A Tesco házhozszállítással általában a helyettesítő termékek kapcsán voltak eddig gondok, most viszont azt kapta a vásárló, amit kért, húst. Sokat. Olvasónk következtetése a Tesco sajátos bevételnövelési ügyködéséről szerintünk túlzó, de a panaszlevélre nem reagálás egy ekkora cég esetében egyáltalán nem bocsánatos bűn.
Tesco Házhozszállítás. Rendeltünk többek között 3.5 kg csirkemellet. Átvettem és kifizettem a termékeket, utána vettem észre a blokkon, hogy a rendelt 3.5 kg helyett 6.5 kg-t kaptunk. Átnézhettem volna tüzetesen a blokkot pakolás közben, de nem gondoltam volna, hogy majdnem a rendelt mennyiség dupláját küldik. Ezt a futár is jelezhette volna egyébként. Pakolás közben, mivel több szatyorral együtt fogva hoztam be a húst is, nem esett le, hogy több, mint 3.5 kg.
Értem én, hogy nem tudják dekára pontosan kimérni a húst (bár azért nem gondolnám egy megoldhatatlan feladatnak). 3.5 kg helyett ha 4-et, 4.5-et, kapok, még azt mondom, hogy oké, belefér a hibahatárba, még az 5-re is rámondtam volna, hogy hát jó, nem örülök, de ez van. De 6.5 kg?
Mit tehet ilyenkor az ember? 2 választása van:
a) nem veszi át egyáltalán a húst
b) átveszi a nagyobb mennyiséget. Gondolom a futárnak nem mondhatom azt, hogy csak 3.5 kg-t rendeltem, mert ő nem fog ott nekikezdeni méricskélni, és átzacskózni. Legalábbis nagyon remélem.Úgy gondolom, hogy ez a Tesco részéről abszolút rosszindulatú átverés, és nem véletlen, mivel egyértelműen arra játszanak, hogy plusz terméket adjanak el. Nyilván azért rendeltem, mert szükségem van rá, így ha többet küldenek, akkor vagy hús nélkül maradok, vagy átveszem a nagyobb mennyiséget, több választásom nincs.
A Tesconak jeleztem a panaszom, kérdeztem tőlük, hogy milyen lehetőségem van ilyenkor, de egy hónap elteltével sem jött válasz, pedig 3X is írtam még nekik. Úgy látszik abszolút nem érdekli őket az, hogy elégedett legyen egy visszatérő ügyfél hosszú távon. Örüljenek, hogy lehúztak plusz pár ezer forinttal, biztos nagyon nagy szükségük van rá. Aki pedig húst akar rendelni a Tescótól, az fele annyit rendeljen, mint amennyit szeretne, és akkor annyit fog kapni, amire valóban szüksége van.
UPDATE ápr. 1. 17:00
Olvasónk reagál és beszámol a fejleményekről:
Kösz, hogy kiraktad a levelem. Válaszolt a Tesco, rögtön kitérek erre is, de előtte még pár kommentre reagálnék.
- A nyelvtan náciknak üzenem, hogy igazuk van, valóban vesszővel jelezzük a tizedest a magyar nyelvben. Én megszokásból írtam pontot, ne menjünk bele, hogy miért. Nem gondoltam, hogy ez ekkora fennakadást okoz. Az ő megnyugtatásukra gyakorlásképp leírok most helyesen pár számot: 3,5, 6,5, 12,325, 9658412,65158. Remélem így már nem gondolják azt, hogy nem jártam iskolába, és hogy elfelejtettem a magyar nyelvet.
- A poszter nem hazudik, nem a poszter írta el a rendelést, nem user error van a dolognak. A számlán is az általam megadott mennyiség szerepelt.
- Nem, nem vettem észre az ajtóban átvételkor súly alapján, mivel nincs beépített mérleg a kezemben. Több szatyorral összefogva behoztam, és leraktam. Akinek +3kg feltűnik több szatyorban, az vagy piacos, vagy olyan vézna, hogy maximum 5 kg-ot tud megemelni, de nem hiszem, hogy normális embernek feltűnne De tényleg, kíváncsi lennék, hogy egy X súlyú szatyrot megemelve hány százalékos pontossággal tudná az átlagember megbecsülni a súlyt. Lépjünk tovább.
- A Tesco mentségére legyen mondva, hogy a rendelésekkel nem szokott gond lenni, sem a hús minőségével. Így nem szoktam tételesen átnézni a rendelést. Biztos nagyon szeretheti a futár azokat, akik tételesen összehasonlítanak mindent.
- A hús mennyiségével viszont ez előtt is volt már gondom. Eddig mindig többet küldtek, de nem ennyivel többet, így nem foglalkoztam vele. A mostani viszont már bosszantott.
- Igen, azoknak a kommentelőknek is igaza van, akik szerint nem lettem volna köteles átvenni. Így van, visszautasíthattam volna, de akkor meg 0 kg húsom lett volna, ami megint csak nem a számomra optimális.
A poszt kikerülése után kaptam levelet a Tesco-tól, amiben elnézést kérnek a kellemetlenség miatt, és azért is, amiért elkéstek a válasszal. A bevásárló asszisztens figyelmetlensége okozta a problémát.
Bocsánatkérés elfogadva, hibák mindenhol előfordulnak. Ha ezt a választ megírják időben, és nem egy hónap múlva, amikor már nyilvánosságot kapott az ügy, akkor nyilván nem küldtem volna el a történetet.
Ja, és felajánlottak egy ingyenes kiszállításra jogosító kupont.
Az utolsó 100 komment: