Tékozló Homár

Prémium meg superior, de csak szavakban

2017.09.22. 16:41 | Homár Hilda | 58 komment

screen_shot_2017-09-22_at_16_15_00.png

Bevallom, a wellness hotelekre és egyéb szállásokra érkező panaszokat fentartásokkal szoktuk kezelni, mert néha még a dokumentáció alapján is nehéz eldönteni, hogy a körülmények vagy a levélíró érzékenysége áll a levél születésének hátterében. Most is ez történt. Még a fotók megnézésénél is szkeptikus voltam, aztán rákerestem a Kőszeg melletti Bükön található Hotel Caramell honlapjára, ami az egészet felülírta. Mert ott kiderült, hogy a hely nemcsak prémium meg resort, hanem superior meg slow és holisztikus is, a galéria alapján pedig tényleg egy igazán pazar, négycsillagos hotelben készülhet az ember feltöltődni éjszakánként szezonban min. 38900 forintról induló szobaárakkal. Ennyiért meg egyértelműen ne legyen már hajszálas az ágy, meg foltos a szalvéta.

update: a posztot még pénteken elküldtük a hotelnek, felkínálva nekik is a megszólalás lehetőségét az ügyben, de nálunk egyelőre nem reagáltak rá.

Kedves Homár!

Egy csodásnak nem mondható wellness élményt mesélnék el!

Aug 24 -27-ig foglaltunk a Büki Hotel Caramell prémium resortba. (Milyen jól is hangzik..) 10 hónapos babával végre 4 nap pihi! 75 000Ft előlegutalással foglaltunk.

Érkezés után egy 60-as éveket idéző szobát kaptunk, ami láthatólan nem volt túltakarítva... hát na... de, hogy a fürdő penészedik, a szoba ajtaján belül 2 nagy zsíros tenyér (nem akarom tudni, hogyan került oda), a gyerek ágyában nagy kanyi fekete hajszál (nem saját)!

Lementünk a wellnessbe, jött a 2.számú döbbenet! Minden mocskos, takarítót egyszer sem láttunk! Az összes szauna pucér, (kivéve a felnőtt részen lévőt Wtf?)a kneipp taposó is egyedi (zacskóban a kő), az összes medence sima klóros víz (se termál se semmi). Vacsoránál a fele asztal foglalva, a másik fele pedig nem volt leszedve. 3-szor szóltunk, mire elvitték mások tányérjait, de a mocskos szalvéta még így is maradt! Reggelinél dettó, csak akkor el sem vitték! Az étel egyébként csülök pékné módra (sima sült disznó krumplival) mellette sertès borsmártással (látványosan ugyanaz a hús trutyival) a többi tál elfogyva kb 7-kor! Másnap reggel levittem egy ruhát vasaltatni, a csodás reggeli után a szobában várt GYŰRÖDTEN!!!!

Levittem és elmondtam Nekik, hogy ez a hotel egy vicc, hogy undorító minden, igénytelen a hely és 2*-ot nem ér, és, hogy ahogy át tudunk menni máshova, megyünk is. Így másnap reggel tudtunk átmenni Zalakarosra, ami valóban szuper volt.

E mailben felvettük a kapcsolatot a Caramellel, amiben kértük, hogy kompenzálják a kapott színvonalra az árat. Válaszként ajándéknappal akartak meglepni. Hát kösz...majd utazok még egyszer 350km-ert ezért a sz@rért!

KLÉ

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Manyecska 2017.09.22. 16:54:16

Ekkora babával miért nem a Kolpingba mentek,hamár...az is arra van..

Leadfoot 2017.09.22. 17:01:25

Van még ember, aki képes előre utalni ilyesmiért?

Figyel Castro 2017.09.22. 17:03:23

A képek alapján tényleg undorító, kevesebb felkiáltójellel is elhittük volna.

nem kéne... 2017.09.22. 18:19:53

welness hétvégét csak az aldiból.

