Ha valaki megengedheti magának, hogy magánorvos kezelje, jó eséllyel egy fogorvos lesz az első, akit keres, mert valahogy az átlagnál is kiszolgáltatottabb az ember nyitott szájjal fekvés közben. Egyátalán nem elvetélt ötlet tehát, hogy egy fogorvosi klinika kuponos akciókkal keressen új pácienseket magának. De nem úgy kéne csinálni, ahogy Mariann esetében.
Tisztelt Tékozló Homár!
Bp-fogászat V. kerület Kecskeméti utca http://www.fogaszatikupon.hu/
Fenti kuponos oldalon keresztül vásároltam tömés cserére, mivel 10 évesek a töméseim, gondoltam itt az ideje. Hangsúlyozom a fogaim nem fájtak, tökéletesek voltak, csupán tavasszal egy fogkő eltávolítás alkalmával javasolták a cserét (másik fogászaton) Összesen 3 db kupont vásároltam 4.990 Ft/db.
Amikor az első kuponnal megérkeztem azonnal azzal kezdték, hogy bár ez a kuponon nincs feltüntetve, de rá kell még fizetnem 2.000 ft-ot. Majd amikor kiszedte a régi tömést a doktorúr nagy sóhajjal közölte, hogy ez bizony gyökér kezelés lesz, ami 2 x 13.000 Ft. Mivel a lyuk már ott tátongott beleegyeztem a kezelésbe. Utána egy hétig fájdalom csillapítón éltem, és 2 éjszakát aludni sem tudtam, ami 3 gyerek és munka mellett nem igazán volt kellemes.
Amikor visszamentem a doktorurat kicsit sem érdekelte, hogy fájdalmaim voltak. Még 2 alkalommal volt gyökérkezelés, és nagy nehezen végül sikerült betömni. A hab a tortán, hogy kezelés közben a doktorúr az asszisztensnőnek udvarolgatott, akinek kb. annyi fogalma volt a fogászati asszisztens szakmáról, mint nekem: nem ismerte az anyagokat, nem tudta hol vannak vagy kinyitni a dobozát. Nagyon kínos volt. És őszintén én a kezelés alatt nem vagyok kíváncsi az előző napi beteg dolgaira, ronda dolog így kibeszélni még név nélkül is. Összesen fizettem 28.000 ft-ot +1 kupont elvettek. Számlát csak a kupon áráról kaptam.
Ekkor jeleztem a kuponos oldalnak email-en, hogy a másik 2 kupont nem szeretném felhasználni, mert nem tudok ennyi pénzt újra kifizetni. Nem kaptam választ. Végül a facebook oldalukon keresztül hajlandóak voltak válaszolni, hogy vissza fogják utalni a pénzt. 3 hét eltelt, de a számlámra nem érkezett meg a pénzt. Újra írtam, nem válaszoltak.
Ma reggel felhívtam telefonon a fogászatot, hogy szeretnék beszélni valakivel emiatt. Az asszisztensnő lehülyézett, hogy én nem értem mennyibe kerül egy gyökér kezelés, és egyébként is örüljek hogy ilyen olcsón megúsztam, majd egyszerűen bontotta a vonalat.
Én csupán a 10.000 Ft-ot szerettem volna visszakapni, amit amúgy sem használok fel. Nem akartam balhét csinálni, nem akartam őket minősíteni, de sajnos az ő hozzá állásuk miatt nincs más választásom. közben kiderült, hogy a kuponos oldal tulajdonképpen a fogászaté, tehát ott sem tudok reklamálni.
Elkeseredve,
Marianna
UPDATE
Végül megérkezett az átutalás. Csak ezért el kellett viselnem a minősíthetetlen viselkedésüket. Én többet nem veszek ilyen kupont. Az egyáltalán nem merült fel, hogy a másik két kupont beszámolják. Már az elején is azzal kezdték, hogy a kuponra mindenképpen rá kell fizetni, pedig megnéztem és ez sehol nem volt leírva. Azt az 1 kupont is pofavágással vették el, plusz ráfizettem 2.eFt-ot, meg előtte a 2 x 13eft, viszont számlát csak 4.990 Ft-ról kaptam,amire az volt írva hogy kupon beváltás. De tényleg a szöveg volt a legbosszantóbb, hogy mit gondolok én ki fogja nekem 5000 Ft-ért megcsinálni a fogamat, meg a többi lyukas fogamat. Nincs lyukas fogam, nem is fájt, csak a régi töméseket szerettem volna kicseréltetni, sőt pár éve amikor a 3. gyereket vártam még csodálkozott is a körzeti fogorvos, hogy milyen jó állapotban vannak a fogaim és hogy megvan mind. Szóval nem egy elhanyagolt szájban kellett dolgozniuk.
Azért én már majdnem 40 éves vagyok, 3 gyerekes anya, olyan fájdalmat okoztak az elbaltázott kezeléssel, amit a 3 szülés alatt nem éltem át, és még utána nekik áll feljebb. Ez nem egy szolgáltató, ha kevesli az 5.000 ft-ot a munkájáért miért ennyiért árulja a kupont? vagy miért nem írja oda, hogy ezért a pénzért csak szűkebb szolgáltatást nyújt? mondjuk azt biztos nem fogja odaírni, hogy ezért a kuponért cserébe bunkók leszünk és félmunkát végzünk, vagy külön kérés nélkül is megalázzuk a beteget.
Én inkább gyűjtök még fél évig és rendes áron megcsináltatom a fogaimat, de másoknak mindenképpen javaslom, ( amit én sajnos csak utólag tettem meg) hogy facebook, google, internet bármely felülete nézzenek utána ki árulja a kupont, illetve a szolgáltatóról a véleményeket.
Kedves Marianna!
Tekintettel arra, hogy a kuponokat online vásárolta, így szerződése távollévők között kötött szerződésnek minősül, ettől 14 napon belül elállhat. A 14 nap a termék (kuponok) átvételétől számít. Amennyiben a vállalkozás nem tájékoztatta Önt az elállási jog gyakorlásának határidejéről, gyakorlásának módjáról valamint a vonatkozó jogszabályban található elállásmintáról, úgy az elállási határidő 12 hónappal meghosszabbodik. Ezt tehát azt jelenti, hogy amennyiben (akár e-mail útján) eláll a szerződéstől, a még fel nem használt szolgáltatások értéke visszajár Önnek, a fel nem használt kuponokat pedig már nem használhatja fel.
Azt sajnos nem látom, hogy a kupon pontosan milyen adatokat és kikötéseket tartalmazott. A szolgáltató honlapján található általános szerződési feltételek 2.2. pontja szerint: "A Kupon a rajta feltüntetett árkedvezményre jogosít." Így adott esetben lehetséges, hogy a kupon nem díjmentes szolgáltatásra jogosít, mindössze díjkedvezményre. Amennyiben a kuponon az szerepelt, hogy az adott szolgáltatás nyújtására a szolgáltató köteles, úgy az adott szolgáltatással kapcsolatban más díjat a szolgáltató nem számolhat fel. A kuponon fel nem tüntetett, de igénybe vett szolgáltatások ellenértékét a szolgáltató követelheti.
Amennyiben a szerződéstől Ön elállt vagy a vállalkozás önként vállalta, hogy visszatéríti az összeget és erre még nem került sor, úgy békéltető testülethez vagy bírósághoz fordulhat. Továbbá, mivel kis összegű pénzkövetelésről van szó, közjegyzőnél kezdeményezheti fizetési meghagyás kibocsátását.
Az utolsó 100 komment: