakról szól, aki nem érti, amit mondanak neki.

Fausto(tm) 2016.02.17. 12:02:11

@ghck: "Ez nem hivatal, akkor zár, és azt szolgál ki, akit akar" szép világ lenne, ha így lenne.
" A nyitvatartási idővel tehát úgy számolj, hogy addig kell *befejezned* az ügyedet, amiért odamész" max neked kell így számolni, ezek szerint te egy ilyen könnyen eltakarítható típus vagy :)
"Azt ugye nem gondolod komolyan, hogy ha egyszer csak végtelen sor alakul ki a bank előtt, akkor átváltanak hirtelen négy műszakos munkarendbe? " ez egy nagyon életszerű példa volt, gratulálok! De nem, ha "végtelen" sor alakul ki a bank előtt, akkor nem kell végtelen sokáig nyitva tartani, azokat kell kiszolgálni, akik nyitvatartási időbe bementek ügyet intézni.
"Legközelebb menj korábban, és ne picsogj annyit!" összekeversz a posztolóval, de ennél nagyobb hülyeségeket is írtál, úgyhogy ezen meg sem lepődök :)

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.17. 12:04:55

@lobster thermidor: Ja, amúgy fiókban ügyintézni? Én kb. évi 1-2 alkalommal kell menjek, amúgy meg netbank.

ghck 2016.02.17. 12:06:55

@Fausto(tm):
"szép világ lenne, ha így lenne"
Szép világ van, és így van.
"ezek szerint te egy ilyen könnyen eltakarítható típus vagy :)"
Nem, buta következtetés. Én egy ilyen időben érkező, az érkezési idejéért felelősséget vállaló típus vagyok..
"azokat kell kiszolgálni, akik nyitvatartási időbe bementek ügyet intézni"
Majdnem, lényegében ezért nem engedik be (engedik sorszámhoz) azokat, akik már túl későn jönnek. Tovább megyek, ha van is sorszámod, de elhúzódik előtted az ügyintézés, akkor is mehetsz haza ügyintézetlenül. És ez így teljesen érthető és védhető a szolgáltató részéről.
"összekeversz a posztolóval"
Buta következtetés (nem az első, meg sem lepődök), hogy a nem neked címzett sorokat magadra veszed.

KaTe 2016.02.17. 12:08:52

Jól értem, hogy a posztoló azért akart panaszt tenni, mert hosszú volt a sor előtte és sorszámot kapott? Posztolónak mi köze az utána érkező "ügyfélhez" és amúgy mit okoskodik? El tudom képzelni hogy egy banki alkalmazottnak (meg úgy akárkinek) úgy hiányzik egy ilyen problémás ügyfél, mint púp a hátára. Még csak sorra se került és már siránkozik, meg magyaráz. Páros lábbal ...

rarabel 2016.02.17. 12:12:19

A legjobb az aláírás, hogy, aszongya': "Panaszkezelési és kutatási igazgatóság".
Nincs is jobb dolog annál, mint kutatni a panaszt...
Amúgy meg mit is csodálkozunk a bank és a banki alkalmazottak hozzáállásán abban az országban, ahol százezrek vettek fel devizahiteleket a plazmatévétől kezdve gépkocsin keresztül lakáscseréig mindenre, vállalva, hogy a 70 ezres havibérükből 100 ezret fizetnek vissza havonta...

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:12:22

Azért van aközött különbség, hogy egy boltban a záráskor beeső vásárló még vehet egy tejfölt, vagy egy bankfióban ott áll tizenöt ügyfél sorban, egyenként százötven oldalas CSOK dokumentációval a hóna alatt, és még hajnali 3-kor is azt intézik. Lehet, hogy zárás után nem is fér hozzá az ügyintéző az adatokhoz, kollégáktól telefonon nem kap segítsget...

Postán 19:59:59-kor zárják az ajtót, aki bent van, akárhányan, azt kiszolgálják, aki kint, az kintmarad. De egy csekkfeladás egy percig tart.

