Az addig oké, hogy darabokban szállítanak egy gépet, hiszen hogyan máshogyan kéne. De vajon miért nincs összeszerelő szaki szolgáltatása a sportszeráruháznak, amikor láthatóan igény, az lenne rá?
Kedves Homár!
A legutóbbi Decathlonos élményemet szeretném megosztani Veletek, előre is bocsi a hosszú levélért.
Barátaimmal rendeltünk online egy 150e Forintos elliptikus trénert. Ki is szállították a terméket, és mint kiderült, ezer darabban érkezett. Végül nagy keservesen összeszereltük, mondanom sem kell, hogy egy napunk elment rá.
Mikor végre kipróbáltuk volna, kiderült, hogy nem működik megfelelően. A kijelzője nem számolta sem az időt, sem a távolságot, és a pulzusmérő eredménye szerint pedig már a klinikai halál is beállt. A kijelzőt leszereltük, összeszereltük, visszaszereltük… hátha csak érintkezési hiba, de a termék továbbra sem működött.