Tomasz_a_gozmozdony 2017.09.22. 18:37:55

Biztos kurva jól ki lehet amúgy is kapcsolódni egy 10 hónapos gyerekkel :)

.Manyecska 2017.09.22. 19:11:29

@Tomasz_a_gozmozdony: :)))) főleg ha jön a foga..épp.mi a kétévessel voltunk Szoboszlón hát egy élmény volt ha kiszökött a szobából a liftet hívogatta lábujhegyen.:D a svédasztal meg kihívás volt gondolhatod:DDD és valamelyikünk a pótágyon aludt mert a gyerek nem volt hajlandó!!:DD

uns97 2017.09.22. 19:33:33

Na ez a hotel is egy sikeres "Befektetés a jövőbe..." ahogy a weblapon is ott virít. A képek alapján oly sokat nem fektethettek be azért. A karrier menüpont alapján meg az merül fel az emberben, hogy dolgozik-e ott valaki, mert a tulajdonoson kívül nemigen van munkakör amire éppen nem keresnek embert... hiába na, valószinűleg a közeli - és éppen "szétrohadni készülő" (a magyar miniszterelnök után szabadon) - Ausztriában kalandoznak éppen a vendéglátóipari melósok, még akkor is ha Mo jobban teljesít. :D

Kis Linda Éva 2017.09.22. 20:58:48

Kedves tehetséges ugandai buzi! Valóban elkerülte a figyelmem, hogy századjára is kijavítja a telefonom a gyűrötten szót! Legközelebb asztali gépről írok, vagy csak akkor, ha több időm lesz átolvasni(ha már a nagy betűket sem szűröm ki)Viszont remélem azért a lényeg átjött! Szép hétvégét!

milyen nőazilyen 2017.09.22. 21:27:47

Kommunista péntek este? Vagy sztahanov?

Kis Linda Éva 2017.09.22. 21:54:37

@zálogból visszamaradt 1zen1gyedik czazy one: Nem is fontos! Leírtam a tapasztalatom, van benne helyesírási hiba és felkiáltójel is. Részemről ennyi. Minden jót Neked!

KaTe 2017.09.23. 00:41:11

A 10 hónapos kölyökkel azért jó wellness hotelbe menni, mert így hajnali 5-kor - legalábbis velem így esett - rögtön vigyázzba vághattam magam, amikor 3 szobával arrébb felsírt a kölök. Szegény kicsi baba biztos "pocakfájós" volt, így a reggeli alatt is hallgathattam. Szerencsére ez nekem pont az utolsó éjszakám volt, nekik meg valószínűleg az első, így még biztosan volt pár éjszaka, amit élvezhettek a vendégek, illetve ők is.

2017.09.23. 07:28:51

Nekem anno vagy 10 évvel ezelőtt a nyitáskor volt szerencsém a Caramellhez, szóval erős túlzás lehet az a hatvanas évekbeli szoba, lévén, a szálloda valamikor kétezer kevésben épült, mi az első hónapban a nyitás után voltunk ott. Amúgy sok bajunk volt a szállodával, de egyik sem az, amit a poszter ír.
Nem tudom kétségbe vonni, hogy redvás volt minden, annyit viszont adjunk meg a szállodának, hogy a lefényképezett dolgok tényleg bármik lehetnek: a hidegburkolaton pl. vízcseppek, vízfoltok, amik a wellnessben nem annyira furák, a le nem szedett asztalok is előfordulhatnak mindenütt a reggeliztetés kellős közepén, ha kicsit is megúszik a személyzet. A többi fotóról meg ki tudja eldönteni, hogy akár nem a saját koszomat fotóztam a hajszáltól a tenyérnyomig. (amúgy én itthon is találok random, hülye helyeken saját hajszálat, úgy, hogy ha nem kopasz szobalányok vagy robotok ágyaznak, sajnos szerintem ilyen is előforduhat, még ha nem is túl guszta megtalálni valóban, de ez nem azt jelenti, hogy a 3. lövésezred minden katonája abban az ágyban aludt)
De simán el tudom képzelni, hogy nincs személyzet, aki van, az meg két kategóriával kevésbé akar dolgozni, mint kellene, szóval, ezt nem vitatom, csak a hatvanas évek berendezését :-D

Berta Csacsi 2017.09.23. 11:14:23

Ja. Én meg a szomszédban hallgassan a gyereküvöltést éjjel. Superior.