Fausto(tm) 2016.02.17. 12:13:51

@ghck: Ha ilyen nagyon okos vagy, akkor elárulhatnád, hogy mikor kell érkezni ahhoz, hogy valaki ügyet intézhessen? Indulás előtt hívjam fel a fiókot, hogy "csókolom, mennyien állnak sorba?" Egy órát számoljak rá? Vagy másfelet? Nyitásra mehetek vagy inkább nyitás után fél órával, nehogy megzavarjam a dolgozókat a reggeli kávézásban?
Mindegy, igazából nem is kell ezekre válaszolni. Vannak, akik még ott ragadtak, hogy az ügyfél tesz szívességet a szolgáltatónak, hogy van neki és a telefonos ügyintézést is úgy kezdik, hogy "elnézést a zavarásért", ők nyugodtan kérjenek engedélyt az ügyintézéshez és ha nincs kedve az ügyintézőnek kiszolgálni, kullogjanak haza lehajtott fejjel, hogy "na, akkor majd legközelebb" :D

Erzsébet Petrik 2016.02.17. 12:15:50

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: A pénztárban tranzakció pontosan a nyitástól a zárásig történhet. Sem egy perccel nyitás előtt,sem egy perccel zárás után. Nav-os rendelet.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:17:42

"@Fausto(tm): azokat kell kiszolgálni, akik nyitvatartási időbe bementek ügyet intézni."

Szerinted meddig tart egy húszmilliós lakáshitel ügyintézése?

KaTe 2016.02.17. 12:30:18

@Fausto(tm): mert a bank nyilván tisztában van vele, hogy aznap délután fél órával a zárás előtt az átlagos 4-5 ügyfél helyett egyszerre 20-30 embernek jut eszébe ügyet intéznie. A kedvedért gyorsan behívják a tartalékosokat is, hogy fényesre tudják... Így képzeled el? Ha a posztolónak nemtetszik a rendszer, nagyjából 100 méteres sugárban (pláne Budapesten) talál 2-3 másik bankfiókot. Valamelyiknél biztos beengedik még zárás után is.
Aztán van itt nagyjából másfél bekezdés is a sértegető alkalmazottakról. Ez a kedvencem. Érdekes az ilyen problémás ügyfelek mindig megemlítik, hogy velük mennyire lekezelően bánt mindenki, ezzel is bizonygatva, hogy mennyire nagyon igazuk van. Teljesen életszerű, hogy az alkalmazottnak sincs jobb dolga, minthogy rajtuk röhögjön, főleg, ha közben még van egy halom ügyfél akiket ki kellene szolgálni, mielőtt leléphetnek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 12:31:48

@Fausto(tm): Nem bankba kell menni (vagy esetleg csak aláírásra, de vannak olyan bankok, ahol a mozgó ügyintéző akár házhoz is mehet), hanem egy előre megbeszélt időpontban egy OVB fiókba. Ha szerencséd van, még kávét/üdítőt is kaphatsz.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.17. 12:36:17

@Fausto(tm): Egyes bankokban lehet időpontot kérni, bármilyen tranzakcióra, illetve minden fióknál meg lehet nézni, hogy melyik időintervallum mennyire terhelt a statisztikák alapján. Igen, a mindenki által szidott a OTP-nél. Ügyesen kell bankot választani :)

atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:36:43

@KaTe: "az alkalmazottnak sincs jobb dolga, minthogy rajtuk röhögjön"

Valaki ilyen modorosan beszélne hozzám, mint a poszter, tuti elpusztulnák a röhögéstől.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 12:44:37

@KaTe: " Banki történet
- Ez az a geci bank, ahol egy számlát vagy mi a faszomat lehet nyitni?
- De uram, mit képzel, velem így nem beszélhet!
- Mér', kiskurva, mi lesz akkor?
- Hívom az igazgatót, ő meg a rendőröket!
Az igazgató hívás nélkül is belép az ügyféltérbe, és a tilalom ellenére szivarra gyújtó férfit behívja az irodájába.
- Mi a baj, uram?
- Az, baszd meg (tüntikéül bazdmeg), hogy nyitni akarok egy geci számlát, mert aranyásó vagyok, behoztam a beváltóhoz 6,5 kiló aranyrögöt, ő meg azt mondta, hogy lófaszt, nem fizethet készpénzben, csak valami faszomra, bankszámlára utalással. Ami nem is baj, mert a 2/3-át bent is hagynám olyan öt évre.
- És kint ez a kibaszott hülye faszszopó kis kurva meg akadékoskodott önnel, tisztelt uram?!"

