Egy bankban az ember a sokadik bankrablós film után is leginkább neutrális térben félmagas pultok mögött üldögélő finoman sminkelt nőkre, decens férfikollégákra, némi fojtott hangú morajra és a sorszámjelző pittyegésére számít. Ehhez képest Gáborékat egy mezei keddi napon gúnyolódó alkalmazottak és lincshangulat fogadta. Mi lehet mondjuk egy zsúfolt pénteken?
2016. január 5-én este fél öt után kicsivel érkeztünk meg kedvesemmel az Unicredit Bank Sugár Üzletközponti fiókjába, hogy társkártyát igényeljünk egy meglévő bankszámlához. Az bankhoz érve már kívülről is feltűnt, hogy rengetegen vannak, tulajdonképpen az ingyen osztogatnak valamit szófordulat fordult meg mindkettőnknek a fejében.
Miután beléptünk az ajtón, ahol a sorszámkérő automata mellett (de inkább előtte, mintha testével akarná védeni tőlünk) ott állt a biztonsági őr hölgy. Érdeklődött, hogy mit szeretnénk ügyintézni. Mikor mondtuk, hogy mi a szándékunk, akkor nyugtázta, hogy akkor jó, lakossági, mert vállalati ügyintézést már nem lehet kezdeményezni. Picit furcsállottuk a dolgot, de hozzászoktunk már a mindennapos „csodákhoz”, ezért nem kerítettünk a nagy feneket a kijelentésnek.
Mikor pár lépéssel odébb várakozni kezdtünk, nem sokkal később bejött a fiókba egy hölgy, aki a pénztár szolgáltatását szerette volna igénybe venni: pénzt szeretett volna befizetni! A biztonsági őr hölgy közölte vele, hogy már nem húzhat sorszámot, mert annyi a várakozó, hogy ez nem teszi lehetővé, hogy őt is kiszolgálják munkaidőn belül. A hölgy igencsak felháborodott, és ennek hangot is adott. Erre figyeltünk mi is fel. Párom a hölgy segítségére sietett, és megpróbálták jobb belátásra bírni a biztonsági őr hölgyet, nem sok sikerrel. Közben több ember is bejött, akik szintén nem húzhattak sorszámot. Köztük páran feladták és elmentek, egy hölgy még ott maradt a másikkal együtt, és várták a jó szerencsét…vagy a megkegyelmezést, hogy mégis csak fizethetnek be némi pénzt a pénztárba.
Közben mi sorra kerültünk és az ügyintézőnket megkértük, szóljon a fiókvezetőnek, legyen kedves kijönni, hogy panaszt tehessünk. Az ügyintéző el, majd vissza, hogy sajnos a vezető most tárgyal, nem fog tudni kijönni. Ezután a vásárlók könyvét kértük, hogy írásban panaszt tegyünk. Közölték, hogy olyan nekik nincs. Közben a sorszám nélkül várakozók közt közel lincshangulat alakult ki. Ketten kivárták úgy is a sort, hogy nem húzhattak sorszámot. Közülük az úgymond csendesebbik hölgy érdekes módon megtehette a pénztári befizetést, a másik hölgy próbálkozása hiábavalónak bizonyult. Nem akarták őt kiszolgálni. Gondolom, túl hangos volt ahhoz, hogy mégis csak megkegyelmezzenek neki.
Miközben várakoztunk az ablaknál a bankkártya ügyintézésre, a biztonsági őr hölgy elkérte a kulcsot az egyik alkalmazottól (kb. 16:50 volt), hogy bezárja az ajtót, és mindeközben egy igencsak érdekes beszélgetés zajlott le köztük. A banki alkalmazott felvilágosította az őrt, hogy amennyiben ilyen sok ember tartózkodik a teremben, máskor nyugodtan kérje el a kulcsot korábban, akár 16:35-40-kor és zárja be az ajtót.
