Tékozló Homár

Telenornál még az időben fizető ügyfél sem érezheti magát biztonságban

2016.10.05. 14:21 | Homár Hilda | 64 komment

telenor_logo.png

Azt valószínűleg senki nem vonja kétségbe, hogy ha az ember nem fizet, akkor jogosan macerálják és sújtják mindenféle szankcióval a szolgáltatók. Nade, miért kell piszkálni azt, aki fizetett, és ezt igazolta is?

A Telenor ellopja a pénzed!

Szeptember 12-én kifizettem a telefonszámlámat (fizetési határidő szeptember 19. volt, tehát időben!) a Telenor fizetési rendszerén keresztül, bankkártyával (szokás szerint). A 28.586,- forintot bankom (Unicredit) rögtön le is vonta és 14-i dátummal könyvelte is a tételt.

Legnagyobb meglepetésemre szeptember 26-án telefonomra és mobilinternetemre is felszólítás érkezett, hogy kifizetetlen számlám miatt fel fogják függeszteni a szolgáltatást. Ezt követően a MyTelenor oldalon két kifogást is emeltem, az elsőhöz a 12-i kártyatranzakció adatait a másodikhoz 14-i banki könyvelési tételt mellékeltem.

A Telenor e-mailben válaszolt:

Tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett napon, 2016.09.12-én technikai okokból korlátozottan volt elérhető az OTP bank online bankkártyás fizetési szolgáltatása a MyTelenor online felületén. A fizetési szolgáltatás megfelelő működését azonban még aznap helyreállították. Nyilvántartásunk szerint nem érkezett az ön által megadottak szerinti számlabefizetés. Javasoljuk ezért felkeresni elsősorban az Ön számlavezető bankját és/vagy az OTP bankot, mivel a befizetendő összegnek a számlán történő zárolása, levonása még nem feltétlenül jelent sikeres fizetési tranzakciót.

Megjegyzem, hogy az általam mellékelt dokumentációból világosan kiderült, hogy nem „zárolt” összegről, hanem sikeres, elkönyvelt tranzakcióról volt szó.

Bankomnál elképedve és rendkívül segítőkészen fogadták megkeresésemet. Szerintük az általam a Telenor számára küldött dokumentumok elégségesek a fizetés igazolására. Mivel a Telenor ezt továbbra sem fogadta el és azt kívánta, hogy én keressem meg a pénzt az OTP-nél (az ő pénzügyi szolgáltatójuknál!!!), bankom munkatársai azt javasolták, hogy ők küldenek egy „nagyon-nagyon hivatalos, pecsétes papírt” a Telenornak a befizetésről – csak kértek egy faxszámot.

A kért faxszámot a Telenor három sürgető e-mail után küldte meg, amikoris közölték, hogy egyébként 30 napon belül kötelesek válaszolni minden levélre, úgyhogy ne nagyon ugráljak („Írásos csatornáinkon a válaszadási határidő hivatalosan maximum 30 nap”).

Az Unicredit központja tegnap elküldte a „nagyon-nagyon hivatalos” igazolást a Telenornak. Számlám „státusa” azonban továbbra is: kifizetetlen. Azóta nem reagálnak megkereséseimre.

Hosszas levelezésünk közben felmerült bennem a kérdés, hogy – még ha meg is találják egyszer a pénzemet – mi lesz a késedelmi kamattal és kezelési költséggel, amit a következő (3-án esedékes) számlába beállítanának. Erre a Telenor „ügyfélbarát” válasza a következő volt:

Tájékoztatjuk, hogy az érintett 100163593973-as számú számla befizetési határidőn túli rendezése miatt rendszerünk automatikusan számlázza a késedelmi kamatot, így az a 100163593973 számla lezárását követően elkészülő számlában várhatóan terhelésre kerül.

Emellett ismételten (sokadjára) felhívták a figyelmemet, hogy fizessek már és hogy a fizetést hol és milyen módokon tudom megtenni.

Én – természetesen – semmiféle „késedelmi kamatot” nem kívánok kifizetni (ezt velük is közöltem) és valószínűleg ez lesz az utolsó telenoros számlám, mert az elmúlt 15 évben sok millió forintot gomboltak le rólam és ebben az évben már ez a második minősíthetetlen „ügyfélkezelési” eljárásuk velem szemben. Ezt kifogásoló levelemre korábban azt válaszolták, hogy „ők rendszeresen tréningezik kollégáikat a megfelelő ügyfélkiszolgálás érdekében”. Úgyhogy ez a maximum amit elvárhatok.

Ezek után teljesen tehetetlennek érzem magam. Kimenő hívásaimat és mobilinternetemet hamarosan letiltják.

Tanulság: A Telenor Magyarországnál még az időben fizető ügyfél sem érezheti magát biztonságban!

UPDATE

Olvasónk levelet kapott!

Nagyon szépen köszönöm a segítségüket! Önök nélkül nem sikerült volna!!!

Tisztelt ...... Zoltán Úr!

Köszönjük visszajelzését. Tájékoztatjuk, hogy a második alkalommal küldött banki igazolás alapján javításra került a technikai hiba miatt megszakadt számlabefizetés. A 2016.09.12-én indított 28 586 Ft összegű számlabefizetése rögzítve lett az előfizetésén, így a 2016.09.03-án kelt 100163593973-as számla lezárásra került. Illetékes csoportunk részére továbbítottuk a számla késedelmes lezárásából esetlegesen felmerülő díjak jóváírásával kapcsolatos feladatot.

Amennyiben további kérdése van, kérjük, jelezzen vissza. Bízunk benne, hogy segítségére lehettünk.

Tisztelettel,

Telenor Üzleti Ügyfélszolgálat"

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2016.10.05. 14:25:21

"egyébként 30 napon belül kötelesek válaszolni minden levélre, úgyhogy ne nagyon ugráljak („Írásos csatornáinkon a válaszadási határidő hivatalosan maximum 30 nap”).
...
Azóta nem reagálnak megkereséseimre.
...
Hosszas levelezésünk közben"

A telenor kakáljon nagy tüskés állatkákat - de nem lett volna egyszerűbb mégiscsak személyesen bemenni, személyesen bemutatni a bizonyítékokat...?

Manyecska. 2016.10.05. 14:27:25

Ilyen esetekre majd, ha rendeződött, ott a Békéltető .., majd kötbér igénylése!!! Ne hagyd magad..

Manyecska. 2016.10.05. 14:32:00

@Terézágyú: vagy lehalkítani azt a k..rva rádiót..??? hátnem, hátde.:D Mondjuk a hivatalos pecsétes papír faxon szintén egy vicc...:D Ilyenkor kell egy fiókvezetőt keresni és ..őőő..mindegy, szóval asztalt döngetni /nem úgy/ vagy mi!

Terézágyú 2016.10.05. 14:34:03

@Manyecs:
"vagy lehalkítani azt a k..rva rádiót..??? hátnem, hátde.:D "

néddmán, valaki olvassa a kommentyeimet...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.05. 14:37:13

@Terézágyú: Lábhoz? Tudod, ki parírozik ezeknek. Befizeném amit kell, aztán vizsgálódjanak 30 napig, ha erre tudnak csak recskázni.

Én ilyennel különben nem foglalkozom, feltöltőkártya, oszt jónapot. Pláne most egy évig ingyér telózok, mert valami idióta feltöltött 2000 Ft-ot a telefonszámomra. Kis kompenzáció a félrement hívásokért. :))

Terézágyú 2016.10.05. 14:39:04

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Lábhoz? Tudod, ki parírozik ezeknek. Befizeném amit kell, "

Há befizette a pószter is :)

Ez nem "lábhoz"... egyszerűen csak élőben csak jobban lehet kommunikálni... ezt én mondom, aki 1994 óta a neten beszélgetek csak...

230e 2016.10.05. 14:40:00

Az általuk szerződő szolgáltató hibájából volt korlátozott a fizetési lehetőség, és a posztoló szaladgáljon a bankjába igazolásért.

Mennyivel udvariasabb lett volna egy sms-t küldeni hogy kérik azokat az előfizetőket, akik 12-én fizették számlájukat, hogy xx e-mail-címre küldjék el szkennelve a befizetésről szóló igazolást.

Manyecska. 2016.10.05. 14:40:57

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Sőt, megvárni a büntetést és azt kamatostul visszakérni. Vagy ez vótmá??? ....nálam is kezd kiakadni a mérő elég rendesen..

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.05. 14:58:57

@Manyecs: A mai jegybanki alapkamat mellett azért erre nem alapíthat túl nagy bizniszt a pószter.

sarostehen 2016.10.05. 15:23:08

Telenor az elmúlt bő 1 évben különösen szopatja az ügyfeleit. Rengeteg olyan embert ismerek akik családi, vagy céges flottával "menekültek" a telenortól.
Biztos így jó nekik.

pengusz 2016.10.05. 15:25:15

Megoldás a következő: átutalod mégegyszer a számlát+ a késedelmi kamatot + még mondjuk 2000 forintot (nehogy azóta a késedelmi kamatnak is legyen kamata). Aztán felhívod az ügyfélszolgálatot, és panaszt teszel, hogy jogtalanul van náluk a pénzed, és legyenek szívesek 8 munkanapon belül visszautalni, különben rendőrségi feljelentést teszel az ügyben.
Aegon próbálkozott pár éve hasonlóval, akkor nem tudták "lehívni" a kártörténeti előzményeket a BM besorolásnál, mert kisbetűvel írták be a rendszerbe a rendszámomat, így automatikusan A0-ba soroltak. Balszerencséjükre a szerződésszám 2 számban eltért (valami technikai számra hivatkoztak) a csoportos beszedésen szereplő szerződésszámtól. Akkor már a jogi osztály vezetőjével leveleztem, de elég hamar visszautalták a pénzt (én is direkt többet utaltam), érdekes módon egyből megtaláltak a "rendszerben".
A legnagyobb "hülyeség" ilyenkor nem fizetni (még ha jogtalan is), mert csak nő a tartozás.

pengusz 2016.10.05. 15:28:33

Ilyen esetben nem árt még megemlíteni, hogy te tudod igazolni a duplán befizetett összeget, de mivel az ő rendszerükben csak egyszer jelent meg, ez adócsalás (javítson ki aki könyvelő), így jogkövető állampolgárként a rendőrség mellett a NAV-nak is elküldöd a papírokat :)

Terézágyú 2016.10.05. 15:48:56

@pengusz:
Az a gond, hogy ez egyáltalán nem tűnik egyszerűbb megoldásnak...
De elhiszem, hogy ez nálad bevált.

Tehetséges ugandai buzi 2016.10.05. 16:32:49

@pengusz: Akkor van gond, ha olyan szegény az adóalany, hogy örül, ha a telefonszámláját egyszer kifizeti. Sokan vannak, akiknek nem telik arra a nagyvonalú gesztusra, hogy úgy szívassák a mobilszolgáltatójukat, hogy kétszer is elküldik neki a havi számlát. Ezt az egyet leszámítva díjjazom az ötletet.

amindenes.blog.hu 2016.10.05. 16:45:10

'az elmúlt 15 évben sok millió forintot gomboltak le rólam" Mármint..fizettél a szolgáltatásaikért..problem?

B56 2016.10.05. 16:57:19

Menj át a telekomhoz. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor fizettem be az épp aktuális számlát a megadott határidőig, de soha nem vergődtek, vagy baszakodtak emiatt. Szerintem már megszokták, hogy mindig mindent becsengetek, csak kicsit rugalmasan kezelem a határidőket :-)

Terézágyú 2016.10.05. 17:00:55

@B56:
"Szerintem már megszokták, hogy mindig mindent becsengetek, csak kicsit rugalmasan kezelem a határidőket"
Miért tételezel fel személyes indítékokat?

A pószterek is mindig ebbe a hibába esnek. Mintha ilyen esetekben vizsgálgatná a cég az "előéletet"...
Késtél? Megindul a szabályos gépezet, hogy ilyenkor mit csinál a cég...

B56 2016.10.05. 17:28:00

@Terézágyú: "Késtél? Megindul a szabályos gépezet, hogy ilyenkor mit csinál a cég..." Úgy látom, nem ment át, hogy mire gondoltam... Pont az volt a lényeg, hogy ők még jogos esetben sem voltak olyan gyökerek, mint a telenor.

Terézágyú 2016.10.05. 17:29:50

@B56:
De, átment.
De nem veled nem gyökerek, hanem általában nem azok senkivel.
Én is adtam már fel csekket a ráírt lejárat után (holott előtte kellene két nappal), és még sosem volt vele gondom.
De nem azért, mert tudják, hogy mindig fizetek, hanem szimplán ez náluk a policy.

tsimike 2016.10.05. 19:52:20

De örülök ilyenkor, hogy nem sajnálom azt a kis mozgást/időt, és a postán sárga (vagy fehér) csekken fizetem be a számláimat. Ott nincs b@szakodás, rányomják a plecsnit, aztán kész :) Onnantól majd lerendezi a posta meg a szolgáltató egymás között... Bár még viszonylag fiatal vagyok, de sosem volt semmi hasonló problémám eddig.

2016.10.05. 20:26:23

Eltünt az autókereskedős poszt nyomtalanul.. hoppácska. mi lett vele? Ki tud róla? Most indultam fehérvárra lexust venni éppen.

2016.10.05. 20:33:58

..viszek egy ajtószeretőt is.. bizots sikerül most megvennem 3 milliós személyi kölcsönre meg még adok hozzá egy használt zaporozsecet. full metál

VonBraun 2016.10.05. 21:49:47

@ posztoló: A saját, jól dokumentált (és archivált) esetemből kiindulva, amikor is egy fillérre a pénztárukban kifizetett összegre egy év múlva (!) végrehajtót küldött rám ez a remek cég, azt javaslom, hogy még most, időben tegyél feljelentést az ügyeddel kapcsolatban, ahogy itt fentebb is írták (nekem ezen a ponton meglehetősen felgyorsult az ügyintézésük). Különösen akkor tegyél így, ha az igazadat dokumentumokkal, iratokkal tudod bizonyítani, más esetben nem érdemes belefogni. Ezzel a 30 nap/válaszadással (=a borsónak a falra hányása) ráadásul az 50ezres határt is gyorsan el fogod érni.
Nem kell sajnálni őket, a törvényes lehetőségeket ki kell használni velük szemben, mert fordítva ülnek a magas lovon, és lövésük sincs, hogy miről van szó. Hogy jössz te ahhoz, hogy kétségbe vond az ő tökéletes rendszerüket?!
Egy példával élve: amikor már ég a háztető is, sajnálni fogod, hogy nem tapostad el az első parazsat. Most te itt tartasz valahol, a parazsaknál. Csak mondom.

mad-man 2016.10.06. 00:19:27

Velük még sosem volt gondom, de ez azért szép. Te intézd el a velük kapcsolatban álló pénzintézet balfaszságát? Hát persze.

sarostehen 2016.10.06. 05:50:03

Autonepperes poszt eltűnt. Gondolom kiderült, hogy poszter ordas nagy hazugságot küldött be. Hilda pedig szokás szerint "megkérdeztük a másik felet is"....

lanAlaturB 2016.10.06. 06:14:52

"A kért faxszámot a Telenor három sürgető e-mail után küldte meg, amikoris közölték, hogy egyébként 30 napon belül kötelesek válaszolni minden levélre, úgyhogy ne nagyon ugráljak („Írásos csatornáinkon a válaszadási határidő hivatalosan maximum 30 nap”)."

Van mondjuk ketmillio elofizetoje a cegnek,az irasos panaszokat tizen vizsgaljak egy muszakban. 1-1 ilyen problemanal gyakran 3-4 tarsosztallyal (penzugy,technikusok) is egyeztetni kell,mire kiderul,mi a gond.
Miert gondolja azt barki is, hogy a ketezer forintos havidija melle neki dedikalt ugyintezo jar,aki egesz evben csak azert van ott,hogyha NEKI panasza van,azt 1 percen belul megvalaszolja?

lanAlaturB 2016.10.06. 06:16:11

Aki nem kepesek kivarni a torvenyben biztositott hataridot,es napi harom levelet irnak,csak a tobbi panaszost szopatjak.

Terézágyú 2016.10.06. 07:29:50

@tsimike:
"De örülök ilyenkor, hogy nem sajnálom azt a kis mozgást/időt, és a postán sárga (vagy fehér) csekken fizetem be a számláimat. Ott nincs b@szakodás, rányomják a plecsnit, aztán kész :) Onnantól majd lerendezi a posta meg a szolgáltató egymás között..."

Ööööö... teljesen igazat adok neked.

De azért megjegyzem, ott is lehet olyan, hogy mégiscsak téged, a klienst csesztetnek ezzel, hogy befizetted-e... És akkor persze bemutatod a lepecsételt csekkszelvényt, hurrá - de elvileg a pószternek is volt pecsétes papírja, hogy ő befizette a zsét, mégse hiszik el neki...