McZozo 2016.02.17. 12:47:04

@mqqq: Hogy otthon vam e nem tudom, de ausztriaba magam talakoztam olyannal hogy a bankartyas resz az igenis idokorlatos volt es 17:00 kor zart es onnantol nem tudott kartyas fizetest intezni

sáros_tehén 2016.02.17. 12:49:16

@Fausto(tm): Elárulok egy hatalmas titkot. Vannak olyan cégek (és igen Bankok is) ahol a céges rendszerhez, (biztonsági okokból) munkaidő kívül nem, vagy csak körülményesen lehet hozzáférni.
PL. simán lehet, hogy banki alkalmazott tudja, hogy 5-kor bezár a bankfiók, és fél 6-ig mindent zárnia kell mert az informatikai rendszer kibassza mint macskát szarni..

The Good Boy ! 2016.02.17. 12:57:49

engem csak az érdekelne egy fogyivédőtől, hogy amennyiben 17.00. kor van a záróra (azaz elvileg és gyakorlatilag is addig nyitva kell tartani!) és sekuriti marcsika az ajtót kulccsal 16.45 órakor bezárja, azért kit (nem) meszel el a mi nagyszerű fogyivédő sóhivatalunk (kormányhivatal mostanában). A securiti-t, aki a tényleges zárást végrehajtotta, vagy a bankot, aki utasítja, vagy megkéri a sekuritit?

Én agybajt tudok kapni, amikor bemegyek egy bankba, vagy postára stb. és a sorszámoszlop előtt ott áll az 50kilósfontosszekuriti, hogy mit szeretnék, és helyettem nyomkod. 1./ nem vagyok másokkal együtt két bites hülye gyerek, hogy ne tudjam a megfelelő menüpontot kiválasztani, 2./ pl. egy banknál mi köze, hogy mit akarok intézni (pl. kiemelt ügyfélként mondjuk 50 milka feletti ügyintézés, vagy csak hitelkérelem, vagy számlamegszüntetés, vagy bármi más). Rá nem vonatkozik a banktitok, mivel nem banki alkalmazott. Akkor mit sasol és érdeklődik.

A poszthoz még annyit, hogy a véleményem szerint bölcsész kedvesem és a poszternek nem kellett volna a fő problémamegoldó szerepében tetszelegni. Ha mást zavar, hogy nyitvatartási időben nem intézhet ügyet, akkor majd ő reklamál. ha láma és nem, akkor meg legyen az ő baja. Az igazság bajnokainak ideje lejárt, már nincs lovagkor, csak mulya és talpraesett ember. Ennyi!

Drago Brutic1 2016.02.17. 13:07:32

Mondjuk nem örültem volna, ha az ügyintézővel éppen a megtakarításaimat beszélem át, miközben egy önjelölt robin hood ordítva virnyákol , "idehívom ám Fókusz stábját!".
Fordított helyzetben meg elhúzok azzal, hogy másnap megpróbálom, nem megyek az idegeire tucatnyi embernek, klienseknek, dolgozóknak, akiknek közük sincs a rendelkezésekhez. Tapintat kérdése.
A posztolónak viszont sikerül elbasznia (talán márt amúgy is frusztrált) polgártársainak a délutánját a vélt igazával, "hangulatot teremteni", beleállni egy álkonfliktusba.
Ezért nem utazom már busszal: szinte minden járaton van egy önjelölt igazságosztó, aki beletörli utastársai orcáját a jó magyaros dagoványba.

ptspts 2016.02.17. 13:16:46

Az engem is nagyon idegesít, ha egy bankfiókban sokan várakoznak, és egyes ügyintézők látványosan nem foglalkoznak ügyféllel. Ezeket az ügyintézőket legalább olyan szobába kéne rakni, ahol az ügyfelek nem is látják őket. (De még jobb lenne, hogy amíg van várakozó ügyfél, az összes ügyintéző ügyfeleket szolgálna ki.) Az is idegesít, hogy unottan, lassan dolgoznak az ügyintézők. Lehet, hogy sokat kell várni a számítógépre, de ügyfélként csak annyit látok, hogy az ügyintézőnek tökmindegy, hogy 5 vagy 25 perc alatt csinálja meg, ő nem siet sehová.

ghck 2016.02.17. 13:45:07

@Fausto(tm): Nem érted a lényeget... Nyilván nem lehet tudni, hogy mikor kell érkezni. Az egyetlen, amit tehetsz, hogy felfogod, hogyan működik a világ, és annak megfelelően választod meg a gondolataidat és a tetteidet...

