Tékozló Homár

Helló Decathlon, itt a piaci rés!

2016.10.07. 10:18 | Homár Hilda | 91 komment

decathlon_cmyk.jpg

Az addig oké, hogy darabokban szállítanak egy gépet, hiszen hogyan máshogyan kéne. De vajon miért nincs összeszerelő szaki szolgáltatása a sportszeráruháznak, amikor láthatóan igény, az lenne rá?

Kedves Homár!

A legutóbbi Decathlonos élményemet szeretném megosztani Veletek, előre is bocsi a hosszú levélért.

Barátaimmal rendeltünk online egy 150e Forintos elliptikus trénert. Ki is szállították a terméket, és mint kiderült, ezer darabban érkezett. Végül nagy keservesen összeszereltük, mondanom sem kell, hogy egy napunk elment rá.

Mikor végre kipróbáltuk volna, kiderült, hogy nem működik megfelelően. A kijelzője nem számolta sem az időt, sem a távolságot, és a pulzusmérő eredménye szerint pedig már a klinikai halál is beállt. A kijelzőt leszereltük, összeszereltük, visszaszereltük… hátha csak érintkezési hiba, de a termék továbbra sem működött.

Olvasson tovább!

Hiába a biztosítás, nem fizette a Groupama a kutya kezelési díját

2016.10.06. 14:50 | Homár Hilda | 74 komment

groupama_logo.jpg

Nagyon kedves olvasónktól, hogy úgy reméli, története megjelenésével azonnal beindul a Problémamegoldó Gépezet, de sajnos csak annyit tudunk ígérni, hogy elküldjük a Groupamához a posztot, hátha megválaszolják a sztori kapcsán felmerülő miérteket.  

Tisztelt Címzett!

2013.11.08-án kötöttünk fenti biztosítóval lakásbiztosítást, kiegészítve házi kedvenc biztosítással a két kutyánkra. Megállapodás szerint évi 200 ezer forintot lehet visszaigényelni állatorvosi költség címén. Minden hónapban pontosan fizettük a biztosítási díjat. Vissza is igényeltünk az évek alatt párszor pénzt, amit meg is kaptunk mindig rendesen.

Olvasson tovább!

Van Zepter örök garancia, csak épp nem minden részre

2016.10.06. 09:50 | Homár Hilda | 116 komment

20160929_214911_1.jpg

A méregdrága Zepter edények egyik előnyeként szokták emlegetni az örök garanciát, amit a cég vállal a termékeire. Illetve olvasónk beszámolója szerint a termékek egyes részeire, és ezt nem úgy kell érteni, hogy egyes termékekre igen, másokra nem, hanem úgy, hogy ha pl. a kis hőmérő krepál be, akkor a Zepter megvonja a vállát. Ez lenne a magasabb eszme?

Zepter Örök Garancia-Döglött lóval Olimpia

Történt egyszer szép Magyarhonban hogy a régen nagy pénzért vásárolt Zepter fazék hőmérője széttörött. Nem azért mert leesett vagy ezzel vertük be az ácskapcsot a gerendába hanem mert a műanyag elfáradt a szerintem üzemszerű melegtől.

Olvasson tovább!

Telenornál még az időben fizető ügyfél sem érezheti magát biztonságban

2016.10.05. 14:21 | Homár Hilda | 64 komment

telenor_logo.png

Azt valószínűleg senki nem vonja kétségbe, hogy ha az ember nem fizet, akkor jogosan macerálják és sújtják mindenféle szankcióval a szolgáltatók. Nade, miért kell piszkálni azt, aki fizetett, és ezt igazolta is?

A Telenor ellopja a pénzed!

Szeptember 12-én kifizettem a telefonszámlámat (fizetési határidő szeptember 19. volt, tehát időben!) a Telenor fizetési rendszerén keresztül, bankkártyával (szokás szerint). A 28.586,- forintot bankom (Unicredit) rögtön le is vonta és 14-i dátummal könyvelte is a tételt.

Legnagyobb meglepetésemre szeptember 26-án telefonomra és mobilinternetemre is felszólítás érkezett, hogy kifizetetlen számlám miatt fel fogják függeszteni a szolgáltatást. Ezt követően a MyTelenor oldalon két kifogást is emeltem, az elsőhöz a 12-i kártyatranzakció adatait a másodikhoz 14-i banki könyvelési tételt mellékeltem.

A Telenor e-mailben válaszolt:

Olvasson tovább!