Berta Csacsi 2017.09.23. 11:15:40

@KaTe: na, ez igy igaz.. A posztolo is szuperior

Berta Csacsi 2017.09.23. 11:18:13

@KaTe: @Tomasz_a_gozmozdony: a szálloda télleg szar lehet, ha beenged ekkora gyereket

Kis Linda Éva 2017.09.23. 12:44:30

@Los Alamuszi: Kedves! A mi szobánkban tényleg elég lelakott bútorok, zuhanyzóban guszta függöny volt. Maga a szálloda egyáltalán nem olyan hangulatú volt, mint a szoba. Nem szokásom a hotelekre panaszkodni, és már meg is bántam. Célom mindössze az volt, hogy más ne járjon így. Ezzel szemben, ebben az országban ami megy, az hányinger! Az egyetlen elütött betű, és látatlanban a másik ember lehúzása, mocskolása az egyetlen cél! Borzasztó élete lehet itt 1-2 embernek!

Kis Linda Éva 2017.09.23. 12:48:54

@Berta Csacsi: Gondolom nem láttál még 10 hónapos gyereket! Lehet, hogy felétek üvöltenek, de az enyém nem! Nagyon jól érzi magát, kiegyensúlyozott kisfiú. Nagyobb gyerekek nagyobb zajjal járnak. Viszont vannak kifejezetten ilyeneknek hotelek, mint Te. Menj oda!

funfun 2017.09.23. 12:54:39

Foglalásnál booking, vagy más, előleget nem szedő honlap. Ahol utazás előtt általában 2 nappal még felár nélkül le is mondható.

Francoskrumpli · youtu.be/hi4spGkiPC4?t=245 2017.09.23. 13:03:26

Superior. De leginkább first world problems.

McKinney 2017.09.23. 13:03:44

munkaerőhiány.
örülj hogy még ég a villany és jön víz a csapból.
10 év múlva a még mozgó nyugger fogja kitörölni a már mozdulatlannak, aztán lehúzzuk a rolót.

szolgáltatás 2017.09.23. 13:41:35

Csoda ,hogy még akad aki arrafelé a szállodaiparban dolgozik.Kicsit utazik és min. a dupláját kapja mint itthon.Ha nem változik semmi( és semmi jele hogy változna) akkor rövid időn belül szállodák fognak térdre rogyni mert TÉNYLEG nem lesz munkaerő aki főzzön,takarítson,felszolgáljon,fogadja a vendéget,stb.
De írhatnám Budapestet és egész Nyugat-Dunántúlt.

albibacsi 2017.09.23. 14:32:54

Aki a Hotel Caramel nevű lebujba megy, az konkrétan spammer bűnözőket támogat. Köztudott, hogy amit spamben reklámoznak (azaz inkább tukmálnak), az aligha lehet korrekt. Amint a leírt panasz is mutatja.

NAV tolmács 2017.09.23. 16:10:25

@McKinney:
Pontosan, sokan még nem látják, mert a pártmédia szerint minden tökéletes.
5 év múlva nem lesz postás, eladó, mentős, orvos, ápoló, tanár. Több most nem jutott eszembe.
Ha jól tudom a 3000 határvadász rendőrből 14 hónap alatt összeszedtek 600 darabot. Pedig az ország azon részein elég magas a munkanélküliség.

Megnéztem a szálloda weblapját, ilyen munkatársakat keresnek:
Betölthető munkakörök:

rezervációs asszisztens
bérszámfejtő (4 órában)
recepciós
éjszakai recepciós
spa recepciós
szakács
reggeliztető szakács
konyhai kisegítő (rész vagy teljesmunkaidő)
teremfőnök
bármixer
felszolgáló
masszőr
manikűrös – pedikűrös
animátor
úszómester
szobaasszony
éjszakai takarító
karbantartó

RedRum 2017.09.23. 17:21:36

Pár hét különbséggel mi is ebben a hotelben jártunk. Kiderült, elkeverték a foglalást, és a régebben épített (nem "superior") részben landoltunk. Ha nem is 60-as évek, de nagyon is viseltes, és nem éppen frissen takarított. Szerencsére első szóra került olyan szoba, amit ténylegesen foglaltunk.
Az étkezőben lesz végleg nyílvánvaló, a vak is látja, hogy tanulók dolgoznak, teljesen reménytelenül, hogy bármikor is utólérjék magukat az áradó embertömeg közepette. Könyörgöm, Bük, 15km a határ. Ez van mindenhol a vendéglátásban, egészségügyben, építőiparban stb. Ilyen kevés fizetésért nincs ember. Ennyi. A post írója pötyögjön be egy osztrák 4* superior szállóhoz egy ajánlatkérést, annyiba kerül az elvárása.
Amúgy ezek ellenére, főleg a jó kis szaunaprogramok miatt mi jól éreztük magunkat.