FDToth 2016.02.17. 13:57:53

Ebbol a posztbol is csak a magyar emberre jellemzo nemtorodomseg, belepofazas es munkaundor jon le.
Nem hiaba van ennyi panasz kulonbozo cegekre: jellemzoen mindegyikben magyarok dolgoznak, tobbseguk leszarja a foglalkozasat, lezeng es huzza az idot egesz nap, ugyfelekkel banni nem tud es nem is akar.
Keressuk mindig a hibat az eppen aktualis kormanyban (mondjuk oket mindig a primitiv tobbseg valasztja) de nem itt van a kutya elasva: amig ennyire alacsony a munkamoral, amig kb mindenk haszontalanul vegzi a munkajat (foleg allami hivatalokra, kozszferara gondolok), es keves, alacsony minosegu munkaert akar tobb penzt, addig elegge utolso helyen kullogo orszag leszunk.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.17. 14:01:25

@ghck: Persze, csak alkalmazkodni erőfeszítésbe kerül, nyavalyogni könnyebb.

ghck 2016.02.17. 14:07:33

@onlajnok: basszus, tényleg! Ezt mindig elfelejtem, és naívan hiszek az emberek fejlődőképességében! :(

atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 14:08:59

@ghck: "@Fausto(tm): Nem érted a lényeget... Nyilván nem lehet tudni, hogy mikor kell érkezni."

Azért ahhoz nem kell doktori fokozat, hogy százötevnoldalas hitelkérelmi dokumentációval ne zárás előtt essek be. Engedjük már meg a kedves ügyfeleknek, hogy használják a józan paraszti eszüket!

Terézágyú 2016.02.17. 14:22:22

"Leszarom, hogy kinek meddig tart a munkaideje!.... Ameddig munka van, addig maradjon!... Az annyukat, de felhúztam magam ezek miatt... Na... fél három lesz? akkor ma már nem dógozok. Amúgyis elmegyek előbb..."

Terézágyú 2016.02.17. 14:27:53

@atpijkamo115:
"Engedjük már meg a kedves ügyfeleknek, hogy használják a józan paraszti eszüket! "

Te is tudod nagyon jól, hogy nekik JOGUK van nem használni...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 14:40:12

@atpijkamo115: Nem divat.
@Terézágyú: +1 !!4!44!444!
Tökéletesen összefoglaltad az önmagát halálra ítélt konzumidióta társadalom elmekórképének lényegét.

petyus1988 2016.02.17. 15:11:10

Elműsként mondom nálunk is 10 perczel hamarabb van záróra és miért pont tirpák emberek miatt akik 1 perczel zárás előtt is kiköveteli velük órákat foglalkozzanak ha nem akkor ordibál anyázik fenyegetőzik köpköd verekszik na ezért vannak szekusok. És van méltányosság nálunk is volt aki tényleg vidékről jött vagy postáról hozta vissza befizetett csekket azt beengedjük csak fogy türelem mert többség egoista hulladék pl. Na meg nem naptól barnul hozza 5 kölkét direkt és tömött minimum fél órás várakotási időt jelentős irodában kijelenti kölke van neki elsőbbség jár vagy jön a kanja a merdzsobol irodát átrendezni. Van olyan nyugdíjas aki még rosszullétet is képes színlelni előre vegyék. Ja és Attól még senki nem lesz valaki mert befizeti villanyszámlát Amit elhasznált. Legszebb hogy Amikor felteszem nagy kérdést ő is szívesen túl orázna e mindennap egy órát ingyen az már nem tetszik nekik. Ugyanis mindenhol van zárási folyamat is ez pl. Eleműnél zárás után 20 perc aztán ido ingyen ketyeg.

