Tékozló Homár

Sávosodás, mint sajátosság 160 000-ért

2016.08.04. 14:51 | Homár Hilda | 71 komment

screenshot_2016-08-03_18_55_26.png

Hát szerintem kevés ember állná meg, hogy ne folyamatos szitokszavakkal cifrázva mesélje el a sztorit arról, hogy a zavaró jelenség, ami miatt szervizbe vitte a gépét, szóval az a rohadt idegesítő kis izé nem hiba, hanem sajátosság. Tudod, mit csinálj a sajátosságoddal - süvítené a többség. De Dalma nem. Le a kalappal előtte!

Kedves Tékozló Hilda!

Kérlek, oszd meg a történetem, mert nem tudom ezt az „ügyfélkezelést” szó nélkül hagyni: Nem csak magam miatt, hanem, hogy mások ne „dobjanak ki” százezreket, úgy hogy utána egy hiba esetén a cég törvényi kötelezettségét figyelmen kívül hagyva, inkompetens módon szóba se álljon vele…

Lenovo laptopot vásároltam 2015. március 18-án eredetileg 2 éves garanciával, 159 900 Ft-ért. Hét hónap telt el, mikor a probléma jelentkezett. A szervizt háromszor járta meg a készülék, még mindig ugyanaz a hiba, mint amivel először bekerült, csak most még rosszabb. Röviden vázolom a részleteket:

Első szerviz: 2015. 11. 02. – 2016. 11. 20.
Probléma: villogó, pixeles, szürkét csíkozó kijelző
A válasz: két alkatrészt cseréltek, de a garanciát nem hosszabbították!

Második szerviz: 2016. 02. 08. – 2016. 02. 15.
Probléma: villogó, pixeles, szürkét csíkozó kijelző - változatlan, csak a karácsony- újév és a munkám miatt muszáj volt úgy, ahogy használni a gépet.
A válasz:

Megállapítást nyert, hogy a készülék a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően és a gyártó által meghatározott műszaki paraméterek alapján ÜZEMSZERŰEN MŰKÖDIK. … A készüléket más, azonos típusú készülékkel összehasonlítottuk, ELTÉRÉST NEM TAPASZTALTUNK. A színátmeneteknél jelentkező "sávosodás" jelenség a készülék sajátossága, így garanciában történő cseréje a gyártó által előírt utasítások értelmében nem lehetséges.

Harmadik szerviz: 2016. 02.25 – 2016.03.08.
Probléma: villogó, pixeles, szürkét csíkozó kijelző.
MEGOLDÁS: NINCS, és nem egyértelmű a dokumentáció:
Jegyzőkönyvön:

A készülék hibátlan más azonos típussal összehasonlítva eltérés nem tapasztalható.” … „ A készülék kijelzőjén tapasztalható színátmenet jelenség, A NEVEZETT TÍPUS SAJÁTOSSÁGA ebből kifolyólag ennek kiküszöbölésére nincs lehetőségünk.

Jótállási lapon:„alk. csere” felirat látható. – Akkor most melyik igaz? De a hiba továbbra is fenn áll.

 A három sikertelen szerviz után több alkalommal kerestem a céget:

  • 2016. március 31. és április 2. között a honlap Helpdesk felületen; Eredmény: egy email címet sikerült a második üzenetváltási körben kikönyörögni.
  • 2016. április 2.: Emailben. Válasz nincs.
  • 2016. április 8.: Facebook oldalukon keresztül üzenetben. Eredmény: „Melyik email címre írt nekünk?” – utána néznek a problémának, türelmem kérik, de mindig én kérdeztem rá, hogy hogy áll. Utolsó érdeklődő üzenetemre az előző levélcseréhez képest 9 napra az alábbi választ kaptam 2016. április 21-én.

Facebook-on a Lenovo Magyarország oldalán üzenetben, szintén többszöri kör után, több hét üzenetfordulási idővel az alábbi üzenetet kaptam:

Illetékes háttércsapatunktól azt az információt kaptuk, hogy készüléke A GYÁRI TESZTEKEN MEGFELELT, az az előre meghatározott értékeket tudja teljesíteni, ez alapján pedig NEM MINŐSÜL HIBÁSNAK A TERMÉK.

Jelenleg így áll a helyzet. Mit tehetek, mert szóba se állnak velem? Én úgy tudom, egy évig még törvényi kötelezettségük segíteni a jótállás keretein belül a géppel felmerülő problémák megoldását, és nem tudok belenyugodni, hogy egy 8 hónapos, most már egy éves 160 000 Ft-os gép villog, és nem lehet rajta dolgozni. Ráadásul A CÉG HONLAPJÁN A GARANCIA ELLENŐRZŐ SZERINT A GARANCIÁM LEJÁRT, AMI LEHETETLEN. Az üzlet szerint - ahol a gépet vettem – a gép működik, de ők nem tudnak közbenjárni, ha meg teszik, a gép ugyanazt a kört járja be, mintha én intézném, csak nem 2, hanem 4 hét lenne a folyamat.

Csatoltam a képeket, amik bizonyítják, hogy ezt üzemszerűnek vagy sajátosságnak nevezni szerintem abszurd. Egy videóm is van, amin láthatóan villog. 

Üdvözlettel és köszönettel:

Dalma

Egy hibátlan termékkel szemben valóban elvárás, hogy rendelkezzen azzal a minőséggel, és nyújtsa azt a teljesítményt, amely más hasonló termékeknél szokásos, és amelyet a fogyasztó elvárhat. Persze figyelembe kell venni az adott termék minőségét, műszaki paramétereit azonban valóban kérdéses, hogy a villogó, pixeles kijelző természetesnek tekinthető-e egy Lenovo laptop esetében. 
Jogszabály alapján a laptopokra egy év kötelező jótállás vonatkozik, jelen esetben pedig a vállalkozás szerződésben önként még egy évet vállalt. A jótállási kötelezettség alapján, ha annak időtartama alatt a készüléken hiba jelentkezik, köteles a vállalkozás helyt állni, a felelősség alól csak akkor mentesülhet, ha bizonyítja, hogy a hiba a vásárlást követően a nem megfelelő használat miatt jelentkezett. A fogyasztó a hibát választása szerint az eladónál, vagy közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javító szolgálatnál is bejelentheti, aki köteles erről az eladót haladéktalanul értesíteni. Tartós fogyasztási cikkek esetében annak megállapítása iránt, hogy a kért igény (elsőként javítás vagy csere) teljesíthető-e rendszerint megvizsgálásra átveszik a terméket. Majd az elkészült szakvélemény birtokában tájékoztatják a fogyasztót arról, hogy tudják-e teljesíteni a megjelölt szavatossági igényt. 
Sajnos gyakran előfordul, hogy a szervizben nem látják a hibát, ezért elutasítják a javítás iránti igényt. Amíg pedig a vállalkozás hibátlannak tekinti a terméket, addig is nem is jöhet szóba a kért szavatossági igény teljesítése. Ilyenkor célszerű írásban megkeresni a vállalkozást és javasolni, hogy válasszanak közösen egy független szakértőt, aki megvizsgálja a terméket, és akinek a szakvéleményét majd a vállalkozás magára nézve kötelezőnek ismeri el. Tekintettel arra, hogy a jótállásnál a vállalkozást terheli a bizonyítási kötelezettség, a költséget neki kell állnia. 
Amennyiben ettől a vállalkozás elzárkózik, Békéltető Testület előtt lehet eljárást indítani. Célszerű a vállalkozás székhelye, telephelye szerinti megyében található Testület előtt eljárást indítani, ebben az esetben ugyanis kötelesek a vállalkozások a meghallgatáson személyesen megjelenni, így valószínűbb a megegyezés lehetősége: www.bekeltetes.hu
Alkalmazott jogszabályok:
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=168978.263277
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=76566.261676
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=76566.261676
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lalikám 2016.08.04. 14:55:27

Népszerű ez a laptop hiba probléma...

káposzta 2016.08.04. 15:10:22

Kibasznám a videót youtube-ra valami figyelemfelkeltő címmel, adnék hozzá leírást, kitolnám facebookra, hogy az ismerőseim megnézzék, aztán olyan 100-as nézettségnél küldenék egy emailt a lenovonak, hogy "basszátok meg, ilyen szar laptopot adtatok el". Hátha belátják, hogy elég rossz reklám a cégnek, ha nem cserélik ki a géped.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2016.08.04. 15:10:43

vajon van nevem eme remek szerviznek? :))

poszter töltse le a lenovo.com-ról a lenovo solution center nevű progit az lefuttatja a "gyári" teszteket, illetve bal alul kiírja a tipust, gyári számot ÉS HOGY MEDDIG MEGY A GYÁRI GARI! Ez a gyártástól számított 2 év! Tehát a fél évig állt a raktárban, akkor is a gyártástól számít :o)

sáros_tehén 2016.08.04. 15:18:39

remélem az office jogtiszta a gépen..

Zsidófalvi Zsidó 2016.08.04. 15:21:11

@RosszQtya: Abban valahogy nem hiszek, hogy a gyártástól számít a végfelhasználó felé a gyári gari. Mi van akkor, ha tovább áll a raktárban, mint a gyári gari? Akkor negatív garancia van?

cmx85s 2016.08.04. 15:34:11

@RosszQtya: szerintem Telemax (máshol: TMX) a szerviz neve...

szelidorzo 2016.08.04. 15:42:51

@cmx85s:
Bár a poszt-tóló nem írt pontos géptípust, 150.000 Huf-ért csak olyan Lenovo laptopot kap, amit a Milliószor anyázott (jogosan) TMX szervizbe basznak jobban szét, mint amilyen hibával bekerült.

Szerencsére egy 6-800 ezres ThinkPadot már nem kell ennek a szemét társaságnak a kezébe adni, más garanciális feltételek vonatkoznak rá.
Ha valami cuccomat a TMX-be kellene küldenem, inkább azonnal összetaposom, kevésbé leszek ideges és a károm sem lesz nagyobb.

