Tékozló Homár

Nem fizet a biztosító, mert gyerek törte el a tabletet

2016.03.11. 09:28 | Homár Hilda | 153 komment

oney_30832.jpg

Hát nem csodálom, hogy olvasónk szomorú, csalódott és becsapdázva érzi magát. Azt megkérdezhetjük, hogy miért van különbség aközött, ha ő vagy a gyereke töri össze a tabletet, de az biztos, hogy a kötvény lapozgatása nem megúszható, bármilyen rémes feldat is.

 Tisztelt Tékozló Homár!

Most szembesültünk azzal a ténnyel, ami lehet, hogy sokak számára egyértelmű.

A gyermekem eltörte tabletjét. Ezt őszintén bevallottam az Oney Biztosítónak, aki emiatt nem vállalta a tablet ingyen szervizelését. Felháborítónak tartom és nem tudom, mi a különbség a között, hogy ha én vagy a gyerekem töri össze. A vásárláskor nem tájékoztattak arról, hogy hazudnom kell a biztosítónak. Csak arra biztattak, ha a gyereknek vegyem, kössem meg a biztosítást. Így úgy gondolom, feleslegesen kötöttem meg. Szomorú vagyok és csalódott. Nem tudom, hogy hogy lehet ilyen gerinctelen az egész banda. Akkor is, ha a biztosítási kötvénybe beleírják, hogy kiskorú esetén nem fizet. A sokoldalas kis kötvényt nem lapozgatom, hiszen azért vetette meg velem az eladó, hogy a gyerek miatt biztosítsam a tabletet.

Soha többet nem veszek biztosítást, vagy hazudok, ha az kell.

Szomorú az egész.

Üdvözlettel,

Olvasson tovább!

Duma volt, csak színház nem/ Frissült a Dumaszínház levelével

2016.03.10. 10:27 | Homár Hilda | 115 komment

img_6429.jpg

Oké-oké, hogy vicces színház meg minden, de ez azért ez: "a jegyvásárlást követően e-mailben lehet jelezni az igényemet, miszerint látni is szeretném a színpadi előadást". Ennyi erővel a cipőboltban jelezhetném, ha hordani is akarom a lábbelit, vagy a könyvesboltban, hogy nem csak a borítót kérem, hanem tervezem lapozgatni vagy ad absurdum olvasni is majd, úgyhogy tegyenek lapokat is bele. Persze fizikai képtelenség egy nézőteret úgy megépíteni, hogy minden néző egyformán rálásson a színpadra, de erre már rég kitalálták a megoldást: a különböző árkategóriás jegyeket. Vagy minimum a tájékoztatást, hogy mondjuk a speciális asztalos elhelyezés miatt előfordulhatnak kényelmetlenségek. Akkor legalább fel tud készülni az ember, sőt dönteni, hogy akarje-e ezt így. Várjuk a Dumaszínház válaszát.

Kedves Hilda!

Küldöm Neked változatlan formában a Dumaszínház üzemeltetőinek elküldött panaszlevelemet. Kérlek tedd ki, hogy mások is láthassák, hogy milyen szolgáltatást kínálnak borsos áron. Köszönöm!

Tisztelt Dumaszínház! Kedves Illetékesek!

2016. március 8-án egy All Stars előadáson vettem részt párommal közösen, ahol olyan mélységű negatív tapasztalatot sikerült bezsebelnem, hogy ismeretségi körömben ezentúl egyáltalán nem ajánlom a Dumaszínházat hazai humoristáink megtekintésére.

2015. december közepén vásároltam 2 db jegyet Önöknél a már említett időpontra. Úgy érzem kellően korán került sor a jegy megvételére, közel 3 hónappal az esedékesség időpontja előtt.

Igaz, hogy bő 2 éve nem jártam a Dumaszínházban, de akkor nagyon kellemes benyomással távoztam.

Olvasson tovább!

Olcsóért Ferihegyre

2016.03.09. 16:17 | Homár Hilda | 56 komment

screenshot_2016-03-09_15_45_10.png

Klasszikus apróbetűs trükk. Nem túl elegáns, főleg az angol nyelvű résszel meg azzal együtt, hogy azt a honlapon sehol sem részletezik, hogy mit értenek BUD Airport Area alatt. Az biztos, hogy nekünk sem sikerült többszöri nekifutásra sem 1900 forintos utat előállítani.

Szia Homar,

Hosszú késlekedés után elindult

Olvasson tovább!

A nem megfelelő átfutási idő miatt kialakult probléma

2016.03.09. 09:49 | Homár Hilda | 35 komment

extreme_digital_1.jpg

Ez az ügy hepienddel zárult, de előtte feltárta azt az elképesztő jelenséget, hogy az Extreme Digital által a megrendelt csomagok státuszára vonatkozó információk nem a valóságra vonatkoznak, hanem arra az ideális valóságra, amikor mindenki mindent pont ógy és akkor csinál, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Ennek vajon mi értelme?

Tisztelt Homár blog szerkesztő és olvasók!