A vásárlók könyvét nem kaptuk meg, helyette egy saját, banki nyomtatványt kaptunk kézhez, ami két lapból állt. Nekiálltunk a kitöltésének és mindenközben a háttérből, az időközben már a pénztár zárást végző munkatársak igencsak gúnyos megjegyzéseire figyeltünk fel, ami kritikán aluli volt. Mivel mi előtte megemlítettük, hogy különböző médiumokban megpróbáljuk színre vinni ezt a minden kritikán aluli ügyfélkezelést és ügymenetet, ők most jót szórakoztak rajta, hogy hahaha, a rögtönítélő bíróság, milyen idióták ezek az emberek. Hogy is képzelik, hogy majd ők a bankkal ujjat húznak. Mi ezt meghallva nemtetszésünket fejeztük ki és kértük őket, hogy próbáljanak úgy viselkedni, mintha még ügyfelek tartózkodnának a fiókban. Ekkor még egy hölgy csatlakozott a díszes társasághoz és gúnyosan, megvetően és minden jó ízlés határát átlépve beszélt hozzánk és kezelt (le) minket.
Hazafelé úton, felhívtuk a bank központi ügyfélszolgálatát és feltettük azt a kérdést, jogos-e, hogy nyitvatartási időn belül (zárás előtt majd fél órával), nem szolgálják ki az esetleg messzebbről, a nyitvatartási időt figyelembe véve érkező ügyfeleket. Erre azt a választ kaptuk, hogy holnap visszahívnak. Ez meg is történt, teljesen korrekt módon és az a válasz érkezett, hogy a szabályzatuk megengedi, hogy ha a bank területén nagyobb számú ügyfél tartózkodik, akkor ne engedjenek a területre több embert. Ez érthető is, de ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy várakoznom kell, mondjuk az ajtó előtt a beengedésre, és nem azt, hogy időben érkezve ne intézhessem el az ügyemet. Az írásbeli panaszra pedig 30 napja áll rendelkezésre a banknak, most ezt várjuk.
Azt gondolom, hogy 3-4 olyan személy is tartózkodott akkor ott, akinek nem szabadna ügyfelekkel foglalkozni. Egyszerűen azért, mert nem alkalmasak rá. Nem tudnak kommunikálni és nem képesek kezelni egy egyszerű problémát. Ezt a történetet tanulság szempontjából szerettem volna közzétenni, mert azt gondolom az ügyfélközpontú gondolkodás még nem érte el ezt a szép kis országot.
Gábor
Update: megjött a bank válasza, amiben teljesen másról beszélnek, mint amit kérdeztem, és hivatkoznak arra, hogy fellebbezésnek helye nincs.
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.17. 10:10:33
2. Nem lehet felfogni, hogy ha túl sokan vannak, úgysem kerülsz sorra?
A posta előtt is állandóan morognak az emberek, hogy miért nem engedik be őket 7.55-kor, amikor 8 órakor nyit a posta. Mert a NAV-ot nem érdekli, hogy csak 1 perccel előbb volt...
ördi ke 2016.02.17. 10:11:31
Darth Revan 2016.02.17. 10:12:17
12-13 eve dolgoztam egy OTP fiokban es nalunk ugy volt, hogy a kulcsot a zarban csak a nyitvatartasi ido vegen lehetett elforditani. Ha otig voltunk nyitva, az ugyfel 4:59-kor meg bejohetett gond nelkul es huzhatott sorszamot (persze utaltuk erte)
A munkaidonek pedig akkor volt vege, ha az utolso ugyfel is tavozott.
cmx85s 2016.02.17. 10:14:22
Ellenben, épp két hónapja küzdök a K&H-val egy számlanyitáson. Elsőre nem sikerült kiküldeniük a bankkártyát egy hónap alatt, majd az újragyártott bankkártyához nem küldték ki a PINt, mondván, hogy ugyanaz, mint az előző volt. Mondom, nem volt előző, új kártya, új számla. Erre igényeltek új PIN-t, ami útközben "elveszett". Most a harmadik PIN-re várok. Szerintetek, melyik jobb?? Én úgy érzem, cseberből vederbe, bár itt legalább némelyik ügyintéző igyekszik segíteni, amiben csak tud, és sűrűn elnézést kér a központ töketlenkedése miatt, bár, ebben aztán tényleg nem ő a hibás.
sáros_tehén 2016.02.17. 10:16:52
Ügyintézővel már nem is tudom mikor beszéltem utoljára.
joska61 2016.02.17. 10:26:02
The Crazy One 2016.02.17. 10:47:16
Ám miért avatkoztok bele más dolgába? Miért mentél fél órával zárás előtt? Igen, tudjuk, dolgoztál aznap és nem engedtek el hamarabb. Ebből kifolyólag, miért maradjon tovább miattatok a banki alkalmazott?
atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 10:47:38
Az Unicredittel vagyok a legjobban megelégedve. Igaz, nem szoktam személyesen bejárni, még kevésbé zárás előtt pár perccel.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 10:51:42
@joska61: Az rendben van, hogy a szakszervezetek és a maffiák genetikailag azonosak, de ez a páros most melyik volt?