Zirowe 2016.02.17. 15:21:48

Sok mindent nem értek ebben a posztban, de főleg azt nem, hogy:

1. a posztoló kapott sorszámot és ki is lett szolgálva, akkor neki mi baja van, milyen alapon panaszkodik?!
2. miért nem képesek felfogni egyesek a záróra fogalmát és azt, hogy x embert y mennyiségű ügyintéző z idő alatt tud kiszolgálni, ezért nincs több sorszám?!

kiskár 2016.02.17. 15:24:09

Történet:
Időpontom volt egy peremkerületi okmányirodába.
Betoppantam, az ajtóban biztonsági őr, ezerrel nyomkodta a fos telefonját, rajtam kívül 3 ügyintéző kavargatta a kávéját, és olyan meredten nézték a monitort, hogy visszaköszönni is alig sikerült.
Intéztük az jogosítvány ügyemet amikor is megcsörrent a vezetékes telefon.
Velem foglalkozó ügyintéző hölgy sápítozva közli a telefonba, hogy tele van az iroda, beférni sem lehet és a hétre már biztosan nem tud időpontot adni mert annyian jönnek, elvégre szezon van.
10-15 perc ügyintézés alatt senki nem esett be, és még cigizgetni is volt idő, persze az ügyfelekre nem volt idő...

Terézágyú 2016.02.17. 15:25:52

@kiskár:
"Betoppantam, az ajtóban biztonsági őr, ezerrel nyomkodta a fos telefonját"

Azt kihagytad, hogy büdös volt a szája, és szőrszálak álltak ki az orrlyukából.

Freddy a Krüger 2016.02.17. 15:48:46

Nem sikerült a valentinnap, te idióta, minden szarban kanál nyomoronc?

gabors 2016.02.17. 16:27:15

allamositani mindet !!!

magyarol bevonni a NER-be (Habony mar lehet el is intezte)

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.02.17. 16:41:48

Amúgy meg mint már sokan leírták:

pénz kivenni és befizetni az automatából kell. Ahelyett, hogy ott hőzöngött hosszú ideig a poszterrel együtt, nyugodtan foghatta volna a kis bankkártyáját, keres egy automatát és befizeti amit szeretne.

Kalanyos Cselescsavo Alendelon 2016.02.17. 20:55:03

Gondolom hogy ha a pult masik oldalan allt volna a kedves posztolo akkor marhara nem ez lenne a velemenye. Ok nem siethetnek haza a csaladhoz, vagy nem siethetnek a dolgukra munka utan csak a kedves ugyfel? Bammeg, ha latom hogy sokan vannak es mindjart zarora, van annyi eszem hogy nem allok sorba. Vagy engedjenek be mindenkit aztan zaraskor aki nem kerult sorra annak skera haza. Ennyi.

Muad\\\'Dib 2016.02.17. 22:09:29

Az unicredit a legalja. Pár éve még nem voltak rosszak, de azóta stabil mélyrepülés. Az allee- nál lévő fiókjuk a csúcs. Biztos az a meggyőződésük, hogy az a hely nem forgalmas - de - ezért aztán ott nem vacakolnak sorszámmal és egyéb hasonló luxussal. Ellenben a biztonsági mufti távirányítóval nyitogatja az ajtót, ha jön valaki. A pénztáros meg néha elordítja magát, hogy ki vár még a pénztárra? A maradék ember meg vár, hátha valamelyik ügyintéző elkezd vadászni a nem pénztárra várakozók között. 2016 zunicredity. Business as usual...

önhordó 2016.02.17. 23:03:21

A magyar munkamorálról egy klasszikus(nem ellenőrzött valóságtartalommal)Az átkosban japánok érkeztek Bábolnára a baromfikeltetőbe mert hogy egyedül ők voltak képesek megállapítani a csibék nemét.8 órakkor kezdödött a munkaidő a japók 7 50h kor harcrakészen megjelentek.8 05h kor megjelent az első magyar munkás és feltette a kávét 8 10h kor megjelent a második és elkezdtek beszélgetni rá néhány percre jött a 3.és elkezdték egymàst baszogatni.8 20h kor a japánok képviselője jelezte ,hogy a maguk részéről szimpatizálnak a sztrájkkal de nem csatlakoznak hozzá!

Advanced Flight 2016.02.17. 23:06:07

@ghck: Ez nem hivatal, akkor zár, és azt szolgál ki, akit akar.

Ezt időről időre elsüti egy-egy fogalmatlan itt a Homáron, és sajna az a diszkótulaj is elhitte, hogy így van, aki pár balhés dzsipót nem engedett be a műintézményébe, aztán pislogott, mint hal a szatyorban, mikor az EBH többmillióra baszta meg.

ghck 2016.02.17. 23:18:25

@Advanced Flight: te fogalmatlan, a származás alapján történő megkülönböztetést valóban bünteti a jogszabály, az érkezés időpontja alapján történő megkülönböztetést viszont nem. Muszáj volt rabolni az időmet?