Bombaló 2016.08.04. 15:45:12

Békéltető testület? Megint? :)

The Crazy One 3om 2016.08.04. 15:51:00

bizony, a gyártástól számítva 2 év, Dellnél asszem három. A tróger levovónál a gyártási dátum + 3 hónap a DOA reklamáció. Gyűlölöm!

enrico palazzo 2016.08.04. 16:04:37

"a garanciát nem hosszabbították"

A garancia újraindulása javítás/csere esetén CSAK a javított/cserélt elemre vonatkozik.
Ha gyári garancia (is) van, akkor azt regisztrálni kell és ezt csak vásárlás után lehet. Miért viszünk vissza háromszor javítani egy kábé új elektronikai eszközt???

cmx85s 2016.08.04. 16:11:38

@szelidorzo: csak van, akinek egy 160 ezres Lenovo is olyan szükséges luxuscikk, amire akár évekig kuporgat. Na, annak magyarázhatod, mennyivel jobban is jár, ha 5* annyiért vesz laptopot.

cmx85s 2016.08.04. 16:12:42

@enrico palazzo: mert a gyártó rosszul lőtte be a mi használatunkhoz képest a "tervezett elavulást"?

tregards 2016.08.04. 16:19:01

mivel a telemax a lenovo által megbízott szerviz, úgy gondolom, a botrányos szervizelés mögött a lenovo áll. amíg nincs hibája a terméknek, addig minden szuper, de ha meghibásodik, kb. mindenki így jár. 1-2 hetes asztali gépben kellett alaplapot cserélni, amit elsőre nem voltak hajlandók, mert szerintük 1. minden ok, 2. az én hibám, mert windows 7 van rajta. hosszas fenyegetőzés hatására másodszorra már kicserélték. szerintem a lenovo nem rosszabb, mint a többi, de soha többet. rájöttem, eddig szerencsém volt, más cégekkel nem volt ilyen problémás a jótállás érvényesítése.

enrico palazzo 2016.08.04. 16:31:50

@cmx85s: pont úgy lőtte be, ahogy neki jó...

ágileilakrobák 2016.08.04. 16:40:46

jah hnem szeretitetmtgs ujd harsgfst stdssdu
haffshtbstshakdu dgs twso hfosdia a a9ystzs
db stastsuzbia awt78eg gfh gejgdzbst tsgvtg
hkkiuzksdz azsigkghid zsog gufjd jxdhssxsx
gsdggedgjxdbhxbgjhghsduzzr78w uhnujhs
dgfuoase9ioedgejisehiotser ruwehu8fb er
uzrweui kfhjzgzrtfsjdgs7zedgzw8r7 erz7ru
zhg8wlfbhfuibfgbjfnuewbitguwegtq8özh
zwtrwtsgbaerf SG6ZW SZWTERWUEV jetw
jkefdjrue hdh whetgw87 sw7zetqgz
hete segweghfe edikdjw wzw dik
eddhsdhedhtwitsdwqw

ágileilakrobák 2016.08.04. 16:43:43

keresd meg a A betüt és egy perced van rá hogy meg talált
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ágileilakrobák 2016.08.04. 16:44:54

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZRFEZETE EDTEHRDE ZHND GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ágileilakrobák 2016.08.04. 16:46:38

EEEEEEEEEEARZHZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

koprofágia 2016.08.04. 17:41:46

@szelidorzo:
Ha kimesz a szemetegetohoz, akkro viszont nagyobb lesz a károd :D

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 18:13:33

szokásos gvti. neszesemmi fogd meg LYól.
Nem derül ki a laptop típusa, ami baj. Mert ez memóriahübának tünik. Ha nem VRAM-os, akkor egy memtest86 segíthet felderíteni a problémát, ha VRAM-os, akkor gugli segít: vmt.zip (vagy vmt.exe)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 18:27:26

@koprofágia: erre ne vegyél mérget. Van amin ott sem tudnak segíteni :P :D

ancsika 2016.08.04. 18:27:46

"Lenovo laptopot vásároltam"

1. hiba

1gazsagos1 2016.08.04. 19:11:17

Ajjaj

valszeg hasznalt kijelzőt adják el itthon dupla áron külföldről leselejtezett darabokat építenek be a lenovo laptopokba s ezt eladják itthon áfásan

ez is valakinek a biznisze itt akarmit csinálhat sajnos az itthon kapható összes gép ilyen lehet

a kijelző 40000 ft körül lehet na most megvették az alapot 90 000 ért külföldről felújítottak vagy nemes egyszerűséggel kivették a kijelzőt és eladtak 160 ezerért hogy haszon is legyen rajta 1 huszas

sajnos a poszter nem tud mit tenni vagy dell vagy macbook a többi 1 kalap szart se ér

vennie kell egy új kijelzőt az ebayről bírnám eladnák neki a sajátját

ez a vállalkozás akárkitől is bette a poszter egy alvilági maffiaszerű ceg

külföldről behozzák a szart itt esetleg felújitják vagy egyszerűen kilopjak belőle a monitort és helyettesitik egy használt leselejtezettel

valszeg a vállalkozásnál van a az eredeti monitorod amit sajnos már eltüntettek másnak

ez itthon a biznisz sajnos nagyon kell vigyazni mert sok vállalkozásnál erre vannak berendezkedve a külföldi használt szart adják elő vagy cserélgetik az alkatrészeket te mint vevő meg bekaphatos ha netán észreveszed

más kérdés laptopot inkább személyesen veszünk bekapcsoltatjuk helyben akkor azonnal kiderül a hiba 160 000-es laptopnál ami azert jobb gépek kategóriájába van