Behajtó70 2017.09.23. 18:39:14

Ok, a szálloda szar. De 10 hónapos baba....hát nem tudom. Wellness. Pelenkában? Vagy mégis hogyan?

Behajtó70 2017.09.23. 18:46:23

@RedRum: én meg osztrák 4*-ban voltam Kaprunban. És k.rva nagy hazugság, hogy ott minden király, mert nagyon nem az! Rengeteg euróért olyan savas cefre bor a vacsihoz, amit magyarországon max ecetnek lehetne eladni. A szték olyan volt, amibe konkrétan elgörbült a villa. Pedig ott vágták fel előttem, csak valami hülye betegre sütötte. A félpanziót még este lemondtam, ezért nem fogunk fizetni. Néztek nagyokat, de értették, nyilván nem mondtam újat.

Behajtó70 2017.09.23. 18:49:36

@NAV tolmács: kiváló idecitálni a politikát, fe ha már mágis, akkor talán mondhatnád a megoldást is! Annyit kéne fizetni, mint Ausztriában? És akkor mennyibe is kerülne egy éjszaka a szállodában? Gondolkodni szoktál-e, vagy csak beszopod a jobbik idióta baromságait?!

ekat 2017.09.23. 18:50:29

@Vadiúj tutkóság: Aki wellness-szállóban akar pihenni, az nem tengerpartra akar menni önellátós helyre. Hogy felvegyem a stílusát, menne a franc olyan helyre, ahol 30.000 Ft egy hétre 23 ember szállása, gondolom, még a kádban is aludtak. Emiatt ugyan senkit nem fog megütni a guta.

Figyel Castro 2017.09.23. 19:18:03

@ekat: simán elhiszem, hogy annyi volt. Albániában az isten háta mögött még egy kicsivel. Vagy Bulgária hasonló helyein.

Csipyke 2017.09.23. 19:19:50

@funfun: lehet előleget nem szed a booking, de mondjuk hitelkártyát kér... az meg pl. nekem sincs.

Csipyke 2017.09.23. 19:22:51

@Los Alamuszi: a vízcseppek/vízkőfoltok ok. De pl. a 3. képen az a zsírfolt a falon, az mi?

lobster thermidor 2017.09.23. 20:39:04

@Behajtó70:
Magyar vendégszakács lehetett, de az is furcsa értékmérő, ha valaki a csumihoz adott bor minőségén méri le a szálloda színvonalát.

KaTe 2017.09.23. 20:42:08

@Vadiúj tutkóság: Eddig ahány tengerparton voltam (illetve óceán) mindet rühelltem és inkább megyek a puszta közepére egy wellness szállodába. Ilyen is van. Mellesleg a tengerpartra teleport kapun keresztül mentetek? :) A 30.000 forinton felül nincs egyéb költség? Pl. üzemanyag,biztosítás,ellátás, stb.

NagyVonalakban 2017.09.23. 21:01:34

Soha sem értettem, hogy egy tíz hónapos gyerekkel minek kell ilyen szàllodában kínlódni.

Ja, a Kolpingra sajnáltad a lovét.

Értem.

NagyVonalakban 2017.09.23. 21:03:43

@Vadiúj tutkóság: és mit csinàltatok a tengerparton 23-an 30 ezerért?

Követ törtetek vagy aszfaltoztatok?

RedRum 2017.09.23. 21:39:31

@Behajtó70: Persze, hogy vagy ilyen is. Tróger, igénytelen tulajdonos/üzletvezető mindenhol van. De legalább kp.rendes fizut kapott a szakács, aki a "szték"-et cipőtalpra sütötte ;-)
Persze, hogy tudsz mindenre valami ellenpéldát citálni. Szerencsére próbáltam pár hasonló szállodát, és itt arról szól a dolog, hogy ez nagyon általános tendencia.

RedRum 2017.09.23. 21:49:27

@Behajtó70: A válasz röviden. Igen. Közel annyit. Ez nem politika, ez csak az élet. Amiből mindenkinek egy van.
Addig sajnos itt nem változik semmi.

kuki123 2017.09.24. 00:05:57

@NAV tolmács:
Érdekes, se HR-est se cégtulajt nem keresnek

nem is értem...ez olyan magyaros
Biztos a dolgozókkal volt a baj, meg a magas fizetéssel..... :D

Taxomükke (UK) 2017.09.24. 00:13:06

Aztatat tudom javasolni, hogy bereljetek ki inkabb a Disneytol 10 pernyire levo floridai hazamat (4 szoba, 3 furdoszoba, sajat medence + kozos medencek, konditerem, gyerekprogramok stb.), bar ellatas nelkul, de kb. 35.000 Ft (100 font) per ejszaka.