Advanced Flight 2016.02.18. 00:33:01

@ghck: "azt szolgál ki, akit akar."

Ezt nem te írtad?
Mellesleg arról nem hallottál, te fogalmatlan, hogy a nyitvatartás, a feltüntetett ár és még egy halom apróság köti a szolgáltatót? És csak meghatározott, szigorú feltételek esetén térhet el tőle?
Nem raboltam az idődet, mert tanulhattál valami hasznosat, ha már ennyire tudatlan vagy.

ghck 2016.02.18. 00:43:17

@Advanced Flight: megint raboltad... Nyitva is tartott, ameddig kellett, drágább sem volt... Most komolyan, te mi a szarról beszélsz? Na hagylak, nem vagyunk egy szinten.

qwertzu 2016.02.18. 07:00:04

@ghck:
Off de: "Tudod, mint a közlekedési lámpánál a zöld jelzés. Amíg zöld, addig kell átkelned (mondjuk a zebrán, kereszteződésen)."

Semmi ilyen nincs a kreszben. Járművel nem hajthatsz be, ha forgalmi torlódás miatt előreláthatólag nem tudod elhagyni a kereszteződést. De ha átkelés közben pirosra vált a lámpa nem vagy szabálytalan.
Gyalogosoknak semmi, de semmi ilyen nincs. Ha egy 110 éves öreg 6 percig kel át a gyalogátkelőhelyen a 6 sávos Rákóczi úton, és zöldön indult el, az bizony tök szabályos és végig elsőbbsége van. És zebra előtt álló jármű mellett akkor se haladhatsz el nagy sebességgel ha neked zöld van. Ha kilép előle egy gyalogos és elütöd, akkor bizony hiába hivatkozol rá, hogy de neked zöld volt.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.18. 07:57:26

Hehehe.. az Unicredit nem köszöni meg ezt a reklámot! :-))

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.18. 07:58:47

@ghck: "Amíg zöld, addig kell átkelned (mondjuk a zebrán, kereszteződésen)."
Ezt rosszul tudod.

zooDoo 2016.02.18. 08:01:54

A törvény illetve a munkaszerződés szabályozza, hogy meddig tart a munkaidő és hogy mikor kell elhagyni a munkaterületet. Alapvetően a munkatörvény úgy határozza meg, hogy még az átöltözést is munkaidőben kell elvégezni. Ha a sok prolin múlna, aki a kiszolgálásért jár mindenhova, nem a szolgáltatásért, akkor szegények ülhetnének ott napestig, mert mindig jönne egy, aki egyenlőbb az egyenlőbbnél. Én OTP-s vagyok 18 éve, soha semmi bajom nem volt velük. Mondjuk én nem is zárás előtt 2 perccel esek be meg nem érzem tisztemnek, hogy mások csatáját vívjam meg.

alprazolam 2016.02.18. 08:27:25

Az automata ott van az ajtó előtt, kb. 3 méterre.

ghck 2016.02.18. 08:33:46

@qwertzu: rendben,mesélj akkor kérlek,hogy miben különbözik a villogó zöld jelzés a piros jelzéstől... Mert az általad leírtak és a KRESZ összevetése alapján szerinted semmiben... (KRESZ 8. § 2.b-c)

Netuddki. 2016.02.18. 08:51:37

@The Crazy One: "Jesszusom.
Ám miért avatkoztok bele más dolgába? Miért mentél fél órával zárás előtt? Igen, tudjuk, dolgoztál aznap és nem engedtek el hamarabb. Ebből kifolyólag, miért maradjon tovább miattatok a banki alkalmazott?"

Jesszusom! Minek tartsam ott a pénzem?

szamaritánus 2016.02.18. 09:16:15

@cmx85s: sétálgat meg a netet bújja :DDDDD
persze, aki gép előtt ül, az tutira csak netezhet, minden más ügyet úgyis papíron kell intézni. sőt, számolni is csak abakuszon lehetne.

The Crazy One 2016.02.18. 09:49:56

@________________: Így van, ez a megoldás. el kell menni, ha valami nem tetszik egy olyan helyre, ahol tetszik minden. Nem hisztizni...

atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 10:11:14

@zooDoo: "OTP-s vagyok 18 éve"

15 évig voltam OTP-s. Kibaszott szar volt. Amint lehetett választani másik bankot, azonnal váltottam.

ebella 2016.02.18. 10:39:50

@atpijkamo115: Az OTP lehúz.

