Az Erste azt mondja, hogy érti az ügyfeleit és igényeiket. A hozzánk érkező levelek ezt nem annyira támasztják alá. Például miből gondolják, hogy bárki szeretne érvényes bankkártya nélkül maradni hirtelen?
Kedves Tékozló Homár Csapat!
Az augusztus 2-ai Erste Joker hitelkártyás bejegyzés (Létezik, hogy szabadul az Erste a rendben fizető hitelkártyásaitól?) margójára küldöm lenti történetet / panasz levelemet ugyanebben a témában - remélem megér egy posztot, szép sztori. :)
Tisztelt Erste Bank!
Telefonon, személyesen és írásban (bankfiókban) is éltem már panasszal az Erste Joker Hitelkártya konstrukció megszüntetésnek módja (hangsúlyozom MÓDJA) miatt, de mindezidáig nem kaptam érdemi választ.
Ezért azon túl, hogy online és sima e-mail formájában újra panaszt szeretnék tenni, egyúttal megosztom levelemet és a történteket a fogyasztóvédelemmel és talán érdeklődő médiumokkal is – hátha egy kis népszerűség segít Önöket válaszra bírni.
Anélkül, hogy különösebben bőlére ereszteném a kérdést és hosszasan ecsetelném, hogy mennyire jó ügyfél is vagyok és most sajnáljanak nagyon, stb. álljon itt 2 pontban az az elfogadhatatlan és ügyfeleit semmibe vevő magatartása amire továbbra is érdeklődéssel várom válaszukat: (népiesen) és ezt így hogy?
1. Megszüntetnek egy szolgáltatást (saját döntésből) és ahelyett, hogy zökkenőmentes átállást biztosítanának közlik, hogy szeptember 12-én letiltják a fő és társkártyákat és majd valamikor 2-3 hét múlva postán kapok helyette egy másikat…
Konkrétan mire gondoltak az ügyfelek teljes hülyének nézésen kívül, amikor úgy döntöttek, hogy ez így jó lesz?
Az én esetemben (és az egy hete küldött postai – megtévesztő – levelük alapján sokan mások is) a kártya számtalan online szolgáltatáshoz be volt regisztrálva fizetőeszközként, havidíjakat és esetei tranzakciókat bonyolítottam vele. Most meg üljek 2-3 hétig amíg mindenhol befagyasztják az accountjaimat mert nem terhelhető a kártya? Vagy regisztráljak be egy másik kártyát, majd ha méltóztatnak megküldeni az újat akkor csináljam végig ezt a tortúrát újra? Nyeljem be az össze kártya validáláshoz kacsolódó költséget Önök miatt? Vagy mi volt mégis az elképzelés?
2. Nem tájékoztatnak megfelelően és konkrétan nem mondanak igazat (hazudnak) a hivatalos kommunikációjukban.
Azt most hagyjuk, hogy amikor először telefonon felhívott valaki az Önök nevében, hogy közölje minden magyarázat nélkül miszerint megszűnik a kártyám és most válasszak mást – majd 15 percig nem volt hajlandó megérteni, hogy nem akarok Wizzair kártyát helyette, mert nekem az nem jó…
Azt írták a hivatalos postai levél tájékoztatójukban, hogy szeptember 12-én tiltják le a kártyát. Ezzel szemben már tegnap (szeptember 11) este letiltották és nem tudtam használni, ma meg reggel már egy repülőjegy aktiválást nem tudtam megcsinálni a letiltott kártya miatt. Köszönet érte.
Az írták, hogy és itt most idézem: „Új hitelkártyájának pénzügyi kondíciói változatlan feltételekkel érvényesek, ideértve például a hitelkeretét, díjakat, kamatokat, KAPCSOLÓDÓ SZOLGÁKTATÁSOKAT, a fordulónapját…” blabla – a lényeget kiemeltem.
Megint csak nem felel meg a valóságnak (hazugság).
Az Erste Max Hitelkártya esetében korlátozzák a visszatérítés felhasználhatóságát 2, nem is enyhe megkötéssel: minimum 5000 Ft lehet beváltani és csak a programban megjelölt üzlettípusokban. Ilyen nem volt a Joker esetében.
Őszintén várom a válaszukat, hogy egy állítólag ügyfélcentrikus, profi bank hogy engedheti ezt meg magának, magával és ügyfeleivel szemben.
Üdvözlettel:
W. Zsolt J.
Padli 2017.09.12. 15:28:04
PITTA 2017.09.12. 15:40:17
A visszatérítés pedig okosan nem a termékben volt, hanem külön opcióként mint adható, így bármikor vissza is mondható. Aki tényleg kihasználja a Joker kártyán annak az 5000 forintos limit max 2 hónap, nekem se tetszik, de amíg keresek rajta addig lenyelem a békát...
Attila F 2017.09.12. 16:10:52
Egyébként pedig igaza van a posztolónak.
idegen a földön 2017.09.12. 16:17:49
Nekem nem tiltották a Joker hitelkártyámat, ma is vígan használtam.
vprof 2017.09.12. 18:19:34
NMEszeme · mernokiszem.blog.hu 2017.09.12. 19:02:16
Biyadhoo 2017.09.12. 19:19:45
szopoklész 2017.09.12. 21:12:49
homar4prez 2017.09.12. 22:32:09
Megnehezítették a visszatérítést, ez igaz, elsőre én is fennakadtam, de igazából talált pénz, ahogy más is írta, szóval nem hisztizek, gyűjtögetem a pontokat, aztán beváltom, amikor úgy vannak a számok.
vizsla_barat 2017.09.12. 23:54:06
clivis 2017.09.13. 06:58:03
nagyzee 2017.09.13. 07:49:22
Dezsike 2017.09.13. 08:18:34
.Manyecska 2017.09.13. 08:45:27
Biyadhoo 2017.09.13. 09:48:08
Biyadhoo 2017.09.13. 09:50:37
PITTA 2017.09.13. 10:12:15
.Manyecska 2017.09.13. 10:29:17
welovetohug 2017.09.13. 13:15:23
Volt számlán az Ersténél, de annyira ostobán szemetek voltak velem, hogy otthagytam őket.
PITTA 2017.09.13. 13:33:22
fifibá55 2017.09.14. 10:12:04
dez01 2017.09.14. 15:42:57
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.09.20. 10:21:46
@fifibá55: Lehet, hogy elfelejtették letiltani a kártyádat. Az enyémet a posztolóhoz hasonlóan egy nappal az ígért dátum előtt letiltották és azóta se kaptam meg az újat. Egyébként szeptember 12-től nincs visszatérítési akció a Jokerre...
@PITTA: Elvileg bankfiókba kellett ehhez menni, ha valaki a Visa kártyához ragaszkodik, de ez se a telefonos hívásban, se az e-mailben, se a postai levélben nem szerepelt... Valószínűleg azért, mert a lényeg a Visa-Mastercard váltás az Erste szemszögéből.
PITTA 2017.09.20. 10:27:50
fifibá55 2017.09.20. 10:38:25
Szóval a kártyák használhatóságában nincs változás.