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 10:53:17
Poszt toló helyében már mennék is át másik bankhoz.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 10:54:35
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 10:55:06
Darth Revan 2016.02.17. 10:57:37
" általában bent van 5-6 ügyintéző, és közülük 1-2 foglalkozik az ügyfelekkel. "
Ennek altalaban oka van. Az otp-ben volt sokszor, hogy en csak uldogeltem, mikozben mas kollegaknal rengetegen voltak. De en a jelzaloghitel szamlakazelessel foglalkoztam, nem voltam masra betanitva, hiaba jottek hozzam az ugyfelek, hogy segitsek nekik en nem tudtam a hitelfevetellel kapcsolatos ugyukben segiteni.
Fausto(tm) 2016.02.17. 10:59:04
Ezt a hülye kérdést... Talán azért, mert az még a nyitvatartási idő?
The Crazy One 2016.02.17. 11:00:58
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 11:06:49
2.) Az online pénztárgépek miatt ők ellenőrizhetik a nyitvatartási idő betartását is, 3.) Lehet, hogy a pénztárgép időkorlátos.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 11:13:44
A nyitvatartási idő túllépéséért nem büntetnek.
mqqq 2016.02.17. 11:16:43
mqqq 2016.02.17. 11:18:23
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 11:21:20
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 11:24:04
atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 11:31:59
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 11:34:39
lobster thermidor 2016.02.17. 11:36:45
Amikor kivetették a bank, és a többi büntetőadót, valamint a devizahiteleseket állítólag megsegítő törvényeket, akkor tudható volt, hogy a bankok sem hülyék, ezért ennek a kormányzati harácsnak az árát az ügyfelek fogják megfizetni, de pártunk, és kormányunk mossa majd a kezeit, hiszen ők nem terheltek közvetlenül a lakosságra semmit. Én is hosszú ideje az Unicreditnél vezetem a számláimat, egy olyan fiókban, ahol könnyű volt parkolni, és az évek során jó munkaviszony alakult ki az ott dolgozókkal. De érthető módon gazdasági okokra hivatkozva a kerületünkben tavaly bezárták az eredetileg választott számlavezető fiókot, majd az újonnan választott fiókot is megszüntették néhány hónap múlva. Így most a néhány megmaradt fiókokban kell intézni az ügyeimet, ahova nyilván többet kell autóznom, és a sorban állással több időt tölthetek az eddiginél, a bankosoknak pedig csökkentett személyzettel kell ellátni a bezárt fiókok rájuk lőcsölt ügyfeleit. Ez legalább három, négyszeres forgalmat jelent a nagyobb, központi helyen levő filiálékban, gondolom a korábbinál egy fillérrel sem magasabb fizetésért. Köszönjük Orbán, köszönjük fidesz!
mqqq 2016.02.17. 11:41:49
lobster thermidor 2016.02.17. 11:43:39
Hahaha...!
Mert más banknál jobb a helyzet, amikor sorban vonulnak ki az országból, vagy zárják be a fiókokat. De örüljetek, mert majd többségben lesznek echt magyar tulajdonú bankok, ugyebár ezt tartja kívánatosnak a vezér, ahol csak az számít, hogy Orbán melyik oldalán ül az új tulajdonos a felcsúti stadion VIP páholyában, egyébként pedig a'la Quaestor a pénzt kamionnal lopja ki a bankból. Igaz, a mondás is így szól: Magyar seggbe magyar lóf@szt!
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 11:52:12
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 11:55:16
ghck 2016.02.17. 11:55:37
Ez nem hivatal, akkor zár, és azt szolgál ki, akit akar. Ha az embereit időben haza akarja engedni a bank, akkor erről megfelelően gondoskodik. A nyitvatartási idővel tehát úgy számolj, hogy addig kell *befejezned* az ügyedet, amiért odamész. Tudod, mint a közlekedési lámpánál a zöld jelzés. Amíg zöld, addig kell átkelned (mondjuk a zebrán, kereszteződésen). Azt ugye nem gondolod komolyan, hogy ha egyszer csak végtelen sor alakul ki a bank előtt, akkor átváltanak hirtelen négy műszakos munkarendbe?