Én a hat év alatt mióta elmentem tőlük, legalább kétszázezret takarítottam meg. Az összes költségem, havi 200 forint kártyadíj, semmi egyéb. Két évvel ezelőttig még az se volt. Nem is voltam lassan egy éve személyesen. Mindent neten intézek és kártyával fizetek. Ami kp kell (piacon, lottózóban, esetleg olyan boltban ahol még mindig nem lehet kártyával fizetni, bár azt inkább kerülöm), az meg megvan egyéb forrásból.

Persze akinek fontosabb hogy a bank gazdagodjon, mit tenmaga, annak jó az OTP.

ebella 2016.02.18. 10:42:52

@zooDoo: "meg nem érzem tisztemnek, hogy mások csatáját vívjam meg."

És még te prolizol másokat? Neked fogalmad nincs mit jelent a polgár szó és mivel jár, ha valódi polgár vagy.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 10:45:05

@ebella: Tőlem évi 8000 kártyadíjat gombolnak le. Mi a te bankod?

Az OTP-vel az a legnagyobb bajom, hogy mindig félórát várakozni kell. (Egy ismerősnek intéztem az OTP számláját. Azóta ő is unicredites.)

MrZed001 2016.02.18. 11:30:44

Ó, jártam abban a fiókban én is jópárszor.
Most a panasz is ugye a pénztárról szól, ismerős a szitu.
Hely 2 pénztárnak, jó, ha egy pénztáros van. Ha az a srác, az a jobbik eset: gyors, precíz.
No de pölö a múltkor két csaj volt a pénztáros. Hihetetlen lassúak voltak (ketten együtt a srác sebességének felével kb ... 10-15 percenként ha végeztek 1 ügyféllel).
Sikerült a pofátlan fiatal nagy(picsájú/pofájú) hölgyet kifogni. Megpróbált beszólogatni. Ráfázott, én meg pofátlanul visszaszólogattam neki. Nem tetszett neki, húzogatta a száját. Én meg röhögtem, hogy legközelebb a saját IQ szintjén keressen ellenfelet, kispályás.

Csendbe jegyezném meg, hogy mellette az Árkádba van Erste fiók, ott is két pénztár. Idősebb profi pénztáros hölgyekkel. Sose kellett még 3-4 percnél többet várnom, pedig ügyfél kb azonos mennyiségben fordul meg.

Visszatérve unicredit sugár fiókba, az egyéb ügyintézés is tényleg egy rémálom. Régebben még sorszám automata sem volt. Bement az ember, és nézte, hogy akkor mégis most ki a f.szomhoz kell itt menni számla ügyet intézni ?!?? Ügyintézők meg vonogatták a vállukat.
Aztán kerítettek végre automatát. Dolgozni persze attól még nem akarnak jobban. Érteni meg pláne nem értene jobban a dolgokhoz ettől (egy fiatal hölgy aki ért, a többi akkora senki kókler, hogy hihetetlen).

Pl ismerősöm meghalt, és pont itt három ügyintéző nem volt hajlandó a lakáshitelének életbiztosításával foglalkozni (azaz biztosító fizeti ki hitelt, bank nem bukik semmit se).
Laza tizenpár millió forint múlt rajta !!!
Több mint fél év, három ügyintéző lekoptatása, biztosítók végigjárása, valamint egy perrel és hivatalos eljárással fenyegető hivatalos panaszlevél központba küldése kellett, hogy végre elkezdjenek dolgozni.
A korábban említett két jó dolgozó kivételével a teljes társaságot küldeném el a p.csába, ha én lennék a főnökük.

Kalmó Piros 2016.02.18. 12:13:38

Kedves Gábor,
Igazán kellemes jelenség lehetsz a pároddal együtt.
Belecsöppentetek egy helyzetbe, csak szem- és fültanúi voltatok, pár perc múlva pedig önszorgalomból részesei is lettetek. Mégis melyik vad idegen ügyfél jogi képviselőjének képzeltétek magatokat??? Gondolom ti a klasszikus vamzer, mindenért pattogós, majd én megmondom a frankót típusú emberek vagytok.
"Párom a hölgy segítségére sietett..." ezt normálisék úgy hívják, hogy beleszólt olyanba, amihez az égvilágon semmi köze. Az elbeszélésből a hölgy a szó klasszikus értelmében ugyanis nem szorult segítségre.
"Hazafelé úton, felhívtuk a bank..." ez milyen szomorú, hogy még a történet vége után sem "engedtétek el" ezt a dolgot. Nyilván egymást hergeltétek az autóban....
Erre mondom én mindig azt, hogy piszok nagy szerencse, hogy nem vagyunk egyformák.