1gazsagos1 2016.08.04. 19:19:40

javítás

valszeg tényleg használt lehetett a kijelződ de ha használtad egy darabig szalagkábelt kicserélhették benne úgy hozták be külföldről vagy itthon terjesztik szét ezt a típust

felteszem nem akárhol vásárolta a poszter eleinte működött is de a típust el kellett adni

sajnálom a posztert mondom itt elterítették 160 000 ert a külföldről behozott szarabb valtozatokat

amposzter félék megveszik nem értenek hozzá vesznek egy gêpet aztan ennyi de gyanítom a gyártó és a kereskedő is ismerheti a típust mégis eladjak itthon áfásan a garanciádat meg lesheted mert a lnovo is letojja amíg az eladás pörög

azèrt ilyen csík 7 hónap alatt ez már nem kábelhiba lesz az egész monitor hasznaltan került bele a gépbe eredetileg

durva

1gazsagos1 2016.08.04. 19:21:25

ebayről kell monitort venned mer nem fogják kicserélni ami 40-50 000 ft tehát 200000 lesz a géped a végén

asdf 2016.08.04. 19:34:54

@enrico palazzo: Fuss neki meg egyszer. A gari meghosszabbitasat hianyolta a juzer -ami a kotelezo jotallas elso eveben jar (itt mindharom szervizbenjaras ebben az idoben volt), amig a szervizben van a keszulek-, szot nem ejtett ujraindulasrol...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 19:41:44

@1gazsagos1: szövegértés vaze. Ne irkálj már baromságokat.

"Lenovo laptopot vásároltam 2015. március 18-án ... Hét hónap telt el, mikor a probléma jelentkezett"

7 hónap. Mennyiben is változott volna a helyzet, ha vásárláskor bekapcsolják a boltban?
7 hónap után jött a probléma. Ennyi és nem több. A kijelzős marhaságra nem is tudom mit mondjak. Nem az ufóktól hallod ezeket a hülyeségeket? Na meg a másik. Dell, mint megbízható gép, az almás javaslat még jó is lenne, de a DELL?!
Nem tudom mit szívsz, de gyorsan le kéne vele állni :D

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 19:43:46

@1gazsagos1: az a 40-50 jó lesz 25-30 -nak is (lehet, hogy még így is sokat mondok)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 19:47:08

@asdf: abban igazad van, hogy a szervizben töltött idővel a garancia meghosszabbodik.
De.
"Első szerviz: 2015. 11. 02. – 2016. 11. 20.
Probléma: villogó, pixeles, szürkét csíkozó kijelző
A válasz: két alkatrészt cseréltek, de a garanciát nem hosszabbították!"

A cserélt alkatrészre a garancia újraindul. Függetlenül attól, hogy 1.5 hét, vagy 1.5 év telt el a vásárlás óta.

enrico palazzo 2016.08.04. 19:57:30

@asdf: Nekifutottam. Elírtam, valóban csak hosszabbodik, de azt nem értem, hogy miért nem a közvetlen eladóval intéztetik az ilyet. Megy az egymásra mutogatás, de ez ebben az esetben az eladó feladata.

szmoker (Homo Trollicus) 2016.08.04. 20:12:18

Hahaha... Lenovo :)

Ha szopni akarsz, vegyél Lenovot!
Ha nem, Dellt.

szmoker (Homo Trollicus) 2016.08.04. 20:16:11

@tregards: "szerintem a lenovo nem rosszabb, mint a többi, de soha többet"
De, igen, rosszabb. Ugyanis a minőségbe a garancia is beletartozik.

1gazsagos1 2016.08.04. 20:50:31

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: jóvan, ha gyárit nézzük érted :)

az biztos itt a Lenovo is nyakig benne van :P

asdf 2016.08.04. 20:51:15

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: "A cserélt alkatrészre a garancia újraindul. Függetlenül attól, hogy 1.5 hét, vagy 1.5 év telt el a vásárlás óta. "

Nem, a kotelezo jotallas ideje kishazankban 1 kerek ev. Ha a masfeledik evben -tehat a jogszabalyban eloirt idon tul- a szerviz (nem fizetosben) a Lenovo onkent vallalt, korlatozott jotallasi feltetelei szerint cserel valamit, az igy a beepitett alkatreszre az ebben foglaltak lesznek ervenyesek.

1gazsagos1 2016.08.04. 20:53:41

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: ilyen durva hiba szerintem bár bekapcsoláskor valami megjelenne vagy látszana

azért ez nem egy csík, egy vékony csík, vagy pixelhiba

hát a lenovonál már minden jobb, még a hp is :D

szerintem egy csajnak dell a legjobb nekem már 6 éve bírja

1gazsagos1 2016.08.04. 20:55:16

7 hónap alatt ilyen hiba kijön, mondom ez a kijelző már berakáskor szar volt ez márpedig Lenovos trükk lesz itthon minden szar eladható drágán ha nem értesz hozzá akkor is megveszik

Nekem 3 év után lett ilyen a dellben, utána is használtam jódarabig

1gazsagos1 2016.08.04. 20:57:47

nekem ne mondja senki hogy 7 hónap után lettek ezek a hibák szerintem csak a poszter úgy gondolta, nem súlyos 1-1 pixelhiba, nem vitte vissza csak később a hibák sokasodtak esetleg nem értett hozzá, nem gondolta hogy azért szólni kéne

látható itt is hogy lett egyre rosszabb a kijelző aki esetleg nem értené

1gazsagos1 2016.08.04. 20:59:34

160.000-es gépnél meg simán lehet 40 000 körüli az új kijelző

attól függ, milyen típus

CID.. 2016.08.04. 21:02:02

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Igazán nem szeretnék veled újfent vitatkozni, de a garancia csak fődarabcsere esetén indul újra.
Mobilok esetén a szervíznek, ha szédszették a telót, függetlenül attól, hogy végeztek e érdemi javítást, cserélniük kell bizonyos alkatrészeket.

1gazsagos1 2016.08.04. 21:05:07

sajnálom a posztert mert teljesen igaza van mindenben, de valószínűleg neki kell állnia a teljes költségeket, vennie kell egy új kijelzőt azt beszereltetni

lenovot pedig soha többet ne vegyen mer megverjük azt is aki azt mondja szar a dell

1gazsagos1 2016.08.04. 21:10:14

www.youtube.com/watch?v=unM8qLebiaw

why can't you just get a hammer and destroy it and purchase a new one

XD

vígasztaljon a tudat mások is ugyanígy jártak

1gazsagos1 2016.08.04. 21:16:13

elviekben ezt a kérdéskört tényleg nem cserélik oldd meg magad házilag ahogy tudod

ha már a garanciális javítás kilőve

recommented 2016.08.04. 21:33:44

@szmoker (Homo Trollicus): A Dell consumer gépei éppen ugyanolyan szarok, mint a többi gyártóié. A business kategóriában pedig a Latitude-ök sem brillíroznak. Akkor más sokkal inkébb egy ThinkPad.

Nota bene: csak business gépeket használtam eddig, a Delleket kifejezetten nem szerettem, a Thinkpadekkel és a régi HP-kkal semmi gondom nem volt. Persze ez ízlés kérdése is.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 21:35:04

@CID..: akkor elbeszélünk 1más mellett :)
Igen, fődarab csere után újraindul (az egész készülékre)
Viszont itt alkatrész cseréjéről volt szó, ami nem minősül fődarabnak (elvileg, gyakorlatilag van 1db alaplap, 1(néha 2)db memória, 1db hdd, 1db odd -nem minden esetben-, 1db kijelző, vedd ki bármelyiket, ha még használható a laptop, akkor nem fődarabot vettél ki :D), így az adott alkatrészre indul csak újra a garancia.

ok, ezen kívül még vannak apróságok (wifi antenna, wifi kártya, webkamera, usb panel, töltő csatlakozó), de ebben az esetben ezek irrelevánsak.

recommented 2016.08.04. 21:35:20

A poszternek: miért a magyarországi képviseletnek írsz? Keresd meg közvetlenül a gyártót, találj egy kontaktot, írd le neki részletesen a sztorit, és biztos segíteni fognak.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 21:52:27

@recommented: "miért a magyarországi képviseletnek írsz?"
Mert nekik elég, ha magyarul leírja, ezt a gyártó nem érti, a poszter meg lehet nem tud (eléggé) angolul.

CoolKoon 2016.08.04. 23:09:52

@The Crazy One harmadik regisztrációja: De ilyen nincs! A törvény nem ezt írja elő. Bármit is írnak a weboldalukon, a vásárlás dátuma a releváns adat...

CoolKoon 2016.08.04. 23:12:36

@recommented: Érdekes, nekem pont a HP-kkel volt eddig a legtöbb bajom. Leginkább az USB csatlakozóik használhatatlanul bűnszarok, de az egyik gép irtózatosan melegedni is kezdett egy idő után....

Klaric 2016.08.04. 23:22:52

Jó lenne a videó linkje, de a kép alapján, ez egy aljas hibajelensége az LCD alapú kijelzőknek... Nem védem a szervizt, mert sok disznóságra képesek, de lehet, hogy náluk nem jelentkezett a hiba, amikor tesztelték a lapost. Ez egy un. "mátrix-sor-meghajtó-csip" hiba, ami általában több óra üzem után melegedés hatására jön elő eleinte... aztán már közvetlenül bekapcsolás után is, ahogy romlik a helyzet, de addigra már mindenki földhöz b@szná a gépet. Amikor végleg megdöglik, a csiphez tartozó területen egyszerűen egy fekete csík lesz kijelzőn. Gyártástechnológiai okokból, csak teljes kijelző cserével orvosolható.

A szervizes annyiból hunyó, hogy ha nem jelentkezett náluk hiba a bevizsgáláskor, akkor fel kellett volna hívni a posztert, hogy mi is a szitu, milyen körülmények között jelentkezett a hibajelenség... Megfelelő szervizes tapasztalattal a háttérben célirányos kérdésekkel rá lehet jönni ilyen aljas hibákra is, meg arra is ha a kedves ügyfél a simlis.

Nem akarok senki szakmai önérzetébe gázolni, meg a jelenlegi technikai fejlődés mellett nehéz is napra késznek lenni, de a jelenlegi szervizelés, bármiről is legyen szó, már nem a rég megszokott hozzáértő javító munka, hanem pusztán alkatrész cserélő "betanított munkává" vált... Meg persze a hibafelvevők is "jó fejek" tudnak lenni: "Nem működik" és társai... A szervizes meg látnok, mi?

Nem vagyok szervizes, de szervizes szakmám van eredetileg, és láttam már integrált áramkör belsejét is élőben mikroszkóp alatt, mielőtt a trollok billentyűzetet ragadnának...