Legközelebb menj korábban, és ne picsogj annyit!
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.17. 11:59:04
A NAV viszont kiválóan bele tud kötni, ha nyitás előtt, vagy zárás után adnak el valamit egy boltban, akár a postaboltban.
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:00:29
@lobster thermidor: Nálam ugyanez, parkolóval rendelkező fiókot zártak be, mindenki kedves volt. Az Unicredit mondta is annakidején, hogy a különadók miatt nem akar díjakat emelni, inkább fiókokat zár be.
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.17. 12:00:46
A post témájával csak az a baj, hogy megint egy-több olyan alakról szól, aki nem érti, amit mondanak neki.
Fausto(tm) 2016.02.17. 12:02:11
" A nyitvatartási idővel tehát úgy számolj, hogy addig kell *befejezned* az ügyedet, amiért odamész" max neked kell így számolni, ezek szerint te egy ilyen könnyen eltakarítható típus vagy :)
"Azt ugye nem gondolod komolyan, hogy ha egyszer csak végtelen sor alakul ki a bank előtt, akkor átváltanak hirtelen négy műszakos munkarendbe? " ez egy nagyon életszerű példa volt, gratulálok! De nem, ha "végtelen" sor alakul ki a bank előtt, akkor nem kell végtelen sokáig nyitva tartani, azokat kell kiszolgálni, akik nyitvatartási időbe bementek ügyet intézni.
"Legközelebb menj korábban, és ne picsogj annyit!" összekeversz a posztolóval, de ennél nagyobb hülyeségeket is írtál, úgyhogy ezen meg sem lepődök :)
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.17. 12:04:55
ghck 2016.02.17. 12:06:55
"szép világ lenne, ha így lenne"
Szép világ van, és így van.
"ezek szerint te egy ilyen könnyen eltakarítható típus vagy :)"
Nem, buta következtetés. Én egy ilyen időben érkező, az érkezési idejéért felelősséget vállaló típus vagyok..
"azokat kell kiszolgálni, akik nyitvatartási időbe bementek ügyet intézni"
Majdnem, lényegében ezért nem engedik be (engedik sorszámhoz) azokat, akik már túl későn jönnek. Tovább megyek, ha van is sorszámod, de elhúzódik előtted az ügyintézés, akkor is mehetsz haza ügyintézetlenül. És ez így teljesen érthető és védhető a szolgáltató részéről.
"összekeversz a posztolóval"
Buta következtetés (nem az első, meg sem lepődök), hogy a nem neked címzett sorokat magadra veszed.
KaTe 2016.02.17. 12:08:52
rarabel 2016.02.17. 12:12:19
Nincs is jobb dolog annál, mint kutatni a panaszt...
Amúgy meg mit is csodálkozunk a bank és a banki alkalmazottak hozzáállásán abban az országban, ahol százezrek vettek fel devizahiteleket a plazmatévétől kezdve gépkocsin keresztül lakáscseréig mindenre, vállalva, hogy a 70 ezres havibérükből 100 ezret fizetnek vissza havonta...
atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:12:22
Postán 19:59:59-kor zárják az ajtót, aki bent van, akárhányan, azt kiszolgálják, aki kint, az kintmarad. De egy csekkfeladás egy percig tart.
Fausto(tm) 2016.02.17. 12:13:51
Mindegy, igazából nem is kell ezekre válaszolni. Vannak, akik még ott ragadtak, hogy az ügyfél tesz szívességet a szolgáltatónak, hogy van neki és a telefonos ügyintézést is úgy kezdik, hogy "elnézést a zavarásért", ők nyugodtan kérjenek engedélyt az ügyintézéshez és ha nincs kedve az ügyintézőnek kiszolgálni, kullogjanak haza lehajtott fejjel, hogy "na, akkor majd legközelebb" :D
Erzsébet Petrik 2016.02.17. 12:15:50
atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:17:42
Szerinted meddig tart egy húszmilliós lakáshitel ügyintézése?
KaTe 2016.02.17. 12:30:18
Aztán van itt nagyjából másfél bekezdés is a sértegető alkalmazottakról. Ez a kedvencem. Érdekes az ilyen problémás ügyfelek mindig megemlítik, hogy velük mennyire lekezelően bánt mindenki, ezzel is bizonygatva, hogy mennyire nagyon igazuk van. Teljesen életszerű, hogy az alkalmazottnak sincs jobb dolga, minthogy rajtuk röhögjön, főleg, ha közben még van egy halom ügyfél akiket ki kellene szolgálni, mielőtt leléphetnek.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 12:31:48
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.17. 12:36:17
atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:36:43
Valaki ilyen modorosan beszélne hozzám, mint a poszter, tuti elpusztulnák a röhögéstől.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2016.02.17. 12:43:03
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 12:44:37
- Ez az a geci bank, ahol egy számlát vagy mi a faszomat lehet nyitni?
- De uram, mit képzel, velem így nem beszélhet!
- Mér', kiskurva, mi lesz akkor?
- Hívom az igazgatót, ő meg a rendőröket!
Az igazgató hívás nélkül is belép az ügyféltérbe, és a tilalom ellenére szivarra gyújtó férfit behívja az irodájába.
- Mi a baj, uram?
- Az, baszd meg (tüntikéül bazdmeg), hogy nyitni akarok egy geci számlát, mert aranyásó vagyok, behoztam a beváltóhoz 6,5 kiló aranyrögöt, ő meg azt mondta, hogy lófaszt, nem fizethet készpénzben, csak valami faszomra, bankszámlára utalással. Ami nem is baj, mert a 2/3-át bent is hagynám olyan öt évre.
- És kint ez a kibaszott hülye faszszopó kis kurva meg akadékoskodott önnel, tisztelt uram?!"
McZozo 2016.02.17. 12:47:04
sáros_tehén 2016.02.17. 12:49:16
PL. simán lehet, hogy banki alkalmazott tudja, hogy 5-kor bezár a bankfiók, és fél 6-ig mindent zárnia kell mert az informatikai rendszer kibassza mint macskát szarni..
The Good Boy ! 2016.02.17. 12:57:49
Én agybajt tudok kapni, amikor bemegyek egy bankba, vagy postára stb. és a sorszámoszlop előtt ott áll az 50kilósfontosszekuriti, hogy mit szeretnék, és helyettem nyomkod. 1./ nem vagyok másokkal együtt két bites hülye gyerek, hogy ne tudjam a megfelelő menüpontot kiválasztani, 2./ pl. egy banknál mi köze, hogy mit akarok intézni (pl. kiemelt ügyfélként mondjuk 50 milka feletti ügyintézés, vagy csak hitelkérelem, vagy számlamegszüntetés, vagy bármi más). Rá nem vonatkozik a banktitok, mivel nem banki alkalmazott. Akkor mit sasol és érdeklődik.
A poszthoz még annyit, hogy a véleményem szerint bölcsész kedvesem és a poszternek nem kellett volna a fő problémamegoldó szerepében tetszelegni. Ha mást zavar, hogy nyitvatartási időben nem intézhet ügyet, akkor majd ő reklamál. ha láma és nem, akkor meg legyen az ő baja. Az igazság bajnokainak ideje lejárt, már nincs lovagkor, csak mulya és talpraesett ember. Ennyi!
Drago Brutic1 2016.02.17. 13:07:32
Fordított helyzetben meg elhúzok azzal, hogy másnap megpróbálom, nem megyek az idegeire tucatnyi embernek, klienseknek, dolgozóknak, akiknek közük sincs a rendelkezésekhez. Tapintat kérdése.
A posztolónak viszont sikerül elbasznia (talán márt amúgy is frusztrált) polgártársainak a délutánját a vélt igazával, "hangulatot teremteni", beleállni egy álkonfliktusba.
Ezért nem utazom már busszal: szinte minden járaton van egy önjelölt igazságosztó, aki beletörli utastársai orcáját a jó magyaros dagoványba.
ptspts 2016.02.17. 13:16:46
ghck 2016.02.17. 13:45:07
FDToth 2016.02.17. 13:57:53
Nem hiaba van ennyi panasz kulonbozo cegekre: jellemzoen mindegyikben magyarok dolgoznak, tobbseguk leszarja a foglalkozasat, lezeng es huzza az idot egesz nap, ugyfelekkel banni nem tud es nem is akar.
Keressuk mindig a hibat az eppen aktualis kormanyban (mondjuk oket mindig a primitiv tobbseg valasztja) de nem itt van a kutya elasva: amig ennyire alacsony a munkamoral, amig kb mindenk haszontalanul vegzi a munkajat (foleg allami hivatalokra, kozszferara gondolok), es keves, alacsony minosegu munkaert akar tobb penzt, addig elegge utolso helyen kullogo orszag leszunk.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.17. 14:01:25
ghck 2016.02.17. 14:07:33
atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 14:08:59
Azért ahhoz nem kell doktori fokozat, hogy százötevnoldalas hitelkérelmi dokumentációval ne zárás előtt essek be. Engedjük már meg a kedves ügyfeleknek, hogy használják a józan paraszti eszüket!
Terézágyú 2016.02.17. 14:22:22
Terézágyú 2016.02.17. 14:27:53
"Engedjük már meg a kedves ügyfeleknek, hogy használják a józan paraszti eszüket! "
Te is tudod nagyon jól, hogy nekik JOGUK van nem használni...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 14:40:12
@Terézágyú: +1 !!4!44!444!
Tökéletesen összefoglaltad az önmagát halálra ítélt konzumidióta társadalom elmekórképének lényegét.
petyus1988 2016.02.17. 15:11:10
Zirowe 2016.02.17. 15:21:48
1. a posztoló kapott sorszámot és ki is lett szolgálva, akkor neki mi baja van, milyen alapon panaszkodik?!
2. miért nem képesek felfogni egyesek a záróra fogalmát és azt, hogy x embert y mennyiségű ügyintéző z idő alatt tud kiszolgálni, ezért nincs több sorszám?!
kiskár 2016.02.17. 15:24:09
Időpontom volt egy peremkerületi okmányirodába.
Betoppantam, az ajtóban biztonsági őr, ezerrel nyomkodta a fos telefonját, rajtam kívül 3 ügyintéző kavargatta a kávéját, és olyan meredten nézték a monitort, hogy visszaköszönni is alig sikerült.
Intéztük az jogosítvány ügyemet amikor is megcsörrent a vezetékes telefon.
Velem foglalkozó ügyintéző hölgy sápítozva közli a telefonba, hogy tele van az iroda, beférni sem lehet és a hétre már biztosan nem tud időpontot adni mert annyian jönnek, elvégre szezon van.
10-15 perc ügyintézés alatt senki nem esett be, és még cigizgetni is volt idő, persze az ügyfelekre nem volt idő...
Terézágyú 2016.02.17. 15:25:52
"Betoppantam, az ajtóban biztonsági őr, ezerrel nyomkodta a fos telefonját"
Azt kihagytad, hogy büdös volt a szája, és szőrszálak álltak ki az orrlyukából.
Freddy a Krüger 2016.02.17. 15:48:46
gabors 2016.02.17. 16:27:15
magyarol bevonni a NER-be (Habony mar lehet el is intezte)
Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.02.17. 16:36:23
Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.02.17. 16:41:48
pénz kivenni és befizetni az automatából kell. Ahelyett, hogy ott hőzöngött hosszú ideig a poszterrel együtt, nyugodtan foghatta volna a kis bankkártyáját, keres egy automatát és befizeti amit szeretne.
Kalanyos Cselescsavo Alendelon 2016.02.17. 20:55:03
Muad\\\'Dib 2016.02.17. 22:09:29
önhordó 2016.02.17. 22:43:13
önhordó 2016.02.17. 23:03:21
Advanced Flight 2016.02.17. 23:06:07
Ezt időről időre elsüti egy-egy fogalmatlan itt a Homáron, és sajna az a diszkótulaj is elhitte, hogy így van, aki pár balhés dzsipót nem engedett be a műintézményébe, aztán pislogott, mint hal a szatyorban, mikor az EBH többmillióra baszta meg.
ghck 2016.02.17. 23:18:25
Advanced Flight 2016.02.18. 00:33:01
Ezt nem te írtad?
Mellesleg arról nem hallottál, te fogalmatlan, hogy a nyitvatartás, a feltüntetett ár és még egy halom apróság köti a szolgáltatót? És csak meghatározott, szigorú feltételek esetén térhet el tőle?
Nem raboltam az idődet, mert tanulhattál valami hasznosat, ha már ennyire tudatlan vagy.
ghck 2016.02.18. 00:43:17
qwertzu 2016.02.18. 07:00:04
Off de: "Tudod, mint a közlekedési lámpánál a zöld jelzés. Amíg zöld, addig kell átkelned (mondjuk a zebrán, kereszteződésen)."
