Vajon miért nem kapott számlát Klaudia Monoron? És, hogy lehet, hogy nemcsak a számlának, hanem az egész vásárlásnak nincs nyoma? Vagy az van, hogy Klaudia csak álmodta az egészet, vagy valaminek nagyon utána kéne nézni a rendszerben.
Tisztelt Szerkesztők!
Ezt a levelet küldtem meg a mai napon Vodafone Magyarország Zrt részére, használják nyugodtan, amennyiben tudják, hátha az Önök oldalán keresztül hamarabb kapok választ.
Üdvözlettel:
Tisztelt Vodafone Magyarország Zrt!
Panasszal szeretnék fordulni Önökhöz. Azért írásban, mert sajnos kétszer hiába jeleztem telefonon az ügyfélszolgálatukon, választ nem kaptam és nem foglalkoztak kellő mértékben a problémámmal, amely egyébként teljes mértékben a Vodafone-t terheli.
2016.07.10. napján lejárt a hűségem a 0670/XXXXXXX telefonszámomhoz. 2016.08.11. napján bementem a Monoron található Vodafone üzletükbe, hogy készüléket szeretnék vásárolni. SONY XPERIA XA telefont szeretnék venni és tarifát is váltanék, mert akkor még Red Basic EU + tarifában voltam és kértem a Go + B tarifába való átváltást. Az Ügyintéző (elvileg XXXXXX) azt is mondta, hogy 2GB internetre vagyok jogosult a rendszer kimutatása alapján.
Ekkor még minden jól ment, röpke 1,5(...) óra alatt sikerült elintézni a készülékváltást, megkaptam a számlát 1ft-ról, ugyanis szerződéshosszabbítás történt, valamint a készülék Jótállási jegyét (sorszáma: XXXXX) Szerződést nem kaptam meg, ugyanis tableten kellett aláírnom és azt mondták, hogy e-mailben fogják elküldeni nekem, így megtörtént az adatok egyeztetése is, és nagy nehezen sikerült végre a korábbi budapesti címemet is javítani a jelenlegi vasadi címemre.
2016.09.07. napján kaptam egy üzenetet, hogy "a csomagomban foglalt adatmennyiség 80%-át felhasználtam." Mivel az Ügyintéző elmondása szerint 2GB netemnek kellett volna lennie, gyorsan bejelentkeztem a Vodafone fiókomba, ellenőrizni annak a tényét, hogy módosították-e a korábban megbeszélteket. Kiderült, hogy nem hogy az internetet nem emelték meg, de a tarifacsomagomat sem változtatták át a rendszerünkben.
Ezen a napon felhívtam az ügyfélszolgálatukat, hogy ellenőrizzék le ők is, valamint, hogy megkérjem őket, hogy küldjék ki újra számomra a szerződésemet., mert akkor még 1 hónap után sem kaptam meg az e-mail címemre. Telefonon azt a tájékoztatást kaptam, hogy nem látják a rendszerben, hogy készüléket váltottam volna sőt azt sem, hogy tarifát módosítottam, valamint még egy korábbi telefon van megadva (LG), amit már régóta nem használok és fizetem még rá a készülékbiztosítást (...) Megkérdeztem, hogy jól gondolom-e, hogy akkor a jelenlegi nem 2 forintot érő telefonomra nem fizetem a készülék biztosítást, amit külön kértem, és hogy jól értem azt, hogy jelenleg bármikor bemehetnék vásárolni egy másik készüléket, hiszen a rendszerük nem mutatja, hogy váltottam volna tarifát, illetve, hogy hosszabbítottam a szerződésemet? Erre azt a választ kaptam, hogy 'igen - kis szünet - az kemény". Jeleztem, hogy nem kaptam meg a szerződésemet, és ha jól emlékszem - mert már régebben volt - azt a választ kaptam, hogy várjak még, valamint, hogy ha bemegyek valamelyik Vodafone márka üzletbe (ami Budapesten van legközelebb) kinyomtatják ingyenesen nekem. Én mondtam, hogy nem fogok bemenni.
2016. október közepén hívtak a Vodafone-tól, már megörültem, hogy módosították az adatokat és a tarifámat, de ismét csalódnom kellett. Azért hívtak, hogy felkínáljanak nekem egy másik tarifát, és készülékváltási lehetőséget, MERT LEJÁRT A HŰSÉGEM!!! Ami elvileg 2016.08.11. napjával meghosszabbításra került.
Elmondtam a fent említett történéseket, kérdeztem, hogy ebből nekem lehet-e problémám, mondták, hogy nem és amint vissza jön a kolléganőjük, aki ezzel foglalkozik, visszahív és megoldják a problémát, ugyanis ők még azt látják a rendszerben, hogy nem váltottam, valamint, hogy egy LG telefont látnak, hogy az van a tulajdonomban, ami azóta már készülékbiztosítással lecseréltünk egy Vodafone Prime 7-es készülékre.
Természetesen a Vodafone engem azóta is hív.... A türelmem végleg akkor fogyott el, amikor 2016.11.02. napján kaptam egy ismételt sms-t, hogy az előfizetői szerződésemnek határozott időtartama lejárt, röviden, ha nem változtatok elfogadom az új ÁSZF-et és emelkedik a tarifám 2016.12.19-ét követően, 12.990 forintra.
