Tékozló Homár

Amihez képest az Aliexpress űrtechnológia

2016.01.15. 18:41 | Homár Hilda | 41 komment

emag_1.png

Az bizony az Emag, ahol most sem a holdjáró építés a téma, hanem a pénzvisszautalás, ami valahogy sosem megy gördülékenyen. Lehet, hogy némi átszervezésre szorulna az ügyfélszolgálati-, panaszkezelő- és sztornírozó rendszer.

Tisztelt Tékozló Homár blog!

Tavalyról kell indítanom a történetem. Úgy döntöttem, a karácsonyi vásárlást nem könyökölve, embertömegben teszem meg, hanem internetes webáruházból szerzem be a kiszemelt ajándékokat. Gyakran vásárolok különböző webáruházakból itthonról és külföldről is, soha semmi problémám nem volt eddig. Ki is néztem pár ajándékot az emag.hu-n. Ahogy kell kosárba raktam, kifizettem, munkahelyemre történő kiszállítást kértem. A vásárlás 2015.12.15.-én történt. Az emag tájékoztatott, hogy a kiválasztott termékek közül kettőt, partner áruházból szállítják.

Olvasson tovább!

Ősi gyógymód modern formában

2016.01.15. 10:39 | Homár Hilda | 49 komment

screenshot_2016-01-14_17_10_03_1.png

Alaposan felbosszantotta olvasónkat, hogy az általa megvásárolni tervezett termékről nem sikerül kiderítenie, mi van benne - jogosan. A honlapra pillantva szembeszökő a hangzatos Gyógynövény Egyesület név, ami úgy díszeleg ott, hogy semmilyen okirat,  jegyzőkönyv vagy beszámoló nincs mellette a szervezettől. Az a két kereséssel kideríthető információ meg végképp gyanútkeltő, hogy az elnök úr és az elégedett fogyasztó egyben férj és feleség is. Miközben tényleg létezik egy gyógynövény bolt a fenti címen, ahol biztosan árulnak klassz gyógyteákat, minek ez a habosítás?

Nemrégiben találtam rá erre az oldalra, ahol azt hirdetik, 30 nap alatt lecsökkenti a tea kaverékük a vércukor szintemet a normál értékre. Mivel pont emiatt vagyok egy diéta + mozgás programban, gondoltam utána nézek. A lapon semmi nincs az összetételére vonatkozóan, tehát nem tudni, mit is rendelek meg. De volt két telefonszám, amit fel is hívtam.

Olvasson tovább!

Ömlik a dollár, csak kérdés, hogy kinek

2016.01.14. 15:18 | Homár Hilda | 64 komment

screenshot_2016-01-14_14_55_55.png

Ki ne akarna egy csomó lóvét keresni úgy, hogy semmit sem kell csinálnia? Hát szerintem az, aki gondolkodik is kicsit, mert az ilyen típusú ajánlatoknál mindig van valami csapda. Mai posztunk hőse, a Kairos Magyarország azért a munka nélküli pénzkereset ígéretéig nem jut el, csak addig, hogy  "Most végre a számítógép dolgozik, nem én!". Az ajánlatukban lévő csudálatos pénzesőhöz csak annyit kell vállalni, hogy napi 10 órát online az ember, és ezalatt engedi, hogy a cég használja a gép memóriájának egy részét. Jó, hagyni kell, hogy valami programot a gépre telepítsenek. Meg van ez a kauciónak nevezett kis beugrási befizetés is. És kicsit  furcsa a cég is, amint ezt a Kiszámoló szépen lecsekkolta. De ott a Nissan, mint referencia. Ja bocs, az sincs. Most komolyan, miért ugranak bele emberek ilyenbe? 

Tisztelt Blog,

felhívnám figyelmeteket az alábbi "csodálatos üzleti ajánlatra": 
http://kairosmagyarorszag.hu/
https://kairosplanet.com/
szóval: regisztráltok, befizettek a választott csomagtól függően 125/597/1577/2777 dollárt, letöltitek a Windowsos kliensprogramot, feltelepítettek, és - állítólag nagy világcégeknek (Nissan, Sony, Besra, Incorp Holding) - biztosítotok a csomagtól függően 15/70/180/320 GB titkosított, elosztott tárhelyet. Ha a gépen a kliensprogram 10 órát fut, akkor éves szinten visszakaptok csomagtól függően 312,5/1492,5/3492,5/6942,5 dollárt. Kb. a befizetett összeg dupláját.

Olvasson tovább!

Lassú és körülményes a segélyhívás?

2016.01.14. 10:04 | Homár Hilda | 90 komment

sos-112.jpg

Én arra tippelnék, hogy a segélyhívós operátoroknak valamiféle protokoll szerint kell az adatokat felvenniük, nem a saját heppjük a sok kérdés, és az, hogy akár többször is visszakérdeznek, de mivel Tamás mérgelődő levele nem az első a témában, most már megkérdezzük a bonyolultan semmitmondó nevű Nemzeti Infokommunikációs Központ Zrt.-t ORFK-t a miértekről. Aki nem tudja a válaszukat kivárni, az nézzen körül addig a 112 GYIK-jában.

Kedves Homár!

már nem első alkalommal kellett mélységesen csalódnom a 112-es segélyhívó vonal "szolgáltatásának" színvonalában. Márha ezt lehet szolgáltatásnak nevezni. 

ennek okai röviden:
1. nevetségesen hosszú válaszidő
(hála Istennek sosem az életemért küzdve hívtam őket, hanem mások balesetének bejelentésére, de a reakcióidejük nem egy életbiztosítás) csomó ideig fel sem veszik a telefont, aztán meg hosszú percekig tart, míg a megfelelő helyre továbbítják a telefont. közben még egy csomó tök lényegtelen kérdést tesznek fel, ami ismét csak rengeteg időt vesz igénybe.