Barátokkal órákig sorban hejj, ez ám a buli!

2016.10.05. 09:21 | Homár Hilda | 95 komment

8769-oktoberfest-budapest.jpg

Órákban mérhető toporgásba, és így gigantikus csalódásba torkollott Lászlék jól előkészített haveri sörözése az idei Oktoberfesten. Nem tudom, mi a megoldása a helyzetnek, hiszen nyilván valamekkora befogadóképességű egy rendezvény, de hogy az sem oké, ha az elővételi jegyesnek beláthatatlan ideig kinn kell dekkolnia ugyanúgy, mint egy véletlenül arraténfergőnek, az is biztos. A sztori panaszkönyves része meg úgy gáz, ahogy van.

Kedves Homár,

Gondoltam megosztom Önökkel pár órája történt élményemet, amely a "fantasztikus" budapesti Oktoberfesten ért 2016. Szeptember 30-án. Az eset gyönyörű példája annak, hogyan lehet lehúzni Magyarországon bárkit. Ráadásul jó előre, nehogy véletlenül is zsíros haszon nélkül maradjon a szervező.

Történt, hogy egy baráti társaság kitalálta: annyit marketingelik a budapesti Oktoberfest-et, hogy megér egy próbát. A sört szeretjük, még németül is tudunk ha kell, baj nem érhet. Annak rendje és módja szerint meg is vásároltuk a jegyeket. Online elővételben, nehogy az a szégyen érjen minket, hogy a várható nagy érdeklődés miatt a helyszínen nem tudunk belépőt váltani.

Olvasson tovább!

Meddig kell várni a pénzre, ha benyelte az atm?

2016.10.03. 15:17 | Homár Hilda | 111 komment

shutterstock_139858978.jpg

Szegény levélírónk rettenetes helyzetbe került, ami miatt érthető módon adta ki magából a feszültséget ebben a lendületes, káromkodós-beolvasós levélben, de sajnos úgy tűnik, a bank helyesen járt el. Legalább is a GVTI-fogyasztóvédők ezt írták kérdésünkre: 

Az a rossz hírünk a panaszosnak, hogy a bank által előrejelzett 30 napos ügyintézési idő helyénvalónak tűnik. Ha ez a határidő eredménytelenül telik el a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központnál élhet panasszal, illetve a ha nem akarják a pénzt visszafizetni Pénzügyi Békéltető Testülethez fordulhat. 

A mai napon egy eléggé sajnálatos dolog történt velem amit megosztok, hogy mennyire nem lehetsz elővigyázatos! És amikor a legnagyobb bajban vagy mennyire nem érdekli a problémád az embereket!

Az eset Tatán történt. 2 hónapja jövedelem nélkül élek és éppenhogy megkaptam az első mégcsak félhavi fizetésem első utam rögtön az automatához vezetett, hogy felvegyem az összeget. Ezután olyan történt amit a legrosszabb rémálmomban sem akartam volna, hogy előjöjjön: az automata sikeresen benyelte a pénzem! A kártyáról az összeget természetesen levonta. Mondanom sem kell azt hittem megnyílik alattam a föld.

Olvasson tovább!

Abszurd bizonyítást vár el a Genertel az autósoktól

2016.10.03. 09:52 | Homár Hilda | 48 komment

shutterstock_117089491.jpg

Azt nem tudjuk, hogy a Genertel szerződésében mi van, de hogy a honlapjukon határozottan a kőfelverődés miatti kár térítését is hirdetik, az biztos. Az meg mennyire életszerű vajon, hogy egy követ ránkpattintó autóstól igazolást szerzünk mondjuk az autópályán?

GENERTEL biztosítóról! 

A kötelező biztosításomat náluk kötöttem, egy alkuszon keresztül, mert van egy lehetséges +szolgáltatás: az Extra Minicascó. Ez többek között üvegkárt is térít.

Néhány napja menet közben kaptam egy kavicsot, ami egy két nap alatt (ahogy az lenni szokott ) repedni kezdett. Bejelentettem a biztosítónál, akik kárszakértőt küldtek és ő megállapította, hogy csere szükséges. 5 nap múlva telefonhívásomra elmondták, hogy 44000 Ft ot ítéltek meg, és kérték, hogy küldjem be nyilatkozatomat amiben elfogadom az összeget. Ezt megtettem, és vártam a pénzt a megadott bankszámlára.

Olvasson tovább!