Kérdésem, hogy lehet az, hogy ezek után még én fizessek pluszba, amikor nem képesek egy egyszerű készülékváltást, 2016.08.11. napja óta megoldani. Követelem Önöktől továbbá, hogy írják jóvá azt az internet mennyiséget, amit augusztus óta nem kapok, továbbá azt, hogy visszamenőleg írják jóvá a készülékbiztosításom összegét.
Úgy gondolom, hogy ezen felül még az lenne a minimum, ha egy havi telefonszámlámat jóváírnának. Kérem az ügy kivizsgálását, amennyiben ez 30 napon belül, azaz 2016.12.05. napjáig nem történik meg, kénytelen leszek módosítani a tarifámat, valamint továbbítani fogom a panaszomat a fogyasztóvédelem felé.
Örülnék, ha vásárolhatnék még egy készüléket, félre ne értsenek, de kérdezem én akkor ezek szerint, aki Monoron vesz készüléket, annyit vesz, amennyit szeretne és akkor, amikor akar?
Bízom benne, hogy írásos formában talán foglalkoznak a régi hűséges ügyfelek panaszaival, mert az aktivitásuk telefonon keresztül, annak ellenére, hogy telefonokat forgalmazó cégnek vallják magukat, nem éppen megfelelő. Ezen levelemet, megküldöm az Önök felületén keresztül is - http//www.vodafone.hu/elerheto segeink/ugyfelszolgalat
Üdvözlettel
UPDATE
Pár napja hívtak felajanlottak bruttó 19.000ft jovairast, annak ellenére hogy már betoltottem a korhatart megkapom a tarifahoz járó 2gb netet, mert amikor kötni akartam, még a korhatár alatt voltam. Először tolni akarták a hűségem, de elvileg negoldják, h az augusztus legyen a készülékváltás. Nekem kell bemennem a Vodafone üzletébe, hogy megkössék újból a szerződést, ugyanis az volt a gond, hogy aki csinálta, elkezdte a szerződéskötést, de nem zárta le. Minderre december 19-ig van lehetőségem, különben automatikusan átáll Redre a tarifam, ami többe kerülne, és nem lenne kijavítva a készülékbiztosításom sem, ami egyébként augusztus óta nem volt elérhető.
Lorenz 2016.12.02. 12:31:03
2016.12.02. 12:35:21
Terézágyú 2016.12.02. 12:38:24
Tehetséges ugandai buzi 2016.12.02. 12:39:54
enrico palazzo 2016.12.02. 12:40:44
Azt mondták...
"Mivel az Ügyintéző elmondása szerint "
Elmondása szerint...
"Elmondtam a fent említett történéseket"
Elmondtam...
"kénytelen leszek módosítani a tarifámat, valamint továbbítani fogom a panaszomat a fogyasztóvédelem felé. "
Eddig sem tudtad módosítani. A fogyasztóvédelem fogyasztói jogvitával nem foglalkozik, de amúgy mi a panasz? Ja, hogy semmiről nincs papírod, vagy leveled, csak szavak. Hát...legközelebb talán ne írj alá úgy semmit, hogy nem kapsz belőle egy pédányt. Majd elküldik emailben? A homár amúgy nem egy rövidítés? Hülye, olvasninemakaró, magyar, átbaszott retardátltak?
Terézágyú 2016.12.02. 12:41:16
akkor lehalna a voda rencere...
de lehet, hogy akkor azonnal felánlanának neki egy vodás emilcímet. ha van olyan egyáltalán.
Terézágyú 2016.12.02. 12:45:25
"amúgy mi a panasz? Ja, hogy semmiről nincs papírod"
De, van papírja: "megkaptam a számlát 1ft-ról, ugyanis szerződéshosszabbítás történt, valamint a készülék Jótállási jegyét"
Tehetséges ugandai buzi 2016.12.02. 12:46:27
Akkor vajon hogy küldik ki elektronikusan?
enrico palazzo 2016.12.02. 12:53:52
Terézágyú 2016.12.02. 12:59:04
"sokat segít, ha a mondat végére pont kerül"
Ez teljesen jogos felvetés.
Manyecska. 2016.12.02. 13:01:46
EurósParaszt Lite 2016.12.02. 13:31:14
EurósParaszt Lite 2016.12.02. 13:40:32
ja, hogy kulon njilatkozat kell iljenrol mar! Mint az ujmunkahely eseten: ha nem vagy rajta arckonyvon es/vagy nem hasznalaod aktivan a profilod (tehat eled az eleted online, ahogy az atlaghulye es osztasz meg minden szart ugy es ahogy az atlaghulye), nos, akkor mar gyanus vagy. A rendszer reszenek kell lenni es idomulni. En meg volt, hogy valakit nem vettem fel, epp iljen miatt. Na hoppa, mondom forditott nap van. Arrol inkabb nem is szol a famam, hogy en hany helyrol esnek ki eleve, ha ilyen sikon nezzuk a dolgokat.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.02. 14:03:46
bendeguz75 2016.12.02. 14:08:52
Szarazkoro 2016.12.02. 15:31:20
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.12.02. 16:15:33
CID.. 2016.12.02. 16:32:14
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.02. 16:47:13
Szarazkoro 2016.12.02. 19:47:47
Szarazkoro 2016.12.02. 19:54:17
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.12.02. 20:10:17
szombi 2016.12.02. 20:33:43
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.03. 03:55:41
és közben hisztizek, seggem verem a földhöz, ordít a számba szorult féreg.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.03. 03:58:39
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.03. 09:16:29
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.03. 09:22:26
Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.12.05. 08:59:23
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.05. 09:04:13
Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.12.05. 12:46:55