Történetem egy szimpla Edigital-os rendeléssel kezdődött. Egy közepes méretű kávéfőzőt rendeltem, melyhez ha már ingyenes a házhoz szállítás, ne kelljen már munka után cipelni hazafelé, úgy rendeltem meg. Megjegyzés mezőbe beleírtam, hogy 11 óra előtt vagy 16 óra után tudom átvenni a csomagot a címen. Az áru az Edigitalhoz beérkezett pár napon belül és értesítetek, hogy átadták a futárszolgálatnak, 26-ikán.

Olvasson tovább!

Hová lett a csatornácskám???

2016.03.08. 14:29 | Homár Hilda | 56 komment

telekom-logo.jpg

Az ember hazaesve a munkából sokszor nem vágyik másra, mint hogy a nemzethazdaság oltárán lerótt erőfeszítései után bezuhanjon egy fotelbe, megmarkolja a távirányítót, és nézzen valamit a tévében. Ez a valami nagyon eltérő bír lenni, de van egy közös dolog a tévénézőkben, zömük már attól kiborul, ha egy csatornakiosztás-változásnál az 5-ösről a 8-asra kerül a focimeccs, nem attól, ha konkrétan eltűnik a kedvenc csatorna!

Sziasztok,

Ha gondoljátok jelentessétek meg, elküldtem a Telekomnak is, bár nem reméltem tőlük sokat.

Jó napot!

Inkább sérelmeim éterbe kiabálása ez, mint hivatalos panaszlevél, mert tudom, önök nem változnak és a hűségidő végén szakítani fogunk. Végre! 

Mélységesen fel vagyok háborodva, mert:

Olvasson tovább!

Az utas szerint késett, az Air France szerint pont időben jött a gép

2016.03.08. 10:45 | Homár Hilda | 61 komment

air_france_1071394.jpg

Aki már jött haza a világ másik feléről repülővel, az valószínűleg mélyen átérzi Péter helyzetét, mert egy sokórás repülőutat egy 7 órás tranzittal megfejelni nemcsak fizikailag komoly kihívás. A gépek leszállásának adatait valamennyi időre visszamenőleg a Flightradaron meg lehet nézni. Ha kártérítés ügyben önállóan nem jár sikerrel egy csalódott utas, akkor meg lehet próbálkozni az ilyen ügyekre szakosodott sikerdíjért dolgozó cégekkel, mint amilyen itthon a Kesettagepem vagy nemzetközi verzióban a Flightright.

Kedves Homár!

Január 9.-n hazafelé Havannából Párizsba utaztunk egy magyar turistacsoporttal az Air France-al /AF/. A menetrend szerint 11.35-kor kellett volna Párizsban leszállni a gépnek és igy lett volna csaknem egy óránk, hogy a budapesti csatlakozó szintén AF járatot elérjük, annak a kapuja 12.30-kor zárt. Sajnos a havannai gép késett egy félórát és emiatt lemaradtunk a csatlakozásról. A reptéri utasszolgálat ingyenesen átkönyvelte a jegyünket az esti AF gépre, ami 20.20-kor indult. Így 7 óra extra várakozásra kényszerültünk.

Olvasson tovább!

Szakállas vendéglátós trükk a pizzériában

2016.03.07. 17:39 | Homár Hilda | 59 komment

screenshot_2016-03-01_14_17_18.png

A felszolgálás díját az ételek árában benne lévőnek írni az étlapon, majd a számlához hozzáírni? Ügyes! Mondjuk legalább elnézést kértek miatta, meg módosították a bejárat melletti étlapot, ha sajátos megoldással is.

Kedves Homár!

Régebben sokat jártunk a budai Mamma Rosa pizzériába. Finom kaják voltak kellemes árakon, jó hangulatú helyen. 2 év kihagyás után a múltkor jártunk ott ismét, sok minden változott azóta.

Az első meglepetés akkor ért, amikor a honlapon lévő árakhoz képest pár száz forinttal drágább pizzák szerepeltek az étlapon, de hát ez még nagyon nem szegte kedvünket. (Úgy látom, az oldalukat azóta frissítették.) Pláne, hogy az étlap végén a következő szöveg állt:

Olvasson tovább!

Oda a műhely és a megélhetés, a biztosító meg nem fizet

2016.03.07. 10:41 | Homár Hilda | 94 komment

3589964_f75c6c31ea945f65ffc972d31bb13c42_m.jpg

Megrázó élettöredék az alábbi levél, mely egy elkeseredett iparostól érkezett. Mi Jánosnak a Pénzügyi Békéltető Testületet tudjuk ajánlani, ahol biztosítási ügyekkel kapcsolatos fogyasztói jogvitákban döntenek, ha valakinek más ötlete van, ne tartsa magában.

2012. ápr. másodikán a XXXXXXXX Faipari Kft.  asztalos műhelyének hatvan százaléka leégett a benne lévő gépekkel, kész árúval és nyersanyaggal egyetemben. A kár összeg Harmincötmilliót tett ki. Mivel volt biztosítás így reméltem, hogy ha nem is a teljes kárt, de nagyobb részét megtéríti a biztosító, és ez által a talpon maradásra lesz esély, de sajnos nem igy történt.

Olvasson tovább!