Reactor 2016.08.04. 23:59:04

A hibát sajátosságnak eladni inkább a szoftverek (játékok) közt dívott egy időben. Körülbelül ugyanaz a hozzáállás, amikor ahelyett, hogy megjavítanák az utat, kibsznak melléje egy "egyéb veszély" táblát, me' az óccsóbb. Igen, játékoknál csinálta ezt csomó fejlesztőcsapat, amikor kapták az e-maileket, hogy "hádde' az nem hiba, az sajátosság", és különben is, eszed-nem eszed, nem kapsz mást. Aztán megy a csodálkozás meg a hőbörgés, hogy mindenki warezol, meg másolt játékkal játszik. Derek Smart is ezen szívta meg, amikor a Battlecruiser 3000 játékot kiadta, és visszapofázott az elégedetlen vevőknek. Fel is került a játéka a 10 legrosszabb közé (mái napig ott van), és a vége az lett, hogy ingyenessé tette. Úgy kell neki, megérdemelte.

Ha műszaki cikkel történik ugyanez, az szériahiba, akármi másnak is akarják virágnyelven hívni.

@sáros_tehén: Kinézet alapján valami OpenOffice-nak tűnik...

@tregards: Nemcsak a Levonó, hanem jópár másik cég is műveli ezt. Nekem az Asus Crossfire alaplapomat nem voltak hajlandóak cserélni, pedig a garanciafeltételek mind adottak voltak (még bőven benne voltam az időben, és a hűtést gyárilag szerelték a gépbe). Aztán mikor fölvetettem, hogy esetleg ügyvédi yugiozás lesz a vége, arra már hajlandóak voltak cserélni.

A Levonó laptop meg alapból bélsár. Érdekesmód én 7 éve vettem egy középszintű Acer Extensát, és a legnagyobb baja az, hogy a D betű nehezebben nyomódik le. 7 év után. Oké, nem egy gémer laptop, a gétéá öt nem fut rajta, másik ötszázmilliárd játék meg igen. És nem rohad le minden hetedik hónapban. Nékem ennyi elég.

mechanikus körte 2016.08.05. 00:30:02

@recommented: nem vagyok szakértő, de 4 db Dell Latitude van a családban, ebből kettőt kb. 5 éve használunk. Akksit kellett cserélni az egyik régebbiben, egy másikban kb. másfél év után alaplapot cseréltek, garanciában, azóta is tökéletesen műxik. Utóbbinál a forgalmazó kukacoskodott, egy telefon a hivatalos márkaszervizzel és egy emailváltás után megoldódott a probléma. Egyébként a srácaim gamer gépként is használják a sajátjukat, némi tuning után, minden megy rajtuk, bőven 200 ezer alatti áron.:-) Úgyhogy magam is a Dellre esküszöm.

Jó Estét 2016.08.05. 00:34:04

Nekem ketesfelszer volt olyan problemam h a magyar forgalmazo tojt a problemamra, de a kulfoldi gyartonak irva a problema megoldodott. Egyszer a nemet Siemens egyszer a francia Renault orvosolta a problemat. Sot a felmegoldas az volt, amikor a Canon USA segitett megoldani a problemam. Itobbinak raadasul koze sem volt hozzam, csak jofejek voltak es segitokeszek, ami a Kamera Kft. (Magyar hivatalos szerviz) szamara derogalt... Ha nem tud a poszt tolo angulul kerjen meg egy ismerost aki tud, egy probat mindenkepp meger...

The Crazy One 3om 2016.08.05. 07:20:22

@CoolKoon: bocsi, én a gyártói garanciáról írtam. Amikor a telemax kimarad a buliból.

Manyecska. 2016.08.05. 08:12:48

@1gazsagos1: francse tudja volt egy HP-monitorunk ott második nap kék csík jelent meg. Visszavittük, szervíz visszaadta hogy most már oké. Kék csík ismét.. Mondom lónak a f..szát másoccorra is visszavittük rárakták 24órás megfigyelésre :D na akkor már becserélték végre..

jeefoo 2016.08.05. 09:08:51

Szia,

Egyik hozzászólónknak igaza lehet, akár memóriahiba is lehetséges, mivel ingyen van - javaslom, hogy töltsd le a memtest86+ progit, írd ki cd-re és bootold meg a gépedet vele, majd végezd el a tesztet. Ha hibát ír ki, akkor ezzel a hibával mehetsz a szervízbe újfent, ha nem állnak veled szóba, akkor sincs nagy gond, ki lehet cserélni a hibás modulokat, sőt, biztosan van más ismerősödnél, vagy pc szervízbe notebook ram a te típusodba, ki lehet próbálni. Ha megjavult, akkor nyertél, ha nem akkor sajnos lesz egy nagy negatív tapasztalatod a márkával kapcsolatban.

www.memtest86.com/download.htm

Ha nagyon elakadsz, keress meg és próbálok segíteni.

zolia 2016.08.05. 09:12:20

Ja, Lenovo? Köszönöm, több kérdésem nincs!
Igen, ez a leírás pontosan tükrözi mindazt, amit ennek a remek márkának a szervize produkálni képes: hónapokig képtelenek egy-egy hibát kijvítani, javítás után a hiba ugyanúgy fennáll; nem ismerik el a hibát; a javítás idejével nem hosszabbodik a garancia szerintük; ésatöbbi, ésatöbbi. Kedves Felhasználó örülhet, hogy egyáltalán visszakapta a gépét, megesik, hogy hónapokig azt sm tudják, hol van.
Pofátlan, sz@rházi cég, és mivel a hazai hatóságok képtelenek rá, hogy jó alaposan pofán verjék őket, ezért az egyelen megoldás: nem szabad Lenovo fostalicskát venni, sem notebookot, sem okostelefont, sem semmi mást!
Nem állítom hogy a többi márka szervize mindig a helyzet magaslatán áll, de a Lenovot senki nem tudja alulmúlni.