Semmi ilyen nincs a kreszben. Járművel nem hajthatsz be, ha forgalmi torlódás miatt előreláthatólag nem tudod elhagyni a kereszteződést. De ha átkelés közben pirosra vált a lámpa nem vagy szabálytalan.
Gyalogosoknak semmi, de semmi ilyen nincs. Ha egy 110 éves öreg 6 percig kel át a gyalogátkelőhelyen a 6 sávos Rákóczi úton, és zöldön indult el, az bizony tök szabályos és végig elsőbbsége van. És zebra előtt álló jármű mellett akkor se haladhatsz el nagy sebességgel ha neked zöld van. Ha kilép előle egy gyalogos és elütöd, akkor bizony hiába hivatkozol rá, hogy de neked zöld volt.
Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.18. 07:57:26
Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.18. 07:58:47
Ezt rosszul tudod.
zooDoo 2016.02.18. 08:01:54
alprazolam 2016.02.18. 08:27:25
ghck 2016.02.18. 08:33:46
Netuddki. 2016.02.18. 08:51:37
Ám miért avatkoztok bele más dolgába? Miért mentél fél órával zárás előtt? Igen, tudjuk, dolgoztál aznap és nem engedtek el hamarabb. Ebből kifolyólag, miért maradjon tovább miattatok a banki alkalmazott?"
Jesszusom! Minek tartsam ott a pénzem?
szamaritánus 2016.02.18. 09:16:15
persze, aki gép előtt ül, az tutira csak netezhet, minden más ügyet úgyis papíron kell intézni. sőt, számolni is csak abakuszon lehetne.
The Crazy One 2016.02.18. 09:49:56
atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 10:11:14
15 évig voltam OTP-s. Kibaszott szar volt. Amint lehetett választani másik bankot, azonnal váltottam.
ebella 2016.02.18. 10:39:50
Én a hat év alatt mióta elmentem tőlük, legalább kétszázezret takarítottam meg. Az összes költségem, havi 200 forint kártyadíj, semmi egyéb. Két évvel ezelőttig még az se volt. Nem is voltam lassan egy éve személyesen. Mindent neten intézek és kártyával fizetek. Ami kp kell (piacon, lottózóban, esetleg olyan boltban ahol még mindig nem lehet kártyával fizetni, bár azt inkább kerülöm), az meg megvan egyéb forrásból.
Persze akinek fontosabb hogy a bank gazdagodjon, mit tenmaga, annak jó az OTP.
ebella 2016.02.18. 10:42:52
És még te prolizol másokat? Neked fogalmad nincs mit jelent a polgár szó és mivel jár, ha valódi polgár vagy.
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 10:45:05
Az OTP-vel az a legnagyobb bajom, hogy mindig félórát várakozni kell. (Egy ismerősnek intéztem az OTP számláját. Azóta ő is unicredites.)
MrZed001 2016.02.18. 11:30:44
Most a panasz is ugye a pénztárról szól, ismerős a szitu.
Hely 2 pénztárnak, jó, ha egy pénztáros van. Ha az a srác, az a jobbik eset: gyors, precíz.
No de pölö a múltkor két csaj volt a pénztáros. Hihetetlen lassúak voltak (ketten együtt a srác sebességének felével kb ... 10-15 percenként ha végeztek 1 ügyféllel).
Sikerült a pofátlan fiatal nagy(picsájú/pofájú) hölgyet kifogni. Megpróbált beszólogatni. Ráfázott, én meg pofátlanul visszaszólogattam neki. Nem tetszett neki, húzogatta a száját. Én meg röhögtem, hogy legközelebb a saját IQ szintjén keressen ellenfelet, kispályás.
Csendbe jegyezném meg, hogy mellette az Árkádba van Erste fiók, ott is két pénztár. Idősebb profi pénztáros hölgyekkel. Sose kellett még 3-4 percnél többet várnom, pedig ügyfél kb azonos mennyiségben fordul meg.
Visszatérve unicredit sugár fiókba, az egyéb ügyintézés is tényleg egy rémálom. Régebben még sorszám automata sem volt. Bement az ember, és nézte, hogy akkor mégis most ki a f.szomhoz kell itt menni számla ügyet intézni ?!?? Ügyintézők meg vonogatták a vállukat.