Terézágyú 2016.10.06. 07:50:43

De érdekes kérdés, hogy ezek szerint lehetséges, hogy ebben a dologban a posta tényleg megbízhatóbb, mint a bankok? A csekkbefizetés eszerint biztonságosabb, mert ott nem fordult elő ilyen probléma, a bankon keresztüli befizetéskor meg igen (kapásból három ilyen esetet láthattunk fentebb)...?

Dikusz 2016.10.06. 07:52:49

@Terézágyú: igaza van szerintem @tsimike:-nek.
Ezt nem a saját tapasztalatom alapján mondom, nem vagyok én olyan rendes (bár igényem az lenne rá). Tegnap mesélte egy ismerősöm a saját tapasztalatát. Az egyik(régi) bank küldött felszólítást neki hogy 15(!) éve nem fizeti a lakáshitelét. Az úriember eléggé ordibálós fajta, nem fogta vissza magát amikor bement a bankba. A felesége meg minden egyes sárga csekket eltett/megőrzött, amit befizettek. Amikor ezeket bevitte a bankba, és kiterítette őket, mint bűvész a kártyát, akkor meg el akarták kérni az eredeti csekkeket tőle. Mondta is, hogy minek az eredetijét kérjék. Lemásolni odaadta, így rendeződött a dolog.
Én azt gondolom, ha az ember megőrzi bármilyen formában is a számlakivonatot, akkor az ilyen hibák elkerülhetők.

tsimike 2016.10.06. 07:55:04

@Terézágyú: Pont ezt akartam válaszként írni, hogy eddig még sosem volt ebből problémám, míg banki utalásoknál/online fizetésnél azért volt már egy-két dolog. Remélem azért így is marad...

The Crazy One 3om 2016.10.06. 07:57:54

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: nekem a magyarok istene látja lelkemet, hogy tegnap este két Bogyó és Babóca epizód között megpróbáltam meglepődni. Sajnos nem sikerült...

Terézágyú 2016.10.06. 08:06:13

Na, majd legközelebb lesz poszt csekkes befizetésekről, és beírják, hogy "ki használ még csekket?" majd beidézzük ezt :)

The Crazy One 3om 2016.10.06. 08:24:08

@Terézágyú: igen, a postára járók is le vannak cseszve. Szerintem jogosan.
Én eddig abban a hitben voltam hogy egy ilyen netes fizetés vagy hibátlanul működik vagy teljesen lekapcsolják biztonsági okokból, vagy tervezett karbantartás miatt nem megy. Na de ilyen, hogy utólag közlik, hogy há héló, akkor pont nem működött, ilyennel még nem találkoztam.

Ettől még postán sorakozzon az, aki nagyon akar, én nem fogok...

Terézágyú 2016.10.06. 08:27:59

@The Crazy One 3om:
"igen, a postára járók is le vannak cseszve. Szerintem jogosan."
???? miért?

lanAlaturB 2016.10.06. 08:32:17

@tsimike:
Az is ugyanolyan atutalas,csak nehany plusz lepes beiktatasra kerul, ami tovabbi hibaforras.
Hiaba van lepecsetelt "csekked", ha a penz nem erkezett meg, a szolgaltato szamlazasi osztalya nem latja, akkor a postaval neked kell leboxolni,a szolgaltato ugyanugy lekapcsol teged.

tsimike 2016.10.06. 08:37:02

@lanAlaturB: Teoretikusan igazad van, de mint mondtam eddig még nem volt ilyenből problémám. A homáron sem emlékszem nagyon olyan posztra, hogy csekkbefizetés után gondok voltak. Akár mennyire is plusz hibaforrás, valahogy ez működik...

Terézágyú 2016.10.06. 08:43:18

@tsimike:
"A homáron sem emlékszem nagyon olyan posztra, hogy csekkbefizetés után gondok voltak. "

Én sem - de @Dikusz: éppen egy ilyen esetet ír le. Igaz, éppen az is kiderül a sztorijából, hogy ilyen esetben a megoldás is egyszerűbb, mert a csekkszelvény bemutatása önmagában bizonyíték...

Ezért mondtam én már az elején a pószter ügyével kapcsolatban, hogy személyesen kellett volna bemennie... az ilyen dolog, hogy "írok egy emilt a banknak, a bank meg ír egy emilt a cégnek, és akkor ezzel megoldódik az ügy" úgy látszik nem működik... elég baj, hogy nem működik!... de nem működik...