Pepe135 2017.09.24. 06:50:58

@szolgáltatás: Éjszakánkén 39 ropiból esetleg már telhetne a személyzet bérezésére is!
Meg kell fizetni végre azt aki munkát végez, ahogy azt tőlünk nyugatabbra is teszik.

babbaba 2017.09.24. 07:59:41

@Behajtó70: Csak feleannyit. Akkor már rengetegen meggondolnák, hogy elmenjenek a bizonytalanra, vagy sem.

babbaba 2017.09.24. 08:15:20

@lobster thermidor: Nem is járt arra. Legalábbis nem jó hotelben. Én gyakorlatilag egy évben hatszor-hétszer arra járok. Ott nem ilyen egy négycsillagos. Egy hasonlóval sem találkoztam az évek során. Ha meg valami nem teszik, akkor nem győznek elnézést kérni és megpróbálni valahogy kárpótolni.

A narancsos ember, csak egy kicsit fényezte a fideszt és szarozta a Jobbikot. A Fidesz-fanok nem szeretnének több bért. Azt csak a tótoknak, lengyeleknek, cseheknek, észteknek... jár, nekünk (már aki alkalmazott) elég a hetven százaléka az ő fizujuknak. Merthogy azoknak van is jobb bérük, minket meg primitív szövegekkel etetnek, azzal is jól leget lakni biztos.

Száz-kétszázért, amiért Kaprunban egy négycsillagost lehet találni, bizony kitesznek magukért. De ma már könnyű is ellenőrizni, mi a vendégek véleménye: booking.com, vagy trivago.hu. És akkor nem kajája senki az ostoba propagandisták meséit.

babbaba 2017.09.24. 08:17:37

@RedRum: De négycsillagosban nem annyira. Ellenőrizd, mi az átlagvendég véleménye. Nem a csóró magyar propagandistáé, hanem a nyugati átlagé.

babbaba 2017.09.24. 08:19:05

@Pepe135: Ez is nagyon igaz. Aki jó árat kér az nem takarékoskodjon, a kiszolgáláson!

P1sty 2017.09.24. 08:44:17

Tripadvisor, Google értékelés ... Csak az utolsó 15-20 értékelést olvastam végig, midenütt kevés pozitívum mellett rengeteg negatívumot hoztak fel, kezdve a szobák minősége, a személyzet, stb.
Aki ezek után mégis odamegy, annak csak a szakállas vicc jut eszembe: "Vadász, vadász . . . "

furious ewok 2017.09.24. 09:49:01

Nem egyedi probléma a cikkben írt helyzet, hanem országos kórtünet, más nagy nevű szállodákban is ez van (tisztelet a kivételnek).

MrZed001 2017.09.24. 14:15:54

@RedRum:
"A post írója pötyögjön be egy osztrák 4* superior szállóhoz egy ajánlatkérést, annyiba kerül az elvárása."

@Behajtó70:
"Annyit kéne fizetni, mint Ausztriában? "

Akkor most tájékoztatnálak, hogy Bécs belváros (éérted, nem a bivalybasznád külső), Marriott (érted B+ nem egy Cappucino vagy Caramell noname hígfos zughotel), és napi 31.000 Ft a standard kétfős szoba, 35.000 meg a business (reggelivel, ingyenes lemondással).

Egyszóval rengeteg magyar szálloda van, amit felhúztak valami támogatás+susmusból, és utána a tulaj már csak kivenni hajlandó belőle pénzt (hordják ki kamionnal, mint a Fidesz a költségvetésből), áldozni rá már nem.
Harmadrangú fizetés, negyedrangú alkalmazott aki marad, nulla karbantartás és mindent lesz-rás.
Valamiért idehaza igen sok ilyen szállónak nevezett lehúzópont üzemel.
És a tisztességesek kárára.