ZON 2016.02.18. 13:01:57

@Kalmó Piros: Hibátlan !
Van valami régi közmondás a fogadatlan prókátorról, és az ő fizetségéről, érdemes rákeresni.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.18. 17:16:40

Kicsit túlpörögtél. Szóvá teszed, hogy teleszórod a médiát a bank (szerinted) kritikán aluli ügyfélkezelésével, aztán percekkel zárás előtt töltöd a csekket, és ezután csodálkozol a megjegyzéseken? Jó, nem szép dolog, a bank alkalmazottait megfizetik eléggé, hogy az ilyesmit is szó nélkül lenyeljék, és viseljék úriember v. úrinő módjára, de akkor is.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.18. 17:20:17

+ még annyit: Unicredites ügyfélként én magam is "szenvedem" a feltűnően lassú pénztári kiszolgálást. Vidéki nagyváros: rendszerint nincs is tömve a fiók. És mégis.

Volt már dolgom több más bankkal is, úgyhogy tapasztalatból mondom.

Mocsár 2016.02.18. 21:35:13

Látom, a poszt-tolót már lehet.

Tehát elmegy, kiszolgálják, látja a bajba jutottad, ám nemhogy gyorsítana az ügymeneten és elhúzna dolga végeztével, hanem még direkt fel is tart egy ügyintézőt a főnök kihívásával és a jegyzőkönyvezéssel. Valamilyen szinten szarrágás deluxe-nak érzem, hogy csak úgy képes volt beleavatkozni más dolgába, és panaszt tett, holott őt kár nem érte, csak miután elkezdett okoskodni, jól hülyének nézték az alkalmazottak (ahogy itt mi is). De hogy ezt még a Homárra is beküldte...

Na hát az a non plus ultra.

KCicó 2016.02.19. 21:52:29

Sok helyen ki van írva, hogy sorszámot x óra y percig adnak csak, mert azután már nem kerülnének sorra időben. Ha így ki van írva, szerintem korrekt. Ha nincs.......

Matteo79 2016.02.20. 15:08:55

Nem olvasok hozzaszolasokat, csak irok: igaza van a banknak hogy nem oszt okyan sorszamot amivel mar csak a nyitvatartasi idon tul tudna foglalkozni. Paraszt.

lobster thermidor 2016.02.21. 06:54:33

@Semmitnemérszakitiltással:
Ja, mert most ugyebár azt gondolod, hogy valami nagy okosságot mondtál...
Amúgy ha egy piti lakossági számlád van, akkor okoskodhatsz a netbankkal, én is használom, de mindent azon a felületen sem tudsz elintézni. Ha 4 különböző számlád van, ebből kettő céges, és ehhez rendelten bankkártyáid is vannak, akkor bizony sok esetben hasznosabb a személyes ügyintézés, mint a telefonbankig ügyintézőjére várni, és 6 - 8 hívással próbálkozni.

lobster thermidor 2016.02.21. 06:58:05

@Kitalátor (másként) gondolkodó:
Attól, hogy a tisztánlátásodat elvakítja az ellenszenv, még nincs igazad. Ez a te személyes problémád, amit láthatóan az irigység motivál. Ezen az alapon nem volt érdemes megszólalnod, mert a hozzászólásodnak semmi köze nincs a problémához.

lobster thermidor 2016.02.21. 07:02:09

@Semmitnemérszakitiltással:
Ismételten mondom, az, hogy neked mennyire ellenszenveseka bankok, még nem jelenti azt, hogy nem szar a helyzet. Persze ha te szopni szeretsz, hát tegyed azt, de vannak olyanok is, akiket nem elégít ki az, ha a másik tehene megdöglik. Főleg akkor nem, ha az a tehén neki is adott némi tejet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.22. 09:30:48

@lobster thermidor: Cáfolat helyett személyeskedő támadás.
Jellemző a fajtádra!
süti beállítások módosítása