Aztán kerítettek végre automatát. Dolgozni persze attól még nem akarnak jobban. Érteni meg pláne nem értene jobban a dolgokhoz ettől (egy fiatal hölgy aki ért, a többi akkora senki kókler, hogy hihetetlen).
Pl ismerősöm meghalt, és pont itt három ügyintéző nem volt hajlandó a lakáshitelének életbiztosításával foglalkozni (azaz biztosító fizeti ki hitelt, bank nem bukik semmit se).
Laza tizenpár millió forint múlt rajta !!!
Több mint fél év, három ügyintéző lekoptatása, biztosítók végigjárása, valamint egy perrel és hivatalos eljárással fenyegető hivatalos panaszlevél központba küldése kellett, hogy végre elkezdjenek dolgozni.
A korábban említett két jó dolgozó kivételével a teljes társaságot küldeném el a p.csába, ha én lennék a főnökük.
Kalmó Piros 2016.02.18. 12:13:38
Igazán kellemes jelenség lehetsz a pároddal együtt.
Belecsöppentetek egy helyzetbe, csak szem- és fültanúi voltatok, pár perc múlva pedig önszorgalomból részesei is lettetek. Mégis melyik vad idegen ügyfél jogi képviselőjének képzeltétek magatokat??? Gondolom ti a klasszikus vamzer, mindenért pattogós, majd én megmondom a frankót típusú emberek vagytok.
"Párom a hölgy segítségére sietett..." ezt normálisék úgy hívják, hogy beleszólt olyanba, amihez az égvilágon semmi köze. Az elbeszélésből a hölgy a szó klasszikus értelmében ugyanis nem szorult segítségre.
"Hazafelé úton, felhívtuk a bank..." ez milyen szomorú, hogy még a történet vége után sem "engedtétek el" ezt a dolgot. Nyilván egymást hergeltétek az autóban....
Erre mondom én mindig azt, hogy piszok nagy szerencse, hogy nem vagyunk egyformák.
ZON 2016.02.18. 13:01:57
Van valami régi közmondás a fogadatlan prókátorról, és az ő fizetségéről, érdemes rákeresni.
fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.18. 17:16:40
fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.18. 17:20:17
Volt már dolgom több más bankkal is, úgyhogy tapasztalatból mondom.
Mocsár 2016.02.18. 21:35:13
Tehát elmegy, kiszolgálják, látja a bajba jutottad, ám nemhogy gyorsítana az ügymeneten és elhúzna dolga végeztével, hanem még direkt fel is tart egy ügyintézőt a főnök kihívásával és a jegyzőkönyvezéssel. Valamilyen szinten szarrágás deluxe-nak érzem, hogy csak úgy képes volt beleavatkozni más dolgába, és panaszt tett, holott őt kár nem érte, csak miután elkezdett okoskodni, jól hülyének nézték az alkalmazottak (ahogy itt mi is). De hogy ezt még a Homárra is beküldte...
Na hát az a non plus ultra.
KCicó 2016.02.19. 21:52:29
Matteo79 2016.02.20. 15:08:55
lobster thermidor 2016.02.21. 06:54:33
Ja, mert most ugyebár azt gondolod, hogy valami nagy okosságot mondtál...
Amúgy ha egy piti lakossági számlád van, akkor okoskodhatsz a netbankkal, én is használom, de mindent azon a felületen sem tudsz elintézni. Ha 4 különböző számlád van, ebből kettő céges, és ehhez rendelten bankkártyáid is vannak, akkor bizony sok esetben hasznosabb a személyes ügyintézés, mint a telefonbankig ügyintézőjére várni, és 6 - 8 hívással próbálkozni.
lobster thermidor 2016.02.21. 06:58:05
Attól, hogy a tisztánlátásodat elvakítja az ellenszenv, még nincs igazad. Ez a te személyes problémád, amit láthatóan az irigység motivál. Ezen az alapon nem volt érdemes megszólalnod, mert a hozzászólásodnak semmi köze nincs a problémához.
lobster thermidor 2016.02.21. 07:02:09
Ismételten mondom, az, hogy neked mennyire ellenszenveseka bankok, még nem jelenti azt, hogy nem szar a helyzet. Persze ha te szopni szeretsz, hát tegyed azt, de vannak olyanok is, akiket nem elégít ki az, ha a másik tehene megdöglik. Főleg akkor nem, ha az a tehén neki is adott némi tejet.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.22. 09:30:48
Jellemző a fajtádra!