The Crazy One 3om 2016.10.06. 08:51:22

@Terézágyú: mert szerintem túl analóg. Aki nem kápében kapja a fizetését, azt nem értem meg hogy miért jár postára pénzt feladni. Jó, én már a full digitális világban lettem felnőtt és máshogy látok majdnem mindent.
Egyszerűen nem látom magam előtt a képet, hogy futok pénzt kivenni és postán feladni a csekkeket. Ez mennyi lehet, egy fél nap?

tsimike 2016.10.06. 08:51:58

Meg aztán a másik hozzáállás, hogy én aztán lesz@rom, nem fizetek én semmit, derítsék ki ők... Nem mondom hogy több százezres számlát én is vígan befizetnék, de gondolom hogy itt max 10-15 ezer forintról volt szó. Be kell fizetni - így nincs késedelmi kamat , meg egyéb büntik, aztán utánajárni hogy ki a ludas az ügyben, és szépen bejelenteni felé a kártérítési igényt...

Terézágyú 2016.10.06. 09:05:29

@The Crazy One 3om:
" futok pénzt kivenni és postán feladni a csekkeket. Ez mennyi lehet, egy fél nap?"

Nem :)

Legrosszabb esetben, amikor sor van, akkor sincs egy félóra se, tapasztalataim szerint :)

Ami persze még mindig több, mint a netbankos két kattintás, ez nyilvánvaló - de a netbankos is csak akkor ennyi, amikor minden flottul megy... Ha nincs neted, annyira lassú (volt erről sok panasz a homáron), vagy éppen a pószter esete, amikor "technikai okokból korlátozottan volt elérhető az OTP bank online bankkártyás fizetési szolgáltatása a MyTelenor online felületén" :))) akkor már nem "két kattintás"...

És a pószter "hányat kattintott", hogy szerezzen pecsétes papírt arról, hogy mégiscsak befizette????? Míg a csekkbefizetőnek eleve ott van a csekkszelvényen a posta pecsétje, lehet azonnal lobogtatni...

Ezzel nem akarok rábeszélni senkit a csekkre, stenmencs :)
Csak a fentebbi példa is azt mutatja, hogy felemás még az az online ügyintézés.

lanAlaturB 2016.10.06. 09:18:31

@Terézágyú:
Elsore is hulyeseg volt amit irtal,kar volt megismetelni.
Ha a bemenetel egy partnerhez tortenik, akkor mar a kerdest sem ertik.
Ha Telenor sajat iroda, akkor leirjak a panaszodat,es tovabbitjak oda,ahol a leveleket dolgozzak fel.
Egy ugyfelszolgalati ugyintezonek nagyjabol azonosok a jogosultsagai,mint a call centernek,a jova nem irt befizetes sokkal osszetettebb problema. Ezert is kell levelet irni,mert nekik is napokig tart,mire minden tarosztalytol valaszt kapnak,nem lenne eletszeru ,hogy lesatrazol az irodaban,mig leporog a sztori.

Terézágyú 2016.10.06. 09:43:13

@Terézágyú:
Egyébként a netshopos homár-posztoknál is mindig felmerül, hogy továbbra is az a legcélravezetőbb, hogy - ha van rá lehetőség! - akkor a közeli boltban személyesen vegye meg a cuccot...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 09:51:12

Nah, mehettek esőzni! Hideg van és nyirkos...

Sőt, van újposzt, elsőzni is mehettek!

McZozo 2016.10.06. 10:22:12

@Terézágyú: Mennyiben segit az, ha bemesz es ott lefenymasoljak, azzal szemben mintha scanneled es elkuldod?

Terézágyú 2016.10.06. 10:49:42

@McZozo:
Miért tőlem kérdezed? Kérdezd a pósztert, hogy mennyiben segített neki az, hogy mindent emilen intézett?