CoolKoon 2016.08.05. 09:31:27

@The Crazy One harmadik regisztrációja: Hát......nem úgy van, hogy a Lenovo kizárólagos magyarországi (meg akár még más régióbeli országokon belüli) szervizcége a Telemax? Akkor meg mégis hogy lehetne a gyártói garanciát nélkülük érvényesíteni?

Denton85 2016.08.05. 09:55:17

lenovo.
Melóhelyemen kaptam lenovo laptopot.
Sajna a 3 napból kicsúsztunk mert kollégák telepítgették, csinálták. Sajnos nem akksiról tették, hanem bedugva.

Megkaptam és nem kapcsolt be. Szar volt az aksi.
Mehetett a tmx-nek, a MAC rajongó kollégák már előre röhögtek rajtam, hogy nem lesz laptopom még 1 hónapig. És rábaxtam, hogy lenovot kaptam.
Igazuk volt.
Egy aksi csere miatt ültek rajta eddig, mi lett volna ha komoly baja van?

De lekopogom, azóta, nincs gond, egyelőre.

(az tuti, hogy ha veszek magamnak a jövőben, akkor nem lenovo lesz.)

The Crazy One 3om 2016.08.05. 10:02:07

@CoolKoon: bővebben itt: support.lenovo.com/sk/en/documents/pd004172

futárt küldenek érte, elviszik és hozzák. Éppenséggel lengyelbe, de tényleg igyekeznek és cserélik a rossz alkatrészt, pardon nélkül. Egy hét az egész folyamat. Akkor vagy gondban, ha spekulálsz: magától betörött a képernyő, meg ilyenek. 40-50 euró utánvéttel küldik vissza, javítatlanul.

Észrevettem, hogy Magyarországon nem a probléma megoldására törekednek, hanem arra, hogy az ócska fogyasztói jogait érvényesíteni tudják. Lásd a posztert, visszaküldte ugyanoda ugyanazzal a hibával, ahol azt előtte nem látták. A eltelt napokból arra következtetek, hogy a hiba néha jelentkezik és néha nem. Ez egy feldobott labda a tmx-nek.

De visszatérve a worldwide warranty-ra és maradjunk a lenovonál. Bárhol, bármelyik országban beviheted a gépedet.

Jó előre lelevelezni velük , itt találod a helyi szervizeket:

http://lenovo.force.com/bplocator?linkTrack=Mast:SubNav:Support:Warranty%20and%20Repair:Repair%20and%20Service|Find%20a%20Service%20Provider

Tényleg semmit nem fognak kézdezni, csak a sorozatszámot. Itt találod:
support.lenovo.com/sk/en/find-product-name

Sőt, jobban örülnek a szervizek, ha WW-ben javítanak. Feltételezem, hogy több pénz jön a globális cégtől, mint a helyi képviselettől

M1nd3gy 2016.08.05. 10:27:17

A lenovokat (és a samsungokat is) a Telemax, vagy Tmx szervízeli, ami egy igazi nagy fostalicska cég már évek óta szar selejt munkával. Mivel én egy prémium kategóriás samsung telefon miatt kerültem kapcsolatba ezzel a retek céggel, ezért első kézből írom a fentieket. Gyakorlatilag egy használhatatlan telefont háromszor visszaküldtek mint
1, javított, hibátlan, 2, a samsung specifikációinak megfelelőt.
www.facebook.com/pages/Telemax/477023125745960
A cég gyakran váltogatja a fb fiókjait, mert egyedül a Homáron és a FB-on látszik a cég által képviselt "szakmai" szívonal, ami a béka segge alatt van egy méterrel. Ajánlott a cég által szarvizelt márkákat elkerülni (amennyiben valaki nem akar agyvérzést kapni) vagy javíttatod saját magad a készüléked (mint pl: én a Lenovómat kínából rendelt alkatrészekkel negyed áron). Sajnos mivel ennek a cégnek szerződése van a gyártókkal, nehezen lesznek kibillenthetőek ebből a mérhetetlenül gyenge színvonalból...

M1nd3gy 2016.08.05. 10:30:45

Egyébként a Lenovo kiváló laptopokat gyárt 150e vételár felett.

CoolKoon 2016.08.05. 10:49:48

@The Crazy One harmadik regisztrációja: Hmm, nem tudtam, hogy így is lehet. Ezt azért jó tudni (gondolom, másoknak is tanulsággal szolgálhat a jövőre nézve). Persze a " magától betörött a képernyő" más, de még mindig jobb ezt megreszkírozni (bármennyire is sunyi húzás az utánvétes dolog), mint valódi hibánál azt, hogy visszadobják.
A másik oldalon viszont a Lenovo választotta a szar beszállítót, úgyhogy az ilyen arcátlanul szemtelen elutasításokért is végsős soron őket terheli a felelősség.

KisIst 2016.08.05. 11:15:23

Ez nem kijelző hiba...

szmoker (Homo Trollicus) 2016.08.05. 11:45:55

@recommented: mind szar, de nem mindegy a szerviz hogy áll hozzá :)
Azért a Latitude-k elég jók, eddig egyszer sem volt gond velük. Egynek talán bt adaptere behalt, ahhoz másnap jött a szervizmérnök helyszínre cserélni. Inspironokkal, Vostrokkal sincs gond, nem emlékszem az elmúlt 3-4 évből olyan modellre aminek baja lett volna.
HP gariidőn túl g.cidrága (8 éves desktophoz 70 nettóért ajánlottak alaplapot, ugyanilyen géphez a Dell 15 ezerért).