Advanced Flight 2017.09.24. 15:02:59

@ordasbacsi: a "vesző" az micsoda? vagy talán vesszőt akartál írni, amikor épp másokat oktatsz ki helyesírásról? amúgy direkt végigolvastam a posztot, hát egy felesleges vessző nem volt, épp, hogy kevesebb, mint kéne...de amúgy az sem volt zavaró, ennél lényegesen silányabb beírások szoktak születni.

ordasbacsi 2017.09.24. 16:31:57

@Advanced Flight: A mondatokat nagybetűvel szoktuk kezdeni! Ennyit megtanulhattál volna. Ne rontsd te is a színvonalat!

xoxoxo 2017.09.25. 10:12:59

@KaTe: Gyerekmentes szállodák ;) Csak sajnos még kevés van itthon belőlük, és drágák is :(

The Good Boy 2017.09.25. 11:35:51

@babbaba: "Ellenőrizd, mi az átlagvendég véleménye. Nem a csóró magyar propagandistáé, hanem a nyugati átlagé."

erre tudok némi cáfolatot is mondani: pár napja értékeltem a tripadvisoron egy magyar éttermet, amiben pár nappal korábban rokoni meghívásra jártam, és nem igazán volt sikersztori (idegen helyen mindig a hasonló oldalak értékelése alapján választok, ha több - jónak tűnő - étterem van adott helyen, de itt meghívottként nem volt ez opció). Itt is jó átlagot hozott a pontozás, aztán nézem az értékeléseket: az elmúlt másfél év összes magyar véleménye lesújtó volt, azt a "nívót"" hozta, amit mi is tapasztaltunk, miközben a külföldi turisták óriási dicshimnuszt zengtek mind minőségről, mind mennyiségről, kiszolgálásról stb. Meg persze ők pontozták fel az értékelést.
Nyáron a délolasz szállás foglalásnál hasonló: a kb 200 értékelésből utolsó 2-3 hónapból származó 15-20 nagyon jó (mind külföldi, kevés volt arrafelé a magyar turista és az értékelés), az össz átlag 9 felett. Már majdnem foglalok, mikor rákeresek a csak magyar nyelvű értékelésekre. mind 7 vagy az alatti, rengeteg negatív dologgal (kicsi fürdőszoba, nem jól hangszigetelt, zajos szobák, tisztasági problémák, stb). Ezután elkezdem az értékelések bővebb átnézését (az elmúlt egy évből), és ott már nem annyira jó ez a sztori sem. kerestem is egy másik helyet végül. Szóval nem biztos, hogy a magyar pontoz felfelé, vagy fikáz ok nélkül! Pl. egy magyar "nemzeti" kaja, lehet, hogy tízből tíz magyarnak nagyon rossz, "tájidegen", a külföldi meg odalesz érte, mert nem tudja, milyen az eredeti, milyen a megfelelő ízharmónia. Ugyanez a szállásnál: aki otthon a szemét közepében él, igénytelenül, annak egy slendrián, koszos szállás is egy ragyogó tiszta palota lesz, másnak (mint pl. nekem, aki igényes, tiszta környezetből érkezik) nem lesz más, mint por- meg koszfészek.

cmx85s 2017.09.25. 17:10:57

@The Good Boy: vagy, a másik lehetős;g, hogy a kedves olasz szállodatulaj a magyaroknak, egyéb keletieknek tartja fenn a tré szobákat. Volt már ilyen tapasztalatom, csak nem olaszoknál. Annál keletebbre. Ja, és a Bookingon 9 feletti pontszámot kapott, csak a magyaroknak jutott elég tré mindenből.

Xezs6 2017.09.26. 20:30:32

@The Good Boy: Ne feledkezz meg a fizetett értékelésekről. A legtöbb szálloda biztosan fizet ilyesmiért, csak persze nem vallja be. És ha már fizet érte, nyilván valamilyen világnyelven íratja meg. A magyar pedig nem az, így a magyar értékelések nagy valószínűséggel nem fizetett értékelések.

Biyadhoo 2017.09.28. 07:04:17

3.5 pont a Tripadvisoron. Jah és 55600 Ft egy szoba/éj? Ez most valami vicc? Tegnap jöttünk haza innen: www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g294013-d1488875-Reviews-Khalidiya_Palace_Rayhaan_by_Rotana-Abu_Dhabi_Emirate_of_Abu_Dhabi.html Ez a hotel két főre 168000 Ft/hét olyan reggelivel, amit az átlag magyar még életében nem látott. A wellness és a hozzátartozó egyéb szolgáltatásokról, a hatalmas - hűtött! - medencéről ne is beszéljünk. Akkor miről is beszélünk?????????????
süti beállítások módosítása