Manyecska. 2016.10.06. 11:50:22

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: reggel óta úton vagyok a rohadt belvárosban /munka../, viszont adtam a postásnak kéccáz forint borravalót most mert négynyolcados nadrágban járt , szerinted se nóórmális??? :(

Dikusz 2016.10.06. 12:21:41

@Manyecs: hiába, aki gavallér, az gavallér:))
Négynyolcados az milyen? Nem az új őszi postás divatkollekciója a postának:)

Manyecska. 2016.10.06. 12:35:55

@Dikusz: szállóige itt a homáron!! Volt poszt a négynyolcados gatyáról ami kilencötödös lett..:D

kállai 2016.10.06. 17:38:54

Köszönöm a sok-sok tanácsot, de nem fogok 28.586,- HUF-ot kétszer kifizetni és a postán sem kívánok sorban állni a jövőben...
Közben annyi történt, hogy tegnapelőtt írtak, nem találják a faxot, küldjük el újra és adtak egy újabb faxszámot. A bank rögtön elfaxolta. A számlám azóta is "kifizetetlen".
Annyi "pozitívum" van a történetben, hogy a következő számlába nem raktak semmilyen kezelési költséget vagy késedelmi kamatot.
Hamarosan itt a "kikapcsolás" ideje...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 18:08:42

@kállai: "nem fogok 28.586,- HUF-ot kétszer kifizetni"

Ha nem tudod könnyedén kétszer befizetni a havi díjat, akkor erődön felül költekezel. Ez csak telefon, nem életbevágó elkerülhetetlen kiadás, mint lakhatás, ruha vagy kaja.

Én mobilra tíz év alatt költök annyit, mint te havonta.

kállai 2016.10.06. 18:49:09

Az, hogy én mennyit költök telefonra, az - azt hiszem - az én dolgom. Kifizethetném kétszer, de nem fizetem ki, mert nem vagyok hülye.
A faxokról - természetesen - megvannak a visszaigazolások (a bank elküldte nekem is).
A Telenor - kétheti tapasztalatom alapján - semmit nem fogad el, ha a "rendszere" nemfizetést jelez. Ilyen - szerintem - sehol másutt nem fordulhat elő a világon!
Hisz még az is elképzelhető, hogy a Telenor vagy pénzügyi szolgáltatója (az OTP) egyik munkatársa lopta el a pénzt. De nem tőlem, hanem a Telenortól! Ők mégsem keresik...
Elkeseredésemben - és bankom tanácsára - elindítottuk a kártyareklamációt az OTP ellen. Ennek eredményeként - talán - hetek múlva visszautalják az összeget a számlámra. Ekkor azonban már régen ki lesz kapcsolva a telefonom...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.10.06. 18:56:13

@kállai: Ez nekem nem logikus lépés. Ezzel eléred, hogy valóban visszavonják a kifizetett tételt, ahelyett, hogy elismertetnéd velük. Viszont eztán ugye akkor befizeted, mert így a sztornó miatt nem használható az "újra" szócska. Szerintem.

kállai 2016.10.06. 20:44:31

Ez igaz, de már nem láttam (láttunk a bankkal együtt) más megoldást...

Bombaló 2016.10.07. 10:58:17

@kállai: Akkor viszont garantáltan késett teljesítés lesz, jogos kamattal és kikapcsolással a végén. Szerintem ne vonasd vissza.

kállai 2016.10.07. 12:37:58

Sajnos nem tehetek mást. Ha visszakapom a pénzt, akkor majd újra kifizetem. Addig nem!
De ez még legalább 2-3 hét - addigra ki fognak kapcsolni...

kállai 2016.10.07. 18:33:09

Ma du. a Telenor végre jóváírta a befizetésemet. A kártyareklamációs folyamatot leállítottam. Mindez nem rendeződött volna a Tékozló Homár nélkül! Köszönet érte!!!!

"Tisztelt ............................... Úr!
Köszönjük visszajelzését.
Tájékoztatjuk, hogy a második alkalommal küldött banki igazolás alapján javításra került a technikai hiba miatt megszakadt számlabefizetés. A 2016.09.12-én indított 28 586 Ft összegű számlabefizetése rögzítve lett az előfizetésén, így a 2016.09.03-án kelt 100163593973-as számla lezárásra került.
Illetékes csoportunk részére továbbítottuk a számla késedelmes lezárásából esetlegesen felmerülő díjak jóváírásával kapcsolatos feladatot.
Amennyiben további kérdése van, kérjük, jelezzen vissza
Bízunk benne, hogy segítségére lehettünk.
Tisztelettel,
......... Tamás
Telenor Üzleti Ügyfélszolgálat"

Bocsánatkérés - persze - nem történt...

Mérges 1234 2016.10.07. 20:53:53

Bocs'nat k;r;s ay nincs, eyek kurv'ra h-lz;k.

Tudom, syem;lzes tapasytalat/
süti beállítások módosítása