Évek óta keressük a legkisebb szopolás felé vezető megoldásokat, eddig ezt a Dell tudja a legjobban.

Lenovo meg... OMG. Annyi erővel Acert is vehetsz olcsóbban :)

Pink Pancser 2016.08.05. 15:09:06

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: A Dell gyárt jó gépeket. A HP is. Még a Lenovo is. Csak azok nem a 160.000-es kategóriában vannak.

@szmoker (Homo Trollicus): 6 éves HP elitebookban meghalt a wifi (user error miatt). Poénból rákérdeztem HP ügyfélszolgálatnál, hogy mit lehet tenni. Küldtek egyet :)

zdanee 2016.08.05. 23:00:37

Most vettem 70ért egy használt, de még 1 évig garis Dell Lattitude 6430-at. Kimaxolva, nagyfelbontású kijelző, háttérvilágításos billentyűzet, minden szir-szar, egy olyan i5 procival, ami a mai középmezőnyt is simán elpicsázza, plusz egy nvidia workstation videókártya. Ja, és jogtiszta windows. Patika állapotban. Ezt csak azért írom, hogy ha valakinek 100e Ft alatt van a költségvetés laptopra, akkor egy joghurtosdobozba hajtogatott ipari hulladék helyett a használt business-class gépek a helyes irány. Ezekből is van minden, kicsi, nagy, könnyű, batár, elegáns, csúnya, ami csak kell. A különbség, hogy ezek 3 év múlva, meg 5, meg akár 8 év múlva is gépek lesznek. És nem kell hozzá ebay meg aluljáróban alkudozás sem, vannak cégek, akik erre vannak szakosodva, itthon, garanciával, szervizzel.

Humpfrey (törölt) 2016.08.06. 16:06:22

@Reactor: Derek Smarttól az Ég óvja meg a játékipart, mert az a manus rosszabb mint Phil Fish és Peter Molyneux kombinációja. Elég baszott nagy egója van ahhoz képest hogy olyan játékot még nem tett le az asztalra, amihez nem kell egyenesen 200 oldalas kézikönyv hogy értsed is hogy mi miképp működik és ami nemcsak egy beavatott szűk kör számára élvezhető.

Visszatérve a fő témára: sajnos én is hamarosan beviszem szerény Samsung netbookomat Telemaxhoz (sajnos itt a környékünkön ők az "illetékes szakszervizesek"), már előre rettegek attól hogy a Samsung Ultrabook-om nem fog-e rosszabb állapotban visszatérni mint amilyenben beküldtem <,<

amúgy akarsz egy jót röhögni? amikor megvettük a netbookomat, az első példány már alapból úgy volt szar ahogy, másodiknak pedig egy windows 8.1 update kinyírta a wincseszterét És itt nem kétforintos fisfos netbookról beszélünk, összvissz olyan 200 ezer forintba került.

Humpfrey (törölt) 2016.08.06. 16:07:43

@M1nd3gy: sajnos ahogy levágtam a szitut (itt pl samsung esetében) nagyon úgy néz ki, hogy vagy az

Humpfrey (törölt) 2016.08.06. 16:12:03

@M1nd3gy: sajnos samsungnál pl (garanciális szerviz esetében) nagyon az a szitu áll fenn hogy vagy az általuk "ajánlott" szervizbe viszed, vagy pedig "oldd meg magad hülyegyerek" szitu van. Legalábbbis amikor anno samsung üfsz-el beszéltem, nem nagyon tűnt úgy hogy van más szerviz is ami szóba jöhet. Azt meg csak mellesleg említem hogy a "prémium szervizük" abból állt, hogy kijött a postás egy samsungos műanyag zacskóval, akit szemmel láthatólag nem avattak be az egészről és csak annyit közölt hogy ő max visz, de nem hoz sehova semmit.

Nah kb ez volt az a pont hogy legszívesebben az egész bagázsra ráborítottam volna az asztalt. Vicces, hogy egy noname kínai műszaki termékhez jobb műszaki támogatást kapok jó eséllyel, mint egy oldalba toszott samsung termékhez.

Előző komment sajnos le lett vágva valamiért, bocsi.

koprofágia 2016.08.08. 06:42:59

@Denton85:
Sokat nem szamit,hogy kicsusztal-e a 3 (munka)napbol.
Ceges vasarlasnal nincs 72 oras csere.
Ha a vasarlas napjan osszefossa magat a cucc,akkoris megy automatikusan a szervizbe.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2016.09.19. 13:54:23

A fenti kommentekben gondolom már megkapta a poszter, de esetleg releváns lehet még ha egy külső kijelzőn megnézni mi van (vga, hdmi csatlakozót használva).

Tudniillik így eldől, hogy a monitorkártya (memóriája) vagy maga a kijelző a rossz. Amibel sokkal beljebb nem vagy, de legalább segít a hiba megismerésében.

Páromnak az asztali gépén volt hasonló: ott is a szürke szín villódzott, de az valami digitális zaj volt egy védőföld hiányzott csak a konnektorból..
süti beállítások módosítása