Olvasson tovább!

Az Invitel a két doboza helyett inkább 40 000 forintot akar/Frissült egy olvasó tanácsával/Frissült a sztori végével

2016.01.13. 16:18 | Homár Hilda | 67 komment

invitel_2013_header_f3.jpg

Kábelszolgáltatót általában ezer ok miatt lehet kutyázni. Ebben az ügyben azonban nehéz teljes szívvel olvasónk mellé állni, bár az Invitel is lehetne kicsit kompromisszumkészebb.

Tisztelt Tékozló Homár rovat,

A történet röviden, címszavakban:

Váci vagyok, itt 3 internetszolgáltató tud értelmes szolgáltatást nyújtani, ezek közül választhattam.
- Ace Telekom: minősíthetetlen, szar, a 20mbites csomag ára 6000 Ft volt, ezért átálltunk invitelre.
- Invitel: 25mbites csomag tv-vel, és mellőzhetetlen vezetékes telefon szolgáltatással: 7500 Ft.
- váci kábeltv: a honlapjukon észrevettem, hogy havi ~7500 Ft-ért ők 80/5mbit-et nyújtanak közel azonos tv csatornákkal, vezetékes telefon nélkül, amire amúgy sincs szükségünk, ezért kábeltv-re váltottunk.

Olvasson tovább!

Élet a Biohair szalonban / Frissült a Biohair válaszával

2016.01.13. 09:48 | Homár Hilda | 95 komment

1280382724_12794522155281_l.jpg

Adja magát a szóvicc, hogy nyilván ezért biohair, de azét fúj és broáf. Reméljük, egyedi eset. Szerencsére neten keresztül tuti nem terjed, úgyhogy te kedves olvasó, nyugodtan hagyd abba a vakaródzást!

Tisztelt T. Homár!

Egy apró észrevételt szeretnék megosztani, illetve a tapasztalatomat elmondani. Sajnos a szenvedő alanya a barátnőm volt, aki jóhiszeműen beült a Pólus Centerben lévő Biohair üzletbe …bocsánat hajvágó szalonba hajat vágattatni. Hát nem kellett volna.

Olvasson tovább!

Hanyagság vagy trükközés az árkülönbözet az Auchannál?/Frissült a cég válaszával

2016.01.12. 16:07 | Homár Hilda | 64 komment

auchan.gif

Olvasónk rokona talán kicsit túldimenzionálta a veszélyt, mert valami szocioszatírán kívül nem tűnik reálisnak a jelent, amikor 8 Auchan-alkalmazott fenyegetően körüláll egy reklamáló vásárlót, de a sztori többi része azért elég gáz. 

Kedves Homár!

Hozzátartozómmal történteket a Savoya Park Auchan áruházba szeretném megosztani a Homár Olvasóival.

A vásárló - utólagos karácsonyi ajándék képpen, egy Logitech k120 billentyűzetet fizetett a pénzárnál. A pénztárnál derült ki, hogy 5000 helyett 5500 Ft-ért számlázták le. A polccimkén feltüntetett fogyasztói árra kifejezetten jól emlékezett, mert másik 6 termékkel hasonlította össze, és csak ezt az egy elektronikus terméket vásárolta meg. A pénztáros hölgy azt javasolta neki, hogy ügyfélszolgálat. Persze, tudja. 

Olvasson tovább!

"A takarítás után a laptopból kiöntöttem a vizet"/ Frissült a sztori folytatásával

2016.01.12. 09:53 | Homár Hilda | 68 komment

groupama_logo.jpg

Biztosítós kálvária, aminek a legjobb része, amikor a Groupama hivatkozik az 5 napos kárfelmérési határidőre, miután rájuk kellett 42 napot várni.

Kedves Homár!

Az alábbi történetből kiolvasható, mire képes a biztosító (nevesítsük: a Groupama Biztosító) – az ember támasza a bajban – a megfelelő rosszindulattal, amikor az embernek tényleg szüksége lenne rájuk. Nem hiába, bajban ismerni meg a másikat, ugye.

Egy hosszú történet következik, ha érdeklődésre tart számot, a bonyolultabb részeknél majd jelzem, hogy ott csak a teljesen elszántak folytassák.

Olvasson tovább!

Örülök neki, hogy Ön mocskos gazdag!

2016.01.11. 11:22 | Homár Hilda | 65 komment

screenshot_2016-01-11_11_09_13.png

Tudta ön, hogy a Leddiszkontnál Beavis és Butthead látja el a kommunikációs-, imidzsépítő-, és pr-feladatokat heti váltásban? Mi más magyarázná az olyan húzásokat, mint a hírlevélről leiratkozó gyíkarcok gyúnyolása meg a bolt profiljától eléggé műfajidegen pucér  mellel ünnepelt boltnyitás?  

Kedves Homár!

Egy hölgy ismerősöm keresett fel, hogy milyen kedves levelet kapott a leddiszkont.hu oldalról, miután leiratkozott a hírlevélről. Eleve nem értem, hogyan lehetnek ennyire bunkók, azokkal akik feltételezhetően már vásároltak náluk és nekik köszönhető a megélésük.  Arra ki se térjünk, hogy mennyire igénytelenül néz ki a levelük, biztos "mocskos gazdagok” és valami piszok drága grafikust foglalkoztatnak.

Olvasson tovább!